Projekta ID
24-TA-1548Atzinuma sniedzējs
Latvijas Pašvaldību savienība
Atzinums iesniegts
26.08.2024.
Saskaņošanas rezultāts
Saskaņots ar priekšlikumiem
Iebildumi / Priekšlikumi
Nr.p.k.
Projekta redakcija
Iebildums / Priekšlikums
1.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Atkārtoti aicinām svītrot vai precizēt Informatīvā ziņojuma 30.lapā iekļauto informāciju par Rīgas domes Satiksmes departamentu, kur anonīmā informācija, kas nebija noformēta kā trauksmes cēlēja ziņojums, tika izskatīta un pārkāpumi netika konstatēti.
Ietvertais precizējums (papildinājums) ar vārdiem- "pēc būtības", noteikti nav pieņemams un ir pat pretrunīgs.
Pēc mūsu rīcībā esošās informācijas anonīmais ziņotājs netika identificēts, līdz ar ko arī atsauce uz Trauksmes celšanas likuma 10.panta trešo daļu kā pamatojumu informācijas ietveršanai ziņojumā, šajā gadījumā nav izmantojama.
Ietvertais precizējums (papildinājums) ar vārdiem- "pēc būtības", noteikti nav pieņemams un ir pat pretrunīgs.
Pēc mūsu rīcībā esošās informācijas anonīmais ziņotājs netika identificēts, līdz ar ko arī atsauce uz Trauksmes celšanas likuma 10.panta trešo daļu kā pamatojumu informācijas ietveršanai ziņojumā, šajā gadījumā nav izmantojama.
Piedāvātā redakcija
-
2.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Izziņas 11.punktā norādīts, ka LPS iebilde ir ņemta vērā un informatīvais ziņojums ir precizēts.
Konstatējams, ka pēc būtības LPS paustais nav ņemts vērā, jo informatīvajā ziņojumā nav izvērsts skaidrojums, kādēļ par trauksmes celšanas kontaktpunktu nevarētu noteikt Ģenerālprokuratūru, respektīvi, informatīvais ziņojums paredz priekšlikumu turpmāk par kontaktpunktu noteikt KNAB, nesniedzot argumentāciju, kādēļ par kontaktpunktu nevar noteikt Ģenerālprokuratūru, ņemot vērā tās plašo kompetenci un pilnvaras salīdzinājumā ar KNAB.
Informatīvajā ziņojumā ir nepieciešams izvērsts, argumentēts skaidrojums, kādēļ par kontaktpunktu nav nosakāma Ģenerālprokuratūra.
Konstatējams, ka pēc būtības LPS paustais nav ņemts vērā, jo informatīvajā ziņojumā nav izvērsts skaidrojums, kādēļ par trauksmes celšanas kontaktpunktu nevarētu noteikt Ģenerālprokuratūru, respektīvi, informatīvais ziņojums paredz priekšlikumu turpmāk par kontaktpunktu noteikt KNAB, nesniedzot argumentāciju, kādēļ par kontaktpunktu nevar noteikt Ģenerālprokuratūru, ņemot vērā tās plašo kompetenci un pilnvaras salīdzinājumā ar KNAB.
Informatīvajā ziņojumā ir nepieciešams izvērsts, argumentēts skaidrojums, kādēļ par kontaktpunktu nav nosakāma Ģenerālprokuratūra.
Piedāvātā redakcija
-
3.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Skaidrot informatīvajā ziņojumā 58.lapā minētajā priekšlikumā ietverto vārdu “jābūt informētam par ziņojumu izskatīšanas gaitu un rezultātu iespējami savlaicīgi” saturu, jo nav skaidrs kādā veidā un cik bieži ir plānots informēt trauksmes cēlēja kontaktpunktu par ziņojumu izskatīšanas gaitu un rezultātu.
Līdz ar to nav skaidrs, vai šāds pienākums neuzliks nesamērīgu administratīvu slogu trauksmes cēlēja ziņojuma izskatītājam.
Līdz ar to nav skaidrs, vai šāds pienākums neuzliks nesamērīgu administratīvu slogu trauksmes cēlēja ziņojuma izskatītājam.
Piedāvātā redakcija
-
