Projekta ID
24-TA-1155Atzinuma sniedzējs
Finanšu ministrija
Atzinums iesniegts
01.07.2024.
Saskaņošanas rezultāts
Nesaskaņots
Iebildumi / Priekšlikumi
Nr.p.k.
Projekta redakcija
Iebildums / Priekšlikums
1.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Iebildums
Ievērojot Finanšu ministrijas izteikto iebildumu (izziņas 5.iebildums) anotācija papildināta ar šādu informāciju: "Publiskas personas mantas nodošanas (atsavināšanas) kārtību kapitālsabiedrībai nosaka Publiskas mantas atsavināšanas likums."
Ņemot vērā, ka Finanšu ministrijas iebildums ir ņemts vērā daļēji, atkārtoti aicinām papildināt anotāciju attiecībā uz Ministru kabineta rīkojuma projekta 2.punktā paredzētās publiskās personas mantas nodošanas procesu, proti, konkrēti norādot publiskas personas mantas nodošanas kārtību kapitālsabiedrībai.
Ņemot vērā, ka Finanšu ministrijas iebildums ir ņemts vērā daļēji, atkārtoti aicinām papildināt anotāciju attiecībā uz Ministru kabineta rīkojuma projekta 2.punktā paredzētās publiskās personas mantas nodošanas procesu, proti, konkrēti norādot publiskas personas mantas nodošanas kārtību kapitālsabiedrībai.
Piedāvātā redakcija
-
2.
Anotācija (ex-ante)
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Priekšlikums
Lūdzam anotācijas 3.sadaļas “Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem” 6.punktā precizēt programmas 20.00.00 nosaukumu uz “Veselības aprūpes pasākumu īstenošana”.
Piedāvātā redakcija
-
3.
Anotācija (ex-ante)
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Priekšlikums
Lūdzam papildināt anotācijas budžeta sadaļu pie "Cita informācija" atbilstoši piedāvātajai redakcijai.
Piedāvātā redakcija
Atbilstoši institucionālo sektoru klasifikācijai, SIA “Lielstraupes pils” ir vispārējās valdības sektoram pieklasificēta kapitālsabiedrība. Ņemot vērā kapitālsabiedrības SIA "Lielstraupes pils" (pēc jaunā nosaukuma - SIA "Latvijas Digitālās veselības centrs") pārvaldes uzdevumu maiņu, Centrālā statistikas pārvalde, regulārā kārtībā, atjaunos informāciju par kapitālsabiedrību un tās funkcijām, izvērtējot arī kapitālsabiedrības institucionālo klasifikāciju. Taču, kamēr nav pieņemts lēmums par institucionālā sektora maiņu, tikmēr kapitālsabiedrība ir uzskatāma par piederīgu vispārējās vadības sektoram un ar savu saimniecisko darbību ietekmēs vispārējās valdības budžeta bilanci un parādu.
4.
Anotācija (ex-ante)
4.1. Saistītie tiesību aktu projekti
Priekšlikums
Ņemot vērā, ka šis MK rīkojuma projekts ir saistīts ar tiesību akta lietu Nr.24-TA-1369, kas no FM puses nav saskaņota, lūdzam nodrošināt, ka šis MK rīkojuma projekts tiek virzīts izskatīšanai MK sēdē ne ātrāk vai vienlaikus ar tiesību akta lietu Nr.24-TA-1369, kad tā no FM puses būs saskaņota. Attiecīgi arī nepieciešams anotācijas 4.1.sadaļā “Saistītie tiesību aktu projekti” norādīt, ka MK rīkojuma projekts tiks virzīts izskatīšanai MK sēdē vienlaikus ar MK rīkojuma “Par apropriācijas pārdali no budžeta resora “74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums” programmas 20.00.00 “Veselības aprūpes pasākumu īstenošana” un “Par apropriācijas palielināšanu Veselības ministrijai”” projektu (24-TA-1369).
Piedāvātā redakcija
-