Projekta ID
25-TA-1276Atzinuma sniedzējs
Aizsardzības ministrija
Atzinums iesniegts
13.08.2025.
Saskaņošanas rezultāts
Nesaskaņots
Iebildumi / Priekšlikumi
Nr.p.k.
Projekta redakcija
Iebildums / Priekšlikums
1.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Iebildums
Priekšlikums izteikt risinājuma 2. punktu sekojošā redakcijā:
"2. precizēt projektu iesniegumu vērtēšanā iesaistītos sadarbības partnerus
Līdz šim Noteikumu Nr.663 ietvaros atbalsts tika sniegts tikai divējāda lietojuma jaunu produktu vai tehnoloģiju. Minēto projektu vērtēšanā tiek iesaistīta Aizsardzības ministrija kā kompetentā iestāde jaunu vai būtiski uzlabotu produktu vērtēšanā, identificējot to militāro pielietojumu (atbilstību būtiskām drošības interesēm, kas saistītas ar ieroču, munīcijas un militārā aprīkojuma ražošanu vai izstradi). Ņemot vēra, ka ar MK noteikumu projektu tiek paredzēts atbalsts arī jaunu vai būtiski uzlabotu produktu vai tehnoloģiju izstrādei, bez divējāda lietojuma, projektu vērtēšanā tiek piesaistīti arī Latvijas Zinātnes padomes eksperti, kas nodrošinās projekta inovācijas, aktualitātes un zinātniskās komponentes vērtēšanu. Tiek veikti precizējumi Noteikumu Nr.663 18.2. apakšpunktā, nosakot, ka Aizsardzības ministrija nodrošina projektu iesniegumu inovācijas, aktualitātes un pielietojamības aizsardzības un militārajā jomā, savukārt, Latvijas Zinātnes padome zinātniskā aspekta vērtēšanu. Vienlaikus, Noteikumi Nr.663 tiek papildināti ar 18.1 punktu, nosakot, ka Latvijas Zinātnes padome piesaista ekspertus projekta inovācijas, aktualitātes un zinātniskās komponentes vērtēšanai (ja projekta iesniegums paredz jauna produkta vai tehnoloģijas izstrādi), kas sniedz vērtējumu atzinuma formā. Tāpat tiek definētas prasības piesaistītajam ekspertam - tam pēdējo 10 gadu laikā ir pieredze projektu vērtēšanā Eiropas Savienības inovāciju atbalsta programmās vai citās inovāciju atbalsta programmās, kur viena projekta kopējā summa bijusi vismaz 200 000 euro."
"2. precizēt projektu iesniegumu vērtēšanā iesaistītos sadarbības partnerus
Līdz šim Noteikumu Nr.663 ietvaros atbalsts tika sniegts tikai divējāda lietojuma jaunu produktu vai tehnoloģiju. Minēto projektu vērtēšanā tiek iesaistīta Aizsardzības ministrija kā kompetentā iestāde jaunu vai būtiski uzlabotu produktu vērtēšanā, identificējot to militāro pielietojumu (atbilstību būtiskām drošības interesēm, kas saistītas ar ieroču, munīcijas un militārā aprīkojuma ražošanu vai izstradi). Ņemot vēra, ka ar MK noteikumu projektu tiek paredzēts atbalsts arī jaunu vai būtiski uzlabotu produktu vai tehnoloģiju izstrādei, bez divējāda lietojuma, projektu vērtēšanā tiek piesaistīti arī Latvijas Zinātnes padomes eksperti, kas nodrošinās projekta inovācijas, aktualitātes un zinātniskās komponentes vērtēšanu. Tiek veikti precizējumi Noteikumu Nr.663 18.2. apakšpunktā, nosakot, ka Aizsardzības ministrija nodrošina projektu iesniegumu inovācijas, aktualitātes un pielietojamības aizsardzības un militārajā jomā, savukārt, Latvijas Zinātnes padome zinātniskā aspekta vērtēšanu. Vienlaikus, Noteikumi Nr.663 tiek papildināti ar 18.1 punktu, nosakot, ka Latvijas Zinātnes padome piesaista ekspertus projekta inovācijas, aktualitātes un zinātniskās komponentes vērtēšanai (ja projekta iesniegums paredz jauna produkta vai tehnoloģijas izstrādi), kas sniedz vērtējumu atzinuma formā. Tāpat tiek definētas prasības piesaistītajam ekspertam - tam pēdējo 10 gadu laikā ir pieredze projektu vērtēšanā Eiropas Savienības inovāciju atbalsta programmās vai citās inovāciju atbalsta programmās, kur viena projekta kopējā summa bijusi vismaz 200 000 euro."
Piedāvātā redakcija
"2. precizēt projektu iesniegumu vērtēšanā iesaistītos sadarbības partnerus
Līdz šim Noteikumu Nr.663 ietvaros atbalsts tika sniegts tikai divējāda lietojuma jaunu produktu vai tehnoloģiju. Minēto projektu vērtēšanā tiek iesaistīta Aizsardzības ministrija kā kompetentā iestāde jaunu vai būtiski uzlabotu produktu vērtēšanā, identificējot to militāro pielietojumu (atbilstību būtiskām drošības interesēm, kas saistītas ar ieroču, munīcijas un militārā aprīkojuma ražošanu vai izstradi). Ņemot vēra, ka ar MK noteikumu projektu tiek paredzēts atbalsts arī jaunu vai būtiski uzlabotu produktu vai tehnoloģiju izstrādei, bez divējāda lietojuma, projektu vērtēšanā tiek piesaistīti arī Latvijas Zinātnes padomes eksperti, kas nodrošinās projekta inovācijas, aktualitātes un zinātniskās komponentes vērtēšanu. Tiek veikti precizējumi Noteikumu Nr.663 18.2. apakšpunktā, nosakot, ka Aizsardzības ministrija nodrošina projektu iesniegumu inovācijas, aktualitātes un pielietojamības aizsardzības un militārajā jomā, savukārt, Latvijas Zinātnes padome zinātniskā aspekta vērtēšanu. Vienlaikus, Noteikumi Nr.663 tiek papildināti ar 18.1 punktu, nosakot, ka Latvijas Zinātnes padome piesaista ekspertus projekta inovācijas, aktualitātes un zinātniskās komponentes vērtēšanai (ja projekta iesniegums paredz jauna produkta vai tehnoloģijas izstrādi), kas sniedz vērtējumu atzinuma formā. Tāpat tiek definētas prasības piesaistītajam ekspertam - tam pēdējo 10 gadu laikā ir pieredze projektu vērtēšanā Eiropas Savienības inovāciju atbalsta programmās vai citās inovāciju atbalsta programmās, kur viena projekta kopējā summa bijusi vismaz 200 000 euro."
Līdz šim Noteikumu Nr.663 ietvaros atbalsts tika sniegts tikai divējāda lietojuma jaunu produktu vai tehnoloģiju. Minēto projektu vērtēšanā tiek iesaistīta Aizsardzības ministrija kā kompetentā iestāde jaunu vai būtiski uzlabotu produktu vērtēšanā, identificējot to militāro pielietojumu (atbilstību būtiskām drošības interesēm, kas saistītas ar ieroču, munīcijas un militārā aprīkojuma ražošanu vai izstradi). Ņemot vēra, ka ar MK noteikumu projektu tiek paredzēts atbalsts arī jaunu vai būtiski uzlabotu produktu vai tehnoloģiju izstrādei, bez divējāda lietojuma, projektu vērtēšanā tiek piesaistīti arī Latvijas Zinātnes padomes eksperti, kas nodrošinās projekta inovācijas, aktualitātes un zinātniskās komponentes vērtēšanu. Tiek veikti precizējumi Noteikumu Nr.663 18.2. apakšpunktā, nosakot, ka Aizsardzības ministrija nodrošina projektu iesniegumu inovācijas, aktualitātes un pielietojamības aizsardzības un militārajā jomā, savukārt, Latvijas Zinātnes padome zinātniskā aspekta vērtēšanu. Vienlaikus, Noteikumi Nr.663 tiek papildināti ar 18.1 punktu, nosakot, ka Latvijas Zinātnes padome piesaista ekspertus projekta inovācijas, aktualitātes un zinātniskās komponentes vērtēšanai (ja projekta iesniegums paredz jauna produkta vai tehnoloģijas izstrādi), kas sniedz vērtējumu atzinuma formā. Tāpat tiek definētas prasības piesaistītajam ekspertam - tam pēdējo 10 gadu laikā ir pieredze projektu vērtēšanā Eiropas Savienības inovāciju atbalsta programmās vai citās inovāciju atbalsta programmās, kur viena projekta kopējā summa bijusi vismaz 200 000 euro."
2.
Noteikumu konsolidētā versija
18.2. Aizsardzības ministrijas vai tās norīkotas iestādes pārstāvi projektu iesniegumu inovācijas, aktualitātes un pielietojamības aizsardzības jomā un zinātniskā aspekta vērtēšanai (ja projekta iesniegums paredz divējāda lietojuma jauna produkta vai tehnoloģijas izstrādi).
Iebildums
Priekšlikums izteikt sekojošā redakcijā:
"18.2. Aizsardzības ministrijas vai tās norīkotas iestādes pārstāvi projektu iesniegumu inovācijas, aktualitātes un pielietojamības vērtēšanai aizsardzības jomā (atbilstība būtiskām drošības interesēm, kas saistītas ar ieroču, munīcijas un militārā aprīkojuma ražošanu), ja projekta iesniegums paredz divējāda lietojuma jauna produkta vai tehnoloģijas izstrādi, identificējot militārā pielietojuma aspektu."
"18.2. Aizsardzības ministrijas vai tās norīkotas iestādes pārstāvi projektu iesniegumu inovācijas, aktualitātes un pielietojamības vērtēšanai aizsardzības jomā (atbilstība būtiskām drošības interesēm, kas saistītas ar ieroču, munīcijas un militārā aprīkojuma ražošanu), ja projekta iesniegums paredz divējāda lietojuma jauna produkta vai tehnoloģijas izstrādi, identificējot militārā pielietojuma aspektu."
Piedāvātā redakcija
18.2. Aizsardzības ministrijas vai tās norīkotas iestādes pārstāvi projektu iesniegumu inovācijas, aktualitātes un pielietojamības vērtēšanai aizsardzības jomā (atbilstība būtiskām drošības interesēm, kas saistītas ar ieroču, munīcijas un militārā aprīkojuma ražošanu), ja projekta iesniegums paredz divējāda lietojuma jauna produkta vai tehnoloģijas izstrādi, identificējot militārā pielietojuma aspektu.
3.
Noteikumu konsolidētā versija
53. Projekta pārtraukšana pirms termiņa beigām ir atbalstāma, ja projekta īstenošanas gaitā finansējuma saņēmējs vai sadarbības partneris konstatē, ka nebūs iespējams pilnībā sasniegt projekta izvirzīto mērķi. Sadarbības iestāde, pamatojoties uz zinātniskās kvalitātes izvērtējumu, kuru sniedz Aizsardzības ministrija vai Latvijas Zinātnes padome, izvērtē projekta rezultātus, iekļautās izmaksas un sasniegto rezultātu atbilstību projekta mērķim un plānotajām aktivitātēm. Projektā ietverto atsevišķu aktivitāšu izmaksas ir attiecināmas, ja aktivitātes ietvaros plānotā darbība ir pilnībā pabeigta atbilstoši projekta iesniegumam un līguma par projekta īstenošanu nosacījumiem. Izmaksas var tikt attiecinātas un iekļautas maksājuma pieprasījumā tikai par tādiem starpposmiem, kas projekta pārtraukšanas brīdī ir pabeigti.
Iebildums
Priekšlikums izteikt sekojošā redakcijā:
53. Projekta pārtraukšana pirms termiņa beigām ir atbalstāma, ja projekta īstenošanas gaitā finansējuma saņēmējs vai sadarbības partneris konstatē, ka nebūs iespējams pilnībā sasniegt projekta izvirzīto mērķi. Sadarbības iestāde, pamatojoties uz izvērtējumu (par atbilstību divējāda lietojuma mērķim, ko sniedz Aizsardzības ministrija, izvērtē projekta rezultātus, iekļautās izmaksas un sasniegto rezultātu atbilstību projekta mērķim un plānotajām aktivitātēm. Projektā ietverto atsevišķu aktivitāšu izmaksas ir attiecināmas, ja aktivitātes ietvaros plānotā darbība ir pilnībā pabeigta atbilstoši projekta iesniegumam un līguma par projekta īstenošanu nosacījumiem. Izmaksas var tikt attiecinātas un iekļautas maksājuma pieprasījumā tikai par tādiem starpposmiem, kas projekta pārtraukšanas brīdī ir pabeigti.
53. Projekta pārtraukšana pirms termiņa beigām ir atbalstāma, ja projekta īstenošanas gaitā finansējuma saņēmējs vai sadarbības partneris konstatē, ka nebūs iespējams pilnībā sasniegt projekta izvirzīto mērķi. Sadarbības iestāde, pamatojoties uz izvērtējumu (par atbilstību divējāda lietojuma mērķim, ko sniedz Aizsardzības ministrija, izvērtē projekta rezultātus, iekļautās izmaksas un sasniegto rezultātu atbilstību projekta mērķim un plānotajām aktivitātēm. Projektā ietverto atsevišķu aktivitāšu izmaksas ir attiecināmas, ja aktivitātes ietvaros plānotā darbība ir pilnībā pabeigta atbilstoši projekta iesniegumam un līguma par projekta īstenošanu nosacījumiem. Izmaksas var tikt attiecinātas un iekļautas maksājuma pieprasījumā tikai par tādiem starpposmiem, kas projekta pārtraukšanas brīdī ir pabeigti.
Piedāvātā redakcija
Priekšlikums izteikt sekojošā redakcijā:
53. Projekta pārtraukšana pirms termiņa beigām ir atbalstāma, ja projekta īstenošanas gaitā finansējuma saņēmējs vai sadarbības partneris konstatē, ka nebūs iespējams pilnībā sasniegt projekta izvirzīto mērķi. Sadarbības iestāde, pamatojoties uz izvērtējumu (par atbilstību divējāda lietojuma mērķim, ko sniedz Aizsardzības ministrija, izvērtē projekta rezultātus, iekļautās izmaksas un sasniegto rezultātu atbilstību projekta mērķim un plānotajām aktivitātēm. Projektā ietverto atsevišķu aktivitāšu izmaksas ir attiecināmas, ja aktivitātes ietvaros plānotā darbība ir pilnībā pabeigta atbilstoši projekta iesniegumam un līguma par projekta īstenošanu nosacījumiem. Izmaksas var tikt attiecinātas un iekļautas maksājuma pieprasījumā tikai par tādiem starpposmiem, kas projekta pārtraukšanas brīdī ir pabeigti.
53. Projekta pārtraukšana pirms termiņa beigām ir atbalstāma, ja projekta īstenošanas gaitā finansējuma saņēmējs vai sadarbības partneris konstatē, ka nebūs iespējams pilnībā sasniegt projekta izvirzīto mērķi. Sadarbības iestāde, pamatojoties uz izvērtējumu (par atbilstību divējāda lietojuma mērķim, ko sniedz Aizsardzības ministrija, izvērtē projekta rezultātus, iekļautās izmaksas un sasniegto rezultātu atbilstību projekta mērķim un plānotajām aktivitātēm. Projektā ietverto atsevišķu aktivitāšu izmaksas ir attiecināmas, ja aktivitātes ietvaros plānotā darbība ir pilnībā pabeigta atbilstoši projekta iesniegumam un līguma par projekta īstenošanu nosacījumiem. Izmaksas var tikt attiecinātas un iekļautas maksājuma pieprasījumā tikai par tādiem starpposmiem, kas projekta pārtraukšanas brīdī ir pabeigti.
4.
Noteikumu konsolidētā versija
54.1. atbildīgā iestāde izstrādā un ar sadarbības iestādi, Aizsardzības ministriju un Latvijas Zinātnes padomi saskaņo izvērtējuma standartformas, izvērtējumā ietverot prasību Aizsardzības ministrijas pārstāvim vai Latvijas Zinātnes padomes piesaistītajam ekspertam izvērtēt un pamatot, cik lielā mērā plānotie rezultāti ir sasniegti;
Iebildums
54.1. atbildīgā iestāde izstrādā un ar sadarbības iestādi, Aizsardzības ministriju saskaņo izvērtējuma standartformas, izvērtējumā ietverot prasību Aizsardzības ministrijas pārstāvim piesaistītajam ekspertam izvērtēt un pamatot, cik lielā mērā plānotie rezultāti ir sasniegti;
Piedāvātā redakcija
54.1. atbildīgā iestāde izstrādā un ar sadarbības iestādi, Aizsardzības ministriju saskaņo izvērtējuma standartformas, izvērtējumā ietverot prasību Aizsardzības ministrijas pārstāvim piesaistītajam ekspertam izvērtēt un pamatot, cik lielā mērā plānotie rezultāti ir sasniegti;
5.
Noteikumu konsolidētā versija
54.2. gala rezultātu kvalitātes izvērtējumu, kuru veic Aizsardzības ministrija vai Latvijas Zinātnes padome, sadarbības iestāde izmanto lēmuma pieņemšanā par projekta mērķa un plānoto rezultātu sasniegšanu. Pamatojoties uz gala izvērtējumu par projektā plānoto rezultātu sasniegšanas līmeni, sadarbības iestāde var pieņemt lēmumu par finanšu korekcijas piemērošanu saskaņā ar vadošās iestādes izstrādātajām vadlīnijām par finanšu korekciju piemērošanu. Par minēto lēmumu sadarbības iestāde informē atbildīgo iestādi.
Iebildums
54.2. gala rezultātu izvērtējumu, kuru veic Aizsardzības ministrija, sadarbības iestāde izmanto lēmuma pieņemšanā par projekta mērķa un plānoto rezultātu sasniegšanu. Pamatojoties uz gala izvērtējumu par projektā plānoto rezultātu sasniegšanas līmeni, sadarbības iestāde var pieņemt lēmumu par finanšu korekcijas piemērošanu saskaņā ar vadošās iestādes izstrādātajām vadlīnijām par finanšu korekciju piemērošanu. Par minēto lēmumu sadarbības iestāde informē atbildīgo iestādi.
Piedāvātā redakcija
54.2. gala rezultātu izvērtējumu, kuru veic Aizsardzības ministrija, sadarbības iestāde izmanto lēmuma pieņemšanā par projekta mērķa un plānoto rezultātu sasniegšanu. Pamatojoties uz gala izvērtējumu par projektā plānoto rezultātu sasniegšanas līmeni, sadarbības iestāde var pieņemt lēmumu par finanšu korekcijas piemērošanu saskaņā ar vadošās iestādes izstrādātajām vadlīnijām par finanšu korekciju piemērošanu. Par minēto lēmumu sadarbības iestāde informē atbildīgo iestādi.
6.
Noteikumu konsolidētā versija
55.3. inovāciju kvalitāte, aktualitāte un pielietojamība aizsardzības un drošības jomā.
Iebildums
Izteikt 55. punktu šādā redakcijā:
55.3. inovāciju kvalitāte, aktualitāte un pielietojamība aizsardzības jomā (atbilstība būtiskām drošības interesēm, kas saistītas ar ieroču, munīcijas un militārā aprīkojuma ražošanu).
55.3. inovāciju kvalitāte, aktualitāte un pielietojamība aizsardzības jomā (atbilstība būtiskām drošības interesēm, kas saistītas ar ieroču, munīcijas un militārā aprīkojuma ražošanu).
Piedāvātā redakcija
Izteikt 55. punktu šādā redakcijā:
55.3. inovāciju kvalitāte, aktualitāte un pielietojamība aizsardzības jomā (atbilstība būtiskām drošības interesēm, kas saistītas ar ieroču, munīcijas un militārā aprīkojuma ražošanu).
55.3. inovāciju kvalitāte, aktualitāte un pielietojamība aizsardzības jomā (atbilstība būtiskām drošības interesēm, kas saistītas ar ieroču, munīcijas un militārā aprīkojuma ražošanu).
7.
Noteikumu konsolidētā versija
56. Aizsardzības ministrija vai Latvijas Zinātnes padome atzinumu par finansējuma saņēmēja sagatavoto noslēguma rezultātu pārskatu sniedz, ievērojot šādus nosacījumus:
Iebildums
Priekšlikums izteikt sekojošā redakcijā:
"56. Aizsardzības ministrija atzinumus par finansējuma saņēmēja sagatavoto noslēguma rezultātu pārskatu sniedz, ievērojot šādus nosacījumus:
56.1. Aizsardzības ministrijas atzinumā iekļauta informācija par inovāciju kvalitāti, aktualitāti un pielietojamību aizsardzības jomā (atbilstību būtiskām drošības interesēm);
"56. Aizsardzības ministrija atzinumus par finansējuma saņēmēja sagatavoto noslēguma rezultātu pārskatu sniedz, ievērojot šādus nosacījumus:
56.1. Aizsardzības ministrijas atzinumā iekļauta informācija par inovāciju kvalitāti, aktualitāti un pielietojamību aizsardzības jomā (atbilstību būtiskām drošības interesēm);
Piedāvātā redakcija
56. Aizsardzības ministrija un Latvijas Zinātnes padome atzinumus par finansējuma saņēmēja sagatavoto noslēguma rezultātu pārskatu sniedz, ievērojot šādus nosacījumus:
56.1. Aizsardzības ministrijas atzinumā iekļauta informācija par inovāciju kvalitāti, aktualitāti un pielietojamību aizsardzības jomā (atbilstību būtiskām drošības interesēm, kas saistītas ar ieroču, munīcijas un militārā aprīkojuma ražošanu);
56.2. Latvijas zinātnes padomes atzinumā tiek iekļauta vismaz šāda informācija:
56.2.1. pētījuma īstenošanas gaita, kas vērsta uz projekta mērķu un plānoto pētniecības rezultātu sasniegšanu;
56.2.2. finansējuma izlietojums, kas ietver novērtējumu par projektā piešķirtā finansējuma izlietojuma atbilstību gala rezultāta mērķiem;
56.2.3. sasniegtie pētniecības rezultāti ir skaidri un nepārprotami;
56.2.4. pētniecības rezultātu zinātniskā kvalitāte ir atbilstoša, ņemot vērā sasniegto rezultātu zinātnisko vērtību, novitātes līmeni, tajā skaitā ir gūstama pārliecība, ka projekta ietvaros izstrādātais prototips atbilst jauna produkta vai tehnoloģijas definīcijai atbilstoši šo noteikumu 2.3. apakšpunktā minētajam, vai projekta darbības ir vērstas uz prototipa izstrādi;
56.2.5. projektā izmantotās zināšanas nav pieejamas citur vai ir aizsargātas, izmantotās zināšanas palielina industrijas zināšanu apjomu;
56.3. noslēguma rezultātu pārskata atbilstību šo noteikumu 56.1. un 56.2. apakšpunktos minētajiem kritērijiem raksturo ar šādiem vērtējumiem:
56.3.1. atbilst;
56.3.2. daļēji atbilst;
56.3.3. neatbilst.
56.1. Aizsardzības ministrijas atzinumā iekļauta informācija par inovāciju kvalitāti, aktualitāti un pielietojamību aizsardzības jomā (atbilstību būtiskām drošības interesēm, kas saistītas ar ieroču, munīcijas un militārā aprīkojuma ražošanu);
56.2. Latvijas zinātnes padomes atzinumā tiek iekļauta vismaz šāda informācija:
56.2.1. pētījuma īstenošanas gaita, kas vērsta uz projekta mērķu un plānoto pētniecības rezultātu sasniegšanu;
56.2.2. finansējuma izlietojums, kas ietver novērtējumu par projektā piešķirtā finansējuma izlietojuma atbilstību gala rezultāta mērķiem;
56.2.3. sasniegtie pētniecības rezultāti ir skaidri un nepārprotami;
56.2.4. pētniecības rezultātu zinātniskā kvalitāte ir atbilstoša, ņemot vērā sasniegto rezultātu zinātnisko vērtību, novitātes līmeni, tajā skaitā ir gūstama pārliecība, ka projekta ietvaros izstrādātais prototips atbilst jauna produkta vai tehnoloģijas definīcijai atbilstoši šo noteikumu 2.3. apakšpunktā minētajam, vai projekta darbības ir vērstas uz prototipa izstrādi;
56.2.5. projektā izmantotās zināšanas nav pieejamas citur vai ir aizsargātas, izmantotās zināšanas palielina industrijas zināšanu apjomu;
56.3. noslēguma rezultātu pārskata atbilstību šo noteikumu 56.1. un 56.2. apakšpunktos minētajiem kritērijiem raksturo ar šādiem vērtējumiem:
56.3.1. atbilst;
56.3.2. daļēji atbilst;
56.3.3. neatbilst.
8.
Noteikumu konsolidētā versija
54. Projektu īstenošanas uzraudzībai Aizsardzības ministrija vai Latvijas Zinātnes padome kopīgi ar sadarbības iestādi nodrošina projektu gala rezultātu zinātniskās kvalitātes izvērtējumu, ievērojot šādus nosacījumus:
Priekšlikums
AM nesniedz zinātniskās kvalitātes vērtējumu, lūgums šo punktu atbilstoši koriģēt.
Piedāvātā redakcija
-
