Projekta ID
24-TA-1436Atzinuma sniedzējs
Finanšu ministrija
Atzinums iesniegts
05.07.2024.
Saskaņošanas rezultāts
Nesaskaņots
Iebildumi / Priekšlikumi
Nr.p.k.
Projekta redakcija
Iebildums / Priekšlikums
1.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Iebildums
Lūdzam Izglītības un zinātnes ministriju izvērtēt un nepieciešamības gadījumā precizēt anotācijas 1.3.sadaļas “Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi” 4.lpp. minēto informāciju par no 1.1.1.4. pasākuma "Mobilitātes, pieredzes apmaiņas un sadarbības aktivitātes starptautiskās konkurētspējas uzlabošanai zinātnē” pārdalāmā valsts budžeta līdzfinansējuma apmēru (913 500 euro). Vēršam uzmanību, ka minēto summu veido ne tikai valsts budžeta līdzfinansējums (615 624 euro), bet arī privātais līdzfinansējums (297 876 euro). Termina “valsts budžeta finansējums” vietā var izvērtēt arī termina “nacionālais līdzfinansējums” lietošanu.
Piedāvātā redakcija
-
2.
Anotācija (ex-ante)
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Iebildums
Lūdzam papildināt anotācijas 3.sadaļas “Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem” apakšsadaļu “Cita informācija” ar informāciju par finansējuma pārdali no 1.1.1.4. pasākuma "Mobilitātes, pieredzes apmaiņas un sadarbības aktivitātes starptautiskās konkurētspējas uzlabošanai zinātnē”. Tāpat minētā sadaļa ir papildināma ar informāciju šādā redakcijā: “Nepieciešamais finansējums pasākuma īstenošanai tiks piesaistīts normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā no budžeta resora “74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums” 80.00.00 programmas “Nesadalītais finansējums Eiropas Savienības politiku instrumentu un pārējās ārvalstu finanšu palīdzības līdzfinansēto projektu un pasākumu īstenošanai”.”.
Piedāvātā redakcija
-
3.
Anotācija (ex-ante)
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Iebildums
Ņemot vērā, ka pasākuma ietvaros kopējais publiskais finansējums tiek palielināts vairāk kā par 20% salīdzinot ar Eiropas Komisijas iepriekš iesniegto kopsavilkuma informāciju (SA.112842), tad atbilstoši Komisijas regulas Nr.651/2014 11.pantam par pasākumu atkārtoti ir jāiesniedz kopsavilkuma informācija Eiropas Komisijai. Attiecīgi aicinām papildināt anotāciju ar informāciju, ka, izmantojot Eiropas Komisijas elektroniskās paziņošanas sistēmu, 20 darbdienu laikā no atbalsta pasākuma stāšanās spēkā Izglītības un zinātnes ministrija par atbalsta pasākumu nosūtīs kopsavilkuma informāciju II pielikumā noteiktajā standartizētajā formātā.
Piedāvātā redakcija
-
4.
MK sēdes protokollēmuma projekts
Iebildums
Vēršam uzmanību uz š.g. 18.jūnija Ministru kabineta sēdē nolemto, ka likumprojekta "Par valsts budžetu 2025. gadam un budžeta ietvaru 2025., 2026. un 2027. gadam" sagatavošanā kā vienīgais vidēja termiņa budžeta prioritārais attīstības virziens ir valsts drošība, un citu vidēja termiņa budžeta prioritāro attīstības virzienu noteikšana iespējama, pārskatot ministriju un citu centrālo valsts iestāžu esošo budžeta programmu/ apakšprogrammu izdevumus un pārvirzot resursus aktuālākiem prioritārajiem pasākumiem vai rodot papildu finansējuma avotus, attiecīgi sagatavojot fiskāli neitrālus priekšlikumus jaunu prioritāro pasākumu finansēšanai. Attiecīgi ņemot vērā iepriekš minēto, kā arī, ka Izglītības un zinātnes ministrijas š.g. 28.jūnijā (vēstule Nr.4-4.2e/24/1573) iesniegtajā prioritāro pasākumu pieteikumu sarakstā nav iekļauts finansējums Latvijas Zinātnes padomei Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda 2014. – 2020. gada plānošanas perioda “Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 1.1.1. specifiskā atbalsta mērķa "Palielināt Latvijas zinātnisko institūciju pētniecisko un inovatīvo kapacitāti un spēju piesaistīt ārējo finansējumu, ieguldot cilvēkresursos un infrastruktūrā" 1.1.1.2. pasākuma "Pēcdoktorantūras pētniecības atbalsts"” pēcuzraudzības funkcijas nodrošināšanai, Ministru kabineta sēdes protokollēmuma projekta 3.punkts ir svītrojams, kā arī anotācijā iekļautā informācija ir precizējama un minētā funkcija ir nodrošināma iestādei pieejamā finansējuma ietvaros.
Piedāvātā redakcija
-
5.
Noteikumu konsolidētā versija
Iebildums
Ņemot vērā anotācijā minēto, ka "finansējuma saņēmējs var sniegt komercdarbības atbalstu tikai de minimis veidā, proti, nav pieļaujams, ka finansējuma saņēmējs sniedz atbalstu saskaņā ar citu komercdarbības atbalsta regulējumu, kas nav de minimis", un tiek mainīts, ka atbalstu saskaņā ar Komisijas regulu Nr. 651/2014 piešķirs sadarbības iestāde, lūdzam pārskatīt un precizēt noteikumu projektu, lai no tā redakcijas viennozīmīgi skaidrs, ka gadījumos, kad sadarbības iestāde pētniecības projektu iesniedzējam piešķirs atbalstu saskaņā ar Komisijas regulu Nr. 651/2014, tad tā būs arī sadarbības iestāde, kas kā atbalsta sniedzējs veiks pētniecības projektu iesniedzēju izvērtēšanu atbilstoši attiecīgās regulas nosacījumiem uz atbalsta piešķiršanas brīdi un pieņems lēmumu par atbalsta piešķiršanu, balstoties uz savu izvērtējumu (novēršot pretrunas, piemēram, Ministru kabineta 2024. gada 9. janvāra noteikumu Nr. 35 “Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam 1.1.1. specifiskā atbalsta mērķa “Pētniecības un inovāciju kapacitātes stiprināšana un progresīvu tehnoloģiju ieviešana kopējā P&A sistēmā” 1.1.1.9. pasākuma “Pēcdoktorantūras pētījumi” īstenošanas noteikumi” (turpmāk – noteikumi) 22.5., 59.1. 1 un 59.3.apakšpunktā, un citur tekstā). Papildus lūdzam pārskatīt noteikumu projektu un precizēt to, tā lai visi nosacījumi, kas attiecas uz sadarbības iestādi kā atbalsta sniedzēju saskaņā ar Komisijas regulu Nr. 651/2014 tiktu attiecīgi uz to attiecināti.
Vienlaikus lūdzam papildināt anotāciju ar skaidrojumu, kuros gadījumos pētniecības projektu iesniedzējam sadarbības iestāde piešķirs atbalstu saskaņā ar Komisijas regulu Nr. 651/2014, un kuros gadījumos finansējuma saņēmējs pētniecības pieteikuma iesniedzējam kā de minimis, lai, piemēram, pētniecības pieteikuma iesniedzējam būtu skaidrs, kādi dokumenti ir pievienojami projekta iesniegumam.
Vienlaikus lūdzam papildināt anotāciju ar skaidrojumu, kuros gadījumos pētniecības projektu iesniedzējam sadarbības iestāde piešķirs atbalstu saskaņā ar Komisijas regulu Nr. 651/2014, un kuros gadījumos finansējuma saņēmējs pētniecības pieteikuma iesniedzējam kā de minimis, lai, piemēram, pētniecības pieteikuma iesniedzējam būtu skaidrs, kādi dokumenti ir pievienojami projekta iesniegumam.
Piedāvātā redakcija
-
6.
Noteikumu konsolidētā versija
Iebildums
Ņemot vērā, ka Komisijas regulas Nr.651/2014 1.panta 4.punkta un 2.panta 18.punkta nosacījumi ir jāvērtē/jāpiemēro uzņēmuma grupas līmenī (Komisijas regulas Nr.651/2014 angliskajā versijā nosacījumi, kas ir attiecināmi uz ‘undertaking’, ir jāpārbauda/jāpiemēro uzņēmuma grupas līmenī), lūdzam noteikumu 32.1. un 32.2.punktus precizēt, lai nodrošinātu, ka ar terminu "komersants" tiek saprasts, ka komersants tiek vērtēts grupas līmenī. Vienlaikus ar skaidrojumu lūdzam papildināt anotāciju. Vienlaikus lūdzam pārskatīt arī pēc analoģijas citus attiecīgos noteikumu punktus.
Piedāvātā redakcija
-
7.
Noteikumu konsolidētā versija
Iebildums
Skaidrojam, ka atbilstoši Komisijas 2023.gada 13.decembra regulas Nr.2023/2831 par Līguma par Eiropas Savienības darbību 107. un 108.panta piemērošanu de minimis atbalstam, 3.panta 2.punktā noteiktajam, atbalsta sniedzējam ir pienākums pārbaudīt piešķirtā, nevis faktiski saņemtā atbalsta apjomu. Lai nodrošinātu atbilstību Komisijas regulas Nr.2023/2831 3.panta 2.punktam, aicinām noteikumu 43.8.1 punktā aizstāt vārdu “saņemto” ar vārdu “piešķirto”. Atbilstoši lūdzam precizēt arī anotācijā sniegto skaidrojumu.
Vienlaikus lūdzam papildināt anotācijā sniegto skaidrojumu arī ar informāciju, ka Komisijas regulas Nr.2023/2831 ietvaros trīs gadu laikposms ir jāvērtē kā slīdošs periods un attiecībā uz katru jaunu de minimis atbalsta piešķiršanu jāņem vērā de minimis atbalsta kopsumma, kas piešķirta iepriekšējos trīs gados, piemēram, ja jaunā atbalsta piešķiršanas datums ir 2024.gada 18.jūnijs, trīs gadu periods būs skaitāms līdz 2021.gada 18.jūnijam.
Vienlaikus lūdzam papildināt anotācijā sniegto skaidrojumu arī ar informāciju, ka Komisijas regulas Nr.2023/2831 ietvaros trīs gadu laikposms ir jāvērtē kā slīdošs periods un attiecībā uz katru jaunu de minimis atbalsta piešķiršanu jāņem vērā de minimis atbalsta kopsumma, kas piešķirta iepriekšējos trīs gados, piemēram, ja jaunā atbalsta piešķiršanas datums ir 2024.gada 18.jūnijs, trīs gadu periods būs skaitāms līdz 2021.gada 18.jūnijam.
Piedāvātā redakcija
-
8.
Noteikumu konsolidētā versija
Iebildums
Lūdzam anotācijā skaidrot, kā Izglītības un zinātnes ministrija (Latvijas Zinātnes padome) plāno nodrošināt noteikumu projekta 43.15.apakšpunktā un 85.1 punktā paredzēto attiecībā uz pasākuma ietvaros izveidotās darba vietas ilgtspēju un pētniecības virziena attīstību vismaz vienu gadu pēc atbalsta saņemšanas beigām, norādot finansējuma avotu un apmēru minēto darbību nodrošināšanai.
Piedāvātā redakcija
-
9.
Noteikumu konsolidētā versija
Iebildums
Lai nodrošinātu, ka atbalsta pretendentam ir skaidrs, ka un kāda informācija tam ir jāiesniedz de minimis atbalsta piešķiršanai, lūdzam papildināt noteikumus ar prasību, ka atbalsta pretendents atbalsta pieteikumam pievieno De minimis atbalsta uzskaites sistēmā (turpmāk – Sistēma) sagatavotās veidlapas par sniedzamo informāciju de minimis atbalsta uzskaitei un piešķiršanai izdruku vai atbalsta pieteikumā norāda Sistēmā aizpildītās veidlapas identifikācijas numuru.
Piedāvātā redakcija
-
10.
Noteikumu konsolidētā versija
Iebildums
Skaidrojam, ja noteikumu projekta ietvaros ir paredzēta atbalstu kumulācija, noteikumu projektu ir nepieciešams papildināt ar nosacījumu, ka atbalsta saņēmējs iesniedz informāciju par plānoto un piešķirto atbalstu, tai skaitā par tām pašām attiecināmajām izmaksām, norādot atbalsta piešķiršanas datumu (tai skaitā plānoto atbalsta piešķiršanas datumu), atbalsta intensitāti, atbalsta sniedzēju, atbalsta pasākumu vai investīciju un plānoto vai piešķirto atbalsta summu. Attiecīgi lūdzam papildināt noteikumus ar minēto nosacījumu, piemēram, piedāvātajā redakcijā.
"Ja par vienām un tām pašām projekta attiecināmajām izmaksām tiek piešķirts atbalsts vairāku komercdarbības atbalsta programmu ietvaros, atbalsta saņēmējs iesniedz informāciju par plānoto un piešķirto atbalstu, tai skaitā par tām pašām attiecināmajām izmaksām, norādot atbalsta piešķiršanas datumu (tai skaitā plānoto atbalsta piešķiršanas datumu), atbalsta intensitāti, atbalsta sniedzēju, atbalsta pasākumu vai investīciju un plānoto vai piešķirto atbalsta summu."
Vienlaikus lūdzam precizēt noteikumu 59.1punktu, aizstājot vārdus "individuālajā atbalsta programmā" ar vārdiem "ad hoc lēmumā", lai nodrošinātu atbilstību Komercdarbības atbalsta kontroles likumā lietotajai terminoloģijai.
"Ja par vienām un tām pašām projekta attiecināmajām izmaksām tiek piešķirts atbalsts vairāku komercdarbības atbalsta programmu ietvaros, atbalsta saņēmējs iesniedz informāciju par plānoto un piešķirto atbalstu, tai skaitā par tām pašām attiecināmajām izmaksām, norādot atbalsta piešķiršanas datumu (tai skaitā plānoto atbalsta piešķiršanas datumu), atbalsta intensitāti, atbalsta sniedzēju, atbalsta pasākumu vai investīciju un plānoto vai piešķirto atbalsta summu."
Vienlaikus lūdzam precizēt noteikumu 59.1punktu, aizstājot vārdus "individuālajā atbalsta programmā" ar vārdiem "ad hoc lēmumā", lai nodrošinātu atbilstību Komercdarbības atbalsta kontroles likumā lietotajai terminoloģijai.
Piedāvātā redakcija
11.
Noteikumu konsolidētā versija
Iebildums
Lai nodrošinātu korektu Komisijas regulas Nr.2023/2831 nosacījumu ievērošanu, lūdzam vai nu noteikumu 96.1punktu papildināt ar atsauci arī uz Komisijas regulas Nr.2023/2831 6.panta 7.punktu, vai arī dzēst atsauces uz Komisijas regulu Nr.2023/2831 vispār.
Piedāvātā redakcija
-
12.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Priekšlikums
Attiecībā uz pētniecības pieteikumu rezultātu monitoringu lūdzam ņemt vērā, ka Eiropas Savienības fondu 2021. - 2027.gada plānošanas perioda finansējums pieejams līdz 2029.gada beigām.
Piedāvātā redakcija
-
13.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Priekšlikums
Lūdzam papildināt noteikumu projekta anotāciju, vai kontekstā ar šajā noteikumu projektā plānotajiem grozījumiem noteikumos būs nepieciešams grozīt vienošanās par projekta īstenošanu, un vai vienošanās grozījumi uzskatāmi par būtiskiem,
kas ietekmē projekta veidu, mērķus vai īstenošanas nosacījumus, tādējādi traucējot tās sākotnējo mērķu sasniegšanu atbilstoši Eiropas Parlamenta un Padomes 2021. gada 24. jūnija Regulas (ES) 2021/1060, ar ko paredz kopīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu Plus, Kohēzijas fondu, Taisnīgas pārkārtošanās fondu un Eiropas Jūrlietu, zvejniecības un akvakultūras fondu un finanšu noteikumus attiecībā uz tiem un uz Patvēruma, migrācijas un integrācijas fondu, Iekšējās drošības fondu un Finansiāla atbalsta instrumentu robežu pārvaldībai un vīzu politikai, 65.panta 1.punkta "c" apakšpunktam.
kas ietekmē projekta veidu, mērķus vai īstenošanas nosacījumus, tādējādi traucējot tās sākotnējo mērķu sasniegšanu atbilstoši Eiropas Parlamenta un Padomes 2021. gada 24. jūnija Regulas (ES) 2021/1060, ar ko paredz kopīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu Plus, Kohēzijas fondu, Taisnīgas pārkārtošanās fondu un Eiropas Jūrlietu, zvejniecības un akvakultūras fondu un finanšu noteikumus attiecībā uz tiem un uz Patvēruma, migrācijas un integrācijas fondu, Iekšējās drošības fondu un Finansiāla atbalsta instrumentu robežu pārvaldībai un vīzu politikai, 65.panta 1.punkta "c" apakšpunktam.
Piedāvātā redakcija
-
14.
Noteikumu konsolidētā versija
Priekšlikums
Lūdzam izvērtēt nepieciešamību svītrot noteikumu plānotajā 2.23. apakšpunktā ietverto definīciju, ņemot vērā, ka minēto definīciju paredzēts lietot noteikumos tikai vienu reizi, un tā vietā ietvert definīciju noteikumu 43.8.1 apakšpunktā, papildinot to ar otro teikumu šādā redakcijā: "Viens vienots uzņēmums ir uzņēmums, kas atbilst Komisijas regulas Nr. 2023/2831 2. panta 2. punktā minētajiem kritērijiem."
Piedāvātā redakcija
-
15.
Noteikumu konsolidētā versija
Priekšlikums
Ņemot vērā ar noteikumu projektu plānotos grozījumus noteikumu 22.5. apakšpunktā, lūdzam izvērtēt, vai nav nepieciešami attiecīgi grozījumi arī noteikumu 22.9. apakšpunktā, kas nosaka, ka katrs finansējuma saņēmēja speciālists, kas veic ekspertu atlasi, izvērtē pētniecības pieteikumus un pieņem lēmumu par pētniecības pieteikumu apstiprināšanu.
Piedāvātā redakcija
-
16.
Noteikumu konsolidētā versija
Priekšlikums
Lai nodrošinātu atbilstību Komisijas regulas Nr.2023/2831 1.panta 1. un 2.punktam, lūdzam precizēt noteikumu 48.1 punktu piedāvātajā redakcijā.
Vienlaikus, ņemot vērā izteikto iebildumu, aicinām dzēst 48.2punktu.
Vienlaikus, ņemot vērā izteikto iebildumu, aicinām dzēst 48.2punktu.
Piedāvātā redakcija
"De minimis atbalstu saskaņā ar Komisijas regulu Nr.2023/2831 piešķir, ievērojot Komisijas regulas Nr.2023/2831 1.panta 1.punktā minētos nozaru un darbību ierobežojumus. Ja atbalsta pretendents vienlaikus darbojas vienā vai vairākās Komisijas regulas Nr.2023/2831 1.panta 1.punkta a), b), c) un d) apakšpunktā minētajās nozarēs, atbalstu drīkst piešķirt tikai tad, ja atbalsta pretendents nodrošina šo nozaru darbību vai uzskaites nodalīšanu, lai saskaņā ar Komisijas regulas Nr.2023/2831 1.panta 2.punktu darbības izslēgtajās nozarēs negūst labumu no de minimis atbalsta, ko piešķir saskaņā ar šiem noteikumiem."
17.
Noteikumu konsolidētā versija
Priekšlikums
Ņemot vērā, ka spēkā ir stājušies grozījumi Ministru kabineta 2018.gada 21.novembra noteikumos Nr.715 "Noteikumi par de minimis atbalsta uzskaites un piešķiršanas kārtību un de minimis atbalsta uzskaites veidlapu paraugiem" (turpmāk - MK noteikumi Nr.715), aicinām lietot atsauci uz to aktuālo nosaukumu, kas ir "De minimis atbalsta uzskaites un piešķiršanas kārtība".
Piedāvātā redakcija
-
18.
Noteikumu konsolidētā versija
Priekšlikums
Ņemot vērā to, ka atbilstoši juridiskās tehnikas prasībām tiesību normai ir jābūt skaidrai, lai tās lietotājs un piemērotājs gūtu nepārprotamu priekšstatu par normā ietvertajiem pienākumiem un tiesībām, lūdzam izvērtēt nepieciešamību precizēt noteikumu plānoto 59.3. apakšpunktu, jo nav viennozīmīgi skaidrs, kas ir lēmums par pētniecības pieteikuma virzību uz sadarbības iestādi. Lūdzam papildināt arī noteikumu projekta anotāciju ar attiecīgu skaidrojumu.
Piedāvātā redakcija
-
19.
Noteikumu konsolidētā versija
Priekšlikums
Lūdzam izvērtēt noteikumu plānotajā 59.1 apakšpunktā noteikto, ņemot vērā pienākumu projekta īstenošanas ietvaros nodrošināt dubultā finansējuma riska novēršanu. Lūdzam papildināt anotāciju ar skaidrojumu, kā kontekstā ar šajā normā noteikto tiks nodrošināta dubultā finansējuma riska novēršana.
Piedāvātā redakcija
-
20.
Noteikumu konsolidētā versija
Priekšlikums
Lai nodrošinātu skaidru kumulācijas nosacījuma ievērošanu atbalsta pretendentam un atbalsta sniedzējam, lūdzam izteikt noteikumu 59.2punktu, piemēram, piedāvātajā redakcijā:
Piedāvātā redakcija
'Šo noteikumu ietvaros piešķirto de minimis atbalstu var apvienot ar citu de minimis atbalstu, tai skaitā, par vienām un tām pašām attiecināmajām izmaksām līdz Komisijas regulas Nr.2023/2831 3.panta 2.punktā noteiktajam attiecīgajam robežlielumam, ja pēc atbalstu apvienošanas atbalsta vienībai vai izmaksu pozīcijai attiecīgā maksimālā atbalsta intensitāte nepārsniedz 100%.'
21.
Noteikumu konsolidētā versija
Priekšlikums
Lūdzam precizēt noteikumu 62.1. apakšpunktu, jo tajā noteiktās pēcdoktorantu atlīdzības izmaksas, kas nepārsniedz 3 860 euro mēnesī, neatbilst Eiropas Savienības pētniecības un inovāciju pamatprogrammas "Apvārsnis Eiropa" Marijas Sklodovskas-Kirī programmas "Pēcdoktorantūras stipendijas" noteiktajai standartlikmei. Vēršam uzmanību, ka 2024.gada 17. aprīlī stājās spēkā jaunā Eiropas Savienības pētniecības un inovāciju pamatprogrammas "Apvārsnis Eiropa" Marijas Sklodovskas-Kirī vārdā nosaukto darbību Darba programma 2023-2025. gadam, kurā ir veiktas izmaiņas izmaksu vienas vienības likmēs, kā arī teritoriālajos koeficientos, līdz ar to aktivitātes “Pēcdoktorantūras stipendijas” projektā iesaistītā pēcdoktoranta atlīdzības izmaksu (living allowance) apmērs palielinājies no 3 860 euro mēnesī uz 5 020 euro mēnesī.
Piedāvātā redakcija
-
22.
Noteikumu konsolidētā versija
Priekšlikums
Ņemot vērā sadarbības iestādes iesaisti kā uzraudzības institūcijai, kurai vienlaikus ir jāatmaksā nelikumīgs komercdarbības atbalsta, lūdzam šo noteikumu 68. un 69.1 punktos vārdus "finansējuma saņēmējam" aizstāt ar vārdiem "sadarbības iestādei".
Piedāvātā redakcija
-
23.
Noteikumu konsolidētā versija
Priekšlikums
Lūdzam izvērtēt, vai nav nepieciešami grozījumi MKN grozījumu projekta 106.4.; 106.5, un 106.6.apakšpunktos, svītrojot konkrētas standartlikmes mēnesī, atbilstoši veiktajiem grozījumiem MKN grozījumu projekta 62.2., 62.3., 62.4. un 62.5. apakšpunktos, lai jaunas MC darba programmas apstiprināšanas gadījumā nebūtu nepieciešams atkārtoti veikt grozījumus MKN.
Piedāvātā redakcija
-