Projekta ID
22-TA-1399Atzinuma sniedzējs
Kultūras ministrija
Atzinums iesniegts
19.05.2022.
Saskaņošanas rezultāts
Nesaskaņots
Iebildumi / Priekšlikumi
Nr.p.k.
Projekta redakcija
Iebildums / Priekšlikums
1.
Plāna projekts
Iebildums
Lūdzam papildināt uzdevumu 4.13.-2.4., pie rezultatīvajiem rādītājiem pievienojot: 1) Izveidota platforma diplomdarbu pieejamībai (termiņš - 2026.gads) un 2) Platformā tiek deponēti 70% no augstākās izglītības iestāžu gadā aizstāvētajiem studiju noslēguma darbiem (termiņš – 2027. gads).
Piedāvātā redakcija
-
2.
Plāna projekts
Iebildums
Lūdzam dzēst uzdevuma 4.8.-1.1. piekto darbības rezultātu un rezultatīvo rādītāju, ņemot vērā, ka tas saturiski dublē uzdevumu 4.5.2.-2.1.
Piedāvātā redakcija
-
3.
Plāna projekts
Iebildums
Lūdzam precizēt uzdevuma 4.5.2.-2.2. darbības rezultātu.
Piedāvātā redakcija
Valsts iestādes izmanto vienotu platformu informatīvās telpas monitoringam un analīzei - un rezultatīvo rādītāju - IS informatīvās telpas monitoringam un analīzei.
4.
Plāna projekts
Iebildums
Lūdzam precizēt uzdevuma 4.5.2.-2.1. darbības rezultātu.
Piedāvātā redakcija
Latvijas Kultūras mantojuma integrētajā platformā pieejams mediju nozares, t.sk. sabiedrisko mediju, veidotais audiovizuālais saturs, nodrošināta tā ilglaicīga saglabāšana un integrācija citās informācijas platformās – un rezultatīvo rādītāju – Pilnveidota Latvijas Kultūras mantojuma integrētā platforma.
5.
Plāna projekts
Iebildums
Lūdzam papildināt uzdevumu 1.2. - 4.1., pie līdzatbildīgajām institūcijām pievienojot KM, ņemot vērā, ka aktivitātes ietvaros plānots apmācīt arī bibliotekārus.
Piedāvātā redakcija
-
6.
Plāna projekts
Iebildums
Lūdzam papildināt uzdevumu 1.1.-1.15., pie līdzatbildīgajām institūcijām pievienojot LNKC.
Piedāvātā redakcija
-
7.
Plāna projekts
Iebildums
Lūdzam papildināt uzdevumu 1.1.-1.13., pie līdzatbildīgajām institūcijām pievienojot KM un LNKC.
Piedāvātā redakcija
-
8.
Plāna projekts
Iebildums
Lūdzam papildināt uzdevumu 1.1.-1.12., pie līdzatbildīgajām institūcijām pievienojot KM un LNKC.
Piedāvātā redakcija
-
9.
Plāna projekts
Iebildums
Lūdzam papildināt uzdevumu 1.1.-1.7., pie līdzatbildīgajām institūcijām pievienojot KM un LNKC.
Piedāvātā redakcija
-
10.
Plāna projekts
Iebildums
Lūdzam papildināt uzdevumu 1.1.-1.6., pie līdzatbildīgajām institūcijām pievienojot KM un LNKC.
Piedāvātā redakcija
-
11.
Plāna projekts
Iebildums
Lūdzam papildināt uzdevumu 1.1.-1.5., pie līdzatbildīgajām institūcijām pievienojot KM un LNKC.
Piedāvātā redakcija
-
12.
Plāna projekts
Iebildums
Lūdzam papildināt uzdevumu 1.1.-1.4., pie līdzatbildīgajām institūcijām pievienojot KM un LNKC.
Piedāvātā redakcija
-
13.
Plāna projekts
Iebildums
Lūdzam papildināt uzdevumu 1.1.-1.3., pie līdzatbildīgajām institūcijām pievienojot LNKC, un pie rezultatīvajiem rādītājiem kā trešo punktu – nodrošināta mākslas un mūzikas jomas profesionālās ievirzes izglītības iestāžu pedagogu un izglītības iestāžu vadītāju profesionālās kompetences, t.sk. digitālo prasmju, pilnveide.
Piedāvātā redakcija
-
14.
Plāna projekts
Iebildums
Lūdzam papildināt uzdevumu 1.1.-1.1., pie līdzatbildīgajām institūcijām pievienojot LNKC.
Piedāvātā redakcija
-
15.
Plāna projekts
Iebildums
Lūdzam papildināt saīsinājumu sarakstu ar LNKC – Latvijas Nacionālais kultūras centrs.
Piedāvātā redakcija
-
16.
Plāna projekts
Iebildums
Digitālās transformācijas pamatnostādņu 2021.-2027. gadam ieviešanas plāna 4.3. - 1.1. punktā nepieciešams precizēt e-adreses lietojuma priekšnosacījumus rēķinu apritei.
Elektronisko rēķinu apritei ne visos gadījumos būtu nepieciešama e-adrese, šādas sistēmas ieviešana un izmantošana radīs papildus izmaksas šādu integrāciju izveidei un uzturēšanai, tātad šādas kārtības ieviešana ne visos gadījumos būtu racionāla un lietderīga.
Piemēram, elektroniskā rēķina aprites shēma starp divām ministrijām šobrīd:
Horizon ministrija 1 -> Unifiedpost -> Horizon ministrija 2
Pēc e-adreses pieliegšanas elektroniskā rēķina aprites shēma starp divām ministrijām:
Horizon ministrija 1 -> Unifiedpost -> eAdrese ministrija1 -> eAdrese ministrija2 -> Unifiedpostà -> Horizon ministrija 2
Elektronisko rēķinu apritei ne visos gadījumos būtu nepieciešama e-adrese, šādas sistēmas ieviešana un izmantošana radīs papildus izmaksas šādu integrāciju izveidei un uzturēšanai, tātad šādas kārtības ieviešana ne visos gadījumos būtu racionāla un lietderīga.
Piemēram, elektroniskā rēķina aprites shēma starp divām ministrijām šobrīd:
Horizon ministrija 1 -> Unifiedpost -> Horizon ministrija 2
Pēc e-adreses pieliegšanas elektroniskā rēķina aprites shēma starp divām ministrijām:
Horizon ministrija 1 -> Unifiedpost -> eAdrese ministrija1 -> eAdrese ministrija2 -> Unifiedpostà -> Horizon ministrija 2
Piedāvātā redakcija
2) Elektronisko rēķinu aprites iespēja izmantojot e-adresi, izveidots e-adreses slēgums ar piegādes sistēmu, kas nodrošina elektronisko rēķinu pārrobežu saņemšanu (Pan-European Public Procurement On-Line - PEPPOL), kā arī elektronisko rēķinu nodrošināšanu publisko iepirkumu procedūrās.