Atzinums

Projekta ID
22-TA-2271
Atzinuma sniedzējs
Veselības ministrija
Atzinums iesniegts
23.03.2023.
Saskaņošanas rezultāts
Saskaņots ar priekšlikumiem

Iebildumi / Priekšlikumi

Nr.p.k.
Projekta redakcija
Iebildums / Priekšlikums
1.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Mācību aktivitāšu tvērumā nav atspoguļots tas, ka mācību saturā varētu tikt iekļautas nozarēm specifiskas prasmes, ja Projekta satura un īstenošanas uzraudzības paodmē, iesaistot institūciju ekspertus, tiktu identificētas vajadzības pēc šādu nozarēm specifisku prasmju apguves.

Veselības ministrijai ir būtiski, lai būtu garantija, ka šī ANM investīcija būs atbalsts veselības nozares darbinieku digitālo prasmju attīstīšanai, tostarp veselības nozarei specifisku digitālo prasmju apguvei, ja tādas tiks identificētas Projekta satura un īstenošanas uzraudzības padomē.

Lūdzam papildināt pielikumu, lai būtu skaidrs, ka nepieciešamības gadījumā pastāv iespēja nodrošināt mācību saturu nozarēm specifidsku digitālo prasmju apguvei. 
Piedāvātā redakcija
-
2.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
VM un padotības iestāžu intersēs ir, lai informatīvajā ziņojumā būtu paredzēta iespēja veidot mācību saturu, kas ir atbilstošs specifiskām veselības nozares vajadzībām, ja tādas tiktu identificētas.

Informatīvā ziņojuma 27. punktā (kā arī pielikuma pēdējā rindkopā) jau netieši ir norādīts, ka paredzēts ņemt vērā iestāžu vajadzības, veidojot mācību saturu. Lūdzam 27.punktu izteikt šādā redakcijā: Projekta satura izveidē ekspertu lomās tiek aktīvi iesaistīti publiskās pārvaldes institūciju vadītāji un personāla pārvaldības speciālisti, kā arī politikas plānotāji atsevišķo profesiju (iekšējā audita un citās) jomās, lai nodrošinātu iestāžu vajadzību digitālo prasmju attīstībā iekļaušanu plānotajās aktivitātēs (tai skaitā nozarēm specifisku mācību programmu izveidi nepieciešamības gadījumā Projekta iespēju robežās), kā arī nepieciešamības gadījumā – biedrību un nodibinājumu pārstāvji. 
 
Piedāvātā redakcija
Projekta satura izveidē ekspertu lomās tiek aktīvi iesaistīti publiskās pārvaldes institūciju vadītāji un personāla pārvaldības speciālisti, kā arī politikas plānotāji atsevišķo profesiju (iekšējā audita un citās) jomās, lai nodrošinātu iestāžu vajadzību digitālo prasmju attīstībā iekļaušanu plānotajās aktivitātēs, tai skaitā nepieciešamības gadījumā nozarēm specifisku mācību programmu izveidi, kā arī nepieciešamības gadījumā – biedrību un nodibinājumu pārstāvji.