Projekta ID
23-TA-1941Atzinuma sniedzējs
Ekonomikas ministrija
Atzinums iesniegts
11.03.2024.
Saskaņošanas rezultāts
Saskaņots ar priekšlikumiem
Iebildumi / Priekšlikumi
Nr.p.k.
Projekta redakcija
Iebildums / Priekšlikums
1.
Plāna projekts
Priekšlikums
Atkārtoti aicinām plānā iestrādāt EM priekšlikumu:
"Nepieciešams izvērtēt iespēju iesaistīt sabiedrības un uzņēmēju pārstāvjus transporta tīkla plānošanā, veicinot ilgtspējīga transporta tīklojuma attīstību, tostarp, piemēram, pārskatot darbaspēka nodokļu atvieglojumus (pārskatot transporta kompensācijas maksimālo apmēru, kas netiek aplikts ar darbaspēka nodokļiem), kā arī - sadarbībā ar uzņēmējiem izvērtēt iespēju izveidot, pielāgot vai apvienot sabiedriskā transporta maršrutus, lai uzņēmumiem nebūtu vajadzība pašiem organizēt transportu par iespējami augstākām izmaksām. Tādējādi tiktu mazinātas arī valsts/pašvaldību dotācijas proporcija transporta tīkla integrācija un nodrošināšanai."
"Nepieciešams izvērtēt iespēju iesaistīt sabiedrības un uzņēmēju pārstāvjus transporta tīkla plānošanā, veicinot ilgtspējīga transporta tīklojuma attīstību, tostarp, piemēram, pārskatot darbaspēka nodokļu atvieglojumus (pārskatot transporta kompensācijas maksimālo apmēru, kas netiek aplikts ar darbaspēka nodokļiem), kā arī - sadarbībā ar uzņēmējiem izvērtēt iespēju izveidot, pielāgot vai apvienot sabiedriskā transporta maršrutus, lai uzņēmumiem nebūtu vajadzība pašiem organizēt transportu par iespējami augstākām izmaksām. Tādējādi tiktu mazinātas arī valsts/pašvaldību dotācijas proporcija transporta tīkla integrācija un nodrošināšanai."
Piedāvātā redakcija
"Nepieciešams izvērtēt iespēju iesaistīt sabiedrības un uzņēmēju pārstāvjus transporta tīkla plānošanā, veicinot ilgtspējīga transporta tīklojuma attīstību, tostarp, piemēram, pārskatot darbaspēka nodokļu atvieglojumus (pārskatot transporta kompensācijas maksimālo apmēru, kas netiek aplikts ar darbaspēka nodokļiem), kā arī - sadarbībā ar uzņēmējiem izvērtēt iespēju izveidot, pielāgot vai apvienot sabiedriskā transporta maršrutus, lai uzņēmumiem nebūtu vajadzība pašiem organizēt transportu par iespējami augstākām izmaksām. Tādējādi tiktu mazinātas arī valsts/pašvaldību dotācijas proporcija transporta tīkla integrācija un nodrošināšanai."