Atzinums

Projekta ID
22-TA-2475
Atzinuma sniedzējs
Finanšu ministrija
Atzinums iesniegts
30.08.2022.
Saskaņošanas rezultāts
Nesaskaņots

Iebildumi / Priekšlikumi

Nr.p.k.
Projekta redakcija
Iebildums / Priekšlikums
1.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Lūgums MKN 67. punktā atstāt tikai obligātās publicitātes prasības atbilstoši vadlīniju (Vadlīnijas informatīvā ziņojuma vai Ministru kabineta noteikumu izstrādei par Eiropas Savienības Atveseļošanas un noturības mehānisma plāna reformas vai investīcijas ieviešanu) 82.punktā noteiktajam.
Piedāvātā redakcija
-
2.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Lūdzam noteikt finansējuma saņēmējam arī prasību iesniegt iepirkumu plānu KPVIS - par visiem investīcijas ieviešanai plānotajiem iepirkumiem, kuru rīkošanai paredzēts piemērot publisko iepirkumu regulējumu – Publisko iepirkumu likumu, Sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju likumu, Iepirkumu uzraudzības biroja vadlīnijām “Iepirkumu vadlīnijas sabiedrisko pakalpojumu sniedzējiem” vai MK 2017. gada 28. februāra noteikumus Nr. 104 “Noteikumi par iepirkuma procedūru un tās piemērošanas kārtību pasūtītāja finansētiem projektiem”.
Piedāvātā redakcija
-
3.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
AF ievaros netiek lietots jēdziens “neattiecināmās izmaksas”, lūdzam lietot “izmaksas, kas netiek segtas no AF līdzekļiem”.
Piedāvātā redakcija
-
4.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Lūdzam iekļaut ziņojumā precīzāku informāciju par datu ievades apjomu KPVIS, t.sk. vai nepieciešams uzkrāt datus par dalībniekiem, datu ievades regularitāti un atbildības sadalījumu starp nozares ministriju un finansējuma saņēmēju datu ievadē.
Piedāvātā redakcija
-
5.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Lūgums ziņojumā noteikt konkrētus projekta iesnieguma vērtēšanas kritērijus vai precizēt ziņojuma redakciju 4.punktā, lai būtu skaidrs, vai tiek paredzēta projekta iesnieguma atlase.
Piedāvātā redakcija
-
6.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Lūdzam saskaņot ziņojuma 36.punktā norādītās AF finansējuma summas ar 18. un 19.punktā norādītajām, ņemot vērā investīcijai piešķirto AF finansējumu.
Piedāvātā redakcija
-
7.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Lūdzam apliecināt, ka ziņojuma 35.5., 35.6. un 35.8.punktā minētās izmaksas veicinās investīcijas mērķu un atskaites punktu sasniegšanu, kā arī neaizvietos ikdienas izdevumus un būs vērstas tikai uz konkrēto investīciju.
Piedāvātā redakcija
-
8.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Lūdzam informatīvajā ziņojumā sīkāk un precīzāk norādīt kopējā rādītāja apakšsadalījumu.
Piedāvātā redakcija
-
9.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Lūdzam iekļaut ziņojumā visus Eiropas Padomes 2021.gada 6.jūlija lēmumā par Latvijas Atveseļošanas fonda plāna izvērtējuma apstiprināšanu (CID) un Darbības kārtībā noteiktos 2.3.1.4.i. investīcijas rādītājus atbilstošās redakcijās, kā arī izvērtēt, vai kāds no reformas 2.3.1.r “Ilgtspējīgas un sociāli atbildīgas atbalsta sistēmas pieaugušo izglītībai attīstība” rādītajiem nav pēc būtības atbilstošs 2.3.1.4.i. investīcijai.
Piedāvātā redakcija
-
10.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Norādām, ka 19.punkta tabulā norādītā AF finansējuma summa neatbilst apstiprinātajam investīcijas AF finansējumam un ziņojuma 18.punktam, lūdzam precizēt.
Piedāvātā redakcija
-
11.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Lūdzam plānot valsts budžeta pieprasīšanu no budžeta programmas 80.00.00 “Nesadalītais finansējums Eiropas Savienības politiku instrumentu un pārējās ārvalstu finanšu palīdzības līdzfinansēto projektu un pasākumu īstenošanai”. Tāpat lūdzam ņemt vērā AF terminoloģiju - PVN ir izmaksas, kas netiek segtas no AF līdzekļiem.
Piedāvātā redakcija
-
12.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Lūdzam skaidrot, kāpēc 19.punktā norādītais finansējuma sadalījums neatbilst AF plāna 2.pielikumā noteiktajai informācijai, tāpat š.g. februārī netika saņemta IZM informācija attiecībā uz aktualizētu finansējuma sadalījumu pa gadiem 2.3.1.4.i. investīcijai.
Piedāvātā redakcija
-
13.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Attiecībā uz PVN lūdzam noteikt pienākumu finansējuma saņēmējam pirms finansējuma saņemšanas norādītajā PVN apmērā, sniegt apliecinājumu, ka minētās summas nav un netiks atgūtas no valsts budžeta priekšnodokļa veidā. Tāpat lūdzam noteikt, ka finansējuma saņēmējs nodrošina atsevišķu projekta izmaksu, t.sk. pievienotās vērtības nodokļa izmaksu uzskaiti un nodalīšanu, kā arī tam ir pienākums atgriezt pārmaksāto pievienotās vērtības nodokļa daļu, ja sākotnēji plānotais pievienotās vērtības nodokļa apjoms būs lielāks, nekā faktiski nepieciešams.
Piedāvātā redakcija
-
14.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Lūgums 18.punktā svītrot teikuma sākumu, nenorādot AF un valsts budžeta kopsummu kā kopējo attiecināmo finansējumu.
Piedāvātā redakcija
-
15.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Vēršam uzmanību, ka AF plānā 2.3.1.4.i. investīcijai ir noteikts uzsvars uz digitālo prasmju apguvi.
Piedāvātā redakcija
-
16.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Lūdzam skaidrot, vai šī investīcija vai investīcijas sastāvdaļa ir paredzēta kā stratēģiski svarīgi projekts AF izpratnē. Ja tas ir paredzēts, tad lūdzam ziņojuma projektā iekļaut informāciju par stratēģiski svarīgo projektu komunikācijas aktivitātēm, tajā skaitā, informāciju, par kādiem komunikācijas pasākumiem finansējuma saņēmējam ir jāinformē IZM. Lūdzam skaidrot, ja tas jau paredzēts ziņojuma 67.punktā.
Piedāvātā redakcija
-
17.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Atbilstoši investīcijas specifikai lūdzam informatīvajā ziņojumā paredzēt nepieciešamību uzkrāt dalībnieku datus.
Piedāvātā redakcija
-
18.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Lūdzam ziņojumā norādīt Digitālās dimensijas intervences kodu atbilstoši Atveseļošanas un noturības mehānisma plāna (turpmāk - AF plāns) 2.pielikumā norādītajam.
Piedāvātā redakcija
-
19.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Lūdzam iesniegt informatīvā ziņojuma tulkojumu angļu valodā iesniegšanai saskaņošanai Eiropas Komisijā.
Piedāvātā redakcija
-
20.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Lūdzu papildināt informatīvā ziņojuma 63.punktu arī ar Latvijas Republikas un Eiropas Komisijas finansēšanas nolīgumā par Atveseļošanas un noturības mehānismu minētajām iestādēm.
Piedāvātā redakcija
-
21.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Ņemot vērā, ka projekta iesniedzējs tiks izvērtēts arī apbilstoši izslēgšanas kritērijiem, lūdzu paredzēt informatīvajā ziņojumā kārtību, ja projekta iesniedzējs atbildīs kādam no nosacījumiem.
Piedāvātā redakcija
-
22.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Lūdzu papildināt informatīvā ziņojuma 44.punktu arī ar interešu konflikta risku.
Piedāvātā redakcija
-
23.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Lūdzu skaidrot, kādu datu apmaiņa tiks veikta informatīvā ziņojuma 42.punkta ietvaros.
Piedāvātā redakcija
-
24.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Lūdzu svītrot informatīvā ziņojuma 35.punktā vārdu “tiešās”, ņemot vērā, ka Atveseļošanas fonds neparedz tādu terminu.
Piedāvātā redakcija
-
25.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Lūdzu skaidrot kāda ir informatīvā ziņojuma projekta 27.punktā norādīto konsultatīvo sadarbības partneru loma projekta īstenošanā, kādi ir to pienākumi un tiesības.
Piedāvātā redakcija
-
26.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Lūdzu papildināt informatīvo ziņojumu, ka apstrādājot personas datus tiek ievēroti normatīvo aktu par personas datu aizsardzību un apstrādi noteiktie ierobežojumi.
Piedāvātā redakcija
-
27.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Lūdzam precizēt informatīvā ziņojuma 23.3.apakšpunktā termiņu. Vēršam uzmanību, ka līdz 2026.gada 31.augustam jābūt sasniegtiem ne tikai rādītajiem, bet arī pabeigtiem projektiem, veiktām pēdējām pārbaudēm un apstiprinātai noslēguma dokumentācijai.
Piedāvātā redakcija
-
28.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Vēršam uzmanību, ka līdz 2026.gada 31.augustam jābūt sasniegtiem ne tikai rādītajiem, bet arī pabeigtiem projektiem, veiktām pēdējām pārbaudēm un apstiprinātai noslēguma dokumentācijai. Attiecīgi, lūgums izvērtēt informatīvā ziņojuma 21.punktu un to precizēt.
Piedāvātā redakcija
-
29.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Lūdzu aizstāt informatīvā ziņojuma 20.punktā vārdu “dotācijas" ar vārdu “granta”.
Piedāvātā redakcija
-
30.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
3.sadaļas “Projekta atbalstāmās darbības” 36.punkta apakšpunktos uzrādītā finansējuma sadalījums pa aktivitātēm neatbilst 18.punktā norādītajam finansējuma apmēram. Līdz ar to lūdzam novērst neatbilstības. Vienlaikus, ņemot vērā, ka finansējums valsts budžetā tiek plānots pilnos euro, attiecīgi finansējums pievienotās vērtības segšanai ir norādāms pilnos euro bez euro centiem.
Piedāvātā redakcija
-
31.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
2.sadaļas "Vispārīgie jautājumi" 19.punktā ietvertais AF un nacionālā finansējuma sadalījums, ir salāgojams ar 18.punktā norādīto AF finansējumu un plānoto valsts budžeta finansējumu pievienotās vērtības nodokļa segšanai. Vienlaikus, ņemot vērā, ka finansējums valsts budžetā tiek plānots pilnos euro, attiecīgi 18. un 19.punktā finansējums ir norādāms pilnos euro bez euro centiem.
Piedāvātā redakcija
-
32.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Lūdzam precizēt informatīvā ziņojuma 52.punktu, norādot, ka 52.punkta apakšpunktos minētie dokumenti ir jāiesniedz Kohēzijas politikas fondu vadības informācijas sistēmā (KPVIS).
Piedāvātā redakcija
-
33.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Informatīvā ziņojuma 35.6.apakšpunktā tiek paredzētas izmaksas, kas saistītas ar investīciju pasākuma vidusposma un gala rezultātu kvalitātes izvērtējumu, taču informatīvajā ziņojumā nav norādīta atbalstāmā darbība, kuras ietvaros tas tiks veikts. Vienlaikus ziņojuma 29.9.punktā minēta izstrādātā IMK koncepta un sagatavoto priekšlikumu (kas ir viens no investīcijas īstenošanas posmiem) ekspertīze. Lūdzam arī sniegt skaidrojumu par to, kādi ir šo minēto kvalitātes ekspertīžu mērķi, obligātās komponentes un kādas prasības tiks izvirzītas ekspertīzes veicējiem.
 
Piedāvātā redakcija

 
34.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Ņemot vērā to, ka Centrālā finanšu un līgumu aģentura un Izglītības un zinātnes ministrija slēgs starpresoru vienošanos par sadarbību Atveseļošanas fonda investīciju īstenošanā un uzraudzībā, kurā tiks atrunāta sadarbība Kohēzijas politikas fondu vadības informācijas sistēmā, jebkurā gadījumā, lūdzam koriģēt informatīvā ziņojuma 66.punktu.
Piedāvātā redakcija
-
35.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Ierosinām informatīvā ziņojuma 45.5.apakšpunktā atsaukties uz konkrētiem informatīvā ziņojuma punktiem, jo iepriekš informatīvā ziņojuma tekstā termins “uzraudzības rādītāji” netiek lietots.
Piedāvātā redakcija
-
36.
Informatīvais ziņojums
Iebildums
Saskaņā ar Vadlīnijām informatīvā ziņojuma vai Ministru kabineta noteikumu izstrādei par Eiropas Savienības Atveseļošanas un noturības mehānisma plāna reformas vai investīcijas Nozares ministrijas papildus noteiktie rādītāji tiek definēti kā "nacionālie rādītāji". Lūgums koriģēt informatīvā ziņojuma 23. punktu, "specifiskie monitoringa rādītāji" vietā norādot "nacionālie rādītāji".
Piedāvātā redakcija
-
37.
MK sēdes protokollēmuma projekts
2. Atbalstīt valsts budžeta finansējuma apmēru pievienotās vērtības nodokļa izmaksu segšanai Eiropas Savienības Atveseļošanas un noturības mehānisma plāna 2.komponentes ''Digitālā transformācija'' 2.3. reformas un investīciju virziena ''Digitālās prasmes'' 2.3.1.4.i. investīcijas ''Individuālo mācību kontu pieejas attīstība'' pasākuma īstenošanas projektam (turpmāk – Projekts )  871 235,40 EUR.
Iebildums
Lūdzam Ministru kabineta sēdes protokollēmuma projekta 2.punktu precizēt.
Piedāvātā redakcija
2. Atbalstīt, ka Atveseļošanas un noturības mehānisma plāna 2.komponentes ''Digitālā transformācija'' 2.3. reformas un investīciju virziena ''Digitālās prasmes'' 2.3.1.4.i. investīcijas ''Individuālo mācību kontu pieejas attīstība'' pasākuma īstenošanas projektam (turpmāk – Projekts ) pievienotās vērtības nodokļa izmaksas līdz 871 236 euro apmērā tiks segtas no 74. resora “Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums” 80.00.00 programmas “Nesadalītais finansējums Eiropas Savienības politiku instrumentu un pārējās ārvalstu finanšu palīdzības līdzfinansēto projektu un pasākumu īstenošanai”.
38.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Lūdzam 29.8.apakšpunktā veikt tehniskus precizējumus, dzēšot lieko tekstu iekavās.
Piedāvātā redakcija
-
39.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Lūgums labot nosaukumā uz “Latvijas Atveseļošanas un noturības mehānisma plāna…”. Tāpat lūgums nosaukumā norādīt arī 2.3.1.r. reformu.
Piedāvātā redakcija
-
40.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Lūdzu norādīt informatīvā ziņojuma projekta 69.punktā pilnu regulas nosaukumu un pieņemšanas datumu, kā arī izdevējiestādi, ņemot vērā, ka iepriekš saīsinājums nav atrunāts.
Piedāvātā redakcija
-
41.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Lūdzu norādīt informatīvā ziņojuma projekta 62.punktā pilnu regulas nosaukumu un pieņemšanas datumu, kā arī izdevējiestādi, ņemot vērā, ka iepriekš saīsinājums nav atrunāts.
Piedāvātā redakcija
-
42.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Lūdzu skaidrot informatīvā ziņojuma 52.2.apakšpunktā kāda ir maksājumu pieprasījumu iesniegšanas kārtība. Vai ir paredzēti avansa maksājumi?
Piedāvātā redakcija
-
43.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Lūdzu papildināt informatīvā ziņojuma 51.4.apakšpunktu, ka datu pieejamība tiek nodrošināta  arī Latvijas Republikas un Eiropas Komisijas finansēšanas nolīgumā par Atveseļošanas un noturības mehānismu minētajām iestādēm.
Piedāvātā redakcija
-
44.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Lūdzam papildināt informatīvā ziņojuma 51.4.apakšpunktu, ka dokumenti glabājami piecus gadus pēc pēdējā maksājuma dalībvalstij vai līdz 2031.gada beigām, ņemot vērā Finanšu ministrijas vadlīniju Nr.1 “Vadlīnijas informatīvā ziņojuma vai Ministru kabineta noteikumu izstrādei par Eiropas Savienības Atveseļošanas un noturības mehānisma plāna reformas vai investīcijas ieviešanu” 81.punktā noteikto.
Piedāvātā redakcija
-
45.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Lūdzu svītrot informatīvā ziņojuma 51.2.apakšpunktā vārdu "plānā", jo finansējums tiek piešķirts no Atveseļošanas fonda.
Piedāvātā redakcija
-
46.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Lūdzu informatīvā ziņojuma 45.punktā vārdiem "Ministru kabineta" izmantot iepriekš norādīto saīsinājumu.
Piedāvātā redakcija
-
47.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Lūdzu izvērtēt informatīvā ziņojuma 44.punktā, vai Izglītības un zinātnes ministrija tiešām slēgs vienošanos, vai visa īstenošana tiks veikta saskaņā ar iestādes/ resora izdotiem iekšējiem normatīvajiem aktiem.
Piedāvātā redakcija
-
48.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Lūdzu pie informatīvā ziņojuma 44.punkta, atsaucē ielikt Finanšu regulas pilnu nosaukumu, pieņemšanas datumu un numuru.
Piedāvātā redakcija
-
49.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Lūdzu izvērtēt un, ja attiecināms, papildināt informatīvā ziņojuma 44.punktu ar vārdu “plāna” aiz vārda “fonda”.
Piedāvātā redakcija
-
50.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Lūdzu norādīt informatīvā ziņojuma 43.punktā pilno sistēmas nosaukumu "Kohēzijas politikas fondu vadības informācijas sistēma" un paredzēt saīsinājumu turpmāk "vadības informācijas sistēma".
Piedāvātā redakcija
-
51.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Lūdzu norādīt informatīvā ziņojuma 40.punktā minētā specifiskā atbalsta mērķa nosaukumu.
Piedāvātā redakcija
-
52.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Lūdzu precīzi norādīt informatīvā ziņojuma 40.punktā kādu Eiropas Savienības fondu projekts.
Piedāvātā redakcija
-
53.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Lūgums papildināt informatīvā ziņojuma 37.punktu, ka vienas vienības metodika tiks izstrādāta ievērojot Eiropas Savienības fondu vadošās iestādes vadlīnijās "Vadlīnijas par vienkāršoto izmaksu izmantošanas iespējām un to piemērošana Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027.gadam ietvaros" noteiktos pamatprincipus.
Piedāvātā redakcija
-
54.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Vēršam uzmanību informatīvā ziņojuma 35.7.apakšpunktā, ka neatkarīga revidenta/ iekšējā audita izmaksas ir attiecināmas finansēšanai no Atveseļošanas fonda finansējuma, izņemot gadījumus, kad minēto funkciju veic nozares ministrijas vai Valsts kancelejas iekšējā audita struktūrvienība.
Piedāvātā redakcija
-
55.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Vēršam uzmanību informatīvā ziņojuma 35.1.apakšpunktā, ka visām izmaksām, kas nepieciešamas, lai sasniegtu OPERATIONAL ARRANGEMENTS noteiktos atskaites punktus un mērķus, jābūt iekļautām AF plāna izmaksās/aprēķinos, kas tika apstiprināti no EK puses. Atbilstoši EK sniegtajai informācijai, iestāžu esošo darbinieku tekošās atalgojuma izmaksas nav finansējamas no AF finansējuma, jo AF finansējums nav paredzēts iestādes ikdienas funkciju izmaksu segšanai. Ja AF plāna ietvaros tiek īstenots projekts/reforma, kura īstenošana nav tieši saistīta ar iestādes ikdienas procesiem un funkcijām, šīs funkcijas ir nodalāmas, kā arī darbiniekam AF finansēta projekta/reformas ietvaros nāksies veikt pienākumus, kas nav viņa ikdienas pienākumu ietvaros, iestāde var vērtēt projekta/reformas vadības un īstenošanas personāla atalgojuma izmaksas segt no AF līdzekļiem, vienlaikus nodrošinot paredzēto mērķu un atskaites punktu atbilstošu sasniegšanu noteiktajā apmērā. Nodarbinātības formu un veidu iestāde organizē atbilstoši iestādes ierastajai kārtībai un Darba likumam. Kā arī atgādinām, ka specifiski attiecināmības jautājumi individuāli ir jāskaņo ar EK. Ņemot vērā sniegto skaidrojumu, kā arī dažādos reformu/investīciju ieviešanas modeļus un to dažādo specifiku, lūdzam ministrijai izvērtēt sniegto skaidrojumu un piemērot atbilstošāko no risinājumiem.
Piedāvātā redakcija
-
56.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Lūdzu aizstāt informatīvā ziņojuma 28.punktā vārdus “Kohēzijas politikas programmas Latvijai 2021.-2027.gadam” ar vārdiem “Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmu 2021.–2027.gadam”.
Piedāvātā redakcija
-
57.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Lūdzu aizstāt informatīvā ziņojuma projekta 26.punktā vārdus “normatīvajā aktā par ANM plāna īstenošanas un uzraudzības kārtību” ar vārdiem “MK noteikumos Nr.621”, ņemot vērā iepriekš noteikto saīsinājumu.
Piedāvātā redakcija
-
58.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Lūdzu aizstāt informatīvā ziņojuma 22.punktā vārdus “Ministru kabineta” ar vārdu “MK”.
Piedāvātā redakcija
-
59.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Lūdzu papildināt informatīvā ziņojuma 18.punktu ar nosacījumu, ka pievienotās vērtības nodokļa izmaksas nav attiecināmas finansēšanai no Atveseļošanas fonda finansējuma.
Piedāvātā redakcija
-
60.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Lūdzam atšifrēt informatīvā ziņojuma 7.punktā saīsinājumu “CSP”.
Piedāvātā redakcija
-
61.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Lūdzu atšifrēt informatīvā ziņojuma 6. punktā saīsinājumu “DESI”.
Piedāvātā redakcija
-
62.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Lūdzam atšifrēt informatīvā ziņojuma 5.punktā saīsinājumu “MVU”.
Piedāvātā redakcija
-
63.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Lūdzu papildināt informatīvā ziņojuma 4.punktu ar vārdiem “par projekta īstenošanu” pēc vārda “vienošanās”.
Piedāvātā redakcija
-
64.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Ņemot vērā informatīvā ziņojuma projekta 2.punktā noteikto saīsinājumu, lūdzu informatīvā ziņojuma projekta 3.punktā aizstāt vārdus “Eiropas Savienības (turpmāk – ES) ANM īstenošanas un uzraudzības kārtības nosacījumiem” ar vārdiem “MK noteikumiem Nr.621”
Piedāvātā redakcija
-
65.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Ņemot vērā juridiskās tehnikas prasības, lūdzu informatīvā ziņojuma projekta 3.punktā norādīt regulas pilno nosaukumu, neietverot tajā tekstā lietotos saīsinājumus.
Piedāvātā redakcija
-
66.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Lūdzu pārcelt informatīvā ziņojuma projekta 1.punktā vārdu "plāns" aiz saīsinājuma.
Piedāvātā redakcija
-
67.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Aicinām izvērtēt un aizstāt visā informatīvā ziņojuma projektā vārdu “ANM” ar vārdiem “Atveseļošanas fonds” vai “AF”, lai nodrošinātu vienotu terminoloģiju visos tiesību aktos.
Piedāvātā redakcija
-
68.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Ņemot vērā to, ka finansējuma saņēmējs – Valsts izglītības attīstības aģentūra – ir valsts budžeta iestāde un apstiprinot progresa pārskatus (informatīvajā ziņojumā izmantots termins “maksājuma pieprasījums”) reālās naudas maksājumi netiks veikti, ierosinām informatīvā ziņojuma 55.3.apakšpunktā paredzēt apstiprināšanu, nevis maksājuma veikšanu.
Piedāvātā redakcija
-
69.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Ierosinām papildināt informatīvo ziņojumu ar dokumentu kopumu, kas apliecinās rādītāju sasniegšanu atbilstoši Atveseļošanas fonda Darbības kārtībā noteiktajam. 
Piedāvātā redakcija
-
70.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Ņemot vērā to, ka informatīvā ziņojuma 62.punkts dublē informāciju 69.punktā, ierosinām dzēst 69.punktu. 
Piedāvātā redakcija
-
71.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Ņemot vērā to, ka informatīvā ziņojuma 64.punktā jau ir norādīts, ka Centrālā finanšu un līgumu aģentūra veic normatīvajā aktā par ANM plāna īstenošanas un uzraudzības kārtību noteiktos uzdevumus, ierosinām svītrot informatīvā ziņojuma 65.punktu. 
Piedāvātā redakcija
-
72.
Informatīvais ziņojums
Priekšlikums
Ņemot vērā informatīvā ziņojuma 61.punktā minēto, ka investīcijas pasākuma īstenošanā sniegtais atbalsts nav kvalificējams kā komercdarbības atbalsts, jo tiks piešķirts valsts deleģētas funkcijas veikšanai, lūdzam papildināt informatīvā ziņojuma punktu ar norādi uz normatīvo aktu, kurā ir noteikta šāda valsts deleģētas funkcija.
 
Piedāvātā redakcija
-
73.
MK sēdes protokollēmuma projekts
Informatīvais ziņojums "Informatīvais ziņojums ''Par Eiropas Savienības Atveseļošanas un noturības mehānisma plāna 2.komponentes ''Digitālā transformācija'' 2.3. reformu un investīciju virziena ''Digitālās prasmes'' 2.3.1.4.i. investīcijas ''Individuālo mācību kontu pieejas attīstība'' īstenošanu''"
Priekšlikums
Lūdzu svītrot vārdus "Informatīvais ziņojums", jo norādīts dubultā.
Piedāvātā redakcija
-
74.
MK sēdes protokollēmuma projekts
3. Izglītības un zinātnes ministrijai un Valsts izglītības attīstības aģentūrai līdz 2022. gada 31.decembrim noslēgt vienošanos par Projekta īstenošanu un tā uzraudzību un Valsts izglītības attīstības aģentūrai uzsākt  Projekta īstenošanu saskaņā ar informatīvajā ziņojumā noteikto.

 
Priekšlikums
Aicinām izvērtēt, vai Izglītības un zinātnes ministrija slēgs vienošanos ar padotības iestādi, kas visus pienākumus spēj nodrošināt saskaņā ar iekšējiem normatīviem aktiem. Attiecīgi lūdzam svītrot Ministru kabineta protokollēmuma punktu.
Piedāvātā redakcija
-