Atzinums

Projekta ID
23-TA-1199
Atzinuma sniedzējs
Iekšlietu ministrija
Atzinums iesniegts
08.12.2023.
Saskaņošanas rezultāts
Nesaskaņots

Iebildumi / Priekšlikumi

Nr.p.k.
Projekta redakcija
Iebildums / Priekšlikums
1.
Noteikumu projekts
5. Sabiedrības līdzdalības kārtību nepiemēro institūcijas vadības dokumentu plānošanas procesā. 
Iebildums
Papildināt noteikumu projekta 5. punktu ar izņēmumu, ka sabiedrības līdzdalības kārtību nepiemēro Ministru kabineta rīkojuma projektam par finanšu līdzekļu piešķiršanu no valsts budžeta programmas "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem", par apropriācijas pārdali un par ilgtermiņa saistību sadalījumu pa gadiem vai to precizēšanu. Vienlaikus izņēmumu paredzēt arī tiesību aktu projektam, ja tā regulējumā iekļautie jautājumi ir skatīti Ministru kabineta sēdē atbalstītajos dokumentos, piemēram, konceptuālajā ziņojumā, informatīvajā ziņojumā, Ministru kabineta sēdes protokollēmuma projektā.
Piedāvātā redakcija
-
2.
Noteikumu projekts
6. Izstrādājot dokumentu, kas satur ierobežotas pieejamības informāciju, institūcija, ciktāl tas neapdraud valsts drošību, nodrošina konsultācijas ar ieinteresētajām sabiedrības grupām.
Iebildums
Noteikumu projekta 6. punkts paredz, ka izstrādājot dokumentu, kas satur ierobežotas pieejamības informāciju, institūcija, ciktāl tas neapdraud valsts drošību, nodrošina konsultācijas ar ieinteresētajām sabiedrības grupām.
Minētais punkts, pirmšķietami vērtējot, nosaka iespēju nenodrošināt konsultācijas ar sabiedrības grupām, ja šādas konsultācijas apdraud valsts drošību (“[..] ciktāl tas neapdraud valsts drošību, nodrošina konsultācijas [..]”). Attiecīgi, institūcijai, kas izstrādā ierobežotas pieejamības dokumentu, atbilstoši Projekta 6. punktam, lai lemtu par konsultāciju nodrošināšanu vai nenodrošināšanu, jāizsver, vai konsultācijas apdraud valsts drošību. Ņemot vērā, ka institūciju loks, kas varētu izstrādāt ierobežotas pieejamības dokumentu, ir praktiski neierobežots, bet secinājumu par to vai konsultācijas apdraud valsts drošību var izdarīt šaurs institūciju loks (piemēram, valsts drošības iestādes), nevar izslēgt šādu dokumentu autoru vēlmi vai faktisku vēršanos, tostarp, valsts drošības iestādēs ar lūgumu izvērtēt, vai par attiecīgo ierobežotas pieejamības dokumentu konsultācijas ir pieļaujamas. Minētais var radīt neprognozējamu administratīvo slogu attiecīgajām institūcijām.
Iekšlietu ministrijas ieskatā, attiecībā uz dokumentiem, kas satur ierobežotas pieejamības informāciju un ir saistīti ar valsts drošības jautājumiem, nebūtu nodrošināmas  konsultācijas ar ieinteresētajām sabiedrības grupām. Tādējādi noteikumu projekta 6. punkts būtu veidojams, valsts drošības elementu sasaistot ar izstrādājamā dokumenta saturu, nevis konsultāciju noturēšanas procedūru iespējamo apdraudējumu valsts drošībai.
Ņemot vērā minēto, attiecīgi precizēt noteikumu projekta 6. punktu.
 
Piedāvātā redakcija
6. Izstrādājot dokumentu, kas satur ierobežotas pieejamības informāciju un ir saistīts ar valsts drošību, nenodrošina konsultācijas ar ieinteresētajām sabiedrības grupām
3.
Noteikumu projekts
7. Lai sabiedrības pārstāvjus informētu par līdzdalības iespējām, institūcija sagatavo paziņojumu (1. pielikums) un atbilstoši normatīvajiem aktiem par kārtību, kādā iestādes ievieto informāciju internetā, publicē to attiecīgās institūcijas oficiālās tīmekļvietnes sadaļā "Sabiedrības līdzdalība". Valsts tiešās pārvaldes iestāde sabiedrības pārstāvjus par iespēju iesaistīties projekta izstrādes procesā informē Vienotā tiesību aktu projektu izstrādes un saskaņošanas portāla (turpmāk – TAP portāls) publiskajā vidē, izmantojot TAP portālā pieejamo elektronisko paziņojuma veidlapu. Ja projekta izstrāde TAP portālā vēl nav uzsākta, valsts tiešās pārvaldes iestāde nodrošina paziņojuma publicēšanu attiecīgās institūcijas oficiālās tīmekļvietnes sadaļā "Sabiedrības līdzdalība". Paziņojums par līdzdalības iespējām izplatāms arī citos sabiedrībai pieejamos veidos, lai iespējami labāk sasniegtu mērķauditoriju. 
Iebildums
Precizēt noteikumu projekta 7. punktu, aizstājot tā pēdējā teikumā vārdu "izplatāms" ar vārdiem "var tikt izplatīts" (analogi kā noteikumu projekta 17. punktā), lai nepadarītu paziņošanu citos veidos par pienākumu ikkatrā gadījumā.
Vēršama uzmanība, ka projekta sākotnējās ietekmes novērtējuma ziņojuma 1.2. sadaļā (4.lpp.) minēts: "Viens no galvenajiem kanāliem, kur atbildīgās amatpersonas, ievērojot šo līdzdalības kārtību, sistemātiski, laikus un pārskatāmā veidā publicē līdzdalības paziņojumus un līdzdalības rezultātus, ir Vienotais tiesību aktu projektu izstādes un saskaņošanas portāls (turpmāk – TAP portāls). Attiecībā uz projektiem, kuri nav TAP portālā (piemēram, agrīnā izstrādes stadijā esošs projekts, reforma, valsts budžets, ES fondi), izmanto citus veidus un kanālus, kā publicēt un pieejamā veidā izplatīt informāciju par sabiedrības līdzdalības iespējām.".
Savukārt projekta sākotnējās ietekmes novērtējuma ziņojuma 7. sadaļā noteikts: "Attiecībā uz valsts pārvaldes institūciju īstenoto dokumentu izstrādes procesu TAP portāls nodrošina sabiedrības pārstāvjiem informāciju par jebkuru projektu visā tā virzības laikā, līdz ar to paziņojumu publicēšana TAP portālā par sabiedrības līdzdalības iespējām efektivizē tiešās valsts pārvaldes iestāžu darbu, jo nav vairs jāveic darbības informācijas publicēšanai institūcijas oficiālajā tīmekļvietnē. TAP portālā efektivizēta arī atgriezeniskās saites nodrošināšana sabiedrībai par sabiedrības pārstāvju iesaisti un izteiktajiem priekšlikumiem projekta izstrādes un saskaņošanas laikā – ja sabiedrības pārstāvji izsaka viedokli projekta izstrādes un saskaņošanas laikā, tad tas ir publiski redzams ikvienam interesentam, kā arī TAP portālā ir nodrošināts risinājums viedokļu apkopošanai un publicēšanai.". "Attiecībā uz valsts pārvaldes institūciju īstenoto dokumentu izstrādes procesu TAP portāls nodrošina sabiedrības pārstāvjiem informāciju par jebkuru projektu visā tā virzības laikā, līdz ar to paziņojumu publicēšana TAP portālā par sabiedrības līdzdalības iespējām efektivizē tiešās valsts pārvaldes iestāžu darbu, jo nav vairs jāveic darbības informācijas publicēšanai institūcijas oficiālajā tīmekļvietnē.
TAP portālā efektivizēta arī atgriezeniskās saites nodrošināšana sabiedrībai par sabiedrības pārstāvju iesaisti un izteiktajiem priekšlikumiem projekta izstrādes un saskaņošanas laikā – ja sabiedrības pārstāvji izsaka viedokli projekta izstrādes un saskaņošanas laikā, tad tas ir publiski redzams ikvienam interesentam, kā arī TAP portālā ir nodrošināts risinājums viedokļu apkopošanai un publicēšanai
.".
Tādējādi attiecīgi salāgojams noteikumu projekts ar tā sākotnējās ietekmes novērtējuma ziņojumā sniegto informāciju.
No noteikumu projektam pievienotā dokumenta "Apkopojums par publiskās apspriešanas laikā saņemtajiem sabiedrības pārstāvju un institūciju iebildumiem un priekšlikumiem, aktualizēts pēc 23.08.2023. notikušās diskusijas" secināms, ka sākotnēji noteikumu projekts neparedzēja pienākumu informāciju par sabiedrības līdzdalību izplatīt ar citu saziņas kanālu starpniecību. Attiecīgā redakcija tika mainīta, pamatojoties uz izteiktajiem viedokļiem, ka sabiedrības pārstāvji ne vienmēr seko līdzi TAP portālā publicētajam.
Vēršama uzmanība, ka, TAP portāls ir noteikts par vadošo platformu informācijas apritei par projektu virzību, kā tas norādīts noteikumu projekta sākotnējās ietekmes novērtējuma ziņojumā. Tāpat arī informācija par Ministru kabinetā un Latvijas Republikas Saeimā izskatāmajiem projektiem tiek publicēta attiecīgi TAP portālā un Latvijas Republikas Saeimas likumdošanas datubāzē. Vienlaikus vēršama uzmanība, ka informācijas avotu paplašināšana nesniedz garantiju, ka tie sasniegs mērķauditoriju.
Ņemot vērā minēto, un TAP portāla mērķi - ieviest vienotu tiesību aktu projektu aprites un informācijas platformu, lūdzam nepalielināt administratīvo slogu valsts pārvaldes iestādēm nosakot kā obligātu, analogu informāciju izplatīt arī citos saziņas avotos.
Piedāvātā redakcija
-
4.
Noteikumu projekts
8. Lai informācija par sabiedrības līdzdalības iespējām sasniegtu sabiedrības pārstāvjus, kurus skar vai interesē projekts, institūcija mērķtiecīgi izplata minēto informāciju, izmantojot dažādus informācijas kanālus un saziņas veidus.
Iebildums
Precizēt noteikumu projekta 8. punktu, aizstājot vārdu "izplata" ar vārdiem "var izplatīt" (analogi kā noteikumu projekta 17. punktā), lai nepadarītu paziņošanu citos veidos par pienākumu ikkatrā gadījumā.
Vēršama uzmanība, ka projekta sākotnējās ietekmes novērtējuma ziņojuma 1.2. sadaļā (4.lpp.) minēts: "Viens no galvenajiem kanāliem, kur atbildīgās amatpersonas, ievērojot šo līdzdalības kārtību, sistemātiski, laikus un pārskatāmā veidā publicē līdzdalības paziņojumus un līdzdalības rezultātus, ir Vienotais tiesību aktu projektu izstādes un saskaņošanas portāls (turpmāk – TAP portāls). Attiecībā uz projektiem, kuri nav TAP portālā (piemēram, agrīnā izstrādes stadijā esošs projekts, reforma, valsts budžets, ES fondi), izmanto citus veidus un kanālus, kā publicēt un pieejamā veidā izplatīt informāciju par sabiedrības līdzdalības iespējām.".
Savukārt projekta sākotnējās ietekmes novērtējuma ziņojuma 7. sadaļā noteikts: "Attiecībā uz valsts pārvaldes institūciju īstenoto dokumentu izstrādes procesu TAP portāls nodrošina sabiedrības pārstāvjiem informāciju par jebkuru projektu visā tā virzības laikā, līdz ar to paziņojumu publicēšana TAP portālā par sabiedrības līdzdalības iespējām efektivizē tiešās valsts pārvaldes iestāžu darbu, jo nav vairs jāveic darbības informācijas publicēšanai institūcijas oficiālajā tīmekļvietnē. TAP portālā efektivizēta arī atgriezeniskās saites nodrošināšana sabiedrībai par sabiedrības pārstāvju iesaisti un izteiktajiem priekšlikumiem projekta izstrādes un saskaņošanas laikā – ja sabiedrības pārstāvji izsaka viedokli projekta izstrādes un saskaņošanas laikā, tad tas ir publiski redzams ikvienam interesentam, kā arī TAP portālā ir nodrošināts risinājums viedokļu apkopošanai un publicēšanai.". "Attiecībā uz valsts pārvaldes institūciju īstenoto dokumentu izstrādes procesu TAP portāls nodrošina sabiedrības pārstāvjiem informāciju par jebkuru projektu visā tā virzības laikā, līdz ar to paziņojumu publicēšana TAP portālā par sabiedrības līdzdalības iespējām efektivizē tiešās valsts pārvaldes iestāžu darbu, jo nav vairs jāveic darbības informācijas publicēšanai institūcijas oficiālajā tīmekļvietnē.
TAP portālā efektivizēta arī atgriezeniskās saites nodrošināšana sabiedrībai par sabiedrības pārstāvju iesaisti un izteiktajiem priekšlikumiem projekta izstrādes un saskaņošanas laikā – ja sabiedrības pārstāvji izsaka viedokli projekta izstrādes un saskaņošanas laikā, tad tas ir publiski redzams ikvienam interesentam, kā arī TAP portālā ir nodrošināts risinājums viedokļu apkopošanai un publicēšanai.".
Tādējādi attiecīgi salāgojams noteikumu projekts ar tā sākotnējās ietekmes novērtējuma ziņojumā sniegto informāciju.
No noteikumu projektam pievienotā dokumenta "Apkopojums par publiskās apspriešanas laikā saņemtajiem sabiedrības pārstāvju un institūciju iebildumiem un priekšlikumiem, aktualizēts pēc 23.08.2023. notikušās diskusijas" secināms, ka sākotnēji noteikumu projekts neparedzēja pienākumu informāciju par sabiedrības līdzdalību izplatīt ar citu saziņas kanālu starpniecību. Attiecīgā redakcija tika mainīta, pamatojoties uz izteiktajiem viedokļiem, ka sabiedrības pārstāvji ne vienmēr seko līdzi TAP portālā publicētajam.
Vēršama uzmanība, ka, TAP portāls ir noteikts par vadošo platformu informācijas apritei par projektu virzību, kā tas norādīts noteikumu projekta sākotnējās ietekmes novērtējuma ziņojumā. Tāpat arī informācija par Ministru kabinetā un Latvijas Republikas Saeimā izskatāmajiem projektiem tiek publicēta attiecīgi TAP portālā un Latvijas Republikas Saeimas likumdošanas datubāzē. Vienlaikus vēršama uzmanība, ka informācijas avotu paplašināšana nesniedz garantiju, ka tie sasniegs mērķauditoriju.
Ņemot vērā minēto, un TAP portāla mērķi - ieviest vienotu tiesību aktu projektu aprites un informācijas platformu, lūdzam nepalielināt administratīvo slogu valsts pārvaldes iestādēm nosakot kā obligātu, analogu informāciju izplatīt arī citos saziņas avotos.
Piedāvātā redakcija
-
5.
Noteikumu projekts
14.1.1. ja attiecīgo sabiedrības līdzdalības iespēju organizē valsts tiešās pārvaldes iestāde, informāciju publicē TAP portālā, kā arī izplata citos sabiedrībai pieejamos veidos. Sabiedrības pārstāvis dalības pieteikšanai darba grupā, konsultatīvajā padomē, uzraudzības padomē vai domnīcā izmanto TAP portālā šim mērķim izveidotu elektronisko pakalpojumu un autentificējas ar šajā elektroniskajā pakalpojumā pieejamiem elektroniskās identifikācijas līdzekļiem;
Iebildums
Precizēt noteikumu projekta 14.1.1. apakšpunktu, aizstājot vārdu "izplata" ar vārdiem "var izplatīt" (analogi kā noteikumu projekta 17. punktā), lai nepadarītu paziņošanu citos veidos par pienākumu ikkatrā gadījumā.
Vēršama uzmanība, ka projekta sākotnējās ietekmes novērtējuma ziņojuma 1.2. sadaļā (4.lpp.) minēts: "Viens no galvenajiem kanāliem, kur atbildīgās amatpersonas, ievērojot šo līdzdalības kārtību, sistemātiski, laikus un pārskatāmā veidā publicē līdzdalības paziņojumus un līdzdalības rezultātus, ir Vienotais tiesību aktu projektu izstādes un saskaņošanas portāls (turpmāk – TAP portāls). Attiecībā uz projektiem, kuri nav TAP portālā (piemēram, agrīnā izstrādes stadijā esošs projekts, reforma, valsts budžets, ES fondi), izmanto citus veidus un kanālus, kā publicēt un pieejamā veidā izplatīt informāciju par sabiedrības līdzdalības iespējām.".
Savukārt projekta sākotnējās ietekmes novērtējuma ziņojuma 7. sadaļā noteikts: "Attiecībā uz valsts pārvaldes institūciju īstenoto dokumentu izstrādes procesu TAP portāls nodrošina sabiedrības pārstāvjiem informāciju par jebkuru projektu visā tā virzības laikā, līdz ar to paziņojumu publicēšana TAP portālā par sabiedrības līdzdalības iespējām efektivizē tiešās valsts pārvaldes iestāžu darbu, jo nav vairs jāveic darbības informācijas publicēšanai institūcijas oficiālajā tīmekļvietnē. TAP portālā efektivizēta arī atgriezeniskās saites nodrošināšana sabiedrībai par sabiedrības pārstāvju iesaisti un izteiktajiem priekšlikumiem projekta izstrādes un saskaņošanas laikā – ja sabiedrības pārstāvji izsaka viedokli projekta izstrādes un saskaņošanas laikā, tad tas ir publiski redzams ikvienam interesentam, kā arī TAP portālā ir nodrošināts risinājums viedokļu apkopošanai un publicēšanai.". "Attiecībā uz valsts pārvaldes institūciju īstenoto dokumentu izstrādes procesu TAP portāls nodrošina sabiedrības pārstāvjiem informāciju par jebkuru projektu visā tā virzības laikā, līdz ar to paziņojumu publicēšana TAP portālā par sabiedrības līdzdalības iespējām efektivizē tiešās valsts pārvaldes iestāžu darbu, jo nav vairs jāveic darbības informācijas publicēšanai institūcijas oficiālajā tīmekļvietnē.
TAP portālā efektivizēta arī atgriezeniskās saites nodrošināšana sabiedrībai par sabiedrības pārstāvju iesaisti un izteiktajiem priekšlikumiem projekta izstrādes un saskaņošanas laikā – ja sabiedrības pārstāvji izsaka viedokli projekta izstrādes un saskaņošanas laikā, tad tas ir publiski redzams ikvienam interesentam, kā arī TAP portālā ir nodrošināts risinājums viedokļu apkopošanai un publicēšanai.".
Tādējādi attiecīgi salāgojams noteikumu projekts ar tā sākotnējās ietekmes novērtējuma ziņojumā sniegto informāciju.
No noteikumu projektam pievienotā dokumenta "Apkopojums par publiskās apspriešanas laikā saņemtajiem sabiedrības pārstāvju un institūciju iebildumiem un priekšlikumiem, aktualizēts pēc 23.08.2023. notikušās diskusijas" secināms, ka sākotnēji noteikumu projekts neparedzēja pienākumu informāciju par sabiedrības līdzdalību izplatīt ar citu saziņas kanālu starpniecību. Attiecīgā redakcija tika mainīta, pamatojoties uz izteiktajiem viedokļiem, ka sabiedrības pārstāvji ne vienmēr seko līdzi TAP portālā publicētajam.
Vēršama uzmanība, ka, TAP portāls ir noteikts par vadošo platformu informācijas apritei par projektu virzību, kā tas norādīts noteikumu projekta sākotnējās ietekmes novērtējuma ziņojumā. Tāpat arī informācija par Ministru kabinetā un Latvijas Republikas Saeimā izskatāmajiem projektiem tiek publicēta attiecīgi TAP portālā un Latvijas Republikas Saeimas likumdošanas datubāzē. Vienlaikus vēršama uzmanība, ka informācijas avotu paplašināšana nesniedz garantiju, ka tie sasniegs mērķauditoriju.
Ņemot vērā minēto, un TAP portāla mērķi - ieviest vienotu tiesību aktu projektu aprites un informācijas platformu, lūdzam nepalielināt administratīvo slogu valsts pārvaldes iestādēm nosakot kā obligātu, analogu informāciju izplatīt arī citos saziņas avotos.
Piedāvātā redakcija
-
6.
Noteikumu projekts
16.3. nodrošina apspriežamo dokumentu publisku pieejamību TAP portālā (ja publisko apspriešanu organizē valsts tiešās pārvaldes iestāde) vai attiecīgās institūcijas oficiālās tīmekļvietnes sadaļā "Sabiedrības līdzdalība" (ja publisko apspriešanu organizē cita institūcija) visu publiskās apspriešanas laiku. Informāciju izplata arī citos sabiedrībai pieejamos veidos;
Iebildums
Precizēt noteikumu projekta 16.3. apakšpunktu, aizstājot vārdu "izplata" ar vārdiem "var izplatīt" (analogi kā noteikumu projekta 17. punktā), lai nepadarītu paziņošanu citos veidos par pienākumu ikkatrā gadījumā.
Vēršama uzmanība, ka projekta sākotnējās ietekmes novērtējuma ziņojuma 1.2. sadaļā (4.lpp.) minēts: "Viens no galvenajiem kanāliem, kur atbildīgās amatpersonas, ievērojot šo līdzdalības kārtību, sistemātiski, laikus un pārskatāmā veidā publicē līdzdalības paziņojumus un līdzdalības rezultātus, ir Vienotais tiesību aktu projektu izstādes un saskaņošanas portāls (turpmāk – TAP portāls). Attiecībā uz projektiem, kuri nav TAP portālā (piemēram, agrīnā izstrādes stadijā esošs projekts, reforma, valsts budžets, ES fondi), izmanto citus veidus un kanālus, kā publicēt un pieejamā veidā izplatīt informāciju par sabiedrības līdzdalības iespējām.".
Savukārt projekta sākotnējās ietekmes novērtējuma ziņojuma 7. sadaļā noteikts: "Attiecībā uz valsts pārvaldes institūciju īstenoto dokumentu izstrādes procesu TAP portāls nodrošina sabiedrības pārstāvjiem informāciju par jebkuru projektu visā tā virzības laikā, līdz ar to paziņojumu publicēšana TAP portālā par sabiedrības līdzdalības iespējām efektivizē tiešās valsts pārvaldes iestāžu darbu, jo nav vairs jāveic darbības informācijas publicēšanai institūcijas oficiālajā tīmekļvietnē. TAP portālā efektivizēta arī atgriezeniskās saites nodrošināšana sabiedrībai par sabiedrības pārstāvju iesaisti un izteiktajiem priekšlikumiem projekta izstrādes un saskaņošanas laikā – ja sabiedrības pārstāvji izsaka viedokli projekta izstrādes un saskaņošanas laikā, tad tas ir publiski redzams ikvienam interesentam, kā arī TAP portālā ir nodrošināts risinājums viedokļu apkopošanai un publicēšanai.". "Attiecībā uz valsts pārvaldes institūciju īstenoto dokumentu izstrādes procesu TAP portāls nodrošina sabiedrības pārstāvjiem informāciju par jebkuru projektu visā tā virzības laikā, līdz ar to paziņojumu publicēšana TAP portālā par sabiedrības līdzdalības iespējām efektivizē tiešās valsts pārvaldes iestāžu darbu, jo nav vairs jāveic darbības informācijas publicēšanai institūcijas oficiālajā tīmekļvietnē.
TAP portālā efektivizēta arī atgriezeniskās saites nodrošināšana sabiedrībai par sabiedrības pārstāvju iesaisti un izteiktajiem priekšlikumiem projekta izstrādes un saskaņošanas laikā – ja sabiedrības pārstāvji izsaka viedokli projekta izstrādes un saskaņošanas laikā, tad tas ir publiski redzams ikvienam interesentam, kā arī TAP portālā ir nodrošināts risinājums viedokļu apkopošanai un publicēšanai.".
Tādējādi attiecīgi salāgojams noteikumu projekts ar tā sākotnējās ietekmes novērtējuma ziņojumā sniegto informāciju.
No noteikumu projektam pievienotā dokumenta "Apkopojums par publiskās apspriešanas laikā saņemtajiem sabiedrības pārstāvju un institūciju iebildumiem un priekšlikumiem, aktualizēts pēc 23.08.2023. notikušās diskusijas" secināms, ka sākotnēji noteikumu projekts neparedzēja pienākumu informāciju par sabiedrības līdzdalību izplatīt ar citu saziņas kanālu starpniecību. Attiecīgā redakcija tika mainīta, pamatojoties uz izteiktajiem viedokļiem, ka sabiedrības pārstāvji ne vienmēr seko līdzi TAP portālā publicētajam.
Vēršama uzmanība, ka, TAP portāls ir noteikts par vadošo platformu informācijas apritei par projektu virzību, kā tas norādīts noteikumu projekta sākotnējās ietekmes novērtējuma ziņojumā. Tāpat arī informācija par Ministru kabinetā un Latvijas Republikas Saeimā izskatāmajiem projektiem tiek publicēta attiecīgi TAP portālā un Latvijas Republikas Saeimas likumdošanas datubāzē. Vienlaikus vēršama uzmanība, ka informācijas avotu paplašināšana nesniedz garantiju, ka tie sasniegs mērķauditoriju.
Ņemot vērā minēto, un TAP portāla mērķi - ieviest vienotu tiesību aktu projektu aprites un informācijas platformu, lūdzam nepalielināt administratīvo slogu valsts pārvaldes iestādēm nosakot kā obligātu, analogu informāciju izplatīt arī citos saziņas avotos.
Piedāvātā redakcija
-