Atzinums

Projekta ID
22-TA-1988
Atzinuma sniedzējs
Tieslietu ministrija
Atzinums iesniegts
25.07.2022.
Saskaņošanas rezultāts
Nesaskaņots

Iebildumi / Priekšlikumi

Nr.p.k.
Projekta redakcija
Iebildums / Priekšlikums
1.
Noteikumu (grozījumu) projekts
1.2. izteikt 16.5. apakšpunktu šādā redakcijā:
Iebildums
Projekta 16.5.1. apakšpunkts noteic, ka, piemērojot  objektivitātes pamatprincipu, izglītības iestāde papildu mācību sniegumam var vērtēt arī skolēnu mācīšanās ieradumus un attieksmes. No minētā nav saprotams, ko ietvers šāda vērtēšana un, vai šādas skolēnu iezīmes kā attieksme un ieradumi, patiešām varētu tikt iekļauti objektivitātes principā. Ievērojot minēto, lūdzam izvērtēt projekta 16.5.1. apakšpunktu un sniegt atbilstošu skaidrojumu un pamatojumu projekta anotācijā.
Piedāvātā redakcija
-
2.
Noteikumu (grozījumu) projekts
1.4. izteikt 17.1. apakšpunktu šādā redakcijā:
Iebildums
Tādi vērtēšanas kritēriji kā formatīvā vērtēšana, diagnosticējošā vērtēšana un monitoringa vērtēšana neietekmē skolēna snieguma summatīvos vērtējumus. Lūdzam skaidrot projekta anotācijā nepieciešamību pēc tik daudz dažādiem vērtēšanas veidiem, kuri gala rezultātā neietekmē skolēna summatīvo vērtējumu. Norādāms, ka rezultātā skolēna gala vērtējumu var ietekmēt tikai viens vai divi summatīvie vērtējumi, kas tomēr var neatspoguļot skolēna patiesās zināšanas.
Piedāvātā redakcija
-