Atzinums

Projekta ID
22-TA-3843
Atzinuma sniedzējs
Biedrība "Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera"
Atzinums iesniegts
30.06.2023.
Saskaņošanas rezultāts
Saskaņots ar priekšlikumiem

Iebildumi / Priekšlikumi

Nr.p.k.
Projekta redakcija
Iebildums / Priekšlikums
1.
Rīkojuma projekts
Priekšlikums
Ievērojot, ka projekta mērķis ir izvērst un funkcionāli stiprināt esošo valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru (turpmāk - VPVKAC) tīklu, un paplašināt iedzīvotajiem pieejamo pakalpojumu klāstu, tā veidojot vienotu pakalpojumu sniegšanas kontaktpunktu tīklu, tehnoloģiski un procesuāli nodrošinot klientu apkalpošanas funkcijas nodrošināšanu gan klātienē, gan attālināti, tādējādi veicinot valsts pārvaldes pakalpojumu pieejamību, aicinām ministriju apsvērt iespēju paredzēt šo kontaktpunktu, īpaši attiecībā uz balsslīniju (zvanu centriem) funkcijas uzticēšanu profesionāliem zvanu centru nodrošinātājiem publiskā iepirkuma atlases kārtībā, iepriekš izstrādājot kritērijus un prasības pakalpojumu nodrošināšanai. Izmantojot profesionālu zvanu centru personāla pakalpojumus ne tikai būtu nodrošināts profesionāla līmeņa apkalpošana, bet arī atbildes un informācijas analīze, ko būtu iespējams izvietot valsts un pašvaldību tīmekļa vietnēs, tā padarot informāciju un pakalpojumu iedzīvotājiem vēl pieejamāku un saprotamāku.
 
Piedāvātā redakcija
-