24-TA-1290
Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam 2.1.1. specifiskā atbalsta mērķa "Energoefektivitātes veicināšana un siltumnīcefekta gāzu emisiju samazināšana" 2.1.1.8. pasākuma "Energoefektivitāti veicinoši pasākumi kultūras infrastruktūrā" īstenošanas noteikumi
Izdoti saskaņā ar Eiropas Savienības fondu 2021.–2027. gada plānošanas perioda vadības likuma 19. panta 13. punktu
I.Vispārīgie jautājumi
1.
Noteikumi nosaka:
1.1.
kārtību, kādā īsteno Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam 2.1.1. specifiskā atbalsta mērķa "Energoefektivitātes veicināšana un siltumnīcefekta gāzu emisiju samazināšana" 2.1.1.8. pasākumu "Energoefektivitāti veicinoši pasākumi kultūras infrastruktūrā" (turpmāk – pasākums);
1.2.
pasākuma mērķi;
1.3.
pasākumam pieejamo finansējumu;
1.4.
prasības Eiropas Reģionālās attīstības fonda projekta (turpmāk – projekts) iesniedzējam (turpmāk – projekta iesniedzējs), finansējuma saņēmējam un projekta sadarbības partnerim (ja attiecināms);
1.5.
atbalstāmo darbību un izmaksu attiecināmības nosacījumus, tostarp komercdarbības atbalsta piešķiršanas nosacījumus (ja attiecināms).
2.
Pasākuma mērķis ir veikt ieguldījumus energoefektivitātes uzlabošanai un pārejai uz atjaunojamiem energoresursiem valsts ēkās, kurās tiek nodrošināta kultūras funkcija.
3.
Pasākuma mērķa grupa ir valsts ēku īpašnieki un lietotāji.
4.
Pasākumu īsteno ierobežotas projektu iesniegumu atlases veidā.
5.
Pasākuma ietvaros plānotais atbalsta veids ir grants.
6.
Pasākuma ietvaros plānotais kopējais attiecināmais finansējums ir 34 800 000 euro (no tā elastības finansējuma apjoms – 5 448 840 euro), tai skaitā Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums 29 580 000 euro (no tā elastības finansējuma apjoms – 4 665 514 euro) un nacionālais finansējums 5 220 000 euro (no tā elastības finansējuma apjoms – 823 326 euro).
7.
Projekta īstenošanas vieta ir Latvijas Republika.
8.
Pasākuma ietvaros līdz 2029. gada 31. decembrim sasniedzamie uzraudzības rādītāji un to vērtības:
8.1.
2.1.1. specifiskā atbalsta mērķa "Energoefektivitātes veicināšana un siltumnīcefekta gāzu emisiju samazināšana" ietvaros sasniedzamais rezultāta rādītājs – vismaz 30 % primārās enerģijas ietaupījums no attiecīgās pasākuma ietvaros atbalstītās ēkas primārās enerģijas patēriņa pirms projekta uzsākšanas;
8.2.
2.1.1. specifiskā atbalsta mērķa "Energoefektivitātes veicināšana un siltumnīcefekta gāzu emisiju samazināšana" ietvaros sasniedzamais iznākuma rādītājs:
8.2.1.
primārās enerģijas gada patēriņa samazinājums – vismaz 49 861 028 kWh/gadā;
8.2.2.
atbalstīto valsts ēku platība – vismaz 508 786 m2.
9.
Pasākuma ietvaros atbildīgās iestādes funkcijas pilda Ekonomikas ministrija (turpmāk – atbildīgā iestāde).
10.
Eiropas Reģionālās attīstības fonda maksimālā līdzfinansējuma likme ir 85 % no projekta kopējām attiecināmajām izmaksām, ja projekta iesniedzējs neveic saimniecisko darbību un atbalsta sniegšana pasākuma ietvaros tam nav kvalificējama kā valsts atbalsts komercdarbībai.
II.Prasības projekta iesniedzējam, projekta sadarbības partnerim
11.
Projekta iesniedzējs ir tiešās pārvaldes iestāde, privāto tiesību juridiska persona, atvasināta publiska persona vai biedrība, kas pārvalda un apsaimnieko valsts nekustamos īpašumus vai ēku (ēku grupu) vai veic valsts deleģētus uzdevumus, kurā tiek nodrošināta kultūras funkcija un, kas pēc sadarbības iestādes lēmuma par projekta iesnieguma apstiprināšanu, kļūst par finansējuma saņēmēju, un ir norādīts šo noteikumu pielikumā.
12.
Projekta iesniedzējs nodrošina, ka netiek pārsniegts tam aprēķinātais publiskais finansējums.
13.
Projekta iesniedzējs projekta īstenošanā var iesaistīt projekta sadarbības partneri, kas ir privāto tiesību juridiska persona vai atvasināta publiska persona, kura pārvalda un apsaimnieko valsts vai pašvaldības nekustamos īpašumus, ievērojot šādus nosacījumus:
13.1.
projekta iesniedzējs noslēdz sadarbības līgumu ar projekta sadarbības partneri (ja attiecināms) pirms projekta iesnieguma iesniegšanas sadarbības iestādē;
13.2.
projekta iesniedzējs nodrošina, ka projekta ieviešanā tiek piesaistīti darbinieki, kuriem ir pieredze energoefektivitātes paaugstināšanas projektu plānošanā, izstrādē, ieviešanā vai uzraudzībā, lai veiktu šo noteikumu 14. punktā minētās darbības;
13.3.
projekta sadarbības partneris nodrošina, ka ar projekta īstenošanu saistītās tiesības un pienākumi netiks nodoti tālāk citai personai, tai skaitā noslēdzot pakalpojuma līgumu;
13.4.
ja projekta iesnieguma iesniegšanas dienā nav noslēgts sadarbības līgums, projekta iesniegumam pievieno projekta iesniedzēja un projekta sadarbības partnera nodomu protokolu ar informāciju par:
13.4.1.
projekta iesniedzēja un projekta sadarbības partnera apņemšanos sadarboties projekta ietvaros, tai skaitā noslēgt sadarbības līgumu, ja projekts tiks apstiprināts;
13.4.2.
projekta iesniedzēja un projekta sadarbības partnera veicamajiem pienākumiem projekta īstenošanā.
14.
Projekta sadarbības partneris var īstenot šādas darbības:
14.1.
projekta iesnieguma sagatavošana, tai skaitā projekta darbību noteikšana un laika grafika izstrāde;
14.2.
projekta vadības nodrošināšana saskaņā ar šiem noteikumiem un civiltiesisko līgumu par projekta īstenošanu;
14.3.
projekta organizatoriskās shēmas un grāmatvedības organizācijas apraksta izstrāde;
14.4.
plānoto maksājuma pieprasījumu iesniegšanas grafika sastādīšana un aktualizēšana;
14.5.
iepirkuma plāna izstrāde un aktualizēšana, iepirkuma dokumentācijas izstrāde, iepirkuma procedūru veikšana;
14.6.
projekta finanšu plānošana un budžeta sastādīšana, budžeta izlietojuma kontrole;
14.7.
projekta grozījumu pamatojuma sagatavošana;
14.8.
projekta kvalitātes un risku vadība;
14.9.
projekta ietvaros noslēgto līgumu izpildes kontrole un izmaksu attaisnojošās dokumentācijas pārbaude;
14.10.
progresa pārskatu un maksājuma pieprasījumu sagatavošana;
14.11.
projekta dokumentācijas uzglabāšana;
14.12.
projekta iesniegumā plānoto informācijas un publicitātes pasākumu veikšana;
14.13.
komercdarbības atbalstu izslēdzošo nosacījumu ievērošana;
14.14.
finansējuma saņēmēja interešu pārstāvēšana citās institūcijās saskaņā ar deleģējumu.
15.
Šo noteikumu 11. punktā minētais projekta iesniedzējs var veikt plānotos ieguldījumus, ja ēka (ēku grupa) ir projekta iesniedzēja īpašumā vai ilgtermiņa nomā uz vismaz 10 gadiem no projekta īstenošanas sākuma brīža vai projekta iesniedzējam ir apbūves tiesība visā projekta īstenošanas laikā un vismaz piecus gadus pēc projekta īstenošanas pabeigšanas, vai ēka (ēku grupa) ir nodota projekta iesniedzēja pārvaldīšanā, ko apliecina attiecīgs līgums, vai valdījumā.
16.
Par katru ēku (ēku grupu), kas atrodas vienā adresē, vai ēku grupu, kas atrodas dažādās adresēs, ja tās ir funkcionāli saistītas, projekta iesniedzējs var iesniegt vienu projekta iesniegumu.
17.
Projekta iesniedzējs saskaņā ar projektu iesniegumu atlases nolikumu sagatavo projekta iesniegumu un iesniedz to sadarbības iestādē, izmantojot Kohēzijas politikas fondu vadības informācijas sistēmu.
III.Atbalstāmās darbības un attiecināmās izmaksas
18.
Pasākuma ietvaros ir atbalstāmi tādi ēku energoefektivitātes paaugstināšanas pasākumi, ko pārskatā par ekonomiski pamatotiem energoefektivitāti uzlabojošiem pasākumiem paredzējis neatkarīgs eksperts ēku energoefektivitātes jomā. Minēto pārskatu izstrādā saskaņā ar normatīvajiem aktiem ēku energoefektivitātes aprēķina jomā.
19.
Pasākuma ietvaros ir atbalstāmas šādas darbības:
19.1.
ēkas energoefektivitātes paaugstināšana atbilstoši energoefektivitātes paaugstināšanas pasākumiem, kas noteikti ēkas energosertifikācijas dokumentācijā:
19.1.1.
būvdarbu veikšana ēku norobežojošajās konstrukcijās, ēku inženiertehnisko, tai skaitā apkures, ūdensapgādes, ventilācijas un dzesēšanas sistēmu, atjaunošana, pārbūve vai izveide;
19.1.2.
atjaunojamos energoresursus izmantojošu siltumenerģijas ražošanas avotu iegāde un uzstādīšana;
19.1.3.
ēku un inženiertehnisko sistēmu automatizētās vadības un kontroles sistēmu iegāde un uzstādīšana;
19.2.
būvprojekta izstrāde;
19.3.
ēkas restaurācijas un iekšējās apdares darbi (ja, īstenojot energoefektivitātes paaugstināšanas pasākumus, tiek skarta ēkas iekšējā apdare, attiecas tikai uz to daļu, kas tiek skarta), lai nodrošinātu ēkas sākotnējo arhitektonisko un iekštelpu apdares detaļu vizuālo un tehnisko stāvokli;
19.4.
ēkas konstrukciju atjaunošanas un restaurācijas darbi (ja, īstenojot energoefektivitātes paaugstināšanas pasākumus, tiek skarta ēkas konstrukcija, attiecas tikai uz to daļu, kas tiek skarta);
19.5.
projekta vadības un uzraudzības nodrošināšana;
19.6.
informācijas un publicitātes pasākumi par projekta īstenošanu.
20.
Pasākuma ietvaros plāno tiešās un netiešās attiecināmās izmaksas.
21.
Projekta tiešās attiecināmās izmaksas ir:
21.1.
energosertifikācijas, tehniskās apsekošanas (periodiskās tehniskās apsekošanas atbilstoši būvnormatīvam būvju tehniskās apsekošanas jomā), būvniecības izmaksu tāmes, būvniecības ieceres dokumentācijas, būvprojekta izstrādāšanas, būvprojekta minimālā sastāvā, kā arī būvprojekta ekspertīzes izmaksas;
21.2.
kultūrvēsturiskās, arheoloģiskās un arhitektoniski mākslinieciskās izpētes un kultūrvēsturiskās inventarizācijas izmaksas;
21.3.
projekta vadības un īstenošanas personāla atlīdzības izmaksas, kas radušās uz darba līguma, rīkojuma vai uzņēmuma (pakalpojuma) līguma pamata, tai skaitā valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas no apliekamajām attiecināmajām izmaksām;
21.4.
būvuzraudzības un autoruzraudzības izmaksas;
21.5.
būvdarbu izmaksas ēkas energosertifikātā norādīto energoefektivitātes paaugstināšanas pasākumu īstenošanai:
21.5.1.
būvdarbu veikšana ēkas norobežojošajās konstrukcijās (tai skaitā pārseguma pilna vai daļēja nomaiņa vai pastiprināšana, kas saistīta ar ēku konstruktīvo stiprību);
21.5.2.
pazemes stāva griestu un ēkas augstākā stāva pārseguma vai jumta siltināšana;
21.5.3.
logu un ārdurvju nomaiņa vai restaurācija;
21.5.4.
vēdināšanas sistēma;
21.5.5.
apgaismojums, tai skaitā skatuves apgaismojums, kas nodrošina ēkas energoefektivitātes uzlabošanu;
21.5.6.
ēkas inženiertehnisko sistēmu (tai skaitā elektroinstalācijas, apkures sistēmas) atjaunošana, pārbūve vai izveide;
21.5.7.
ēkas restaurācijas un iekšējās apdares darbi (ja, īstenojot energoefektivitātes paaugstināšanas pasākumus, tiek skarta ēkas iekšējā apdare, attiecas tikai uz to ēkas daļu, kas tiek tieši skarta), lai nodrošinātu ēkas sākotnējo arhitektonisko un iekšējās apdares detaļu vizuālo un tehnisko stāvokli;
21.6.
ēkas konstrukciju atjaunošanas un restaurācijas darbi vides piekļūstamības prasību nodrošināšanai (ja, īstenojot energoefektivitātes paaugstināšanas pasākumus, tiek skarta ēkas konstrukcija, attiecas tikai uz to ēkas konstrukcijas daļu, kas tiek tieši skarta);
21.7.
izmaksas, kas saistītas ar būves pieņemšanu ekspluatācijā;
21.8.
atjaunojamos energoresursus izmantojošu siltumenerģijas ražošanas avotu iegāde un ierīkošana, kas paredzēti ēkas energosertifikātā;
21.9.
ēku un inženiertehnisko sistēmu automatizētās vadības un kontroles sistēmu ierīkošana, kuras nodrošina sistēmu pareizu un efektīvu darbību un enerģijas patēriņa kontroli un samazinājumu, kas paredzēts ēkas energosertifikātā;
21.10.
projekta komunikācijas un vizuālās identitātes prasību izpildes nodrošināšanas pasākumu izmaksas saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes (ES) 2021. gada 24. jūnija Regulas 2021/1060, ar ko paredz kopīgus noteikumus par Eiropas Reģionālās attīstības fondu, Eiropas Sociālo fondu Plus, Kohēzijas fondu, Taisnīgas pārkārtošanās fondu un Eiropas Jūrlietu, zvejniecības un akvakultūras fondu un finanšu noteikumus attiecībā uz tiem un uz Patvēruma, migrācijas un integrācijas fondu, Iekšējās drošības fondu un Finansiāla atbalsta instrumentu robežu pārvaldībai un vīzu politikai (turpmāk – regula Nr. 2021/1060), 47. un 50. pantu un normatīvajiem aktiem par kārtību, kādā Eiropas Savienības fondu vadībā iesaistītās institūcijas nodrošina šo fondu ieviešanu 2021.–2027. gada plānošanas periodā, kā arī Eiropas Savienības fondu 2021.–2027. gada plānošanas perioda un Atveseļošanas fonda komunikācijas un dizaina vadlīnijām;
21.11.
neparedzētie izdevumi, kuri nepārsniedz 5 % no projekta kopējām tiešajām attiecināmajām izmaksām un kurus var izmantot ar projekta īstenošanu saistīto attiecināmo izmaksu segšanai. To izlietošanu finansējuma saņēmējs saskaņo ar sadarbības iestādi, ievērojot civiltiesisko līgumu par projekta īstenošanu;
21.12.
pievienotās vērtības nodokļa maksājumi, kas tiešā veidā saistīti ar projektu, saskaņā ar regulas Nr. 2021/1060 64. panta 1. punkta "c" apakšpunktā ietvertajiem nosacījumiem, ja vien tie nav atgūstami saskaņā ar valsts normatīvajiem aktiem pievienotās vērtības nodokļa jomā.
22.
Šo noteikumu 20. punktā minētās projekta netiešās attiecināmās izmaksas ir finansējuma saņēmēja projekta vadības un īstenošanas personāla administratīvās izmaksas, kuras plāno kā vienu izmaksu pozīciju, piemērojot netiešo izmaksu vienoto likmi 15 % apmērā no šo noteikumu 21.3. apakšpunktā minētajām izmaksām. Ja projekta īstenošanai tiek piesaistīts projekta sadarbības partneris, netiešo attiecināmo izmaksu sadalījums starp projekta iesniedzēju un projekta sadarbības partneri tiek noteikts sadarbības līgumā.
23.
Šo noteikumu 21.1. un 21.2. apakšpunktā minēto attiecināmo izmaksu kopsumma nepārsniedz 10 % no projekta kopējām attiecināmajām izmaksām.
24.
Šo noteikumu 21.5.7. apakšpunktā minētās izmaksas nepārsniedz 30 % no projekta kopējām attiecināmajām izmaksām un 30 % no būvdarbu līguma summas.
25.
Šo noteikumu 21.10. apakšpunktā minētās izmaksas nepārsniedz 1 % no projekta kopējām attiecināmajām izmaksām.
26.
Šo noteikumu 21.1. un 21.2. apakšpunktā minētās izmaksas nav attiecināmas uz šo noteikumu pielikumā minēto finansējuma saņēmēju Mākslas izglītības kultūras centrs "Latgales Mūzikas un mākslas vidusskola" (projekta īstenošanas adrese - Baznīcas iela 34A, Rēzekne).
27.
Izmaksas ir attiecināmas, ja tās atbilst šajos noteikumos minētajām izmaksu pozīcijām, ir radušās ne agrāk par 2024. gada 1. janvāri un ir tieši saistītas ar projekta ietvaros veiktajām darbībām, ir izmērāmas, samērīgas, pamatotas ar izdevumus apliecinošiem dokumentiem, kā arī ir ievēroti saimnieciskuma, lietderības un efektivitātes principi.
IV.Projekta īstenošanas nosacījumi
28.
Finansējuma saņēmējs projektu īsteno saskaņā ar noslēgto civiltiesisko līgumu par projekta īstenošanu, bet ne ilgāk kā līdz 2029. gada 31. decembrim.
29.
Īstenojot projektu, finansējuma saņēmējs:
29.1.
ievēro horizontālo principu „vienlīdzība, iekļaušana, nediskriminācija un pamattiesību ievērošana” un īsteno vismaz vienu vispārīgo darbību;
29.2.
ievēro horizontālo principu "klimatnodrošināšana":
29.2.1.
nodrošina, ka projektā izveidotā infrastruktūra būs noturīga pret ekstrēmiem klimatiskajiem notikumiem, tai skaitā iesniedz novērtējumu, kā projekta ietvaros tiks nodrošināta atbilstība pielāgošanās klimata pārmaiņām aspektiem, lai uzlabotu noturības līmeni pret klimata pārmaiņu ietekmi, novēršot infrastruktūras neaizsargātību pret klimatisko apstākļu iespējamo ilgtermiņa ietekmi vai akūtiem notikumiem;
29.2.2.
uzkrāj datus par projekta ietekmi uz horizontālā principa īstenošanu projekta īstenošanas un pēcuzraudzības laikā;
29.3.
ievēro horizontālo principu "nenodarīt būtisku kaitējumu";
29.4.
ne retāk kā reizi pusgadā ievieto savā tīmekļvietnē aktuālo informāciju par projekta īstenošanas gaitu;
29.5.
nodrošina ar projekta īstenošanu saistītā finansējuma uzskaiti;
29.6.
no saviem līdzekļiem sedz projekta īstenošanas gaitā radušās sadārdzinājuma un citas papildu izmaksas;
29.7.
nodrošina dubultā finansējuma neiestāšanos, tostarp, ka projektā plānotie darbi netiek finansēti vai līdzfinansēti, kā arī nav plānots tos finansēt vai līdzfinansēt no citiem valsts vai ārvalstu finanšu atbalsta instrumentiem;
29.8.
nodrošina, ka būvkomersants, autoruzraugs, būvuzraugs un citi piegādātāji atbilst normatīvajiem aktiem būvniecības jomā, un iepirkumus, kas nepieciešami projekta īstenošanai, veic saskaņā ar normatīvajiem aktiem publisko iepirkumu jomā, ievērojot atklātu, pārredzamu, nediskriminējošu un konkurenci nodrošinošu procedūru, un nodrošina vides prasību integrāciju preču, pakalpojumu un būvdarbu iepirkumos (zaļais publiskais iepirkums), kā arī izvērtē sociāli atbildīga un inovatīva publiskā iepirkuma nosacījumu piemērošanu;
29.9.
uzkrāj datus par projektā plānotajiem un sasniegtajiem šo noteikumu 8.2.1. un 8.2.2. apakšpunktā minētajiem rādītājiem;
29.10.
paraksta apliecinājumu par interešu konflikta neesību, kā arī projekta īstenošanas laikā nodrošina interešu konflikta neesību saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes 2018. gada 18. jūlija Regulas (ES, Euratom) 2018/1046 par finanšu noteikumiem, ko piemēro Savienības vispārējam budžetam, ar kuru groza Regulas (ES) Nr. 1296/2013, (ES) Nr. 1301/2013, (ES) Nr. 1303/2013, (ES) Nr. 1304/2013, (ES) Nr. 1309/2013, (ES) Nr. 1316/2013, (ES) Nr. 223/2014, (ES) Nr. 283/2014 un Lēmumu Nr. 541/2014/ES un atceļ Regulu (ES, Euratom) Nr. 966/2012, 61. panta prasībām.
30.
Finansējuma saņēmējs pēc projekta īstenošanas projekta dzīves ciklā:
30.1.
nodrošina finansējumu projektā sasniegto rezultātu uzturēšanai un uztur sasniegtos rezultātus;
30.2.
nodrošina, ka ēkā (ēku grupā) tiek īstenoti valsts deleģētie pārvaldes uzdevumi kultūras jomā;
30.3.
nodrošina komercdarbības atbalstu izslēdzošo nosacījumu ievērošanu.
V.Ar komercdarbības atbalsta saņemšanu saistītie nosacījumi
31.
Finansējumu šo noteikumu 19. punktā minēto atbalstāmo darbību īstenošanai piešķir, ja ir spēkā viens no šādiem nosacījumiem:
31.1.
netiek konstatēta saimnieciskā darbība kultūras jomā – ieņēmumi no saimnieciskās darbības konkrētajā infrastruktūrā ir mazāki par 50 % no kultūras jomas pakalpojumu sniedzēja gada budžeta;
31.2.
ēkā ne mazāk kā 85 % gadījumu ir paredzēta kultūras pakalpojumu sniegšana Latvijas Republikas teritorijā esošajiem pakalpojuma lietotājiem.
32.
Atbalsta piešķiršanas diena ir diena, kurā stājas spēkā sadarbības iestādes lēmums par pasākuma ietvaros īstenotā projekta apstiprināšanu.
33.
Atbalstītajā objektā ir pieļaujams sniegt papildpakalpojumus, kuriem nebūtu ietekmes uz tirdzniecību un konkurenci Eiropas Savienības iekšējā tirgū. Papildpakalpojumi ir pieļaujami tikai šo noteikumu 31.1. apakšpunktā minētajā gadījumā.
34.
Ja ar saimniecisko darbību nesaistīts projekts vai projekts, kas saistīts ar tādu saimniecisko darbību, kurai sniegtais atbalsts nav kvalificējams kā komercdarbības atbalsts, ieviešanas gaitā vai projekta dzīves ciklā kļūst par projektu, kas saistīts ar saimniecisko darbību, kurai sniegtais atbalsts būtu kvalificējams kā komercdarbības atbalsts, finansējuma saņēmējs no finansējuma, kura avots nav publiskie līdzekļi, atmaksā sadarbības iestādei visu nelikumīgi saņemto atbalstu kopā ar procentiem saskaņā ar Komercdarbības atbalsta kontroles likuma IV vai V nodaļu.
35.
Sadarbības iestāde projekta dzīves ciklā uzrauga, vai tiek izpildīts šo noteikumu 31.1. un 31.2. apakšpunktā minētais nosacījums.
36.
Projektam, uz kuru attiecināmi komercdarbības atbalsta kontroles nosacījumi, finansējuma saņēmējs un projekta sadarbības partneris (ja attiecināms) nodrošina ar atbalsta piešķiršanu saistītās dokumentācijas glabāšanu visā projekta dzīves ciklā, bet ne mazāk kā 10 gadus no atbalsta piešķiršanas brīža, bet sadarbības iestāde – ne mazāk kā 10 gadus no pēdējā atbalsta piešķiršanas dienas.
Ministru prezidents V. Uzvārds
Ministrs V. Uzvārds
Pielikums
Ministru kabineta
[24-TA-1290 Dt]
noteikumiem Nr.[24-TA-1290 Nr]
Projekta iesniedzēja valsts nekustamo īpašumu vai ēku (ēku grupu) saraksts