78. panta otro daļu un 79. panta 1.1 daļu
8.1. vārds (vārdi), uzvārds;
8.2. personas kods;
8.3. Veselības inspekcijas piešķirtais ārstniecības personas vai ārstniecības atbalsta personas identifikators un specialitāte;
8.4. farmaceita vai farmaceita asistenta reģistrācijas numurs farmaceitu un farmaceitu asistentu reģistrā;
8.5. amats.";
";
"1. pielikums
Ministru kabineta
2014.gada 11.marta
noteikumiem Nr. 134
Pārskats par ambulatorā pacienta izmeklēšanu/ārstēšanu
1. Pacienta informācija:
1.1. personas kods vai personas identifikators*;
1.2. vārds (vārdi), uzvārds;
1.3. deklarētās, reģistrētās vai personas norādītās dzīvesvietas adrese;
1.4. personas norādītā kontaktinformācija (tālruņa numurs, elektroniskā pasta adrese, faktiskās dzīvesvietas adrese);
1.5. dzimums;
1.6. dzimšanas datums;
1.7. valsts.
2. Izpildītāja informācija:
2.1. ārstniecības iestādes kods Ārstniecības iestāžu reģistrā;
2.2. ārstniecības iestādes nosaukums;
2.3. ārstniecības iestādes adrese;
2.4. ārstniecības personas vārds (vārdi), uzvārds;
2.5. Veselības inspekcijas piešķirtais ārstniecības personas identifikators;
2.6. ārstniecības personas specialitāte;
2.7. ārstniecības personas valsts.
3. Veselības aprūpes pakalpojuma nosaukums un kods*.
4. Ķirurģisko manipulāciju klasifikācijas kods atbilstoši Ziemeļvalstu medicīnas statistikas komitejas (Nordic Medico-Statistical Committee (NOMESCO)) Ķirurģisko manipulāciju klasifikācijas ar papildinājumu (NOMESCO Classification of Surgical Procedures (NCSP+)) aktuālajai versijai*.
5. Piezīmes*.
6. Diagnozes*:
6.1. diagnozes kods un nosaukums (atbilstoši aktuālajai starptautiskās statistiskās slimību un veselības problēmu klasifikācijas 10. redakcijai (SSK-10));
6.2. diagnozes veids.
7. Ārstnieciskās rekomendācijas*.
8. Rekomendācijas rehabilitācijai*.
9. Rekomendācijas darba režīmam*.
10. Rekomendācijas sociālajam dienestam*.
11. Pakalpojuma izpildes datums.
Piezīme. * Aizpilda ārstniecības iestāde."
"2. pielikums
Ministru kabineta
2014.gada 11.marta
noteikumiem Nr. 134
Nosūtījums ambulatorā/stacionārā pakalpojuma saņemšanai
1. Informācija par pacientu:
1.1. personas kods vai personas identifikators*;
1.2. vārds (vārdi), uzvārds;
1.3. deklarētās, reģistrētās vai personas norādītās dzīvesvietas adrese;
1.4. personas norādītā kontaktinformācija (tālruņa numurs, elektroniskā pasta adrese, faktiskās dzīvesvietas adrese)*;
1.5. dzimums;
1.6. vecums;
1.7. valsts.
2. Informācija par nosūtītāju:
2.1. informācija par ārstniecības iestādi (iestādes nosaukums, iestādes kods un filiāles kods Ārstniecības iestāžu reģistrā, iestādes adrese);
2.2. informācija par ārstniecības personu (vārds (vārdi), uzvārds, Veselības inspekcijas piešķirtais ārstniecības personas identifikators, personas specialitāte, personas valsts) **;
2.3. ārstniecības personas kontaktinformācija (tālrunis, elektroniskā pasta adrese) saziņai par pakalpojuma steidzamību, izmeklējuma gaitu vai rezultātu*;
2.4. atzīme, ja ārstniecības persona nav reģistrēta Ārstniecības personu reģistrā un praktizē ārvalstī;
2.5. atzīme par līgumattiecībām ar Nacionālo veselības dienestu.
3. Informācija par nosūtījuma ievadītāju veselības informācijas sistēmā:
3.1. informācija par ārstniecības iestādi (iestādes nosaukums, iestādes kods un filiāles kods Ārstniecības iestāžu reģistrā, iestādes adrese);
3.2. informācija par ārstniecības personu vai ārstniecības atbalsta personu atbilstoši specialitātei darbvietā (vārds (vārdi), uzvārds, Veselības inspekcijas piešķirtais ārstniecības/atbalsta personas identifikators, specialitāte, valsts).
4. Informācija par nosūtījumu:
4.1. sagatavošanas datums;
4.2. stāšanās spēkā datums*;
4.3. derīguma termiņš dienās;
4.4. nosūtījuma beigu datums pakalpojuma pierakstam*;
4.5. numurs (izsniedz veselības informācijas sistēma);
4.6. atzīme, ja nosūtījums izsniegts dinamiskai novērošanai un tās nosacījumi*;
4.7. atzīme par pakalpojuma apmaksu no valsts budžeta līdzekļiem*;
4.8. atzīme, ja nosūtījums veidots saskaņā ar veselības informācijas sistēmas veidotu skrīninga izmeklējuma uzaicinājumu un tā identifikators.
5. Informācija par nepieciešamo veselības aprūpes pakalpojumu*:
5.1. nosaukums un kods;
5.2. saņemšanas veids (piemēram, stacionārs, dienas stacionārs, ambulators, laboratorisks izmeklējums);
5.3. saņemšanas vieta (piemēram, ārstniecības iestādē, pacienta dzīvesvietā, attālināti);
5.4. mērķis, pamatojums (piemēram, slimības diagnostikai, ārstēšanas taktikas noteikšanai, terapijas korekcijai, ķirurģiskai ārstēšanai);
5.5. atzīme, par steidzamību (piemēram, CITO, “zaļais”, “dzeltenais” koridors), pamatojums un pakalpojuma izpildītāja iestāde (iestādes nosaukums, iestādes kods un filiāles kods Ārstniecības iestāžu reģistrā, iestādes adrese);
5.6. pacienta piederība pacientu grupai;
5.7. cita noteiktiem veselības aprūpes pakalpojumiem nepieciešamā informācija:
5.7.1. ķermeņa anatomiskā vieta, kur jāsniedz pakalpojums;
5.7.2. atzīme par kontrastvielas lietošanas nepieciešamību;
5.7.3. pacienta vitālie radījumi u.c. informācija (piemēram, grūtniecības nedēļa, menstruālā cikla sākuma datums, medicīniskās ierīces, riska un dzīvesveida faktori, lietojamie medikamenti, alerģijas, urīna daudzums laika vienībā).
6. Diagnoze(-s)*:
6.1. kods un nosaukums (atbilstoši aktuālajai starptautiskās statistiskās slimību un veselības problēmu klasifikācijas 10. redakcijai (SSK-10) vai aktuālajai reto slimību klasifikācijai (ORPHA kods));
6.2. tips.
7. Īsa anamnēze*.
8. Informācija par pakalpojuma izpildi*:
8.1. par rezervāciju, t.sk. arī par atcelšanu (datums un laiks, ārstniecības iestāde (iestādes nosaukums, iestādes kods un filiāles kods Ārstniecības iestāžu reģistrā, iestādes adrese), kontakta informācija atcelšanai (e-pasts, telefons, tīmekļa vietne), atcelšanas datums, laiks un iemesls);
8.2. par pierakstu, t.sk. arī par atcelšanu (datums un laiks, ārstniecības iestāde (iestādes nosaukums, iestādes kods un filiāles kods Ārstniecības iestāžu reģistrā, iestādes adrese), kontakta informācija atcelšanai (e-pasts, telefons, tīmekļa vietne), atcelšanas datums, laiks un iemesls);
8.3. par sniegšanu (datums un laiks, sniegtā pakalpojuma(-u) apjoms, (iestādes nosaukums, iestādes kods un filiāles kods Ārstniecības iestāžu reģistrā, iestādes adrese), cita informācija);
8.4. par rezultātu (rezultāta pievienošanas Veselības informācijas sistēmā datums un laiks, iekļautā medicīniskā dokumenta numurs).
Piezīme. * Aizpilda ārstniecības iestāde.
** Aizpilda ārstniecības iestāde gadījumos, ja digitalizē “papīra” nosūtījumu""
"3. pielikums
Ministru kabineta
2014.gada 11.marta
noteikumiem Nr. 134
Izraksts-epikrīze
1. Pacienta informācija:
1.1. personas kods vai personas identifikators;
1.2. vārds (vārdi), uzvārds;
1.3. deklarētās, reģistrētās vai personas norādītās dzīvesvietas adrese;
1.4. personas norādītā kontaktinformācija (tālruņa numurs, elektroniskā pasta adrese, faktiskās dzīvesvietas adrese);
1.5. dzimums;
1.6. dzimšanas datums;
1.7. darbavieta (nosaukums, tālrunis).
2. Stacionārā pakalpojuma sniedzējs:
2.1. ārstniecības iestādes kods;
2.2. ārstniecības iestādes nosaukums;
2.3. ārstniecības iestādes juridiskā adrese;
2.4. ārstniecības iestādes kontaktinformācija (tālrunis, elektroniskā pasta adrese);
2.5. ārstniecības iestādes filiāles adrese (ja ārstniecības iestādei ir filiāle un pacients ārstējies filiālē);
2.6. ārstniecības iestādes filiāles kontaktinformācija (tālrunis, elektroniskā pasta adrese);
2.7. ārstējošās ārstniecības personas (vienas vai vairāku) vārds (vārdi), uzvārds;
2.8. ārstējošās ārstniecības personas (vienas vai vairāku) Veselības inspekcijas piešķirtais ārstniecības personas identifikators;
2.9. ārstējošās ārstniecības personas (vienas vai vairāku) valsts;
2.10. dokumenta parakstītāja – nodaļas vadītāja vārds (vārdi), uzvārds;
2.11. dokumenta parakstītāja – nodaļas vadītāja Veselības inspekcijas piešķirtais ārstniecības personas identifikators.
3. Pacienta ģimenes ārsts:
3.1. vārds (vārdi), uzvārds;
3.2. Veselības inspekcijas piešķirtais ārstniecības personas identifikators;
3.3. ārstniecības personas valsts;
3.4. ārstniecības iestādes kods;
3.5. ārstniecības iestādes nosaukums;
3.6. ārstniecības iestādes adrese;
3.7. ārstniecības iestādes kontaktinformācija (tālruņa numurs, elektroniskā pasta adrese).
4. Pacienta nosūtītāja informācija (iekļauj informāciju par ārstniecības personu, kura nosūtījusi pacientu uz stacionāru):
4.1. ārstniecības personas vārds (vārdi), uzvārds;
4.2. Veselības inspekcijas piešķirtais ārstniecības personas identifikators;
4.3. ārstniecības personas specialitāte;
4.4. ārstniecības personas valsts;
4.5. ārstniecības iestādes kods;
4.6. ārstniecības iestādes nosaukums;
4.7. ārstniecības iestādes adrese;
4.8. ārstniecības iestādes kontaktinformācija (tālruņa numurs, elektroniskā pasta adrese).
5. Uzturēšanās stacionārā ārstniecības iestādē (informācija, kas satur kopsavilkumu par pacienta uzturēšanās posmiem stacionārā ārstniecības iestādē):
5.1. iestāšanās datums un laiks:
5.1.1. kustības veids;
5.1.2. nodaļa;
5.1.3. dienu skaits;
5.2. izrakstīšanās datums.
6. Diagnoze (informācija par diagnozēm (nosūtīšanas, iestāšanās, klīniskā, galīgā (pamata, blakus)), kas ir fiksētas saistībā ar pacienta ievietošanu stacionārā ārstniecības iestādē):
6.1. diagnozes kods un nosaukums (atbilstoši aktuālajai starptautiskās statistiskās slimību un veselības problēmu klasifikācijas 10. redakcijai (SSK-10));
6.2. diagnozes veids.
7. Objektīvais stāvoklis.
8. Anamnēze.
9. Analīzes (apkopota informācija par visām būtiskajām analīzēm teksta formātā).
10. Izmeklējumi (teksta veidā apkopota informācija par visiem būtiskajiem izmeklējumiem).
11. Procedūras, operācijas, terapija (teksta veidā apkopota informācija par veiktajām procedūrām, operācijām un terapijā izmantotajām zālēm):
11.1. ķirurģisko manipulāciju klasifikācijas kods atbilstoši Ziemeļvalstu medicīnas statistikas komitejas (Nordic Medico-Statistical Committee (NOMESCO)) Ķirurģisko manipulāciju klasifikācijas ar papildinājumu (NOMESCO Classification of Surgical Procedures (NCSP+)) aktuālajai versijai;
11.2. operācijas nosaukums;
11.3. operācijas datums.
12. Alerģiskās reakcijas (informācija teksta veidā par alerģijām, kas reģistrētas stacionēšanas laikā).
13. Vakcinācijas fakta informācija (ja stacionēšanās laikā pacients tika vakcinēts).
14. Pacienta ārstēšanas kopsavilkums (aprakstīta pacienta ārstēšanas gaita, būtiskie notikumi, rezultāti).
15. Ārstnieciskās rekomendācijas un izrakstītās zāles.
16. Rekomendācijas rehabilitācijai.
17. Rekomendācijas darba režīmam.
18. Rekomendācijas sociālajam dienestam.
19. Datums."
"4. pielikums
Ministru kabineta
2014.gada 11.marta
noteikumiem Nr. 134
Darbnespējas lapa
1. Darbnespējas lapas saņēmējs:
1.1. personas kods*;
1.2. vārds (vārdi), uzvārds;
1.3. dzimums;
1.4. dzimšanas datums;
1.5. deklarētās, reģistrētās vai personas norādītās dzīvesvietas adrese;
1.6. bērna vai aizbilstamās personas kods vai personas identifikators*;
1.7. bērna vai aizbilstamā vārds (vārdi), uzvārds*;
1.8. bērna vai aizbilstamā dzimšanas datums.
2. Ārstniecības iestāde un ārstniecības persona, kas apstrādāja darbnespējas lapu (tai skaitā reģistrēja, slēdza, anulēja darbnespējas lapu, pagarināja darbnespējas periodu, veica atzīmes par režīma pārkāpšanu):
2.1. ārstniecības iestādes kods Ārstniecības iestāžu reģistrā;
2.2. ārstniecības iestādes nosaukums;
2.3. ārstniecības iestādes adrese;
2.4. ārstniecības personas vārds (vārdi), uzvārds;
2.5. Veselības inspekcijas piešķirtais ārstniecības personas identifikators.
3. Atzīme par aizvietošanu (ja darbnespējas lapu apstrādā cita ārstniecības persona)*.
4. Izsniegtās darbnespējas lapas veids – pirmreizēja vai turpinājums*.
5. Izsniegtās darbnespējas lapas tips – A lapa vai B lapa*.
6. Darbnespējas lapas reģistrēšanas (atvēršanas) datums veselības informācijas sistēmā.
7. Pamatojums, ja darbnespējas lapas reģistrēšanas datums veselības informācijas sistēmā nesakrīt ar darbnespējas perioda pirmo dienu, par kuru izsniegta darbnespējas lapa*.
8. Darbnespējas lapas reģistrācijas/identifikācijas numurs. Darbnespējas lapas reģistrācijas/identifikācijas numuru norāda šādi:
ĀI–T–GG–X, kur
ĀI – Ārstniecības iestādes kods Ārstniecības iestāžu reģistrā;
T – darbnespējas lapas tips (A vai B);
GG – gada pēdējie divi cipari;
X – darbnespējas lapas kārtas numurs ārstniecības iestādes un gada ietvaros.
Piemēram, 000111000–B–15–12345.
9. Iepriekšējās darbnespējas lapas reģistrācijas/identifikācijas numurs (ja darbnespējas lapas tips ir "Turpinājums")*.
10. Anulētās darbnespējas lapas reģistrācijas/identifikācijas numurs, uz kuras pamata atvērta jauna darbnespējas lapa*.
11. Pārejošas darbnespējas cēlonis*:
11.1. saslimšana ar tuberkulozi;
11.2. arodslimība;
11.3. nelaimes gadījums darbā;
11.4. ceļu satiksmes negadījums;
11.5. pirmsdzemdību periods;
11.6. pēcdzemdību periods;
11.7. slima bērna kopšana vai bērna izolācija karantīnas laikā;
11.8. slima bērna kopšana stacionārā;
11.8.1 smagi slima bērna kopšana saskaņā ar konsīlija lēmumu;
11.8.2 bērna ar kaulu lūzumu kopšana;
11.9. cits cēlonis (nenorādot konkrēti).
12. (Svītrots no 01.03.2018. ar MK 22.08.2017. noteikumiem Nr. 504; sk. grozījumu 3. punktu)
13. Atzīmes par ārstniecības personas noteiktā režīma pārkāpšanu*:
13.1. pārkāpuma apraksts;
13.2. režīma pārkāpšanas pirmā diena;
13.3. režīma pārkāpšanas pēdējā diena.
14. Darbnespējas periodi (vienai darbnespējas lapai var būt vairāki)*:
14.1. perioda sākuma datums;
14.2. perioda beigu datums.
15. Atzīmes par nosūtīšanu pie cita ārsta*.
16. Iemesls nesūtīt pie cita ārsta atbilstoši normatīvajiem aktiem par kārtību, kādā tiek apliecināta personas pārejoša darbnespēja*.
17. Datums, ar kuru darbnespējas lapas saņēmējam jāstājas darbā (tiek norādīts, slēdzot darbnespējas lapu, ja darbnespēja neturpinās)*.
18. Datums, ar kuru darbnespējas lapas saņēmējam darbnespēja turpināsies (tiek norādīts, slēdzot darbnespējas lapu, ja darbnespēja turpinās)*.
19. Piezīmes par nosūtīšanu uz Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisiju*.
20. Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisijas lēmums:
20.1. lēmuma tips (pagarināt darbnespējas lapu/noteikt invaliditāti);
20.2. lēmuma datums;
20.3. lēmuma numurs.
20.5. datums, ar kuru noteikta invaliditāte.
21. Pārraudzības iestādes atzinums par darbnespējas lapas nepamatotu izsniegšanu:
21.1. atzinuma datums;
21.2. atzinuma numurs;
21.3. atzinuma tekstuālas piezīmes;
21.4. iestāde, kas sniedza atzinumu;
21.5. darbnespējas lapas anulēšanas perioda sākuma datums;
21.6. darbnespējas lapas anulēšanas perioda beigu datums.
22. Darbnespējas lapas anulēšanas pamatojums*.
23. Datums, kad darbnespējas dati nosūtīti Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūrai.
24. Datums, kad darbnespējas dati nosūtīti Valsts ieņēmumu dienestam.
25. Darbnespējas lapas tekstuālas piezīmes*.
26. Darbnespējas lapas aktuālais statuss (atvērta, slēgta, anulēta), tā datums un statusa izmaiņu vēsture.
Piezīme. * Aizpilda ārstniecības iestāde."
"5. pielikums
Ministru kabineta
2014.gada 11.marta
noteikumiem Nr. 134
E-recepte
1. Pacienta informācija:
1.1. vārds (vārdi), uzvārds;
1.2. personas kods vai personas identifikators;
1.3. deklarētās, reģistrētās vai personas norādītās dzīvesvietas adrese;
1.4. dzimums;
1.5. dzimšanas datums.
2. E-receptes izrakstītāja dati:
2.1. ārstniecības iestādes kods Ārstniecības iestāžu reģistrā;
2.2. ārstniecības iestādes nosaukums;
2.3. ārstniecības iestādes adrese;
2.4. ārstniecības personas vārds (vārdi), uzvārds;
2.5. Veselības inspekcijas piešķirtais ārstniecības personas identifikators;
2.6. ārstniecības personas specialitāte.
3. E-receptes galvenie dati:
3.1. identifikācijas numurs;
3.2. receptes veidlapas sērija un numurs;
3.3. veids (īpašā recepte vai parastā recepte);
3.4. E vai S veidlapas veids;
3.5. izrakstīšanas datums;
3.6. derīguma termiņš;
3.7. ārstēšanas kursa ilgums (ja zāles paredzētas ārstēšanas kursam);
3.8. norāde, vai zāles atļauts aizvietot, un, ja ne, – aizlieguma pamatojums.
4. Diagnozes atbilstoši normatīvajiem aktiem par recepšu izrakstīšanu un uzglabāšanu:
4.1. diagnozes kods un nosaukums (atbilstoši aktuālajai starptautiskās statistiskās slimību un veselības problēmu klasifikācijas 10. redakcijai (SSK-10));
4.2. diagnozes veids.
5. Īpašie izsniegšanas nosacījumi.
6. Izrakstītās zāles:
6.1. zāļu nosaukums vai aktīvā viela;
6.2. zāļu reģistrācijas numurs;
6.3. kompensējamo zāļu grupa;
6.4. zāļu forma;
6.5. zāļu stiprums;
6.6. zāļu stipruma mērvienība;
6.7. daudzums;
6.8. daudzuma mērvienība;
6.9. kas maksā par kompensējamām zālēm;
6.10. kompensācijas apmērs.
7. Lietošanas norādījumi.
8. Informācija par personai izsniegtajām zālēm:
8.1. zāļu kods;
8.2. zāļu ražotāja piešķirtais nosaukums un iepakojuma lielums;
8.3. bioloģiskas izcelsmes zāļu sērijas numurs;
8.4. izsniegtais zāļu iepakojumu skaits;
8.5. viena iepakojuma cena un apmaksai paredzētā summa, ņemot vērā iepakojumu skaitu;
8.6. apmaksai paredzētās summas sadalījums starp pacientu un citu maksātāju (kompensācijas kārtības ietvaros izplatītajām zālēm);
8.7. zāļu izsniegšanas datums;
8.8. informācija, vai personai ir piešķirts trūcīgas personas statuss (ja kompensācijas kārtības ietvaros izplatītās zāles izrakstītas uz īpašās receptes);
8.9. farmaceita vai farmaceita asistenta vārds (vārdi), uzvārds un reģistrācijas numurs Farmaceitu un farmaceitu asistentu reģistrā;
8.10. aptiekas (aptiekas filiāles) nosaukums, reģistrācijas kods, adrese;
8.11. receptes noslēgšanas datums."
"6. pielikums
Ministru kabineta
2014. gada 11. marta
noteikumiem Nr. 134
Neatliekamās medicīniskās palīdzības (NMP) izsaukuma kartes informācija
1. Izsaukuma kartes numurs.
2. Pamatinformācija:
2.1. izsaukuma vieta – adrese;
2.2. izsaukuma motīvs (iemesls);
2.3. pacienta vārds, uzvārds;
2.4. pacienta dzimšanas datums;
2.5. pacienta vecums;
2.6. pacienta dzimums;
2.7. pacienta personas kods vai personas identifikators;
2.8. pacienta kontakttālrunis;
2.9. izsaukuma prioritāte;
2.10. izsaukuma veids;
2.11. izsaukuma izpildes statuss;
2.12. NMP izsaukuma izpildes rezultāts;
2.13. pacienta nogādāšanas vieta (ārstniecības iestādes nosaukums, kods);
2.14. pacienta nogādāšanas datums un laiks;
2.15. ārstniecības persona (vārds, uzvārds), kura pieņēma pacientu ārstniecības iestādē;
2.16. datums un laiks, kad pacients pieņemts ārstniecības iestādē;
2.17. diagnoze saskaņā ar SSK-10;
2.18. diagnozes piezīmes;
2.19. sarežģījumi;
2.20. ziņojumi citiem dienestiem.
3. Izpildes vēsture:
3.1. NMP brigādes numurs;
3.2. NMP brigādes vadītāja vārds un uzvārds;
3.3. pacienta nāves konstatēšanas datums un laiks.
4. Sūdzības un anamnēze.
5. Objektīvais stāvoklis.
6. Pacienta stāvokļa izvērtēšanas skalas.
7. Ārstēšana.
8. Atteikumi."
"7. pielikums
Ministru kabineta
2014. gada 11. marta
noteikumiem Nr. 134
Radioloģiskā izmeklējuma apraksts
1. Pacienta informācija:
1.1. personas kods vai personas identifikators*;
1.2. vārds (vārdi), uzvārds;
1.3. deklarētās, reģistrētās vai personas norādītās dzīvesvietas adrese;
1.4. personas norādītā kontaktinformācija (tālruņa numurs, elektroniskā pasta adrese, faktiskā dzīvesvietas adrese);
1.5. dzimums;
1.6. dzimšanas datums;
1.7. valsts.
2. Informācija par ārstniecības iestādi un ārstniecības personu:
2.1. ārstniecības iestādes kods Ārstniecības iestāžu reģistrā;
2.2. ārstniecības iestādes nosaukums;
2.3. ārstniecības iestādes adrese;
2.4. ārstniecības personas vārds (vārdi), uzvārds;
2.5. Veselības inspekcijas piešķirtais ārstniecības personas identifikators;
2.6. ārstniecības personas specialitāte;
2.7. ārstniecības personas valsts.
3. Informācija par radioloģisko izmeklējumu*:
3.1. nosaukums;
3.2. izmeklējuma metode;
3.3. ķermeņa daļa;
3.4. apraksts.
4. Slēdziens (secinājums)*.
Piezīme. * Aizpilda ārstniecības iestāde."
"8. pielikums
Ministru kabineta
2014. gada 11. marta
noteikumiem Nr. 134
Potēšanas pase
1. Pacienta informācija:
1.1. personas kods vai personas identifikators*;
1.2. vārds (vārdi), uzvārds;
1.3. deklarētās, reģistrētās vai personas norādītās dzīvesvietas adrese;
1.4. personas norādītā kontaktinformācija (tālruņa numurs, elektroniskā pasta adrese, faktiskās dzīvesvietas adrese).
2. Ārstniecības iestāde un ārstniecības persona:
2.1. ārstniecības iestādes nosaukums;
2.2. ārstniecības personas vārds (vārdi), uzvārds.
3. Informācija par imūndeficītu*.
4. Vakcinācijas izraisītās komplikācijas (pēcvakcinācijas sarežģījumi):
4.1. komplikācijas datums un laiks*;
4.2. komplikācija*;
4.3. diagnoze (atbilstoši aktuālajai starptautiskās statistiskās slimību un veselības problēmu klasifikācijas 10. redakcijai (SSK-10))*;
4.4. dati par vakcināciju, pēc kuras radušās komplikācijas*.
5. Dati par vakcināciju:
5.1. vakcinācijas datums*;
5.2. vakcīnas nosaukums, informācija par preparātu un tā ievadīšanu*;
5.3. maksātājs*;
5.4. piezīmes.
6. Tuberkulīna tests:
6.1. informācija par preparātu un tā ievadīšanu*;
6.2. rezultāts*;
6.3. rezultāta datums*.
7. Imūnglobulīna ievadīšana:
7.1. infekcijas slimība (pret kuru ievadīts imūnglobulīns)*;
7.2. informācija par preparātu un tā ievadīšanu*;
7.3. piezīmes*.
8. Imunitātes pārbaude:
8.1. infekcijas slimība*;
8.2. laboratorijas nosaukums*;
8.3. testa nosaukums*;
8.4. testa datums*;
8.5. testa rezultāts*.
9. Papildu informācija:
9.1. informācija*;
9.2. datums, kad pievienota papildu informācija.
10. Kontrindikācijas vakcinācijai:
10.1. informācija par vakcīnu, kura ir kontrindicēta*;
10.2. apraksts*;
10.3. datums, kad noteikta kontrindikācija*;
10.4. kontrindikācijas termiņš*.
11. Pārslimotās infekcijas slimības:
11.1. infekcijas slimība*;
11.2. saslimšanas datums*;
11.3. apraksts*.
12. Plānotās vakcinācijas:
12.1. vakcīnas nosaukums*;
12.2. termiņš, no kura un līdz kuram veicama vakcinācija*;
12.3. potes numurs*;
12.4. piezīmes*;
12.5. statuss*.
13. Pacienta atteikums no vakcinācijas*:
13.1. infekcijas slimība un vakcīna;
13.2. potes numurs;
13.3. piezīmes;
13.4. atteikuma datums.
14. Aizpildīšanas datums.
Piezīme. * Aizpilda ārstniecības iestāde."
"9. pielikums
Ministru kabineta
2014. gada 11. marta
noteikumiem Nr. 134
Traumu, ievainojumu un saindēšanās gadījumu karte
Kartes pamatdaļa
1. Pacienta informācija:
1.1. vārds (vārdi), uzvārds;
1.2. personas kods vai personas identifikators*;
1.3. dzimums;
1.4. tautība*;
1.5. deklarētās, reģistrētās vai personas norādītās dzīvesvietas adrese;
1.6. deklarētās dzīvesvietas administratīvi teritoriālās vienības kods;
1.7. nodarbošanās*;
1.8. pavalstniecība*.
2. Ārstniecības iestāde un ārstniecības persona:
2.1. ārstniecības iestādes nosaukums;
2.2. ārstniecības iestādes kods Ārstniecības iestāžu reģistrā;
2.3. ārstniecības personas vārds (vārdi), uzvārds*;
2.4. Veselības inspekcijas piešķirtais ārstniecības personas identifikators*.
3. Vecums traumas gūšanas brīdī*.
4. Ziņas par grūtniecību un gestācijas nedēļu traumas gūšanas brīdī*.
5. No stacionāra izrakstītā (mirušā) pacienta kartes numurs vai ambulatorā pacienta medicīniskās kartes numurs*.
6. Pacienta ierašanās datums un laiks neatliekamās palīdzības nodaļā/stacionāra ambulatorajā daļā*.
7. Datums, kad pacients izrakstīts no ārstniecības iestādes*.
8. Ārstēšana:
8.1. ārstēšanas veids un turpmākā ārstēšanas norise*;
8.2. stacionārā pavadīto dienu skaits*.
9. Datums un laiks, kad gūta trauma/ievainojums vai notikusi saindēšanās*.
10. Atrašanās alkohola un citu psihoaktīvo vielu ietekmē traumas/ievainojuma/saindēšanās gūšanas brīdī*.
11. Notikuma norises vieta1*.
12. Ievainojuma veids1*.
13. Ievainotā ķermeņa daļa1*.
14. Diagnoze:
14.1. pamatdiagnoze – kods un nosaukums (atbilstoši aktuālajai starptautiskās statistiskās slimību un veselības problēmu klasifikācijas 10. redakcijai (turpmāk – SSK-10))*;
14.2. blakusdiagnoze – kods un nosaukums (atbilstoši SSK-10)*.
15. Nolūks:
15.1. veids*;
15.2. ja tīšs paškaitējums*:
15.2.1. aktuālākais riska faktors1*;
15.2.2. agrāk veikts tīšs paškaitējums*;
15.3. ja uzbrukums vai cita veida vardarbība:
15.3.1. vainīgā saistība ar upuri1*;
15.3.2. vainīgā dzimums*;
15.3.3. vainīgā vecums*;
15.3.4. uzbrukuma iemesls1*.
16. Nodarbes veids traumas/ievainojuma gūšanas/saindēšanās brīdī1*.
17. Traumas/ievainojuma gūšanas/saindēšanās īss apraksts (piemēram, apstākļi, cēloņi)*.
A daļa
Traumas un ievainojumi, kas atbilst SSK-10 diagnožu kodiem S00.0–T35.7
1. Traumas/ievainojuma pamatmehānisms1*.
2. Traumas/ievainojuma tiešais mehānisms1*.
3. Ievainojums transporta negadījumā*:
3.1. ievainotās personas pārvietošanās veids1*;
3.2. ievainotās personas loma transporta negadījumā1*;
3.3. otra transporta negadījumā iesaistītā puse1*.
4. Ievainojumu izraisošais pamatpriekšmets vai viela1*.
5. Ievainojumu izraisošais tiešais priekšmets vai viela1*.
6. Ievainojumu izraisošais starppriekšmets vai viela1*.
7. Kartes aizpildīšanas datums*.
B daļa
Saindēšanās, kas atbilst SSK-10 diagnožu kodiem T36.0–T65.9
1. Pacienta ķermeņa masa (kg)*.
2. Pacienta ierašanās veids ārstniecības iestādē*.
3. Vietas kategorija, kur notikusi saindēšanās*.
4. Saindēšanos izraisījušās vielas nosaukums, grupa, daudzums un mērvienība un aktīvais ingredients1*.
5. Sākotnējais klīniskais stāvoklis*.
6. Ekspozīcijas raksturs*.
7. Ekspozīcijas ilgums*.
8. Vielas iekļūšanas ceļš organismā*.
9. Ārstēšana*.
10. Saindēšanās iznākums, pacientam izrakstoties no ārstniecības iestādes*.
11. Kartes aizpildīšanas datums*.
C daļa
Saindēšanās ar pesticīdiem, kas atbilst SSK-10 diagnožu kodiem T60.0–T60.9
1. Nodarbe saindēšanās brīdī*.
2. Produkta identitāte:
2.1. produkta nosaukums*;
2.2. koncentrācija*.
3. Vielas ķīmiskais tips*.
4. Kartes aizpildīšanas datums*.
1. 1 Kodu norāda atbilstoši Ievainojumu datubāzes kodēšanas rokasgrāmatai.
2. * Aizpilda ārstniecības iestāde."
"10. pielikums
Ministru kabineta
2014. gada 11. marta
noteikumiem Nr. 134
Narkoloģiskā pacienta karte
1. Pacienta informācija:
1.1. vārds (vārdi), uzvārds;
1.2. personas kods vai personas identifikators*;
1.3. dzimums;
1.4. deklarētās, reģistrētās vai personas norādītās dzīvesvietas adrese;
1.5. deklarētās dzīvesvietas administratīvi teritoriālās vienības kods;
1.6. tautība*;
1.7. miršanas datums.
2. Ārstniecības iestāde un ārstniecības persona:
2.1. ārstniecības iestādes nosaukums;
2.2. ārstniecības iestādes kods Ārstniecības iestāžu reģistrā;
2.3. ārsta vārds (vārdi), uzvārds*;
2.4. Veselības inspekcijas piešķirtais ārstniecības personas identifikators*.
3. Iegūtā izglītība:
3.1. augstākais iegūtais izglītības līmenis*;
3.2. skološanās gadu skaits, ja ir nepabeigta pamatizglītība*.
4. Ekonomiskā aktivitāte*.
5. Mājokļa tips*.
6. Mājsaimniecības (ģimenes) sastāvs*.
7. Bērni (0–6 gadi):
7.1. kopējais skaits*;
7.2. bērnu skaits, kas dzīvo vienā mājsaimniecībā ar pacientu*.
8. Bērni (7–17 gadi):
8.1. kopējais skaits*;
8.2. bērnu skaits, kas dzīvo vienā mājsaimniecībā ar pacientu*.
9. Persona vai iestāde, kas nosūtījusi vai ieteikusi apmeklēt narkologu (bez personu identificējošas informācijas)*.
10. Diagnoze:
10.1. pamatdiagnoze – kods un nosaukums (atbilstoši aktuālajai starptautiskās statistiskās slimību un veselības problēmu klasifikācijas 10. redakcijai (SSK-10))*;
10.2. blakusdiagnoze – kods un nosaukums (atbilstoši aktuālajai starptautiskās statistiskās slimību un veselības problēmu klasifikācijas 10. redakcijai (SSK-10))*.
11. Ārstēšanas epizodes uzsākšanas datums*.
12. Plānotais ārstēšanas epizodes beigu datums*.
13. Apmeklējuma rezultāts/sniegtās palīdzības veids ambulatori un stacionārā*.
14. Ārstēšanas epizodes beigu datums*.
15. Ārstēšanas epizodes beigu iemesls*.
16. Patoloģiska tieksme uz azartspēlēm/datorspēlēm/internetu*.
17. Visbiežāk lietotā alkoholiskā dzēriena veids (pēdējo 30 dienu laikā)*.
18. Vidējais patērētā alkohola devu skaits dienā (pēdējo 30 dienu laikā)*.
19. Alkohola lietošanas dienu skaits (pēdējo 30 dienu laikā)*:
19.1. dienu skaits, kad lietoti 60 līdz 120 grami absolūtā alkohola;
19.2. dienu skaits, kad lietoti vairāk nekā 120 grami absolūtā alkohola.
20. AUDIT** testa punktu skaits*.
21. Vecums, kad pirmo reizi lietota atkarību izraisošā viela (izņemot alkoholu, tabaku)*.
22. Pirmreizēji lietotā atkarību izraisošā viela (izņemot alkoholu, tabaku)*.
23. Psihoaktīvo vielu (izņemot alkoholu) lietošanas paradumi:
23.1. lietotā viela*;
23.2. lietotā viela ir galvenā – jā/nē*;
23.3. lietošanas veids*;
23.4. lietošanas biežums*;
23.5. vecums, kad viela lietota pirmo reizi*.
24. Iespējams noteikt galveno vielu*.
25. Iepriekš ārstējies opioīdu ilgtermiņa farmakoterapijas programmā*.
26. Injicēšanas pieredze*.
27. Injicēšanas piederumu kopīga izmantošana*.
28. Vecums, kad veikta pirmā injicēšana*.
29. HIV testa veikšana (pacienta sniegtā informācija)*.
30. HCV testa veikšana (pacienta sniegtā informācija)*.
31. Kartes aizpildīšanas datums*.
Piezīmes.
1. * Aizpilda ārstniecības iestāde.
2. ** AUDIT – alkohola lietošanas traucējumu identifikācijas tests."
"11. pielikums
Ministru kabineta
2014. gada 11. marta
noteikumiem Nr. 134
Narkoloģiskā pacienta ārstniecības rezultāta izvērtējums
1. Pacienta informācija:
1.1. personas kods vai personas identifikators*;
1.2. vārds (vārdi), uzvārds.
2. Ārstniecības iestāde un ārstniecības persona:
2.1. ārstniecības iestādes nosaukums;
2.2. ārstniecības iestādes kods Ārstniecības iestāžu reģistrā;
2.3. ārsta vārds (vārdi), uzvārds*;
2.4. Veselības inspekcijas piešķirtais ārstniecības personas identifikators*.
3. Datums, kad veikts pacienta veselības stāvokļa novērtējums*.
4. Alkohola lietošanas paradumi:
4.1. vidējais alkohola devu skaits dienā (pēdējo 30 dienu laikā)*;
4.2. alkohola lietošanas dienu skaits (pēdējo 30 dienu laikā)*;
4.3. AUDIT** testa punktu skaits*.
5. Psihoaktīvo vielu lietošanas paradumi (izņemot alkoholu) (pēdējo 30 dienu laikā):
5.1. lietotā viela*;
5.2. lietotā viela ir galvenā – Jā/Nē*;
5.3. lietošanas veids*;
5.4. lietošanas biežums*;
5.5. injicēšana (pēdējo 30 dienu laikā)*;
5.6. injicēšanas piederumu kopīga izmantošana (pēdējo 30 dienu laikā)*.
6. Pacienta veselības stāvokļa pašnovērtējums uzsākot ārstēšanu un pēc ārstēšanas epizodes pabeigšanas*.
7. Nodarbošanās (algota darba esība, skolas apmeklēšana) un noteiktas dzīvesvietas esība uzsākot ārstēšanu un pēc ārstēšanas epizodes pabeigšanas*.
8. Kartes aizpildīšanas datums*.
Piezīmes.
1. * Aizpilda ārstniecības iestāde.
2. ** AUDIT – alkohola lietošanas traucējumu identifikācijas tests."
"12. pielikums
Ministru kabineta
2014. gada 11. marta
noteikumiem Nr. 134
Karte pacientam ar psihiskiem un uzvedības traucējumiem
1. Pacienta informācija:
1.1. vārds (vārdi), uzvārds;
1.2. personas kods vai personas identifikators*;
1.3. dzimums*;
1.4. tautība*;
1.5. deklarētās, reģistrētās vai personas norādītās dzīvesvietas adrese;
1.6. deklarētās dzīvesvietas administratīvi teritoriālās vienības kods;
1.7. faktiskās dzīvesvietas adrese*;
1.8. faktiskās dzīvesvietas administratīvi teritoriālās vienības kods*;
1.9. miršanas datums.
2. Ārstniecības iestāde un ārstniecības persona:
2.1. ārstniecības iestādes nosaukums;
2.2. ārstniecības iestādes kods Ārstniecības iestāžu reģistrā;
2.3. ārstniecības personas vārds (vārdi) un uzvārds*;
2.4. Veselības inspekcijas piešķirtais ārstniecības personas identifikators*.
3. Slimības vēstures vai ambulatorā pacienta medicīniskās kartes numurs*.
4. Nodarbošanās*.
5. Dzīves apstākļu raksturojums*.
6. Ģimenes sastāvs*.
7. Augstākais iegūtās izglītības līmenis*.
8. Pamatiztikas līdzekļu avots*.
9. Pacienta aprūpes grupa*.
10. Datums, kad pacients iekļauts reģistrā (pirmo reizi mūžā)*.
11. Datums, kad pacients iekļauts reģistrā atkārtoti*.
12. Pirmo reizi piešķirtā invaliditāte psihiskas saslimšanas dēļ:
12.1. invaliditātes grupa*;
12.2. invaliditātes piešķiršanas gads*.
13. Atkārtoti piešķirtā invaliditāte psihiskas saslimšanas dēļ:
13.1. invaliditātes grupa*;
13.2. invaliditātes piešķiršanas gads*.
14. Sabiedriski bīstama darbība*.
15. Piespiedu ārstēšana ārstniecības iestādē saskaņā ar tiesas lēmumu*.
16. Persona vai iestāde, kas nosūtījusi vai ieteikusi apmeklēt psihiatru (bez personu identificējošas informācijas)*.
17. Diagnozes*:
17.1. psihisko traucējumu pamatdiagnoze – kods un nosaukums (atbilstoši aktuālajai starptautiskās statistiskās slimību un veselības problēmu klasifikācijas 10. redakcijai (turpmāk – SSK-10));
17.2. psihisko traucējumu blakusdiagnozes – kods un nosaukums (atbilstoši SSK-10);
17.3. citas blakusdiagnozes – kods un nosaukums (atbilstoši SSK-10)*;
17.4. sociālās blakusdiagnozes – kods un nosaukums (atbilstoši SSK-10)*.
18. Izmaiņas psihisko traucējumu pamatdiagnozē:
18.1. pamatdiagnoze precizēta – diagnozes kods un nosaukums (atbilstoši SSK-10)*;
18.2. pamatdiagnoze mainīta – diagnozes kods un nosaukums (atbilstoši (SSK-10)*.
19. Hospitalizāciju skaits pārskata gadā*.
20. Ārstēšana*.
21. Papildu informācija*.
22. Kartes aizpildīšanas datums*.
Piezīme. * Aizpilda ārstniecības iestāde."
"13. pielikums
Ministru kabineta
2014. gada 11. marta
noteikumiem Nr. 134
Cukura diabēta pacienta karte
1. Pacienta informācija:
1.1. vārds (vārdi), uzvārds;
1.2. personas kods vai personas identifikators*;
1.3. dzimums;
1.4. deklarētās, reģistrētās vai personas norādītās dzīvesvietas adrese;
1.5. deklarētās dzīvesvietas administratīvi teritoriālās vienības kods;
1.6. tautība*;
1.7. miršanas datums.
2. Ārstniecības iestāde un ārstniecības persona:
2.1. ārstniecības iestādes nosaukums;
2.2. ārstniecības iestādes kods Ārstniecības iestāžu reģistrā;
2.3. ārstniecības personas vārds (vārdi), uzvārds*;
2.4. Veselības inspekcijas piešķirtais ārstniecības personas identifikators*.
3. Diagnoze – kods un nosaukums (atbilstoši aktuālajai starptautiskās statistiskās slimību un veselības problēmu klasifikācijas 10. redakcijai (SSK-10))*.
4. Gads, kurā noteikta diabēta diagnoze*.
5. Gads, kurā uzsākta orālo antidiabētisko preparātu lietošana*.
6. Gads, kurā uzsākta insulīna terapija*.
7. Apmācības iemaņu izpilde*.
8. Grūtniecība pēdējo 12 mēnešu laikā*.
9. Klīnisko izmeklējumu un analīžu rezultāti pēdējo 12 mēnešu laikā*.
10. Cukura diabēta sarežģījumi, veiktie izmeklējumi un manipulācijas pēdējo 12 mēnešu laikā:
10.1. acu pārbaude, veiktās manipulācijas un konstatētās retinopātijas*;
10.2. pēdu pārbaude, veiktās manipulācijas un konstatētie sarežģījumi*;
10.3. termināli nieru sarežģījumi*.
11. Sirds un asinsvadu slimības pēdējo 12 mēnešu laikā*.
12. Ārstēšana*.
13. Papildu informācija*.
14. Kartes aizpildīšanas datums*.
Piezīme. * Aizpilda ārstniecības iestāde."
"14. pielikums
Ministru kabineta
2014. gada 11. marta
noteikumiem Nr. 134
Tuberkulozes pacienta karte
1. Pacienta informācija:
1.1. vārds (vārdi), uzvārds;
1.2. personas kods vai personas identifikators*;
1.3. dzimums;
1.4. tautība*;
1.5. deklarētās, reģistrētās vai personas norādītās dzīvesvietas adrese;
1.6. deklarētās dzīvesvietas administratīvi teritoriālās vienības kods;
1.7. faktiskās dzīvesvietas adrese*;
1.8. faktiskās dzīvesvietas administratīvi teritoriālās vienības kods*;
1.9. nodarbošanās:
1.9.1. veids*;
1.9.2. amats, ja pacients strādā ārstniecības iestādē*;
1.10. dzimšanas valsts*;
1.11. miršanas datums;
1.12. nāves cēlonis.
2. Ārstniecības iestāde un ārstniecības persona:
2.1. ārstniecības iestādes nosaukums;
2.2. ārstniecības iestādes kods Ārstniecības iestāžu reģistrā;
2.3. ārstniecības personas vārds (vārdi), uzvārds*;
2.4. Veselības inspekcijas piešķirtais ārstniecības personas identifikators*.
3. Administratīvās teritorijas kods, kurā pacients ņemts reģistra uzskaitē*.
4. Datums, kad pacients iekļauts reģistrā*.
5. Novērošanas grupa*.
6. Diagnoze:
6.1. kods un nosaukums (atbilstoši aktuālajai starptautiskās statistiskās slimību un veselības problēmu klasifikācijas 10. redakcijai (SSK-10))*;
6.2. datums, kad diagnoze noteikta pirmo reizi*;
6.3. situācija, kādā diagnoze atklāta*;
6.4. metode, ar kuru diagnoze apstiprināta*.
7. Riska faktori*.
8. Ārstēšanas kursa sākšanas vieta un laiks*.
9. Ārstēšanas metode*.
10. Ķirurģiska ārstēšana*.
11. Abacilēts pēc 2–3 mēnešiem*.
12. Ārstēšana tiešā uzraudzībā*.
13. Datums, kad ārstēšanas kurss izvērtēts*.
14. Ārstēšanas rezultāts*.
15. Stacionārā pavadīto gultasdienu skaits*.
16. Datums, kad paņemts materiāls tuberkulozes mikobaktēriju jutības noteikšanai*.
17. Rezistence pret medikamentiem*.
18. Mainīta novērošanas grupa*:
18.1. veids;
18.2. datums, kad mainīta novērošanas grupa*.
19. Datums, kad pacients noņemts no uzskaites*.
20. Papildu informācija.
21. Pacients miris ar tuberkulozi pirmajā gadā/pirmajā mēnesī*.
22. Atkārtots ārstēšanas kurss:
22.1. diagnozes kods un nosaukums (atbilstoši aktuālajai starptautiskās statistiskās slimību un veselības problēmu klasifikācijas 10. redakcijai (SSK-10))*;
22.2. vieta, kur sākta ārstēšana*;
22.3. datums, kad sākts ārstēšanas kurss*;
22.4. ārstēšanas metode*;
22.5. ķirurģiska ārstēšana*;
22.6. abacilēts pēc 2–3 mēnešiem*;
22.7. ārstēšana tiešā uzraudzībā*;
22.8. datums, kad ārstēšanas kurss izvērtēts*;
22.9. ārstēšanas rezultāts*;
22.10. stacionārā pavadīto gultasdienu skaits*.
23. Datums, kad karte aizpildīta*.
Piezīme. * Aizpilda ārstniecības iestāde."
"19. pielikums
Ministru kabineta
2014. gada 11. marta
noteikumiem Nr. 134
Karte pacientam ar iedzimtām anomālijām
1. Ārstniecības iestāde un ārstniecības persona:
1.1. ārstniecības iestādes nosaukums;
1.2. ārstniecības iestādes kods Ārstniecības iestāžu reģistrā;
1.3. ārstniecības personas vārds (vārdi), uzvārds*;
1.4. Veselības inspekcijas piešķirtais ārstniecības personas identifikators*.
2. Slimības vēstures vai ambulatorā pacienta medicīniskās kartes numurs*.
I. Bērns
3. Pacienta informācija:
3.1. personas kods vai personas identifikators*;
3.2. datums, kad pacients dzimis*;
3.3. vārds (vārdi), uzvārds;
3.4. dzimums;
3.5. deklarētās, reģistrētās vai personas norādītās dzīvesvietas adrese;
3.6. deklarētās dzīvesvietas administratīvi teritoriālās vienības kods;
3.7. faktiskās dzīvesvietas adrese*;
3.8. faktiskās dzīvesvietas administratīvi teritoriālās vienības kods*.
4. Dzimis dzīvs/nedzīvs*.
5. Asistētas apaugļošanas tips*.
6. Ziņas par grūtniecību*.
7. Ziņas par dzemdībām:
7.1. kurās dzemdībās dzimis*;
7.2. kurā grūtniecības nedēļā dzimis*;
7.3. ķermeņa svars*;
7.4. ķermeņa garums*.
8. Datums, kad iestājusies bērna nāve.
9. Dzīvildze ilgāk par vienu nedēļu*.
10. Diagnoze noteikta dzīvam/mirušam*.
11. Diagnozes:
11.1. pamatdiagnoze*:
11.1.1. noteikšanas datums*;
11.1.2. nosaukums un kods (atbilstoši aktuālajai starptautiskās statistiskās slimību un veselības problēmu klasifikācijas 10. redakcijai (turpmāk – SSK-10))*;
11.1.3. retās slimības nosaukums un kods (nosaukums un orfānais kods atbilstoši Orphanet reto slimību klasifikācijai)*;
11.2. blakusdiagnozes (iedzimtās anomālijas) (atbilstoši SSK-10)*;
11.3. patologanatomiskā diagnoze (atbilstoši SSK-10)*.
12. Diagnozes noteikšanas laikposms*.
13. Prenatālā diagnostika:
13.1. ultrasonogrāfija:
13.1.1. grūtniecības nedēļa, kurā veikta*;
13.1.2. rezultāts*;
13.1.3. diagnoze (atbilstoši SSK-10)*;
13.2. horiona biopsija:
13.2.1. grūtniecības nedēļa, kurā veikta*;
13.2.2. rezultāts*;
13.2.3 diagnoze (atbilstoši SSK-10)*;
13.3. amniocentēze:
13.3.1. grūtniecības nedēļa, kurā veikta*;
13.3.2. rezultāts*;
13.3.3. diagnoze (atbilstoši SSK-10)*;
13.4. citi izmeklējumi (ieskaitot bioķīmiskos, kombinētos un citus riskus)*:
13.4.1. grūtniecības nedēļa, kurā veikts*;
13.4.2. rezultāts*;
13.4.3. diagnoze (atbilstoši SSK-10)*;
13.4.4. papildu informācija par izmeklējumu*.
14. Slimības tips*.
15. Slimības ģenētiskais tips*.
16. Monogēnas slimības kods atbilstoši McKusick klasifikatoram*.
17. Kariotipa raksturojums*.
II. Māte
18. Vārds (vārdi), uzvārds.
19. personas kods vai personas identifikators*.
20. Vecums*.
21. Deklarētās, reģistrētās vai personas norādītās dzīvesvietas adrese.
22. Deklarētās dzīvesvietas administratīvi teritoriālās vienības kods.
23. Faktiskās dzīvesvietas adrese*.
24. Faktiskās dzīvesvietas administratīvi teritoriālās vienības kods*.
25. Cik ilgi dzīvo deklarētajā vai faktiskajā dzīvesvietā (pilni gadi)*.
26. Iepriekšējās dzīvesvietas adrese*.
27. Tautība*.
28. Profesija grūtniecības 1. trimestrī*.
29. Kaitīgums darbā*.
30. Kaitīgie ieradumi*.
31. Reprodukcijas vēsture*:
31.1. kopējais grūtniecību skaits*;
31.2. dzīvi dzimušo bērnu skaits*;
31.3. nedzīvi dzimušo bērnu skaits*;
31.4. mirušo bērnu skaits*;
31.5. spontāno un nenotikušo (missed) abortu skaits*;
31.6. legālo abortu skaits*;
31.7. medicīnisko abortu skaits*.
32. Hronisko slimību diagnozes pirms grūtniecības (iedzimtās anomālijas) (atbilstoši SSK-10)*.
33. Slimības grūtniecības laikā*:
33.1. grūtniecības nedēļa*;
33.2. diagnoze (atbilstoši SSK-10)*.
34. Kaitīgie faktori grūtniecības laikā (katram faktoram norāda grūtniecības nedēļu)*:
34.1. apstarošana*;
34.2. zāļu lietošana*;
34.3. citi faktori*.
35. Folijskābes lietošana*.
III. Tēvs
36. Vārds (vārdi), uzvārds.
37. personas kods vai personas identifikators*.
38. Vecums*.
39. Tautība*.
40. Profesija*.
41. Kaitīgums darbā*.
42. Kaitīgie ieradumi*.
43. Hroniskās slimības (atbilstoši SSK-10)*.
IV. Ģimene
44. Radnieciska laulība*.
45. Iepriekšējie bērni ar iedzimtām anomālijām:
45.1. dzimums*;
45.2. dzimšanas gads*;
45.3. diagnoze (atbilstoši SSK-10)*.
46. Iedzimtās anomālijas mātes ģimenē (diagnozes nosaukums un kods atbilstoši SSK-10)*.
47. Iedzimtās anomālijas tēva ģimenē (diagnozes nosaukums un kods atbilstoši SSK-10)*.
48. Kartes aizpildīšanas datums*.
"
"20. pielikums
Ministru kabineta
2014. gada 11. marta
noteikumiem Nr. 134
Multiplās sklerozes pacienta karte
I. Pamatinformācija
1. Pacienta informācija:
1.1. vārds (vārdi), uzvārds;
1.2. personas kods vai personas identifikators*;
1.3. dzimums;
1.4. tautība*;
1.5. deklarētās, reģistrētās vai personas norādītās dzīvesvietas adrese;
1.6. deklarētās dzīvesvietas administratīvi teritoriālās vienības kods;
1.7. faktiskās dzīvesvietas adrese*;
1.8. faktiskās dzīvesvietas administratīvi teritoriālās vienības kods*;
1.9. nodarbošanās*;
1.10. invaliditāte*;
1.11. miršanas datums.
2. Ārstniecības iestāde un ārstniecības persona:
2.1. ārstniecības iestādes nosaukums;
2.2. ārstniecības iestādes kods Ārstniecības iestāžu reģistrā;
2.3. ārstniecības personas vārds (vārdi), uzvārds*;
2.4. Veselības inspekcijas piešķirtais ārstniecības personas identifikators*.
II. Ģimenes anamnēze
3. Mātei diagnosticētās hroniskās saslimšanas (diagnozes nosaukums un kods atbilstoši SSK-10)*.
4. Tēvam diagnosticētās hroniskās saslimšanas (diagnozes nosaukums un kods atbilstoši SSK-10)*.
5. Brāļiem, māsām diagnosticētās hroniskās saslimšanas (diagnozes nosaukums un kods atbilstoši SSK-10)*.
6. Bērniem diagnosticētās hroniskās saslimšanas (diagnozes nosaukums un kods atbilstoši SSK-10)*.
7. Multiplās sklerozes saslimšanas gadījumi ģimenē:
7.1. mātei*;
7.2. tēvam*;
7.3. brāļiem, māsām*;
7.4. bērniem*.
III. Dzīves anamnēze
8. Veiktā vakcinācija:
8.1. pret tuberkulozi*;
8.2. pret difteriju, garo klepu, stinguma krampjiem*;
8.3. gads, kad veikta pēdējā vakcinācija pret ērču encefalītu*;
8.4. gads, kad veikta pēdējā vakcinācija pret difteriju*;
8.5. cita vakcinācija*;
8.6. iemesls, ja vakcinācija nav veikta*.
9. Pārslimotās infekcijas slimības nosaukums.
10. Endokrīnās slimības – diagnozes kods un nosaukums (atbilstoši SSK-10)*.
11. Ginekoloģiskā anamnēze:
11.1. ginekoloģiskās slimības – diagnozes kods un nosaukums (atbilstoši SSK-10)*;
11.2. vecums, kad sākās menstruācijas*;
11.3. gads, kad sākās menopauze*;
11.4. ginekoloģiskas operācijas un gads, kad tās veiktas*;
11.5. dzemdības:
11.5.1. veids*;
11.5.2. gads*;
11.6. aborts:
11.6.1. skaits*;
11.6.2. gads, kurā veikts*.
IV. Multiplās sklerozes anamnēze
12. Pirmo klīnisko simptomu izpausme:
12.1. raksturojums*;
12.2. sākuma datums*.
13. Otrā paasinājuma klīniskie simptomi:
13.1. raksturojums*;
13.2. sākuma datums*.
14. Faktiskā dzīvesvieta (pilsēta) multiplās sklerozes saslimšanas laikā*.
15. Pēdējā paasinājuma klīniskie simptomi:
15.1. raksturojums*;
15.2. sākuma datums*.
V. Neiroloģisko funkcionālo traucējumu dinamika
(16., 17., 18., 19., 20., 21., 22., 23. un 24. punktā – gads, kad norādītie simptomi ir nepastāvīgi un/vai pastāvīgi)
16. Redzes traucējumi*.
17. Smadzeņu stumbra funkcijas traucējumi*.
18. Jušanas traucējumi*.
19. Zarnu un urīnpūšļa darbības traucējumi*.
20. Kustību traucējumi*.
21. Kustību koordinācijas traucējumi*.
22. Augstākās nervu sistēmas darbības traucējumi*.
23. Seksuālo funkciju traucējumi*.
24. Veģetatīvās sistēmas traucējumi*.
25. Diagnoze:
25.1. kods un nosaukums (atbilstoši SSK-10)*;
25.2. datums, kad diagnoze noteikta*.
VI. Ziņas par pēdējo apmeklējumu
26. Sūdzības pēdējā apmeklējuma laikā:
26.1. redzes traucējumi*;
26.2. smadzeņu stumbra funkcijas traucējumi*;
26.3. jušanas traucējumi*;
26.4. zarnu un urīnpūšļa darbības traucējumi*;
26.5. kustību traucējumi*;
26.6. kustību un koordinācijas traucējumi*;
26.7. centrālās nervu sistēmas darbības traucējumi*;
26.8. seksuālo funkciju traucējumi*;
26.9. veģetatīvās sistēmas traucējumi*.
27. Neiroloģiskā stāvokļa novērtējums pēc Kurtzke neiroloģisko funkciju traucējumu skalas.
28. Izvērstā funkcionālā neiroloģiskā stāvokļa izvērtējums pēc Kurtzke neiroloģisko funkciju traucējuma skalas*.
29. Slimības norise*.
30. Slimības forma*.
31. Slimības fāze*.
32. Multiplās sklerozes diagnozes apstiprinājums ar magnētiskās rezonanses izmeklējumu*.
33. Datums, kad veikts magnētiskās rezonanses izmeklējums*.
34. Uzskaites grupa un gads, kurā pacients iekļauts attiecīgajā grupā*.
35. Imunoloģiskā atrade:
35.1. slēdziens*;
35.2. datums, kad veiktas analīzes*.
36. Datums, kad karte aizpildīta*.
"21. pielikums
Ministru kabineta
2014. gada 11. marta
noteikumiem Nr. 134
Dzimumšūnu donora karte
1. Donors:
1.1. vārds (vārdi), uzvārds;
1.2. personas kods vai personas identifikators;
1.3. dzimšanas datums;
1.4. dzimums.
2. Informācija par ārstniecības iestādi un ārstniecības personu:
2.1. ārstniecības iestādes nosaukums;
2.2. ārstniecības iestādes kods Ārstniecības iestāžu reģistrā;
2.3. ārstniecības iestādes adrese;
2.4. ārstniecības personas vārds (vārdi), uzvārds;
2.5. Veselības inspekcijas piešķirtais ārstniecības personas identifikators;
2.6. ārstniecības personas specialitāte.
3. Informācija par ziedojumu:
3.1. unikālais donora materiāla kods;
3.2. ziedojuma datums(-i);
3.3. materiāla statuss.
4. Informācija par medicīniskās apaugļošanas rezultātu:
4.1. unikālais donora materiāla kods;
4.2. ziedotā materiāla izmantošanas datums(-i);
4.3. medicīniskās apaugļošanas procedūras rezultāts(-i);
4.4. embriju transfēra (ET) vai sasaldētu embriju transfēra (FET) datums;
4.5. grūtniecības rezultāts.
5. Donora statuss Latvijā:
5.1. aktīvs;
5.2. daļēji bloķēts (donora materiāls izmantots trīs reizes);
5.3. daļēji bloķēts (no donora materiāla iestājušās trīs grūtniecības);
5.4. bloķēts neatgriezeniski (dzimuši bērni trijās grūtniecībās);
5.5. bloķēts neatgriezeniski (pēcnācējs (bērns, auglis) ar iedzimtu anomāliju vai ģenētisku slimību – norāda SSK-10 un ORPHA kodus);
5.6. bloķēts neatgriezeniski (veselības stāvokļa dēļ);
5.7. daļēji bloķēts (apturēts uz izpētes laiku).
6. Piezīmes."
"22. pielikums
Ministru kabineta
2014. gada 11. marta
noteikumiem Nr. 134
Laboratoriskā izmeklējuma rezultāts
1. Pacienta informācija:
1.1. personas kods vai personas identifikators;
1.2. vārds (vārdi), uzvārds;
1.3. personas norādītā kontaktinformācija (tālruņa numurs, elektroniskā pasta adrese, faktiskās dzīvesvietas adrese);
1.4. dzimums;
1.5. vecums;
1.6. valsts;
1.7. cita noteiktiem izmeklējumiem nepieciešamā informācija (piemēram, ķermeņa masa, augums, asinsspiediens, grūtniecības nedēļa, menstruālā cikla sākuma datums, ievērota diēta, smēķēšanas paradumi, lietojamie medikamenti, urīna daudzums laika vienībā).
2. Laboratoriskā izmeklējuma nosūtītāja informācija:
2.1. ārstniecības iestādes kods no Ārstniecības iestāžu reģistra;
2.2. ārstniecības iestādes nosaukums;
2.3. ārstniecības iestādes adrese;
2.4. Veselības inspekcijas piešķirtais ārstniecības personas identifikators;
2.5. ārstniecības personas vārds (vārdi), uzvārds;
2.6. ārstniecības personas specialitāte;
2.7. pazīme, ja ārstniecības persona nav reģistrēta Ārstniecības personu reģistrā un praktizē ārvalstī;
2.8. ārstniecības personas kontaktinformācija (tālrunis, elektroniskā pasta adrese) saziņai par laboratoriskā izmeklējuma gaitu vai rezultātu.
3. Laboratoriskā izmeklējuma izpildītāja informācija:
3.1. izmeklējuma pieņemšanas reģistrācijas datums ārstniecības iestādē;
3.2. ārstniecības iestādes kods, filiāles kods no Ārstniecības iestāžu reģistra;
3.3. ārstniecības iestādes nosaukums;
3.4. ārstniecības iestādes adrese;
3.5. Veselības inspekcijas piešķirtais ārstniecības personas identifikators;
3.6. ārstniecības personas vārds (vārdi), uzvārds;
3.7. ārstniecības personas specialitāte.
4. Informācija par izmeklējamo bioloģisko materiālu:
4.1. parauga paņemšanas laiks vai laika intervāls;
4.2. parauga paņemšanas ārstniecības iestādes kods, filiāles kods no Ārstniecības iestāžu reģistra;
4.3. parauga paņemšanas ārstniecības iestādes nosaukums;
4.4. parauga paņemšanas ārstniecības iestādes adrese;
4.5. parauga paņēmējam Veselības inspekcijas piešķirtais ārstniecības personas identifikators;
4.6. materiāla veids, noteiktiem izmeklējumiem ‒ tā paņemšanas veids un anatomiskā vieta;
4.7. materiāla daudzums (noteiktiem izmeklējumiem);
4.8. reģistrācijas laiks laboratorijā.
5. Informācija par laboratoriskā izmeklējuma rezultātu:
5.1. laboratoriskā izmeklējuma identifikācijas numurs;
5.2. laboratoriskā izmeklējuma pārskata identifikācijas numurs;
5.3. laboratoriskā izmeklējuma izpildes statuss;
5.4. laboratoriskā izmeklējuma rezultāta un kopsavilkuma pārskata sagatavošanas datums un laiks;
5.5. laboratoriskā izmeklējuma kods un nosaukums;
5.6. rezultāta kvalitatīvā vērtība;
5.7. rezultāta kvantitatīvā vērtība, kas izteikta Starptautiskā mērvienību sistēmā (turpmāk ‒ SI), bet, ja nav piemērojama SI mērvienība, tad citā mērvienību sistēmā;
5.8. rezultāta vērtējums (apraksts), ja tādu iespējams sniegt;
5.9. rezultāta kvantitatīvo vērtību interpretācijas robežas;
5.10. katrai laboratoriskā izmeklējuma rezultāta vērtībai pieejamā iepriekšējā attiecīgā vērtība un datums, ja informācija ir pieejama un tā nav iepriekš bijusi reģistrēta veselības informācijas sistēmā;
5.11. laboratorisko izmeklējumu rezultātu kopsavilkums elektroniska dokumenta formā par saņemto paraugu, tai skaitā par citās laboratorijās veiktiem izmeklējumiem, līdz sniegta strukturēta informācija no katras izpildītāja laboratorijas atsevišķi."
"23. pielikums
Ministru kabineta
2014. gada 11. marta
noteikumiem Nr. 134
Vēža pacienta karte
1. Pacienta informācija:
1.1. personas kods vai personas identifikators*;
1.2. vārds (vārdi), uzvārds;
1.3. dzimums;
1.4. dzimšanas datums;
1.5. deklarētās dzīvesvietas adrese;
1.6. deklarētās dzīvesvietas administratīvi teritoriālās vienības kods;
1.7. miršanas datums;
1.8. nāves pamatcēlonis;
1.9. vitālais statuss1*.
2. Diagnostikas dati:
2.1. diagnozes noteikšanas valsts*;
2.2. informācija par pacienta iekļaušanu zaļajā koridorā:2
2.2.1. datums, kad pirmreizēji norādīta pacientu grupa, un diagnoze (nosaukums un kods atbilstoši SSK-10);
2.2.2. primārās diagnostikas datums, manipulācijas nosaukums un kods (nosaukums un kods atbilstoši Nacionālā veselības dienesta Vadības informācijas sistēmas manipulāciju klasifikatoram);
2.2.3. sekundārās diagnostikas datums, manipulācijas nosaukums un kods (nosaukums un kods atbilstoši Nacionālā veselības dienesta Vadības informācijas sistēmas manipulāciju klasifikatoram);
2.2.4. pirmreizējais konsīlija datums;
2.3. informācija par pacienta iekļaušanu dzeltenajā koridorā:2
2.3.1. datums, kad pirmreizēji norādīta pacientu grupa, un diagnoze (nosaukums un kods atbilstoši SSK-10);
2.3.2. primārās diagnostikas datums, manipulācijas nosaukums un kods (nosaukums un kods atbilstoši Nacionālā veselības dienesta Vadības informācijas sistēmas manipulāciju klasifikatoram);
2.3.3. sekundārās diagnostikas datums, manipulācijas kods (nosaukums un kods atbilstoši Nacionālā veselības dienesta Vadības informācijas sistēmas manipulāciju klasifikatoram);
2.3.4. pirmreizējais konsīlija datums;
2.4. diagnozes atklāšanas veids*;
2.5. pēdējais veiktais diagnozei atbilstošais skrīnings:2
2.5.1. datums;
2.5.2. rezultāts.
3. Audzēja pamatdati:
3.1. diagnoze (nosaukums un kods atbilstoši SSK-10)*;
3.2. retā slimība (nosaukums un kods atbilstoši Orphanet reto slimību klasifikācijai)*;
3.3. bērnu vecumposma vēža diagnoze (nosaukums un kods atbilstoši Starptautiskajai bērnu vecumposma vēžu klasifikācijai 3)*;
3.4. audzēja topogrāfija (nosaukums un kods atbilstoši Starptautiskās slimību klasifikācijas onkoloģijai versijai 3.2. (turpmāk ‒ SSK-O-3.2.))*;
3.5. audzēja morfoloģija (nosaukums un kods atbilstoši SSK-O-3.2.)*;
3.6. audzēja diferenciācijas pakāpe (nosaukums un kods atbilstoši SSK-O-3.2.)*;
3.7. audzēja lokalizācija pāra orgāniem*;
3.8. diagnozes noteikšanas datums*;
3.9. diagnozes pamatošanas veids*.
4. Audzēja dati:
4.1. TNM4 klasifikācijas veids*;
4.2. audzēja TNM – T vērtība (atbilstoši TNM klasifikācijai)*;
4.3. audzēja TNM – N vērtība (atbilstoši TNM klasifikācijai)*;
4.4. audzēja TNM – M vērtība (atbilstoši TNM klasifikācijai)*;
4.5. audzēja histoloģiskā pakāpe*;
4.6. attālo metastāžu lokalizācija*;
4.7. audzēja stadija atbilstoši TNM klasifikācijai*;
4.8. audzēja stadija atbilstoši FIGO5 klasifikācijai*;
4.9. audzēja stadija atbilstoši AnnArbor/Lugano6 klasifikācijai*;
4.10. hroniskas mieloleikozes fāze*;
4.11. rezekcijas līniju stāvoklis*;
4.12. Breslow7 metodes rādītājs*;
4.13. Clark8 metodes rādītājs*.
5. Slimības norises gaita:
5.1. slimības progresijas diagnosticēšanas datums*;
5.2. lokāla recidīva diagnosticēšanas datums*;
5.3. attālo metastāžu diagnosticēšanas datums*;
5.4. attālo metastāžu lokalizācija*;
5.5. slimības remisijas datums*;
5.6. papildu informācija*;
5.7. noņemšanas no uzskaites:
5.7.1. datums;
5.7.2. iemesls.
6. Vēža pacienta ārstēšana:
6.1. ārstniecības iestāde, kurā saņemta ārstēšana (iestādes nosaukums un kods Ārstniecības iestāžu reģistrā)*;
6.2. ārvalstu ārstniecības iestāde, kurā saņemta ārstēšana (iestādes nosaukums)*;
6.3. ārstētā slimība*;
6.4. ārstēšanas veids:
6.4.1. ķirurģiska ārstēšana:
6.4.1.1. operācijas veids*;
6.4.1.2. operācijas datums*;
6.4.1.3. operācija (nosaukums un kods atbilstoši NOMESCO klasifikācijai)*;
6.4.1.4. norāde par pacienta turpmāko ārstēšanu/ novērošanu*;
6.4.2. staru terapija:
6.4.2.1. staru terapijas veids*;
6.4.2.2. staru terapijas apakšveids*;
6.4.2.3. staru terapijas metode*;
6.4.2.4. staru terapijas sākuma datums*;
6.4.2.5. staru terapijas beigu datums*;
6.4.2.6. kursā saņemto greju skaits*;
6.4.2.7. kursā saņemto frakciju skaits*;
6.4.2.8. norāde par turpmāko ārstēšanu/novērošanu*;
6.4.3. ķīmijterapija:
6.4.3.1. ķīmijterapijas veids*;
6.4.3.2. ķīmijterapijas līnija*;
6.4.3.3. zāļu vispārīgais nosaukums un anatomiski terapeitiski ķīmiskais kods (atbilstoši ATĶ9 klasifikācijai)*;
6.4.3.4. saņemto kursu skaits*;
6.4.3.5. ķīmijterapijas sākuma datums*;
6.4.3.6. ķīmijterapijas pārtraukšanas datums*;
6.4.3.7. ķīmijterapijas pārtraukšanas iemesls*;
6.4.3.8. ķīmijterapijas beigu datums*;
6.4.3.9. norāde par pacienta turpmāko ārstēšanu/novērošanu*;
6.4.4. endokrīnā terapija:
6.4.4.1. endokrīnās terapijas veids*;
6.4.4.2. endokrīnās terapijas līnija*;
6.4.4.3. zāļu vispārīgais nosaukums un anatomiski terapeitiski ķīmiskais kods (atbilstoši ATĶ klasifikācijai)*;
6.4.4.4. endokrīnās terapijas sākuma datums*;
6.4.4.5. endokrīnās terapijas pārtraukšanas datums*;
6.4.4.6. endokrīnās terapijas pārtraukšanas iemesls*;
6.4.4.7. endokrīnās terapijas beigu datums*;
6.4.4.8. norāde par pacienta turpmāko ārstēšanu/ novērošanu*;
6.4.5. imūnterapija:
6.4.5.1. imūnterapijas veids*;
6.4.5.2. imūnterapijas līnija*;
6.4.5.3. zāļu vispārīgais nosaukums un anatomiski terapeitiski ķīmiskais kods (atbilstoši ATĶ klasifikācijai)*;
6.4.5.4. imūnterapijas sākuma datums*;
6.4.5.5. imūnterapijas pārtraukšanas datums*;
6.4.5.6. imūnterapijas pārtraukšanas iemesls*;
6.4.5.7. imūnterapijas beigu datums*;
6.4.5.8. norāde par pacienta turpmāko ārstēšanu/novērošanu*;
6.4.6. mērķterapija:
6.4.6.1. mērķterapijas veids*;
6.4.6.2. mērķterapijas līnija*;
6.4.6.3. zāļu vispārīgais nosaukums un anatomiski terapeitiski ķīmiskais kods (atbilstoši ATĶ klasifikācijai)*;
6.4.6.4. mērķterapijas sākuma datums*;
6.4.6.5. mērķterapijas pārtraukšanas datums*;
6.4.6.6. mērķterapijas pārtraukšanas iemesls*;
6.4.6.7. mērķterapijas beigu datums*;
6.4.6.8. norāde par pacienta turpmāko ārstēšanu/novērošanu*;
6.4.7. perifēro asins cilmes šūnu transplantācija*:
6.4.7.1. transplantācijas veids*;
6.4.7.2. donora veids*;
6.4.7.3. transplantācijas datums*;
6.4.7.4. norāde par pacienta turpmāko ārstēšanu/ novērošanu*;
6.4.8. paliatīvā terapija:
6.4.8.1. paliatīvās aprūpes uzsākšanas datums*.
7. Molekulārā un citoģenētiskā izmeklēšana, kas saistīta ar onkoloģisko slimību, atbilstoši izmeklējuma veida kodam:
7.1. veselības informācijas sistēmā uzkrāto laboratorisko izmeklējumu dati:
7.1.1. laboratoriskā izmeklējuma pārskata identifikācijas numurs;
7.1.2. izmeklējuma kods un nosaukums;
7.2. laboratorisko izmeklējumu dati, kas ievadāmi manuāli veselības informācijas sistēmā (t. sk. vēsturiskie dati, ārvalstīs veiktie)*:
7.2.1. laboratoriskā izmeklējuma pārskata identifikācijas numurs*;
7.2.2. izmeklējuma kods un nosaukums*;
7.2.3. parauga ņemšanas datums*;
7.2.4. laboratorija, kurā veikts izmeklējums, un valsts, ja izmeklējums veikts ārvalstīs*;
7.2.5. laboratoriskā izmeklējuma rezultāta informācija*:
7.2.5.1. rādītājs*;
7.2.5.2. rezultāta vērtība*;
7.2.5.3. papildu informācija (ja nepieciešams)*.
Piezīmes.
1. Vitālais statuss tiek aprēķināts, balstoties uz šādiem datiem: miršanas datums un personas statuss (aktīvs/pasīvs).
Ja personas statuss ir "Aktīvs" un personai nav norādīts miršanas datums, tad vitālais statuss = dzīvs;
Ja personas statuss ir "Aktīvs" un personai ir norādīts miršanas datums, tad vitālais statuss = miris;
Ja personas statuss ir "Pasīvs", tad vitālais statuss = nav zināms.
2. Nacionālā veselības dienesta Vadības informācijas sistēmas dati. Dati no Nacionālā veselības dienesta Vadības informācijas sistēmas tiek atjaunoti atbilstoši termiņam, kas ir saskaņots ar Nacionālo veselības dienestu, un iekļauti SPKC tīmekļvietnē publicētajos metodiskajos norādījumos informācijas sniegšanai vienotajā veselības nozares elektroniskās informācijas sistēmā par pacientiem, kuriem diagnosticēta onkoloģiska slimība.
3. Bērnu vecumposma vēžu klasifikators (ICCC – International Classification of Childhood Cancer, IARC 2017.).
4. Ļaundabīgo audzēju TNM (Tumor, Node, Metastases) klasifikācija.
5. Starptautiskās dzemdību speciālistu un ginekologu asociācijas (International Federation of Obstetricians and Gynaecologists) klasifikācija.
6. Audzēja stadija pēc limfātiskās sistēmas audzēju klasifikācijas tiek noteikta hematoloģisko limfoīdo vēžu – Hodžkina vai ne-Hodžkina limfomu – gadījumā.
7. Melanomas morfoloģiskais rādītājs un prognostiskais faktors – apraksta to, cik dziļi audzēja šūnas izplatījušās ādas slāņos.
8. Melanomas morfoloģiskais rādītājs un prognostiskais faktors tiek izmantots melanomas diagnostikā, lai noteiktu audzēja infiltrācijas līmeni dermā un izvērtētu ietekmi uz slimības prognozi.
9. Anatomiski terapeitiski ķīmiskā klasifikācija (Anatomic Therapeutic Chemical).
* Aizpilda ārstniecības iestāde."
"24. pielikums
Ministru kabineta
2014. gada 11. marta
noteikumiem Nr. 134
Atzinums tehniskā palīglīdzekļa saņemšanai
1. Pacienta informācija:
1.1. personas kods vai personas identifikators;
1.2. vārds (vārdi), uzvārds;
1.3. faktiskās dzīvesvietas adrese.
2. Informācija par ārstniecības personu un atzinumu:
2.1. Veselības inspekcijas piešķirtais ārstniecības personas identifikators;
2.2. ārstniecības personas vārds (vārdi), uzvārds;
2.3. ārstniecības personas specialitāte;
2.4. atzinuma reģistrēšanas datums;
2.5. atzinuma unikālais identifikators.
3. Noteicošā informācija tehniskā palīglīdzekļa saņemšanai:
3.1. pamatdiagnoze – kods un nosaukums (atbilstoši SSK-10);
3.2. blakusdiagnoze – kods un nosaukums (atbilstoši SSK-10);
3.3. funkcionālo traucējumu apraksts un rekomendācijas;
3.4. ieteicamais tehniskā palīglīdzekļa veids – ISO kods (atbilstoši normatīvajos aktos par tehniskajiem palīglīdzekļiem norādītajam no valsts budžeta finansējamo tehnisko palīglīdzekļu sarakstam), nosaukums un vienību skaits (1 vai 2);
3.5. izskatīšanas steidzamība (ir/nav);
3.6. izskatīšanas steidzamības iemesls."