25-TA-1537
Noteikumu projekts "Grozījumi Ministru kabineta 2025. gada 28. janvāra noteikumos Nr. 72 "Eiropas Savienības Kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam 4.2.1. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot vienlīdzīgu piekļuvi iekļaujošiem un kvalitatīviem pakalpojumiem izglītības, mācību un mūžizglītības jomā, attīstot pieejamu infrastruktūru, tostarp veicinot noturību izglītošanā un mācībās attālinātā un tiešsaistes režīmā" 4.2.1.5. pasākuma "Izglītības iestāžu nodrošinājums pilnveidotā vispārējās izglītības satura kvalitatīvai ieviešanai pamata un vidējās izglītības pakāpē" otrās projekta iesniegumu atlases kārtas īstenošanas noteikumi ""
1.
Pieņemt iesniegto noteikumu projektu.
2.
Valsts kancelejai sagatavot noteikumu projektu parakstīšanai.
3.
Atļaut Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai kā Eiropas Savienības fondu sadarbības iestādei:
3.1.
veikt 4.2.1.5. pasākuma "Izglītības iestāžu nodrošinājums pilnveidotā vispārējās izglītības satura kvalitatīvai ieviešanai pamata un vidējās izglītības pakāpē" (turpmāk - 4.2.1.5.pasākums) otrās projektu iesniegumu atlases kārtas projektu iesniegumu atlasi par visu minētajai atlases kārtai plānoto finansējumu (t. sk. Eiropas Reģionālās attīstības fonda elastības finansējumu ne vairāk kā 8 501 233 euro apmērā).
3.2.
veikt 4.2.1.5.pasākuma otrās kārtas atlases ietvaros iesniegto projektu iesniegumu vērtēšanu un pēc projektu iesniegumu apstiprināšanas slēgt ar finansējuma saņēmējiem vienošanos par projektu īstenošanu par visu minētajai atlases kārtai plānoto finansējumu (t. sk. Eiropas Reģionālās attīstības fonda elastības finansējumu ne vairāk kā 8 501 233 euro apmērā).
4.
Ja netiek saņemts pozitīvs Eiropas Komisijas lēmums par grozījumiem Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmā 2021.-2027.gadam, kas skar 4.2.1.5. pasākuma otrās projekta iesniegumu atlases kārtas elastības finansējuma izmantošanu, Izglītības un zinātnes ministrijai sagatavot un iesniegt izskatīšanai Ministru kabinetā informatīvo ziņojumu ar fiskāli neitrāliem priekšlikumiem turpmākai rīcībai.
