7.1. pētniecības un attīstības izdevumu apjoms – publiskais finansējums (euro);
7.2. pētniecības un attīstības izdevumu apjoms – privātās investīcijas (euro);
7.3. kopējie pētniecības un attīstības izdevumi:
7.3.1. iekšējie izdevumi pētniecības un attīstības darbiem:
7.3.1.1. kārtējie izdevumi (euro):
7.3.1.1.1. darbaspēka izmaksas (pētniecības un attīstības izdevumu apjoms, euro);
7.3.1.1.2. citi kārtējie izdevumi (euro);
7.3.1.2. kapitālizdevumi – ēkas, iekārtas, intelektuālā īpašuma tiesības, datoru programmatūra (euro);
7.3.2. ārējie izdevumi pētniecības un attīstības darbiem, kas pasūtīti citās iestādēs, uzņēmumos un organizācijās;
7.4. rūpnieciskie pētījumi (pētniecības un attīstības izdevumu apjoms, euro);
7.5. tehniski ekonomiskā priekšizpēte (pētniecības un attīstības izdevumu apjoms, euro);
7.6. eksperimentālās izstrādes (pētniecības un attīstības izdevumu apjoms, euro);
7.7. jaunradītās tehnoloģijas (skaits);
7.8. jaunradītie produkti – preces un pakalpojumi, kas nav tehnoloģijas (skaits);
7.9. radītie rūpnieciskā īpašuma objekti (skaits):
7.9.1. patents un patentu pieteikumi (skaits);
7.9.2. licences līgumi (skaits);
7.9.3. pusvadītāja izstrādājums vai tā pieteikums (skaits);
7.10. ar projekta īstenošanu saistīto jaunradīto darba vietu skaits."
30.21. sākotnējās atbalsta vēstules saņēmējs nosūta Latvijas Investīciju un attīstības aģentūrai iesniegumu, kurā iekļauta šāda informācija:
30.21.1. atkārtotās atbalsta vēstules saņēmēja nosaukums un reģistrācijas numurs;
30.21.2. pamatojums Eiropai svarīgo kopīgo interešu projekta partnera maiņai;
30.21.3. sākotnējās atbalsta vēstules saņēmēja apliecinājums par pilnīgu Eiropai svarīgo kopīgo interešu projekta informācijas nodošanu atkārtotās atbalsta vēstules saņēmējam un atteikšanos no turpmākas projekta koordinācijas;
30.21.4. pielikums ar atkārtotās atbalsta vēstules saņēmēja apliecinājumu par turpmāku Eiropai svarīgo kopīgo interešu projekta koordināciju;
30.22. Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra informē nozares ministriju un izsniedz atkārtotu atbalsta vēstuli;
30.23. ja nepieciešams, sākotnējās atbalsta vēstules saņēmējs un atkārtotās atbalsta vēstules saņēmējs slēdz sadarbības līgumu."
30.41. sadarbības mērķi un principi;
30.42. kritēriji, kas pamato sadarbības efektivitāti atbilstoši Komisijas regulas Nr. 651/2014 2. panta 90. punktā noteiktajai definīcijai (ja attiecināms);
30.43. plānotais kopējais projekta finansējums un katra sadarbības partnera projekta daļas finansējums;
30.44. projekta finanšu plūsmas nodrošināšanas kārtība;
30.45. tiesību uz projekta rezultātiem (tai skaitā intelektuālā īpašuma tiesību) sadalījums proporcionāli katra sadarbības partnera ieguldījumam projekta īstenošanā;
30.46. sankcijas, ja netiek izpildītas sadarbības līgumā minētās saistības."
31.1. atbilst vienam no šādiem nosacījumiem:
31.1.1. tas ir reģistrēts Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā, un tam ir juridiskas personas statuss;
31.1.2. tas ir reģistrēts publisko personu un iestāžu sarakstā;
31.1.3. tas ir reģistrēts Zinātnisko institūciju reģistrā;
31.2. tam saskaņā ar Valsts ieņēmumu dienesta administrēto nodokļu (nodevu) parādnieku publiskajā datubāzē pieejamo informāciju nav nodokļu vai nodevu parādu, tai skaitā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parāda, kas kopsummā pārsniedz 150 euro, izņemot nodokļu maksājumus, kuriem projekta iesniegšanas dienā maksāšanas termiņš saskaņā ar likuma "Par nodokļiem un nodevām" 24. panta pirmo, 1.3 un 1.7 daļu ir pagarināts, sadalīts termiņos, atlikts vai atkārtoti sadalīts termiņos vai attiecībā uz kuriem precizētā projekta iesniegšanas dienā ir spēkā vienošanās līgums saskaņā ar likuma "Par nodokļiem un nodevām" 41. pantu;
31.3. tas neatbilst nevienam no šādiem izslēgšanas kritērijiem:
31.3.1. projekta iesniedzējs, sadarbības partneris vai persona, kura ir projekta iesniedzēja vai sadarbības partnera valdes vai padomes loceklis vai prokūrists, vai persona, kura ir pilnvarota pārstāvēt projekta iesniedzēju vai sadarbības partneri ar filiāli saistītās darbībās, ar tādu prokurora priekšrakstu par sodu vai tiesas spriedumu, kas stājies spēkā un kļuvis neapstrīdams un nepārsūdzams, ir atzīta par vainīgu jebkurā no šādiem noziedzīgiem nodarījumiem:
31.3.1.1. noziedzīgas organizācijas izveidošana, vadīšana, iesaistīšanās tajā vai tās sastāvā ietilpstošā organizētā grupā vai citā noziedzīgā formējumā vai piedalīšanās šādas organizācijas izdarītos noziedzīgos nodarījumos;
31.3.1.2. kukuļņemšana, kukuļdošana, kukuļa piesavināšanās, starpniecība kukuļošanā, neatļauta labumu pieņemšana vai komerciāla uzpirkšana, prettiesiska labumu pieprasīšana, pieņemšana vai došana, tirgošanās ar ietekmi;
31.3.1.3. krāpšana, krāpšana automatizētā datu apstrādes sistēmā, apdrošināšanas krāpšana, piesavināšanās vai noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizēšana;
31.3.1.4. izvairīšanās no nodokļu un tiem pielīdzināto maksājumu nomaksas;
31.3.1.5. terorisms, terorisma finansēšana, teroristu grupas izveide vai organizēšana, ceļošana terorisma nolūkā, terorisma attaisnošana, aicinājums uz terorismu, terorisma draudi vai personas vervēšana, apmācīšana un apmācīšanās terorismam;
31.3.1.6. cilvēku tirdzniecība;
31.3.1.7. tādu preču un vielu pārvietošana pāri Latvijas Republikas valsts robežai, kuru aprite ir aizliegta vai speciāli reglamentēta;
31.3.1.8. neatļauta piedalīšanās mantiskos darījumos;
31.3.2. tas ar tādu attiecīgajā jomā kompetentas institūcijas lēmumu par sodu vai tiesas spriedumu, kas stājies spēkā un kļuvis nepārsūdzams, ir atzīts par vainīgu un sodīts par pārkāpumu, kas izpaužas kā vienas vai vairāku personu nodarbināšana, ja tām nav nepieciešamās darba atļaujas vai ja tās nav tiesīgas uzturēties Eiropas Savienības dalībvalstī, vai kā personas nodarbināšana bez rakstveidā noslēgta darba līguma, vai kā par šo personu nodokļu normatīvajos aktos noteiktajā termiņā neiesniegta informatīva deklarācija par darbiniekiem, kas iesniedzama par personām, kuras uzsāk darbu;
31.3.3. tas ar tādu attiecīgajā jomā kompetentas institūcijas lēmumu vai tiesas spriedumu, kas stājies spēkā un kļuvis nepārsūdzams, ir atzīts par vainīgu konkurences tiesību pārkāpumā, kas izpaužas kā vertikālā vienošanās, kuras mērķis ir ierobežot pircēja iespēju noteikt tālākpārdošanas cenu, vai kā horizontālā karteļa vienošanās, izņemot gadījumu, ja attiecīgā institūcija, konstatējot konkurences tiesību pārkāpumu, par sadarbību iecietības programmas ietvaros projekta iesniedzēju vai sadarbības partneri ir atbrīvojusi no naudas soda vai naudas sodu samazinājusi;
31.3.4. ir pasludināts tā maksātnespējas process, ierosināta tiesiskās aizsardzības procesa lieta vai tiek īstenots tiesiskās aizsardzības process, apturēta vai pārtraukta tā saimnieciskā darbība vai tas tiek likvidēts;
31.3.5. tas atbilst Starptautisko un Latvijas Republikas nacionālo sankciju likuma 11.2 panta pirmajā daļā noteiktajām pazīmēm;
31.3.6. uz to (vērtējot saistītās grupas līmenī) attiecas līdzekļu atgūšanas rīkojums, kas minēts Komisijas regulas Nr. 651/2014 1. panta 4. punkta "a" apakšpunktā."
37.1. rūpnieciskajiem pētījumiem atbilstoši Komisijas regulas Nr. 651/2014 2. panta 85. punktam;
37.2. eksperimentālajām izstrādēm atbilstoši Komisijas regulas Nr. 651/2014 2. panta 86. punktam;
37.3. tehniski ekonomiskajai priekšizpētei pētniecības projektiem, kuru kopsumma pārsniedz 250 000 euro, atbilstoši Komisijas regulas Nr. 651/2014 2. panta 87. punktam. Maksimālais finansējuma apjoms nepārsniedz 300 000 euro gadā vienam atbalsta saņēmējam un sadarbības partnerim."
40.1. ieroču un munīcijas tirdzniecībai (Saimniecisko darbību statistiskās klasifikācijas Eiropas Kopienā 2.1. redakcijas (turpmāk – NACE 2.1. red.) klase 47.63 "Sporta aprīkojuma mazumtirdzniecība");
40.2. azartspēlēm un derībām (NACE 2.1. red. 92. nodaļa "Azartspēles un derības");
40.3. tabakas izstrādājumu ražošanai un tirdzniecībai (NACE 2.1. red. 12. nodaļa "Tabakas izstrādājumu ražošana", klase 46.35 "Tabakas izstrādājumu vairumtirdzniecība", klase 47.26 "Tabakas izstrādājumu mazumtirdzniecība" un klase 47.92 "Specializētas mazumtirdzniecības starpniecības pakalpojumi");
40.4. alkohola tirdzniecībai (NACE 2.1. red. klase 46.34 "Dzērienu vairumtirdzniecība", klase 47.25 "Dzērienu mazumtirdzniecība" un klase 47.92 "Specializētas mazumtirdzniecības starpniecības pakalpojumi");
40.5. operācijām ar nekustamo īpašumu (NACE 2.1. red. M sadaļa "Operācijas ar nekustamo īpašumu", grupa 68.1 "Operācijas ar savu nekustamo īpašumu un būvniecības projektu attīstīšana", klase 68.31 "Starpniecības pakalpojumi operācijās ar nekustamo īpašumu" un klase 68.32 "Citas operācijas ar nekustamo īpašumu uz līguma pamata vai par atlīdzību");
40.6. atkritumu savākšanai, apstrādei un izvietošanai, materiālu pārstrādei (NACE 2.1. red. grupa 38.3 "Atkritumu likvidēšana bez resursu atgūšanas");
40.7. Komisijas regulas Nr. 651/2014 1. panta 2. punkta "c" un "d" apakšpunktā noteiktajām neatbalstāmajām nozarēm un darbībām;
40.8. Komisijas regulas Nr. 651/2014 1. panta 3. punktā noteiktajām neatbalstāmajām nozarēm un darbībām."
42.1. tas (tai skaitā vērtējot saistītās grupas līmenī) atbilst kādai no Komisijas regulas Nr. 651/2014 2. panta 18. punktā minētajām pazīmēm;
42.2. atbilstoši Komisijas regulas Nr. 651/2014 6. panta 2. punktam projekta īstenošana ir uzsākta pirms projekta iesnieguma iesniegšanas vadības informācijas sistēmā vai projekta iesnieguma saturs neatbilst Komisijas regulas Nr. 651/2014 6. panta 2. punkta prasībām. Ar projekta īstenošanas uzsākšanu šo noteikumu ietvaros saprot Komisijas regulas Nr. 651/2014 2. panta 23. punktā noteikto "darbu sākumu"."
43.1. darba samaksa Darba likuma 59. panta izpratnē, ciktāl tas nepieciešams šo noteikumu 37. punktā minētajām darbībām. Atlīdzība par darba veikšanu tiek noteikta, ņemot vērā darba apjomu un specifiku un tiešās personāla izmaksas iesaistītajiem speciālistiem, atbilstoši Komisijas regulas Nr. 651/2014 25. panta 3. punkta "a" apakšpunktam;
43.2. ar darba samaksu saistītās valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas atbilstoši Komisijas regulas Nr. 651/2014 25. panta 3. punkta "a" apakšpunktam;
43.3. komandējuma (darba brauciena) izmaksas saskaņā ar normatīvajiem aktiem par kārtību, kādā atlīdzināmi ar komandējumiem saistītie izdevumi, atbilstoši Komisijas regulas Nr. 651/2014 25. panta 3. punkta "a" apakšpunktam;
43.4. komunālo pakalpojumu un sakaru pakalpojumu izmaksas, ciktāl tos izmanto pētniecības vai tehniski ekonomiskās priekšizpētes darbībām, atbilstoši Komisijas regulas Nr. 651/2014 25. panta 3. punkta "e" apakšpunktam;
43.5. telpu nomas maksa atbilstoši Komisijas regulas Nr. 651/2014 25. panta 3. punkta "c" apakšpunktam;
43.6. instrumentu, iekārtu un to aprīkojuma nomas maksa atbilstoši Komisijas regulas Nr. 651/2014 25. panta 3. punkta "b" apakšpunktam, ciktāl to izmanto pētniecības vai tehniski ekonomiskās priekšizpētes darbībām, un nepārsniedzot tirgū noteikto cenu. Attiecināmā instrumentu, iekārtu un to aprīkojuma mēneša nomas maksa tiek pielīdzināta amortizācijas izmaksām, kādas tās būtu, ja instrumenti, iekārtas un to aprīkojums būtu atbalsta saņēmēja vai sadarbības partnera īpašumā. Izmaksām jāpiemēro tāda pati nolietojuma aprēķināšanas metode kā nomnieka īpašumā esošajiem pamatlīdzekļiem. Atbalsta saņēmējam un sadarbības partnerim jāiesniedz attiecīgie dokumenti, kas apliecina nomāto instrumentu, iekārtu un to aprīkojuma tirgus vērtību;
43.7. plānotās fizikālo, bioloģisko, ķīmisko un citu materiālu, kā arī izmēģinājuma dzīvnieku, reaktīvu, ķimikāliju, laboratorijas trauku, medikamentu, zinātniskās literatūras un mazvērtīgā inventāra iegādes izmaksas, tai skaitā piegādes izmaksas, ciktāl tos izmanto pētniecības vai tehniski ekonomiskās priekšizpētes darbībām, atbilstoši Komisijas regulas Nr. 651/2014 25. panta 3. punkta "b" apakšpunktam;
43.8. izmaksas par līgumpētījumiem, patentiem un licencēm, ciktāl tās izmanto pētniecības vai tehniski ekonomiskās priekšizpētes darbībām, kas minētas Komisijas regulas Nr. 651/2014 25. panta 3. punkta "d" apakšpunktā;
43.9. atbalsta saņēmēja un sadarbības partnera īpašumā esošo instrumentu, iekārtu un to aprīkojuma amortizācijas izmaksas, finanšu nomā iegādāto iekārtu amortizācijas izmaksas, ciktāl tos izmanto pētniecības vai tehniski ekonomiskās priekšizpētes darbībām, atbilstoši Komisijas regulas Nr. 651/2014 25. panta 3. punkta "b" apakšpunktam, patentu un licenču amortizācijas izmaksas, ciktāl tās izmanto pētniecības projektā, atbilstoši Komisijas regulas Nr. 651/2014 25. panta 3. punkta "d" apakšpunktam un atbalsta saņēmēja un sadarbības partnera īpašumā esošo ēku amortizācijas izmaksas un zemes komerciālās nodošanas izmaksas vai faktiski veikto kapitālieguldījumu izmaksas atbilstoši Komisijas regulas Nr. 651/2014 25. panta 3. punkta "c" apakšpunktam. Izmaksas par ēkām iespējams attiecināt no konkrētas daļas. Iekārtu amortizācijai piemēro tādu pašu nolietojuma aprēķināšanas metodi kā nomnieka īpašumā esošajiem pamatlīdzekļiem. Amortizācijas izmaksas iekārtām, kas iegādātas finanšu nomā, nevar būt lielākas par veikto nomas maksājumu par pamatlīdzekļa iegādi. Netiek segtas telpu, instrumentu, iekārtu un to aprīkojuma, patentu un licenču amortizācijas izmaksas, ja to iegādei vai izveidei jau ir ticis saņemts komercdarbības atbalsts no valsts, pašvaldības, Eiropas Savienības vai citiem publiskajiem līdzekļiem šā vai cita atbalsta pasākuma vai projekta ietvaros. Ja laiks, kamēr telpas, instrumentus, iekārtas, patentus un licences izmanto pētniecībā, neaptver visu attiecīgo telpu, instrumentu, iekārtu, patentu un licenču lietderīgās lietošanas laiku, par attiecināmajām izmaksām uzskata tikai tādas amortizācijas izmaksas, kas atbilst projekta termiņam;
43.10. apdrošināšanas – veselības, dzīvības, transportlīdzekļu, īpašuma, iekārtu, civiltiesiskās atbildības un citas – izmaksas uz projekta īstenošanas laiku bez uzkrājuma veidošanas un iekļaušanas līguma vai vienošanās par projekta īstenošanu tekstā atbilstoši Komisijas regulas Nr. 651/2014 25. panta 3. punkta "e" apakšpunktam. Ja projekts neaptver visu attiecīgās apdrošināšanas darbības laiku, attiecināmajās izmaksās iekļauj tādu daļu no apdrošināšanas izmaksām, kas atbilst projekta termiņam;
43.11. ārējo pakalpojumu izmaksas – juridiskie, grāmatvedības, testēšanas un izstrādes, projektu vadības, lietvedības un tulkošanas pakalpojumi, kurus atbalsta saņēmējs vai sadarbības partneris iepērk no trešajām personām, ja attiecīgie pakalpojumi tiek izmantoti tikai pētniecības vai tehniski ekonomiskās priekšizpētes darbībām, atbilstoši Komisijas regulas Nr. 651/2014 25. panta 3. punkta "e" apakšpunktam;
43.12. komunikācijas izmaksas, kas saistītas ar publicitātes pasākumiem stratēģiskā projekta ietvaros saskaņā ar šo noteikumu 63.4. apakšpunktu, atbilstoši Komisijas regulas Nr. 651/2014 25. panta 3. punkta "e" apakšpunktam;
43.13. datu iegādes izmaksas atbilstoši Komisijas regulas Nr. 651/2014 25. panta 3. punkta "d" apakšpunktam un abonēšanas izmaksas atbilstoši Komisijas regulas Nr. 651/2014 25. panta 3. punkta "e" apakšpunktam, ciktāl tās attiecas uz pētniecības vai tehniski ekonomiskās priekšizpētes darbībām;
43.14. instrumentu, iekārtu un to aprīkojuma iegādes izmaksas atbilstoši Komisijas regulas Nr. 651/2014 25. panta 3. punkta "b" apakšpunktam, ciktāl to izmanto pētniecības vai tehniski ekonomiskās priekšizpētes darbībām. Izmaksas ir attiecināmas, ja pamatlīdzekļu izmantošanas laiks projekta ietvaros saskaņā ar atbalsta saņēmēja vai sadarbības partnera grāmatvedības politikā noteikto uzskaiti aptver visu šo pamatlīdzekļu lietderīgās lietošanas laiku. Ja pamatlīdzekļu izmantošanas laiks projekta ietvaros neaptver visu šo pamatlīdzekļu lietderīgās lietošanas laiku, izmaksas ir attiecināmas kā iekārtas amortizācijas izmaksas atbilstoši šo noteikumu 43.9. apakšpunktam."
55.1. pētniecības projekta ietvaros ir efektīva sadarbība Komisijas regulas Nr. 651/2014 2. panta 90. punkta izpratnē ar vismaz vienu sīko (mikro), mazo vai vidējo komersantu, un viens komersants nesedz vairāk par 70 procentiem no kopējām attiecināmajām izmaksām;
55.2. pētniecības projekta ietvaros ir efektīva sadarbība Komisijas regulas Nr. 651/2014 2. panta 90. punkta izpratnē ar vismaz vienu pētniecības un zināšanu izplatīšanas organizāciju, un pētniecības un zināšanu izplatīšanas organizācija sedz vismaz 10 procentus no kopējām attiecināmajām izmaksām, un tai ir tiesības publicēt sava pētniecības projekta rezultātus;
55.3. pētniecības projekta rezultāti pieņemti publicēšanai vismaz divos zinātniskajos rakstos, kas indeksēti Web of Science, SCOPUS, ERIH (A vai B), ScienceDirect, Elsevier vai līdzīgās datubāzēs, vai izplatīti tādā tehniskajā vai zinātniskajā konferencē, kuras rakstu krājums indeksēts Web of Science, SCOPUS, ERIH (A vai B), DBLP, ScienceDirect, Elsevier vai līdzīgās datubāzēs, un publikācijas autors ir atbalsta saņēmēja pētnieks vai publikācija ir atbalsta saņēmēja un pētniecības un zināšanu izplatīšanas organizācijas pētnieku koppublikācija;
55.4. atbalsta saņēmējs apņemas Eiropas Ekonomikas zonas (turpmāk – EEZ) ieinteresētajām personām par tirgus cenu, neekskluzīvi un nediskriminējoši darīt pieejamas licences attiecībā uz projektā veiktās pētniecības rezultātiem, kuri ir aizsargāti ar intelektuālā īpašuma tiesībām."
56.1. atbalsta saņēmēja projektu izraudzījusies dalībvalsts atklātā uzaicinājumā, projekta iesniegumam pievienota šo noteikumu 16.1. apakšpunktā minētā atbalsta vēstule un atbalsta saņēmējs projektu izstrādājis efektīvā sadarbībā ar vismaz triju dažādu Eiropas Savienības dalībvalstu vai EEZ līgumslēdzēju pušu pārstāvjiem;
56.2. pētniecības projekta ietvaros paredzēta efektīva sadarbība ar komersantiem vismaz divās dažādās Eiropas Savienības dalībvalstīs vai EEZ līgumslēdzējās pusēs, ja saņēmējs ir sīkais (mikro), mazais un vidējais komersants, vai vismaz trijās dažādās Eiropas Savienības dalībvalstīs vai EEZ līgumslēdzējās pusēs, ja saņēmējs ir lielais komersants;
56.3. papildus ir izpildīts kāds no šādiem nosacījumiem:
56.3.1. pētniecības un attīstības projekta rezultātus vismaz trijās dalībvalstīs vai EEZ līgumslēdzējās pusēs plānots plaši izplatīt konferencēs, publikācijās, brīvi pieejamās krātuvēs vai ar bezmaksas vai atvērtā pirmkoda programmatūras palīdzību;
56.3.2. atbalsta saņēmējs apņemas EEZ ieinteresētajām personām par tirgus cenu, neekskluzīvi un nediskriminējoši darīt pieejamas licences attiecībā uz projektā veiktās pētniecības rezultātiem, kuri ir aizsargāti ar intelektuālā īpašuma tiesībām."
"2. pielikums
Ministru kabineta
2024. gada 20. februāra
noteikumiem Nr. 116
Apliecinājums
Es, ____________________________________,
(vārds, uzvārds)
projekta iesniedzēja ____________________________________________
(projekta iesniedzēja nosaukums)
atbildīgā amatpersona __________________________________________,
(amata nosaukums)
apliecinu, ka projekta iesnieguma iesniegšanas brīdī:
1) projekta iesniedzējs neatbilst Komisijas Regulas Nr. 651/20141 2. panta 18. punktā minētajiem noteikumiem;
2) projekta iesniedzēja rīcībā ir pietiekami un stabili finanšu resursi (nav attiecināms uz valsts budžeta iestādēm);
3) projekta iesniegumā un tā pielikumos sniegtās ziņas atbilst patiesībai un projekta īstenošanai pieprasītais Atveseļošanas fonda finansējums tiks izmantots atbilstoši projekta iesniegumam;
4) nav zināmu iemeslu, kādēļ šis projekts nevarētu tikt īstenots vai varētu tikt aizkavēta tā īstenošana, un apstiprinu, ka projektā noteiktās saistības iespējams veikt normatīvajos aktos par attiecīgā Atveseļošanas fonda mērķa vai tā pasākuma īstenošanu noteiktajos termiņos;
5) projektā iekļautās aktivitātes netiek īstenotas citos Atveseļošanas fonda vai Eiropas Savienības fondu līdzfinansētos projektos;
6) nepastāv interešu konflikts saskaņā ar Regulas 2024/25092 61. panta nosacījumiem.
Apzinos, ka projektu var neapstiprināt līdzfinansēšanai no Atveseļošanas fonda, ja projekta iesniegums un pētniecības projekta apraksts nav pilnībā un kvalitatīvi aizpildīts, kā arī ja normatīvajos aktos par attiecīgā Atveseļošanas fonda mērķa vai tā pasākuma īstenošanu plānotais Atveseļošanas fonda finansējums (kārtējam gadam/plānošanas periodam) projekta apstiprināšanas brīdī ir izlietots.
Apzinos, ka gadījumā, ja apliecinājumā sniegta nepatiesa informācija, administratīva rakstura sankcijas var tikt uzsāktas gan pret mani, gan arī pret minēto juridisko personu – projekta iesniedzēju.
Apzinos, ka projekta izmaksu pieauguma gadījumā projekta iesniedzējs sedz visas izmaksas, kas var rasties izmaksu svārstību rezultātā.
Apliecinu, ka uzņēmums neatbilst Maksātnespējas likuma 57. pantā noteiktajiem kritērijiem, lai tam pēc kreditoru pieprasījuma piemērotu maksātnespējas procedūru.
Apliecinu, ka esmu iepazinies(-usies) ar attiecīgā Atveseļošanas fonda mērķa vai tā pasākuma nosacījumiem un atlases nolikumā noteiktajām prasībām.
Apliecinu, ka projekta iesniegumam pievienotās kopijas atbilst manā rīcībā esošo dokumentu oriģināliem un projekta iesnieguma kopijas un elektroniskā versija atbilst iesniegtā projekta iesnieguma oriģinālam.
Apzinos, ka projekts būs jāīsteno saskaņā ar projekta iesniegumā paredzētajām darbībām un rezultāti jāuztur atbilstoši projekta iesniegumam.
Paraksts3:
Datums:
Piezīmes.
1 Komisijas 2014. gada 17. jūnija Regula (ES) Nr. 651/2014, ar ko noteiktas atbalsta kategorijas atzīst par saderīgām ar iekšējo tirgu, piemērojot Līguma 107. un 108. pantu.
2 Eiropas Parlamenta un Padomes 2024. gada 23. septembra Regula (ES, Euratom) 2024/2509 par finanšu noteikumiem, ko piemēro Savienības vispārējam budžetam.
3 Ja projekta iesniegums sagatavots elektroniski un parakstīts ar drošu elektronisko parakstu, paraksta sadaļu neaizpilda."