2020-MK.PROT-41#55, 16.06.2020., MK sēdes protokollēmums, Informatīvais ziņojums "Par informācijas sistēmu pielāgošanu elektronisko rēķinu saņemšanai un apstrādei nodokļu administrēšanas vajadzībām"

Uzdevuma numurs
2020-UZD-1052
Uzdevuma veids
Saeimas un MK dokumentos dotais
Uzdevums
Izstrādāt tiesību akta projektu
Tiesību akta lietas
Uzdevuma saturs
2. Finanšu ministrijai organizēt darba grupu par attaisnojumu dokumentu un preču pavaddokumentu elektroniskās aprites sistēmas ieviešanu, iesaistot Ekonomikas ministrijas, Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas, Satiksmes ministrijas, Labklājības ministrijas, Veselības ministrijas, Zemkopības ministrijas pārstāvjus, kā arī nepieciešamības gadījumā pieaicinot arī nozaru ekspertus, un sagatavot informatīvo ziņojumu par sistēmas ieguvumiem, riskiem, sistēmas ieviešanas izmaksām un priekšlikumiem par tālāko rīcību, un finanšu ministram līdz 2021.gada 1.martam noteiktā kārtībā informatīvo ziņojumu iesniegt izskatīšanai Ministru kabinetā.
Apstiprināts
08.09.2021.
Izpildes termiņš
01.03.2021.
Atbildīgā institūcija
Finanšu ministrija
Avots
Protokols
Nosaukums
2020-MK.PROT-41#55, 16.06.2020., MK sēdes protokollēmums, Informatīvais ziņojums "Par informācijas sistēmu pielāgošanu elektronisko rēķinu saņemšanai un apstrādei nodokļu administrēšanas vajadzībām"