Anotācija (ex-ante)

24-TA-413: Rīkojuma projekts (Vispārīgais)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Par nekustamā īpašuma "Līvi" Drabešu pagastā, Cēsu novadā, daļas pirkšanu gājēju un velosipēdistu celiņa būvniecības projekta īstenošanai gar valsts reģionālo autoceļu P14 "Umurga–Cēsis–Līvi" posmā 39,70.–40,95. km" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība

1.1. Pamatojums

Izstrādes pamatojums
Tiesību akts / Ministru Prezidenta rezolūcija
Apraksts
Sabiedrības vajadzībām nepieciešamā nekustamā īpašuma atsavināšanas likuma (turpmāk – Likums) 9. panta pirmā daļa.

1.2. Mērķis

Mērķa apraksts
Ministru kabineta rīkojuma projekts paredz no nekustamā īpašuma kopīpašniekiem atsavināt nekustamā īpašuma daļu, kura nepieciešama transporta infrastruktūras attīstībai – gājēju un velosipēdistu celiņa būvniecības projekta īstenošanai gar valsts reģionālo autoceļu P14 “Umurga – Cēsis – Līvi” posmā 39,70. – 40,95. km.
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība

1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi

Pašreizējā situācija
Gājēju un velosipēdistu celiņa būvniecības projekta īstenošanai gar valsts reģionālo autoceļu P14 “Umurga – Cēsis – Līvi” posmā 39,70. – 40,95. km nepieciešams no nekustamā īpašuma kopīpašniekiem atsavināt nekustamā īpašuma “Līvi” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 4246 002 0322) daļu - zemes vienību (zemes vienības kadastra apzīmējums 4246 002 0745) 0,0340 ha platībā Drabešu pagastā, Cēsu novadā.
Minētā nekustamā īpašuma daļa tiek atsavināta transporta infrastruktūras attīstībai un atsavināšana ir vienīgais veids šī mērķa sasniegšanai.
Projekta konceptuālā nepieciešamība ir apliecināta, valsts budžeta apakšprogrammā 23.06.00 “Valsts autoceļu uzturēšana un atjaunošana” paredzot finanšu līdzekļus programmai “2.3. Satiksmes organizācija un satiksmes drošība” finansēšanas plānā 2022. - 2024. gadam.
Vienlaikus projekta konceptuālā nepieciešamība apliecināta ar Transporta attīstības pamatnostādnēm 2021. - 2027. gadam, kur paredzēta aktivitāte – Pārbūvēt valsts reģionālos autoceļus, stiprināt virsmas nestspēju, vienlaikus īstenojot ceļu satiksmes drošības uzlabošanu (Ministru kabineta 2021. gada 10. oktobra rīkojums Nr. 71 “Par transporta attīstības pamatnostādnēm 2021. - 2027. gadam”).  Attiecīgi Ministru kabinets ir ne tikai izteicis vispārīgu piekrišanu līdzekļu apropriācijai projektiem vai arī to īstenošanai kopumā, bet vienlaikus ir akceptējis, ka šie projekti ietvers arī nekustamo īpašumu atsavināšanu no privātpersonām.   
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Nekustamais īpašums “Līvi” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 4246 002 0322) ir ierakstīts Vidzemes rajona tiesas Drabešu pagasta zemesgrāmatas nodalījumā Nr. 707.
Nekustamais īpašums “Līvi” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 4246 002 0322) ir sadalīts astoņos dzīvokļu īpašumos, kur katram dzīvoklim noteikta domājamā daļa no daudzdzīvokļu mājās, zemes un palīgēkām:
- Dzīvokļa īpašums Nr.1 – “Līvi – 1” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 4246 900 0042);
- Dzīvokļa īpašums Nr.2 – “Līvi – 2” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 4246 900 0185);
- Dzīvokļa īpašums Nr.3 – ”Līvi – 3” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 4246 900 0041);
- Dzīvokļa īpašums Nr.4 – “Līvi – 4” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 4246 900 0297);
- Dzīvokļa īpašums Nr.5 – “Līvi – 5” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 4246 900 0055);
- Dzīvokļa īpašums Nr.6 – “Līvi – 6” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 4246 900 0182);
- Dzīvokļa īpašums Nr.7 – “Līvi – 7” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 4246 900 0023);
- Dzīvokļa īpašums Nr.8 – “Līvi – 8” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 4246 900 0177).
Atsavināšana neskar uz nekustamā īpašuma “Līvi” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 4246 002 0322) esošās būves.
Nekustamā īpašuma “Līvi” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 4246 002 0322) zemes vienībai ar kadastra apzīmējumu 4246 002 0745 ir noteikti šādi apgrūtinājumi (saskaņā ar Valsts zemes dienesta Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmas teksta datiem):
- nacionālā parka neitrālās zonas teritorija – 0,0340 ha platībā;
- būvniecības ierobežojumu teritorija, kas noteikta teritorijas attīstības plānošanas dokumentā – 0,0006 ha platībā;
- ekspluatācijas aizsargjoslas teritorija gar ielu vai ceļu  - sarkanā līnija – 0,0335 ha platībā.
Dzīvokļa īpašumu Nr. 1, Nr. 2, Nr. 3, Nr. 4, Nr. 5 un Nr. 8 īpašnieki ir piekrituši nekustamā īpašuma “Līvi” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 4246 002 0322) daļas – zemes vienības (zemes vienības kadastra apzīmējums 4246 002 0745) 0,0340 ha platībā Drabešu pagastā, Cēsu novadā atsavināšanai atbilstoši aprēķinātajam atlīdzības apmēram, informējot par to telefoniski. Dzīvokļa īpašumu Nr. 6 un Nr. 7 īpašnieki nav snieguši atbildi par to vai piekrīt aprēķinātajam atlīdzības apmēram. Atlīdzības apmērs sadalīts proporcionāli īpašniekiem piederošajām domājamām daļām.
Pamatojoties uz Likuma 9. pantu un Ministru kabineta 2011. gada 15. marta noteikumu Nr. 204 „Kārtība, kādā nosaka taisnīgu atlīdzību par sabiedrības vajadzībām atsavināmo nekustamo īpašumu” 36.1. apakšpunktu, Satiksmes ministrija:
- ar 2024. gada 30. janvāra lēmumu Nr. 03.1-14/308 apstiprināja taisnīgas atlīdzības apmēru par nekustamā īpašuma “Līvi” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 4246 002 0322) daļu - zemes vienību (zemes vienības kadastra apzīmējums 4246 002 0745) 0,0340 ha platībā Drabešu pagastā, Cēsu novadā, nosakot to 1 483,50, kas sastāv no nekustamā īpašuma tirgus vērtības 1 445,00 EUR un kompensējamajiem zaudējumiem 38,50 EUR.
Dzīvokļa īpašuma Nr. 1 “Līvi – 1” domājamās daļas tirgus vērtība ir 213,94 EUR un 5,70 EUR kompensējamie zaudējumi par koku.
Dzīvokļa īpašuma Nr. 2 “Līvi – 2” domājamās daļas tirgus vērtība ir 204,76 EUR un 5,46 EUR kompensējamie zaudējumi par koku;
- ar 2024. gada 30. janvāra  lēmumu Nr. 03.1-14/312 apstiprināja taisnīgas atlīdzības apmēru par nekustamā īpašuma “Līvi” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 4246 002 0322) daļu - zemes vienību (zemes vienības kadastra apzīmējums 4246 002 0745) 0,0340 ha platībā Drabešu pagastā, Cēsu novadā, nosakot to 1 483,50, kas sastāv no nekustamā īpašuma tirgus vērtības 1 445,00 EUR un kompensējamajiem zaudējumiem 38,50 EUR.
Dzīvokļa īpašuma Nr. 3 “Līvi – 3” domājamās daļas tirgus vērtība ir 132,61 EUR un 3,53 EUR kompensējamie zaudējumi par koku;
- ar 2024. gada 30. janvāra  lēmumu Nr. 03.1-14/315 apstiprināja taisnīgas atlīdzības apmēru par nekustamā īpašuma “Līvi” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 4246 002 0322) daļu - zemes vienību (zemes vienības kadastra apzīmējums 4246 002 0745) 0,0340 ha platībā Drabešu pagastā, Cēsu novadā, nosakot to 1 483,50, kas sastāv no nekustamā īpašuma tirgus vērtības 1 445,00 EUR un kompensējamajiem zaudējumiem 38,50 EUR.
Dzīvokļa īpašuma Nr. 4 “Līvi – 4” domājamās daļas tirgus vērtība ir 170,56 EUR un 4,54 EUR kompensējamie zaudējumi par koku;
- ar 2024. gada 30. janvāra  lēmumu Nr. 03.1-14/313 apstiprināja taisnīgas atlīdzības apmēru par nekustamā īpašuma “Līvi” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 4246 002 0322) daļu - zemes vienību (zemes vienības kadastra apzīmējums 4246 002 0745) 0,0340 ha platībā Drabešu pagastā, Cēsu novadā, nosakot to 1 483,50, kas sastāv no nekustamā īpašuma tirgus vērtības 1 445,00 EUR un kompensējamajiem zaudējumiem 38,50 EUR.
Dzīvokļa īpašuma Nr. 5 “Līvi – 5” domājamās daļas tirgus vērtība ir 226,86 EUR un 6,05 EUR kompensējamie zaudējumi par koku;
- ar 2024. gada 30. janvāra  lēmumu Nr. 03.1-14/310 apstiprināja taisnīgas atlīdzības apmēru par nekustamā īpašuma “Līvi” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 4246 002 0322) daļu - zemes vienību (zemes vienības kadastra apzīmējums 4246 002 0745) 0,0340 ha platībā Drabešu pagastā, Cēsu novadā, nosakot to 1 483,50, kas sastāv no nekustamā īpašuma tirgus vērtības 1 445,00 EUR un kompensējamajiem zaudējumiem 38,50 EUR.
Dzīvokļa īpašuma Nr. 6 “Līvi – 6” domājamās daļas tirgus vērtība ir 122,61 EUR un 3,27 EUR kompensējamie zaudējumi par koku;
- ar 2024. gada 30. janvāra  lēmumu Nr. 03.1-14/333 apstiprināja taisnīgas atlīdzības apmēru par nekustamā īpašuma “Līvi” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 4246 002 0322) daļu - zemes vienību (zemes vienības kadastra apzīmējums 4246 002 0745) 0,0340 ha platībā Drabešu pagastā, Cēsu novadā, nosakot to 1 483,50, kas sastāv no nekustamā īpašuma tirgus vērtības 1 445,00 EUR un kompensējamajiem zaudējumiem 38,50 EUR.
Dzīvokļa īpašuma Nr. 7 “Līvi -7” domājamās daļas tirgus vērtība ir 166,81 EUR un 4,44 EUR kompensējamie zaudējumi par koku;
- ar 2024. gada 30. janvāra  lēmumu Nr. 03.1-14/311 apstiprināja taisnīgas atlīdzības apmēru par nekustamā īpašuma “Līvi” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 4246 002 0322) daļu - zemes vienību (zemes vienības kadastra apzīmējums 4246 002 0745) 0,0340 ha platībā Drabešu pagastā, Cēsu novadā, nosakot to 1 483,50, kas sastāv no nekustamā īpašuma tirgus vērtības 1 445,00 EUR un kompensējamajiem zaudējumiem 38,50 EUR.
Dzīvokļa īpašuma Nr. 8 “Līvi- 8” domājamās daļas tirgus vērtība ir 206,85 EUR un 5,51 EUR ir kompensējamie zaudējumi par koku.
Satiksmes ministrija īpašuma tiesības uz atsavināmā nekustamā īpašuma daļu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā nostiprinās zemesgrāmatā uz valsts vārda Satiksmes ministrijas personā.
Risinājuma apraksts
Ministru kabineta rīkojuma projekts paredz atsavināt nekustamā īpašuma “Līvi” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 4246 002 0322) daļu – zemes vienību (zemes vienības kadastra apzīmējums 4246 002 0745) 0,0340 ha platībā Drabešu pagastā, Cēsu novadā.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Apraksts
Minētā nekustamā īpašuma daļa tiek atsavināta transporta infrastruktūras attīstībai. Satiksmes ministrija ir meklējusi risinājumus un līdzekļus mērķa sasniegšanai, un atsavināšana ir vienīgais veids šī mērķa sasniegšanai.
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?
Apraksts
Taisnīga atlīdzība par nekustamo īpašumu aprēķināta un apstiprināta, ievērojot normatīvajos aktos noteikto kārtību.

1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību

1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums

Vai tiks veikts?

1.6. Cita informācija

-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?

2.1. Sabiedrības grupas, kuras tiesiskais regulējums ietekmē, vai varētu ietekmēt

Fiziskās personas
Ietekmes apraksts
Ministru kabineta rīkojuma projektā risinātie jautājumi tiešā veidā skar nekustamā īpašuma īpašniekus.
Ministru kabineta rīkojuma projektā risinātie jautājumi netiešā veidā skar valsts reģionālā autoceļa P14 “Umurga – Cēsis – Līvi” un gājēju – velosipēdistu ceļa lietotājus.
Juridiskās personas
Ietekmes apraksts
Ministru kabineta rīkojuma projektā risinātie jautājumi netiešā veidā skar valsts reģionālā autoceļa P14 “Umurga – Cēsis – Līvi” un gājēju – velosipēdistu ceļa lietotājus.
Uzlabojot transporta infrastruktūru, pastarpināti tiek veicināta arī uzņēmējdarbība autopārvadājumu jomā.

2.2. Tiesiskā regulējuma ietekme uz tautsaimniecību

Vai projekts skar šo jomu?

2.2.1. uz makroekonomisko vidi:

2.2.2. uz nozaru konkurētspēju:

2.2.3. uz uzņēmējdarbības vidi:

Ietekmes apraksts
Rīkojuma projekta tiesiskais regulējums nākotnē varētu ietekmēt tautsaimniecību kā valsts saimniecības nozari, jo, plānojot un veicot autoceļu būvniecību vai pārbūvi, tā tiek veidota atbilstoši tautsaimniecības vajadzībām un tās attīstībai, stabilas satiksmes interesēm, kā arī vides aizsardzības prasībām.

2.2.4. uz mazajiem un vidējiem uzņēmējiem:

2.2.5. uz konkurenci:

2.2.6. uz nodarbinātību:

2.3. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

2.4. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Rādītājs
2024
saskaņā ar valsts budžetu kārtējam gadam
izmaiņas kārtējā gadā, salīdzinot ar valsts budžetu kārtējam gadam
Turpmākie trīs gadi (euro)
2025
2026
2027
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
1
2
3
4
5
6
7
8
1. Budžeta ieņēmumi
1 483
0
0
0
0
0
0
1.1. valsts pamatbudžets, tai skaitā ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi
1 483
0
0
0
0
0
0
1.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
1.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
2. Budžeta izdevumi
1 483
0
0
0
0
0
0
2.1. valsts pamatbudžets
1 483
0
0
0
0
0
0
2.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
2.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
3. Finansiālā ietekme
0
0
0
0
0
0
0
3.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
0
0
0
3.2. speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
3.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
4. Finanšu līdzekļi papildu izdevumu finansēšanai (kompensējošu izdevumu palielinājumu norāda ar "-" zīmi)
0
0
0
0
0
0
0
5. Precizēta finansiālā ietekme
0
0
0
0
5.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
5.2. speciālais budžets
0
0
0
0
5.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
6. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas (ex-ante) pielikumā)
Projekts šo jomu neskar.
6.1. detalizēts ieņēmumu aprēķins
Projekts šo jomu neskar.
6.2. detalizēts izdevumu aprēķins
Projekts šo jomu neskar.
7. Amata vietu skaita izmaiņas (palielinājuma gadījumā: izvērsts pamatojums, izvērtējums par esošo resursu pārskatīšanas iespējām, t.sk. vakanto štata vietu, ilgstošo vakanču izmantošanu u.c.)
Projekts šo jomu neskar.
Cita informācija
Rīkojuma projektam nav ietekmes uz valsts budžetu, jo papildu līdzekļi no valsts budžeta nav nepieciešami. Izdevumi, kas saistīti ar nepieciešamā nekustamā īpašuma pirkšanu, tiks segti no valsts budžetā 2024. gadam Satiksmes ministrijas budžeta programmas 23.00.00 "Valsts autoceļu fonds" apakšprogrammā 23.06.00 "Valsts autoceļu uzturēšana un atjaunošana" paredzētajiem līdzekļiem.
Izdevumi, kas saistīti nepieciešamā nekustamā īpašuma tiesību nostiprināšanu zemesgrāmatā tiks segti no valsts budžetā 2024. gadam Satiksmes ministrijas budžeta programmas 23.00.00 "Valsts autoceļu fonds" apakšprogrammā 23.07.00 "Valsts autoceļu pārvaldīšana" paredzētajiem līdzekļiem.
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?

5.3. Cita informācija

Apraksts
-
Skaidrojums
Atbilstoši Ministru kabineta 2009. gada 25. augusta noteikumu Nr. 970 „Sabiedrības līdzdalības kārtība attīstības plānošanas procesā” 5. punktam sabiedrības līdzdalības kārtība ir piemērojama tiesību aktu projektu izstrādē, kas būtiski maina esošo regulējumu vai paredz ieviest jaunas politiskās iniciatīvas. Ņemot vērā, ka projekts neatbilst minētajiem kritērijiem, sabiedrības līdzdalības kārtība projekta izstrādē netiek piemērota. Ministru kabineta rīkojuma projekts un tā anotācija būs publiski pieejami Ministru kabineta tīmekļvietnē – sadaļā/Tiesību aktu projekti.

Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas - Satiksmes ministrija un VSIA “Latvijas Valsts ceļi”.

6.4. Cita informācija

Saskaņā ar Oficiālo publikāciju un tiesiskās informācijas likuma 2. panta pirmo daļu un 3. panta pirmo daļu tiesību aktus publicē oficiālajā izdevumā „Latvijas Vēstnesis”, tos publicējot elektroniski tīmekļa vietnē www.vestnesis.lv.
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?

7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas

Institūcijas
  • Satiksmes ministrija
  • VSIA "Latvijas Valsts ceļi"

7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru

Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
-
2. Tiks likvidēta institūcija
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
-
8. Cita informācija
-

7.5. Cita informācija

Ministru kabineta rīkojuma projekta īstenošana tiks veikta esošo valsts pārvaldes funkciju ietvaros, tā neietekmēs pārvaldes funkcijas vai institucionālo struktūru.
8. Horizontālās ietekmes

8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību

Vai projekts skar šo jomu?
Apraksts
Projekts ietekmē transporta infrastruktūru un tās attīstību

8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.5. uz teritoriju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?
Apraksts
Uzlabojot transporta infrastruktūru, tiek veicināta attiecīgā reģiona ekonomiskā izaugsme.

8.1.6. uz vidi

Vai projekts skar šo jomu?
Apraksts
Uzturot un veicot autoceļu attīstību, tā tiek veidota atbilstoši tautsaimniecības vajadzībām un tās attīstībai, stabilas satiksmes interesēm, kā arī vides aizsardzības prasībām.

8.1.7. uz klimatneitralitāti

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.10. uz dzimumu līdztiesību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.11. uz veselību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.13. uz datu aizsardzību

Vai projekts skar šo jomu?
Apraksts
Izstrādes procesā izmantoto dokumentu, kas satur personas datus, apstrādes mērķis ir nodrošināt pilnvērtīgu Rīkojuma projekta par nekustamā īpašuma atsavināšanu atbilstības izvērtēšanu gan normatīvajiem aktiem, gan dokumentiem, tādējādi nodrošinot, ka tiek aizsargātas visu nekustamā īpašuma atsavināšanā iesaistīto pušu tiesības. Dokumenti, kas satur personas datus, ir paredzēti šauram subjektu lokam – noteiktajiem saskaņošanas dalībniekiem, kas veic Rīkojuma projekta un anotācijas vērtēšanu.

8.1.14. uz diasporu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.15. uz profesiju reglamentāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.16. uz bērna labākajām interesēm

Vai projekts skar šo jomu?

8.2. Cita informācija

-
Pielikumi