24-TA-2841: Rīkojuma projekts (Vispārīgais)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Par prioritārā pasākuma finansējuma pārdali" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība
1.1. Pamatojums
Izstrādes pamatojums
Ministrijas / iestādes iniciatīva
Apraksts
Projekts sagatavotos, pamatojoties uz likuma „Par valsts budžetu 2024.gadam un budžeta ietvaru 2024., 2025. un 2026.gadam” 54.pantu un Sabiedrības integrācijas fonda (turpmāk – SIF) padomes 2024.gada 4.oktobra sēdes lēmuma (prot. Nr.11) 4.punktu, kas paredz novirzīt finansējuma atlikumu programmā „Atbalsts digitālam rīkam demokrātijas un sabiedrības iesaistes nodrošināšanai” uz valsts budžeta finansēto programmu „NVO fonds” izlietošanai 2024.gada ietvaros.
1.2. Mērķis
Mērķa apraksts
Projekta mērķis ir nodrošināt valsts budžeta finansētās programmas „NVO fonds” ietvaros atbalstīto projektu īstenošanu, veicot apropriācijas pārdali no budžeta resora „08. Sabiedrības integrācijas fonds” programmas 05.00.00 „NVO atbalsta un sabiedrības saliedētības programma” prioritārā pasākuma „Vismaz trīs gadus aprobēta digitāla rīka kiberdrošības aizsardzībai demokrātijas un sabiedrības iesaistes nodrošināšanai nevalstiskajā sektorā” 2024.gadā 150 000 euro apmērā uz pasākumu „NVO fonds”.
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Pašreizējā situācija
Pamatojoties uz likumprojekta „Par valsts budžetu 2024.gadam un budžeta ietvaru 2024., 2025. un 2026.gadam” (Nr.430/Lp14) otrajā lasījumā Saeimā atbalstīto priekšlikumu Nr.32, 2024.gadā SIF budžeta programmā 05.00.00 „NVO atbalsta un sabiedrības saliedētības programma” prioritārā pasākuma „Vismaz trīs gadus aprobēta digitāla rīka kiberdrošības aizsardzībai demokrātijas un sabiedrības iesaistes nodrošināšanai nevalstiskajā sektorā” īstenošanai tika piešķirts finansējums 150 000 euro. Prioritārā pasākuma mērķis – atbalstīt nevalstiskajā sektorā vismaz trīs gadus aprobēta digitālā rīka kiberdrošības aizsardzību, kas nodrošina demokrātijas un sabiedrības iesaisti pilsonisko aktivitāšu kampaņās. Ņemot vērā, ka 2024.gada 2.februārī SIF Mērķa finansējuma izlietojuma pārvaldības platformā izsludinātais atklātu projektu pieteikumu konkurss beidzās bez rezultāta, finansējumu ir iespējams novirzīt citiem mērķiem. SIF padomes 2024.gada 5.aprīļa sēdē tika lemts noraidīt vienīgo projekta pieteikumu kā neatbilstošu projektu konkursa nolikumā minētajam atbilstības vērtēšanas kritērijam Nr.3.1.7.2. „konkursā uz finansējumu nevar pretendēt pretendents, kurš ir centies ietekmēt projektu pieteikumu vērtēšanas procesā iesaistītās personas”. Ņemot vērā, ka šajā konkursā bija pieteicies tikai viens projekta iesniedzējs, kurš ir noraidīts kā neatbilstošs, pamatojoties uz minēto kritēriju, tad SIF padome lēma jaunu projektu konkursu šajā programmā neizsludināt.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
SIF padome 2024.gada 2.februāra sēdē apstiprināja Latvijas valsts budžeta finansētās programmas „Atbalsts digitālam rīkam demokrātijas un sabiedrības iesaistes nodrošināšanai” konkursa nolikumu (prot. Nr.2, 4.punkts) un 2024.gada 2.februārī SIF Mērķa finansējuma izlietojuma pārvaldības platformā tika izsludināts atklāts projektu pieteikumu konkurss. Atklātā projektu pieteikumu konkursa nolikumā noteiktajā termiņā līdz 2024.gada 20.februāra plkst.23:59:00 tika saņemts viens projekta pieteikums par kopējo pieprasīto finansējuma summu 146 262,00 euro. Projekta pieteikums vērtēšanas procesā tika atzīts par neatbilstošu atbilstības vērtēšanas kritērijam un 2024.gada 5.aprīlī SIF padome lēma noraidīt projekta pieteikumu kā neatbilstošu un atkārtotu konkursa atlasi neveikt (SIF padomes 2024.gada 5.aprīļa sēdes prot. Nr.4 8.punkts), līdz ar to konkursa finansējums netika izlietots.
2024.gada 7.jūnijā SIF padome apstiprināja valsts budžeta finansētās programmas „NVO fonds” projektu konkursa nolikumu (SIF padomes 2024.gada 7.jūnija sēdes prot. Nr.7 2.punkts) un 2024.gada 10.jūnijā SIF Mērķa finansējuma pārvaldības platformā izsludināja atklātu projektu pieteikumu konkursu. Programmas „NVO fonds” projektu konkursa ietvaros projektus iespējams iesniegt divos virzienos – mikroprojekti (finansējums vienam projektam līdz 13 000 euro) un makroprojekti (finansējums vienam projektam līdz 40 000 euro gadā (maksimālais projekta īstenošanas laiks – 22 mēneši)). Mikroprojektu sadaļā konkursā pieejamā summa ir noteikta 470 000 euro apmērā, taču projektu pieteikumi saņemti par kopējo finansējumu 1 458 337 euro apmērā. Savukārt makroprojektu sadaļā konkursā pieejamā summa ir 1 880 000 euro, taču projektu pieteikumi saņemti par kopējo finansējumu 4 836 027 euro apmērā. Ņemot vērā minēto, valsts budžeta finansētās programmas „NVO fonda” projektu konkursā konkurence projektu pieteicēju vidū ir vidēji trīs projektu pieteikumi uz vienu vietu. Valsts budžeta finansētā programma „NVO fonds” ir lielākais nevalstiskajām organizācijām pieejamais atbalsts no valsts budžeta. Valsts budžeta finansētās programmas „NVO fonda” konkursa ietvaros īstenotie nevalstisko organizāciju projekti sniedz būtisku ieguldījumu pilsoniskās sabiedrības ilgtspējīgas attīstības un demokrātijas Latvijā stiprināšanā, kā arī sniedz nevalstiskajām organizācijām iespēju stiprināt savu kapacitāti un nodrošina iespēju attīstīties ilgtermiņā kā organizācijām un demokrātiskas sabiedrības interešu pārstāvjiem.
Ņemot vērā nevalstiskajām organizācijām nepieciešamo finansējumu, lai spētu turpināt stiprināt savu kapacitāti un veicināt pilsoniskās sabiedrības ilgtspējīgu attīstību, ir būtiski finansējumu 150 000 euro apmērā novirzīt SIF organizētā konkursa „NVO fonds” ietvaros atbalstīto projektu īstenošanai. Par papildu 150 000 euro finansējumu viena gada ietvaros iespējams atbalstīt 11,54 mikroprojektus vai 3,75 makroprojektus, pieņemot, ka tiem nepieciešams maksimālais finansējuma apmērs.
Šobrīd notiek valsts budžeta finansētās programmas „NVO fonds” projektu konkursa iesniegto projektu pieteikumu vērtēšana, ko veic SIF padomes izveidota vērtēšanas komisija. Plānots, ka konkursa rezultātus SIF padome apstiprinās 2024.gada decembrī. SIF padomes 2024.gada 4.oktobra sēdē lēma finansējuma atlikumu prioritārā pasākuma „Atbalsts digitālam rīkam demokrātijas un sabiedrības iesaistes nodrošināšanai” īstenošanai 150 000 euro apmērā pārvirzīt pasākuma „NVO fonds” ietvaros apstiprināto projektu īstenošanai (SIF padomes 2024.gada 4.oktobra sēdes lēmuma (prot. Nr.11) 4.punkts).
2024.gada 7.jūnijā SIF padome apstiprināja valsts budžeta finansētās programmas „NVO fonds” projektu konkursa nolikumu (SIF padomes 2024.gada 7.jūnija sēdes prot. Nr.7 2.punkts) un 2024.gada 10.jūnijā SIF Mērķa finansējuma pārvaldības platformā izsludināja atklātu projektu pieteikumu konkursu. Programmas „NVO fonds” projektu konkursa ietvaros projektus iespējams iesniegt divos virzienos – mikroprojekti (finansējums vienam projektam līdz 13 000 euro) un makroprojekti (finansējums vienam projektam līdz 40 000 euro gadā (maksimālais projekta īstenošanas laiks – 22 mēneši)). Mikroprojektu sadaļā konkursā pieejamā summa ir noteikta 470 000 euro apmērā, taču projektu pieteikumi saņemti par kopējo finansējumu 1 458 337 euro apmērā. Savukārt makroprojektu sadaļā konkursā pieejamā summa ir 1 880 000 euro, taču projektu pieteikumi saņemti par kopējo finansējumu 4 836 027 euro apmērā. Ņemot vērā minēto, valsts budžeta finansētās programmas „NVO fonda” projektu konkursā konkurence projektu pieteicēju vidū ir vidēji trīs projektu pieteikumi uz vienu vietu. Valsts budžeta finansētā programma „NVO fonds” ir lielākais nevalstiskajām organizācijām pieejamais atbalsts no valsts budžeta. Valsts budžeta finansētās programmas „NVO fonda” konkursa ietvaros īstenotie nevalstisko organizāciju projekti sniedz būtisku ieguldījumu pilsoniskās sabiedrības ilgtspējīgas attīstības un demokrātijas Latvijā stiprināšanā, kā arī sniedz nevalstiskajām organizācijām iespēju stiprināt savu kapacitāti un nodrošina iespēju attīstīties ilgtermiņā kā organizācijām un demokrātiskas sabiedrības interešu pārstāvjiem.
Ņemot vērā nevalstiskajām organizācijām nepieciešamo finansējumu, lai spētu turpināt stiprināt savu kapacitāti un veicināt pilsoniskās sabiedrības ilgtspējīgu attīstību, ir būtiski finansējumu 150 000 euro apmērā novirzīt SIF organizētā konkursa „NVO fonds” ietvaros atbalstīto projektu īstenošanai. Par papildu 150 000 euro finansējumu viena gada ietvaros iespējams atbalstīt 11,54 mikroprojektus vai 3,75 makroprojektus, pieņemot, ka tiem nepieciešams maksimālais finansējuma apmērs.
Šobrīd notiek valsts budžeta finansētās programmas „NVO fonds” projektu konkursa iesniegto projektu pieteikumu vērtēšana, ko veic SIF padomes izveidota vērtēšanas komisija. Plānots, ka konkursa rezultātus SIF padome apstiprinās 2024.gada decembrī. SIF padomes 2024.gada 4.oktobra sēdē lēma finansējuma atlikumu prioritārā pasākuma „Atbalsts digitālam rīkam demokrātijas un sabiedrības iesaistes nodrošināšanai” īstenošanai 150 000 euro apmērā pārvirzīt pasākuma „NVO fonds” ietvaros apstiprināto projektu īstenošanai (SIF padomes 2024.gada 4.oktobra sēdes lēmuma (prot. Nr.11) 4.punkts).
Risinājuma apraksts
Saskaņā ar Sabiedrības integrācijas fonda likuma 3.panta pirmo daļu SIF mērķis ir atbilstoši attīstības plānošanas dokumentiem finansiāli atbalstīt un veicināt sabiedrības integrāciju. SIF atbalsta arī publiskā un nevalstiskā sektora attīstības programmu un projektu īstenošanu.
Projektā piedāvātais risinājums sagatavots, ņemot vērā SIF pieredzi un kapacitāti, kā arī kompetenci jautājumos, kas skar atklātu projektu iesniegumu konkursu izsludināšanu, projektu izvērtēšanu un uzraudzību. Ir izvērtēta arī līdzšinējā Kultūras ministrijas un SIF sadarbība, īstenojot dažādas valsts budžeta finansētas programmas. Valsts budžeta finansētās programmā „NVO fonds” atbalstīto oganizāciju projektu ietvaros īstenotas aktivitātes, kas stiprinājušas interešu aizstāvību kā pilsoniskās sabiedrības jomā kopumā, tā arī specifiskās jomās (veselības aprūpe, sociālais atbalsts, drošība, vides aizsardzība, u.c.), veicināta iedzīvotāju pilsoniskā aktivitāte ar izglītojošām un praktiskām līdzdalības aktivitātēm, sekmēta brīvprātīgā darba aktivitāte, stiprināts sociālais kapitāls visas sabiedrības, kā arī atsevišķu pašvaldību līmenī. Dati liecina, ka ik gadu pieaug projektos iekļauto mērķgrupu skaits, aktivitāšu dažādība, kā arī savstarpējā sadarbība starp organizācijām, starp organizācijām un iedzīvotājiem, starp iedzīvotājiem un lēmumpieņēmējiem. Gan makro, gan mikroprojektu ietvaros būtiski tiek stiprināta organizāciju kapacitāte – mikroprojektos ar katru gadu tiek ietvertas arvien plašākas mērķgrupas un aktivitāšu tvērums, savukārt makroprojektu īstenotājiem programmas „NVO fonds” finansējums ļauj nodrošināt to pamatdarbības nepārtrauktību un pēctecību, kas būtiski stiprina šo organizāciju ilgtspēju un lomu pilsoniskās sabiedrības spēcināšanā.
Projekts paredz veikt apropriācijas pārdali no budžeta resora „08. Sabiedrības integrācijas fonds” programmas 05.00.00 „NVO atbalsta un sabiedrības saliedētības programma” prioritārā pasākuma „Vismaz trīs gadus aprobēta digitāla rīka kiberdrošības aizsardzībai demokrātijas un sabiedrības iesaistes nodrošināšanai nevalstiskajā sektorā” 2024.gadā 150 000 euro apmērā uz SIF programmas 05.00.00 „NVO atbalsta un sabiedrības saliedētības programma” pasākumu „NVO fonds”.
Veicot minēto apropriācijas pārdali, valsts budžeta finansētās programmas „NVO fonds” ietvaros papildus varēs atbalstīt 11,54 mikroprojektus vai 3,75 makroprojektus.
Projektā piedāvātais risinājums sagatavots, ņemot vērā SIF pieredzi un kapacitāti, kā arī kompetenci jautājumos, kas skar atklātu projektu iesniegumu konkursu izsludināšanu, projektu izvērtēšanu un uzraudzību. Ir izvērtēta arī līdzšinējā Kultūras ministrijas un SIF sadarbība, īstenojot dažādas valsts budžeta finansētas programmas. Valsts budžeta finansētās programmā „NVO fonds” atbalstīto oganizāciju projektu ietvaros īstenotas aktivitātes, kas stiprinājušas interešu aizstāvību kā pilsoniskās sabiedrības jomā kopumā, tā arī specifiskās jomās (veselības aprūpe, sociālais atbalsts, drošība, vides aizsardzība, u.c.), veicināta iedzīvotāju pilsoniskā aktivitāte ar izglītojošām un praktiskām līdzdalības aktivitātēm, sekmēta brīvprātīgā darba aktivitāte, stiprināts sociālais kapitāls visas sabiedrības, kā arī atsevišķu pašvaldību līmenī. Dati liecina, ka ik gadu pieaug projektos iekļauto mērķgrupu skaits, aktivitāšu dažādība, kā arī savstarpējā sadarbība starp organizācijām, starp organizācijām un iedzīvotājiem, starp iedzīvotājiem un lēmumpieņēmējiem. Gan makro, gan mikroprojektu ietvaros būtiski tiek stiprināta organizāciju kapacitāte – mikroprojektos ar katru gadu tiek ietvertas arvien plašākas mērķgrupas un aktivitāšu tvērums, savukārt makroprojektu īstenotājiem programmas „NVO fonds” finansējums ļauj nodrošināt to pamatdarbības nepārtrauktību un pēctecību, kas būtiski stiprina šo organizāciju ilgtspēju un lomu pilsoniskās sabiedrības spēcināšanā.
Projekts paredz veikt apropriācijas pārdali no budžeta resora „08. Sabiedrības integrācijas fonds” programmas 05.00.00 „NVO atbalsta un sabiedrības saliedētības programma” prioritārā pasākuma „Vismaz trīs gadus aprobēta digitāla rīka kiberdrošības aizsardzībai demokrātijas un sabiedrības iesaistes nodrošināšanai nevalstiskajā sektorā” 2024.gadā 150 000 euro apmērā uz SIF programmas 05.00.00 „NVO atbalsta un sabiedrības saliedētības programma” pasākumu „NVO fonds”.
Veicot minēto apropriācijas pārdali, valsts budžeta finansētās programmas „NVO fonds” ietvaros papildus varēs atbalstīt 11,54 mikroprojektus vai 3,75 makroprojektus.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Nē
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?
Nē
1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību
1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums
Vai tiks veikts?
Nē
1.6. Cita informācija
-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
2.1. Sabiedrības grupas, kuras tiesiskais regulējums ietekmē, vai varētu ietekmēt
Fiziskās personas
Nē
Juridiskās personas
- nevalstiskās organizācijas
Ietekmes apraksts
No valsts budžeta finansētās programmas „NVO fonds” tiks nodrošināta iespēja atbalstīt papildu 11,54 mikroprojektu vai 3,75 makroprojektu pieteikumus, kas biedrībām un nodibinājumiem nodrošinās iespējas stiprināt savu kapacitāti un veicināt pilsoniskās sabiedrības ilgtspējīgu attīstību.
2.2. Tiesiskā regulējuma ietekme uz tautsaimniecību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
2.3. Administratīvo izmaksu novērtējums juridiskām personām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
2.4. Administratīvā sloga novērtējums fiziskām personām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
2.5. Atbilstības izmaksu novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
Rādītājs
2024
saskaņā ar valsts budžetu kārtējam gadam
izmaiņas kārtējā gadā, salīdzinot ar valsts budžetu kārtējam gadam
Turpmākie trīs gadi (euro)
2025
2026
2027
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
1
2
3
4
5
6
7
8
1. Budžeta ieņēmumi
0
0
0
0
0
0
0
1.1. valsts pamatbudžets, tai skaitā ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi
0
0
0
0
0
0
0
1.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
1.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
2. Budžeta izdevumi
0
0
0
0
0
0
0
2.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
0
0
0
2.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
2.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
3. Finansiālā ietekme
0
0
0
0
0
0
0
3.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
0
0
0
3.2. speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
3.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
4. Finanšu līdzekļi papildu izdevumu finansēšanai (kompensējošu izdevumu palielinājumu norāda ar "-" zīmi)
0
0
0
0
0
0
0
5. Precizēta finansiālā ietekme
0
0
0
0
5.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
5.2. speciālais budžets
0
0
0
0
5.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
6. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas (ex-ante) pielikumā)
Projektam nav ietekmes uz kopējiem valsts budžeta ieņēmumiem un izdevumiem. Projekts paredz finansējuma pārdali starp mērķiem, nemainot izdevumu ekonomiskās klasifikācijas kodus, finansējums saglabājas atlīdzībai 3 141 euro, precēm un pakalpojumiem 597 euro un subsīdijām un dotācijām 146 262 euro apmērā.
6.1. detalizēts ieņēmumu aprēķins
-
6.2. detalizēts izdevumu aprēķins
-
7. Amata vietu skaita izmaiņas (palielinājuma gadījumā: izvērsts pamatojums, izvērtējums par esošo resursu pārskatīšanas iespējām, t.sk. vakanto štata vietu, ilgstošo vakanču izmantošanu u.c.)
-
Cita informācija
Finansējums tiek pārdalīts 2024.gadā SIF budžeta programmas 05.00.00 „NVO atbalsta un sabiedrības saliedētības programma” ietvaros starp pasākumiem un tiks izlietots 2024.gadā.
4. Tiesību akta projekta ietekme uz spēkā esošo tiesību normu sistēmu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
4.2. Cita informācija
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
5.3. Cita informācija
Apraksts
-
6. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas un sabiedrības līdzdalības process
Sabiedrības līdzdalība uz šo tiesību akta projektu neattiecas
Jā
Skaidrojums
Projekts attiecas uz apropriācijas pārdali no budžeta resora “08. Sabiedrības integrācijas fonds” programmas 05.00.00 “NVO atbalsta un sabiedrības saliedētības programma” prioritārā pasākuma “Vismaz trīs gadus aprobēta digitāla rīka kiberdrošības aizsardzībai demokrātijas un sabiedrības iesaistes nodrošināšanai nevalstiskajā sektorā” 2024.gadā 150 000 euro apmērā uz SIF programmas 05.00.00 “NVO atbalsta un sabiedrības saliedētības programma” pasākumu “NVO fonds”, kas tiešā veidā neskar sabiedrības intereses.
6.4. Cita informācija
-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas
Institūcijas
- Kultūras ministrija
- Sabiedrības integrācijas fonds
7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru
Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
Nē
-
2. Tiks likvidēta institūcija
Nē
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
Nē
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
Nē
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
Nē
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
Nē
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
Nē
-
8. Cita informācija
Nē
-
7.5. Cita informācija
-
8. Horizontālās ietekmes
8.1. Projekta tiesiskā regulējuma ietekme
8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.5. uz teritoriju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.6. uz vidi
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.7. uz klimatneitralitāti
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.10. uz dzimumu līdztiesību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.11. uz veselību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
Apraksts
Valsts budžeta finansētās programmas „NVO fonds” konkursa ietvaros īstenotie nevalstisko organizāciju projekti sniedz būtisku ieguldījumu pilsoniskās sabiedrības ilgtspējīgas attīstības un demokrātijas Latvijā stiprināšanā, kā arī sniedz nevalstiskajām organizācijām iespēju stiprināt savu kapacitāti un nodrošina iespēju attīstīties ilgtermiņā kā organizācijām un demokrātiskas sabiedrības interešu pārstāvjiem.
8.1.13. uz datu aizsardzību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.14. uz diasporu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.15. uz profesiju reglamentāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.16. uz bērna labākajām interesēm
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.2. Cita informācija
-
Pielikumi