Anotācija

24-TA-2554: Noteikumu projekts (Grozījumi)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Grozījumi Ministru kabineta 2022. gada 21. jūnija noteikumos Nr. 376 "Kārtība, kādā aprēķina un sadala valsts budžeta mērķdotāciju pedagogu darba samaksai pašvaldību vispārējās izglītības iestādēs un valsts augstskolu vispārējās vidējās izglītības iestādēs"" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība

1.1. Pamatojums

Izstrādes pamatojums
Ministrijas / iestādes iniciatīva
Apraksts
Tiesību akta projekts "Grozījumi Ministru kabineta 2022. gada 21. jūnija noteikumos Nr. 376 "Kārtība, kādā aprēķina un sadala valsts budžeta mērķdotāciju pedagogu darba samaksai pašvaldību vispārējās izglītības iestādēs un valsts augstskolu vispārējās vidējās izglītības iestādēs"" (turpmāk - projekts) izstrādāts saskaņā ar Ministru kabineta 2024. gada 14. oktobra sēdes protokollēmuma (prot. Nr. 43 1.§ ) (turpmāk – protokollēmums) 9. punktā noteikto: “9. Pieņemt zināšanai, ka budžeta resora “74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums” programmā 23.00.00 “Valsts atbalsta programmas un citi valsts nozīmes pasākumi” rezervētais finansējums 30 000 000 euro apmērā prioritārajam pasākumam "Pedagogu atalgojuma pieaugumam, tai skaitā finansējums pedagogu darba samaksai atbilstoši aktualizētajam skolēnu skaitam" tiks novirzīts pedagogu zemākās algas likmes pieaugumam par 2,6% no 2025. gada 1. janvāra visiem pedagogiem, tostarp, pašvaldību, privātajās, Izglītības un zinātnes ministrijas, Aizsardzības ministrijas, Zemkopības ministrijas, Labklājības ministrijas, Tieslietu ministrijas, Kultūras ministrijas un Veselības ministrijas pārraudzībā esošajās visu līmeņu izglītības iestādēs.”

1.2. Mērķis

Mērķa apraksts
Nodrošināt no 2025.gada 1.janvāra pedagogu darba samaksas valsts budžeta mērķdotācijas aprēķinam Ministru kabineta 2022. gada 21. jūnija noteikumos Nr. 376 "Kārtība, kādā aprēķina un sadala valsts budžeta mērķdotāciju pedagogu darba samaksai pašvaldību vispārējās izglītības iestādēs un valsts augstskolu vispārējās vidējās izglītības iestādēs" (turpmāk - noteikumi) noteiktās  viena izglītojamā mērķdotācijas pieaugumu 2,6 procentu apmērā, salīdzinājumā ar 2024. gadu, pa izglītības pakāpēm un noteikumos noteiktajām mērķgrupām.
Spēkā stāšanās termiņš
01.01.2025.
Pamatojums
Nepārtrauktības nodrošināšana pedagogu darba samaksas aprēķinos un finansējuma piešķiršanā.

1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi

Pašreizējā situācija
Ņemot vērā Ministru kabineta 2024. gada 18. jūnija sēdes  protokollēmuma (prot. Nr. 25 74. §) “Informatīvais ziņojums “Par vidēja termiņa budžeta prioritārajiem attīstības virzieniem”” 2. punktā noteikto, ka likumprojekta "Par valsts budžetu 2025. gadam un budžeta ietvaru 2025., 2026. un 2027. gadam" sagatavošanā vienīgais vidējā termiņa budžeta prioritārais attīstības virziens ir valsts drošība, Izglītības un zinātnes ministrija (turpmāk – ministrija) neiesniedza priekšlikumus papildu finansējuma pieprasījumiem prioritārajiem pasākumiem, kas tieši neatbilst valsts noteiktajam prioritārajam attīstības virzienam.

Tomēr, Ministru kabineta 2024. gada 19. septembra ārkārtas sēdē, izskatot Finanšu ministrijas sagatavoto informatīvo ziņojumu “Par valsts budžeta likumprojektā iekļaujamiem prioritārajiem pasākumiem 2025., 2026., 2027. un 2028. gadam”, tika atbalstīts informatīvā ziņojuma 1. pielikumā “Priekšlikumi atbalstāmajiem prioritārajiem pasākumiem 2025., 2026., 2027. un 2028. gadam, euro” norādītais prioritārais pasākums "Pedagogu atalgojuma pieaugumam, tai skaitā finansējums pedagogu darba samaksai atbilstoši aktualizētajam skolēnu skaitam (74.resors)", kas paredz piešķirt pedagogu atalgojuma pieaugumam (tai skaitā finansējumam pedagogu darba samaksai atbilstoši aktualizētajam skolēnu skaitam) papildu finansējumu trīsdesmit miljonu euro apmērā ik gadu, kas aprēķināts ar 2,6 procentu pieaugumu algu fondam, salīdzinājumā ar 2024. gadu - apjomā, kādā paredzēts algu pieaugumu ierobežot visā valsts sektorā. Ārkārtas sēdes protokollēmuma 20. punktā noteikts: "[..] Pieņemt zināšanai, ka 74. resorā paredzēts finansējums pedagogu atlīdzībai vispārējā izglītības sektorā strādājošiem 30 milj. euro apmērā ik gadu, kas aprēķināts ar 2,6 procentu pieaugumu algu fondam salīdzinājumā ar 2024. gadu.” Minētajā protokollēmuma punktā ministrijai kā nozares politikas veidotājai uzdots arī vienoties ar pašvaldībām, iesaistītajām ministrijām un nozares sociālajiem partneriem par labāko finansējuma izlietojuma veidu nozares attīstībai ar 2025. gadu." 

Ministrijai notikušas sarunas ar izglītības īstenošanā iesaistītajām ministrijām, pašvaldību pārstāvjiem, Latvijas Izglītības un zinātnes darbinieku arodbiedrību (turpmāk - LIZDA) sociālajiem un sadarbības partneriem, mēģinot rast labāko risinājumu protokollēmuma 20. punktā minētā papildu finansējuma izlietojumam, lai nodrošinātu efektīvāko risinājumu pedagogu atalgojuma pieauguma nodrošināšanai.

Atbilstoši ministrijas 2024. gada 25. septembra LIZDA padomes sēdē paustajam un protokollēmuma 9. punktā noteiktajam, projekts paredz papildu finansējumu izmantot projektā pedagogu zemākās mēneša darba algas likmes celšanai par 2,6 procentiem no 2025. gada 1. janvāra, lai to izpildītu, no 2025.gada 1.janvāra jānodrošina pedagogu darba samaksas valsts budžeta mērķdotācijas aprēķinam noteikumos noteiktās viena izglītojamā mērķdotācijas pieaugumu 2,6 procentu apmērā, salīdzinājumā ar 2024. gadu, pa izglītības pakāpēm un noteikumos noteiktajām mērķgrupām.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Noteikumu 5. punktā noteikts, ka ministrija aprēķina mērķdotāciju pašvaldībai vienam mēnesim atbilstoši šādam mērķdotācijas apmēram uz vienu izglītojamo:
5.1. bērniem pirmsskolas izglītības programmās, tai skaitā bērniem, kas apgūst speciālās izglītības programmas speciālās izglītības grupās vai iekļaujoši vispārējās izglītības iestādēs – 129,44 euro;
5.2. 1.–6. klases skolēniem – 121,93 euro;
5.3. 7.–9. klases skolēniem – 157,12 euro;
5.4. 10.–12. klases skolēniem, tai skaitā valsts ģimnāziju īstenotajās vispārējās vidējās izglītības programmās – 168,84 euro;
5.5. 1.–9. klases ilgstoši slimojošiem skolēniem, kuri izglītību iegūst ārpus izglītības iestādes un  skolēniem pašvaldību vispārējās izglītības iestāžu pamatizglītības programmās ar augstākiem plānotajiem rezultātiem – 139,52 euro;
5.6. 1.–12. klases skolēniem, kuri apgūst speciālās izglītības programmas speciālās izglītības klasēs (grupās) vai iekļaujoši vispārējās izglītības iestādēs, un skolēniem neklātienes un tālmācības vispārējās izglītības programmās  – 148,90 euro.
Projektā  no 2025.gada 1.janvāra noteikumu 5.punktā apakšpunktos noteiktie mērķdotācijas apmēri uz vienu izglītojamo jāpalielina par 2,6 procentiem.
Lai no 2025.gada 1.janvāra nodrošinātu pedagogu darba samaksas valsts budžeta mērķdotācijas aprēķinam noteikumu 5. punktā noteiktās viena izglītojamā mērķdotācijas pieaugumu 2,6 procentu apmērā, salīdzinājumā ar 2024. gadu, pa izglītības pakāpēm un noteikumos noteiktajām mērķgrupām, projektā jāveic izmaiņas noteikumu 5. punktā.
Risinājuma apraksts
Projektā noteikumu 5. punkts izteikts jaunā redakcijā un tajā noteikts, ka ministrija aprēķina mērķdotāciju pašvaldībai vienam mēnesim atbilstoši šādam mērķdotācijas apmēram uz vienu izglītojamo:
5.1. bērniem pirmsskolas izglītības programmās, tai skaitā bērniem, kas apgūst speciālās izglītības programmas speciālās izglītības grupās vai iekļaujoši vispārējās izglītības iestādēs, – 132,81 euro;
5.2. 1.–6. klases skolēniem – 125,10 euro;
5.3. 7.–9. klases skolēniem – 161,21 euro;
5.4. 10.–12. klases skolēniem, tai skaitā valsts ģimnāziju īstenotajās vispārējās vidējās izglītības programmās, – 173,23 euro;
5.5. 1.- 9. klases ilgstoši slimojošiem skolēniem, kuri izglītību iegūst ārpus izglītības iestādes, un skolēniem pašvaldību vispārējās izglītības iestāžu pamatizglītības programmās ar augstākiem plānotajiem rezultātiem – 143,15 euro;
5.6. 1.–12. klases skolēniem, kuri apgūst speciālās izglītības programmas speciālās izglītības klasēs (grupās) vai iekļaujoši vispārējās izglītības iestādēs, un skolēniem neklātienes un tālmācības vispārējās izglītības programmās  – 152,77 euro.
Problēmas apraksts
Saskaņā ar noteikumu 8.3 punktu, pedagogu darba samaksai, kuri īsteno izglītības programmas mācību gadā, kurā pāriet uz izglītības satura īstenošanu valsts valodā izglītojamiem, kas mazākumtautību izglītības programmas apguvuši iepriekšējā mācību gadā. Papildu finansējums tiek aprēķināts, ņemot vērā šo izglītojamo skaitu sistēmā kārtējā gada 1. septembrī, atbilstoši noteikumos noteiktajam 20,16 euro mērķdotācijas apmēram uz vienu izglītojamo pamatizglītības programmās.

Lai nodrošinātu iepriekš minētās mērķdotācijas pieaugumu uz vienu izglītojamo par 2,6 procentiem, salīdzinājumā ar 2024. gadu, jāveic grozījums noteikumu 8.3 punktā, nosakot mērķdotācijas apjomu 20,68 euro.

Tehniski TAP nav iespējams precizēt noteikumu  8.3 punktu, kas nosaka viena izglītojamā, kas mazākumtautību izglītības programmas apguvis iepriekšējā mācību gadā, mērķdotācijas apjomu pamatizglītībā, jo TAP portāla sistēma nedod spēkā esošās redakcijas konsolidēto redakciju. No likumi.lv tiek izgūta nākotnes redakcija, kura nepieļauj iespēju šo apakšpunktu ne svītrot, ne izteikt citā redakcijā, tāpēc noteikumi jāpapildina  8.4 punktu, kas nosaka viena pamatizglītības izglītojamā mērķdotācijas apjomu 20,68 euro, kurš mazākumtautību izglītības programmu apguvis iepriekšējā mācību gadā.
Attiecīgi ir jāprecizē noteikumu 29.punkta redakcija, izdarot atsauci uz noteikumu 8.4 punktu un nosakot, ka minētais punkts zaudē spēku 2026. gada 1. jūnijā.
Ņemot vērā, ka tehniski nav iespējams precizēt noteikumu 8.3 punktu, tad nepieciešams noteikt, ka noteikumu 8.3 punkts zaudē spēku 2025. gada 1. janvārī.
Risinājuma apraksts
Projekts paredz:
-noteikumus papildināt ar 8.punktu, kas paredz pedagogu darba samaksai, kuri īsteno izglītības programmas mācību gadā, kurā pāriet uz izglītības satura īstenošanu valsts valodā izglītojamiem, kas mazākumtautību izglītības programmas apguvuši iepriekšējā mācību gadā. Papildu finansējums tiek aprēķināts, ņemot vērā šo izglītojamo skaitu sistēmā kārtējā gada 1. septembrī, atbilstoši noteikumos noteiktajam 20,68 euro mērķdotācijas apmēram uz vienu izglītojamo pamatizglītības programmās;
- precizēt noteikumu 29.5 punkta redakciju, nosakot, ka šo noteikumu 8.4 punkts zaudē spēku 2026. gada 1. jūnijā;
- papildināt noteikumus ar 29.6 punktu, kas nosaka, ka noteikumu 8.3 punkts zaudē spēku 2025. gada 1. janvārī.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?

1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību

1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums

Vai tiks veikts?

1.6. Cita informācija

Noteikumu projekts skatāms vienlaikus ar 2025. gada budžeta pieņemšanu. Projekts skatāms vienlaikus ar tiesību akta projektu "Grozījums Ministru kabineta 2023. gada 18. aprīļa rīkojumā Nr. 226 "Par pedagogu zemākās darba samaksas likmes pieauguma grafiku laikposmam no 2023. gada 1. septembra līdz 2025. gada 31. decembrim" (24-TA-2512), tiesību akta projektu "Grozījumi Ministru kabineta 2016. gada 5. jūlija noteikumos Nr. 445 "Pedagogu darba samaksas noteikumi"" (24-TA-2552) un tiesību akta projektu "Grozījumi Ministru kabineta 2016. gada 15. jūlija noteikumos Nr. 477 "Speciālās izglītības iestāžu un vispārējās izglītības iestāžu speciālās izglītības klašu (grupu) finansēšanas kārtība"" (24-TA-2553).
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Rādītājs
2024
saskaņā ar valsts budžetu kārtējam gadam
izmaiņas kārtējā gadā, salīdzinot ar valsts budžetu kārtējam gadam
Turpmākie trīs gadi (euro)
2025
2026
2027
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
1
2
3
4
5
6
7
8
1. Budžeta ieņēmumi
0
0
0
0
0
0
0
1.1. valsts pamatbudžets, tai skaitā ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi
0
0
0
0
0
0
0
1.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
1.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
2. Budžeta izdevumi
0
0
0
13 937 162
0
13 832 842
13 831 832
2.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
13 937 162
0
13 832 842
13 831 832
2.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
2.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
3. Finansiālā ietekme
0
0
0
-13 937 162
0
-13 832 842
-13 831 832
3.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
-13 937 162
0
-13 832 842
-13 831 832
3.2. speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
3.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
4. Finanšu līdzekļi papildu izdevumu finansēšanai (kompensējošu izdevumu palielinājumu norāda ar "-" zīmi)
0
0
0
13 937 162
0
13 832 842
13 831 832
5. Precizēta finansiālā ietekme
0
0
0
0
5.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
5.2. speciālais budžets
0
0
0
0
5.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
6. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas (ex-ante) pielikumā)
-
6.1. detalizēts ieņēmumu aprēķins
-
6.2. detalizēts izdevumu aprēķins
Detalizēts izdevumu aprēķini nosūtīti Finanšu ministrijai.
7. Amata vietu skaita izmaiņas (palielinājuma gadījumā: izvērsts pamatojums, izvērtējums par esošo resursu pārskatīšanas iespējām, t.sk. vakanto štata vietu, ilgstošo vakanču izmantošanu u.c.)
-
Cita informācija
Projekts skatāms vienlaikus ar tiesību akta projektu "Grozījumi Ministru kabineta 2016. gada 5. jūlija noteikumos Nr. 445 "Pedagogu darba samaksas noteikumi"" (24-TA-2552).

Projekts ietekmē:
→ budžeta resora "62. Mērķdotācijas pašvaldībām" programmas:
01.00.00 "Mērķdotācijas izglītības pasākumiem" (speciālās izglītības pirmsskolas grupas);
05.00.00 "Mērķdotācijas pašvaldībām – pašvaldību izglītības iestāžu pedagogu darba samaksai un valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām" (vispārējās pamatizglītības un vispārējās vidējās izglītības iestādes/programmas);
10.00.00 "Mērķdotācijas pašvaldībām – pašvaldību izglītības iestādēs bērnu no piecu gadu vecuma izglītošanā nodarbināto pedagogu darba samaksai un valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām";
→ Izglītības un zinātnes ministrijas apakšprogrammu
01.05.00 "Dotācija privātajām mācību iestādēm" (vispārējās pamatizglītības un vispārējās vidējās izglītības iestādes/programmas un bērnu no piecu gadu vecuma izglītošanā nodarbināto pedagogu darba samaksa un valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas).

Projekta īstenošanai nepieciešamais finansējums:
2025. gadā ir 13 937 162 euro, no tiem:
13 825 855 euro tiks nodrošināti, veicot pārdali no valsts budžeta resorā "74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums" programmas 23.00.00 "Valsts atbalsta programmas un citi valsts nozīmes pasākumi" (turpmāk - 74.resora programma 23.00.00) rezervētā finansējuma;
111 307 euro veicot pārdali no valsts budžeta resorā "74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums" programmas 17.00.00 "Finansējums Ukrainas civiliedzīvotāju atbalsta likumā noteikto pasākumu īstenošanai" (turpmāk - 74.resora programma 17.00.00).
2026. gadā 13 832 842 euro tiks nodrošināti no 74.resora programmas 23.00.00.
2027. gadā un turpmāk ik gadu 13 831 832 euro tiks nodrošināti no 74.resora programmas 23.00.00.

Detalizēts finansējuma sadalījums valsts budžeta resoriem, programmām, apakšprogrammām - anotācijas pielikumā.

Jautājums par papildu nepieciešamo finansējumu 2025. gadam 111 307 euro apmērā (laikposmam no 2025. gada 1. janvāra līdz 31. augustam (8 mēneši)), lai nodrošinātu pedagogu darba samaksas pieaugumu par 2,6 procentiem Ukrainas civiliedzīvotājiem, kuri uz 2024. gada 1. septembri ir reģistrēti Valsts izglītības informācijas sistēmā ar apakšstatusu "Ukrainas civiliedzīvotājs", skatāms Ministru kabinetā, veicot finansējuma pārdali no 74. resora programmas 17.00.00.
Ja pēc 2025. gada 1. septembra būs nepieciešams finansējums par Ukrainas civiliedzīvotājiem, jautājums par nepieciešamo finansējumu 2025. gadam skatāms Ministru kabinetā, veicot finansējuma pārdali no budžeta resora "74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums" programmas 17.00.00 "Finansējums Ukrainas civiliedzīvotāju atbalsta likumā noteikto pasākumu īstenošanai"".
Projekts skatāms vienlaikus ar tiesību akta projektu "Grozījums Ministru kabineta 2023. gada 18. aprīļa rīkojumā Nr. 226 "Par pedagogu zemākās darba samaksas likmes pieauguma grafiku laikposmam no 2023. gada 1. septembra līdz 2025. gada 31. decembrim" (24-TA-2512), tiesību akta projektu "Grozījumi Ministru kabineta 2016. gada 5. jūlija noteikumos Nr. 445 "Pedagogu darba samaksas noteikumi"" (24-TA-2552) un tiesību akta projektu "Grozījumi Ministru kabineta 2016. gada 15. jūlija noteikumos Nr. 477 "Speciālās izglītības iestāžu un vispārējās izglītības iestāžu speciālās izglītības klašu (grupu) finansēšanas kārtība"" (24-TA-2553).
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?

5.3. Cita informācija

Apraksts
-
Skaidrojums
Atbilstoši ministrijas 2024. gada 25. septembra LIZDA padomes sēdē paustajam, projekts paredz protokollēmumā norādīto papildu finansējumu novirzīt pedagogu zemākās mēneša darba algas likmes celšanai par 2,6 procentiem no 2025. gada 1. janvāra.

6.4. Cita informācija

Pedagogu zemākās mēneša darba algas likmes pieaugums 2,6 procentu apmērā, salīdzinājumā ar 2024. gadu, skaidrojams ar pieņemto normu 2025. gadā ierobežot algu pieaugumu visā valsts sektorā.
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?

7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas

Institūcijas
  • pašvaldības, izglītības iestādes

7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru

Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
-
2. Tiks likvidēta institūcija
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
-
8. Cita informācija
-

7.5. Cita informācija

-
8. Horizontālās ietekmes

8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.5. uz teritoriju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.6. uz vidi

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.7. uz klimatneitralitāti

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.10. uz dzimumu līdztiesību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.11. uz veselību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.13. uz datu aizsardzību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.14. uz diasporu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.15. uz profesiju reglamentāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.16. uz bērna labākajām interesēm

Vai projekts skar šo jomu?

8.2. Cita informācija

-
Pielikumi
Pielikums
Nosaukums
Papildu nepieciešams finansējums pedagogu darba samaksai un VSAOI no 01.01.2025.
Piekrītu
Paziņojums par sīkdatņu lietošanu
Lai nodrošinātu TAP portāla pieejamību, tā darbībai tiek izmantotas tikai obligātās tehniskās sīkdatnes. Esmu informēts par sīkdatņu izmantošanu un, turpinot darboties šajā vietnē, piekrītu to izmantošanai. Lasīt vairāk