Anotācija (ex-ante)

24-TA-1693: Rīkojuma projekts (Vispārīgais)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Par valstij dividendēs izmaksājamo sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Tiesu namu aģentūra" peļņas daļu par 2023. gadu" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība

1.1. Pamatojums

Izstrādes pamatojums
Ministrijas / iestādes iniciatīva
Apraksts
Atbilstoši Ministru kabineta 2022. gada 25. janvāra noteikumu Nr. 72. "Kārtība, kādā tiek prognozēti, noteikti un veikti maksājumi par valsts kapitāla izmantošanu" 9.1.3.  punktam Tieslietu ministrija kā SIA "Tiesu namu aģentūra" kapitāla daļu turētāja ir konstatējusi, ka ir nepieciešams samazināt dividendēs izmaksājamo peļņas daļu, lai veicinātu kapitālsabiedrības darbības virzienam atbilstošu pakalpojumu kvalitātes un pieejamības uzlabošanu.
SIA "Tiesu namu aģentūra" peļņa pārsniedz iepriekš prognozēto apjomu, līdz ar to valstij dividendēs izmaksājamā summa ir lielāka, nekā prognozēts. Proti, risināms jautājums par atšķirīgu dividendēs izmaksājamo peļņas daļu valstij.
Tieslietu sektora SIA "Tiesu namu aģentūra" turpina realizēt tam nozīmīgu projektu – administratīvās ēkas Invalīdu ielā 1, Rīgā, atjaunošana” (turpmāk – Attīstības projekts), kur tiks izvietotas divas tieslietu sektora iestādes: Vienotā tiesu ekspertīžu iestāde, Ieslodzījuma vietu pārvaldes centrālais aparāts.
SIA "Tiesu namu aģentūra" kā Attīstības projekta realizētājs 2020. gadā veica publisku iepirkumu par administratīvās ēkas Invalīdu ielā 1, Rīgā, projektēšanu, autoruzraudzību, demontāžu, būvniecību un teritorijas labiekārtošanu.
Publiskā iepirkuma rezultātā 2020. gada 5. novembrī tika noslēgts līgums par administratīvās ēkas Rīgā, Invalīdu ielā 1 projektēšanu, autoruzraudzību, demontāžu, būvniecību un teritorijas labiekārtošanu, piesaistot projektētāju un autoruzraugu "SARMA & NORDE Arhitekti" un būvdarbu veicēju SIA "Woltec".
Līguma summa par noteikto darbu izpildi ir 19 503 484,98 EUR (deviņpadsmit miljoni pieci simti trīs tūkstoši četri simti astoņdesmit četri euro un 98 eurocenti), neietverot pievienotās vērtības nodokli. 
Ar Ministru kabineta 10.08.2021. rīkojumu Nr.529 "Par apropriācijas palielināšanu Tieslietu ministrijai" tika atbalstīta sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Tiesu namu aģentūra" pamatkapitāla palielināšana, ieguldot tajā finanšu līdzekļus 5 460 000 euro apmērā (2021. gadā – 402 359 euro, 2022. gadā – 5 057 641 euro). Finansējums tika piešķirts augstas gatavības projektam – Vienotas tiesu ekspertīžu iestādes izveidei. Ministru kabinets atbalstīja (Ministru kabineta 18.02.2022. sēdes protokola Nr.28 42.§ 2.punkts)  papildu finansējuma piešķiršanu ar Covid-19 krīzes pārvarēšanu un ekonomikas atlabšanas saistītu projektu īstenošanai 2021. un 2022. gadā, tai skaitā Vienotas tiesu ekspertīžu iestādes izveidei.
Pārējās projekta realizācijas izmaksas ir paredzēts segt no SIA “Tiesu namu aģentūra” finanšu līdzekļiem un aizņemtajiem finanšu līdzekļiem.
Detalizētāka informācija par Attīstības projekta jau veikto un plānoto izpildi pa gadiem, un šim investīciju projektam izmantotā finansējuma sadalījumu sniegta anotācijas pielikumā.
Saskaņā ar Ministru kabineta 2022. gada 27. jūnija rīkojumu Nr. 454 "Par valsts nekustamā īpašuma ieguldīšanu sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Tiesu namu aģentūra" pamatkapitālā" nekustamais īpašums Invalīdu ielā 1, Rīgā, tika ieguldīts kapitālsabiedrības pamatkapitālā un ierakstīts zemesgrāmatā uz SIA "Tiesu namu aģentūra" vārda.
Tādējādi ar Ministru kabineta rīkojumu būtu nosakāms, ka dividendes 9,90 procentu jeb 57 610 euro apmērā no peļņas iemaksājami valsts budžetā, savukārt lielākā daļa TNA peļņas par 2023. gadu 314 819 euro apmērā novirzāmi Attīstības projekta realizācijai.

1.2. Mērķis

Mērķa apraksts
Tieslietu ministrijai kā  kapitālsabiedrības kapitāldaļu turētājai nodrošināt, ka peļņas daļa par 2023. gadu 9,90 procentu jeb 57 610 euro apmērā tiek iemaksāta valsts budžetā, bet peļņas daļa 314 819 euro apmērā tiek novirzīta tieslietu sektoram būtiskajā investīciju projektā “Administratīvās ēkas Invalīdu ielā 1, Rīgā, atjaunošana”
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība

1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi

Pašreizējā situācija
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Tiesu namu aģentūra", ir valsts kapitālsabiedrība, kurā 100% kapitāla daļu turētāja ir Tieslietu ministrija.
Atbilstoši Ministru kabineta 2022. gada 25. janvāra noteikumu Nr. 72. "Kārtība, kādā tiek prognozēti, noteikti un veikti maksājumi par valsts kapitāla izmantošanu" 3.1. punktam minimālā prognozējamā peļņas daļa, kas izmaksājama dividendēs valsts kapitālsabiedrībām, publiski privātajām kapitālsabiedrībām un publiskas personas kontrolētām kapitālsabiedrībām, kurās valsts ir dalībnieks (akcionārs), – 64 % no kapitālsabiedrības pārskata gada peļņas, ja atbilstoši šo noteikumu II nodaļai kapitālsabiedrības vidēja termiņa darbības stratēģijā nav noteikts citādi.
Ar SIA "Tiesu namu aģentūra" dalībnieku 2023. gada 20. janvāra sapulces lēmumu (protokols Nr.1, lēmums Nr.5) noteikts, ka SIA "Tiesu namu aģentūra" peļņa par 2023. gadu sastādīs 90 000 euro, no kā valstij dividendēs izmaksājami 57 600 euro.
SIA "Tiesu namu aģentūra" 2023. gada pārskats (apstiprināts 2024. gada 24. aprīļa dalībnieku sapulcē, protokols Nr.3, lēmums Nr.3) noteic, ka peļņa par pārskata gadu sastāda 581 921 euro.
Jāatzīmē, ka 2023. gada peļņas rādītāja pieaugums attiecībā pret plānoto peļņu ir skaidrojams ar lielākiem saimnieciskās darbības ieņēmumiem no kapitālsabiedrības pamatdarbības. 
Tā 2023. gadu SIA "Tiesu namu aģentūra" pabeidza ar lielāku neto apgrozījumu (saimnieciskās darbības ieņēmumiem), nekā tika sākotnēji plānots, saglabājot 2023. gada saimnieciskās darbības izdevumus sākotnēji plānotajā līmenī.
Lielāka peļņa vienlaikus ir saistīta arī ar 2023. gada ieguldīšanas darbības naudas plūsmu, 2023. gadā veiktajiem ieguldījumiem pamatlīdzekļu izveidē – remontos un būvniecībā).
Vieni no SIA "Tiesu namu aģentūra" nekustamo īpašumu apsaimniekošanas mērķiem ir nodrošināt tieslietu nozares infrastruktūras attīstību, veicinot tiesu un citu tieslietu nozares darbinieku darba vides kvalitātes uzlabošanos un pieejamību apmeklētājiem, kā arī nodrošināt esošo infrastruktūras objektu uzturēšanu un atjaunošanu, veicot ilglaicīgu vērtības pieaugumu.
Atbilstoši Ministru kabineta 2015. gada 28. jūlija rīkojumam Nr. 412 "Par nekustamā īpašuma Upes ielā 1A, Rīgā, nodošanu Tieslietu ministrijas valdījumā" anotācijā norādītajam valsts nekustamais īpašums (pēc adreses maiņas Invalīdu iela 1, Rīga) pēc valsts nekustamā īpašuma pārņemšanas Tieslietu ministrijas valdījumā un tā ieguldīšanas (ar nākamo Ministru kabineta rīkojumu) sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Tiesu namu aģentūra" pamatkapitālā, valsts nekustamais īpašums tiks izveidots par Tieslietu nozares iestāžu centru Rīgā, proti, valsts nekustamajā īpašumā līdzās jau esošajam Valsts tiesu ekspertīžu birojam tiks izvietoti Ieslodzījuma vietu pārvaldes centrālais aparāts.
SIA "Tiesu namu aģentūra" nekustamo īpašumu apsaimnieko jau kopš 2016. gada sākuma, sākotnēji gādājot par tā saglabāšanu, jo lielākā daļa no īpašuma pēc Nacionālo bruņoto spēku aiziešanas atradās neapmierinošā stāvoklī.
Kā gādīgs un rūpīgs saimnieks, pamatojoties uz Tieslietu ministrijas izvirzītajiem mērķiem, SIA "Tiesu namu aģentūra" ir nodrošinājusi ne tikai īpašuma saglabāšanu, bet arī, aktīvi iesaistoties Tieslietu ministrijai, uzsākusi nekustamā īpašuma attīstību.
Pamatojoties uz analoģisku pamatojumu un situācijas izklāstu, Ministru kabinets 2023. gadā lēma, ka SIA "Tiesu namu aģentūra" maksā atšķirīgu dividendēs izmaksājamo peļņas daļu, nosakot dividendes 21,77 procentu jeb 72 000 euro apmērā no peļņas par 2022. gadu (lūdzu skatīt Ministru kabineta 2023. gada 28. novembra rīkojumu Nr. 820 "Par valstij dividendēs izmaksājamo sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Tiesu namu aģentūra" peļņas daļu par 2022. gadu".
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Pretēji SIA "Tiesu namu aģentūra" prognozētajam pelņas lielumam par 2023. gadu kapitālsabiedrības peļņa par 2023. gada pārskata gadu bijusi vairāk, nekā sešas reizes lielāka, proti, 581 921 euro iepretim 90 000 euro.
Ņemot vērā noteikto, SIA "Tiesu namu aģentūra" valstij dividendēs par 2023. pārskata gadu būtu jāizmaksā 372 429 euro prognozēto 57 600 euro vietā.
2021. gadā tika uzsāks tieslietu sektoram nozīmīgs Attīstības projekts – administratīvās ēkas Invalīdu ielā 1, Rīgā, atjaunošana.
Ēka un zeme Invalīdu ielā 1, Rīgā, zemesgrāmatā ierakstīta uz SIA "Tiesu namu aģentūra" vārda.
Paredzēts, ka pēc ēkas atjaunošanas un jauna korpusa celtniecības ēkā tiks izvietotas divas Tieslietu ministrijas padotības iestādes: Ieslodzījuma vietas pārvaldes centrālais aparāts un Vienotā tiesu ekspertīžu iestāde.
Kopējās prognozētās Attīstības projekta izmaksas sasniegs vairāk nekā 19 miljonus euro.
Uz šī Ministru kabineta rīkojuma sagatavošana brīdi ir realizēts Attīstības projekta I posms – būvprojekta izstrāde ēkas daļas demontāžai un ēkas daļas demontāža, kā arī projekta II posms – būvprojekta izstrāde būvniecībai demontētās ēkas daļā, ēkas daļas atjaunošanai, ēkas restaurācijai, inženiertīklu ierīkošanai un teritorijas labiekārtošanai. 2024. gadā tiks pilnībā pabeigta III posma kārta par būvniecību demontētās ēkas daļā un kārta par ēkas restaurāciju. 2024.gada otrajā pusē ir paredzēts uzsākt realizēt III posma noslēdzošo kārtu par ēkas daļas atjaunošanu.
Nekustamā īpašuma Attīstības projekta finansēšanai, kurā būvniecības posmus ir paredzēts realizēt trijās atsevišķās kārtās 2023., 2024. un 2025. gadā, katrā no gadiem ir paredzēts piesaistīt gan pašas kapitālsabiedrības finanšu līdzekļus, gan aizņemtos finanšu līdzekļus no kredītiestādēm. 
No Attīstības projekta realizācijas sākuma līdz šim, par iepriekš minētajiem darbiem, jau ir veikta samaksa 8 476 672 euro apmērā, neietverot pievienotās vērtības nodokli.
Attīstības Projekts tiek finansēts no aizņemtajiem finanšu līdzekļiem un SIA "Tiesu namu aģentūra" finanšu līdzekļiem, tai skaitā ar Ministru kabineta 2021. gada 10. augusta rīkojumu Nr. 529 "Par apropriācijas palielināšanu Tieslietu ministrijai" SIA "Tiesu namu aģentūra" pamatkapitālā ieguldītie līdzekļi un ar Ministru kabineta 2023. gada 28. novembra rīkojumu Nr.820  "Par valstij dividendēs izmaksājamo sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Tiesu namu aģentūra" peļņas daļu par 2022. gadu" Attīstības projektam novirzītā 2022. gada peļņas daļa.
2024. gadā par iepriekš minētajiem darbiem vēl ir paredzēts veikt samaksu 4 605 354 euro apmērā, neietverot pievienotās vērtības nodokli.
Atbilstoši Ministru kabineta 2022. gada 25. janvāra noteikumu Nr. 72. "Kārtība, kādā tiek prognozēti, noteikti un veikti maksājumi par valsts kapitāla izmantošanu" 9.1.3. punktam, kā arī, ņemot vērā jau iepriekš rakstīto, tieši SIA "Tiesu namu aģentūra" ir gan kompetence, pieredze un zināšanas, kā arī nelokāms atbalsts no kapitāla daļu turētājas Tieslietu ministrijas, lai nodrošinātu tieslietu sektoram būtiskā investīciju projekta "Administratīvās ēkas Invalīdu ielā 1, Rīgā, atjaunošana" realizāciju tieši tādā kvalitātē kā tas atbilst labākajai praksei jau pilnībā realizētajos SIA “Tiesu namu aģentūra” projektos:
"Administratīvo tiesu komplekss Rīgā";
"Tieslietu sektora administratīvais centrs Jēkabpilī";
"Jūrmalas tiesu nams";
"Zemgales rajona tiesas Tukumā renovācija un piebūve";
"Kurzemes rajona tiesas Ventspilī renovācija un piebūve".
Risinājuma apraksts
Attīstības projekta mērķis ir nodrošināt divu būtisku tieslietu sektora iestāžu, tādu iestāžu, kas nodrošina sodu izpildi un tiesu ekspertīžu veikšanu, ievērojamu darba uzlabošanu, nodrošinot iestāžu specifikai pilnībā piemērotas telpas.
SIA "Tiesu namu aģentūra" neplānotās peļņas daļas par 2023. pārskata gadu novirzīšana Attīstības projekta realizācijai veicinās tā izpildi, kā arī nodrošinās efektīvu līdzekļu piesaisti tieslietu sektora infrastruktūras attīstībā, kas savukārt veicinās tiesu ekspertīžu un soda izpildes funkciju stiprināšanu.
Pamatojoties uz Eiropas Komisijas paziņojuma par Līguma par Eiropas Savienības darbību 107. panta 1. punktā minēto valsts atbalsta jēdzienu (2016/C 262/01) 17. punktā noteikto, finansējums, kas paredzēts, lai segtu ar valsts pārvaldes funkciju saistītos izdevumus, nav saistīts ar saimnieciskās darbības veikšanu un attiecīgi nav kvalificējams kā komercdarbības atbalsts.
Finansējums 314 819 euro apmērā tiks izlietots būvuzņēmēja sagatavota rēķina apmaksai par attiecīgā būvniecības darbu realizācijas posma, kārtas vai etapa izpildi.
Kopējais SIA "Tiesu namu aģentūra" 2023. gada peļņas 581 921 EUR sadalījums paredzēts šādi:
57 610 euro dividendēs izmaksājamā peļņas daļa;
314 819 euro investīcijām administratīvās ēkas Invalīdu ielā 1, Rīgā, atjaunošanai nododamā peļņas daļa;
209 492 euro pārējām investīcijām SIA “Tiesu namu aģentūra” nekustamo īpašumu attīstībai novirzāmā daļa, kas 2024. gadā kopā sastāda 11 959 500 euro.
Mērķtiecīga naudas līdzekļu ieguldīšana tieslietu sektora infrastruktūras attīstībā veicina tiesiskuma nostiprināšanos.
Tieslietu ministrija kā SIA "Tiesu namu aģentūra" kapitāla daļu turētāja uzraudzīs un sekmēs Attīstības projekta realizāciju pilnā apmērā.
Tādejādi jānosaka, ka SIA "Tiesu namu aģentūra" peļņas daļa par 2023. gadu 57 610 euro apmērā tiek iemaksāta valsts budžetā, bet peļņas daļa 314 819 euro apmērā tiek novirzīta kapitālsabiedrības uzsāktajā tieslietu sektoram būtiskajā investīciju projektā "Administratīvās ēkas Invalīdu ielā 1, Rīgā, atjaunošana".  
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?

1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību

1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums

Vai tiks veikts?

1.6. Cita informācija

-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Rādītājs
2024
saskaņā ar valsts budžetu kārtējam gadam
izmaiņas kārtējā gadā, salīdzinot ar valsts budžetu kārtējam gadam
Turpmākie trīs gadi (euro)
2025
2026
2027
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
1
2
3
4
5
6
7
8
1. Budžeta ieņēmumi
382 942 220
-314 819
0
0
0
0
0
1.1. valsts pamatbudžets, tai skaitā ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi
382 942 220
-314 819
0
0
0
0
0
1.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
1.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
2. Budžeta izdevumi
0
0
0
0
0
0
0
2.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
0
0
0
2.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
2.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
3. Finansiālā ietekme
382 942 220
-314 819
0
0
0
0
0
3.1. valsts pamatbudžets
382 942 220
-314 819
0
0
0
0
0
3.2. speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
3.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
4. Finanšu līdzekļi papildu izdevumu finansēšanai (kompensējošu izdevumu palielinājumu norāda ar "-" zīmi)
0
0
0
0
0
0
0
5. Precizēta finansiālā ietekme
-314 819
0
0
0
5.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
5.2. speciālais budžets
0
0
0
0
5.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
6. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas (ex-ante) pielikumā)
-
6.1. detalizēts ieņēmumu aprēķins
-
6.2. detalizēts izdevumu aprēķins
-
7. Amata vietu skaita izmaiņas (palielinājuma gadījumā: izvērsts pamatojums, izvērtējums par esošo resursu pārskatīšanas iespējām, t.sk. vakanto štata vietu, ilgstošo vakanču izmantošanu u.c.)
-
Cita informācija
Lai arī tabulā tiek norādīta negatīva ietekme uz valsts budžetu, rīkojuma projektā norādītā dividendēs izmaksājamā peļņas daļa atbilst prognozētajai peļņas daļai, kas naudas izteiksmē norādīta SIA "Tiesu namu aģentūra" 2023. gada darbības plānā.
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?

5.3. Cita informācija

Apraksts
-
Skaidrojums
Atbilstoši Ministru kabineta 2009. gada 25. augusta noteikumu Nr. 970 "Sabiedrības līdzdalības kārtība attīstības plānošanas procesā" 5. punktam sabiedrības līdzdalības kārtība ir piemērojama tiesību aktu projektu izstrādē, kas būtiski maina esošo regulējumu vai paredz ieviest jaunas politiskās iniciatīvas. Ņemot vērā, ka projekts neatbilst minētajiem kritērijiem, sabiedrības līdzdalības kārtība projekta izstrādē netiek piemērota.

6.4. Cita informācija

-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?

7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas

Institūcijas
  • SIA "Tiesu namu aģentūra"
  • Tieslietu ministrija

7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru

Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
-
2. Tiks likvidēta institūcija
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
-
8. Cita informācija
-

7.5. Cita informācija

-
8. Horizontālās ietekmes

8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.5. uz teritoriju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.6. uz vidi

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.7. uz klimatneitralitāti

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.10. uz dzimumu līdztiesību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.11. uz veselību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.13. uz datu aizsardzību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.14. uz diasporu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.15. uz profesiju reglamentāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.16. uz bērna labākajām interesēm

Vai projekts skar šo jomu?

8.2. Cita informācija

-
Pielikumi
Pielikums
Nosaukums
Attīstības projekta investīciju plāns, Pielikums Nr.1