22-TA-3472: Rīkojuma projekts (Vispārīgais)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Par finanšu līdzekļu apropriācijas pārdali no budžeta resora ''74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums'' valsts budžeta programmas 12.00.00 ''Finansējums veselības jomas pasākumiem Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai''" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība
1.1. Pamatojums
Izstrādes pamatojums
Tiesību akts / Ministru Prezidenta rezolūcija
Apraksts
Ministru kabineta (turpmāk – MK) rīkojuma projekts “Par finanšu līdzekļu pārdali no budžeta resora ''74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums'' valsts budžeta programmas 12.00.00 ''Finansējums veselības jomas pasākumiem Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai''” (turpmāk – rīkojuma projekts) izstrādāts, pamatojoties uz:
- Likuma “Par valsts budžetu 2022.gadam” 49.pants;
- Ministru kabineta 2022.gada 3.februāra rīkojuma Nr.60 “Par valsts kustamās mantas nodošanu bez atlīdzības” 4.punkts (prot. Nr. 5 66. §);
- Ministru kabineta 2022.gada 18.janvāra rīkojums Nr.37 "Grozījumi Ministru kabineta 2021. gada 14. decembra rīkojumā Nr. 963 “Par valsts kustamās mantas nodošanu bez atlīdzības” 4.punkts (prot.Nr.3 57.§);
- Ministru kabineta 2022.gada 18.janvāra rīkojuma Nr.36 “Par valsts kustamās mantas nodošanu bez atlīdzības” 4.punkts (prot. Nr. 3 59. §).
- Likuma “Par valsts budžetu 2022.gadam” 49.pants;
- Ministru kabineta 2022.gada 3.februāra rīkojuma Nr.60 “Par valsts kustamās mantas nodošanu bez atlīdzības” 4.punkts (prot. Nr. 5 66. §);
- Ministru kabineta 2022.gada 18.janvāra rīkojums Nr.37 "Grozījumi Ministru kabineta 2021. gada 14. decembra rīkojumā Nr. 963 “Par valsts kustamās mantas nodošanu bez atlīdzības” 4.punkts (prot.Nr.3 57.§);
- Ministru kabineta 2022.gada 18.janvāra rīkojuma Nr.36 “Par valsts kustamās mantas nodošanu bez atlīdzības” 4.punkts (prot. Nr. 3 59. §).
1.2. Mērķis
Mērķa apraksts
Ministru kabinetam nepieciešams pieņemt lēmumu par apropriācijas pārdali no budžeta resora “74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums” programmas 12.00.00 “Finansējums veselības jomas pasākumiem Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai” 14 257 863 euro apmērā, lai segtu izdevumus, kas radušies saistībā ar Covid-19 infekcijas uzliesmojumu un tā seku novēršanu.
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Pašreizējā situācija
No 2021. gada 3. maija Latvijā uzsākta visu iedzīvotāju vakcinācija pret Covid-19. Tas nozīmē, ka vakcinācijai var reģistrēties ne tikai prioritāro grupu iedzīvotāji. No 2021.gada 16. decembra, vakcīnu pret Covid-19 var saņemt ikviens bērns no piecu gadu vecuma.
Nacionālais veselības dienests slēdz līgumus ar ārstniecības iestādēm par COVID-19 vakcinācijas pakalpojumu sniegšanu.
Vakcināciju pret Covid-19 var saņemt ģimenes ārstu praksēs, ārstniecības iestādēs, vakcinācijas centros un vakcinācijas punktos lielveikalos gan novados, gan galvaspilsētā. Tiek organizēta mājas un izbraukuma vakcinācija Latvijas novados, realizējot pieeju vakcinācijas pakalpojumam pēc iespējas tuvāk cilvēku ikdienas gaitām.
Personu vakcinācija tiek veikta, ievērojot epidemioloģiskās drošības pasākumus un prioritāri pēc pieraksta, lai samazinātu personu savstarpējo kontaktu iespēju.
Pirms vakcinācijas notiek ārstniecības personas konsultācija, lai identificētu personas vecumu un iepriekš saņemto Covid-19 vakcīnu ražotāju un devu skaitu un intervālus starp saņemtām vakcīnām, lai noskaidrotu vakcinējamās personas veselības stāvokli. Vakcināciju veic praktizēttiesīgas ārstniecības personas un medicīnas asistenti.
SIA “Magnum Medical” saskaņā ar līgumu ar Nacionālo veselības dienestu nodrošina vakcīnu pret Covid-19 uzglabāšanu noliktavā, no kuras vakcīnas tiek piegādātas vakcinācijas iestādēm atbilstoši to pasūtījumam. Nacionālais veselības dienests ir noslēdzis līgumus par vakcīnu pret Covid -19 loģistiku uz vakcinācijas iestādēm ar SIA “Magnum Medical” un AS Ŗecipe Plus”.
Pamatojoties uz likuma “Par valsts budžetu 2022.gadam” 49.pantu, kurš nosaka, ka budžeta resora “74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums” programmā 12.00.00 “Finansējums veselības jomas pasākumiem Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai” noteikto apropriāciju 131 245 007 euro apmērā finanšu ministrs pārdala ministrijai vai citai centrālajai valsts iestādei atbilstoši Ministru kabineta lēmumam, ja Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija piecu darba dienu laikā no attiecīgās informācijas saņemšanas dienas ir to izskatījusi un nav iebildusi pret apropriācijas pārdali Veselības ministrija ir sagatavojusi rīkojuma projektu “Par finanšu līdzekļu pārdali no budžeta resora “74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums” valsts budžeta programmas 12.00.00 “Finansējums veselības jomas pasākumiem Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai””.
Nacionālais veselības dienests slēdz līgumus ar ārstniecības iestādēm par COVID-19 vakcinācijas pakalpojumu sniegšanu.
Vakcināciju pret Covid-19 var saņemt ģimenes ārstu praksēs, ārstniecības iestādēs, vakcinācijas centros un vakcinācijas punktos lielveikalos gan novados, gan galvaspilsētā. Tiek organizēta mājas un izbraukuma vakcinācija Latvijas novados, realizējot pieeju vakcinācijas pakalpojumam pēc iespējas tuvāk cilvēku ikdienas gaitām.
Personu vakcinācija tiek veikta, ievērojot epidemioloģiskās drošības pasākumus un prioritāri pēc pieraksta, lai samazinātu personu savstarpējo kontaktu iespēju.
Pirms vakcinācijas notiek ārstniecības personas konsultācija, lai identificētu personas vecumu un iepriekš saņemto Covid-19 vakcīnu ražotāju un devu skaitu un intervālus starp saņemtām vakcīnām, lai noskaidrotu vakcinējamās personas veselības stāvokli. Vakcināciju veic praktizēttiesīgas ārstniecības personas un medicīnas asistenti.
SIA “Magnum Medical” saskaņā ar līgumu ar Nacionālo veselības dienestu nodrošina vakcīnu pret Covid-19 uzglabāšanu noliktavā, no kuras vakcīnas tiek piegādātas vakcinācijas iestādēm atbilstoši to pasūtījumam. Nacionālais veselības dienests ir noslēdzis līgumus par vakcīnu pret Covid -19 loģistiku uz vakcinācijas iestādēm ar SIA “Magnum Medical” un AS Ŗecipe Plus”.
Pamatojoties uz likuma “Par valsts budžetu 2022.gadam” 49.pantu, kurš nosaka, ka budžeta resora “74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums” programmā 12.00.00 “Finansējums veselības jomas pasākumiem Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai” noteikto apropriāciju 131 245 007 euro apmērā finanšu ministrs pārdala ministrijai vai citai centrālajai valsts iestādei atbilstoši Ministru kabineta lēmumam, ja Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija piecu darba dienu laikā no attiecīgās informācijas saņemšanas dienas ir to izskatījusi un nav iebildusi pret apropriācijas pārdali Veselības ministrija ir sagatavojusi rīkojuma projektu “Par finanšu līdzekļu pārdali no budžeta resora “74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums” valsts budžeta programmas 12.00.00 “Finansējums veselības jomas pasākumiem Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai””.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Šobrīd nepieciešams Ministru kabineta lēmums par apropriācijas pārdali budžeta resora ''74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums'' programmas 12.00.00 ''Finansējums veselības jomas pasākumiem Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai'' 14 257 863 euro apmērā uz šādām Veselības ministrijas (Nacionālā veselības dienesta) budžeta apakšprogrammām, lai segtu izdevumus, kas radušies saistībā ar Covid-19 infekcijas uzliesmojumu un tā seku novēršanu:
- uz budžeta apakšprogrammu 33.04.00 ''Centralizēta medikamentu un materiālu iegāde'' 14 031 302 euro apmērā par Covid-19 vakcīnu iegādi, uzglabāšanu un loģistiku;
- uz budžeta apakšprogrammu 33.16.00 “Pārējo ambulatoro veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšana” 226 028 euro apmērā par Covid–19 vakcīnu ievadi 2022.gada jūlijā, augustā un septembrī;
- uz budžeta apakšprogrammu 33.18.00 “Plānveida stacionāro veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšana” 533 euro apmērā par Covid-19 vakcīnu ievadi 2021.gada oktobrī, novembrī, decembrī un 2022. gada janvārī, februārī, aprīlī, maijā, jūlijā un septembrī.
- uz budžeta apakšprogrammu 33.04.00 ''Centralizēta medikamentu un materiālu iegāde'' 14 031 302 euro apmērā par Covid-19 vakcīnu iegādi, uzglabāšanu un loģistiku;
- uz budžeta apakšprogrammu 33.16.00 “Pārējo ambulatoro veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšana” 226 028 euro apmērā par Covid–19 vakcīnu ievadi 2022.gada jūlijā, augustā un septembrī;
- uz budžeta apakšprogrammu 33.18.00 “Plānveida stacionāro veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšana” 533 euro apmērā par Covid-19 vakcīnu ievadi 2021.gada oktobrī, novembrī, decembrī un 2022. gada janvārī, februārī, aprīlī, maijā, jūlijā un septembrī.
Risinājuma apraksts
Rīkojuma projekts paredz atbilstoši likuma "Par valsts budžetu 2022. gadam" 49. pantam atbalstīt apropriācijas pārdali no budžeta resora ''74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums'' programmas 12.00.00 ''Finansējums veselības jomas pasākumiem Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai'' 14 257 863 euro apmērā uz šādām Veselības ministrijas (Nacionālā veselības dienesta) budžeta apakšprogrammām, lai segtu izdevumus, kas radušies saistībā ar Covid-19 infekcijas uzliesmojumu un tā seku novēršanu:
- uz budžeta apakšprogrammu 33.04.00 ''Centralizēta medikamentu un materiālu iegāde'' 14 031 302 euro apmērā par Covid-19 vakcīnu iegādi, uzglabāšanu un loģistiku;
- uz budžeta apakšprogrammu 33.16.00 “Pārējo ambulatoro veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšana” 226 028 euro apmērā par Covid–19 vakcīnu ievadi 2022.gada jūlijā, augustā un septembrī;
- uz budžeta apakšprogrammu 33.18.00 “Plānveida stacionāro veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšana” 533 euro apmērā par Covid-19 vakcīnu ievadi 2021.gada oktobrī, novembrī, decembrī un 2022. gada janvārī, februārī, aprīlī, maijā, jūlijā un septembrī.
- uz budžeta apakšprogrammu 33.04.00 ''Centralizēta medikamentu un materiālu iegāde'' 14 031 302 euro apmērā par Covid-19 vakcīnu iegādi, uzglabāšanu un loģistiku;
- uz budžeta apakšprogrammu 33.16.00 “Pārējo ambulatoro veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšana” 226 028 euro apmērā par Covid–19 vakcīnu ievadi 2022.gada jūlijā, augustā un septembrī;
- uz budžeta apakšprogrammu 33.18.00 “Plānveida stacionāro veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšana” 533 euro apmērā par Covid-19 vakcīnu ievadi 2021.gada oktobrī, novembrī, decembrī un 2022. gada janvārī, februārī, aprīlī, maijā, jūlijā un septembrī.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Nē
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?
Nē
1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību
1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums
Vai tiks veikts?
Nē
1.6. Cita informācija
Projekts šo jomu neskar.
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
Rādītājs
2022
saskaņā ar valsts budžetu kārtējam gadam
izmaiņas kārtējā gadā, salīdzinot ar valsts budžetu kārtējam gadam
Turpmākie trīs gadi (euro)
2023
2024
2025
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
1
2
3
4
5
6
7
8
1. Budžeta ieņēmumi
63 595 452
0
0
0
0
0
0
1.1. valsts pamatbudžets, tai skaitā ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi
63 595 452
0
0
0
0
0
0
1.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
1.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
2. Budžeta izdevumi
63 595 452
14 257 863
0
0
0
0
0
2.1. valsts pamatbudžets
63 595 452
14 257 863
0
0
0
0
0
2.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
2.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
3. Finansiālā ietekme
0
-14 257 863
0
0
0
0
0
3.1. valsts pamatbudžets
0
-14 257 863
0
0
0
0
0
3.2. speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
3.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
4. Finanšu līdzekļi papildu izdevumu finansēšanai (kompensējošu izdevumu palielinājumu norāda ar "-" zīmi)
0
14 257 863
0
0
0
0
0
5. Precizēta finansiālā ietekme
0
0
0
0
5.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
5.2. speciālais budžets
0
0
0
0
5.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
6. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas (ex-ante) pielikumā)
Saskaņā ar Ministru kabineta un Finanšu ministrijas rīkojumiem kopā vakcīnu iegādēm, loģistikai, uzglabāšanai, un citiem ar vakcīnu saistītiem izdevumiem piešķirts ir 63 595 452 euro apmērā.
Rīkojuma projekts paredz atbilstoši likuma "Par valsts budžetu 2022. gadam" 49. pantam atbalstīt apropriācijas pārdali no budžeta resora ''74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums'' programmas 12.00.00 ''Finansējums veselības jomas pasākumiem Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai'' 14 257 863 euro apmērā (skat., anotācijas pielikumu Nr. 1 – Nr.22) uz šādām Veselības ministrijas (Nacionālā veselības dienesta) budžeta apakšprogrammām, lai segtu izdevumus, kas radušies saistībā ar Covid-19 infekcijas uzliesmojumu un tā seku novēršanu:
• uz budžeta apakšprogrammu 33.04.00 ''Centralizēta medikamentu un materiālu iegāde'' 14 031 302 euro apmērā par Covid-19 vakcīnu iegādi, uzglabāšanu un loģistiku (EKK 3000 “Subsīdijas un dotācijas”);
• uz budžeta apakšprogrammu 33.16.00 “Pārējo ambulatoro veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšana” 226 028 euro apmērā par Covid-19 vakcīnu ievadi 2022. gada jūlijā, augustā un septembrī (224 447 euro apmērā - EKK 3000 “Subsīdijas un dotācijas”, 1 581 euro apmērā – EKK 7460 “Pārējie valsts budžeta uzturēšanas izdevumu transferti pašvaldībām”);
• uz budžeta apakšprogrammu 33.18.00 “Plānveida stacionāro veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšana” 533 euro apmērā par Covid-19 vakcīnu ievadi 2021.gada oktobrī, novembrī, decembrī un 2022. gada janvārī, februārī, aprīlī, maijā, jūlijā un septembrī (EKK 3000 “Subsīdijas un dotācijas”).
2022.gada septembrī atsevišķas iestādes ir veikušas labojumus VIS ievadītājās pacientu kartēs par 2021.gadu, norādot papildus blakus diagnozi U11.9 (U11.9 nosaukums - nepieciešamība imunizēt pret Covid-19, bez precizējuma). Ja minētā blakus diagnoze nav norādīta ievadītajā kartē, manipulācija netiek apmaksāta.
Pieprasītais finansējums nepārklājas ar jau VM pārdalīto finansējumu no programmas 12.00.00 ''Finansējums veselības jomas pasākumiem Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai''.
Finansējuma 14 257 863 euro sadalījums pa periodiem*:
Veselības ministrija normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā sagatavos un iesniegs Finanšu ministrijā pieprasījumu par pamatbudžeta apropriācijas pārdali atbilstoši šā rīkojuma 1. punktam.
Finanšu ministrs normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā informēs Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisiju par šā rīkojuma 1.punktā minēto apropriācijas pārdali un, ja Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija piecu darbdienu laikā no attiecīgās informācijas saņemšanas dienas nebūs iebildusi pret apropriācijas pārdali, veiks apropriācijas pārdali.
Rīkojuma projekts paredz atbilstoši likuma "Par valsts budžetu 2022. gadam" 49. pantam atbalstīt apropriācijas pārdali no budžeta resora ''74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums'' programmas 12.00.00 ''Finansējums veselības jomas pasākumiem Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai'' 14 257 863 euro apmērā (skat., anotācijas pielikumu Nr. 1 – Nr.22) uz šādām Veselības ministrijas (Nacionālā veselības dienesta) budžeta apakšprogrammām, lai segtu izdevumus, kas radušies saistībā ar Covid-19 infekcijas uzliesmojumu un tā seku novēršanu:
• uz budžeta apakšprogrammu 33.04.00 ''Centralizēta medikamentu un materiālu iegāde'' 14 031 302 euro apmērā par Covid-19 vakcīnu iegādi, uzglabāšanu un loģistiku (EKK 3000 “Subsīdijas un dotācijas”);
• uz budžeta apakšprogrammu 33.16.00 “Pārējo ambulatoro veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšana” 226 028 euro apmērā par Covid-19 vakcīnu ievadi 2022. gada jūlijā, augustā un septembrī (224 447 euro apmērā - EKK 3000 “Subsīdijas un dotācijas”, 1 581 euro apmērā – EKK 7460 “Pārējie valsts budžeta uzturēšanas izdevumu transferti pašvaldībām”);
• uz budžeta apakšprogrammu 33.18.00 “Plānveida stacionāro veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšana” 533 euro apmērā par Covid-19 vakcīnu ievadi 2021.gada oktobrī, novembrī, decembrī un 2022. gada janvārī, februārī, aprīlī, maijā, jūlijā un septembrī (EKK 3000 “Subsīdijas un dotācijas”).
2022.gada septembrī atsevišķas iestādes ir veikušas labojumus VIS ievadītājās pacientu kartēs par 2021.gadu, norādot papildus blakus diagnozi U11.9 (U11.9 nosaukums - nepieciešamība imunizēt pret Covid-19, bez precizējuma). Ja minētā blakus diagnoze nav norādīta ievadītajā kartē, manipulācija netiek apmaksāta.
Pieprasītais finansējums nepārklājas ar jau VM pārdalīto finansējumu no programmas 12.00.00 ''Finansējums veselības jomas pasākumiem Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai''.
Finansējuma 14 257 863 euro sadalījums pa periodiem*:
Oktobris (2021) | Novembris (2021) | Decembris (2021) | Janvāris (2022) | Februāris (2022) | Marts (2022) | Aprīlis (2022) | Maijs (2022) | Jūlijs (2022) | Augusts (2022) | Septembris (2022) | Oktobris (2022) | Novembris (2022) |
4 | 13 |
43 |
5 677 |
9 |
6 050 |
4 | 45 | 39 732 |
71 834 |
4 622 585 |
5 478 561 |
4 033 306 |
Kopā, euro | 14 257 863 |
Veselības ministrija normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā sagatavos un iesniegs Finanšu ministrijā pieprasījumu par pamatbudžeta apropriācijas pārdali atbilstoši šā rīkojuma 1. punktam.
Finanšu ministrs normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā informēs Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisiju par šā rīkojuma 1.punktā minēto apropriācijas pārdali un, ja Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija piecu darbdienu laikā no attiecīgās informācijas saņemšanas dienas nebūs iebildusi pret apropriācijas pārdali, veiks apropriācijas pārdali.
6.1. detalizēts ieņēmumu aprēķins
-
6.2. detalizēts izdevumu aprēķins
Skatīt 6.punktu
7. Amata vietu skaita izmaiņas (palielinājuma gadījumā: izvērsts pamatojums, izvērtējums par esošo resursu pārskatīšanas iespējām, t.sk. vakanto štata vietu, ilgstošo vakanču izmantošanu u.c.)
-
Cita informācija
Izdevumi 14 031 302 euro apmērā tiks veikti Veselības ministrijas (Nacionālā veselības dienesta) budžeta apakšprogrammas 33.04.00 “Centralizēta medikamentu un materiālu iegāde” ietvaros, līdzekļus pārdalot no valsts budžeta programmas 12.00.00 “Finansējums veselības jomas pasākumiem Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai”.
Izdevumi 226 028 euro apmērā tiks veikti Veselības ministrijas (Nacionālā veselības dienesta) budžeta apakšprogrammas 33.16.00 “Pārējo ambulatoro veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšana” ietvaros, līdzekļus pārdalot no valsts budžeta programmas 12.00.00 “Finansējums veselības jomas pasākumiem Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai”.
Izdevumi 533 euro apmērā tiks veikti Veselības ministrijas (Nacionālā veselības dienesta) budžeta apakšprogrammas 33.18.00 “Plānveida stacionāro veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšana” ietvaros, līdzekļus pārdalot no valsts budžeta programmas 12.00.00 “Finansējums veselības jomas pasākumiem Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai”.
Izdevumi 226 028 euro apmērā tiks veikti Veselības ministrijas (Nacionālā veselības dienesta) budžeta apakšprogrammas 33.16.00 “Pārējo ambulatoro veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšana” ietvaros, līdzekļus pārdalot no valsts budžeta programmas 12.00.00 “Finansējums veselības jomas pasākumiem Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai”.
Izdevumi 533 euro apmērā tiks veikti Veselības ministrijas (Nacionālā veselības dienesta) budžeta apakšprogrammas 33.18.00 “Plānveida stacionāro veselības aprūpes pakalpojumu nodrošināšana” ietvaros, līdzekļus pārdalot no valsts budžeta programmas 12.00.00 “Finansējums veselības jomas pasākumiem Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai”.
4. Tiesību akta projekta ietekme uz spēkā esošo tiesību normu sistēmu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
4.2. Cita informācija
Projekts šo jomu neskar.
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
5.3. Cita informācija
Apraksts
Projekts šo jomu neskar
6. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas un sabiedrības līdzdalības process
Sabiedrības līdzdalība uz šo tiesību akta projektu neattiecas
Nē
6.1. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas
Valsts un pašvaldību institūcijas
Nacionālais veselības dienestsNevalstiskās organizācijas
NēCits
Nē6.2. Sabiedrības līdzdalības organizēšanas veidi
6.3. Sabiedrības līdzdalības rezultāti
Projekts šo jomu neskar.
6.4. Cita informācija
Projekts šo jomu neskar.
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas
Institūcijas
- Nacionālais veselības dienests
7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru
Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
Nē
-
2. Tiks likvidēta institūcija
Nē
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
Nē
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
Nē
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
Nē
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
Nē
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
Nē
-
8. Cita informācija
Nē
-
7.5. Cita informācija
Projekts šo jomu neskar.
8. Horizontālās ietekmes
8.1. Projekta tiesiskā regulējuma ietekme
8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.5. uz teritoriju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.6. uz vidi
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.7. uz klimatneitralitāti
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.10. uz dzimumu līdztiesību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.11. uz veselību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.13. uz datu aizsardzību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.14. uz diasporu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.15. uz profesiju reglamentāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.16. uz bērna labākajām interesēm
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.2. Cita informācija
Projekts šo jomu neskar.
Pielikumi