Anotācija

25-TA-2037: Rīkojuma projekts (Vispārīgais)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Par finanšu līdzekļu piešķiršanu no valsts budžeta programmas "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem"" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība

1.1. Pamatojums

Izstrādes pamatojums
Ministrijas / iestādes iniciatīva
Apraksts
Ministru kabineta 2011. gada 27. decembra noteikumu Nr. 1025 “Noteikumi par rīcību ar lietiskajiem pierādījumiem un arestēto mantu” (turpmāk – MK noteikumi Nr. 1025) 73. punkts un Ministru kabineta 2018. gada 17. jūlija noteikumu Nr. 421 “Kārtība, kādā veic gadskārtējā valsts budžeta likumā noteiktās apropriācijas izmaiņas” (turpmāk – MK noteikumi Nr. 421) 46. punkts.

1.2. Mērķis

Mērķa apraksts
Krāslavas novada pašvaldībai nepieciešami finanšu līdzekļi 2 762 euro apmērā, lai kompensētu izdevumus, kas radušies par Krāslavas novada pašvaldībai nodotās arestētās mantas un nekustamā īpašuma glabāšanu (aizsardzību) ”Amina”-2, Krāslavas novadā, Kalniešu pagastā, Silava, ”Amina” no 2025. gada 1. janvāra līdz 31. jūlijam.
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība

1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi

Pašreizējā situācija
Pamatojoties uz Krāslavas novada pašvaldības 2025. gada 15. augustā iesniegto informāciju (vēstule Nr. 1.1-12/842), saskaņā ar 2023. gada 2. oktobra Rīgas pilsētas tiesas lēmumu kriminālprocesā Nr. 11816000218, Krāslavas novada pašvaldībai glabāšanai (aizsardzībai) tika nodota arestētā manta un nekustamais īpašums “Amina”-2, Krāslavas novadā, Kalniešu pagastā, Silava, “Amina” (kadastra Nr.60680030325). Līdz ar to Krāslavas novada pašvaldība lūdz no valsts budžeta programmas “Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem” segt izdevumus, kas radušies par nodotās arestētās mantas un nekustamā īpašuma glabāšanu (aizsardzību) no 2025. gada 1. janvāra līdz 31. jūlijam.

MK noteikumu Nr. 1025 73. punkts noteic, ka pašvaldības līdzekļu pieprasījumu par izdevumiem, kas radušies, glabājot šo noteikumu 64. punktā [1] minēto mantu vai nekustamo īpašumu, iesniedz Viedās administrācijas un reģionālās attīstības ministrijai (turpmāk - VARAM)[2] divas reizes gadā – līdz 1. septembrim par laikposmu no 1. janvāra līdz 31. jūlijam un līdz 1. februārim par laikposmu no iepriekšējā gada 1. augusta līdz 31. decembrim. VARAM apkopo un izvērtē pašvaldību iesniegtos pieteikumus un sagatavo līdzekļu pieprasījumu no valsts budžeta programmas “Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem” – līdz 20. septembrim par laikposmu no 1. janvāra līdz 31. jūlijam un līdz 20. februārim par laikposmu no iepriekšējā gada 1. augusta līdz 31. decembrim.

[1] 64. Ja arests uzlikts mantai, kas ir nekustamais īpašums, vai mantai, kuru pārvietot nav iespējams, un to nevar atstāt glabāšanā tās īpašniekam vai lietotājam, viņa ģimenes loceklim vai citai fiziskai vai juridiskai personai, to nodod glabāšanā (aizsardzībā) attiecīgajai pašvaldībai, kuras teritorijā tā atrodas (https://likumi.lv/ta/id/242165-noteikumi-par-ricibu-ar-lietiskajiem-pieradijumiem-un-aresteto-mantu).
[2] Saskaņā ar Ministru kabineta 2024. gada 7. jūnija rīkojuma Nr. 446 "Par Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas un Klimata un enerģētikas ministrijas reorganizāciju" 3. punktu ar 2024. gada 1. jūliju Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas nosaukums ir Viedās administrācijas un reģionālās attīstības ministrija un tā ir vadošā valsts pārvaldes iestāde dabas aizsardzības jomā.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Krāslavas novada pašvaldība pievienojusi noslēgtos līgumus un vienošanos par līguma grozījumiem:
1) 2023. gada 30. oktobra līgumu Nr. 488A, Nr. 3.3/2023/242s ar SIA “SAIF” par objekta “Amina”, Silovi, Kalniešu pagasts, Krāslavas novads, (zivju saimniecības ēkas), kadastra Nr. 6068 003 0325 apsardzi caur Centrālo novērošanas pulti un apsardzes signalizācijas tehnisko apkalpošanu, pakalpojuma summa 48,40 euro mēnesī, termiņš līdz  brīdim, kad viena no pusēm rakstiski piesaka līguma  pārtraukšanu;
2) 2023. gada 1. novembra līgumu Nr. 2023-010/031/a, Nr. 3.3/2023/345s ar SIA “IVIKS” par objektā “Amina”, Silovi, Kalniešu pagastā, Krāslavas novadā videonovērošanas sistēmas pirmreizēju apsekošanu un nepieciešamo kameru pārvietošanu, kā arī vadu pagarināšanu starp ēkām, lai nodrošinātu ārtelpu kameru darbību un esenciālo iekštelpu kameru darbību, pakalpojuma maksa 284,35 euro mēnesī, termiņš seši mēneši un var tikt pagarināts;
3) 2024. gada 23. aprīļa vienošanos Nr. 1 (Nr. 1.1.-3/2024/107s) ar SIA “IVIKS” par 2023. gada 1. novembra līguma Nr. 3.3/2023/345s (Nr. 2023-010/031/a) grozījumiem, noslēdzot līgumu līdz 2024. gada 30. oktobrim un termiņš var tikt pagarināts;
4) 2024. gada 1. novembra vienošanos  Nr.2 (Nr.1.1-3/2024/248s) ar SIA “IVIKS” par 2023. gada 1. novembra līguma Nr. 3.3/2023/345s (Nr.2023-010/031/a) grozījumiem, noslēdzot līgumu līdz 2025. gada 30. aprīlim un termiņš var tikt pagarināts;
5) 2025. gada 1. maija vienošanos Nr. 3 (Nr. 1.1-3/2025/118s) ar SIA “IVIKS” par 2023. gada 1. novembra līguma Nr. 3.3/2023/345s (Nr. 2023-010/031/a) grozījumiem, noslēdzot līgumu līdz 2026. gada 30. aprīlim un termiņš var tikt pagarināts.

Vienlaikus Krāslavas novada pašvaldība pievienojusi 2025. gada 7. marta aktu Nr. 2-58/77 (turpmāk - akts), kas sastādīts, pamatojoties uz Krāslavas novada pašvaldības 2025. gada 22. janvāra rīkojumu Nr. 1.1-2/11 “Par materiālo vērtību norakstīšanas komisiju izveidošanu”. Komisija konstatēja, ka SIA “SAIF” ir veicis ārējās infrasarkanās barjeras nomaiņu par kopējo summu 98,01 euro pēc 2025. gada 1. marta rēķina Nr. 697. Aktam ir pievienota arī Apsardzes ugunsdrošības signalizācijas (A.U.S) remontdarbu izpildes lapa, datēta ar 2025. gada 26. februāri, kuras sadaļā par veiktajiem darbiem objektā ir norādīts, ka veikta šīs ārējās infrasarkanās barjeras nomaiņa. 

Pamatojoties uz iepriekš minētajiem līgumiem, vienošanos par līguma grozījumiem un aktu, Krāslavas novada pašvaldība veica sekojošu rēķinu apmaksu:

1) SIA “IVIKS” 2025. gada 6. janvāra rēķins Nr. 2025/0385 par videonovērošanas kameru apkalpošanu 2025. gada janvārī, summa 284,35 euro, apmaksāts 2025. gada 9. janvārī, maksājuma uzdevums Nr. 0121;
2) SIA “IVIKS” 2025. gada 5. februāra rēķins Nr. 2025/0575 par videonovērošanas kameru apkalpošanu 2025. gada februārī, summa 284,35 euro, apmaksāts 2025. gada 7. februārī, maksājuma uzdevums Nr. 0554;
3) SIA “IVIKS” 2025. gada 5. marta rēķins Nr. 2025/1210 par videonovērošanas kameru apkalpošanu 2025. gada martā, summa 284,35 euro, apmaksāts 2025. gada 7. martā, maksājuma uzdevums Nr. 1067;
4) SIA “IVIKS” 2025. gada 1. aprīļa rēķins Nr. 2025/1769 par videonovērošanas kameru apkalpošanu 2025. gada aprīlī, summa 284,35 euro, apmaksāts 2025. gada 8. aprīlī, maksājuma uzdevums Nr. 1563;
5) SIA “IVIKS” 2025. gada 6. maija rēķins Nr. 2025/2206 par videonovērošanas kameru apkalpošanu 2025. gada maijā, summa 284,35 euro, apmaksāts 2025. gada 9. maijā, maksājuma uzdevums Nr. 2076;
6) SIA “IVIKS” 2025. gada 2. jūnija rēķins Nr. 2025/2758 par videonovērošanas kameru apkalpošanu 2025. gada jūnijā, summa 284,35 euro, apmaksāts 2025. gada 6. jūnijā, maksājuma uzdevums Nr. 2564;
7) SIA “IVIKS” 2025. gada 3. jūlija rēķins Nr. 2025/3317 par videonovērošanas kameru apkalpošanu 2025. gada jūlijā, summa 284,35 euro, apmaksāts 2025. gada 8. jūlijā, maksājuma uzdevums Nr. 3451;
8) SIA “SAIF” 2025. gada 2. janvāra rēķins Nr. 31 par apsardzes pakalpojumiem 2025. gada janvārī, summa 48,40 euro, apmaksāts 2025. gada 7. janvārī, maksājuma uzdevums Nr. 0077;
9) SIA “SAIF” 2025. gada 1. februāra rēķins Nr. 271 par apsardzes pakalpojumiem 2025. gada februārī, summa 48,40 euro, apmaksāts 2025. gada 7. februārī, maksājuma uzdevums Nr. 0543;
10) SIA “SAIF” 2025. gada 1. marta rēķins Nr. 498 par apsardzes pakalpojumiem 2025. gada martā, summa 48,40 euro, apmaksāts 2025. gada 12. martā, maksājuma uzdevums Nr. 1102;
11) SIA “SAIF” 2025. gada 1. marta rēķins Nr. 697 par ārējās infrasarkanās barjeras nomaiņu 2025. gada 26. februārī “Aminas”, summa 98,01 euro, apmaksāts 2025. gada 25. martā, maksājuma uzdevums Nr. 1251;
12) SIA “SAIF” 2025. gada 1. aprīļa rēķins Nr. 728 par apsardzes pakalpojumiem 2025. gada aprīlī, summa 48,40 euro, apmaksāts 2025. gada 8. aprīlī, maksājuma uzdevums Nr. 1567;
13) SIA “SAIF” 2025. gada 2. maija rēķins Nr. 960 par apsardzes pakalpojumiem 2025. gada maijā, summa 48,40 euro, apmaksāts 2025. gada 10. maijā, maksājuma uzdevums Nr. 2090;
14) SIA “SAIF” 2025. gada 2. jūnija rēķins Nr. SF 1187 par apsardzes pakalpojumiem 2025. gada jūnijā, summa 48,40 euro, apmaksāts 2025. gada 12. jūnijā, maksājuma uzdevums Nr. 2973;
15) SIA “SAIF” 2025. gada 1. jūlija rēķins Nr. 1412 par apsardzes pakalpojumiem 2025. gada jūlijā, summa 48,40 euro, apmaksāts 2025. gada 8. jūlijā, maksājuma uzdevums Nr. 3437;
16) SIA “AOX Trade” 2024. gada 31. decembra rēķins Nr. C24120294 par objektā “Amina”, Silovi, Kalniešu pagastā, Krāslavas novadā elektroenerģijas nodrošināšanu 2024. gada decembrī, summa 50,11 euro, apmaksāts 2025. gada 20. janvārī, maksājuma uzdevums Nr. 0213;
17) SIA “AOX Trade” 2025. gada 2. februāra rēķins Nr. C25020092 par objektā “Amina”, Silovi, Kalniešu pagastā, Krāslavas novadā elektroenerģijas nodrošināšanu 2025. gada janvārī, summa 50,01 euro, apmaksāts 2025. gada 18. februārī, maksājuma uzdevums Nr. 0673;
18) SIA “AOX Trade” 2025. gada 28. februāra rēķins Nr. C25020280 par objektā “Amina”, Silovi, Kalniešu pagastā, Krāslavas novadā elektroenerģijas nodrošināšanu 2025. gada februārī, summa 58,81 euro, apmaksāts 2025. gada 19. martā, maksājuma uzdevums Nr. 1202;
19) SIA “AOX Trade” 2025. gada 31. marta rēķins Nr. C25030319 par objektā “Amina”, Silovi, Kalniešu pagastā, Krāslavas novadā elektroenerģijas nodrošināšanu 2025. gada martā, summa 48,88 euro, apmaksāts 2025. gada 17. aprīlīeuro, maksājuma uzdevums Nr. 1704;
20) SIA “AOX Trade” 2025. gada 30. aprīļa rēķins Nr. C250040310 par objektā “Amina”, Silovi, Kalniešu pagastā, Krāslavas novadā elektroenerģijas nodrošināšanu 2025. gada aprīlī, summa 44,96 euro, apmaksāts 2025. gada 14. maijā, maksājuma uzdevums Nr. 2173;
21) SIA “AOX Trade” 2025. gada 31. maija rēķins Nr. C25050229 par objektā “Amina”, Silovi, Kalniešu pagastā, Krāslavas novadā elektroenerģijas nodrošināšanu 2025. gada maijā, summa 44,46 euro, apmaksāts 2025. gada 17. jūnijā, maksājuma uzdevums Nr. 3027;
22) SIA “AOX Trade” 2025. gada 30. jūnija rēķins Nr. C25060246 par objektā “Amina”, Silovi, Kalniešu pagastā, Krāslavas novadā elektroenerģijas nodrošināšanu 2025. gada jūnijā, summa 37,01 euro, apmaksāts 2025. gada 14. jūlijā, maksājuma uzdevums Nr. 3524.

Ņemot vērā iepriekš minēto Krāslavas novada pašvaldībai no valsts budžeta programmas “Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem” nepieciešami finanšu līdzekļi kopā 2 762 euro apmērā, lai kompensētu izdevumus, kas radušies par Krāslavas novada pašvaldībai nodotās arestētās mantas un nekustamā īpašuma glabāšanu (aizsardzību) ”Amina”-2, Krāslavas novadā, Kalniešu pagastā, Silava, ”Amina” no 2025. gada 1. janvāra līdz 31. jūlijam.
Risinājuma apraksts
Līdz ar to VARAM, pamatojoties uz Krāslavas novada pašvaldības iesniegto informāciju, saskaņā ar MK noteikumos Nr. 1025 un MK noteikumos Nr. 421 noteikto, sagatavoja Ministru kabineta rīkojuma projektu "Par finanšu līdzekļu piešķiršanu no valsts budžeta programmas "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem"" (turpmāk - Rīkojuma projekts), kas paredz Finanšu ministrijai no valsts budžeta programmas 02.00.00 "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem" piešķirt VARAM finansējumu 2 762 euro apmērā, lai kompensētu izdevumus, kas radušies par Krāslavas novada pašvaldībai nodotās arestētās mantas un nekustamā īpašuma glabāšanu (aizsardzību) ”Amina”-2, Krāslavas novadā, Kalniešu pagastā, Silava, ”Amina” no 2025. gada 1. janvāra līdz 31. jūlijam.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?

1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību

1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums

Vai tiks veikts?

1.6. Cita informācija

-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?

2.1. Sabiedrības grupas, kuras tiesiskais regulējums ietekmē, vai varētu ietekmēt

Fiziskās personas
  • Krāslavas novada iedzīvotāji
Ietekmes apraksts
Iedzīvotāji var justies drošāk, jo arestētās mantas glabāšana notiek kontrolētos apstākļos, kas samazina, piemēram, zādzības risku. 
Juridiskās personas
  • Krāslavas novada pašvaldība
Ietekmes apraksts
Krāslavas novada pašvaldībai izdevumi, kas saistīti ar Krāslavas novada pašvaldībai nodotās arestētās mantas - nekustamā īpašuma glabāšanu (aizsardzību) ”Amina”-2, Krāslavas novadā, Kalniešu pagastā, Silava, ”Amina” no 2025. gada 1. janvāra līdz 31. jūlijam, nebija ieplānoti.

2.2. Tiesiskā regulējuma ietekme uz tautsaimniecību

Vai projekts skar šo jomu?

2.3. Administratīvo izmaksu novērtējums juridiskām personām

Vai projekts skar šo jomu?

2.4. Administratīvā sloga novērtējums fiziskām personām

Vai projekts skar šo jomu?

2.5. Atbilstības izmaksu novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Rādītājs
2025
saskaņā ar valsts budžetu kārtējam gadam
izmaiņas kārtējā gadā, salīdzinot ar valsts budžetu kārtējam gadam
Turpmākie trīs gadi (euro)
2026
2027
2028
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
1
2
3
4
5
6
7
8
1. Budžeta ieņēmumi
0
0
0
0
0
0
0
1.1. valsts pamatbudžets, tai skaitā ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi
0
0
0
0
0
0
0
1.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
1.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
2. Budžeta izdevumi
0
2 762
0
0
0
0
0
2.1. valsts pamatbudžets
0
2 762
0
0
0
0
0
2.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
2.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
3. Finansiālā ietekme
0
-2 762
0
0
0
0
0
3.1. valsts pamatbudžets
0
-2 762
0
0
0
0
0
3.2. speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
3.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
4. Finanšu līdzekļi papildu izdevumu finansēšanai (kompensējošu izdevumu palielinājumu norāda ar "-" zīmi)
0
2 762
0
0
0
0
0
5. Precizēta finansiālā ietekme
0
0
0
0
5.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
5.2. speciālais budžets
0
0
0
0
5.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
6. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas (ex-ante) pielikumā)
Ekonomiskās klasifikācijas kods 7460 “Pārējie valsts budžeta uzturēšanas izdevumu transferti pašvaldībām”, atbilstoši Ministru kabineta 2015. gada 27. decembra noteikumiem Nr. 1031 “Noteikumi par budžeta izdevumu klasifikāciju atbilstoši ekonomiskajām kategorijām”.

Pieprasītā finansējuma finansiālā pamatojuma dokumenti pievienoti papildu dokumentos.
6.1. detalizēts ieņēmumu aprēķins
-
6.2. detalizēts izdevumu aprēķins
-
7. Amata vietu skaita izmaiņas (palielinājuma gadījumā: izvērsts pamatojums, izvērtējums par esošo resursu pārskatīšanas iespējām, t.sk. vakanto štata vietu, ilgstošo vakanču izmantošanu u.c.)
-
Cita informācija
Finanšu līdzekļi 2 762 euro apmērā tiks piešķirti no valsts budžeta programmas "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem" VARAM pārskaitīšanai Krāslavas novada pašvaldībai.
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?

5.3. Cita informācija

Apraksts
-
Skaidrojums
Atbilstoši Ministru kabineta 2024. gada 15. oktobra noteikumu Nr. 639 “Sabiedrības līdzdalības kārtība attīstības plānošanas procesā” 4. punktam sabiedrības līdzdalības kārtība ir piemērojama attīstības plānošanas dokumentu projektu, kā arī tiesību aktu projektu izstrādē un citās sabiedrībai nozīmīgās iniciatīvās un procesos, it īpaši reformu izstrādes un īstenošanas procesā un publiskā finansējuma plānošanā, nodrošinot sabiedrības pārstāvjiem iespējas iegūt informāciju un sniegt priekšlikumus par reformu vai publiskā finansējuma prioritātēm.
Ņemot vērā, ka Rīkojuma projekts neatbilst minētajiem kritērijiem, jo nav saistīts ar reformu izstrādi un tā īstenošanas procesu, vai publiskā finansējuma plānošanu, sabiedrības līdzdalības kārtība projekta izstrādē netiek piemērota. 
Vienlaikus norādāms, ka minētais Rīkojuma projekts un tā anotācija pēc to iekļaušanas attiecīgās Ministru kabineta sēdē izskatāmo jautājumu sarakstā būs publiski pieejams Ministru kabineta tīmekļvietnē www.mk.gov.lv sadaļās Ministru kabineta sēdes un Tiesību aktu projekti, kur ar tiem varēs iepazīties jebkurš interesents.

6.4. Cita informācija

-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?

7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas

Institūcijas
  • Viedās administrācijas un reģionālās attīstības ministrija
  • Finanšu ministrija
  • Krāslavas novada pašvaldība

7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru

Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
-
2. Tiks likvidēta institūcija
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
-
8. Cita informācija
-

7.5. Cita informācija

-
8. Horizontālās ietekmes

8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.5. uz teritoriju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.6. uz vidi

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.7. uz klimatneitralitāti

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju

Vai projekts skar šo jomu?
Apraksts
Iedzīvotāju sociālā situācija tiek uzlabota drošības ziņā, jo tiek nodrošināta arestētās mantas glabāšana kontrolētos apstākļos, kas samazina, piemēram, zādzības risku. 

8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.10. uz dzimumu līdztiesību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.11. uz veselību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.13. uz datu aizsardzību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.14. uz diasporu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.15. uz profesiju reglamentāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.16. uz bērna labākajām interesēm

Vai projekts skar šo jomu?

8.2. Cita informācija

-
Pielikumi