22-TA-3481: Noteikumu projekts (Grozījumi)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Grozījumi Ministru kabineta 2010. gada 21. septembra noteikumos Nr. 899 "Likuma "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli" normu piemērošanas kārtība"" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība
1.1. Pamatojums
Izstrādes pamatojums
Tiesību akts / Ministru Prezidenta rezolūcija
Apraksts
Grozījumi likumā "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli", kas stājās spēkā 2022.gada 14.novembrī.
1.2. Mērķis
Mērķa apraksts
Paredz papildināt normatīvo regulējumu ar likuma “Par iedzīvotāju ienākuma nodokli” 11.13panta piecpadsmitajā daļā paredzēto kārtību (informācija par atvērto ieguldījumu kontu, kuru iesniedz Valsts ieņēmumu dienestam), noteikt, ka, ja atvērtais ieguldījumu konts taksācijas gada laikā tiek slēgts (vai zaudē ieguldījumu konta statusu), ieguldījumu pakalpojumu sniedzējs Valsts ieņēmumu dienestam iesniedz par to informāciju, kā arī svītrot normas, kas saistītas ar Satversmes tiesas 2022.gada 7.janvāra spriedumu lietā Nr.2021-06-01.
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Pašreizējā situācija
Likumā "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli" tika pieņemti grozījumi (stājās spēkā 2022.gada 14.novembrī) saistībā ar ieguldījumu konta regulējumu, kas paredz Ministru kabinetam noteikt kārtību informācijas sniegšanai Valsts ieņēmumu dienestam par atvērto ieguldījumu kontu.
Vienlaikus, ar minētajiem grozījumiem likumā "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli", tika izslēgtas vairākas likuma "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli" normas, kuras bija saistītas ar Satversmes tiesas 2022.gada 7.janvāra spriedumu lietā Nr.2021-06-01.
Vienlaikus, ar minētajiem grozījumiem likumā "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli", tika izslēgtas vairākas likuma "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli" normas, kuras bija saistītas ar Satversmes tiesas 2022.gada 7.janvāra spriedumu lietā Nr.2021-06-01.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Likuma "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli" 11.13panta piecpadsmitā daļa paredz Ministru kabinetam noteikt kārtību, kā Latvijā reģistrēts ieguldījumu pakalpojumu sniedzējs vai ārvalstīs reģistrēta ieguldījumu pakalpojumu filiāle Latvijā, kura nav Kontu reģistra likuma subjekts, sniedz Valsts ieņēmumu dienestam informāciju par atvērto ieguldījumu kontu (ne vēlāk kā līdz taksācijas gada beigām).
Ieguldījumu pakalpojumu sniedzējs iesniedz Valsts ieņēmumu dienestam, ne vēlāk kā līdz taksācijas gada beigām, informāciju par atvērto ieguldījumu kontu.
Papildus informējam, ka, ja ieguldījumu pakalpojumu sniedzējs ir Kontu reģistra likuma subjekts, tas sniedz informāciju par atvērto ieguldījumu kontu Kontu reģistra likuma noteiktajā kārtībā (likuma "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli" 11.13panta četrpadsmitā daļa).
Ieguldījumu pakalpojumu sniedzējs iesniedz Valsts ieņēmumu dienestam, ne vēlāk kā līdz taksācijas gada beigām, informāciju par atvērto ieguldījumu kontu.
Papildus informējam, ka, ja ieguldījumu pakalpojumu sniedzējs ir Kontu reģistra likuma subjekts, tas sniedz informāciju par atvērto ieguldījumu kontu Kontu reģistra likuma noteiktajā kārtībā (likuma "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli" 11.13panta četrpadsmitā daļa).
Risinājuma apraksts
Noteikumu projekts paredz papildināt normatīvo regulējumu (89.9punkts) ar kārtību, par to, kādu informāciju par veikto ieguldījumu konta atvēršanu iesniedz ieguldījumu pakalpojumu sniedzējs Valsts ieņēmumu dienestam ne vēlāk kā līdz taksācijas gada beigām (31.decembrim). 89.9punkta apakšpunktos ir norādīts informācijas apjoms, kas jāsniedz Valsts ieņēmumu dienestam - komersanta (bankas, brokeru platformas), pie kurā atvērts ieguldījumu konts, pilns nosaukums, reģistrācijas numurs un SWIFT/BIC kods (ja tāds ir), kontu turētāja/turētāju personas kodi; ieguldījumu konta numurs vai lietotāja vārds, ieguldījumu konta valūta un ieguldījumu konta atvēršanas datums. Minēto informāciju par atvērtajiem ieguldījumu kontiem Valsts ieņēmumu dienests uzglabās savās informācijas sistēmās.
Ieguldījumu kontu var atvērt (piešķirt ieguldījumu konta statusu) un pēc tam šo ieguldījumu kontu var slēgt (zaudē ieguldījumu konta statusu). Ja ieguldījumu pakalpojumu sniedzējs ir Kontu reģistra likuma subjekts (likuma "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli" 11.13panta četrpadsmitā daļa), informāciju par slēgto ieguldījumu kontu (zaudē ieguldījumu konta statusu) Valsts ieņēmumu dienests saņem Kontu reģistra likuma noteiktajā kārtībā. Līdz ar to, lai būtu piemērots līdzīgs normatīvais regulējums attiecībā uz informācijas sniegšanu par ieguldījuma konta atvēršanu vai slēgšanu visiem likuma "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli" 11.13panta četrpadsmitajā un piecpadsmitajā daļā minētajiem subjektiem, kas par šo sniedz informāciju Valsts ieņēmumu dienestam, Noteikumu projekts paredz papildināt normatīvo regulējumu (89.10punkts) ar prasību ieguldījumu pakalpojumu sniedzējam līdz taksācijas gada 31.decembrim iesniegt Valsts ieņēmumu dienestam informāciju par slēgto ieguldījumu kontu. Minētais normatīvais regulējums (89.10punkts) ļaus nodrošināt, ka Valsts ieņēmumu dienesta rīcībā būs aktuālā informācija par ieguldījumu kontiem un savlaicīgi tiks saņemta informācija, ja, kāds no ieguldījumu kontiem tiks slēgts. Līdz ar to Valsts ieņēmumu dienesta informācijas sistēmās tiks uzglabāta aktuālā informācija par ieguldījumu kontiem.
Saistībā ar veiktajiem grozījumiem likumā "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli" attiecībā uz normatīvo regulējumu par ieguldījumu kontiem, kas stājās spēkā 2022.gada 14.novembrī, Valsts ieņēmumu dienestam ir jāveic izmaiņas savās informācijas sistēmās. Tā kā minētās izmaiņas informācijas sistēmās nebūs pieejamas līdz Noteikumu projekts stāsies spēkā, tad, lai nodrošinātu, ka 89.9 un 89.10punktā norādīto informāciju, kas attiecas uz 2022.gadu, atbildīgais par informācijas sniegšanu (ieguldījumu pakalpojumu sniedzējs) var iesniegt Valsts ieņēmumu dienestam vēlāk, nepieciešams noteikt konkrētu termiņu. Noteikumu projekts paredz noteikt atsevišķu termiņu – līdz 2023.gada 31.decembrim. (147.punkts) šīs informācijas iesniegšanai.
Ieguldījumu kontu var atvērt (piešķirt ieguldījumu konta statusu) un pēc tam šo ieguldījumu kontu var slēgt (zaudē ieguldījumu konta statusu). Ja ieguldījumu pakalpojumu sniedzējs ir Kontu reģistra likuma subjekts (likuma "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli" 11.13panta četrpadsmitā daļa), informāciju par slēgto ieguldījumu kontu (zaudē ieguldījumu konta statusu) Valsts ieņēmumu dienests saņem Kontu reģistra likuma noteiktajā kārtībā. Līdz ar to, lai būtu piemērots līdzīgs normatīvais regulējums attiecībā uz informācijas sniegšanu par ieguldījuma konta atvēršanu vai slēgšanu visiem likuma "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli" 11.13panta četrpadsmitajā un piecpadsmitajā daļā minētajiem subjektiem, kas par šo sniedz informāciju Valsts ieņēmumu dienestam, Noteikumu projekts paredz papildināt normatīvo regulējumu (89.10punkts) ar prasību ieguldījumu pakalpojumu sniedzējam līdz taksācijas gada 31.decembrim iesniegt Valsts ieņēmumu dienestam informāciju par slēgto ieguldījumu kontu. Minētais normatīvais regulējums (89.10punkts) ļaus nodrošināt, ka Valsts ieņēmumu dienesta rīcībā būs aktuālā informācija par ieguldījumu kontiem un savlaicīgi tiks saņemta informācija, ja, kāds no ieguldījumu kontiem tiks slēgts. Līdz ar to Valsts ieņēmumu dienesta informācijas sistēmās tiks uzglabāta aktuālā informācija par ieguldījumu kontiem.
Saistībā ar veiktajiem grozījumiem likumā "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli" attiecībā uz normatīvo regulējumu par ieguldījumu kontiem, kas stājās spēkā 2022.gada 14.novembrī, Valsts ieņēmumu dienestam ir jāveic izmaiņas savās informācijas sistēmās. Tā kā minētās izmaiņas informācijas sistēmās nebūs pieejamas līdz Noteikumu projekts stāsies spēkā, tad, lai nodrošinātu, ka 89.9 un 89.10punktā norādīto informāciju, kas attiecas uz 2022.gadu, atbildīgais par informācijas sniegšanu (ieguldījumu pakalpojumu sniedzējs) var iesniegt Valsts ieņēmumu dienestam vēlāk, nepieciešams noteikt konkrētu termiņu. Noteikumu projekts paredz noteikt atsevišķu termiņu – līdz 2023.gada 31.decembrim. (147.punkts) šīs informācijas iesniegšanai.
Problēmas apraksts
Satversmes tiesas 2022.gada 7.janvāra spriedumu lietā Nr.2021-06-01. atzina likuma "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli" 11.panta 3.1daļu un 11.1panta 6.1daļu par neatbilstošu Latvijas Republikas Satversmes 105.panta pirmajiem trim teikumiem. Saistībā ar minēto normu atzīšanu par spēkā neesošām, tika veikti grozījumi likumā "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli" (stājās spēkā 2022.gada 14.novembrī), svītrojot saistītās normas - likumā "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli" 11.panta 3.2, 3.3 un 3.4 daļu.
Risinājuma apraksts
Noteikumu projekts paredz svītrot normas saistībā ar Satversmes tiesas 2022.gada 7.janvāra spriedumu lietā Nr.2021-06-01 (saistītas ar likuma “Par iedzīvotāju ienākuma nodokli” šobrīd spēkā neesošajām un izslēgtajām normām (11.panta 3.1, 3.2, 3.3 un 3.4daļa un 11.1panta 6.1daļa)). Tiek svītrots 78.1, 78.2, 78.3, 79.1punkts un 4.1 un 4.2pielikums, kā arī tiek precizēta 78.4punkta redakcija.
Problēmas apraksts
Ministru kabineta 2010. gada 21. septembra noteikumu Nr. 899 "Likuma "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli" normu piemērošanas kārtība"" izdošanas pilnvarojums ir iekļauts vairākās likuma "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli" esošajās normās. Šo normu uzskaitījums ir iekļauts tiesību akta izdošanas pamatojumā.
Likuma "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli" iekļautajās normās dotais pilnvarojums tiek norādīts Ministru kabineta noteikumu 1.punktā saskaņā ar Ministru kabineta 2009.gada 3.februāra noteikumu Nr.108 "Normatīvo aktu projektu sagatavošanas noteikumi" 100.punktu.
Likuma "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli" iekļautajās normās dotais pilnvarojums tiek norādīts Ministru kabineta noteikumu 1.punktā saskaņā ar Ministru kabineta 2009.gada 3.februāra noteikumu Nr.108 "Normatīvo aktu projektu sagatavošanas noteikumi" 100.punktu.
Risinājuma apraksts
Noteikumu projekts paredz izteikt jaunā redakcijā Ministru kabineta 2010. gada 21. septembra noteikumu Nr. 899 "Likuma "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli" normu piemērošanas kārtība"" 1.punktu atbilstoši Ministru kabineta 2009.gada 3.februāra noteikumu Nr.108 "Normatīvo aktu projektu sagatavošanas noteikumi" 100.punktā noteiktajām prasībām.
Papildus informējam par divu 1.punkta apakšpunktu (1.5. un 1.10.apakšpunkts) redakciju:
a) 1.5.apakšpunktā ir iekļauts pilnvarojums no likuma "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli" 38.panta otrās daļas par informatīvo deklarāciju (pārskatu, paziņojumu un citu likuma "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli" piemērošanai nepieciešamo dokumentu, izņemot paziņojuma par fiziskajai personai izmaksātajām summām) veidlapu formu un to izpildīšanas kārtību. Attiecībā uz likuma "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli" 38.panta otrajā daļā iekļauto pilnvarojumu gada ienākumu deklarācijai un deklarācijai par ienākumu no kapitāla (nodokļu deklarācijas) - tas ir iekļauts citos Ministru kabineta noteikumos (Ministru kabineta 2018.gada 30.oktobra noteikumi Nr.662 "Noteikumi par iedzīvotāju ienākuma nodokļa deklarācijām un to aizpildīšanas kārtību");
b) 1.10.apakšpunktā ir iekļauts pilnvarojums no likuma "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli" 9.panta pirmās daļas 16.punkta par kompensāciju izmaksām, kuru apmērs tiks noteikts šajos Ministru kabineta 2010. gada 21. septembra noteikumos Nr. 899 "Likuma "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli" normu piemērošanas kārtība"". Likuma "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli" 9.panta pirmās daļas 16.punktā iekļautais pilnvarojums attiecas arī uz citos likumos un Ministru kabineta noteikumos noteiktajām kompensāciju izmaksām.
Papildus informējam par divu 1.punkta apakšpunktu (1.5. un 1.10.apakšpunkts) redakciju:
a) 1.5.apakšpunktā ir iekļauts pilnvarojums no likuma "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli" 38.panta otrās daļas par informatīvo deklarāciju (pārskatu, paziņojumu un citu likuma "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli" piemērošanai nepieciešamo dokumentu, izņemot paziņojuma par fiziskajai personai izmaksātajām summām) veidlapu formu un to izpildīšanas kārtību. Attiecībā uz likuma "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli" 38.panta otrajā daļā iekļauto pilnvarojumu gada ienākumu deklarācijai un deklarācijai par ienākumu no kapitāla (nodokļu deklarācijas) - tas ir iekļauts citos Ministru kabineta noteikumos (Ministru kabineta 2018.gada 30.oktobra noteikumi Nr.662 "Noteikumi par iedzīvotāju ienākuma nodokļa deklarācijām un to aizpildīšanas kārtību");
b) 1.10.apakšpunktā ir iekļauts pilnvarojums no likuma "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli" 9.panta pirmās daļas 16.punkta par kompensāciju izmaksām, kuru apmērs tiks noteikts šajos Ministru kabineta 2010. gada 21. septembra noteikumos Nr. 899 "Likuma "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli" normu piemērošanas kārtība"". Likuma "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli" 9.panta pirmās daļas 16.punktā iekļautais pilnvarojums attiecas arī uz citos likumos un Ministru kabineta noteikumos noteiktajām kompensāciju izmaksām.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Nē
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?
Nē
1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību
1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums
Vai tiks veikts?
Nē
1.6. Cita informācija
-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
2.1. Sabiedrības grupas, kuras tiesiskais regulējums ietekmē, vai varētu ietekmēt
Fiziskās personas
Nē
Juridiskās personas
- Ieguldījumu pakalpojumu sniedzēji, kuri nav Kontu reģistra likuma subjekti.
Ietekmes apraksts
Tiek noteikta kārtība, par to, kāda informācija par veikto ieguldījumu konta atvēršanu vai slēgšanu jāsniedz ieguldījumu pakalpojumu sniedzējam Valsts ieņēmumu dienestam līdz taksācijas gada beigām.
2.2. Tiesiskā regulējuma ietekme uz tautsaimniecību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
2.3. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
2.4. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
Rādītājs
2023
saskaņā ar valsts budžetu kārtējam gadam
izmaiņas kārtējā gadā, salīdzinot ar valsts budžetu kārtējam gadam
Turpmākie trīs gadi (euro)
2024
2025
2026
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
1
2
3
4
5
6
7
8
1. Budžeta ieņēmumi
131 001
0
9 171
0
9 171
0
0
1.1. valsts pamatbudžets, tai skaitā ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi
131 001
0
9 171
0
9 171
0
0
1.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
1.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
2. Budžeta izdevumi
131 001
0
9 171
0
9 171
0
0
2.1. valsts pamatbudžets
131 001
0
9 171
0
9 171
0
0
2.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
2.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
3. Finansiālā ietekme
0
0
0
0
0
0
0
3.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
0
0
0
3.2. speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
3.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
4. Finanšu līdzekļi papildu izdevumu finansēšanai (kompensējošu izdevumu palielinājumu norāda ar "-" zīmi)
0
0
0
0
0
0
0
5. Precizēta finansiālā ietekme
0
0
0
0
5.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
5.2. speciālais budžets
0
0
0
0
5.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
6. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas (ex-ante) pielikumā)
-
6.1. detalizēts ieņēmumu aprēķins
-
6.2. detalizēts izdevumu aprēķins
7. Amata vietu skaita izmaiņas (palielinājuma gadījumā: izvērsts pamatojums, izvērtējums par esošo resursu pārskatīšanas iespējām, t.sk. vakanto štata vietu, ilgstošo vakanču izmantošanu u.c.)
-
Cita informācija
Nepieciešamais finansējums izmaiņu veikšanai Valsts ieņēmumu dienesta informācijas sistēmās 2023.gadā 131 001 EUR apmērā un uzturēšanai 2024.gadam un turpmāk ik gadu 9 171 EUR apmērā tiks nodrošināts Finanšu ministrijas pamatbudžeta programmas “33.00.00 “Valsts ieņēmumu un muitas politikas nodrošināšana”” piešķirto līdzekļu ietvaros, tajā skaitā 2023.gadam nepieciešamais finansējums 131 001 EUR apmērā normatīvo aktu noteiktajā kārtībā pārdalīts no budžeta resora “74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums” budžeta programmas 01.00.00 “Apropriācijas rezerve”.
4. Tiesību akta projekta ietekme uz spēkā esošo tiesību normu sistēmu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
4.2. Cita informācija
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
5.3. Cita informācija
Apraksts
-
6. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas un sabiedrības līdzdalības process
Sabiedrības līdzdalība uz šo tiesību akta projektu neattiecas
Jā
Skaidrojums
Sabiedrības līdzdalība nav nepieciešama, jo Noteikumu projekts paredz papildināt vai svītrot normas Ministru kabineta 2010.gada 21.septembra noteikumos Nr.899 "Likuma "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli" normu piemērošanas kārtība", kas ir tieši saistītas ar veiktajiem grozījumiem likumā “Par iedzīvotāju ienākuma nodokli”, kas stājās spēkā 2022.gada 14.novembrī.
6.4. Cita informācija
-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
7.5. Cita informācija
-
8. Horizontālās ietekmes
8.1. Projekta tiesiskā regulējuma ietekme
8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.5. uz teritoriju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.6. uz vidi
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.7. uz klimatneitralitāti
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.10. uz dzimumu līdztiesību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.11. uz veselību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.13. uz datu aizsardzību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.14. uz diasporu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.15. uz profesiju reglamentāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.16. uz bērna labākajām interesēm
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.2. Cita informācija
-
Pielikumi