25-TA-2885: Rīkojuma projekts (Vispārīgais)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Par finanšu līdzekļu piešķiršanu no valsts budžeta programmas "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem"" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība
1.1. Pamatojums
Izstrādes pamatojums
Tiesību akts / Ministru Prezidenta rezolūcija
Apraksts
Ministru kabineta rīkojuma projekts “Par finanšu līdzekļu piešķiršanu no valsts budžeta programmas “Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem”” (turpmāk – rīkojuma projekts) izstrādāts pamatojoties uz:
- Ministru kabineta 2025.gada 10.jūnija sēdes protokola Nr. 23 32.§ “Rīkojuma projekts "Par apropriācijas pārdali starp Izglītības un zinātnes ministrijas budžeta apakšprogrammām" (25-TA-1358) (turpmāk – MK 10.06.2025. sēdes protokols Nr.23 32. §) 3.punktu, kurš paredz pēc XIII Latvijas Skolu jaunatnes dziesmu un deju svētku norises 2025. gadā sagatavot un iesniegt izskatīšanai Ministru kabinetā informāciju par finansējumu sabiedriskās kārtības un drošības nodrošināšanai, neatliekamās medicīniskās palīdzības sniegšanai, kā arī zaudējumu kompensācijai par Rīgas valstspilsētas sabiedriskā transporta papildu reisu nodrošinājumu svētku laikā atbilstoši faktiskajiem izdevumiem, nepieciešamības gadījumā paredzēt attiecīgo izdevumu segšanu, nepārsniedzot 918 707 euro no valsts budžeta programmas "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem". Vienlaikus Izglītības un zinātnes ministrijai nodrošināt, ka biļešu un citu pašu ieņēmumu atlikums, kas veidojas pēc visu svētku norises izdevumu samaksas, tiek ieskaitīts valsts budžetā, nodrošinot līdzekļu atjaunošanu valsts budžeta programmā "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem".
-Ministru kabineta 2018. gada 17. jūlija noteikumu Nr.421 “Kārtība, kādā veic gadskārtējā valsts budžeta likumā noteiktās apropriācijas izmaiņas” 41.punktu, kas nosaka, ka līdzekļus no programmas “Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem” piešķir valstiski īpaši nozīmīgiem pasākumiem, valsts pamatbudžeta apropriācijās neparedzētiem izdevumiem katastrofu un dabas stihiju seku novēršanai un to radīto zaudējumu kompensēšanai un citiem neparedzētiem gadījumiem.
- Ministru kabineta 2025.gada 10.jūnija sēdes protokola Nr. 23 32.§ “Rīkojuma projekts "Par apropriācijas pārdali starp Izglītības un zinātnes ministrijas budžeta apakšprogrammām" (25-TA-1358) (turpmāk – MK 10.06.2025. sēdes protokols Nr.23 32. §) 3.punktu, kurš paredz pēc XIII Latvijas Skolu jaunatnes dziesmu un deju svētku norises 2025. gadā sagatavot un iesniegt izskatīšanai Ministru kabinetā informāciju par finansējumu sabiedriskās kārtības un drošības nodrošināšanai, neatliekamās medicīniskās palīdzības sniegšanai, kā arī zaudējumu kompensācijai par Rīgas valstspilsētas sabiedriskā transporta papildu reisu nodrošinājumu svētku laikā atbilstoši faktiskajiem izdevumiem, nepieciešamības gadījumā paredzēt attiecīgo izdevumu segšanu, nepārsniedzot 918 707 euro no valsts budžeta programmas "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem". Vienlaikus Izglītības un zinātnes ministrijai nodrošināt, ka biļešu un citu pašu ieņēmumu atlikums, kas veidojas pēc visu svētku norises izdevumu samaksas, tiek ieskaitīts valsts budžetā, nodrošinot līdzekļu atjaunošanu valsts budžeta programmā "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem".
-Ministru kabineta 2018. gada 17. jūlija noteikumu Nr.421 “Kārtība, kādā veic gadskārtējā valsts budžeta likumā noteiktās apropriācijas izmaiņas” 41.punktu, kas nosaka, ka līdzekļus no programmas “Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem” piešķir valstiski īpaši nozīmīgiem pasākumiem, valsts pamatbudžeta apropriācijās neparedzētiem izdevumiem katastrofu un dabas stihiju seku novēršanai un to radīto zaudējumu kompensēšanai un citiem neparedzētiem gadījumiem.
1.2. Mērķis
Mērķa apraksts
Nodrošināt XIII Latvijas Skolu jaunatnes dziesmu un deju svētku (turpmāk – Svētki) izdevumu segšanu, kas saistīti ar sabiedriskās kārtības un drošības nodrošināšanu, neatliekamās medicīniskās palīdzības nodrošināšanu dalībniekiem un skatītājiem un zaudējumu kompensāciju Rīgas valstspilsētas sabiedriskā transporta papildu reisu nodrošinājumu Svētku laikā.
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Pašreizējā situācija
No 2025. gada 5. līdz 13. jūlijam Rīgā notika XIII Latvijas Skolu jaunatnes dziesmu un deju svētki, kuros piedalījās aptuveni 38 tūkstoši dalībnieku. Saskaņā ar Dziesmu un deju svētku likuma 9. panta pirmās daļas 2. punktu no valsts budžeta tiek nodrošināts finansējums Svētku sagatavošanai un rīkošanai, tostarp dalībnieku naktsmītņu un ēdināšanas izdevumu segšanai. Svētku īstenošanā iesaistītas arī citas valsts un pašvaldības institūcijas – Izglītības un zinātnes ministrija, Iekšlietu ministrija, Veselības ministrija un Rīgas pašvaldība.
Kopējais valsts budžeta finansējums Svētku nodrošināšanai saskaņā ar likumu “Par valsts budžetu 2025. gadam un budžeta ietvaru 2025., 2026. un 2027. gadam” Izglītības un zinātnes ministrijas valsts pamatbudžeta apakšprogrammā 42.03.00 “Skolu jaunatnes dziesmu un deju svētki” (turpmāk – apakšprogramma 42.03.00) 2025.gadam plānots 13 348 822 euro apmērā, iekļaujot valsts pamatbudžeta dotāciju 11 245 921 euro un pašu ieņēmumus 2 102 901 euro. Ņemot vērā faktisko pašu ieņēmumu apmēru 2 245 099 euro par Svētkos pārdotajām biļetēm un tirdzniecības vietu nomu Svētku norises vietās, kopējie faktiski pieejamie resursi Svētku izdevumu segšanai sasniedz 13 491 020 euro. Virsplāna pašu ieņēmumus plānots iestrādāt 2025.gada budžetā, lai segtu ar svētku norisi saistītos izdevumus.
Svētku nodrošināšanai kopējais izdevumu apjoms sasniedza 13 871 003 euro 2025.gadam, tostarp Veselības ministrijas, Iekšlietu ministrijas un Rīgas pašvaldības sabiedrības ar ierobežotu atbildību “Rīgas satiksme” faktiskie izdevumi 874 628 euro sabiedriskās kārtības un drošības nodrošināšanai, neatliekamās medicīniskās palīdzības sniegšanai, kā arī Rīgas valstpilsētas sabiedriskā transporta papildus reisu nodrošinājumam Svētku laikā.
Līdz ar to apakšprogrammas 42.03.00 ietvaros veidojas finansējuma deficīts 379 983 euro apmērā, jeb Svētku norises nodrošināšanai kopējie faktiskie izdevumi 13 871 003 euro par 379 983 euro pārsniedz plānotos faktiskos resursus izdevumu segšanai 13 491 020 euro.
Iekšlietu ministrija sabiedriskās kārtības un drošības pasākumu nodrošināšanai un uzturēšanai Svētku norises laikā, iesaistot amatpersonas ar speciālajām dienesta pakāpēm, lai nodrošinātu operatīvās vadības grupas un taktisko vadības grupu darbību, sadarbībā ar Valsts policiju, Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestu un Drošības policiju, faktiski izlietoja 327 851 euro. Izdevumi 327 851 euro tiks segti apakšprogrammai 42.03.00 pieejamo finanšu līdzekļu ietvaros.
Veselības ministrija neatliekamās medicīniskās palīdzības nodrošināšanai Svētku dalībniekiem un skatītājiem faktiski izlietoja 320 661 euro. Izdevumi 130 194 euro apmērā tiks segti apakšprogrammai 42.03.00 pieejamo finanšu līdzekļu ietvaros. Savukārt izdevumu 190 467 euro segšanai nepieciešams papildu finansējums.
Rīgas pašvaldības sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Rīgas satiksme” papildu sabiedriskā transporta reisu nodrošināšanai Svētku laikā faktiski izlietoja 226 116 euro. Izdevumi 36 600 euro apmērā tiks segti apakšprogrammai 42.03.00 pieejamo finanšu līdzekļu ietvaros. Savukārt izdevumu 189 516 euro segšanai nepieciešams papildu finansējums.
Kopējais valsts budžeta finansējums Svētku nodrošināšanai saskaņā ar likumu “Par valsts budžetu 2025. gadam un budžeta ietvaru 2025., 2026. un 2027. gadam” Izglītības un zinātnes ministrijas valsts pamatbudžeta apakšprogrammā 42.03.00 “Skolu jaunatnes dziesmu un deju svētki” (turpmāk – apakšprogramma 42.03.00) 2025.gadam plānots 13 348 822 euro apmērā, iekļaujot valsts pamatbudžeta dotāciju 11 245 921 euro un pašu ieņēmumus 2 102 901 euro. Ņemot vērā faktisko pašu ieņēmumu apmēru 2 245 099 euro par Svētkos pārdotajām biļetēm un tirdzniecības vietu nomu Svētku norises vietās, kopējie faktiski pieejamie resursi Svētku izdevumu segšanai sasniedz 13 491 020 euro. Virsplāna pašu ieņēmumus plānots iestrādāt 2025.gada budžetā, lai segtu ar svētku norisi saistītos izdevumus.
Svētku nodrošināšanai kopējais izdevumu apjoms sasniedza 13 871 003 euro 2025.gadam, tostarp Veselības ministrijas, Iekšlietu ministrijas un Rīgas pašvaldības sabiedrības ar ierobežotu atbildību “Rīgas satiksme” faktiskie izdevumi 874 628 euro sabiedriskās kārtības un drošības nodrošināšanai, neatliekamās medicīniskās palīdzības sniegšanai, kā arī Rīgas valstpilsētas sabiedriskā transporta papildus reisu nodrošinājumam Svētku laikā.
Līdz ar to apakšprogrammas 42.03.00 ietvaros veidojas finansējuma deficīts 379 983 euro apmērā, jeb Svētku norises nodrošināšanai kopējie faktiskie izdevumi 13 871 003 euro par 379 983 euro pārsniedz plānotos faktiskos resursus izdevumu segšanai 13 491 020 euro.
Iekšlietu ministrija sabiedriskās kārtības un drošības pasākumu nodrošināšanai un uzturēšanai Svētku norises laikā, iesaistot amatpersonas ar speciālajām dienesta pakāpēm, lai nodrošinātu operatīvās vadības grupas un taktisko vadības grupu darbību, sadarbībā ar Valsts policiju, Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestu un Drošības policiju, faktiski izlietoja 327 851 euro. Izdevumi 327 851 euro tiks segti apakšprogrammai 42.03.00 pieejamo finanšu līdzekļu ietvaros.
Veselības ministrija neatliekamās medicīniskās palīdzības nodrošināšanai Svētku dalībniekiem un skatītājiem faktiski izlietoja 320 661 euro. Izdevumi 130 194 euro apmērā tiks segti apakšprogrammai 42.03.00 pieejamo finanšu līdzekļu ietvaros. Savukārt izdevumu 190 467 euro segšanai nepieciešams papildu finansējums.
Rīgas pašvaldības sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Rīgas satiksme” papildu sabiedriskā transporta reisu nodrošināšanai Svētku laikā faktiski izlietoja 226 116 euro. Izdevumi 36 600 euro apmērā tiks segti apakšprogrammai 42.03.00 pieejamo finanšu līdzekļu ietvaros. Savukārt izdevumu 189 516 euro segšanai nepieciešams papildu finansējums.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Izvērtējot Svētku organizēšanai piešķirto valsts budžeta finansējumu un plānotos pašu ieņēmumus, ir konstatēts, ka pieejamie līdzekļi nav pietiekami Svētku norises nodrošināšanai atbilstoši plānotajam mērogam. Faktiskie plānotie izdevumi Svētku rīkošanai sasniedz 13 871 003 euro, savukārt kopējie faktiski pieejamie resursi Svētku izdevumu segšanai sasniedz 13 491 020 euro, līdz ar to Svētku pilnvērtīgai norisei pietrūkst 379 983 euro.
Saskaņā ar Rīgas pašvaldības sabiedrības ar ierobežotu atbildību “Rīgas satiksme” iesniegtajiem datiem (izdevumu atšifrējums, izdevumus apliecinošie dokumenti) papildu sabiedriskā transporta reisu nodrošināšanai Svētku laikā faktiski izlietoti 226 116 euro. Papildu sabiedriskais transports tika nodrošināts, lai dalībnieki varētu nokļūt uz mēģinājumiem un koncertiem, kā arī lai nodrošinātu skatītāju pārvadājumus uz un no galvenajām norises vietām – Daugavas stadiona, Mežaparka Lielās estrādes, “Xiaomi Arēnas” un Svētku dalībnieku gājiena maršrutiem. Pēc lielāko pasākumu beigām tika pagarināts kopējais Rīgas sabiedriskā transporta darbības laiks, nodrošinot dalībnieku un skatītāju nokļūšanu uz Rīgas apkaimēm un Pierīgu. Zaudējumu kompensācijas apmērs aprēķināts atbilstoši Ministru kabineta 2015. gada 28. jūlija noteikumiem Nr. 435 “Kārtība, kādā nosaka un kompensē ar sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanu saistītos zaudējumus un izdevumus un nosaka sabiedriskā transporta pakalpojuma tarifu”.
Savukārt atbilstoši Veselības ministrijas iesniegtajiem datiem (izdevumu atšifrējums, izdevumus apliecinošie dokumenti) neatliekamās medicīniskās palīdzības nodrošināšanai Svētku dalībniekiem un skatītājiem, nodrošinot medicīnisko brigāžu gatavību un pastiprinātu klātbūtni norises vietās, faktiski izlietoti 320 661 euro.
Saskaņā ar Rīgas pašvaldības sabiedrības ar ierobežotu atbildību “Rīgas satiksme” iesniegtajiem datiem (izdevumu atšifrējums, izdevumus apliecinošie dokumenti) papildu sabiedriskā transporta reisu nodrošināšanai Svētku laikā faktiski izlietoti 226 116 euro. Papildu sabiedriskais transports tika nodrošināts, lai dalībnieki varētu nokļūt uz mēģinājumiem un koncertiem, kā arī lai nodrošinātu skatītāju pārvadājumus uz un no galvenajām norises vietām – Daugavas stadiona, Mežaparka Lielās estrādes, “Xiaomi Arēnas” un Svētku dalībnieku gājiena maršrutiem. Pēc lielāko pasākumu beigām tika pagarināts kopējais Rīgas sabiedriskā transporta darbības laiks, nodrošinot dalībnieku un skatītāju nokļūšanu uz Rīgas apkaimēm un Pierīgu. Zaudējumu kompensācijas apmērs aprēķināts atbilstoši Ministru kabineta 2015. gada 28. jūlija noteikumiem Nr. 435 “Kārtība, kādā nosaka un kompensē ar sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanu saistītos zaudējumus un izdevumus un nosaka sabiedriskā transporta pakalpojuma tarifu”.
Savukārt atbilstoši Veselības ministrijas iesniegtajiem datiem (izdevumu atšifrējums, izdevumus apliecinošie dokumenti) neatliekamās medicīniskās palīdzības nodrošināšanai Svētku dalībniekiem un skatītājiem, nodrošinot medicīnisko brigāžu gatavību un pastiprinātu klātbūtni norises vietās, faktiski izlietoti 320 661 euro.
Risinājuma apraksts
Ņemot vērā, ka Svētku rīkošanai apakšprogrammas 42.03.00 ietvaros pieejamais finansējums salīdzinājumā ar Svētku kopējiem izdevumiem ir nepietiekams, nepieciešams nodrošināt papildu finansējumu 379 983 euro apmērā no valsts budžeta programmas "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem” saskaņā ar MK 10.06.2025. sēdes protokola Nr.23 32. § 3.punktā un anotācijā noteikto, lai segtu ar Svētku norisi saistītās izmaksas, kas radušās Veselības ministrijai un Rīgas pašvaldības sabiedrībai ar ierobežotu atbildību “Rīgas satiksme”.
Saskaņā ar sagatavoto rīkojuma projektu Finanšu ministrijai tiek uzdots piešķirt no valsts budžeta programmas 02.00.00 “Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem” 379 983 euro 2025. gadā, tai skaitā:
Veselības ministrijai 190 467 euro, lai segtu izdevumus neatliekamās medicīniskās palīdzības nodrošināšanai Svētku dalībniekiem un skatītājiem, ņemot vērā Svētku apjomu un dalībnieku skaita pieaugumu;
Izglītības un zinātnes ministrijai 189 516 euro, lai kompensētu zaudējumus Rīgas pašvaldības sabiedrībai ar ierobežotu atbildību “Rīgas satiksme” par papildu sabiedriskā transporta reisu organizēšanu Svētku laikā atbilstoši faktiskajiem izdevumiem.
Papildu finansējums 379 983 euro apmērā nodrošinās pilnvērtīgu Svētku norises izmaksu segšanu atbilstoši faktiskajiem izdevumiem, nepārsniedzot MK 10.06.2025. sēdes protokola Nr.23 32. § 3.punktā un anotācijā noteikto limitu 918 707 euro.
Saskaņā ar sagatavoto rīkojuma projektu Finanšu ministrijai tiek uzdots piešķirt no valsts budžeta programmas 02.00.00 “Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem” 379 983 euro 2025. gadā, tai skaitā:
Veselības ministrijai 190 467 euro, lai segtu izdevumus neatliekamās medicīniskās palīdzības nodrošināšanai Svētku dalībniekiem un skatītājiem, ņemot vērā Svētku apjomu un dalībnieku skaita pieaugumu;
Izglītības un zinātnes ministrijai 189 516 euro, lai kompensētu zaudējumus Rīgas pašvaldības sabiedrībai ar ierobežotu atbildību “Rīgas satiksme” par papildu sabiedriskā transporta reisu organizēšanu Svētku laikā atbilstoši faktiskajiem izdevumiem.
Papildu finansējums 379 983 euro apmērā nodrošinās pilnvērtīgu Svētku norises izmaksu segšanu atbilstoši faktiskajiem izdevumiem, nepārsniedzot MK 10.06.2025. sēdes protokola Nr.23 32. § 3.punktā un anotācijā noteikto limitu 918 707 euro.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Nē
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?
Nē
1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību
1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums
Vai tiks veikts?
Nē
1.6. Cita informācija
-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
Rādītājs
2025
saskaņā ar valsts budžetu kārtējam gadam
izmaiņas kārtējā gadā, salīdzinot ar valsts budžetu kārtējam gadam
Turpmākie trīs gadi (euro)
2026
2027
2028
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
1
2
3
4
5
6
7
8
1. Budžeta ieņēmumi
0
0
0
0
0
0
0
1.1. valsts pamatbudžets, tai skaitā ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi
0
0
0
0
0
0
0
1.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
1.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
2. Budžeta izdevumi
0
379 983
0
0
0
0
0
2.1. valsts pamatbudžets
0
379 983
0
0
0
0
0
2.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
2.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
3. Finansiālā ietekme
0
-379 983
0
0
0
0
0
3.1. valsts pamatbudžets
0
-379 983
0
0
0
0
0
3.2. speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
3.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
4. Finanšu līdzekļi papildu izdevumu finansēšanai (kompensējošu izdevumu palielinājumu norāda ar "-" zīmi)
0
379 983
0
0
0
0
0
5. Precizēta finansiālā ietekme
0
0
0
0
5.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
5.2. speciālais budžets
0
0
0
0
5.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
6. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas (ex-ante) pielikumā)
Detalizēti Veselības ministrijas un Rīgas pašvaldības sabiedrības ar ierobežotu atbildību “Rīgas satiksme” Svētku norises faktisko izdevumu, kas sedzami no valsts budžeta programmas 02.00.00 “Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem” finansējuma, dokumenti, atskaite, aprēķini pievienoti pielikumā.
6.1. detalizēts ieņēmumu aprēķins
-
6.2. detalizēts izdevumu aprēķins
-
7. Amata vietu skaita izmaiņas (palielinājuma gadījumā: izvērsts pamatojums, izvērtējums par esošo resursu pārskatīšanas iespējām, t.sk. vakanto štata vietu, ilgstošo vakanču izmantošanu u.c.)
Projekts šo jomu neskar
Cita informācija
Finansējumu izdevumus segšanai piešķir no valsts budžeta programmas 02.00.00 „Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem”
4. Tiesību akta projekta ietekme uz spēkā esošo tiesību normu sistēmu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
4.2. Cita informācija
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
5.3. Cita informācija
Apraksts
-
6. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas un sabiedrības līdzdalības process
Sabiedrības līdzdalība uz šo tiesību akta projektu neattiecas
Jā
Skaidrojums
Projekts nemaina esošo regulējumu un neparedz ieviest jaunas politiskās iniciatīvas.
6.4. Cita informācija
-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas
Institūcijas
- Izglītības un zinātnes ministrija
- Valsts izglītības attīstības aģentūra
- Veselības ministrija
- SIA “Rīgas satiksme”
7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru
Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
Nē
-
2. Tiks likvidēta institūcija
Nē
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
Nē
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
Nē
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
Nē
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
Nē
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
Nē
-
8. Cita informācija
Nē
-
7.5. Cita informācija
-
8. Horizontālās ietekmes
8.1. Projekta tiesiskā regulējuma ietekme
8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.5. uz teritoriju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.6. uz vidi
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.7. uz klimatneitralitāti
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.10. uz dzimumu līdztiesību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.11. uz veselību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.13. uz datu aizsardzību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.14. uz diasporu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.15. uz profesiju reglamentāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.16. uz bērna labākajām interesēm
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
Apraksts
Svētki plānoti un tiks īstenoti kā bērniem un ģimenēm draudzīgi un pieejami.
8.2. Cita informācija
-
Pielikumi
