25-TA-2750: Noteikumu projekts (Grozījumi)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Grozījumi Ministru kabineta 2020. gada 27. oktobra noteikumos Nr. 652 "Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" prioritārā virziena "Ilgtspējīga transporta sistēma" 6.1.2. specifiskā atbalsta mērķa "Veicināt drošību un vides prasību ievērošanu starptautiskajā lidostā "Rīga"" īstenošanas noteikumi"" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība
1.1. Pamatojums
Izstrādes pamatojums
Ministrijas / iestādes iniciatīva
Apraksts
Ministru kabineta noteikumu projekts "Grozījumi Ministru kabineta 2020. gada 27. oktobra noteikumos Nr. 652 "Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" prioritārā virziena "Ilgtspējīga transporta sistēma" 6.1.2. specifiskā atbalsta mērķa "Veicināt drošību un vides prasību ievērošanu starptautiskajā lidostā "Rīga"" īstenošanas noteikumi"" (turpmāk –noteikumu projekts) izstrādāts pamatojoties uz Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda 2014.-2020.gada plānošanas perioda vadības likuma 20. panta 6. punktu un 13. punktu.
1.2. Mērķis
Mērķa apraksts
Noteikumu projekta mērķis ir precizēt 6.1.2. specifiskā atbalsta mērķa "Veicināt drošību un vides prasību ievērošanu starptautiskajā lidostā "Rīga"" projekta Nr.6.1.2.0/16/I/001 "Drošas un videi draudzīgas infrastruktūras attīstība Starptautiskā lidostā “Rīga”" īstenošanas termiņu, lai nodrošinātu projekta sekmīgu pabeigšanu, funkcionalitāti un mērķu sasniegšanu.
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Pašreizējā situācija
Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda 2014. – 2020. gada plānošanas perioda darbības programmas „Izaugsme un nodarbinātība” (turpmāk- DP) 6.1.2. specifiskā atbalsta mērķa "Veicināt drošību un vides prasību ievērošanu starptautiskajā lidostā "Rīga"" (turpmāk – SAM 6.1.2.) ietvaros valsts akciju sabiedrība "Starptautiskā lidosta "Rīga"" (turpmāk – Lidosta) īsteno projektu Nr.6.1.2.0/16/I/001 "Drošas un videi draudzīgas infrastruktūras attīstība Starptautiskā lidostā “Rīga”" (turpmāk - Projekts), kura kopējās attiecināmās izmaksas ir 23 049 010 euro, t.sk. Kohēzijas fonda (turpmāk- KF) finansējums 11 484 765 euro un privātās attiecināmās izmaksas -11 564 245 euro.
Atbilstoši 2023. gada 19. decembrī Ministru kabineta sēdē apstiprinātajiem grozījumiem Ministru kabineta 2020. gada 27. oktobra noteikumos Nr. 652 "Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" prioritārā virziena "Ilgtspējīga transporta sistēma" 6.1.2. specifiskā atbalsta mērķa "Veicināt drošību un vides prasību ievērošanu starptautiskajā lidostā "Rīga"" īstenošanas noteikumi"", Lidostas Projekts tiek pabeigts atbilstoši Eiropas Komisijas 2022. gada 14. decembra vadlīniju "Vadlīnijas par to darbības programmu slēgšanu, kuras pieņemtas atbalsta saņemšanai no Eiropas Reģionālās attīstības fonda, Eiropas Sociālā fonda, Kohēzijas fonda un Eiropas Jūrlietu un zivsaimniecības fonda, kā arī par pārrobežu sadarbības programmu saskaņā ar Pirmspievienošanās palīdzības instrumentu (IPA II) (2014.–2020. gada periodā) slēgšanu (2022/C 474/01)" (turpmāk- slēguma vadlīnijas) 7. sadaļai “nefunkcionējošās darbības”, kas nosaka, ka Lidosta īsteno tehniskās dienesta ēkas rekonstrukcijas darbus pēc 2023. gada 31. decembra par finansējuma saņēmēja privāto finansējumu.
2024. gada 6. februārī ar Centrālo finanšu un līgumu aģentūru tika noslēgti līguma Nr. 6.1.2.0/16/I/001 grozījumi Nr. 8 (turpmāk – Grozījumi Nr.8), kas paredzēja Lidostas Projekta kā nefunkcionāla projekta īstenošanas termiņa pagarināšanu līdz 2026. gada 1. janvārim un tika precizētas Projekta attiecināmās izmaksas, nosakot, ka attiecināmās izmaksas ir 20 635 823 euro, t.sk. KF finansējums 10 828 453 euro, privātās attiecināmās izmaksas - 9 807 370 euro.
Saskaņā ar noslēgtajiem Grozījumiem Nr. 8, ja Lidosta nepabeidz par saviem līdzekļiem visas plānotās projekta darbības līdz 2026. gada 1. janvārim, Lidostai ir pienākums atmaksāt projektā izmaksāto atbalsta finansējumu.
Projekta ietvaros noteiktie sasniedzamie iznākuma rādītāji ir jau sasniegti 2023. gada 31. decembrī:
- izbūvēta peronu manevrēšanas ceļa otrā ātrā nobrauktuve – 12 090 m2
- modernizēto peronu manevrēšanas ceļu kopējais garums – 11 330 m.
Atbilstoši 2023. gada 19. decembrī Ministru kabineta sēdē apstiprinātajiem grozījumiem Ministru kabineta 2020. gada 27. oktobra noteikumos Nr. 652 "Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" prioritārā virziena "Ilgtspējīga transporta sistēma" 6.1.2. specifiskā atbalsta mērķa "Veicināt drošību un vides prasību ievērošanu starptautiskajā lidostā "Rīga"" īstenošanas noteikumi"", Lidostas Projekts tiek pabeigts atbilstoši Eiropas Komisijas 2022. gada 14. decembra vadlīniju "Vadlīnijas par to darbības programmu slēgšanu, kuras pieņemtas atbalsta saņemšanai no Eiropas Reģionālās attīstības fonda, Eiropas Sociālā fonda, Kohēzijas fonda un Eiropas Jūrlietu un zivsaimniecības fonda, kā arī par pārrobežu sadarbības programmu saskaņā ar Pirmspievienošanās palīdzības instrumentu (IPA II) (2014.–2020. gada periodā) slēgšanu (2022/C 474/01)" (turpmāk- slēguma vadlīnijas) 7. sadaļai “nefunkcionējošās darbības”, kas nosaka, ka Lidosta īsteno tehniskās dienesta ēkas rekonstrukcijas darbus pēc 2023. gada 31. decembra par finansējuma saņēmēja privāto finansējumu.
2024. gada 6. februārī ar Centrālo finanšu un līgumu aģentūru tika noslēgti līguma Nr. 6.1.2.0/16/I/001 grozījumi Nr. 8 (turpmāk – Grozījumi Nr.8), kas paredzēja Lidostas Projekta kā nefunkcionāla projekta īstenošanas termiņa pagarināšanu līdz 2026. gada 1. janvārim un tika precizētas Projekta attiecināmās izmaksas, nosakot, ka attiecināmās izmaksas ir 20 635 823 euro, t.sk. KF finansējums 10 828 453 euro, privātās attiecināmās izmaksas - 9 807 370 euro.
Saskaņā ar noslēgtajiem Grozījumiem Nr. 8, ja Lidosta nepabeidz par saviem līdzekļiem visas plānotās projekta darbības līdz 2026. gada 1. janvārim, Lidostai ir pienākums atmaksāt projektā izmaksāto atbalsta finansējumu.
Projekta ietvaros noteiktie sasniedzamie iznākuma rādītāji ir jau sasniegti 2023. gada 31. decembrī:
- izbūvēta peronu manevrēšanas ceļa otrā ātrā nobrauktuve – 12 090 m2
- modernizēto peronu manevrēšanas ceļu kopējais garums – 11 330 m.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Lidosta 2022. gada 2. jūlijā noslēdza līgumu Nr. DK-22-10 ar SIA “RERE Meistari” (turpmāk – Uzņēmējs) par Projekta ietvaros plānotās aktivitātes “Tehnisko dienestu ēkas rekonstrukcija” (turpmāk – Objekts) īstenošanu un līguma noteikumi paredzēja būvdarbu pabeigšanu līdz 2023. gada novembrim.
Būvdarbu izpildes gaitā radās nepieciešamība vairākkārt veikt izmaiņas izstrādātajā būvprojektā, piemēram, tika pārskatīti un mainīti grīdas un jumta risinājumi, lai nodrošinātu augstāku būvdarbu kvalitāti, uzlabotu tehniskos risinājumus un paaugstinātu ēkas energoefektivitāti, ņemot vērā faktiskos apstākļus, un šie neparedzētie apstākļi ir ietekmējuši būvdarbu izpildes termiņu. Būvdarbu izpildes laikā Uzņēmējam radās finanšu grūtības, kā rezultātā tika kavēti maksājumi apakšuzņēmējiem, līdz ar to apakšuzņēmēji uz laiku apturēja uzsāktos darbus un materiālu piegādi. Lai stabilizētu situāciju un nodrošinātu būvdarbu nepārtrauktību, Lidosta līdz 2025. gada 5. novembrim ir noslēgusi 20 vienošanās ar apakšuzņēmējiem un šobrīd veic tiešos maksājumus par paveiktajiem darbiem.
Saskaņā ar ikmēneša būvdarbu izpildes datiem šobrīd darbi Objektā ir pabeigti aptuveni 75 % apmērā. Lai mazinātu būvdarbu izpildes termiņa kavējumus un uzlabotu darbu kvalitāti, Uzņēmējam tika uzdots palielināt strādājošo skaitu Objektā, kā arī regulāri veikt iekšējās apakšuzņēmēju darbu kvalitātes pārbaudes. Tomēr, analizējot ikmēneša izpildes rādītājus un finanšu plūsmu, konstatēts, ka Uzņēmējs neapgūst plānotos finanšu līdzekļus, neizpilda paredzēto darbu apjomu un nenodrošina pietiekamu darbinieku skaitu Objektā, kas tieši norāda uz būvdarbu izpildes termiņa kavējumu. Lai pabeigtu Objektu, Uzņēmējam vēl jāveic šādi darbi: liftu izbūve (lifti jau ir piegādāti Objektā), sienu apdare, grīdas seguma ieklāšana, iekštelpu apgaismojuma ierīkošana, griestu apdares risinājumu izbūve, santehnikas uzstādīšana, fasādes siltināšana, inženierkomunikāciju izbūves pabeigšana, kā arī teritorijas asfaltēšanas darbi.
2025. gada 12. augustā Lidosta saņēma Uzņēmēja vēstuli Nr. 1-03/147 ar lūgumu izskatīt iespēju 2022. gada 2. jūlija līgumā Nr. DK-22-10 (turpmāk – Līgums) noteikto līguma cenas ieturējumu faktiskajā apmērā aizstāt ar Līguma prasībām atbilstošu līgumsaistību izpildes garantiju. Saskaņā ar priekšlikumu šī garantija garantijas saistību laikā tiktu pārvērsta par garantijas laika saistību izpildes nodrošinājumu, veicot attiecīgus grozījumus Līgumā un saskaņojot iesniedzamās garantijas noteikumus. Lidosta piekrita Uzņēmēja lūgumam, un 2025. gada 19. septembrī tika noslēgta vienošanās pie Līguma Nr. V16-DK-22-10, tādējādi veicinot būvdarbu tempa pieaugumu Objektā.
Būvdarbu izpildes gaitā radās nepieciešamība vairākkārt veikt izmaiņas izstrādātajā būvprojektā, piemēram, tika pārskatīti un mainīti grīdas un jumta risinājumi, lai nodrošinātu augstāku būvdarbu kvalitāti, uzlabotu tehniskos risinājumus un paaugstinātu ēkas energoefektivitāti, ņemot vērā faktiskos apstākļus, un šie neparedzētie apstākļi ir ietekmējuši būvdarbu izpildes termiņu. Būvdarbu izpildes laikā Uzņēmējam radās finanšu grūtības, kā rezultātā tika kavēti maksājumi apakšuzņēmējiem, līdz ar to apakšuzņēmēji uz laiku apturēja uzsāktos darbus un materiālu piegādi. Lai stabilizētu situāciju un nodrošinātu būvdarbu nepārtrauktību, Lidosta līdz 2025. gada 5. novembrim ir noslēgusi 20 vienošanās ar apakšuzņēmējiem un šobrīd veic tiešos maksājumus par paveiktajiem darbiem.
Saskaņā ar ikmēneša būvdarbu izpildes datiem šobrīd darbi Objektā ir pabeigti aptuveni 75 % apmērā. Lai mazinātu būvdarbu izpildes termiņa kavējumus un uzlabotu darbu kvalitāti, Uzņēmējam tika uzdots palielināt strādājošo skaitu Objektā, kā arī regulāri veikt iekšējās apakšuzņēmēju darbu kvalitātes pārbaudes. Tomēr, analizējot ikmēneša izpildes rādītājus un finanšu plūsmu, konstatēts, ka Uzņēmējs neapgūst plānotos finanšu līdzekļus, neizpilda paredzēto darbu apjomu un nenodrošina pietiekamu darbinieku skaitu Objektā, kas tieši norāda uz būvdarbu izpildes termiņa kavējumu. Lai pabeigtu Objektu, Uzņēmējam vēl jāveic šādi darbi: liftu izbūve (lifti jau ir piegādāti Objektā), sienu apdare, grīdas seguma ieklāšana, iekštelpu apgaismojuma ierīkošana, griestu apdares risinājumu izbūve, santehnikas uzstādīšana, fasādes siltināšana, inženierkomunikāciju izbūves pabeigšana, kā arī teritorijas asfaltēšanas darbi.
2025. gada 12. augustā Lidosta saņēma Uzņēmēja vēstuli Nr. 1-03/147 ar lūgumu izskatīt iespēju 2022. gada 2. jūlija līgumā Nr. DK-22-10 (turpmāk – Līgums) noteikto līguma cenas ieturējumu faktiskajā apmērā aizstāt ar Līguma prasībām atbilstošu līgumsaistību izpildes garantiju. Saskaņā ar priekšlikumu šī garantija garantijas saistību laikā tiktu pārvērsta par garantijas laika saistību izpildes nodrošinājumu, veicot attiecīgus grozījumus Līgumā un saskaņojot iesniedzamās garantijas noteikumus. Lidosta piekrita Uzņēmēja lūgumam, un 2025. gada 19. septembrī tika noslēgta vienošanās pie Līguma Nr. V16-DK-22-10, tādējādi veicinot būvdarbu tempa pieaugumu Objektā.
Risinājuma apraksts
Ņemot vērā iepriekšminētos apstākļus un to, ka slēguma vadlīniju 7. sadaļa paredz, ka visas nefunkcionējošās darbības ir pabeidzamas pilnā apjomā un ziņojums par šo darbību pabeigšanu iesniedzams Eiropas Komisijā līdz 2027. gada 15. februārim un, ja minētās darbības līdz norādītajam datumam nebūs funkcionējošas un Projekts kopumā nebūs pabeigts, Eiropas Savienības budžetā būs jāatmaksā projektā izmaksātais finansējums, ir nepieciešams precizēt Ministru kabineta 2020. gada 27. oktobra noteikumu Nr. 652 "Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" prioritārā virziena "Ilgtspējīga transporta sistēma" 6.1.2. specifiskā atbalsta mērķa "Veicināt drošību un vides prasību ievērošanu starptautiskajā lidostā "Rīga"" īstenošanas noteikumi" (turpmāk - MK noteikumi Nr. 652) noteikto projekta ieviešanas termiņu, proti, precizēt no 2026. gada 1. janvāra uz 2026. gada 31. decembri.
Līdz ar to tiek precizēts MK noteikumu Nr. 652 40. punkts, kā arī 41.2. un 41.3. apakšpunkts, nosakot ka Projektam ir jābūt pilnībā pabeigtam līdz 2026. gada 31. decembrim, nodrošinot Projekta mērķa sasniegšanu.
Grozījumu ietvaros netiek plānots piešķirt komercdarbības atbalstu saskaņā ar Eiropas Komisijas lēmumu par atbalsta saderību ar Eiropas Savienības iekšējo tirgu vai Komisijas 2014. gada 17. jūnija Regulas (ES) Nr. 651/2014, ar ko noteiktas atbalsta kategorijas atzīst par saderīgām ar iekšējo tirgu, piemērojot Līguma 107. un 108. pantu.
Grozījumi līgumā par Projekta īstenošanu netiek uzskatīti par būtiskiem un neietekmē Projekta mērķus vai īstenošanas nosacījumus.
Pēc noteikumu projekta apstiprināšanas Ministru kabinetā, Starptautiskajai lidostai "Rīga" ir jārosina veikt grozījumus ar Centrālo finanšu un līgumu aģentūru noslēgtajā līgumā par Projekta īstenošanu, paredzot iespēju, ka Projekta īstenošana tiek turpināta pēc 2026. gada 1. janvāra.
Līdz ar to tiek precizēts MK noteikumu Nr. 652 40. punkts, kā arī 41.2. un 41.3. apakšpunkts, nosakot ka Projektam ir jābūt pilnībā pabeigtam līdz 2026. gada 31. decembrim, nodrošinot Projekta mērķa sasniegšanu.
Grozījumu ietvaros netiek plānots piešķirt komercdarbības atbalstu saskaņā ar Eiropas Komisijas lēmumu par atbalsta saderību ar Eiropas Savienības iekšējo tirgu vai Komisijas 2014. gada 17. jūnija Regulas (ES) Nr. 651/2014, ar ko noteiktas atbalsta kategorijas atzīst par saderīgām ar iekšējo tirgu, piemērojot Līguma 107. un 108. pantu.
Grozījumi līgumā par Projekta īstenošanu netiek uzskatīti par būtiskiem un neietekmē Projekta mērķus vai īstenošanas nosacījumus.
Pēc noteikumu projekta apstiprināšanas Ministru kabinetā, Starptautiskajai lidostai "Rīga" ir jārosina veikt grozījumus ar Centrālo finanšu un līgumu aģentūru noslēgtajā līgumā par Projekta īstenošanu, paredzot iespēju, ka Projekta īstenošana tiek turpināta pēc 2026. gada 1. janvāra.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Nē
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?
Nē
1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību
1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums
Vai tiks veikts?
Nē
1.6. Cita informācija
-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
2.1. Sabiedrības grupas, kuras tiesiskais regulējums ietekmē, vai varētu ietekmēt
Fiziskās personas
Nē
Juridiskās personas
- Starptautiskā lidosta "Rīga", Centrālā finanšu un līgumu aģentūra
Ietekmes apraksts
Pēc noteikumu projekta apstiprināšanas Starptautiskajai lidostai "Rīga" būs jārosina veikt grozījumus ar Centrālo finanšu un līgumu aģentūru noslēgtajā līgumā par projekta īstenošanu, paredzot iespēju, ka projekta īstenošana tiek turpināta pēc 2026. gada 1. janvāra.
2.2. Tiesiskā regulējuma ietekme uz tautsaimniecību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
2.3. Administratīvo izmaksu novērtējums juridiskām personām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
2.4. Administratīvā sloga novērtējums fiziskām personām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
2.5. Atbilstības izmaksu novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
Cita informācija
-
4. Tiesību akta projekta ietekme uz spēkā esošo tiesību normu sistēmu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
4.2. Cita informācija
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
5.1. Saistības pret Eiropas Savienību
Vai ir attiecināms?
Nē
5.2. Citas starptautiskās saistības
Vai ir attiecināms?
Nē
5.3. Cita informācija
Apraksts
Eiropas Komisijas 2022. gada 14. decembra vadlīniju "Vadlīnijas par to darbības programmu slēgšanu, kuras pieņemtas atbalsta saņemšanai no Eiropas Reģionālās attīstības fonda, Eiropas Sociālā fonda, Kohēzijas fonda un Eiropas Jūrlietu un zivsaimniecības fonda, kā arī par pārrobežu sadarbības programmu saskaņā ar Pirmspievienošanās palīdzības instrumentu (IPA II) (2014.–2020. gada periodā) slēgšanu" (2022/C 474/01) 7. sadaļā “Nefunkcionējošās darbības” prasību pārņemšana noteikumu projektā.
6. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas un sabiedrības līdzdalības process
Sabiedrības līdzdalība uz šo tiesību akta projektu neattiecas
Jā
Skaidrojums
Atbilstoši Ministru kabineta 2024.gada 15.oktobra noteikumu Nr.639 „Sabiedrības līdzdalības kārtība attīstības plānošanas procesā” 4.punktam sabiedrības līdzdalības kārtība ir piemērojama tiesību aktu projektu izstrādē, kas būtiski maina esošo regulējumu vai paredz ieviest jaunas politiskās iniciatīvas. Ņemot vērā, ka projekts neatbilst minētajiem kritērijiem un noteikumu projekts attiecas uz ES fondu 2014. – 2020. gada plānošanas perioda īstenošanā iesaistītajām institūcijām, sabiedrības līdzdalības kārtība projekta izstrādē netiek piemērota.
Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas - Satiksmes ministrija un VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"".
Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas - Satiksmes ministrija un VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"".
6.4. Cita informācija
-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas
Institūcijas
- Satiksmes ministrija
- VAS "Starptautiskā lidosta "RĪGA""
7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru
Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
Nē
-
2. Tiks likvidēta institūcija
Nē
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
Nē
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
Nē
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
Nē
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
Nē
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
Nē
-
8. Cita informācija
Nē
-
7.5. Cita informācija
-
8. Horizontālās ietekmes
8.1. Projekta tiesiskā regulējuma ietekme
8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.5. uz teritoriju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.6. uz vidi
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.7. uz klimatneitralitāti
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.10. uz dzimumu līdztiesību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.11. uz veselību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.13. uz datu aizsardzību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.14. uz diasporu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.15. uz profesiju reglamentāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.16. uz bērna labākajām interesēm
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.2. Cita informācija
-
Pielikumi
