Anotācija

25-TA-2613: Rīkojuma projekts (Vispārīgais)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Par apropriācijas pārdali" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība

1.1. Pamatojums

Izstrādes pamatojums
Tiesību akts / Ministru Prezidenta rezolūcija
Apraksts
1. Likuma “Par valsts budžetu 2025. gadam un budžeta ietvaru 2025., 2026. un 2027. gadam” (turpmāk - likuma) 57. pants paredz, ka finanšu ministrs, veicot apropriāciju pārdales ministrijai vai citai centrālajai valsts iestādei likumā noteiktās apropriācijas ietvaros starp programmām, apakšprogrammām un izdevumu kodiem atbilstoši ekonomiskajām kategorijām, ir tiesības veikt apropriācijas pārdali citiem mērķiem no prioritārajiem pasākumiem 2023.—2025. gadam, 2024.—2026. gadam un 2025.—2027. gadam piešķirtā finansējuma, ja tam nav negatīvas ietekmes uz vispārējās valdības budžeta strukturālo bilanci, ir pieņemts attiecīgs Ministru kabineta lēmums un Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija piecu darba dienu laikā no attiecīgās informācijas saņemšanas dienas ir to izskatījusi un nav iebildusi pret apropriācijas pārdali.
2. Likuma par budžetu un finanšu vadību (turpmāk - LBFV) 9.panta 13.2 daļas  1.punkts paredz, ka finanšu ministram ir tiesības veikt šā panta trīspadsmitās daļas 1. punktā minētās apropriāciju pārdales starp programmām, apakšprogrammām un budžeta izdevumu kodiem atbilstoši ekonomiskajām kategorijām, kopējais pārdales apjoms starp pamatbudžeta programmām (apakšprogrammām) nedrīkst izraisīt katras atsevišķās programmas (apakšprogrammas) palielinājumu, kas vienlaikus pārsniegtu piecus procentus no programmai (apakšprogrammai) apstiprinātās gada apropriācijas apjoma un vērtību 100 000 euro.  Ņemot vērā, ka vienas apakšprogrammas apropriācijas pārdale pārsniedz piecus procentus no programmai (apakšprogrammai) apstiprinātās gada apropriācijas apjoma, apropriācijas pārdalei saskaņā ar LBFV 9. panta 13.3 daļas 3. punktu nepieciešams Ministru kabineta (turpmāk - MK) lēmums un Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisijas atbalsts.

Vienlaikus, veicot līdzekļu pārdales, apakšprogrammā 39.03.00 "Asins un asins komponentu nodrošināšana" ir konstatēts, ka atbilstoši LBFV 9.panta 13.2 daļas 1.punktā noteiktajam, atļautais kopējais pārdales apjoms tiek pārsniegts, līdz ar to arī par šādu līdzekļu pārdali nepieciešams MK lēmums un Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) atbalsts: 1,47% vai 145 177 euro (639 029 euro (papildus pārdalāmais finansējums) jeb 6,47 %; 9 877 036 euro (apstiprinātais budžets 2025. gadam) x 5% = 493 851,80 euro; 639 029 euro (kopējais pārdalāmais finansējums) – 493 852 euro = 145 177 euro jeb 1,47% (145 177 euro / 9 877 036 euro*100), (rīkojuma projekta 1.2.apakšpunkts).

1.2. Mērķis

Mērķa apraksts
Nepieciešams veikt apropriācijas pārdali 2025.gadam starp Veselības ministrijas budžeta programmām/apakšprogrammām un apakšprogrammu ietvaros.
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība

1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi

Pašreizējā situācija
Veselības ministrijas budžeta apakšprogrammas 06.02.00 “Medicīnas vēstures muzejs” mērķis ir saglabāt, pētīt, izstrādāt un popularizēt materiālās un nemateriālās liecības, kurām ir vēsturiska, zinātniska un memoriāla nozīme, kā arī ar tām saistītu informāciju par Latvijas un pasaules medicīnas vēsturi, lai veicinātu sabiedrības izglītošanu medicīnas vēstures jomā.
Apakšprogrammas izpildītājs ir Paula Stradiņa Medicīnas vēstures muzejs.

Veselības ministrijas budžeta apakšprogrammas 39.03.00 “Asins un asins komponentu nodrošināšana” mērķis ir nodrošināt drošu un kvalitatīvu asins komponentu sagatavošanu un izplatīšanu ārstniecības iestādēm, kā arī imūnhematoloģisko izmeklējumu pakalpojumus.
Apakšprogrammas izpildītājs ir Valsts asinsdonoru centrs.

Veselības ministrijas budžeta apakšprogrammas 39.04.00 “Neatliekamā medicīniskā palīdzība” mērķis ir īstenot vienotu valsts politiku neatliekamās medicīniskās palīdzības un katastrofu medicīnas jomā.
Apakšprogrammas izpildītājs ir Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests.

Veselības ministrijas budžeta apakšprogrammas 39.06.00 “Tiesu medicīniskā ekspertīze” mērķis ir nodrošināt tiesu medicīniskās ekspertīzes fiziskām personām, kuru dzīvībai un veselībai nodarīts kaitējums, vardarbīgā vai pēkšņā nāvē mirušām personām un tiesu medicīniskās ekspertīzes, ja ir aizdomas par ārstniecības personu profesionālo pienākumu nepienācīgu pildīšanu, kā arī līķu bioloģiskā materiāla arhīvu uzturēšanu.
Apakšprogrammas izpildītājs ir Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs.

Veselības ministrijas budžeta programmas 97.00.00 “Nozaru vadība un politikas plānošana” mērķis ir nodrošināt saskaņotu un nepārtrauktu Veselības ministrijas darbību, pilnveidot iekšējā darba organizāciju, uzlabot veselības aprūpes pakalpojuma kvalitāti, lai nodrošinātu efektīvu ārstēšanas procesu un optimizētu veselības aprūpes pakalpojumu sniedzēju skaitu un izvietojumu, kā arī sekmēt un veicināt iedzīvotāju un vides veselību, nodrošinot efektīvas politikas izstrādi un ieviešanu ar politikas dokumentu un normatīvo aktu palīdzību, sekmīgu Latvijas interešu aizstāvību ES institūcijās un starptautiskajās organizācijās, kā arī regulāru un efektīvu saikni ar sabiedrību.
Apakšprogrammas izpildītājs ir Veselības ministrija.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Atbilstoši likuma “Par valsts budžetu 2025. gadam un budžeta ietvaru 2025., 2026. un 2027. gadam” 57. pantam, kas paredz, ka finanšu ministrs, veicot apropriāciju pārdales ministrijai vai citai centrālajai valsts iestādei likumā noteiktās apropriācijas ietvaros starp programmām, apakšprogrammām un izdevumu kodiem atbilstoši ekonomiskajām kategorijām, ir tiesības veikt apropriācijas pārdali citiem mērķiem no prioritārajiem pasākumiem 2023.—2025. gadam, 2024.—2026. gadam un 2025.—2027. gadam piešķirtā finansējuma, ja tam nav negatīvas ietekmes uz vispārējās valdības budžeta strukturālo bilanci un ir pieņemts attiecīgs Ministru kabineta lēmums un Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija piecu darba dienu laikā no attiecīgās informācijas saņemšanas dienas ir to izskatījusi un nav iebildusi pret apropriācijas pārdali, ir sagatavots Ministru kabineta rīkojuma projekts par finansējuma pārdalēm 2024. - 2026.gada un 2025. – 2027. gada prioritāriem pasākumiem, tai skaitā pārdalot finansējumu starp budžeta programmām/apakšprogrammām.
Risinājuma apraksts
Nepieciešams veikt un attiecīgi rīkojuma projekts paredz apropriācijas pārdali 2025.gadam starp šādām Veselības ministrijas budžeta programmām/apakšprogrammām, tai skaitā:

1. 39.04.00 “Neatliekamā medicīniskā palīdzība”, samazinot dotāciju no vispārējiem ieņēmumiem un izdevumus atlīdzībai 940 305 euro apmērā 2025.-2027.gada prioritārā pasākuma “Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta pamatfunkciju stiprināšana, tai skaitā gatavībai ārkārtas gadījumos” īstenošanai uz šādām Veselības ministrijas budžeta apakšprogrammām/programmām, tai skaitā:
1.1. 06.02.00 “Medicīnas vēstures muzejs”, palielinot dotāciju no vispārējiem ieņēmumiem un izdevumus pamatkapitāla veidošanai 108 900 euro apmērā, lai nodrošinātu ugunsdrošības sistēmas nomaiņu;
1.2. 39.03.00 “Asins un asins komponentu nodrošināšana”, palielinot dotāciju no vispārējiem ieņēmumiem un izdevumus precēm un pakalpojumiem 639 029 euro apmērā, lai nodrošinātu asins komponentu sagatavošanu un izmeklēšanu;
1.3. 39.06.00 “Tiesu medicīniskā ekspertīze”, palielinot dotāciju no vispārējiem ieņēmumiem 58 385 euro apmērā, izdevumus precēm un pakalpojumiem 3 159 euro apmērā un izdevumus pamatkapitāla veidošanai 55 226 euro apmērā, lai Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs nodrošinātu darbinieku kapacitātes stiprināšanu un ēku infrastruktūras uzturēšanu un ilgtspēju;
1.4. 97.00.00 “Nozaru vadība un politikas plānošana” palielinot dotāciju no vispārējiem ieņēmumiem 133 991 euro apmērā, izdevumus precēm un pakalpojumiem 123 710 euro apmērā un izdevumus pamatkapitāla veidošanai 10 281 euro apmērā, lai nodrošinātu Veselības ministrijas pieejas kontroļu vadības sistēmas un portatīvo datoru nomaiņu.

Nepieciešams veikt un attiecīgi rīkojuma projekts paredz 2025.gadam Veselības ministrijas budžeta programmu un apakšprogrammu ietvaros, tai skaitā:
2.1. apakšprogrammā 39.04.00 “Neatliekamā medicīniskā palīdzība”, samazinot izdevumus atlīdzībai 137 602 euro apmērā 2025.-2027.gada prioritārā pasākuma “Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta pamatfunkciju stiprināšana, tai skaitā gatavībai ārkārtas gadījumos” īstenošanai un palielinot izdevumus precēm un pakalpojumiem  69 881 euro apmērā brigāžu personāla darba apģērbu iegādei (20 172 euro) un nekustamo īpašumu uzturēšanai (49 709 euro) un izdevumus pamatkapitāla veidošanai 67 721 euro apmērā brigāžu medicīniskā aprīkojuma atjaunošanai;
2.2. programmā 97.00.00 “Nozaru vadība un politikas plānošana” izdevumu precēm un pakalpojumu ietvaros, samazinot izdevumus 3 776 euro apmērā 2024.-2026.gada prioritārā pasākuma “Publisko personu nomas maksas sadārdzinājums” īstenošanai un palielinot izdevumus 3 776 euro apmērā Latvijas iedzīvotāju aptauju "Latvijas iedzīvotāju uzskati par veselības aprūpi" nodrošināšanai.
2.3. programmā 97.00.00 “Nozaru vadība un politikas plānošana”, samazinot izdevumus precēm un pakalpojumiem 5 499 euro apmērā 2024.-2026.gada prioritārā pasākuma “Publisko personu nomas maksas sadārdzinājums” īstenošanai un palielinot izdevumus pamatkapitāla veidošanai 5 499 euro apmērā, lai nodrošinātu portatīvo datoru nomaiņu.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?

1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību

1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums

Vai tiks veikts?

1.6. Cita informācija

-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Rādītājs
2025
saskaņā ar valsts budžetu kārtējam gadam
izmaiņas kārtējā gadā, salīdzinot ar valsts budžetu kārtējam gadam
Turpmākie trīs gadi (euro)
2026
2027
2028
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
1
2
3
4
5
6
7
8
1. Budžeta ieņēmumi
0
0
0
0
0
0
0
1.1. valsts pamatbudžets, tai skaitā ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi
0
0
0
0
0
0
0
1.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
1.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
2. Budžeta izdevumi
0
0
0
0
0
0
0
2.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
0
0
0
2.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
2.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
3. Finansiālā ietekme
0
0
0
0
0
0
0
3.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
0
0
0
3.2. speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
3.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
4. Finanšu līdzekļi papildu izdevumu finansēšanai (kompensējošu izdevumu palielinājumu norāda ar "-" zīmi)
0
0
0
0
0
0
0
5. Precizēta finansiālā ietekme
0
0
0
0
5.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
5.2. speciālais budžets
0
0
0
0
5.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
6. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas (ex-ante) pielikumā)
-
6.1. detalizēts ieņēmumu aprēķins
-
6.2. detalizēts izdevumu aprēķins
Nepieciešams veikt un attiecīgi rīkojuma projekts paredz apropriācijas pārdali 2025.gadam starp šādām Veselības ministrijas budžeta programmām/apakšprogrammām, tai skaitā:

1. 39.04.00 “Neatliekamā medicīniskā palīdzība”, samazinot dotāciju no vispārējiem ieņēmumiem un izdevumus atlīdzībai 940 305 euro apmērā 2025.-2027.gada prioritārā pasākuma “Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta pamatfunkciju stiprināšana, tai skaitā gatavībai ārkārtas gadījumos” īstenošanai, uz šādām Veselības ministrijas budžeta apakšprogrammām/programmām, tai skaitā:
1.1. 06.02.00 “Medicīnas vēstures muzejs”, palielinot dotāciju no vispārējiem ieņēmumiem un izdevumus pamatkapitāla veidošanai 108 900 euro apmērā, lai nodrošinātu ugunsdrošības sistēmas nomaiņu. (Detalizētus aprēķinus un skaidrojumus skatīt anotācijas 1.pielikumā);
1.2. 39.03.00 “Asins un asins komponentu nodrošināšana”, palielinot dotāciju no vispārējiem ieņēmumiem un izdevumus precēm un pakalpojumiem 639 029 euro apmērā, lai nodrošinātu asins komponentu sagatavošanu un izmeklēšanu. (Detalizētus aprēķinus un skaidrojumus skatīt anotācijas 1.pielikumā);
1.3. 39.06.00 “Tiesu medicīniskā ekspertīze”, palielinot dotāciju no vispārējiem ieņēmumiem 58 385 euro apmērā, izdevumus precēm un pakalpojumiem 3 159 euro apmērā un izdevumus pamatkapitāla veidošanai 55 226 euro apmērā, lai Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs nodrošinātu darbinieku kapacitātes stiprināšanu un ēku infrastruktūras uzturēšanu un ilgtspēju. (Detalizētus aprēķinus un skaidrojumus skatīt anotācijas 1., 2. un 3.pielikumā);
1.4. 97.00.00 “Nozaru vadība un politikas plānošana” palielinot dotāciju no vispārējiem ieņēmumiem 133 991 euro apmērā, izdevumus precēm un pakalpojumiem 123 710 euro apmērā un izdevumus pamatkapitāla veidošanai 10 281 euro apmērā, lai nodrošinātu Veselības ministrijas pieejas kontroļu vadības sistēmas un portatīvo datoru nomaiņu. (Detalizētus aprēķinus un skaidrojumus skatīt anotācijas 1.pielikumā).

Nepieciešams veikt un attiecīgi rīkojuma projekts paredz 2025.gadam Veselības ministrijas budžeta programmu un apakšprogrammu ietvaros, tai skaitā:
2.1. apakšprogrammā 39.04.00 “Neatliekamā medicīniskā palīdzība”, samazinot izdevumus atlīdzībai 137 602 euro apmērā 2025.-2027.gada prioritārā pasākuma “Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta pamatfunkciju stiprināšana, tai skaitā gatavībai ārkārtas gadījumos” īstenošanai un palielinot izdevumus precēm un pakalpojumiem  69 881 euro apmērā brigāžu personāla darba apģērbu iegādei (20 172 euro) un nekustamo īpašumu uzturēšanai (49 709 euro) un izdevumus pamatkapitāla veidošanai 67 721 euro apmērā brigāžu medicīniskā aprīkojuma atjaunošanai. (Detalizētus aprēķinus un skaidrojumus skatīt anotācijas 1. un 4.pielikumā);
2.2. programmā 97.00.00 “Nozaru vadība un politikas plānošana” izdevumu precēm un pakalpojumu ietvaros, samazinot izdevumus 3 776 euro apmērā 2024.-2026.gada prioritārā pasākuma “Publisko personu nomas maksas sadārdzinājums” īstenošanai un palielinot izdevumus 3 776 euro apmērā Latvijas iedzīvotāju aptauju "Latvijas iedzīvotāju uzskati par veselības aprūpi" nodrošināšanai. (Detalizētus aprēķinus un skaidrojumus skatīt anotācijas 5.pielikumā)
2.3. programmā 97.00.00 “Nozaru vadība un politikas plānošana”, samazinot izdevumus precēm un pakalpojumiem 5 499 euro apmērā 2024.-2026.gada prioritārā pasākuma “Publisko personu nomas maksas sadārdzinājums” īstenošanai un palielinot izdevumus pamatkapitāla veidošanai 5 499 euro apmērā, lai nodrošinātu portatīvo datoru nomaiņu. (Detalizētus aprēķinus un skaidrojumus skatīt anotācijas 5.pielikumā)

Situācijā, ja 2025.gadā rīkojuma projektā paredzētajiem pasākumiem, kuriem finansējums tiek samazināts, finansējums pietrūks, tad risinājums tiks rasts Veselības ministrijas budžetā piešķirto līdzekļu ietvaros.

Šai neizpildei NMPD budžetā ir vienreizējs efekts, jo no 2025.gada 23.janvāra līdz 31.decembrim ir spēkā MK 2025.gada 21.janvāra noteikumi Nr.49 “Noteikumi par apmaksātu veselības aprūpi Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta darbiniekiem” ar kuriem tiek kompensēti faktiskie izdevumi NMPD ārstniecības personām. Savukārt, ar 2026.gada 1.janvārī stājās spēkā Grozījumi Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likumā, kas paredzēs NMPD darbiniekiem (tai, skaitā arī ārstniecības personām) iegādāties apdrošināšanas polises. Šīs polises tiks segtas no prioritārā pasākuma “Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta pamatfunkciju stiprināšana, tai skaitā gatavībai ārkārtas gadījumos” piešķirtā finansējuma 2 465 250 euro apmērā ik gadu.

Veselības ministrija normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā sagatavos un iesniegs Finanšu ministrijā pieprasījumu valsts budžeta apropriācijas pārdalei atbilstoši šā rīkojuma 1. un 2.punktam.

Finanšu ministrs normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā informēs Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisiju par šā rīkojuma 1.punktā minēto apropriācijas pārdali un, ja Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija piecu darbdienu laikā pēc attiecīgās informācijas saņemšanas nebūs iebildumus, veiks apropriācijas pārdali.
Pārdalītais finansējums tiks apgūts līdz 2025.gada beigām.
7. Amata vietu skaita izmaiņas (palielinājuma gadījumā: izvērsts pamatojums, izvērtējums par esošo resursu pārskatīšanas iespējām, t.sk. vakanto štata vietu, ilgstošo vakanču izmantošanu u.c.)
-
Cita informācija
-
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?

5.3. Cita informācija

Apraksts
-

6.1. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas

Valsts un pašvaldību institūcijas
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests, Paula Stradiņa Medicīnas vēstures muzejs, Valsts asinsdonoru centrs, Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs, Veselības ministrija
Nevalstiskās organizācijas
Cits

6.2. Sabiedrības līdzdalības organizēšanas veidi

6.3. Sabiedrības līdzdalības rezultāti

-

6.4. Cita informācija

-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?

7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas

Institūcijas
  • Paula Stradiņa Medicīnas vēstures muzejs
  • Valsts asinsdonoru centrs
  • Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests
  • Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs
  • Veselības ministrija

7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru

Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
-
2. Tiks likvidēta institūcija
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
-
8. Cita informācija
-

7.5. Cita informācija

-
8. Horizontālās ietekmes

8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.5. uz teritoriju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.6. uz vidi

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.7. uz klimatneitralitāti

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.10. uz dzimumu līdztiesību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.11. uz veselību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.13. uz datu aizsardzību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.14. uz diasporu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.15. uz profesiju reglamentāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.16. uz bērna labākajām interesēm

Vai projekts skar šo jomu?

8.2. Cita informācija

-
Pielikumi
Pielikums
Nosaukums
VManotp_05112025