Anotācija

24-TA-2858: Rīkojuma projekts (Vispārīgais)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Par valstij dividendēs izmaksājamo valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Rīgas cirks" peļņas daļu" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība

1.1. Pamatojums

Izstrādes pamatojums
Ministrijas / iestādes iniciatīva
Apraksts
Ministru kabinets pēc valsts kapitāla daļu turētāja pamatota priekšlikuma ar Ministru kabineta rīkojumu var noteikt sadalīt peļņu par 2023.gadu saskaņā ar Ministru kabineta 2022.gada 25.janvāra noteikumu Nr.72 „Kārtība, kādā tiek prognozēti, noteikti un veikti maksājumi par valsts kapitāla izmantošanu” (turpmāk – Noteikumi Nr.72) 9.1.3.apakšpunktu, nosakot dividendes 52% apmērā no kapitālsabiedrības pārskata gada peļņas, un, neiemaksājot dividendes valsts budžeta ieņēmumos, 15 249 euro novirzīt valsts deleģēto pārvaldes uzdevumu īstenošanai.

1.2. Mērķis

Mērķa apraksts
Projekta mērķis ir valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību „Rīgas cirks” (turpmāk – kapitālsabiedrība) 2023.gadā gūtās peļņas novirzīšana kapitālsabiedrības materiāli tehniskās bāzes uzlabošanai, lai nodrošinātu valsts deleģēto pārvaldes uzdevumu veikšanu.
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība

1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi

Pašreizējā situācija
Kapitālsabiedrība ir valsts kapitālsabiedrība, kurā 100% kapitāla daļu turētāja ir Kultūras ministrija.

Kapitālsabiedrība ir vienīgā nacionāla līmeņa organizācija cirka mākslas jomā Latvijā. Tās darbība, īstenojot tai deleģētos valsts pārvaldes uzdevumus, ir vērsta uz cirka mākslas popularizēšanu Latvijā, nodrošinot laikmetīgā cirka izrāžu pieejamību sabiedrībai un apgūstot starptautisko pieredzi cirka mākslā. Tā kā kapitālsabiedrības darbības primārais mērķis ir deleģēto valsts pārvaldes uzdevumu veikšana atbilstoši Kultūras institūciju likuma 23.panta otrajai daļai, kapitālsabiedrības 2024.gadā dividendēs izmaksājamo peļņas daļu nepieciešams novirzīt kapitālsabiedrības materiāli tehniskās bāzes uzlabošanai, un konkrēti:
1) piecu biroja datoru iegādei – viens „Macbook air” dators ar aptuveno cenu 1 800 euro, savukārt četri datori standarta biroja vajadzībām ar aptuveno cenu 1 000 euro, kā arī katram datoram papildus nepieciešama programmatūra 200 euro apmērā par vienu datoru – kopējās izmaksas 6 800 euro;
2) skatuves dūmu mašīnas iegādei – „MDG” miglas ģenerators ar transporta kasti „AYMe” – 5 324 euro;
3) skatuves aprīkojums – astoņi alumīnija kopņu savienojuma stūri – aptuvenā cena 6 000 euro.

Kapitālsabiedrības 2023.gada un 2024.gada deviņu mēnešu darbību raksturojošie finanšu rādītāji:
Rādītāji Fakts 2023.pārskata gadā Fakts 2024.gada deviņos mēnešos
Neto apgrozījums, euro 408 403 347 317
Bilances kopsumma, euro 7 625 892 7 639 114
Pašu kapitāls, euro, tai skaitā 73 867 109 563
Pamatkapitāls, euro 58 618 58 618
Iepriekšējos gadu nesadalītā peļņa vai nesegtie zaudējumi, euro -14 348 15 249
Peļņa, euro 29 597 35 696
Pašu kapitāla atdeve (ROE), % 40% 33%
Kopējās likviditātes rādītājs* 0.39 1,8
Saistības pret pašu kapitālu* 0,01 2,2
Kultūras ministrijas piešķirtā valsts budžeta dotācija, euro 685 745 516 477
*būtiskāko īpatsvaru kopējās saistībās veido Eiropas Reģionālās attīstības fonda projektu ilgtermiņa saistību daļa (89%)

Saskaņā ar Noteikumu Nr.72 9.1.3.apakšpunktu īpašos gadījumos, lai nodrošinātu Eiropas Savienības vai Latvijas Republikas normatīvajos aktos, Latvijai saistošajos starptautiskajos līgumos noteikto prasību izpildi, kapitālsabiedrībai ir pienākums turpmākajos pārskata gados īstenot pasākumus, lai veicinātu kapitālsabiedrības darbības virzieniem atbilstošu pakalpojumu kvalitātes un pieejamības uzlabošanu, kuru nodrošināšanai nepieciešams ieguldīt papildu finanšu līdzekļus vai samazināt pakalpojuma tarifu tā lietotājiem. Ņemot vērā, ka kapitālsabiedrības 2023.gadā bilancē ir norādīti iepriekšējo gadu zaudējumi 14 348 euro apmērā, dividendes par 2023.gadu nevar pārsniegt 15 249 euro. Ministru kabinets pēc valsts kapitāla daļu turētāja pamatota priekšlikuma ar Ministru kabineta rīkojumu var noteikt sadalīt peļņu par 2023.gadu saskaņā ar Noteikumu Nr.72 9.1.3.apakšpunktu, nosakot dividendes 52% apmērā no kapitālsabiedrības pārskata gada peļņas, un, neiemaksājot dividendes valsts budžeta ieņēmumos, 15 249 euro novirzīt valsts deleģēto pārvaldes uzdevumu īstenošanai.

Ar kapitālsabiedrību, pamatojoties uz Kultūras institūciju likuma 23.panta otro daļu, 2024.gada 10.janvārī noslēgts līdzdarbības līgums Nr.2.5-8-6 „Par atsevišķu valsts pārvaldes uzdevumu deleģēšanu kultūras jomā”, saskaņā ar kuru kapitālsabiedrības tiešie uzdevumi ietver nodrošināt Rīgas cirka vēsturiskās ēkas noslodzi un veicināt repertuāra plašumu un jaunradi, piedāvājot daudzveidīgas un kvalitatīvas laikmetīgā cirka izrādes, nodrošināt profesionālās cirka mākslas popularizēšanu un pieejamību plašai Latvijas sabiedrībai, ar cirka izrāžu starpniecību nodrošināt kultūrizglītības iespējas bērnu un jauniešu auditorijai, apgūt starptautisko pieredzi cirka mākslas jomā, veicinot izcilību, un nodrošināt kapitālsabiedrības finanšu, tehniskās un tehnoloģiskās darbības efektivitāti un ilgtspēju. Lai kapitālsabiedrība varētu sekmīgi attīstīties un izpildīt tai deleģēto valsts pārvaldes uzdevumu – nodrošināt kapitālsabiedrības finanšu, tehniskās un tehnoloģiskās darbības efektivitāti un ilgtspēju, kapitālsabiedrība ik gadu šī mērķa izpildei iegulda daļu no pašu ieņēmumiem, bet kapitālsabiedrībai ir nepieciešams arī papildu finansējums šī mērķa izpildei, tai skaitā, neiemaksājot dividendes valsts budžeta ieņēmumos, novirzīt tās valsts deleģēto pārvaldes uzdevumu īstenošanai.

Attiecībā uz Eiropas Savienības dalībvalstu tiesībām veikt intervences kultūras pakalpojumu tirgū dažādu atbalsta pasākumu veidā (granti, dotācijas, projektu finansējums, nodokļu atvieglojumi), kultūras pakalpojumi ir izņēmums, kas paredzēts gan Līgumā par Eiropas Savienības darbību, gan tiek plaši piemērots Eiropas Savienības dalībvalstu praksē. Līguma par Eiropas Savienības darbību 167.pants paredz, ka „Savienība veicina dalībvalstu kultūru uzplaukumu, respektējot to nacionālās un reģionālās atšķirības un vienlaikus pievēršot uzmanību kopīgajam kultūras mantojumam. (..) Rīkojoties saskaņā ar citiem Līguma noteikumiem, Savienība ņem vērā kultūras aspektus, jo īpaši, lai respektētu un veicinātu kultūru daudzveidību”. 2016.gada 19.jūlijā tika pieņemts Eiropas Komisijas paziņojums par Līguma par Eiropas Savienības darbību 107.panta 1.punktā minēto valsts atbalsta jēdzienu (2016/c 262/01) (turpmāk – Paziņojums par valsts atbalsta jēdzienu), tostarp skaidrojot valsts atbalsta nosacījumu piemērošanu atsevišķu nozaru ietvaros, piemēram, kultūrai un kultūrvēsturiskā mantojuma saglabāšanai, dabas aizsardzībai. Saskaņā ar Paziņojuma par valsts atbalsta jēdzienu 33. un 34.punktā noteikto kultūras un kultūrvēsturiskā mantojuma saglabāšanas jomā ietilpst ļoti plašs mērķu un darbību loks, tostarp muzeji, arhīvi, bibliotēkas, mākslas un kultūras centri vai telpas, teātri, operas nami, koncertzāles, arheoloģiskie objekti, pieminekļi, vēsturiskie objekti un celtnes, tradicionālās paražas un amatniecība, festivāli un izstādes, kā arī kultūras un mākslas izglītības pasākumi. Eiropas Komisija ir norādījusi, ka atsevišķas ar kultūru, kultūrvēsturiskā mantojuma saglabāšanu un dabas aizsardzību saistības darbības var būt organizētas nekomerciāli un tādējādi tās ir tādas, kurām nav saimnieciska rakstura, līdz ar to publiskais finansējums, kas tām piešķirts, var nebūt valsts atbalsts.

Arī tad, ja no kultūras iestādes apmeklētājiem vai sabiedrībai pieejama kultūras vai kultūrvēsturiskā mantojuma saglabāšanas pasākuma dalībniekiem tiek prasīta samaksa, kas sedz tikai daļu no faktiskajām izmaksām, šim pasākumam tik un tā nav saimnieciska rakstura, jo šādu samaksu nevar uzskatīt par reālu atlīdzību par sniegto pakalpojumu. Eiropas Komisijas skaidrojumā „daļa no faktiskajām izmaksām” ir ne vairāk kā 50% no kopējiem kultūras iestādes izdevumiem (biļešu ieņēmumi, maksas pakalpojumu u.c. pašu ieņēmumi).

Saskaņā ar 2023.gada darbības rādītājiem kapitālsabiedrības pašu ieņēmumi no saimnieciskās darbības, tai skaitā no biļešu tirdzniecības, bija 408 403 euro, kas veidoja 29,9% no kopējiem kapitālsabiedrības izdevumiem (1 365 497 euro) kultūras pakalpojumu pieejamības nodrošināšanā. Savukārt saskaņā ar 2024.gada deviņu mēnešu darbības rādītājiem kapitālsabiedrības pašu ieņēmumi no saimnieciskās darbības, tai skaitā no biļešu tirdzniecības, bija 347 317 euro, kas veidoja 40,2% no kopējiem kapitālsabiedrības izdevumiem (863 170 euro) kultūras pakalpojumu pieejamības nodrošināšanā. Ņemot vērā to, ka pašu ieņēmumi no saimnieciskās darbības, tai skaitā no biļešu tirdzniecības, 2023.gadā nepārsniedza 50% no izdevumiem un ieņēmumu dinamika 2024.gadā liecina, ka ieņēmumi no saimnieciskās darbības, tai skaitā no biļešu tirdzniecības, 2024.gadā arī nepārsniegs 50% no izdevumiem, secināms, ka pasākumam nav saimnieciska rakstura.

Laikmetīgais cirks ir salīdzinoši jauns skatuves mākslas žanrs, tādēļ kapitālsabiedrība daudz strādā pie vietējās auditorijas kultūras patēriņa vajadzību apmierināšanas. Vienas izrādes ietvaros idejas atspoguļošanai tiek izmantota viena vai vairākas cirka disciplīnas, piemēram, žonglēšana, akrobātika, gaisa akrobātika, maģija un līdzsvara disciplīnas. Lai sekmētu māksliniecisko izaugsmi un daudzveidību, kapitālsabiedrība sadarbojas ar pasaules labākajiem cirka māksliniekiem, kā rezultātā top multinacionālas izrādes. Šādās izrādēs var tik izmantota angļu valoda, bet, tā kā cirka māksla pati par sevi ir valoda, tad izrādēs izmantojamai valodai parasti ir tikai pakārtota (informatīva) nozīme. Izrādes netiek reklamētas ārvalstīs un tāpēc tās nepiesaista ievērojamu skaitu skatītāju no citām Eiropas Savienības dalībvalstīm, līdz ar to piešķirtais valsts budžeta finansējums kapitālsabiedrībai nevar ietekmēt tirdzniecību un konkurenci starp dalībvalstīm, un šim atbalsta pasākumam (t.i., dotācijai no valsts pamatbudžeta) ir vienīgi vietēja mēroga ietekme. Ņemot vērā iepriekš minēto, ka ieņēmumi no saimnieciskās darbības 2023.gadā nepārsniedza 50% no izdevumiem un 2024.gadā arī to nepārsniegs, kā arī to, ka nepastāv ietekme uz tirdzniecību un konkurenci starp citām Eiropas Savienības dalībvalstīm, pasākums nekvalificējas kā komercdarbības atbalsts un komercdarbības atbalstu regulējošās tiesību normas nav jāpiemēro.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Kapitālsabiedrībai uzsākot darbu atjaunotajās Rīgas cirka vēsturiskās ēkas telpās Rīgā, Merķeļa ielā 4, Rīgas cirks veidojas par multifunkcionālu un daudzveidīgu kultūras pasākumu norises vietu. Tās modernai un efektīvai apsaimniekošanai nepieciešama datortehnika un risinājumi, kas atbilst sadarbības partneru un privātā sektora tehnoloģiskajiem parametriem un prasībām, nepieciešams nodrošināt programmnodrošinājumu „DWG” failu apstrādei, „AUTOCAD”, „Resolume” un citas failu apstrādes sistēmas, tai skaitā „MacOS” vidē. Lai sagatavotu kvalitatīvu scenogrāfiju, materiālus drukai, afišas un citus dizaina darbus, nepieciešama specifiska datoru monitoru ekrāna kvalitāte ar augstu izšķirtspēju un krāsu kvalitāti. Daļa no datoriem, kas iegādāti pirms vairāk kā pieciem gadiem, nespēj šīs funkcijas nodrošināt. Paplašinot kapitālsabiedrības piedāvāto pasākumu klāstu un intensitāti, ir palielinājies arī darbinieku skaits, tāpēc kapitālsabiedrībai nepieciešams veikt piecu profesionālu datoru iegādi. Skatuves dūmu mašīna ir tehnoloģiskā iekārta, kuru kapitālsabiedrība līdz šim bija spiesta nomāt, lai nodrošinātu savas un viesmākslinieku prasības, tādējādi tam paredzot papildu līdzekļus. Ņemot vērā cirka arēnas apjomu un specifiku, ir izvēlēta specifiska dūmu mašīna, kuras jauda ir būtiski lielāka nekā līdzīgām dūmu mašīnām, kuras izmanto teātros. Dūmu mašīnas iegāde arī uzlabotu cirka arēnas tehnoloģisko nodrošinājumu un veicinātu citu pasākumu rīkošanu, iznomājot cirka arēnu. Alumīnija kopņu stūru iegāde ir vitāli svarīga cirka arēnas multifunkcionalitātei, lai nepieciešamības gadījumā tā būtu pārbūvējama par „Black-box” teātri, kā arī būtu iespēja uzbūvēt kulises dramaturģisku iestudējumu vajadzībām. Tādējādi tiks nodrošināta cirkā uzņemamo mākslas pasākumu daudzveidība. Uzskaitīto pamatlīdzekļu iegādes kopsumma pārsniedz 15 249 euro un atlikušo pirkuma vērtību 2 875 euro kapitālsabiedrība plāno segt no tās pašu ieņēmumiem.

Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 28.panta pirmajā daļā un arī Noteikumu Nr.72 4.punktā noteikts, ka dividendēs izmaksājamo peļņas daļu nosaka atbilstoši kapitālsabiedrības stratēģijai, lai nodrošinātu to, ka tiek veiktas ilgtspējīgas un kapitālsabiedrības stratēģiskajiem mērķiem atbilstošas investīcijas. Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 57.panta ceturtās daļas 8.apakšpunkts nosaka, ka stratēģijā tiek iekļauts arī kapitālsabiedrības attīstībai atbilstošs naudas plūsmas plāns. Ņemot vērā, ka kapitālsabiedrībai nav spēkā esošas vidēja termiņa darbības stratēģijas (iepriekšējā kapitālsabiedrības vidēja termiņa darbības stratēģija bija spēkā līdz 2021.gadam), kapitālsabiedrība ir iesniegusi izskatīšanai valsts kapitāla daļu turētājam vidēja termiņa darbības stratēģijas projektu 2024.-2026.gadam.
Risinājuma apraksts
Lai kapitālsabiedrība spētu īstenot valsts deleģētos pārvaldes uzdevumus un nodrošinātu tās tehniskās un tehnoloģiskās darbības efektivitāti un ilgtspēju, kā arī augstvērtīgu māksliniecisko darbību, nepieciešams papildu atbalsts kapitālsabiedrības materiāli tehniskās bāzes uzlabošanai, iegādājoties minētās tehnoloģiskās un tehniskās iekārtas, līdz ar to Kultūras ministrija ierosina Ministru kabinetam noteikt sadalīt peļņu par 2023.gadu saskaņā ar Noteikumu Nr.72 9.1.3.apakšpunktu, nosakot dividendes 52% apmērā no kapitālsabiedrības pārskata gada peļņas, un, neiemaksājot dividendes valsts budžeta ieņēmumos, 15 249 euro novirzīt deleģēto valsts pārvaldes uzdevumu īstenošanai.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?

1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību

1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums

Vai tiks veikts?

1.6. Cita informācija

-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Rādītājs
2024
saskaņā ar valsts budžetu kārtējam gadam
izmaiņas kārtējā gadā, salīdzinot ar valsts budžetu kārtējam gadam
Turpmākie trīs gadi (euro)
2025
2026
2027
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
1
2
3
4
5
6
7
8
1. Budžeta ieņēmumi
382 942 220
-15 249
0
0
0
0
0
1.1. valsts pamatbudžets, tai skaitā ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi
382 942 220
-15 249
0
0
0
0
0
1.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
1.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
2. Budžeta izdevumi
0
0
0
0
0
0
0
2.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
0
0
0
2.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
2.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
3. Finansiālā ietekme
382 942 220
-15 249
0
0
0
0
0
3.1. valsts pamatbudžets
382 942 220
-15 249
0
0
0
0
0
3.2. speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
3.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
4. Finanšu līdzekļi papildu izdevumu finansēšanai (kompensējošu izdevumu palielinājumu norāda ar "-" zīmi)
0
0
0
0
0
0
0
5. Precizēta finansiālā ietekme
-15 249
0
0
0
5.1. valsts pamatbudžets
-15 249
0
0
0
5.2. speciālais budžets
0
0
0
0
5.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
6. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas (ex-ante) pielikumā)
-
6.1. detalizēts ieņēmumu aprēķins
-
6.2. detalizēts izdevumu aprēķins
-
7. Amata vietu skaita izmaiņas (palielinājuma gadījumā: izvērsts pamatojums, izvērtējums par esošo resursu pārskatīšanas iespējām, t.sk. vakanto štata vietu, ilgstošo vakanču izmantošanu u.c.)
-
Cita informācija
Likumā „Par valsts budžetu 2024.gadam un budžeta ietvaru 2024., 2025. un 2026.gadam” 2024.gadā ir ieplānoti ieņēmumi no dividendēm (ieņēmumi no valsts (pašvaldību) kapitāla izmantošanas) 382 942 220 euro. Projekta pieņemšanas gadījumā 2024.gadā valsts budžets negūs ieņēmumus no dividendēm 15 249 euro apmērā. Uzņēmuma ienākuma nodoklis no dividendēs sadalītās peļņas daļas un valsts deleģētajiem pārvaldes uzdevumiem novirzāmās summas tiks aprēķināts un nomaksāts normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā un apmērā.
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?

5.3. Cita informācija

Apraksts
-
Skaidrojums
Projekts attiecas uz dividenžu izlietošanas kārtību, kas tiešā veidā neskar sabiedrības intereses.

6.4. Cita informācija

-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?

7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas

Institūcijas
  • Kultūras ministrija
  • Valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Rīgas cirks”

7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru

Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
-
2. Tiks likvidēta institūcija
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
-
8. Cita informācija
-

7.5. Cita informācija

Pieņemot lēmumu par dividendēs izmaksājamās peļņas daļas novirzīšanu valsts deleģēto pārvaldes uzdevumu izmaksu segšanai, 15 249 euro tiks novirzīti kapitālsabiedrībai, kā arī uzņēmumu ienākuma nodoklis tiks aprēķināts un nomaksāts uzņēmumu ienākuma nodokli regulējošos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā. Minētā dividendēs izmaksājamā peļņas daļa tiek novirzīta kapitālsabiedrībai, lai nodrošinātu valsts deleģēto pārvaldes uzdevumu veikšanu, atbilstoši palielinot Kultūras ministrijas un kapitālsabiedrības 2024.gada 19.janvārī noslēgtā līguma Nr.2.5-11-13 „Par valsts budžeta finansējuma izlietošanu” 1.punktā minēto finansējumu un norādot konkrētu finansējuma izlietošanas mērķi, kā arī palielinot minētā līguma 2.5.4.apakšpunktā noteiktā rezultatīvā rādītāja „Ieguldījumi tehniskās un tehnoloģiskās darbības ilgtspējas nodrošināšanā, tai skaitā mākslinieciskai darbībai nepieciešamās infrastruktūras uzturēšanā un attīstīšanā un mākslinieciski tehniskās bāzes pilnveidošanā (skaņu tehnikas, gaismu tehnikas, video tehnikas, skatuves tehnoloģiju u.c. atjaunošanā)” summu, norādot, ka 15 249 euro tiks izmantots piecu biroja datoru ar programmatūru, skatuves aprīkojuma – astoņu alumīnija kopņu savienojuma stūru, skatuves dūmu mašīnas iegādei. Kapitālsabiedrības valdei finansēšanas līgumā tiks noteikts pienākums līdz 2025.gada 15.janvārim sniegt atskaiti par piešķirto 15 249 euro izlietojumu atbilstoši finansēšanas līgumā noteiktajam mērķim.
8. Horizontālās ietekmes

8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.5. uz teritoriju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.6. uz vidi

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.7. uz klimatneitralitāti

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.10. uz dzimumu līdztiesību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.11. uz veselību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.13. uz datu aizsardzību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.14. uz diasporu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.15. uz profesiju reglamentāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.16. uz bērna labākajām interesēm

Vai projekts skar šo jomu?

8.2. Cita informācija

-
Pielikumi