23-TA-2196: Noteikumu projekts (Grozījumi)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Grozījumi Ministru kabineta 2018. gada 19. jūnija noteikumos Nr. 345 "Valsts ieņēmumu dienesta maksas pakalpojumu cenrādis"" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība
1.1. Pamatojums
Izstrādes pamatojums
Ministrijas / iestādes iniciatīva
Apraksts
Grozījumi Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) maksas pakalpojumu cenrādī sagatavoti pēc VID iniciatīvas, kā arī ņemot vērā Ministru kabineta 2021. gada 24. augusta sēdes protokollēmuma Nr. 57 52. § 61. punktā noteikto ministrijām veikt izvērtējumu par maksas pakalpojumu cenrāžu aktualizāciju un nepieciešamības gadījumā sagatavot grozījumus normatīvajos aktos.
1.2. Mērķis
Mērķa apraksts
Tiesību akta projekta mērķis ir precizēt VID sniegto maksas pakalpojumu sarakstu un pārskatīt maksas pakalpojumu cenas.
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Pašreizējā situācija
VID maksas pakalpojumu cenrādis, kas apstiprināts ar Ministru kabineta 2018. gada 19. jūnija noteikumiem Nr. 345 "Valsts ieņēmumu dienesta maksas pakalpojumu cenrādis", pēdējo reizi aktualizēts 2021. gada 15. oktobrī (ar Ministru kabineta 2021. gada 12. oktobra noteikumiem Nr. 678 "Grozījums Ministru kabineta 2018. gada 19. jūnija noteikumos Nr. 345 "Valsts ieņēmumu dienesta maksas pakalpojumu cenrādis""). Atbilstoši Ministru kabineta 2011. gada 3. maija noteikumiem Nr. 333 "Kārtība, kādā plānojami un uzskaitāmi ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un ar šo pakalpojumu sniegšanu saistītie izdevumi, kā arī maksas pakalpojumu izcenojumu noteikšanas metodika un izcenojumu apstiprināšanas kārtība" (turpmāk - MK noteikumi Nr. 333) grozījumi maksas pakalpojumu cenrādī izdarāmi, ja ir būtiski mainījušās maksas pakalpojuma sniegšanas izmaksas vai mainījies maksas pakalpojumu klāsts.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Ņemot vērā, ka kopš pēdējās VID maksas pakalpojumu cenrāža aktualizācijas 2021. gadā ir pieaugusi VID nodarbināto atlīdzība un ir noslēgti jauni publisko iepirkumu līgumi par maksas pakalpojumos izmantojamo materiālu un vielu iegādi, ir nepieciešams veikt maksas pakalpojumu izcenojumu pārrēķinu.
Risinājuma apraksts
Maksas pakalpojumu izcenojuma aprēķinā precizēti tiešo un netiešo izmaksu apjomi, nemainot plānoto maksas pakalpojumu vienību skaitu. Maksas pakalpojumu izcenojumu aprēķini atbilstoši MK noteikumu Nr. 333 1.pielikumā noteiktajam paraugam pievienoti anotācijas pielikumā.
Problēmas apraksts
Lai uzlabotu ar akcīzes nodokli neapliekamo energoproduktu negodīgas izmantošanas ierobežošanu Eiropas Savienībā, Eiropas Komisija 2022. gada 17. janvāra Īstenošanas lēmumā 2022/197/ES, ar ko nosaka kopīgu fiskālu marķieri vieglajai dīzeļdegvielai un petrolejai, noteica degvielu marķēšanā izmantojamu jaunu (uzlabotu) fiskālo marķieri - ACCUTRACE™ PLUS, kuru būtu grūtāk izņemt no iezīmētās degvielas. Īstenošanas lēmumā Komisija noteica 24 mēnešu pārejas periodu, kurā būtu pieļaujams lietot arī iepriekš izmantoto fiskālo marķieri Solvent Yellow 124.
Ņemot vērā, ka naftas produktu iezīmēšanā (marķēšanā) iesaistītajiem komersantiem krājumos ir noteikti marķējošās ķīmiskās vielas daudzumi, veicot grozījumus Ministru kabineta 2007. gada 31. jūlija noteikumos Nr. 525 "Kārtība, kādā atsevišķiem naftas produktiem piemēro samazinātu akcīzes nodokļa likmi vai atbrīvojumu no akcīzes nodokļa" tika paredzēts garāks pārejas periods (līdz 2024. gada 31. decembrim), kurā būtu atļauts realizēt lietotājiem Latvijas Republikā ar Solvent Yellow 124 iezīmētos naftas produktus. Attiecīgi pārejas periodā līdz 2024. gada 31. decembrim VID jāspēj nodrošināt atzinumu sagatavošanu par divejādi marķētu degvielu atbilstību normatīvo aktu prasībām.
Ņemot vērā, ka naftas produktu iezīmēšanā (marķēšanā) iesaistītajiem komersantiem krājumos ir noteikti marķējošās ķīmiskās vielas daudzumi, veicot grozījumus Ministru kabineta 2007. gada 31. jūlija noteikumos Nr. 525 "Kārtība, kādā atsevišķiem naftas produktiem piemēro samazinātu akcīzes nodokļa likmi vai atbrīvojumu no akcīzes nodokļa" tika paredzēts garāks pārejas periods (līdz 2024. gada 31. decembrim), kurā būtu atļauts realizēt lietotājiem Latvijas Republikā ar Solvent Yellow 124 iezīmētos naftas produktus. Attiecīgi pārejas periodā līdz 2024. gada 31. decembrim VID jāspēj nodrošināt atzinumu sagatavošanu par divejādi marķētu degvielu atbilstību normatīvo aktu prasībām.
Risinājuma apraksts
VID maksas pakalpojumu cenrādī līdzšinējā viena pakalpojuma vietā izveidoti divi pakalpojumi atbilstoši degvielā izmantotā marķiera tipam, jo šī pakalpojuma sniegšanā tiek izmantoti dažādi materiāli / ķīmiskās vielas ar atšķirīgām izmaksām.
Problēmas apraksts
VID Muitas laboratorijā ir tikuši saņemti komersantu pieprasījumi veikt laboratoriskās analīzes kopējo tauku satura noteikšanai vielas paraugā. Tā kā šāda veida analīžu veikšana nebija iekļauta maksas pakalpojumu cenrādī, pakalpojumi komersantiem netika sniegti, taču tika secināts, ka laboratorijā pieejamais tehnoloģiskais aprīkojums un materiāli ļauj sniegt šādu pakalpojumu.
Pārskatot VID Muitas laboratorijas sniegtos pakalpojumus (preces paraugam nosakāmos parametrus), identificēti divi pakalpojumu pāri, kuros divu dažādu parametru noteikšanai preces paraugā tiek izmantota viena un tā pati iekārta, tiek izmantos vienāds materiālu daudzums, bet pastāv atšķirības paraugu sagatavošanā un/vai iekārtā izmantotajā programmatūrā. Līdz ar to secināts, ka ir iespējams samazināt maksas pakalpojumu cenrādī norādāmo pakalpojumu skaitu, tādējādi vienkāršojot maksas pakalpojumu sniegšanu komersantiem.
Pārskatot VID Muitas laboratorijas sniegtos pakalpojumus (preces paraugam nosakāmos parametrus), identificēti divi pakalpojumu pāri, kuros divu dažādu parametru noteikšanai preces paraugā tiek izmantota viena un tā pati iekārta, tiek izmantos vienāds materiālu daudzums, bet pastāv atšķirības paraugu sagatavošanā un/vai iekārtā izmantotajā programmatūrā. Līdz ar to secināts, ka ir iespējams samazināt maksas pakalpojumu cenrādī norādāmo pakalpojumu skaitu, tādējādi vienkāršojot maksas pakalpojumu sniegšanu komersantiem.
Risinājuma apraksts
Preces paraugam nosakāmo parametru sarakstā (cenrāža 4.2. apakšsadaļā) iekļauts jauns parametrs (pakalpojums) - kopējo tauku saturs, bet svītroti trīs parametri - "eksprestests dīzeļdegvielai (ar ekspresanalizatoru Eraspec)" un "eksprestests benzīnam (ar ekspresanalizatoru Eraspec)", tos apvienojot vienā parametrā "eksprestests degvielai (benzīnam vai dīzeļdegvielai) raksturīgo parametru noteikšanai", un svītrots parametrs "kolometriskais indekss" to apvienojot ar parametru "krāsa pēc ASTM skalas".
Problēmas apraksts
Ar 2022. gada 8. martā izdarītajiem grozījumiem Ministru kabineta 2013. gada 3. janvāra noteikumos Nr. 17 "Pievienotās vērtības nodokļa likuma normu piemērošanas kārtība un atsevišķas prasības pievienotās vērtības nodokļa maksāšanai un administrēšanai" tika paredzēta iespēja trešās valsts vai trešās teritorijas fiziskajai personai, kuras pastāvīgā uzturēšanās vieta nav Eiropas Savienības teritorijā, izbraucot no Eiropas Savienības teritorijas atgūt samaksāto pievienotās vērtības nodokli (turpmāk - PVN) par iekšzemē iegādātajām precēm, izmantojot arī digitālās atmaksas sistēmu. Digitālās sistēmas darbību nodrošina komersanti, kuriem ir piešķirtas VID atļaujas PVN atmaksāšanai trešo valstu fiziskajām personām. Lai nodrošinātu vienkāršu un ērtu veidu trešo valstu ceļotājiem iesniegt pieprasījumu PVN atmaksai, izmantojot elektronisko pašapkalpošanās kiosku, komersanti, kas nodrošina šāda pakalpojuma sniegšanu, ir vērsušies ar lūgumu iznomāt telpas (vietu kioskam) Starptautiskās lidostas "Rīga" teritorijā. Tā kā ne vienmēr komersantiem ir iespējams / ekonomiski izdevīgi slēgt atsevišķu līgumu par telpu nomu ar to īpašnieku/ pārvaldītāju, VID ir izvērtējis iespējas daļu nomāto telpu nodot apakšnomā pašapkalpošanās kioska uzstādīšanai.
Risinājuma apraksts
VID maksas pakalpojumu cenrādī iekļauts jaunu pakalpojums - telpu apakšnoma muitas kontroles punkta teritorijā pašapkalpošanās kioska uzstādīšanai.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Nē
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?
Nē
1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību
1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums
Vai tiks veikts?
Nē
1.6. Cita informācija
-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
2.1. Sabiedrības grupas, kuras tiesiskais regulējums ietekmē, vai varētu ietekmēt
Fiziskās personas
Nē
Juridiskās personas
- visi uzņēmumi
Ietekmes apraksts
Pieaugs kases aparātus apkalpojošo uzņēmumu izdevumi par kases aparātu plombu iegādi (vidēji par 28%); kopējā ietekme uz visu nozari 2900 EUR gadā.
Pārējo maksas pakalpojumu cenu izmaiņas neveidos būtisku ietekmi uz juridisko personu izdevumiem.
Pārējo maksas pakalpojumu cenu izmaiņas neveidos būtisku ietekmi uz juridisko personu izdevumiem.
Nozare
Visas nozares
Nozaru ietekmes apraksts
-
2.2. Tiesiskā regulējuma ietekme uz tautsaimniecību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
2.3. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
2.4. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
Rādītājs
2024
saskaņā ar valsts budžetu kārtējam gadam
izmaiņas kārtējā gadā, salīdzinot ar valsts budžetu kārtējam gadam
Turpmākie trīs gadi (euro)
2025
2026
2027
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
1
2
3
4
5
6
7
8
1. Budžeta ieņēmumi
38 326
9 252
38 326
9 252
38 326
9 252
9 252
1.1. valsts pamatbudžets, tai skaitā ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi
38 326
9 252
38 326
9 252
38 326
9 252
9 252
1.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
1.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
2. Budžeta izdevumi
38 326
9 252
38 326
9 252
38 326
9 252
9 252
2.1. valsts pamatbudžets
38 326
9 252
38 326
9 252
38 326
9 252
9 252
2.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
2.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
3. Finansiālā ietekme
0
0
0
0
0
0
0
3.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
0
0
0
3.2. speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
3.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
4. Finanšu līdzekļi papildu izdevumu finansēšanai (kompensējošu izdevumu palielinājumu norāda ar "-" zīmi)
0
0
0
0
0
0
0
5. Precizēta finansiālā ietekme
0
0
0
0
5.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
5.2. speciālais budžets
0
0
0
0
5.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
6. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas (ex-ante) pielikumā)
-
6.1. detalizēts ieņēmumu aprēķins
Gadā plānoto ieņēmumu summa par maksas pakalpojumiem atbilstoši spēkā esošajam VID maksas pakalpojumu cenrādim (MK 12.10.2021. noteikumu Nr. 678 redakcijā) ir 38 326 euro. Veicot grozījumus VID maksas pakalpojumu cenrādī, plānotie ieņēmumi no maksas pakalpojumu veidos 47 578 euro gadā, kas ir par 9 252 euro vairāk. Plānoto ieņēmumu sadalījums pa maksas pakalpojumiem norādīts tabulā.
Maksas pakalpojuma nosaukums | Cena | Skaits | Summa |
1. Plombu realizācija: | |||
1.1. sabrūkoša tipa hologrāfiska, pašlīmējoša PET materiāla plomba (50 x 45) nodokļu un citu maksājumu reģistrēšanas elektroniskajām ierīcēm un iekārtām | 0,25 | 74 500 | 18 625,00 |
1.2. sabrūkoša tipa hologrāfiska, pašlīmējoša PET materiāla plomba (45 x 75) nodokļu un citu maksājumu reģistrēšanas elektroniskajām ierīcēm un iekārtām | 0,25 | 23 000 | 5 750,00 |
1.3. sabrūkoša tipa hologrāfiska, pašlīmējoša PET materiāla plomba (15 x 40) nodokļu un citu maksājumu reģistrēšanas elektroniskajām ierīcēm un iekārtām | 0,16 | 82 000 | 13 120,00 |
2. Atzinums par iezīmēto (marķēto) naftas produktu atbilstību Latvijas Republikas normatīvo aktu prasībām: | |||
2.1. naftas produktiem, kas iezīmēti ar fiskālo marķieri Solvent Yellow 124 (N-etil-N-2-(1-izobutoksietoksi) etilazobenzol-4-amīnu) | 38,88 | 50 | 1 944,00 |
2.2. naftas produktiem, kas iezīmēti ar fiskālo marķieri ACCUTRACE™ PLUS (butoksibenzolu) | 56,11 | 50 | 2 805,50 |
3. Preču muitošana ārpus muitas iestādes atrašanās vietas vai ārpus muitas iestādes darba laika, izņemot preču muitošanu, noformējot muitas procedūru – tranzīts: | |||
3.1. preču muitošana, izņemot svētku dienās, ārpus muitas iestādes atrašanās vietas vai ārpus muitas iestādes darba laika, izņemot preču muitošanu, noformējot muitas procedūru – tranzīts | 72,56 | 15 | 1 088,40 |
3.2. preču muitošana svētku dienās ārpus muitas iestādes atrašanās vietas vai ārpus muitas iestādes darba laika, izņemot preču muitošanu, noformējot muitas procedūru – tranzīts | 100,53 | 15 | 1 507,95 |
4. Analīžu, kas nepieciešamas preces Eiropas Savienības Kombinētās nomenklatūras koda, Eiropas Savienības kopējā muitas tarifa (TARIC) koda vai papildkoda noteikšanai, veikšana muitas laboratorijā pēc komersanta pieprasījuma: | |||
4.1. testēšanas pārskata sagatavošana par preces parauga izpētes rezultātiem | 6,95 | 6 | 41,70 |
4.2. preces paraugam nosakāmie parametri (aprēķinot pakalpojuma kopējās izmaksas, summē noteikto parametru analīžu izmaksas) | |||
4.2.1. kopējo tauku saturs | 96,13 | 2 | 192,26 |
4.2.2. piena tauku saturs | 156,47 | 2 | 312,94 |
4.2.3. proteīnu saturs | 41,93 | 2 | 83,86 |
4.2.4. piena proteīnu saturs | 48,46 | 2 | 96,92 |
4.2.5. saharozes/ invertcukura/ izoglikozes saturs | 48,33 | 4 | 193,32 |
4.2.6. cietes/ glikozes saturs | 68,45 | 4 | 273,80 |
4.2.7. kofeīna/ teobromīna/ kakao saturs | 45,18 | 1 | 45,18 |
4.2.8. briksa vērtība | 9,53 | 2 | 19,06 |
4.2.9. sausnas/ mitruma saturs | 21,70 | 2 | 43,40 |
4.2.10. pelnvielu saturs | 16,64 | 2 | 33,28 |
4.2.11. etanola saturs | 12,44 | 2 | 24,88 |
4.2.12. blīvums (dzērieniem) | 8,86 | 2 | 17,72 |
4.2.13. nikotīns (kvalitatīvi) | 59,96 | 1 | 59,96 |
4.2.14. virsmas spraigums | 23,93 | 3 | 71,79 |
4.2.15. denaturējošo vielu (acetons, izopropilspirts, metiletilketons, metilizometilketons, etilacetāts) saturs | 60,75 | 2 | 121,50 |
4.2.16. bitrex (denatonija benzoāta) saturs | 25,72 | 2 | 51,44 |
4.2.17. eksprestests degvielai (benzīnam vai dīzeļdegvielai) raksturīgo parametru noteikšanai | 17,40 | 7 | 121,80 |
4.2.18. blīvums 15 °C | 10,56 | 4 | 42,24 |
4.2.19. destilācijas parametri | 21,99 | 4 | 87,96 |
4.2.20. sēra saturs (EDXFS metode) | 19,53 | 3 | 58,59 |
4.2.21. sēra saturs (UVF metode) | 42,37 | 3 | 127,11 |
4.2.22. krāsa pēc ASTM skalas | 8,08 | 6 | 48,48 |
4.2.23. kinemātiskā viskozitāte (temperatūrā pie 40 ºC, 50 ºC vai 100 ºC) | 21,47 | 3 | 64,41 |
4.2.24. pārziepjošanās skaitlis | 45,23 | 3 | 135,69 |
4.2.25. sulfātpelnu saturs | 18,53 | 3 | 55,59 |
4.2.26. sasalšanas punkts | 24,27 | 3 | 72,81 |
4.2.27. esteru (tai skaitā triacetīna) klātbūtne | 20,12 | 3 | 60,36 |
5. Viena kvadrātmetra telpu apakšnoma muitas kontroles punkta teritorijā pašapkalpošanās kioska izvietošanai, kas paredzēts īpaša parauga (Tax Free) čeku apstiprināšanai, izmantojot digitālo nodokļa atmaksas sistēmu | 14,91 | 12 | 178,92 |
Kopā | 47 577,82 |
6.2. detalizēts izdevumu aprēķins
Maksas pakalpojumu izcenojuma aprēķins pievienots anotācijas pielikumā.
7. Amata vietu skaita izmaiņas (palielinājuma gadījumā: izvērsts pamatojums, izvērtējums par esošo resursu pārskatīšanas iespējām, t.sk. vakanto štata vietu, ilgstošo vakanču izmantošanu u.c.)
Nav.
Cita informācija
Sagatavojot likumprojektu "Par valsts budžetu 2025. gadam un budžeta ietvaru 2025., 2026. un 2027. gadam", tiks precizēta Finanšu ministrijas budžeta programmas 33.00.00 "Valsts ieņēmumu un muitas politikas nodrošināšana" bāze, palielinot ieņēmumus un tiem atbilstošos izdevumus par 9 252 euro ik gadu. Savukārt, 2024. gada budžetā apropriācijas palielinājums tiks veikts pēc nepieciešamības, vērtējot faktisko ieņēmumu no maksas pakalpojumiem izpildi.
4. Tiesību akta projekta ietekme uz spēkā esošo tiesību normu sistēmu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
4.2. Cita informācija
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
5.3. Cita informācija
Apraksts
-
6. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas un sabiedrības līdzdalības process
Sabiedrības līdzdalība uz šo tiesību akta projektu neattiecas
Jā
Skaidrojums
Saskaņā ar Ministru kabineta 2009. gada 25. augusta noteikumu Nr. 970 “Sabiedrības līdzdalības kārtība attīstības plānošanas procesā” 5. punktu institūcija piemēro sabiedrības līdzdalības kārtību to tiesību aktu projektu izstrādē, kas būtiski maina esošo regulējumu vai paredz ieviest jaunas politiskās iniciatīvas. Ņemot vērā, ka Projekta mērķis ir aktualizēt VID sniegto pakalpojumu klāstu un cenas, precizējot atsevišķu maksas pakalpojumu nosaukumus, papildinot cenrādi ar jauniem pakalpojumiem un svītrojot neaktuālos pakalpojumus, kas būtiski nemaina esošo regulējumu un neparedz ieviest jaunas politiskās iniciatīvas, veikt publisko apspriedi nav nepieciešams.
6.4. Cita informācija
-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas
Institūcijas
- Valsts ieņēmumu dienests
7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru
Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
Nē
-
2. Tiks likvidēta institūcija
Nē
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
Nē
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
Nē
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
Nē
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
Nē
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
Nē
-
8. Cita informācija
Nē
-
7.5. Cita informācija
Maksas pakalpojumu izcenojumu aprēķins pievienots anotācijas pielikumā. Izcenojuma aprēķinā ir norādīts arī pakalpojumu sniegšanā iesaistītajiem nodarbinātajiem noteikto mēnešalgu apmērs no 2023. gadam noteikto mēnešalgu skalas viduspunkta (atbilstoši 30.03.2023. Valsts sekretāru sanāksmes protokola Nr. 12 4. §
"Par atlīdzību un amata vietām tiesību aktu projektos" 5. punktā noteiktajam).
"Par atlīdzību un amata vietām tiesību aktu projektos" 5. punktā noteiktajam).
8. Horizontālās ietekmes
8.1. Projekta tiesiskā regulējuma ietekme
8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.5. uz teritoriju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.6. uz vidi
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.7. uz klimatneitralitāti
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.10. uz dzimumu līdztiesību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.11. uz veselību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.13. uz datu aizsardzību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.14. uz diasporu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.15. uz profesiju reglamentāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.16. uz bērna labākajām interesēm
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.2. Cita informācija
-
Pielikumi
Pielikums
Nosaukums
Maksas pakalpojumu izcenojuma aprēķins