Anotācija

25-TA-1734: Rīkojuma projekts (Vispārīgais)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Par nekustamo īpašumu daļu pirkšanu Ālandes tilta būvniecības projekta īstenošanai" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība

1.1. Pamatojums

Izstrādes pamatojums
Tiesību akts / Ministru Prezidenta rezolūcija
Apraksts
Sabiedrības vajadzībām nepieciešamā nekustamā īpašuma atsavināšanas likuma (turpmāk – Likums) 9. panta pirmā daļa.

1.2. Mērķis

Mērķa apraksts
Ministru kabineta rīkojuma projekts paredz no nekustamo īpašumu īpašniekiem atsavināt nekustamo īpašumu daļas, kas nepieciešamas transporta infrastruktūras attīstībai – Ālandes tilta būvniecības projekta īstenošanai uz valsts reģionālā autoceļa P134 “Pievedceļš Liepājas lidostai” 0,80. km.
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība

1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi

Pašreizējā situācija
Ālandes tilta būvniecības projekta īstenošanai uz valsts reģionālā autoceļa P134 “Pievedceļš Liepājas lidostai” 0,80. km no nekustamo īpašumu īpašniekiem nepieciešams atsavināt:
nekustamā īpašuma “Beģi” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6460 007 0014) daļu – zemes vienību (zemes vienības kadastra apzīmējums 6460 007 0235) 0,01 ha platībā – Grobiņas pagastā, Dienvidkurzemes novadā;
nekustamā īpašuma “Dižvierpji” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6460 007 0010) daļu – zemes vienību 6460 007 0233) 0,01 ha platībā – Grobiņas pagastā, Dienvidkurzemes novadā;
nekustamā īpašuma “Kalnenieki” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6460 007 0009) daļu – zemes vienību (zemes vienības kadastra apzīmējums 6460 007 0200) 0,03 ha platībā – Grobiņas pagastā, Dienvidkurzemes novadā;
nekustamā īpašuma “Upīši” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 640 007 0146) daļu – zemes vienību (zemes vienības kadastra apzīmējums 6460 007 0198) 0,02 ha platībā – Grobiņas pagastā, Dienvidkurzemes novadā (turpmāk arī kopā saukti – Nekustamie īpašumi).
Nekustamie īpašumi tiek atsavināti transporta infrastruktūras attīstībai un atsavināšana ir vienīgais veids šī mērķa sasniegšanai.
Projekta konceptuālā nepieciešamība ir apliecināta ar likumu “Par valsts budžetu 2025. gadam un budžeta ietvaru 2025., 2026. un 2027. gadam”, paredzot finanšu līdzekļus valsts autoceļu fonda programmai – valsts budžeta apakšprogramma 23.06.00  “Valsts autoceļu uzturēšana un atjaunošana”. Pamatojoties uz iepriekš minēto, Satiksmes ministrija ir apstiprinājusi minētās valsts budžeta programmas finansējuma izlietojuma plānu 2025.-2027. gadam, paredzot finanšu līdzekļus budžeta programmā “2.2.1. tiltu atjaunošanas un pārbūves programma”.
Attiecīgi Ministru kabinets ir ne tikai izteicis vispārīgu piekrišanu līdzekļu apropriācijai projektiem vai arī to īstenošanai kopumā, bet vienlaikus ir akceptējis, ka šie projekti ietvers arī nekustamo īpašumu atsavināšanu no privātpersonām.
Nekustamos īpašumus paredzēts atsavināt tādu aktivitāšu īstenošanai, kas nav kvalificējamas kā saimnieciskas, jo ir saistītas ar vispārējas, publiski un bez maksas pieejamas infrastruktūras (t.i. autoceļu) attīstīšanai, tādējādi, secinot, ka Nekustamo īpašumu atsavināšana šādu aktivitāšu īstenošanai nekvalificētos kā komercdarbības atbalsts un attiecīgi nekustamā īpašuma atsavināšanā nav jāpiemēro komercdarbības atbalsta kontroles regulējuma nosacījumi.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Nekustamais īpašums “Beģi” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6460 007 0014) ir ierakstīts Kurzemes rajona tiesas Grobiņas pagasta zemesgrāmatas nodalījumā Nr. 253.
Nekustamā īpašuma “Beģi” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6460 007 0014) zemes vienībai ar kadastra apzīmējumu 6460 007 0235 ir noteikti šādi apgrūtinājumi (saskaņā ar Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmas datiem):
- ūdensnotekas (ūdensteču regulēta posma un speciāli raktas gultnes), kā arī uz tās esošas hidrotehniskas būves un ierīces ekspluatācijas aizsargjoslas teritorija lauksaimniecībā izmantojamās zemēs – 0,0042 ha platībā;
- ekspluatācijas aizsargjoslas teritorija gar pazemes elektronisko sakaru tīklu līniju un kabeļu kanalizāciju – 0,0073 ha platībā;
- navigācijas tehniskā līdzekļa aviācijas gaisa kuģu lidojumu drošības nodrošināšanai tālās ietekmes zona – 0,0100 ha platībā.
Nekustamā īpašuma īpašniece ir piekritusi nekustamā īpašuma “Beģi” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6460 007 0014) daļas – zemes vienības ar kadastra apzīmējumu 6460 007 0235 atsavināšanai atbilstoši aprēķinātajam atlīdzības apmēram, informējot par to telefoniski.

Nekustamais īpašums “Dižvierpji” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6460 007 0010) ir ierakstīts Kurzemes rajona tiesas Grobiņas pagasta zemesgrāmatas nodalījumā Nr. 100000042079.
Nekustamā īpašuma “Dižvierpji” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6460 007 0010) zemes vienībai ar kadastra apzīmējumu 6460 007 0233 ir noteikti šādi apgrūtinājumi (saskaņā ar Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmas datiem):
- ūdensnotekas (ūdensteču regulēta posma un speciāli raktas gultnes), kā arī uz tās esošas hidrotehniskas būves un ierīces ekspluatācijas aizsargjoslas teritorija lauksaimniecībā izmantojamās zemēs – 0,0026 ha platībā;
- navigācijas tehniskā līdzekļa aviācijas gaisa kuģu lidojuma drošības nodrošināšanai tālās ietekmes zona – 0,0082 ha platībā.
Nekustamā īpašuma īpašniece ir piekritusi nekustamā īpašuma “Dižvierpji” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6460 007 0010) daļas – zemes vienības ar kadastra apzīmējumu 6460 007 0233 atsavināšanai atbilstoši aprēķinātajam atlīdzības apmēram, informējot par to telefoniski.

Nekustamais īpašums “Kalnenieki” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6460 0070009) ir ierakstīts Kurzemes rajona tiesas Grobiņas pagasta zemesgrāmatas nodalījumā Nr. 100000094006.
Nekustamā īpašuma “Kalnenieki” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6460 0070009) zemes vienībai ar kadastra apzīmējumu 6460 007 0200 ir noteikti šādi apgrūtinājumi (saskaņā ar Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmas datiem):
 - ūdensnotekas (ūdensteču regulēta posma un speciāli raktas gultnes), kā arī uz tās esošas hidrotehniskas būves un ierīces ekspluatācijas aizsargjoslas teritorija lauksaimniecībā izmantojamās zemēs – 0,0021 ha platībā;
- navigācijas tehniskā līdzekļa aviācijas gaisa kuģu lidojuma drošības nodrošināšanai tālās ietekmes zona – 0,0300 ha platībā.
Nekustamā īpašuma īpašniece ir piekritusi nekustamā īpašuma “Kalnenieki” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6460 007 0009) daļas – zemes vienības ar kadastra apzīmējumu 6460 007 0200 atsavināšanai atbilstoši aprēķinātajam atlīdzības apmēram, informējot par to telefoniski.

Nekustamais īpašums “Upīši” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6460 007 0146) ir ierakstīts Kurzemes rajona tiesas Grobiņas pagasta zemesgrāmatas nodalījumā Nr. 100000163894.
Nekustamā īpašuma “Upīši” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6460 007 0146) zemes vienībai ar kadastra apzīmējumu 6460 007 0198 ir noteikti šādi apgrūtinājumi (saskaņā ar Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmas datiem):
- navigācijas tehniskā līdzekļa aviācijas gaisa kuģu lidojuma drošības nodrošināšanai tālās ietekmes zona – 0,0200 ha platībā;
- ekspluatācijas aizsargjoslas teritorija gar elektrisko tīklu kabeļu līniju – 0,0037 ha platībā;
- ūdensnotekas (ūdensteču regulēta posma un speciāli raktas gultnes), kā arī uz tās esošās hidrotehniskas būves un ierīces ekspluatācijas aizsargjoslas teritorija lauksaimniecībā izmantojamās zemēs – 0,0016 ha platībā.
Nekustamā īpašuma īpašniece ir piekritusi nekustamā īpašuma “Upīši” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6460 007 0146) daļas – zemes vienības ar kadastra apzīmējumu 6460 007 0198 atsavināšanai atbilstoši aprēķinātajam atlīdzības apmēram, informējot par to telefoniski.

Pamatojoties uz Likuma 9. pantu un Ministru kabineta 2011. gada 15. marta noteikumu Nr. 204 „Kārtība, kādā nosaka taisnīgu atlīdzību par sabiedrības vajadzībām atsavināmo nekustamo īpašumu” 36.1. apakšpunktu, Satiksmes ministrija:
- ar 2025. gada 22. jūlija lēmumu Nr. 03.1-14/2254 apstiprināja taisnīgas atlīdzības apmēru par nekustamā īpašuma “Beģi” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6460 007 0014) daļu – zemes vienību (zemes vienības kadastra apzīmējums 6460 007 0235) 0,01 ha platībā – Grobiņas pagastā, Dienvidkurzemes novadā, nosakot to 156,00 EUR;
- ar 2025. gada 18. jūlija lēmumu Nr. 03.1-14/2207 apstiprināja taisnīgas atlīdzības apmēru par nekustamā īpašuma “Dižvierpji” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6460 007 0010) daļu – zemes vienību 6460 007 0233) 0,01 ha platībā – Grobiņas pagastā, Dienvidkurzemes novadā, nosakot to 168,00 EUR;
- ar 2025. gada 17.jūlija lēmumu Nr. 03.1-14/2205 apstiprināja taisnīgas atlīdzības apmēru par nekustamā īpašuma “Kalnenieki” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6460 007 0009) daļu – zemes vienību (zemes vienības kadastra apzīmējums 6460 007 0200) 0,03 ha platībā – Grobiņas pagastā, Dienvidkurzemes novadā, nosakot to 504,00 EUR;
- ar 2025. gada 18. jūlija lēmumu Nr. 03.1-14/2208 apstiprināja taisnīgas atlīdzības apmēru par nekustamā īpašuma “Upīši” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 640 007 0146) daļu – zemes vienību (zemes vienības kadastra apzīmējums 6460 007 0198) 0,02 ha platībā – Grobiņas pagastā, Dienvidkurzemes novadā, nosakot to 336,00 EUR.
Satiksmes ministrija īpašuma tiesības uz atsavināmajiem Nekustamajiem īpašumiem normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā nostiprinās zemesgrāmatā uz valsts vārda Satiksmes ministrijas personā.
Risinājuma apraksts
Ministru kabineta rīkojuma projekts paredz atsavināt:
- nekustamā īpašuma “Beģi” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6460 007 0014) daļu – zemes vienību (zemes vienības kadastra apzīmējums 6460 007 0235) 0,01 ha platībā – Grobiņas pagastā, Dienvidkurzemes novadā;
- nekustamā īpašuma “Dižvierpji” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6460 007 0010) daļu – zemes vienību 6460 007 0233) 0,01 ha platībā – Grobiņas pagastā, Dienvidkurzemes novadā;
- nekustamā īpašuma “Kalnenieki” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 6460 007 0009) daļu – zemes vienību (zemes vienības kadastra apzīmējums 6460 007 0200) 0,03 ha platībā – Grobiņas pagastā, Dienvidkurzemes novadā;
- nekustamā īpašuma “Upīši” (nekustamā īpašuma kadastra Nr. 640 007 0146) daļu – zemes vienību (zemes vienības kadastra apzīmējums 6460 007 0198) 0,02 ha platībā – Grobiņas pagastā, Dienvidkurzemes novadā.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Apraksts
Nekustamie īpašumi tiek atsavināti transporta infrastruktūras attīstībai. Satiksmes ministrija ir meklējusi risinājumus un līdzekļus mērķa sasniegšanai, un atsavināšana ir vienīgais veids šī mērķa sasniegšanai.
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?
Apraksts
Taisnīga atlīdzība par Nekustamajiem īpašumiem aprēķināta un apstiprināta, ievērojot normatīvajos aktos noteikto kārtību.

1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību

1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums

Vai tiks veikts?

1.6. Cita informācija

-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?

2.1. Sabiedrības grupas, kuras tiesiskais regulējums ietekmē, vai varētu ietekmēt

Fiziskās personas
Ietekmes apraksts
Ministru kabineta rīkojuma projektā risinātie jautājumi netiešā veidā skar valsts reģionālā autoceļa P134 “Pievedceļš Liepājas lidostai” lietotājus.
Juridiskās personas
Ietekmes apraksts
Ministru kabineta rīkojuma projektā risinātie jautājumi tiešā veidā skar nekustamā īpašuma īpašniekus un netiešā veidā skar valsts reģionālā autoceļa P134 “Pievedceļš Liepājas lidostai” lietotājus.
Uzlabojot transporta infrastruktūru, pastarpināti tiek veicināta arī uzņēmējdarbība autopārvadājumu jomā.

2.2. Tiesiskā regulējuma ietekme uz tautsaimniecību

Vai projekts skar šo jomu?

2.2.1. uz makroekonomisko vidi:

2.2.2. uz nozaru konkurētspēju:

2.2.3. uz uzņēmējdarbības vidi:

Ietekmes apraksts
Rīkojuma projekta tiesiskais regulējums nākotnē varētu ietekmēt tautsaimniecību kā valsts saimniecības nozari, jo, plānojot un veicot autoceļu būvniecību vai pārbūvi, tā tiek veidota atbilstoši tautsaimniecības vajadzībām un tās attīstībai, stabilas satiksmes interesēm, kā arī vides aizsardzības prasībām.

2.2.4. uz mazajiem un vidējiem uzņēmējiem:

2.2.5. uz konkurenci:

2.2.6. uz nodarbinātību:

2.3. Administratīvo izmaksu novērtējums juridiskām personām

Vai projekts skar šo jomu?

2.4. Administratīvā sloga novērtējums fiziskām personām

Vai projekts skar šo jomu?

2.5. Atbilstības izmaksu novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Rādītājs
2025
saskaņā ar valsts budžetu kārtējam gadam
izmaiņas kārtējā gadā, salīdzinot ar valsts budžetu kārtējam gadam
Turpmākie trīs gadi (euro)
2026
2027
2028
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
1
2
3
4
5
6
7
8
1. Budžeta ieņēmumi
1 164
0
0
0
0
0
0
1.1. valsts pamatbudžets, tai skaitā ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi
1 164
0
0
0
0
0
0
1.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
1.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
2. Budžeta izdevumi
1 164
0
0
0
0
0
0
2.1. valsts pamatbudžets
1 164
0
0
0
0
0
0
2.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
2.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
3. Finansiālā ietekme
0
0
0
0
0
0
0
3.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
0
0
0
3.2. speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
3.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
4. Finanšu līdzekļi papildu izdevumu finansēšanai (kompensējošu izdevumu palielinājumu norāda ar "-" zīmi)
0
0
0
0
0
0
0
5. Precizēta finansiālā ietekme
0
0
0
0
5.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
5.2. speciālais budžets
0
0
0
0
5.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
6. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas (ex-ante) pielikumā)
Projekts šo jomu neskar.
6.1. detalizēts ieņēmumu aprēķins
Projekts šo jomu neskar.
6.2. detalizēts izdevumu aprēķins
Projekts šo jomu neskar.
7. Amata vietu skaita izmaiņas (palielinājuma gadījumā: izvērsts pamatojums, izvērtējums par esošo resursu pārskatīšanas iespējām, t.sk. vakanto štata vietu, ilgstošo vakanču izmantošanu u.c.)
Projekts šo jomu neskar.
Cita informācija
Rīkojuma projektam nav ietekmes uz valsts budžetu, jo papildu līdzekļi no valsts budžeta nav nepieciešami. Izdevumi, kas saistīti ar nepieciešamā nekustamā īpašuma pirkšanu un īpašuma tiesību nostiprināšanu zemesgrāmatā tiks segti no Satiksmes ministrijas budžeta programmas 23.00.00 "Valsts autoceļu fonds" apakšprogrammā 23.06.00 "Valsts autoceļu uzturēšana un atjaunošana" 2025. gadam paredzētajiem līdzekļiem.
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?

5.3. Cita informācija

Apraksts
-
Skaidrojums
Atbilstoši Ministru kabineta 2024. gada 15. oktobra noteikumu Nr. 639 “Sabiedrības līdzdalības kārtība attīstības plānošanas procesā” 4. punktam sabiedrības līdzdalības kārtība ir piemērojama attīstības plānošanas dokumentu projektu, kā arī tiesību aktu projektu izstrādē un citās sabiedrībai nozīmīgās iniciatīvās un procesos, it īpaši reformu izstrādes un īstenošanas procesā un publiskā finansējuma plānošanā, nodrošinot sabiedrības pārstāvjiem iespējas iegūt informāciju un sniegt priekšlikumus par reformu vai publiskā finansējuma prioritātēm.
Ņemot vērā, ka rīkojuma projekts neatbilst minētajiem kritērijiem, jo nav saistīts ar reformu izstrādi un tā īstenošanas procesu, vai publiskā finansējuma plānošanu, sabiedrības līdzdalības kārtība projekta izstrādē netiek piemērota. Projekts un tā anotācija būs publiski pieejami Ministru kabineta tīmekļvietnē – sadaļā/Tiesību aktu projekti.

Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas - Satiksmes ministrija un VSIA “Latvijas Valsts ceļi”.

6.4. Cita informācija

Saskaņā ar Oficiālo publikāciju un tiesiskās informācijas likuma 2. panta pirmo daļu un 3. panta pirmo daļu tiesību aktus publicē oficiālajā izdevumā „Latvijas Vēstnesis”, tos publicējot elektroniski tīmekļa vietnē www.vestnesis.lv.
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?

7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas

Institūcijas
  • Satiksmes ministrija
  • VSIA "Latvijas Valsts ceļi"

7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru

Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
-
2. Tiks likvidēta institūcija
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
-
8. Cita informācija
-

7.5. Cita informācija

Ministru kabineta rīkojuma projekta īstenošana tiks veikta esošo valsts pārvaldes funkciju ietvaros, tā neietekmēs pārvaldes funkcijas vai institucionālo struktūru.
8. Horizontālās ietekmes

8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību

Vai projekts skar šo jomu?
Apraksts
Projekts ietekmē transporta infrastruktūru un tās attīstību.

8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.5. uz teritoriju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?
Apraksts
Uzlabojot transporta infrastruktūru, tiek veicināta attiecīgā reģiona ekonomiskā izaugsme.

8.1.6. uz vidi

Vai projekts skar šo jomu?
Apraksts
Uzturot un veicot autoceļu attīstību, tā tiek veidota atbilstoši tautsaimniecības vajadzībām un tās attīstībai, stabilas satiksmes interesēm, kā arī vides aizsardzības prasībām.

8.1.7. uz klimatneitralitāti

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.10. uz dzimumu līdztiesību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.11. uz veselību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.13. uz datu aizsardzību

Vai projekts skar šo jomu?
Apraksts
Izstrādes procesā izmantoto dokumentu, kas satur personas datus, apstrādes mērķis ir nodrošināt pilnvērtīgu Rīkojuma projekta par nekustamā īpašuma atsavināšanu atbilstības izvērtēšanu gan normatīvajiem aktiem, gan dokumentiem, tādējādi nodrošinot, ka tiek aizsargātas visu nekustamā īpašuma atsavināšanā iesaistīto pušu tiesības. Dokumenti, kas satur personas datus, ir paredzēti šauram subjektu lokam – noteiktajiem saskaņošanas dalībniekiem, kas veic Rīkojuma projekta un anotācijas vērtēšanu.

8.1.14. uz diasporu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.15. uz profesiju reglamentāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.16. uz bērna labākajām interesēm

Vai projekts skar šo jomu?

8.2. Cita informācija

-
Pielikumi