Anotācija (ex-ante)

24-TA-1622: Rīkojuma projekts (Vispārīgais)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Par apropriācijas pārdali" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība

1.1. Pamatojums

Izstrādes pamatojums
Ministrijas / iestādes iniciatīva
Apraksts
[1] Likuma "Par valsts budžetu 2024. gadam un budžeta ietvaru 2024., 2025. un 2026. gadam" 54. pants
[54. pants. Finanšu ministram, veicot apropriāciju pārdales ministrijai vai citai centrālajai valsts iestādei likumā noteiktās apropriācijas ietvaros starp programmām, apakšprogrammām un izdevumu kodiem atbilstoši ekonomiskajām kategorijām, ir tiesības veikt apropriācijas pārdali citiem mērķiem no prioritārajiem pasākumiem 2022.—2024. gadam, 2023.—2025. gadam un 2024.—2026. gadam piešķirtā finansējuma, ja tam nav negatīvas ietekmes uz vispārējās valdības budžeta strukturālo bilanci un ir pieņemts attiecīgs Ministru kabineta lēmums un Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija piecu darba dienu laikā no attiecīgās informācijas saņemšanas dienas ir to izskatījusi un nav iebildusi pret apropriācijas pārdali.].
[2] Likuma par budžetu un finanšu vadību 9. panta trīspadsmitās daļas 1.punkts 
[ (13) Finanšu ministram ir tiesības Ministru kabineta noteiktajā kārtībā, informējot par to Saeimu, veikt šādas apropriāciju pārdales:
1) ministrijai vai citai centrālajai valsts iestādei valsts budžeta likumā noteiktās apropriācijas ietvaros starp programmām, apakšprogrammām un izdevumu kodiem atbilstoši ekonomiskajām kategorijām;].
[3] Ministru kabineta 2018. gada 17. jūlija noteikumi Nr. 421 “Kārtība, kādā veic gadskārtējā valsts budžeta likumā noteiktās apropriācijas izmaiņas”.
 

1.2. Mērķis

Mērķa apraksts
Atļaut Iekšlietu ministrijai no Iekšlietu ministrijas budžeta programmas 10.00.00 "Valsts robežsardzes darbība" 2022. – 2024. gada prioritārā pasākuma "Amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm kapacitātes stiprināšana (robežpiemaksa, izmeklētāju atlīdzība, mēnešalgu izlīdzināšana)" apakšpasākuma "Speciālā piemaksa par robežkontroles mobilitāti un stiprināšanu" pārdalīt finansējumu 1 087 592 euro apmērā citu atlīdzības veidu nodrošināšanai.
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība

1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi

Pašreizējā situācija
Ministru kabineta 2021. gada 24. septembra ārkārtas sēdē (prot. Nr. 63 1.§ "Informatīvais ziņojums "Par priekšlikumiem valsts budžeta ieņēmumiem un izdevumiem 2022. gadam un ietvaram 2022.–2024. gadam"" 2. punkts) tika atbalstīts Iekšlietu ministrijas prioritārais pasākums "Amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm kapacitātes stiprināšana (robežpiemaksa, izmeklētāju atlīdzība, mēnešalgu izlīdzināšana)", kuram tika piešķirts finansējums - 20 735 004 euro, tai skaitā apakšpasākumam "Speciālā piemaksa par robežkontroles mobilitāti un stiprināšanu" piemaksai par robežkontroles mobilitāti un stiprināšanu - 5 739 436 euro. Saeimā 2021. gada 23. novembrī pieņemtajā likumā "Par valsts budžetu 2022. gadam" un likumā "Par vidēja termiņa budžeta ietvaru 2022., 2023. un 2024. gadam" Iekšlietu ministrijas resora valsts pamatbudžeta programmā 10.00.00 "Valsts robežsardzes darbība" paredzēts finansējums 2022. – 2024. gada prioritārā pasākuma "Amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm kapacitātes stiprināšana (robežpiemaksa, izmeklētāju atlīdzība, mēnešalgu izlīdzināšana)" apakšpasākumam "Speciālā piemaksa par robežkontroles mobilitāti un stiprināšanu" 5 739 436 euro apmērā. Ar Ministru kabineta 2022. gada 11. oktobra sēdes protokolu Nr.52 (5.§ Informatīvais ziņojums "Par valsts budžeta izdevumu pārskatīšanas rezultātiem un priekšlikumi par šo rezultātu izmantošanu likumprojekta "Par vidēja termiņa budžeta ietvaru 2023., 2024. un 2025. gadam" un likumprojekta "Par valsts budžetu 2023. gadam" izstrādes procesā" 22-TA-2913) no apakšpasākuma "Speciālā piemaksa par robežkontroles mobilitāti un stiprināšanu" tika pārdalīti finanšu līdzekļi citu atlīdzības veidu nodrošināšanai, tajā skaitā budžeta programmā 10.00.00 "Valsts robežsardzes darbība" 799 568 euro apmērā, budžeta apakšprogrammā 40.01.00 "Administrēšana" 199 901 euro apmērā un budžeta apakšprogrammā 02.03.00 "Vienotās sakaru un informācijas sistēmas uzturēšana un vadība" 199 938 euro apmērā. Tādējādi precizētais bāzes finansējums apakšpasākumam "Speciālā piemaksa par robežkontroles mobilitāti un stiprināšanu", kas ir iekļauts likumā "Par valsts budžetu 2024. gadam un budžeta ietvaru 2024., 2025. un 2026. gadam" ir 4 540 029 euro.
Speciālā piemaksa par robežkontroles mobilitāti un stiprināšanu tiek piemērota tikai Valsts robežsardzē dienējošām amatpersonām ar speciālajām dienesta pakāpēm (turpmāk - amatpersonas), kas savus dienesta pienākumus pilda tieši uz valsts robežas, ievērojot dienesta vietas  specifiskos apstākļus (ārpus apdzīvotām vietām, kas rada būtiskas neērtības amatpersonām, tai skaitā amatpersonas tērē personīgos līdzekļus, lai nokļūtu dienesta vietā). Piemaksas maksimālais apmērs ir 400 euro mēnesī, ko nosaka Ministru kabineta 2016. gada 13. decembra noteikumi Nr. 806 "Noteikumi par Iekšlietu ministrijas sistēmas iestāžu un Ieslodzījuma vietu pārvaldes amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm mēnešalgu un speciālo piemaksu noteikšanas kārtību un to apmēru".
Ņemot vērā Valsts robežsardzes prognozes, 2024. gadā no piešķirtā finansējuma piemaksas plānotajā ekonomiskajā klasifikācijas kodā tiks apgūti aptuveni 3 452 437 euro, veidojoties neapguvei konkrētajā ekonomiskās klasifikācijas kodā 1 087 592 euro apmērā (tajā skaitā finansējums 640 280 euro apmērā, kas būtu attiecināms uz vidējās izpeļņas pieaugumu (darba samaksas veidiem, kas tiek aprēķināti, pamatojoties uz vidējo izpeļņu) speciālās piemaksas par robežkontroles mobilitāti un stiprināšanu izmaksas dēļ).
Prognozētā finansējuma neapguve veidojas, jo speciālās piemaksas par robežkontroles mobilitāti un stiprināšanu tika izmaksātas mazākā apjomā, kā sākotnēji tika plānots. Tas ir saistīts ar lielu vakanto amatu skaitu Valsts robežsardzē, kas turpina pieaugt (31.12.2020. - 10%, 31.12.2021. - 11%, 31.12.2022. - 14%, 31.12.2023. - 16%, 04.07.2024. - 16%).
Jāņem vērā, ka vakanču pieauguma temps krītas, kas visticamāk saistīts gan ar piemaksas noteikšanu un vēlāku tās palielinājumu, gan ar mēnešalgas palielināšanu pēdējo divu pārskata gadu laikā. Jāatzīmē, ka mēnešalgas, piemaksu u.c. darba samaksas veidu izmaiņas parasti neietekmē personāla mainību uzreiz, bet gan ar gada vai vairāk nobīdi.
Valsts robežsardzes iekšējais normatīvais regulējums un metodoloģija piemaksas noteikšanai ir izstrādāta un praksē darbojas kopš piemaksas ieviešanas, un prioritārais pasākums tiek īstenots pilnā apmērā. Jāņem vērā, ka izdevumu apmērs ir tieši saistīts gan ar amatpersonu skaitu, gan ar faktisko dienesta vietas izvietojumu, kas ietekmē piemaksas apmēru. Samazinoties amatpersonu skaitam, samazinās izdevumi piemaksas izmaksai. Lai nodrošinātu Valsts robežsardzei noteikto funkciju izpildi, ievērojot lielo vakanto amatu skaitu un tendenci tam palielināties, amatpersonas tiek iesaistītas virsstundu darbā. Vienlaikus, ieviešot piemaksu par robežkontroles mobilitāti un stiprināšanu, netika atsevišķi izdalīta ietekme uz darba samaksas veidiem, kas tiek aprēķināti un izmaksāti atbilstoši vidējai izpeļņai, piemēram, atvaļinājuma nauda un slimības nauda, kas faktiski tiek segti apakšpasākuma ietvaros un rada būtisku novirzi starp ekonomiskās klasifikācijas kodiem. Jāatzīmē, ka ņemot vērā slimības dienas, atvaļinājuma dienas un cita veida atpūtas dienas vai brīvdienas, kopējā ietekme ir ievērojami lielāka kā viena divpadsmitā daļa, ko parasti mēdz pieņemt līdzīgos aprēķinos. Tādējādi, ņemot vērā, ka samazinoties izmaksām piemaksai par robežkontroles mobilitāti un stiprināšanu, palielinās izmaksas samaksai par virsstundu darbu, bet vidējās izpeļņas pieaugums ir cieši saistīts ar piemaksas par robežkontroles mobilitāti un stiprināšanu ieviešanu, pārdale no prioritārā pasākuma, vidējās izpeļņas pieauguma kompensēšanai, virsstundu apmaksai un mēnešalgas palielināšanai, ir uzskatāma par pamatotu.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Priekšlikumi finansējuma pārdalei
Iekšlietu ministrijas padotības iestāžu administratīvās kapacitātes stiprināšanai un nodarbināto motivēšanai ir nepieciešams finansējums šādās budžeta programmās un apakšprogrammās:
1. budžeta programmas 10.00.00 "Valsts robežsardzes darbība" ietvaros no apakšpasākuma "Speciālā piemaksa par robežkontroles mobilitāti un stiprināšanu" 1 058 749 euro apmērā uz šādām atlīdzības pozīcijām:
1.1. 223 736 euro mēnešalgas palielināšanai Valsts robežsardzes amatpersonām (priekšlikums novirzīt minēto finansējumu Valsts robežsardzes amatpersonu kapacitātes stiprināšanai, sekmējot profesionāļu un augsti kvalificētu darbinieku noturēšanu un piesaisti);
1.2. 640 280 euro vidējās izpeļņas pieauguma (darba samaksas veidiem, kas tiek aprēķināti, pamatojoties uz vidējo izpeļņu) kompensēšanai, kas saistīts ar speciālās piemaksas par robežkontroles mobilitāti un stiprināšanu izmaksu;
1.3. 194 733 euro samaksai par virsstundu darbu un darbu svētku dienās, kas saistīts ar strauju vakanto amata vietu pieaugumu.
2. Budžeta apakšprogrammā 02.03.00 "Vienotās sakaru un informācijas sistēmas uzturēšana un vadība" 12 030 euro apmērā, lai nodrošinātu Iekšlietu ministrijas Informācijas centra kapacitātes stiprināšanu iepirkumu jomā pamatfunkciju izpildes nodrošināšanai un atbalsta sniegšanai citām Iekšlietu ministrijas padotības iestādēm.
3. Budžeta apakšprogrammā 40.01.00 "Administrēšana" 16 813 euro apmērā, lai nodrošinātu Nodrošinājuma valsts aģentūras kapacitātes stiprināšanu iepirkumu jomā pamatfunkciju izpildes nodrošināšanai un atbalsta sniegšanai citām Iekšlietu ministrijas padotības iestādēm.

Lai efektīvāk izmantotu pieejamos budžeta līdzekļus, ievērojot prognozēto finansējuma neapguvi 1 087 592 euro apmērā, kas veidojas budžeta programmā 10.00.00 "Valsts robežsardzes darbība" 2022. – 2024. gada prioritārā pasākuma "Amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm kapacitātes stiprināšana (robežpiemaksa, izmeklētāju atlīdzība, mēnešalgu izlīdzināšana)" apakšpasākumam "Speciālā piemaksa par robežkontroles mobilitāti un stiprināšanu", priekšlikums novirzīt minēto finansējumu Iekšlietu ministrijas padotības iestāžu kapacitātes stiprināšanai, sekmējot profesionāļu un augsti kvalificētu darbinieku noturēšanu un piesaisti.
Risinājuma apraksts
1. Atļaut Iekšlietu ministrijai pārdalīt finansējumu 1 087 592 euro apmērā, tai skaitā:
1.1. budžeta programmas 10.00.00 "Valsts robežsardzes darbība" ietvaros samazināt finansējumu 2022.–2024. gada prioritārā pasākuma "Amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm kapacitātes stiprināšana (robežpiemaksa, izmeklētāju atlīdzība, mēnešalgu izlīdzināšana)" apakšpasākumam "Speciālā piemaksa par robežkontroles mobilitāti un stiprināšanu" 1 058 749 euro apmērā un palielināt finansējumu 1 058 749 euro apmērā citiem atlīdzības veidiem, lai Valsts robežsardzes amatpersonām ar speciālajām dienesta pakāpēm nodrošinātu mēnešalgu palielināšanu (223 736 euro), vidējās izpeļņas pieauguma (darba samaksas veidiem, kas tiek aprēķināti, pamatojoties uz vidējo izpeļņu) kompensēšanu saistībā ar speciālās piemaksas par robežkontroles mobilitāti un stiprināšanu izmaksu (640 280 euro), kā arī samaksas par virsstundu darbu un darbu svētku dienās izmaksu (194 733 euro);
1.2. no budžeta programmas 10.00.00 "Valsts robežsardzes darbība" 2022.–2024. gada prioritārā pasākuma "Amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm kapacitātes stiprināšana (robežpiemaksa, izmeklētāju atlīdzība, mēnešalgu izlīdzināšana)" apakšpasākuma "Speciālā piemaksa par robežkontroles mobilitāti un stiprināšanu" 28 843 euro apmērā uz:
1.2.1. budžeta apakšprogrammu 02.03.00 "Vienotās sakaru un informācijas sistēmas uzturēšana un vadība" 12 030 euro apmērā, lai stiprinātu Iekšlietu ministrijas Informācijas centra kapacitāti iepirkumu jomā pamatfunkciju izpildes nodrošināšanai un atbalsta sniegšanai citām Iekšlietu ministrijas padotības iestādēm;
1.2.2. budžeta apakšprogrammu 40.01.00 "Administrēšana" 16 813 euro apmērā, lai stiprinātu Nodrošinājuma valsts aģentūras kapacitāti iepirkumu jomā pamatfunkciju izpildes nodrošināšanai un atbalsta sniegšanai citām Iekšlietu ministrijas padotības iestādēm.
2. Iekšlietu ministrijai normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā sagatavot un iesniegt Finanšu ministrijā pieprasījumu valsts budžeta apropriācijas pārdalei atbilstoši šā rīkojuma 1. punktam.
3. Finanšu ministram normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā informēt Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisiju  par šā rīkojuma 1. punktā minēto apropriācijas pārdali un, ja Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija piecu darbdienu laikā pēc attiecīgās informācijas saņemšanas nav izteikusi iebildumus, veikt apropriācijas pārdali.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?

1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību

1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums

Vai tiks veikts?

1.6. Cita informācija

-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?

2.1. Sabiedrības grupas, kuras tiesiskais regulējums ietekmē, vai varētu ietekmēt

Fiziskās personas
  • Iekšlietu ministrijas padotības iestāžu nodarbinātie
Ietekmes apraksts
Pieaugs nodarbināto motivācija turpināt darbu / dienestu Iekšlietu ministrijas padotības iestādēs.
Juridiskās personas

2.2. Tiesiskā regulējuma ietekme uz tautsaimniecību

Vai projekts skar šo jomu?

2.3. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

2.4. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Rādītājs
2024
saskaņā ar valsts budžetu kārtējam gadam
izmaiņas kārtējā gadā, salīdzinot ar valsts budžetu kārtējam gadam
Turpmākie trīs gadi (euro)
2025
2026
2027
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
1
2
3
4
5
6
7
8
1. Budžeta ieņēmumi
0
0
0
0
0
0
0
1.1. valsts pamatbudžets, tai skaitā ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi
0
0
0
0
0
0
0
1.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
1.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
2. Budžeta izdevumi
0
1 087 592
0
0
0
0
0
2.1. valsts pamatbudžets
0
1 087 592
0
0
0
0
0
2.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
2.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
3. Finansiālā ietekme
0
-1 087 592
0
0
0
0
0
3.1. valsts pamatbudžets
0
-1 087 592
0
0
0
0
0
3.2. speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
3.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
4. Finanšu līdzekļi papildu izdevumu finansēšanai (kompensējošu izdevumu palielinājumu norāda ar "-" zīmi)
0
1 087 592
0
0
0
0
0
5. Precizēta finansiālā ietekme
0
0
0
0
5.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
5.2. speciālais budžets
0
0
0
0
5.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
6. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas (ex-ante) pielikumā)
Finansējuma pārdale 1 087 592 euro apmērā no budžeta programmas 10.00.00 "Valsts robežsardzes darbība" 2022.–2024. gada prioritārā pasākuma "Amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm kapacitātes stiprināšana (robežpiemaksa, izmeklētāju atlīdzība, mēnešalgu izlīdzināšana)" apakšpasākuma "Speciālā piemaksa par robežkontroles mobilitāti un stiprināšanu" uz:
- programmas 10.00.00 "Valsts robežsardzes darbība” citiem atlīdzības veidiem - 1 058 749 euro;
- apakšprogrammu 40.01.00 "Administrēšana" - 16 813 euro;
- apakšprogrammu 02.03.00 "Vienotās sakaru un informācijas sistēmas uzturēšana un vadība" - 12 030 euro.
Detalizēta informācija un aprēķini iekļauti anotācijas pielikumā.
Projektam nav ietekmes uz kopējiem valsts budžeta ieņēmumiem un izdevumiem.
6.1. detalizēts ieņēmumu aprēķins
-
6.2. detalizēts izdevumu aprēķins
-
7. Amata vietu skaita izmaiņas (palielinājuma gadījumā: izvērsts pamatojums, izvērtējums par esošo resursu pārskatīšanas iespējām, t.sk. vakanto štata vietu, ilgstošo vakanču izmantošanu u.c.)
Iekšlietu ministrijas Informācijas centrā (turpmāk – Centrs) plānots no 2024. gada 1. oktobra izveidot divas jaunas iepirkumu speciālistu amata vietas, kas nepieciešamas, lai Centrs varētu nodrošināt  iepirkumu centralizāciju, novērst kritisku personāla nepietiekamību iepirkumu jomā un nodrošināt iepirkumu jomas pilnveidošanu un kapacitātes stiprināšanu. Jaunās amata vietas tiks izveidotas, nepalielinot kopējo amata vietu skaitu Iekšlietu ministrijas resorā (pārdale no Valsts policijas, samazinot divas ilgstoši vakantas amata vietas). 
Valsts policijā plānots samazināt:
- Valsts policijas Rīgas reģiona pārvaldes Rīgas Austrumu pārvaldes Kriminālpolicijas biroja vienu inspektora amata vietu (12.1. saime, Ap IA (līmenis), 6. mēnešalgu grupa;
-Valsts policijas Rīgas reģiona pārvaldes Rīgas Pārdaugavas pārvaldes Kriminālpolicijas biroja vienu inspektora amata vietu (12.1. saime, Ap IA (līmenis), 6. mēnešalgu grupa.
Cita informācija
Aprēķinos norādītas indikatīvās izmaksas.
Budžeta apakšprogramma 40.01.00 “Administrēšana” Nodrošinājuma valsts aģentūrai papildus nepieciešamais finansējums, lai nodrošinātu kapacitātes stiprināšanu iepirkumu jomā pamatfunkciju izpildes nodrošināšanai un atbalsta sniegšanai citām Iekšlietu ministrijas padotības iestādēm. Finansējums nepieciešams  divām vakantajām amata vietām Nodrošinājuma valsts aģentūrā.
2025. gadam un turpmākajiem gadiem Iekšlietu ministrijas Informācijas centra divu jauno amata vietu un Nodrošinājuma valsts aģentūras divu aizpildīto (šobrīd vakanto) amata vietu uzturēšana, kā arī Valsts robežsardzes turpmāka kapacitātes stiprināšana (atbilstoši rīkojuma projektā paredzētajam) tiks nodrošināta no 2024. gada izdevumu pārskatīšanas rezultātā pārdalītā finansējuma.
Saskaņā ar Likumu par budžetu un finanšu vadību budžeta finansētu institūciju vadītāji ir atbildīgi par Likumā par budžetu un finanšu vadību noteiktās kārtības un prasību ievērošanu, izpildi un kontroli, kā arī par budžeta līdzekļu efektīvu un ekonomisku izlietošanu atbilstoši paredzētajiem mērķiem.
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?

5.3. Cita informācija

Apraksts
-

6.1. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas

Valsts un pašvaldību institūcijas
Iekšlietu ministrija, Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs
Nevalstiskās organizācijas
Cits

6.2. Sabiedrības līdzdalības organizēšanas veidi

6.3. Sabiedrības līdzdalības rezultāti

-

6.4. Cita informācija

-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?

7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas

Institūcijas
  • Finanšu ministrija
  • Iekšlietu ministrija
  • Nodrošinājuma valsts aģentūra
  • Valsts robežsardze
  • Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs

7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums

Vai projekts skar šo jomu?

7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru

Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
-
2. Tiks likvidēta institūcija
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
-
8. Cita informācija
-

7.5. Cita informācija

-
8. Horizontālās ietekmes

8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.5. uz teritoriju attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.6. uz vidi

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.7. uz klimatneitralitāti

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.10. uz dzimumu līdztiesību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.11. uz veselību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.13. uz datu aizsardzību

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.14. uz diasporu

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.15. uz profesiju reglamentāciju

Vai projekts skar šo jomu?

8.1.16. uz bērna labākajām interesēm

Vai projekts skar šo jomu?

8.2. Cita informācija

-
Pielikumi
Pielikums
Nosaukums
Detalizēts finansējuma pārdales aprēķins