Projekta ID
24-TA-1551Atzinuma sniedzējs
Latvijas Lielo pilsētu asociācija
Atzinums iesniegts
05.11.2024.
Saskaņošanas rezultāts
Nesaskaņots
Iebildumi / Priekšlikumi
Nr.p.k.
Projekta redakcija
Iebildums / Priekšlikums
1.
Rīkojuma projekts
Iebildums
Par: 1.6. Vienotu valsts un pašvaldības sniegtā atbalsta koordinācijas punktu izveide un to darbības nodrošināšana, kas ietver fiziskas darba vietas nodrošināšanu pakalpojumu turētājiem to pakalpojumu sniegšanai Ukrainas civiliedzīvotājiem. Valsts un pašvaldību sniegtā atbalsta koordinācijas punkts nodrošina šādus pakalpojumus atbilstoši šajā plānā noteiktajam pakalpojumu turētāju un pakalpojumu grozam.
Nepiekrītam rīkojuma projekta pasākumu plāna atbalsta sniegšanai Ukrainas civiliedzīvotājiem Latvijas Republikā 2025. gadam 1.6. punktā minētam sakarā ar to, ka tajā nav iekļauta informācija par Ukrainas civiliedzīvotāju koordinatoru piesaisti.
Priekšlikums.
Papildināt rīkojuma projekta pasākumu plāna atbalsta sniegšanai Ukrainas civiliedzīvotājiem Latvijas Republikā 2025. gadam 1.6.punktu:
Vienotu valsts un pašvaldības sniegtā atbalsta koordinācijas punktu izveide, to darbības nodrošināšana, kas ietver fiziskas darba vietas nodrošināšanu pakalpojumu turētājiem to pakalpojumu sniegšanai Ukrainas civiliedzīvotājiem, un Ukrainas civiliedzīvotāju koordinatoru piesaiste. Valsts un pašvaldību sniegtā atbalsta koordinācijas punkts nodrošina šādus pakalpojumus atbilstoši šajā plānā noteiktajam pakalpojumu turētāju un pakalpojumu grozam.
Nepiekrītam rīkojuma projekta pasākumu plāna atbalsta sniegšanai Ukrainas civiliedzīvotājiem Latvijas Republikā 2025. gadam 1.6. punktā minētam sakarā ar to, ka tajā nav iekļauta informācija par Ukrainas civiliedzīvotāju koordinatoru piesaisti.
Priekšlikums.
Papildināt rīkojuma projekta pasākumu plāna atbalsta sniegšanai Ukrainas civiliedzīvotājiem Latvijas Republikā 2025. gadam 1.6.punktu:
Vienotu valsts un pašvaldības sniegtā atbalsta koordinācijas punktu izveide, to darbības nodrošināšana, kas ietver fiziskas darba vietas nodrošināšanu pakalpojumu turētājiem to pakalpojumu sniegšanai Ukrainas civiliedzīvotājiem, un Ukrainas civiliedzīvotāju koordinatoru piesaiste. Valsts un pašvaldību sniegtā atbalsta koordinācijas punkts nodrošina šādus pakalpojumus atbilstoši šajā plānā noteiktajam pakalpojumu turētāju un pakalpojumu grozam.
Piedāvātā redakcija
-
2.
Rīkojuma projekts
Priekšlikums
Par 3.3. Virsstundu darba vai papildu darba apmaksa bāriņtiesu un pašvaldības sociālo dienestu darbiniekiem.
Atbildīgā institūcija vai organizācija: Pašvaldības
Līdzatbildīgās institūcijas, komersanti: Labklājības ministrija, VARAM
Aicinām Rīkojuma projektā iekļaut, ka Labklājības ministrija un VARAM nosaka papildu darba apmaksas apmēru bāriņtiesu un pašvaldības sociālo dienestu darbiniekiem.
Priekšlikumu skaidrojam ar to, ka šobrīd bāriņtiesas un pašvaldību sociālie dienesti paši nosaka piemaksas par papildu darbu apmēru darbiniekiem, līdz ar to nepieciešams nodrošināt vienotu pieeju visās bāriņtiesās un pašvaldību sociālajos dienestos.
Atbildīgā institūcija vai organizācija: Pašvaldības
Līdzatbildīgās institūcijas, komersanti: Labklājības ministrija, VARAM
Aicinām Rīkojuma projektā iekļaut, ka Labklājības ministrija un VARAM nosaka papildu darba apmaksas apmēru bāriņtiesu un pašvaldības sociālo dienestu darbiniekiem.
Priekšlikumu skaidrojam ar to, ka šobrīd bāriņtiesas un pašvaldību sociālie dienesti paši nosaka piemaksas par papildu darbu apmēru darbiniekiem, līdz ar to nepieciešams nodrošināt vienotu pieeju visās bāriņtiesās un pašvaldību sociālajos dienestos.
Piedāvātā redakcija
-
3.
Rīkojuma projekts
Priekšlikums
Par: 9.6.pasākums
Dienas nometnes (3 dienas), kas ietver izglītojošus pasākumus, un socializēšanās diennakts nometnes (5 dienas), kas ietver kultūrorientāciju, izglītojošos pasākumus, sporta un tehnikas (piemēram, robotikas) nodarbības organizēšana
Priekšlikums:
Izteikt sekojošā redakcijā:
Dienas nometnes (5 dienas), kas ietver izglītojošus pasākumus, un socializēšanās diennakts nometnes (5 dienas), kas ietver kultūrorientāciju, izglītojošos pasākumus, sporta un tehnikas (piemēram, robotikas) nodarbības organizēšana.
Skaidrojam, ka laika periods dienas nometnes organizēšanai – 3 dienas – ir nepietiekams, lai nodrošinātu bērnu un jauniešu socializēšanos, latviešu valodas prasmju apgūšanu.
Kā arī vēlams palielināt atbalsta pasākumu apjomu mācību gada laikā, sniedzot individuālu atbalstu latviešu valodas apguvei izglītības iestādē.
Dienas nometnes (3 dienas), kas ietver izglītojošus pasākumus, un socializēšanās diennakts nometnes (5 dienas), kas ietver kultūrorientāciju, izglītojošos pasākumus, sporta un tehnikas (piemēram, robotikas) nodarbības organizēšana
Priekšlikums:
Izteikt sekojošā redakcijā:
Dienas nometnes (5 dienas), kas ietver izglītojošus pasākumus, un socializēšanās diennakts nometnes (5 dienas), kas ietver kultūrorientāciju, izglītojošos pasākumus, sporta un tehnikas (piemēram, robotikas) nodarbības organizēšana.
Skaidrojam, ka laika periods dienas nometnes organizēšanai – 3 dienas – ir nepietiekams, lai nodrošinātu bērnu un jauniešu socializēšanos, latviešu valodas prasmju apgūšanu.
Kā arī vēlams palielināt atbalsta pasākumu apjomu mācību gada laikā, sniedzot individuālu atbalstu latviešu valodas apguvei izglītības iestādē.
Piedāvātā redakcija
-
