Projekta ID
23-TA-1285Atzinuma sniedzējs
Latvijas Darba devēju konfederācija
Atzinums iesniegts
16.10.2024.
Saskaņošanas rezultāts
Nesaskaņots
Iebildumi / Priekšlikumi
Nr.p.k.
Projekta redakcija
Iebildums / Priekšlikums
1.
Noteikumu projekts
Iebildums
Aicinām pēc būtības izvērtēt administratīvo slogu, ko šāds regulējums uzliek izglītības iestādēm un izglītības sistēmai.
Piedāvātā redakcija
-
2.
Noteikumu projekts
Iebildums
Ņemot vērā, ka norišu īstenošana paredzēta piesaistot ārējo kompetenci, kā arī metodiskā atbalsta sniegšana mācību satura jautājumos jau ir iekļauta kā pamatfunkcija, lūdzam izslēgt šo darbību no plānotajām un nodrošināt tās īstenošanai paredzēto finansējumu 17.4.darbības īstenošanai.
Piedāvātā redakcija
-
3.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam izvērtēt plānotā rezultāta sasniegšanas iespējamību attiecībā uz 2024.gada 31.decembri.
Piedāvātā redakcija
-
4.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Aicinām vērtēt šāda rezultāta sasaistes iespējamību un pārraudzības mērķiem, īpaši ņemot vērā, ka projekta darbs pamatā tiek saistīts ar padziļināto kursu apguvi. Attiecīgi esošais dalījums jomās (STEM, pilsoniskā līdzdalība) nenodrošina pilnu pārklājumu konkrētā mācību kursa apguves ietvaros, līdz ar to nav izprotams, kāda ir šī rezultāta pievienotā vērtība.
Tāpat aicinām izvērtēt administratīvo slogu, ko šāda rezultāta ieviešana uzliek skolām, uzkrājot datus par projekta darba sasaisti ar ESF finansējumu, šo datu uzkrāšanu ESF audita vajadzībām. Aicinām šo rezultāta priekšlikumu izslēgt no plānotās rezultātu kopas, koncentrējoties uz plašāku tvērumu, piemēram, nodrošinot, ka izglītojamo īpatsvars, kas apgūst matemātikas optimālo kursu, noteiktā apjomā saistāms ar mācību satura tvērumu.
Tāpat aicinām izvērtēt administratīvo slogu, ko šāda rezultāta ieviešana uzliek skolām, uzkrājot datus par projekta darba sasaisti ar ESF finansējumu, šo datu uzkrāšanu ESF audita vajadzībām. Aicinām šo rezultāta priekšlikumu izslēgt no plānotās rezultātu kopas, koncentrējoties uz plašāku tvērumu, piemēram, nodrošinot, ka izglītojamo īpatsvars, kas apgūst matemātikas optimālo kursu, noteiktā apjomā saistāms ar mācību satura tvērumu.
Piedāvātā redakcija
-