Atzinums

Projekta ID
22-TA-2968
Atzinuma sniedzējs
Tieslietu ministrija
Atzinums iesniegts
27.12.2022.
Saskaņošanas rezultāts
Nesaskaņots

Iebildumi / Priekšlikumi

Nr.p.k.
Projekta redakcija
Iebildums / Priekšlikums
1.
Noteikumu projekts
Iebildums
Uzturam izziņas 2., 5. un 8. punktā ietvertos iebildumus. Apzināmies, ka Padomes 2021. gada 22. marta direktīvā  (ES) 2021/514, ar ko groza Direktīvu 2011/16/ES par administratīvu sadarbību nodokļu jomā (turpmāk - direktīva Nr. 2021/514) jāpārņem arī termini, kas līdz šim nav bijuši nedz definēti, nedz lietoti Latvijas normatīvajos aktos, kā arī to, ka attiecīgais regulējums ir par starptautisko informācijas apmaiņu, un minētajā informācijas apmaiņā piedalīsies ne tikai Latvija. Tomēr norādām, ka vairākos gadījumos noteikumu projektā pārformulēšanas metode varētu būt efektīvāka un nodrošinātu direktīvas mērķa sasniegšanu, vienlaikus noteikumu projekta regulējumam atbilstot arī Latvijas tiesību sistēmai, tās juridiskajai valodai un tehnikai. Paužam bažas, ka tieši transponēšanas metodes nekritiska izmantošana, pārkopējot minētās direktīvas normas noteikumu projektā, vairākos gadījumos varētu apdraudēt šīs direktīvas mērķa sasniegšanu, ņemot vērā to, ka, ka noteikumu projekts šobrīd ir vairākos gadījumos grūti uztverams un neskaidrs. Attiecīgi atkārtoti lūdzam pārskatīt un precizēt noteikumu projektu, kur tas ir pamatoti, pārformulējot direktīvas Nr. 2021/514 normas noteikumu projektā atbilstoši Latvijas tiesību sistēmā lietotajai valodai, stilistikai, juridiskajai tehnikai, un tādējādi nodrošinot skaidras un nepārprotamas tiesību normas.
Piedāvātā redakcija
-
2.
Noteikumu projekts
Iebildums
Lūdzam skaidri norādīt par kādām (proti, digitālajām) platformām noteikumu projekta nosaukumā, 2.1. apakšpunktā u.c. ir runa, atbilstoši precizējot noteikumu projekta nosaukumu un 2.1. apakšpunktu.
Piedāvātā redakcija
-
3.
Noteikumu projekts
Iebildums
Saistībā ar izziņas 2. punktā ietverto iebildumu lūdzam noteikumu projekta 2.1. apakšpunktā skaidrot, kā izpaužas pārdevēju pieslēgšanās citiem lietotājiem (tai skaitā, kuri lietotāji ir šie "citi lietotāji", proti, vai tie ir lietotāji, kuri nevar piekļūt  programmatūrai vai lietotnēm, vai tie ir lietotāji, kas nav pārdevēji), ņemot vērā, ka lietotāji ir tiesību subjekti, nevis objekti, kā arī skaidrot, kā izpaužas attiecīgo darbību veikšana šādiem lietotājiem.
Piedāvātā redakcija
-
4.
Noteikumu projekts
Iebildums
Uzturam izziņas 6. punktā ietverto iebildumu un paužam bažas, ka joprojām nav skaidrs, kas ir saprotams ar noteikumu projekta 2.3. apakšpunktā ietverto norādi "iepriekš". Norādām, ka no noteikumu projekta arī neizriet tiesiskais regulējums, kādā kārtībā operators var pierādīt Valsts ieņēmumu dienestā 2.3. apakšpunktā minēto apstākli. Attiecīgi lūdzam atbilstoši precizēt noteikumu projektu un sniegt pamatotu skaidrojumu noteikumu projekta anotācijā.
Piedāvātā redakcija
-
5.
Noteikumu projekts
Iebildums
Atbilstoši Ministru kabineta 2009. gada 3. februāra noteikumu Nr. 108 "Normatīvo aktu projektu sagatavošanas noteikumi" (turpmāk - noteikumi Nr. 108) 131. un 137. punktam lūdzam noteikumu projektā norādes uz Latvijas tiesību aktiem aizstāt ar norādēm uz normatīvajiem aktiem, norādot konkrētu to jomu.
Piedāvātā redakcija
-
6.
Noteikumu projekts
Iebildums
Uzturam izziņas 9. punktā ietverto iebildumu, kā arī aicinām noteikumu projekta anotācijā iekļaut izvērstu skaidrojumu par izziņas 9. punktā ietverto Finanšu ministrijas argumentāciju.

 
Piedāvātā redakcija
-
7.
Noteikumu projekts
Iebildums
Lūdzam noteikumu projekta anotācijā ietvert skaidrojumu par termina "pastāvīga pārstāvniecība" lietošanu noteikumu projekta izpratnē. 
 
Piedāvātā redakcija
-
8.
Noteikumu projekts
Iebildums
Saistībā ar izziņas 2. punktā ietverto iebildumu lūdzam noteikumu projekta 2.4.2. apakšpunktā precizēt norādi "palīdz īstenot attiecīgās darbības veikšanu vai tādas attiecīgās darbības veikšanu, kas saistīta ar Latvijā vai kādā citā Eiropas Savienības dalībvalstī esoša nekustamā īpašuma iznomāšanu", nepārprotami atspoguļojot attiecīgās norādes būtību. Proti, vēršam uzmanību, ka:
1) nav skaidrs, kā varētu izpausties palīdzība attiecīgās darbības veikšanā, t.i., vai tā ir attiecīgās platformas pieejamības nodrošināšana vai kas cits;
2) ņemot vērā, ka attiecīgās darbības veikšana, kas saistīta ar Latvijā vai kādā citā Eiropas Savienības dalībvalstī esoša nekustamā īpašuma iznomāšanu ir attiecīgās darbības veikšanas piemērs, nav skaidri saprotama nepieciešamība šo piemēru uzskaitīt atsevišķi, kā rezultātā nav skaidrs, vai arī attiecīgajai darbībai kopumā jābūt veiktai Latvijā vai kādā citā Eiropas Savienības dalībvalstī.
Piedāvātā redakcija
-
9.
Noteikumu projekts
Iebildums
Saistībā ar izziņas 2. punktā ietverto iebildumu lūdzam redakcionāli precizēt noteikumu projekta 2.6. apakšpunktu, izvairoties no vairākkārtēja vietniekvārda "kurš" (attiecīgajā locījumā) lietošanas, jo no attiecīgā skaidrojuma teksta nav viennozīmīgi skaidrs, uz ko konkrēti 2.6. apakšpunktā attiecas vietniekvārds "kuras" un "par kurām".
Piedāvātā redakcija
-
10.
Noteikumu projekts
Iebildums
Uzturam izziņas 11. punktā ietverto iebildumu. Norādām, ka joprojām nav saprotams, kādēļ norāde ne vien uz valsti, bet arī teritoriju netiek lietota tālāk 2.6. apakšpunktā ietvertajā skaidrojumā (t.i., "ir norādītas kā valstis, par kurām jāsniedz ziņojums").
Piedāvātā redakcija
"2.6. kvalificēta ārpus Eiropas Savienības esoša valsts - ārpus Eiropas Savienības esoša valsts vai teritorija, kurai ir spēkā esošs atbilstīgs kompetento iestāžu līgums ar visu to Eiropas Savienības dalībvalstu kompetentajām iestādēm, kuras ārpus Eiropas Savienības esošās valsts publicētajā sarakstā ir norādītas kā valstis vai teritorijas, par kurām jāsniedz ziņojums;"
11.
Noteikumu projekts
Iebildums
Saistībā ar izziņas 15. punktā un 21. punktā ietverto iebildumu lūdzam papildināt noteikumu projekta anotāciju ar skaidrojumu par regulējuma, kas paredz informācijas apkopošanu un apmaiņu (starp Latviju un kvalificētām ārpus ES esošām valstīm) par pārdevējiem, kas ir rezidents kvalificētā ārpus Eiropas Savienības esošā valstī, nepieciešamību un mērķi.
Piedāvātā redakcija
-
12.
Noteikumu projekts
Iebildums
Saistībā ar izziņas 2. punktā ietverto iebildumu paužam bažas, ka no noteikumu projekta 2.18. apakšpunktā ietvertā termina skaidrojuma nav saprotams, vai ar valdības vienībām saprotamas arī valsts kapitālsabiedrības u.tml. privāto tiesību subjekti (uz ko netieši norāda vārdi "pilnībā piederoša". Attiecīgi lūdzam atbilstoši precizēt minēto apakšpunktu (piemēram, norādi "iestādi" aizstājot ar vārdu "institūcija") un sniegt pamatotu skaidrojumu noteikumu projekta anotācijā.
Piedāvātā redakcija
-
13.
Noteikumu projekts
Iebildums
Vēršam uzmanību, ka noteikumu projekta 2.6. apakšnodaļā nav regulētas pārbaudes procedūras, tādēļ lūdzam precizēt noteikumu projekta 4. punktā ietverto attiecīgo atsauci, nodrošinot skaidras tiesību normas.
Piedāvātā redakcija
-
14.
Noteikumu projekts
Iebildums
Saistībā ar izziņas 2. punktā ietverto iebildumu tiesiskās noteiktības nolūkā lūdzam noteikumu projektā un tā anotācijā skaidrot tiesiskās sekas attiecībā uz ziņojošā platformas operatora tiesībām paļauties uz noteiktu informāciju, dokumentu vai personu (sk. noteikumu projekta 5. punktu, 19. punkta ievaddaļu, 20. punktu u.c.) vai uzskatīt kādus faktus (sk. noteikumu projekta 15. un 16. punktu u.c.) vai noteikt, ka attiecīgā informācija vai dokuments ir uzticama (sk. 12.-14., 19.2. un 53. apakšpunktu), tai skaitā, vai pretējā gadījumā netiek izpildīts ziņošanas pienākums vai pienācīgas pārbaudes pienākums v.tml.
Piedāvātā redakcija
-
15.
Noteikumu projekts
Iebildums
Saistībā ar izziņas 2. punktā ietverto iebildumu noteikumu projekta 10. punktu nepieciešams izvērtēt un precizēt. Vēršam uzmanību, ka norāde "Neatkarīgi no šo noteikumu 7.3., 8.3. un 8.5. apakšpunktā noteiktā" ietver sevī to, ka minētajos apakšpunktos ietvertā informācija - nodokļu maksātāja identifikācijas numurs vai attiecīgā gadījumā vienības reģistrācijas numurs jebkurā gadījumā ir jāapkopo jeb jāiekļauj apkopojumā, līdz ar ko nav skaidrs tālāk 10. punktā norādītais, ka minētā informācija tomēr nav jāapkopo. Turklāt pārdevēja - fiziskas personas gadījumā atbilstoši noteikumu projekta 7.3. apakšpunktam nodokļu maksātāja identifikācijas numura neesības gadījumā apkopojams ir personas dzimšanas datums, kas neatbilst 10. punktā ietvertajam regulējumam.
Piedāvātā redakcija
-
16.
Noteikumu projekts
Iebildums
Saistībā ar izziņas 23. punktā minēto iebildumu lūdzam izziņā ietvertos apsvērumus ietvert noteikumu projekta anotācijā, kā arī papildināt šo skaidrojumu ar piemēru (-iem), kuros gadījumos rezidenta apliecība varētu būt nesen izdota.
Piedāvātā redakcija
-
17.
Noteikumu projekts
Iebildums
Saistībā ar izziņas 2. punktā ietverto iebildumu lūdzam noteikumu projekta 15. punktā skaidrot, uz ko attiecas vietniekvārds "tā".
Piedāvātā redakcija
-
18.
Noteikumu projekts
Iebildums
Saistībā ar izziņas 2. punktā ietverto iebildumu lūdzam noteikumu projekta 19.1. apakšpunktā norādīt atskaites punktu 36 mēnešu aprēķināšanai, tādējādi nodrošinot attiecīgās normas nepārprotamu izteiksmi.
Piedāvātā redakcija
-
19.
Noteikumu projekts
Iebildums
Saistībā ar izziņas 2. punktā minēto lūdzam izvērtēt un noteikumu projekta 20. punktā vai tā anotācijā skaidrot, kā izpaužas paļaušanās uz trešo personu, tai skaitā norādot, vai trešā persona var veikt pienācīgo pārbaudi ziņojošā platformas operatora vārdā vai vietā.
Piedāvātā redakcija
-
20.
Noteikumu projekts
Iebildums
Saistībā ar izziņas 13. punktā ietverto iebildumu lūdzam arī cituviet, piemēram, 23., 39. un 41. punktā līdzīgā veidā izvairīties no pieturzīmes iekavas lietojuma, aizstājot to ar pieturzīmi komats.
Piedāvātā redakcija
-
21.
Noteikumu projekts
Iebildums
Tiesiskās noteiktības nolūkā lūdzam noteikumu projekta 26. punktā norādīt, kādām prasībām neatbilst sniegtā informācija.
Piedāvātā redakcija
-
22.
Noteikumu projekts
Iebildums
Vēršam uzmanību, ka nav skaidri saprotams, vai atbilstoši noteikumu projekta 26. punktam izsakāms lūgums veikt labojumus (uz ko norādīts noteikumu projekta 27. punktā). Attiecīgi lūdzam atbilstoši precizēt noteikumu projekta 26. punktu.
Piedāvātā redakcija
-
23.
Noteikumu projekts
Iebildums
Uzturam izziņas 27. punktā ietverto iebildumu un lūdzam precizēt noteikumu projekta 30. punktu, neparedzot kā saistošu publicēto XML faila aprakstu, bet nepieciešamības gadījumā paredzot pienākumu šādu informatīvu aprakstu publicēt Valsts ieņēmumu dienesta tīmekļa vietnē.
Piedāvātā redakcija
-
24.
Noteikumu projekts
Iebildums
Lūdzam izvērtēt un noteikumu projekta anotācijā skaidrot, kā ziņojošais platformas operators zinās, uz kurām attiecīgajām darbībām attiecas spēkā esošs atbilstīgs kompetento iestāžu līgums, kas jau paredz automātisku līdzvērtīgas informācijas apmaiņu ar Latviju par pārdevējiem, par kuriem jāsniedz ziņojums un kuri ir Latvijas rezidenti. Paužam bažas, ka noteikumu projekta 31. punkta piemērošana var nebūt efektīva, ja attiecīgā informācija netiks publicēta, tādēļ lūdzam izvērtēt un nepieciešamības gadījumā precizēt noteikumu projektu.
Piedāvātā redakcija
-
25.
Noteikumu projekts
Iebildums
Saistībā ar izziņas 2. punktā ietverto iebildumu lūdzam noteikumu projekta 34. punktā vai tā anotācijā skaidrot, kas ir cita summa un vai nosacījums "kurā šī atlīdzība izmaksāta vai kreditēta" attiecas vienīgi uz atlīdzību vai arī šo citu summu.
Piedāvātā redakcija
-
26.
Noteikumu projekts
Iebildums
Uzturam izziņas 38. punktā ietverto iebildumu un lūdzam papildināt noteikumu projekta 38. punktu ar konkrētu atsauci uz attiecīgo Komisijas 2022. gada 5. septembra Īstenošanas Regulas (ES) 2022/1467, ar ko groza Īstenošanas regulu (ES) 2015/2378 attiecībā uz standarta veidlapām un elektroniskajiem formātiem, kas jāizmanto saistībā ar Padomes Direktīvu 2011/16/ES, un attiecībā uz statistikas datu sarakstu, kas dalībvalstīm jāsniedz minētās direktīvas izvērtēšanas vajadzībām, vienību, kas paredz atbilstošo standarta elektronisko formātu, tādējādi arī atvieglojot noteikumu projekta piemērošanu praksē.
Piedāvātā redakcija
-
27.
Noteikumu projekts
Iebildums
Uzturam izziņas 7. punktā ietverto iebildumu un atkārtoti lūdzam precizēt noteikumu projektu, jo īpaši, piemēram, 42. punktā ietverto regulējumu u.c., ar kuru pēc būtības tiek paredzēta citu dalībvalstu iestāžu (arī citu personu, kas nav pakļautas Latvijas jurisdikcijai) kompetence. Skaidrojam, ka, piemēram, gadījumos, kad ir atbilstoši direktīvai nepieciešams paredzēt tiesības subjektiem izvēlēties veikt darbības jebkurā no dalībvalstīm, būtu pieļaujami noteikumu projektā paredzēt to, kādas sekas iestājas, ja indivīds attiecīgās tiesības nav realizējis nevienā no dalībvalstīm, kā arī paredzēt to, kā attiecīgās tiesības var realizēt Latvijā u.tml., tādējādi neietiecoties citu valstu jurisdikcijās.
Piedāvātā redakcija
-
28.
Noteikumu projekts
Iebildums
Saistībā ar izziņas 2. punktā ietverto iebildumu lūdzam noteikumu projekta 48. punktā norādīt atskaites punktu 90 dienu aprēķināšanai, tādējādi nodrošinot nepārprotamu attiecīgās normas izteiksmi.
Piedāvātā redakcija
-
29.
Noteikumu projekts
Iebildums
Saistībā ar izziņas 2. punktā ietverto iebildumu lūdzam noteikumu projektā un tā anotācijā skaidrot, kādas garantijas ziņojošo platformas operatori var sniegt. Vēršam uzmanību, ka atbilstoši direktīvas Nr. 2021/514 preambulai pēc ārvalstu platformas operatora reģistrācijas anulēšanas dalībvalstīm būtu jānodrošina, ka šādiem ārvalstu platformu operatoriem, kad tie atkārtoti reģistrējas Savienībā, ir jāsniedz attiecīgajai dalībvalstij atbilstošas garantijas, piemēram, ar zvērestu apliecināts apstiprinājums vai drošības nauda.
Piedāvātā redakcija
-
30.
Noteikumu projekts
Iebildums
Saistībā ar izziņas 2. punktā ietverto iebildumu lūdzam tiesiskās noteiktības nolūkā noteikumu projekta 50. punktā skaidri norādīt tiesību subjektu, kam jāinformē visas pārējās Eiropas Savienības dalībvalstis.
Piedāvātā redakcija
-
31.
Noteikumu projekts
Iebildums
Lūdzam precizēt noteikumu projekta 51. punktu, skaidri norādot, kura iestāde var lūgt sniegt izvērtējumu (t.i., kura ir Latvijas kompetentā iestāde), to, ka iesniegts tiek pamatots pieprasījums, tādējādi pienācīgi pārņemot attiecīgās direktīvas prasības. Kā arī aicinām noteikumu projekta 51. punktā norādīt uz Eiropas Savienības tiesību aktiem vienskaitlī vai skaidrot noteikumu projekta anotācijas 5. sadaļā, kādas vēl Eiropas Savienības tiesību aktu prasības tiek pārņemtas ar šiem noteikumiem.
Piedāvātā redakcija
-
32.
Anotācija (ex-ante)
5.4. 1. tabula. Tiesību akta projekta atbilstība ES tiesību aktiem
Iebildums
Pamatojoties uz Ministru kabineta 2021. gada 7. septembra noteikumu Nr. 617 "Tiesību akta projekta sākotnējās ietekmes izvērtēšanas kārtība" 9.19. apakšpunktu, lūdzam pilnveidot noteikumu projekta anotācijas 5. sadaļu:
1) atsevišķi izdalīt un detalizēti skaidrot 5.4. sadaļas 1. tabulā direktīvas Nr. 2021/514 pielikumā izteiktās direktīvas Nr. 2011/16/ES V pielikuma I. iedaļas A., B., C. punkta prasību pārņemšanu noteikumu projektā;
2) ņemot vērā, ka direktīvā Nr. 2021/514 nav V pielikuma, atbilstoši precizēt anotācijas 5.4. sadaļās 1. tabulu;
3) precizēt skaidrojumu par direktīvas 1. panta 1. punkta pārņemšanu noteikumu projektā, kas nav korekts, jo ir attiecināts uz likumprojektu, nevis uz noteikumu projektu (nav norādītas noteikumu projekta vienības, kur attiecīgā norma pārņemta), kā arī nav pilnībā skaidra "a" līdz "c" apakšpunkta saistība ar noteikumu projektu, par ko skaidrojums nav atrodams arī izziņā;
4) papildināt 5.4. sadaļas 1. tabulu ar skaidrojumu par direktīvas Nr. 2021/514 1. panta 9., 14. un 16. punkta (kurš pretēji anotācijā minētajam nav adresēts Komisijai), 2. panta, direktīvas Nr. 2021/514 pielikumā izteiktā direktīvas 2011/16/ES V pielikuma IV iedaļas 1. teikuma, A. punkta 1. apakšpunkta, C. punkta, D. punkta, F. punkta 6. apakšpunkta 2. punkta pārņemšanu noteikumu projektā;
5) 5.4. sadaļas 1. tabulā skaidrot, vai direktīvas Nr. 2021/514 pielikumā izteiktais direktīvas Nr. 2011/16/ES V pielikuma III. iedaļas A. punkta 2. apakšpunkts ir pārņemts tai skaitā arī ar noteikumu projekta 24. punktu;
6) precizēt skaidrojumu par direktīvas Nr. 2021/514 pielikumā izteiktā direktīvas Nr. 2011/16/ES V pielikuma IV iedaļas F. punkta 7. apakšpunkta prasības pārņemšanu noteikumu projekta 49. punktā, ņemot vērā, ka ar 49. punktu varētu būt pārņemtas direktīvas Nr. 2021/514 1. panta 8. punktā ietvertās direktīvas Nr. 2011/16/ES 8.ac panta 4. punkta otrās daļas prasības;
7) skaidrot, kā izmantota direktīvā Nr. 2021/514  ietvertā (piemēram, sk. direktīvas 2021/514 pielikumā izteikto direktīvas Nr. 2011/16/ES V pielikuma IV iedaļas B. punkta 2. apakšpunktu u.c.) rīcības brīvība, tai skaitā pamatojot tās izmantošanu vai neizmantošanu.
Nepieciešamības gadījumā lūdzam precizēt noteikumu projektu.
Piedāvātā redakcija
-
33.
Anotācija (ex-ante)
5.4. 1. tabula. Tiesību akta projekta atbilstība ES tiesību aktiem
Iebildums
Saistībā ar izziņas 48. punktā ietverto iebildumu atkārtoti lūdzam noteikumu projekta anotācijā skaidrot to noteikumu projekta normu būtību, nepieciešamību un mērķi, ar kurām netiek pārņemtas direktīvas Nr. 2021/514 prasības. Piemēram, vēršam uzmanību, ka anotācijas 5.4. sadaļas 1. tabulā nav minēti noteikumu projekta 24.-29. punkts un 50. punkts. Kā arī lūdzam izvērtēt, vai noteikumu projektā ietverts pietiekams regulējums, lai sasniegtu direktīvas Nr. 2021/514 mērķi un vai nav jāparedz vēl kādas normas, lai direktīvas prasības būtu efektīvi pārņemtas (sk. arī direktīvas Nr. 2021/514 pielikumā izteiktajā Padomes 2011. gada 15. februāra Direktīvas par administratīvu sadarbību nodokļu jomā un ar ko atceļ Direktīvu 77/799/EEK (turpmāk - direktīva Nr. 2011/16/ES) V pielikuma IV iedaļas 1. teikumu.
Piedāvātā redakcija
-
34.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam tehniski precizēt noteikumu projekta 24.4. apakšpunktu ("ziņojamu").
Piedāvātā redakcija
-
35.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Atbilstoši gramatikas prasībām lūdzam noteikumu projektā nelietot vārdu "labot", bet tā vietā lietot vārdus "veikt korekcijas".
Piedāvātā redakcija
-
36.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Izziņā norādīts, ka noteikumu projekts tiks iesniegts izskatīšanai Ministru kabinetā pēc likumprojekta "Grozījumi likumā "Par nodokļiem un nodevām"" (Nr: 1/Lp14) pieņemšanas Saeimā galīgajā lasījumā. Tomēr norādām, ka Ministru kabinetā  noteikumu projekts ir virzāms apstiprināšanai pēc tam, kad attiecīgais likumprojekts tiks ne vien Saeimā pieņemts galīgajā lasījuma, bet tad, kad Valsts prezidents to būs izsludinājis, ņemot vērā, ka likumprojektā vēl var izdarīt izmaiņas un tādējādi, iespējams, var tikt apdraudēts noteikumu projekta mērķis.

 
Piedāvātā redakcija
-
37.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Atbilstoši gramatikas normu prasībām lūdzam norādīt, nevis uz kādu datumu, bet konkrēto datumu, piemēram,  "bijuši reģistrēti 2023. gada 1. janvārī".
Piedāvātā redakcija
-