Atzinums

Projekta ID
23-TA-2953
Atzinuma sniedzējs
Finanšu ministrija
Atzinums iesniegts
27.11.2023.
Saskaņošanas rezultāts
Nesaskaņots

Iebildumi / Priekšlikumi

Nr.p.k.
Projekta redakcija
Iebildums / Priekšlikums
1.
Noteikumu projekts
Iebildums
Ņemot vērā, ka 2.2.1.5.i. investīcijas procesu modernizācijas pasākumu īsteno un tā ietvaros sasniedzamos mērķrādītājus -  izveidotas vismaz trīs digitālās platformas vai digitālie risinājumi - jāsasniedz līdz 2025. gada 30. jūnijam, lūdzam precizēt noteikumu projekta 12.punktā noteikto pasākuma ietvaros izdevumu attiecināmības termiņu.

 
Piedāvātā redakcija
-
2.
Noteikumu projekts
Iebildums
Lūdzam papildināt noteikumu projektu ar normu, kas noteiktu, ka uz līgumu noslēgšanas brīdi netiks atbalstītas pabeigtas darbības.
Piedāvātā redakcija
-
3.
Noteikumu projekts
Iebildums
Vēršam uzmanību, ka saskaņā ar noteikumu projekta 12. punktu izmaksas ir attiecināmas tikai no līguma par projekta īstenošanu noslēgšanas brīža, taču vienlaikus paredzēts, ka digitālā brieduma testam jābūt veiktam un digitālās attīstības ceļa kartei jābūt izstrādātai jau pirms projekta iesnieguma iesniegšanas, jo saskaņā ar noteikumu projekta 25. punktu tie jāpievieno projekta iesnieguma pielikumā. Lūdzam:
1) iekļaut anotācijā atbilstošu skaidrojumu gadījumā, ja projekta ietvaros ir paredzēts atkārtoti veikt sākotnējo digitālā brieduma testu un izstrādāt jaunu digitālās attīstības ceļa karti, kuru izmaksas būs attiecināmas projekta ietvaros saskaņā ar noteikumu 15.3. apakšpunktu, vai
2) precizēt brīdi, no kura attiecināmas izmaksas, ja paredzēts, ka projekta ietvaros saskaņā ar noteikumu projekta 15.3. apakšpunktu būs attiecināmas arī izmaksas, kas radušās par pirms projekta iesnieguma iesniegšanas veikto sākotnējo digitālā brieduma testu un izstrādāto digitālās attīstības ceļa karti.
 
Piedāvātā redakcija
-
4.
Noteikumu projekts
Iebildums
Lūdzam anotācijā iekļaut skaidrojumu, kas interpretējams par masu informācijas līdzekļu īpašnieku apvienošanu projekta iesniedzējam izvirzīto prasību kontekstā. Proti, vai persona, kura apvieno masu informācijas līdzekļu īpašniekus, ir tikai tāda persona, kuras biedri vai kapitāldaļu īpašnieki ir masu informācijas līdzekļu īpašnieki, vai īpašnieku apvienošanai ir pieļaujama vēl citādā formā.
Piedāvātā redakcija
-
5.
Noteikumu projekts
Iebildums
Ņemot vērā, ka AF ietvaros attiecināmība ir nevis pret piešķirtā finansējuma ieguldīšanu, bet pret mērķu sasniegšanu, tad lūdzam precizēt noteikumu projekta 39.1.apakšpunktu, svītrojot vārdus "ir jāapgūst sešu mēnešu laikā saimnieciskā gada ietvaros". Attiecīgi lūdzam izvērtēt un minētās normas vietā noteikt, ka avanss ir uzskatāms par attiecinātu, ja, piemēram, finansējuma saņēmējs ir sasniedzis 30% no projektā noteiktajiem rādītājiem.

Lai nodrošinātu efektīvu naudas plūsmu, investīcijas ieviešanas nosacījumos var norādīt konkrētu termiņu, kādā jāsasniedz attiecīgais atskaites punkts, izmantojot saņemto avansu, un kārtība, kādā tas atmaksājams, ja attiecīgais atskaites punkts konkrētajā termiņā netiek sasniegts.
Tāpat lūdzam papildināt ar nosacījumiem, kuri ir jāievēro, lai tiktu izmaksāts avanss, piemēram: finansējuma saņēmējs ir atvēris kontu Valsts kasē vai darījumu kontu Latvijas Republikā reģistrētā kredītiestādē vai Eiropas Savienībā reģistrētā kredītiestādē, kas ir izsniegusi bankas garantiju par labu aģentūrai.

Piedāvātā redakcija
-
6.
Noteikumu projekts
Iebildums
Lūdzam:
1. Iesniegt kritēriju piemērošanas metodiku, lai būtu iespējams sniegt visaptverošu viedokli par kritērijiem;
2. Dzēst vispārīgo atbilstības kritēriju Nr. 2.6., jo gadījumā, ja projekta iesniegums netiks iesniegts Vadības informācijas sistēmā, tas netiks vērtēts, proti, netiks pārbaudīta tā atbilstība kritērijiem, savukārt pielikumi būtu vērtējami to kritēriju ietvaros, kuru vērtēšanai attiecīgais pielikums ir nepieciešams, nevis tikai pielikumu pievienošanas fakts (konkrētajā gadījumā - specifisko atbilstības kritēriju Nr. 3.2. un 3.3. ietvaros);
3. Dzēst vispārīgo atbilstības kritēriju Nr. 2.8., lai izvairītos no formālisma;
4.Pārskatīt kvalitātes kritērijus, jo tie balstās uz ļoti subjektīviem aspektiem – piemēram, "pietiekami aprakstīts", "atsevišķi jautājumi nav aprakstīti pietiekoši detalizēti" nav objektīvi izvērtējami punktu skalā, turklāt liecina par projekta iesnieguma literāro kvalitāti, nevis projekta spēju efektīvāk sasniegt investīcijas mērķi un rezultātu, kas ir kvalitātes kritēriju būtība.
Piedāvātā redakcija
-
7.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Iebildums
Lūdzam papildināt anotācijas 1.3.sadaļas apakšsadaļu "Risinājuma apraksts" ar papildus skaidrojumu par 2.2.1.5.i. investīcijas mācību pasākuma un procesu modernizācijas pasākuma (abu kopā) ietekmi uz mērķrādītājiem "Izveidoto platformu un digitālo risinājumu skaits" un "Atbalstīto projektu skaits", paskaidrojot ar kādu pasākuma tiks sasniegti šie rādītāji un kādā apmērā.
Piedāvātā redakcija
-
8.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Iebildums
Lūdzam papildināt anotāciju ar informāciju par investīcijas sasaisti, sinerģiju un demarkāciju ar citu atbalsta instrumentu investīcijām un dubultfinansējuma riska mazināšanu. Īpaši lūdzam pamatot kā tiks nodrošināta demarkācija ar citu Atveseļošanas fonda investīciju un ES fondu atbalsta pasākumiem. Tāpat lūdzam sniegt skaidrojumu par demarkāciju ar Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes projektu.
Piedāvātā redakcija
-
9.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Iebildums
Ievērojot noteikumu projekta 4.2.apakšpunktā noteikto, lūdzam anotācijā ietvert papildus skaidrojumu, ka aģentūrai būs pienākums uzskaitīt kopējo rādītāju "uzņēmumi, kas saņem atbalstu digitālo produktu, pakalpojumu un lietojumprogrammu izstrādei vai ieviešanai" un "atbalstītie uzņēmumi (tai skaitā – mazi uzņēmumi, tostarp mikrouzņēmumi, vidēji uzņēmumi un lieli uzņēmumi)" datus par atbalstītiem uzņēmumiem pēc to lieluma: a) mazie, tai skaitā mikro, uzņēmumi; b) vidējie uzņēmumi un c) lielie uzņēmumi.
Piedāvātā redakcija
-
10.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Iebildums
Ņemot vērā, ka investīcijas pasākuma ietvaros tiek paredzēta publisko līdzekļu piešķiršana, tai skaitā, investīciju veidā, lūdzam sniegt plašāku skaidrojumu anotācijā, kādēļ atbalsta programmas ietvaros plānotais atbalsts nekvalificējas kā komercdarbības atbalsts. Tostarp, aicinām anotāciju papildināt saskaņā ar Kultūras ministrijas 01.09.2023 vēstulē Nr.5.1-1/1148 "Par Kultūras ministrijas plānoto atbalstu mediju nozarē" norādīto "Tā kā latviešu valoda tiek lietota šaurā ģeogrāfiskā tvērumā un salīdzinoši mazskaitlīgā personu lokā, secināms, ka Latvijas mediju uzņēmumu pakalpojumi tiek sniegti vietējā vai reģionālā tirgū, kā arī tirgus segmentā, kurā nav konstatējama būtiska citu dalībvalstu komersantu dalība. Tādējādi Kultūras ministrijas plānotie atbalsta pasākumi Latvijas mediju uzņēmumiem nevarētu ietekmēt patērētāju piesaisti ārpus Latvijas teritorijas, un ārpus personu loka, kuras lieto latviešu valodu. Līdz ar to uzskatāms, ka Kultūras ministrijas plānotie atbalsta pasākumi neradīs ietekmi uz Eiropas Savienības iekšējo tirgu, proti, nekropļos konkurenci tirdzniecībai starp dalībvalstīm. Ņemot vērā minēto, Kultūras ministrija secina, ka aprakstītie atbalsta pasākumi Latvijas mediju uzņēmumiem nav uzskatāmi par valsts atbalstu LESD 107. panta pirmās daļas izpratnē."
 
Piedāvātā redakcija
-
11.
Anotācija (ex-ante)
2.2. Tiesiskā regulējuma ietekme uz tautsaimniecību
Iebildums
Lūdzam sniegt papildus skaidrojumu par pasākuma pienesumu tautsaimniecībai, piemēram, izmērāmu ietekmi uz makroekonomisko vidi, pienesums ekonomikas transformācijai, nozaru konkurētspējai, uzņēmējdarbības videi, nodarbinātībai, kā arī ietekmi uz nozaru politikas mērķiem, Latvijas Nacionālajā attīstības plāna 2021.–2027.gadam noteiktajiem mērķiem u.c.
Piedāvātā redakcija
-
12.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam precizēt noteikumu projekta 3. punktu, tajā nosakot tikai mērķa grupu, ņemot vērā, ka projekta iesniedzējs, kas pēc aģentūras lēmuma par projekta iesnieguma apstiprināšanu ir finansējuma saņēmējs, ir noteikts noteikumu projekta 20. punktā kopsakarā ar 37. punktu, bet pasākuma atlases veids ir noteikts noteikumu projekta 26. punktā.
Piedāvātā redakcija
-
13.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Nepārprotamai redakcijai aicinām noteikumu projekta 5.punktu izteikt šādi "Investīcijas pasākuma noteiktais mērķrādītājs uzskatāms par izpildītu, kad Centrālajā finanšu un līgumu aģentūrā (turpmāk – aģentūra) pēc veiksmīgas testēšanas ir iesniegts nodošanas – pieņemšanas akts, kas apliecina darbu pabeigšanu un trīs digitālo platformu vai digitālo risinājumu ieviešanu produktīvajā darbībā, un tie ir pieejami lietotājam".
Piedāvātā redakcija
5. Investīcijas pasākuma noteiktais mērķrādītājs uzskatāms par izpildītu, kad Centrālajā finanšu un līgumu aģentūrā (turpmāk – aģentūra) pēc veiksmīgas testēšanas ir iesniegts nodošanas – pieņemšanas akts, kas apliecina darbu pabeigšanu un trīs digitālo platformu vai digitālo risinājumu ieviešanu produktīvajā darbībā, un tie ir pieejami lietotājam.
14.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Atbilstoši noteikumu projekta 15.3.apakšpunktā iekļautajām investīciju pasākuma attiecināmajām izmaksām, aicinām noteikumu projekta 14.punktu papildināt ar attiecīgu atbalstāmo darbību.
Piedāvātā redakcija
-
15.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Atbilstoši noteikumu projekta 15.punktā iekļautajām investīciju pasākuma attiecināmajām izmaksām, aicinām noteikumu projekta 14.punktu papildināt ar šādiem apakšpunktiem:
14.5. projekta vadība un īstenošana;
14.6. publicitātes pasākumu nodrošināšana.
Piedāvātā redakcija
-
16.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Noteikumu projekta 14.2.apakšpunktā kā atbalstāmā darbība norādīta plānošanas risinājumu iegāde vai izstrāde. Lai izvairītos no interpretācijas iespējām īstenošanas uzraudzībā, aicinām anotāciju papildināt ar plānošanas risinājumu piemēriem.
Piedāvātā redakcija
-
17.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Vēršam uzmanību, ka noteikumu projekta 15.2. apakšpunktā minētā regula neparedz publicitātes un vizuālās identitātes prasību nodrošināšanas izmaksas, bet šo prasību saturu, turklāt noteikumu projekta 43.7. apakšpunktā ir ietverts finansējuma saņēmēja pienākums nodrošināt šo prasību ievērošanu atbilstoši minētajai regulai. Ievērojot minēto, rosinām svītrot noteikumu projekta 15.2. apakšpunktā vārdus un skaitļus “kas veiktas atbilstoši Eiropas Parlamenta un Padomes 2021. gada 12. februāra Regulas Nr. 2021/241, ar ko izveido Atveseļošanas un noturības mehānismu (turpmāk – regula Nr. 2021/241) 34. panta 2. punkta prasībām”.
Piedāvātā redakcija
-
18.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam svītrot noteikumu projekta 15.5. apakšpunktu, ņemot vērā, ka tas dublē noteikumu projekta 15.2. apakšpunktu.
Piedāvātā redakcija
-
19.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Aicinām noteikumu projekta 17. punktu vai nu pārcelt aiz 11.punkta, vai nu apvienot ar 11.punktu. Vienlaikus lūdzam papildināt noteikumu projektu, norādot, no kādiem līdzekļiem tiks segts pievienotās vērtības nodoklis.
Piedāvātā redakcija
-
20.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam precizēt noteikumu projekta 20. punktu, ņemot vērā, ka noteikumu projekts neparedz valsts atbalsta piešķiršanu.
Piedāvātā redakcija
-
21.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Aicinām izvērtēt iespēju izdalīt noteikumu projekta 21. punkta otro teikumu kopā ar apakšpunktiem kā jaunu punktu, ņemot vērā, ka noteikumu projekta 21. punkta pirmais teikums attiecas uz projekta iesniedzēju, bet otrais teikums nosaka prasības sadarbības partnerim.
Piedāvātā redakcija
-
22.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam papildināt noteikumu projektu, norādot sadarbības partnera veicamās darbības un resursus, ar kādiem tas iesaistās projektā.
Piedāvātā redakcija
-
23.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Norādām, ka atbilstoši juridiskās tehnikas prasībām tiesību normai ir jābūt skaidrai, lai tās lietotājs un piemērotājs gūtu nepārprotamu priekšstatu par normā ietvertajiem pienākumiem un tiesībām. Ievērojot minēto, lūdzam precizēt noteikumu projekta 22. punktu.
Piedāvātā redakcija
22. Finansējuma saņēmējs ar sadarbības partneri slēdz rakstveida sadarbības līgumu, kurā ietver pušu pienākumus, tiesības un atbildību projekta mērķu un rādītāju sasniegšanā.
24.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lai nodrošinātu vienotu terminoloģiju MKN tekstā, ierosinām redakcionāli precizēt punktu, vārdu "konkursa" aizstājot ar "atlases" un "sludinājumā" aizstājot ar "paziņojumā". 
Līdzīgu precizējumu ierosinām veikt arī MKN 3.punktā, "atklāta projektu iesniegumu konkursa veidā" precizējot uz "atklātas projektu iesniegumu atlases veidā"

 
Piedāvātā redakcija
24. Projekta iesniedzējs sagatavo projekta iesniegumu saskaņā ar projektu iesniegumu atlases nolikumu un iesniedz to Kohēzijas politikas fondu vadības informācijas sistēmā (turpmāk – Vadības informācijas sistēma) paziņojumā par projekta iesniegumu atlases izsludināšanu noteiktajā termiņā.
25.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam noteikt, ka komisijas sastāvā iekļauj arī pārstāvi no nozares ministrijas. 
Piedāvātā redakcija
-
26.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Aicinām papildināt noteikumu projekta 29. punktu, norādot vērtēšanas komisijas sastāvu.
Piedāvātā redakcija
-
27.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Pieņemot, ka no viena plānošanas reģiona iespējami vairāki projektu iesniedzēji, aicinām ranžēšanai papildus paredzēt izšķirošu pazīmi ar kvantitatīvu vērtību.
Piedāvātā redakcija
-
28.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Ņemot vērā noteikumu 20.punktā definēto projektu iesniedzēju loku, proti, juridiskas personas, ierosinām šajā punktā precizēt, ka CFLA izdod administratīvos aktus. 
 
Piedāvātā redakcija
-
29.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam precizēt atsauci, norādot 35. punktu.
Piedāvātā redakcija
-
30.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Ņemot vērā noteikumu 33. un 35.punktā noteikto, ka aģentūra pieņem arī lēmumu par projekta apstiprināšanu ar nosacījumiem, kā arī to, ka praksē projektu iesniedzēji mēdz apstrīdēt tieši pašu lēmumu par nosacījumu izvirzīšanu, aicinām papildināt šī punkta pirmo teikumu kā atsevišķu lēmuma veidu minot arī lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu ar nosacījumu.  
 
Piedāvātā redakcija
Aģentūras lēmumu par projekta iesnieguma apstiprināšanu, apstiprināšanu ar nosacījumu vai noraidīšanu mēneša laikā var apstrīdēt Finanšu ministrijā kā Atveseļošanas fonda koordinējošā iestādē. 
31.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam papildināt noteikumu projekta 39. punktu, nosakot, ka līgumā ir ietverta kārtība, kādā aģentūra var vienpusēji atkāpties no līguma nosacījumiem.
Piedāvātā redakcija
-
32.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam precizēt "finansēšanas plāna" uz "plānoto maksājuma pieprasījumu iesniegšanas grafika"
 
Piedāvātā redakcija
-
33.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam sniegt skaidrojumu vai projekta ietvaros ir/nav paredzēta neatkarīga revidenta/ iekšējā auditora iesaiste, lai apliecinātu mērķa sasniegšanu un izmaksu pamatotību.
Piedāvātā redakcija
-
34.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam papildināt noteikumu projektu ar projekta īstenošanas termiņu.
Piedāvātā redakcija
-
35.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Nepārprotamai redakcijai aicinām noteikumu projekta 40.5.apakšpunktu izteikt šādi: "noslēguma maksājuma saņemšanai finansējuma saņēmējs iesniedz noslēguma maksājuma apmēra pamatojumu un nodošanas – pieņemšanas aktu, kas apliecina darbu pabeigšanu, veiksmīgu testēšanu, ieviešanu produktīvajā darbībā un lietotājam pieejamu."
Piedāvātā redakcija
40.5. noslēguma maksājuma saņemšanai finansējuma saņēmējs iesniedz noslēguma maksājuma apmēra pamatojumu un nodošanas – pieņemšanas aktu, kas apliecina darbu pabeigšanu, veiksmīgu testēšanu, ieviešanu produktīvajā darbībā un lietotājam pieejamu.
36.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Aicinām noteikumu projekta 42.1.apakšpunktu izteikt šādā redakcijā “pieņemt lēmumu par izmaksu atbilstību šiem noteikumiem un noslēgtajiem līgumiem par projekta īstenošanu";
Piedāvātā redakcija
-
37.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam pārskatīt punkta redakciju, kas visticamāk domāta "finansējuma saņēmēja līmenī izlases veidā nodrošināt [..]
Piedāvātā redakcija
-
38.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam precizēt noteikumu projekta 42.5. apakšpunktu, tā sākumā konkrēti norādot, kādu līgumu aģentūrai ir pienākums slēgt.
Piedāvātā redakcija
42.5. noslēgt līgumus par projekta īstenošanu ar finansējuma saņēmējiem [..].
39.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam papildināt noteikumu projektu, ka arī sadarbības partneris, iesaistoties projekta īstenošanā, nodrošinās interešu konflikta neesamību.
Piedāvātā redakcija
-
40.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Vēršam uzmanību, ka arī sadarbības partnerim jāievēro noteikumu projekta 43.6. apakšpunktā ietvertais nosacījums, ja tiek plānots, ka arī sadarbības partneris veiks iepirkumus.
Piedāvātā redakcija
-
41.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Aicinām skaidrot, kāds dokuments noteikumu projekta 43.10.apakšpunktā uzskatāms kā atzinums, kas pamato noteikto rādītāju sasniegšanu.
Piedāvātā redakcija
-
42.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Priekšlikums
Ņemot vērā Eiropas Komisijas š.g. 10.oktobrī saņemto komentāru par principa "Nenodarīt būtisku kaitējumu" un "Zaļā publiskā iepirkuma” nodrošināšanu investīcijas ietvaros, lūdzam skaidri definēt, kurā brīdī tiks veiktas pārbaudes pret principa "Nenodarīt būtisku kaitējumu" un zaļā iepirkuma nosacījumiem, piemēram IKT aprīkojuma iegādei un citiem tehnoloģiskajiem risinājumiem. Aicinām minētos nosacījumus/kritērijus jau šobrīd noteikt noteikumu projektā.
Piedāvātā redakcija
-
43.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Priekšlikums
Lūdzam sniegt skaidrojumu kādā veidā ir ņemts vērā Eiropas Komisijas š.g. 10.oktobrī saņemtais komentārs par Padomes īstenošanas lēmuma par Latvijas atveseļošanas un noturības plāna novērtējuma apstiprināšanu, ka 2.2.1.5.i investīcija ietver atbalsta shēmu ieguldījumiem tehnoloģisko risinājumu izstrādē un digitālo prasmju un uzņēmējdarbības modeļu uzlabošanā plašsaziņas līdzekļu nozarē. Proti, no noteikumu projekta nav skaidrs kā tiks veikta uzņēmējdarbības modeļu uzlabošana plašsaziņas līdzekļu nozarē.
Piedāvātā redakcija
-
44.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Priekšlikums
Lūdzam sniegt skaidrojumu, vai ir izvērtēta biedrību un nodibinājumu iesaiste pasākuma īstenošanā. Gadījumā, ja iesaiste nav iespējama, aicinām sniegt informāciju un apsvērumus, kādēļ to iesaiste ieviešanā nav iespējama.
Piedāvātā redakcija
-
45.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Priekšlikums
Lūdzam sniegt skaidrojumu vai ieguldījumu rezultātā īpašumtiesības (īpašumā, ilgtermiņa nomā, bezatlīdzības lietošanā, valdījumā u.c.) uz digitālajām platformām un digitāliem risinājumiem piederēs finansējuma saņēmējiem.
Piedāvātā redakcija
-
46.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Priekšlikums
Apakšsadaļā "Risinājuma apraksts" 5.apakšpunkta redakciju aicinām izteikt šādi "5. investīcijas pasākuma projekta vadības un projektu īstenošanas personāla izmaksas, nepārsniedzot 10 procentus no kopējām projekta attiecināmām izmaksām;"
Piedāvātā redakcija
-
47.
Anotācija (ex-ante)
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Priekšlikums
Ņemot vērā, ka 2.2.1.5.i. investīcijas procesu modernizācijas pasākumu īsteno un tā ietvaros sasniedzamos mērķrādītājus -  izveidotas vismaz trīs digitālās platformas vai digitālie risinājumi - jāsasniedz līdz 2025. gada 30. jūnijam, aicinām anotācijas 3.sadaļā pārskatīt pasākuma ietvaros izdevumu attiecināmības termiņu, kā arī izvērtēt, vai korekti norādīts 2026.gads izmaksu plānošanai.
Piedāvātā redakcija
-