Projekta ID
23-TA-1284Atzinuma sniedzējs
Latvijas Pašvaldību savienība
Atzinums iesniegts
06.06.2024.
Saskaņošanas rezultāts
Nesaskaņots
Iebildumi / Priekšlikumi
Nr.p.k.
Projekta redakcija
Iebildums / Priekšlikums
1.
Noteikumu projekts
Iebildums
Izglītības kvalitāti ir svarīgi mērīt katra indivīda līmenī (katra izglītojamā līmenī).
Otro punktu ir nepieciešams izteikt sekojošā redakcijā: Pasākuma mērķis ir izglītības kvalitātes monitoringa sistēmas (turpmāk – IKMS) attīstība izglītības kvalitātes uzraudzībai, novērtēšanai un nodrošināšanai valsts, pašvaldības, izglītības iestādes līmenī un indivīda līmenī, kā arī datu pratības kapacitātes stiprināšana pilnvērtīgai IKMS lietošanai datos balstītiem lēmumiem izglītības kvalitātes uzraudzībai, novērtēšanai un nodrošināšanai.:
Otro punktu ir nepieciešams izteikt sekojošā redakcijā: Pasākuma mērķis ir izglītības kvalitātes monitoringa sistēmas (turpmāk – IKMS) attīstība izglītības kvalitātes uzraudzībai, novērtēšanai un nodrošināšanai valsts, pašvaldības, izglītības iestādes līmenī un indivīda līmenī, kā arī datu pratības kapacitātes stiprināšana pilnvērtīgai IKMS lietošanai datos balstītiem lēmumiem izglītības kvalitātes uzraudzībai, novērtēšanai un nodrošināšanai.:
Piedāvātā redakcija
-
2.
Noteikumu projekts
Iebildums
MK noteikumu projektu papildināt ar punktiem:
4..3.7.1. līdz 2028. gada 31. decembrim IKMS ietvarā attīstīts un ieviests SSM rīks datu analītikai līdz indivīda līmenim – viens;
4.3.7.2. līdz 2029. gada 31. decembrim veikti nozares reformu ieviešanas efektivitātes monitoringa pētījumi IKMS ietvara attīstībai – trīs;
4..3.7.1. līdz 2028. gada 31. decembrim IKMS ietvarā attīstīts un ieviests SSM rīks datu analītikai līdz indivīda līmenim – viens;
4.3.7.2. līdz 2029. gada 31. decembrim veikti nozares reformu ieviešanas efektivitātes monitoringa pētījumi IKMS ietvara attīstībai – trīs;
Piedāvātā redakcija
-
3.
Noteikumu projekts
Iebildums
Projekta veiksmīga realizācija ir atkarīga no sadarbības ar pašvaldībām kā izglītības iestāžu dibinātājiem.
12.punktu izteikt sekojošā redakcijā:
12. Finansējuma saņēmējs projektu īsteno sadarbībā ar Izglītības kvalitātes valsts dienestu, Valsts izglītības satura centru un pašvaldībām šo noteikumu 20.1., 20.2., 20.4., 20.5., 20.6.. apakšpunktā minēto atbalstāmo darbību īstenošanai.
Veids
12.punktu izteikt sekojošā redakcijā:
12. Finansējuma saņēmējs projektu īsteno sadarbībā ar Izglītības kvalitātes valsts dienestu, Valsts izglītības satura centru un pašvaldībām šo noteikumu 20.1., 20.2., 20.4., 20.5., 20.6.. apakšpunktā minēto atbalstāmo darbību īstenošanai.
Veids
Piedāvātā redakcija
-
4.
Noteikumu projekts
Iebildums
Ņemt vērā LPS izteikto iebildumu 12.punktā.
Piedāvātā redakcija
-
5.
Noteikumu projekts
Iebildums
Pašvaldību Izglītības pārvaldes ir pašvaldību dibinātas iestādes. Izglītības likuma 9.pants nosaka. ka 9) izglītības pārvaldes iestāde — valsts vai pašvaldības iestāde vai pašvaldības struktūrvienība, kas pilda izglītības pārvaldes funkcijas;
17.2. punktu izteikt sekojošā redakcijā:
17.2. kārtību, kādā sadarbības partneris paredz sadarbību ar attiecīgo pašvaldību, pašvaldībai iesaistot, administratīvi teritoriālajā izglītības pārvaldībā iesaistītajām izglītības pārvaldes un izglītības iestādes (ja attiecināms);
17.2. punktu izteikt sekojošā redakcijā:
17.2. kārtību, kādā sadarbības partneris paredz sadarbību ar attiecīgo pašvaldību, pašvaldībai iesaistot, administratīvi teritoriālajā izglītības pārvaldībā iesaistītajām izglītības pārvaldes un izglītības iestādes (ja attiecināms);
Piedāvātā redakcija
-
6.
Noteikumu projekts
Iebildums
Ņemt vērā LPS izteiktos iebildumus 12.punktā.
Piedāvātā redakcija
-
7.
Noteikumu projekts
Iebildums
Ņemt vērā LPS izteiktajam iebildumam 12.punktā.
Piedāvātā redakcija
-