Projekta ID
23-TA-2928Atzinuma sniedzējs
Latvijas Lielo pilsētu asociācija
Atzinums iesniegts
01.02.2024.
Saskaņošanas rezultāts
Nesaskaņots
Iebildumi / Priekšlikumi
Nr.p.k.
Projekta redakcija
Iebildums / Priekšlikums
1.
Noteikumu konsolidētā versija
Iebildums
Un par 19. punktu.
2023./2024. m.g. un 2024./2025. m.g. noteikts, ka skolēni kārto monitoringa darbu dabaszinībās vispārīgajā apguves līmenī vai fizikā, ķīmijā vai bioloģijā vismaz optimālajā apguves līmenī, nepiemērojot mācību snieguma vērtējuma nosacījumus monitoringa darbiem.
Ar 2025./2026.m.g. skolēni kārto centralizētos eksāmenus šajos priekšmetos. Lūdzam skaidrot vai tiem skolēniem, kas kārto monitoringa darbu 2023./2024.m.g., piem., noslēdzot kursu - Bioloģija I 10. klasē, vai 2024./2025.m.g., noslēdzot kursu 11. klasē kādā no minētajiem priekšmetiem, eksāmens 2025./2026.m.g. būs obligāts?
Lūdzam noteikumu anotācijā skaidrot - vai 12.klases izglītojamajam 2025./2026.mācību gadā būs jākārto eksāmens minētajos mācību priekšmetos, ja ir saņemts vērtējums monitoringa darbā 10. vai 11. klasē.
Aicinām noteikumos paredzēt pārejas periodu – nosakot, ka izglītojamajiem, kuri ir saņēmuši vērtējumu monitoringa darbā pārejas posmā tiek dota izvēle – kārtot vai nekārtot eksāmenu minētajos mācību priekšmetos.
2023./2024. m.g. un 2024./2025. m.g. noteikts, ka skolēni kārto monitoringa darbu dabaszinībās vispārīgajā apguves līmenī vai fizikā, ķīmijā vai bioloģijā vismaz optimālajā apguves līmenī, nepiemērojot mācību snieguma vērtējuma nosacījumus monitoringa darbiem.
Ar 2025./2026.m.g. skolēni kārto centralizētos eksāmenus šajos priekšmetos. Lūdzam skaidrot vai tiem skolēniem, kas kārto monitoringa darbu 2023./2024.m.g., piem., noslēdzot kursu - Bioloģija I 10. klasē, vai 2024./2025.m.g., noslēdzot kursu 11. klasē kādā no minētajiem priekšmetiem, eksāmens 2025./2026.m.g. būs obligāts?
Lūdzam noteikumu anotācijā skaidrot - vai 12.klases izglītojamajam 2025./2026.mācību gadā būs jākārto eksāmens minētajos mācību priekšmetos, ja ir saņemts vērtējums monitoringa darbā 10. vai 11. klasē.
Aicinām noteikumos paredzēt pārejas periodu – nosakot, ka izglītojamajiem, kuri ir saņēmuši vērtējumu monitoringa darbā pārejas posmā tiek dota izvēle – kārtot vai nekārtot eksāmenu minētajos mācību priekšmetos.
Piedāvātā redakcija
-