Atzinums

Projekta ID
23-TA-3084
Atzinuma sniedzējs
Finanšu ministrija
Atzinums iesniegts
22.05.2024.
Saskaņošanas rezultāts
Nesaskaņots

Iebildumi / Priekšlikumi

Nr.p.k.
Projekta redakcija
Iebildums / Priekšlikums
1.
Noteikumu projekts
Noteikumi par individuālo mācību kontu pieejas attīstību un īstenošanu
Iebildums
Ņemot vērā to, ka noteikumu projekts būtiski papildināts pret apstiprināto ziņojumu “Informatīvais ziņojums “Par Latvijas Atveseļošanas un noturības mehānisma plāna 2.komponentes “Digitālā transformācija” 2.3.reformu un investīciju virziena “Digitālās prasmes” 2.3.1.r. reformas “Ilgtspējīgas un sociāli atbildīgas atbalsta sistēmas pieaugušo izglītībai attīstība” 2.3.1.4.i. investīcijas “Individuālo mācību kontu pieejas attīstība” īstenošanu”” (22-TA-2475), lūdzam izvērtēt pasākumu komercdarbības atbalsta kontekstā, tai skaitā pamatojot, kādēļ finansējuma piešķiršana izglītības pakalpojumu sniedzējiem nav kvalificējama kā komercdarbības atbalsts, un minēto izvērtējumu ietvert anotācijā. Vienlaikus lūdzam noteikumu projektā iekļaut informāciju vai nepieciešamos nosacījumus, gadījumā, ja pasākuma ietvaros komercdarbības atbalsts nav plānots, vai, gadījumā, ja tiek secināts, ka pasākuma ietvaros plānotais atbalsts kvalificējams kā komercdarbības atbalsts, noteikumu projektā lūdzam iekļaut piemērojamā komercdarbības atbalsta regulējuma nosacījumus. Papildus, lūdzam attiecībā uz iepirkumu organizēšanu noteikumos skaidri noteikt, ka tie jāveic atklātā, caurspīdīgā, pārskatāmā un konkurenci nodrošinošā procedūrā.
Piedāvātā redakcija
-
2.
Noteikumu projekts
1. Vispārīgie jautājumi
Iebildums
Lūgums ņemt vērā, ka pirms noteikumu projekta virzīšanas uz Ministru kabinetu, nepieciešams Eiropas Komisijas saskaņojums (EK komentāri saņemti 12.04.2024.).
Piedāvātā redakcija
-
3.
Noteikumu projekts
8. Individuālo mācību kontu pieejas aprobācijas ietvaros izglītības programmu nodrošināšanai un papildus atbalsta pakalpojumu nodrošināšanai investīcijas 2.3.1.4.i. ietvaros pieejamais finansējums ir 8 817 101 euro , no tās:
Iebildums
Lūdzam novērst pretrunu starp noteikumu projekta 8.punktā norādītā finansējuma apmēru un anotācijas 3.sadaļā, kā arī  3.lpp. norādīto informāciju.
Piedāvātā redakcija
-
4.
Noteikumu projekts
8.2. valsts budžeta finansējums (pievienotās vērtības nodokļa izmaksām): nepārsniedzot 139 381 euro.
Iebildums
Ja PVN tiks attiecināts, tad MK noteikumos jābūt noteikts pienākums finansējuma saņēmējam pirms finansējuma saņemšanas PVN izmaksu apmērā, sniegt apliecinājumu, ka minētās summas nav un netiks atgūtas no valsts budžeta priekšnodokļa veidā.
Tāpat MK noteikumos jābūt noteikts, ka finansējuma saņēmējs nodrošina atsevišķu projekta izmaksu, t.sk. pievienotās vērtības nodokļa izmaksu uzskaiti un nodalīšanu, kā arī tam ir pienākums atgriezt pārmaksāto pievienotās vērtības nodokļa daļu, ja sākotnēji plānotais pievienotās vērtības nodokļa apjoms būs lielāks, nekā faktiski nepieciešams.
Piedāvātā redakcija
-
5.
Noteikumu projekts
8.2. valsts budžeta finansējums (pievienotās vērtības nodokļa izmaksām): nepārsniedzot 139 381 euro.
Iebildums
Lūdzam ņemt vērā, ka PVN no valsts budžeta iespējams segt tikai šādos gadījumos:
a) valsts budžeta iestādei, ja PVN nevar atgūt, PVN sedz no valsts budžeta līdzekļiem;
b) tādas atvasinātas publiskās personas un kapitālsabiedrības kā valsts un pašvaldību ārstniecības iestādes (slimnīcas), plānošanas reģioni, augstskolas un  zinātniskās institūcijai,  ja PVN nevar atgūt, to sedz no valsts budžeta līdzekļiem;
c) ja biedrības un nodibinājumi (NVO) veic valsts deleģētu uzdevumu un PVN nevar atgūt, to sedz no valsts budžeta līdzekļiem.
Piedāvātā redakcija
-
6.
Noteikumu projekts
14. Nodrošinot šo noteikumu 2.5. apakšpunktā minētos izglītības pakalpojumus, individuālo mācību kontu pieejas aprobācijas ietvaros ir attiecināmi šādi izmaksu veidi:
Iebildums
Lūgums MK noteikumos noteikt izdevumu (izmaksu) attiecināmības sākuma datumu. Ja tas ir norādīts pirms MK noteikumu apstiprināšanas MK, jābūt norādītam, ka netiks atbalstītas pabeigtas darbības un iekļautam nosacījumam par brīdi, uz kuru nedrīkst būt pabeigtas darbības.
Piedāvātā redakcija
-
7.
Noteikumu projekts
15.8. nodrošina citus ar individuālo mācību kontu pieejas aprobācijas ieviešanu saistītus uzdevumus.
Iebildums

Lūgums noteikt pienākumu finansējuma saņēmējam nodrošināt vismaz šādas pārbaudes gala labuma guvēju līmenī:
a) interešu konflikta, korupcijas un krāpšanas novēršana;
b) dubultfinansējuma riska novēršana;
c) sasniegto atskaites punktu un mērķu pamatojošās dokumentācijas pārbaude, t.sk. datu ticamības pārbaude.

Piedāvātā redakcija
-
8.
Noteikumu projekts
17.1.2. pārstāv mājsaimniecību, kurai piešķirts maznodrošinātas vai trūcīgas mājsaimniecības statuss;
Iebildums
Lūgums anotācijā pamatot MK noteikumu projekta 17.1.punktā noteikto mērķa grupu izvēli.
Piedāvātā redakcija
-
9.
Noteikumu projekts
46.2. noslēdz sadarbības līgumu ar izglītības pakalpojumu sniedzēju, kas atbilst šo noteikumu 44. un 45. punktā noteiktajām prasībām uz termiņu līdz 2026. gada 31. maijam;
Iebildums
Ņemot vērā, ka atbilstoši noteikumu projekta 46.2. apakšpunktam tiek paredzēts, ka finansējuma saņēmējs ar izglītības pakalpojuma sniedzēju slēgs sadarbības līgumu, lūdzam skaidrot, vai izglītības pakalpojumu sniedzējs būs sadarbības partneris Eiropas Savienības fondu izpratnē. Nepieciešamības gadījumā aicinām precizēt lietoto terminoloģiju attiecībā uz līguma slēgšanu.

Vienlaicīgi lūdzam IZM izvērtēt, vai funkcija, kuru plānots veikt caur sadarbības līgumu, t.i., izglītības pakalpojumu sniegšana, nebūtu veicama ārpakalpojuma rezultātā, par ko veicams iepirkums.
Piedāvātā redakcija
-
10.
Noteikumu projekts
54. Finansējuma saņēmēja apstiprinātās izglītības pakalpojumu sniedzēja izglītības programmas publicējamas individuālo mācību kontu tīmekļvietnē, publicējot izglītības programmas aprakstu un izglītības programmas izmaksas. Izglītības pakalpojumu sniedzējam nav tiesību no programmas dalībnieka pieprasīt papildu maksu, kas pārsniedz izglītības programmas noteiktās izmaksas, kā arī izglītības programmas apgūšanas laikā palielināt izglītības programmas apgūšanai sākotnēji noteikto izmaksu summu. Izglītības programmas sākotnēji noteikto izmaksu summas palielināšanas gadījumā, izmaksu starpību izglītības programmas sniedzējs sedz no izglītības pakalpojuma sniedzēja līdzekļiem.
Iebildums
Lūdzam papildināt Ministru kabineta noteikumu projekta 54.punktu ar informāciju, ka izglītības programmas sākotnēji noteikto izmaksu summas pieauguma gadījumā, izmaksu starpību izglītības programmas sniedzējs sedz no saviem līdzekļiem, tam pieejamā finansējuma ietvaros. Attiecīgi ir papildināma arī anotācija.
Piedāvātā redakcija
-
11.
Noteikumu projekts
88. Līdz 2026. gada 31. maijam Izglītības un zinātnes ministrijai izvērtēt nepieciešamību atbilstoši aprobācijas rezultātiem izstrādāt patstāvīgu normatīvo regulējumu Latvijas Atveseļošanas un noturības plāna 2. komponentes "Digitālā transformācija" 2.3. reformu un investīciju virziena "Digitālā transformācija" 2.3.1.r. reformas "Ilgtspējīgas un sociāli atbildīgas atbalsta sistēmas pieaugušo izglītības atbalstam" īstenošanas nodrošināšanai.
Iebildums
Lūdzam papildināt anotāciju ar informāciju, no kādiem līdzekļiem plānots nodrošināt noteikumu projekta 88.punktā paredzēto.
Piedāvātā redakcija
-
12.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Iebildums
Lūdzam precizēt rādītāja Nr.61 pārbaudes mehānismu atbilstoši Atveseļošanas fonda Darbības kārtībai, t.i., pievienot aprakstam c apakšpunktu.
Piedāvātā redakcija
-
13.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Iebildums
Lūdzam anotācijā iekļaut informāciju par principu “Nenodarīt būtisku kaitējumu” atbilstoši 2.3.1.4.i. investīcijas informatīvajam ziņojumam.
Piedāvātā redakcija
-
14.
Anotācija (ex-ante)
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Iebildums
Lūdzam papildināt anotācijas 3.sadaļas apakšsadaļu "Cita informācija" ar informāciju šādā redakcijā: "Nepieciešamais finansējums pasākuma īstenošanai tiks piesaistīts normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā no budžeta resora „74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums” 80.00.00 programmas „Nesadalītais finansējums Eiropas Savienības politiku instrumentu un pārējās ārvalstu finanšu palīdzības līdzfinansēto projektu un pasākumu īstenošanai".
Piedāvātā redakcija
-
15.
Anotācija (ex-ante)
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Iebildums
Ņemot vērā, ka ir jau 2024.gada maijs, lūdzam anotācijas 3.sadaļas 2.un 3.kolonnā norādīt 2024.gadam plānotā finansējuma apmērus, savukārt informāciju par 2023.gadā faktiski izlietotajām summām norādot šīs sadaļas 6.punktā.
 
Piedāvātā redakcija
-
16.
MK sēdes protokollēmuma projekts
1. Pieņemt iesniegto noteikumu projektu.
Iebildums
Lūgums iekļaut protokollēmumā punktu par valsts budžeta finansējuma piešķiršanu PVN izmaksu segšanai.
Piedāvātā redakcija
-
17.
Noteikumu projekts
Izdoti saskaņā ar likuma “Par budžeta un finanšu vadību” 19.3 panta otro daļu
Priekšlikums
Lūdzam korekti norādīt atsauci uz noteikumu projekta izstrādes deleģējuma likumu, izsakot to šādā redakcijā: “Likuma par budžetu un finanšu vadību”, neliekot likuma nosaukuma daļu pēdiņās.
Piedāvātā redakcija
-
18.
Noteikumu projekts
1. Vispārīgie jautājumi
Priekšlikums
Tā kā 2.3.1.4.i. investīcijas projekts noteikts par stratēģiski svarīgu projektu, lūdzam attiecīgi papildināt MK noteikumu projektu un anotāciju.
Piedāvātā redakcija
-
19.
Noteikumu projekts
1.2. mērķa grupas, tās atbilstības kritērijus;
Priekšlikums
Lūgums MK noteikumos noteikt mērķa grupu.
Piedāvātā redakcija
-
20.
Noteikumu projekts
10.6. tālmācības izglītības programmas apguvei Latvijas vai starptautisku un ārvalstu mācību platformās un eksaminācijai vai iegūto zināšanu vai prasmju apliecināšanai un verificēšanai.
Priekšlikums
Lūgums MK noteikumos norādīt projekta - investīcijas daļas - īstenošanas teritoriju.
Piedāvātā redakcija
-
21.
Noteikumu projekts
14.1.1. profesionālās tālākizglītības programmas apguves izmaksas šo noteikumu 10.1. apakšpunktā minētās minētās atbalstāmās darbības īstenošanai atbilstoši nozares ministrijas apstiprinātai vienkāršoto izmaksu metodikai;
Priekšlikums
Lūdzam redakcionāli precizēt Ministru kabineta noteikumu projekta 14.1.1.apakšpunktu, svītrojot vārdu "minētās", jo tas ir minēts divas reizes.
 
Piedāvātā redakcija
-
22.
Noteikumu projekts
14.2.2. tālmācības izglītības programmas Latvijas, starptautisko un ārvalstu mācību platformās apguves izmaksas šo noteikumu 10.6. apakšpunktu minētās atbalstāmās darbības īstenošanai atbilstoši attiecīgās platformas abonēšanas maksas noteikumiem vai saskaņā ar normatīvajiem aktiem publisko iepirkumu jomā.
Priekšlikums
Lūgums izvērtēt un MK noteikumos vai anotācijā norādīt, ka tiks veikts sociāli atbildīgs un inovācijas publiskais iepirkums.
Piedāvātā redakcija
-
23.
Noteikumu projekts
15.3. nodrošina interešu konflikta, korupcijas un krāpšanas riska neiestāšanos. Vienlaikus paraksta arī apliecinājumu par interešu konflikta neesamību;
Priekšlikums
Vēršam uzmanību, ka interešu konflikta neesamības apliecinājumā nepieciešams ietvert atsauci uz Eiropas Parlamenta un Padomes 2018. gada 18. jūlija Regulas (ES, Euratom) 2018/1046 par finanšu noteikumiem, ko piemēro Savienības vispārējam budžetam, ar kuru groza Regulas (ES) Nr. 1296/2013, (ES) Nr. 1301/2013, (ES) Nr. 1303/2013, (ES) Nr. 1304/2013, (ES) Nr. 1309/2013, (ES) Nr. 1316/2013, (ES) Nr. 223/2014, (ES) Nr. 283/2014 un Lēmumu Nr. 541/2014/ES un atceļ Regulu (ES, Euratom) Nr. 966/2012 (turpmāk - Finanšu regula), 61. pantu. 
Piedāvātā redakcija
15.3. nodrošina interešu konflikta, korupcijas un krāpšanas riska neiestāšanos. Paraksta apliecinājumu par interešu konflikta neesamību saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes 2018. gada 18. jūlija Regulas (ES, Euratom) 2018/1046 par finanšu noteikumiem, ko piemēro Savienības vispārējam budžetam, ar kuru groza Regulas (ES) Nr. 1296/2013, (ES) Nr. 1301/2013, (ES) Nr. 1303/2013, (ES) Nr. 1304/2013, (ES) Nr. 1309/2013, (ES) Nr. 1316/2013, (ES) Nr. 223/2014, (ES) Nr. 283/2014 un Lēmumu Nr. 541/2014/ES un atceļ Regulu (ES, Euratom) Nr. 966/2012, 61. pantu. 
24.
Noteikumu projekts
15.4. nodrošina normatīvajos aktos par Atveseļošanas fonda plāna īstenošanu un uzraudzības kārtību noteiktā finansējuma saņēmēja pienākuma izpildi attiecībā uz informācijas ievadi vadības informācijas sistēmā Atveseļošanas fonda plāna īstenošanas progresa pusgada ziņojuma un maksājuma pieprasījuma sagatavošanai, datus uzkrāj un ievada vadības informācijas sistēmā atbilstoši līgumā par projekta īstenošanu noteiktajam termiņam, bet ne vēlāk kā līdz kārtējā gada 10. janvārim;
Priekšlikums
Lūdzam salāgot informāciju ar informatīvo ziņojumu “Par Latvijas Atveseļošanas un noturības mehānisma plāna 2.komponentes “Digitālā transformācija” 2.3.reformu un investīciju virziena “Digitālās prasmes” 2.3.1.r. reformas “Ilgtspējīgas un sociāli atbildīgas atbalsta sistēmas pieaugušo izglītībai attīstība” 2.3.1.4.i. investīcijas “Individuālo mācību kontu pieejas attīstība” īstenošanu”, kura 56.punktā ir noteikts, ka finansējuma saņēmējs divas reizes gadā nodrošina datu uzskaiti un ievadi vadības informācijas sistēmā.
Piedāvātā redakcija
15.4. nodrošina normatīvajos aktos par Atveseļošanas fonda plāna īstenošanu un uzraudzības kārtību noteiktā finansējuma saņēmēja pienākuma izpildi attiecībā uz informācijas ievadi vadības informācijas sistēmā Atveseļošanas fonda plāna īstenošanas progresa pusgada ziņojuma un maksājuma pieprasījuma sagatavošanai, datus uzkrāj un ievada vadības informācijas sistēmā divas reizes gadā atbilstoši līgumā par projekta īstenošanu noteiktajam termiņam.
25.
Noteikumu projekts
15.5. nodrošina normatīvajos aktos par Atveseļošanas fonda plāna īstenošanu un uzraudzības kārtību minēto institūciju konstatēto pārkāpumu vai trūkumu novēršanu, tai skaitā izdevumu atmaksu, ja par šiem izdevumiem finansējuma saņēmējs jau ir saņēmis avansa, starpposma vai noslēguma maksājumu;
Priekšlikums
Lūgums izvērtēt 15.6.apakšpunkta redakciju, ņemot vērā, ka 2.3.1.4.i. investīcijas informatīvajā ziņojumā nav paredzēts avanss.
Vienlaicīgi lūgums IZM izvērtēt, vai šajos MK noteikumus nebūtu jānosaka precīzāka maksājumu veikšanas kārtība gala labuma guvējiem un izglītības pakalpojumu sniedzējiem.
Piedāvātā redakcija
-
26.
Noteikumu projekts
44.5. uz izglītības pakalpojuma sniedzēja kandidātu nav attiecināms neviens no izslēgšanas kritērijiem, kas noteikts Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES, Euratom) 2018/1046 par finanšu noteikumiem, ko piemēro Savienības vispārējam budžetam, ar kuru groza Regulas (ES) Nr. 1296/2013, (ES) Nr. 1301/2013, (ES) Nr. 1303/2013, (ES) Nr. 1304/2013, (ES) Nr. 1309/2013, (ES) Nr. 1316/2013, (ES) Nr. 223/2014, (ES) Nr. 283/2014 un Lēmumu Nr. 541/2014/ES un atceļ Regulu (ES, Euratom) Nr. 966/2012 (turpmāk – Finanšu regula) 136. un 141. pantā.
Priekšlikums
Vēršam uzmanību, ka izslēgšanas kritēriji ir noteikti Finanšu regulas 136. pantā. Ņemot vērā minēto, lūdzam sniegt skaidrojumu anotācijā par noteikumu projekta 44.5. apakšpunktā ietverto nosacījumu vērtēt izglītības pakalpojuma sniedzēja kandidātus atbilstoši Finanšu regulas 141. pantam. 
Piedāvātā redakcija
-
27.
Noteikumu projekts
46.1. izvērtē izglītības pakalpojuma sniedzēja atbilstību šo noteikumu 44. un 45. punktā ​​​​​​​ noteiktajām prasībām, nepieciešamības gadījumā pieprasa papildus informāciju pieteikuma izvērtēšanai;
Priekšlikums
Ņemot vērā, ka izglītības pakalpojuma sniedzējs tiks vērtēts atbilstoši izslēgšanas kritērijiem (noteikumu projekta 44.5. apakšpunkts), lūdzam papildināt noteikumu projektu ar rīcību gadījumā, ja tiek konstatēts, ka uz izglītības pakalpojuma sniedzēju ir attiecināms kāds no izslēgšanas kritērijiem - kā rezultātā finansējuma saņēmējs būtu tiesīgs noraidīt pieteikumu. 
Piedāvātā redakcija
-
28.
Noteikumu projekts
79.11. plānot un pēc saskaņošanas ar Izglītības un zinātnes ministriju nodrošināt platformas darbības informācijas un komunikācijas pasākumus, nodrošināt Eiropas Parlamenta un Padomes 2021. gada 12. februāra Regulas (ES) 2021/241, ar ko izveido Atveseļošanas un noturības mehānisma 34. pantā, 2021. gada 3. septembra Eiropas Komisijas un Latvijas Republikas Atveseļošanas un noturības mehānisma finansēšanas nolīguma 10. pantā noteiktās informācijas, komunikācijas un publicitātes prasības, ievērojot Finanšu ministrijas vadlīnijās "Eiropas Savienības fondu 2021.-2027. gada plānošanas perioda un Atveseļošanas fonda  komunikācijas un dizaina vadlīnijas" noteikto;
Priekšlikums
MK noteikumu gadījumā atsauci uz vadlīnijām aicinām iekļaut anotācijā.
Piedāvātā redakcija
-
29.
Noteikumu projekts
79.11. plānot un pēc saskaņošanas ar Izglītības un zinātnes ministriju nodrošināt platformas darbības informācijas un komunikācijas pasākumus, nodrošināt Eiropas Parlamenta un Padomes 2021. gada 12. februāra Regulas (ES) 2021/241, ar ko izveido Atveseļošanas un noturības mehānisma 34. pantā, 2021. gada 3. septembra Eiropas Komisijas un Latvijas Republikas Atveseļošanas un noturības mehānisma finansēšanas nolīguma 10. pantā noteiktās informācijas, komunikācijas un publicitātes prasības, ievērojot Finanšu ministrijas vadlīnijās "Eiropas Savienības fondu 2021.-2027. gada plānošanas perioda un Atveseļošanas fonda  komunikācijas un dizaina vadlīnijas" noteikto;
Priekšlikums
Ņemot vērā, ka noteikumu projekta 79. punkts nosaka pienākumus informācijas sistēmas pārzinim, lūdzam papildināt noteikumu projektu, nosakot, ka pienākums nodrošināt komunikācijas un publicitātes prasības ir arī finansējuma saņēmējam. 
Piedāvātā redakcija
-
30.
Noteikumu projekts
88. Līdz 2026. gada 31. maijam Izglītības un zinātnes ministrijai izvērtēt nepieciešamību atbilstoši aprobācijas rezultātiem izstrādāt patstāvīgu normatīvo regulējumu Latvijas Atveseļošanas un noturības plāna 2. komponentes "Digitālā transformācija" 2.3. reformu un investīciju virziena "Digitālā transformācija" 2.3.1.r. reformas "Ilgtspējīgas un sociāli atbildīgas atbalsta sistēmas pieaugušo izglītības atbalstam" īstenošanas nodrošināšanai.
Priekšlikums
Lūdzam izvērtēt un nepieciešamības gadījumā pārcelt noteikumu projekta 88. punktu uz Ministru kabineta sēdes protokollēmuma projektu. Vēršam uzmanību, ka Ministru kabineta noteikumos iekļauj konkrētas prasības investīcijas īstenošanai, savukārt uzdevums nozares ministrijai izvērtēt nepieciešamību izstrādāt specifisku normatīvo regulējumu būtu iekļaujams Ministru kabineta sēdes protokollēmuma projektā.
Piedāvātā redakcija
-
31.
Anotācija (ex-ante)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība
Priekšlikums
Lūgums anotācijā sniegt informāciju par biedrību un nodibinājumu iesaisti investīcijas daļas īstenošanā. Gadījumā, ja iesaiste nav iespējama, aicinām sniegt informāciju un apsvērumus, kādēļ to iesaiste ieviešanā nav iespējama.
Piedāvātā redakcija
-
32.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Priekšlikums
Lūgums anotācijā norādīt precīzu informāciju par investīcijas daļas sasaisti, sinerģiju un demarkāciju ar citu atbalsta instrumentu investīcijām, kā arī dubultfinansējuma riska mazināšanu.
Piedāvātā redakcija
-
33.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Priekšlikums
Lūgums noteikt anotācijā minēto atbalsta veidu personām izglītības programmu apguvei - grants - arī MK noteikumos.
Piedāvātā redakcija
-
34.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Priekšlikums
Lūdzam iekļaut anotācijā 2.3.1.4.i. investīcijas digitālās dimensijas kodu.
Piedāvātā redakcija
-