Projekta ID
24-TA-2561Atzinuma sniedzējs
Finanšu ministrija
Atzinums iesniegts
28.11.2024.
Saskaņošanas rezultāts
Nesaskaņots
Iebildumi / Priekšlikumi
Nr.p.k.
Projekta redakcija
Iebildums / Priekšlikums
1.
Noteikumu projekts
Iebildums
Lūdzam precizēt noteikumu projekta 8.punktu, lai nodrošinātu atbilstību Attīstības finanšu institūcijas likuma 12.panta ceturtajā daļā noteiktajam, paredzot atmaksātā publiskā finansējuma apmēru. Gadījumā, ja nav iespējams noteikt konkrētu atmaksu summu, lūdzam noteikt līdz kādai summai ir iespējams izmantot atmaksas, piemēram, kā tas ir noteikts Ministru kabineta 2023. gada 15. augusta noteikumu Nr. 463 "Programmas "Iespējkapitāla ieguldījumi" īstenošanas noteikumi" 5.2.apakšpunktā.
Piedāvātā redakcija
-
2.
Noteikumu projekts
Iebildums
Lūdzam svītrot atsauci uz Komisijas regulas Nr. 651/2014 1. panta 4. punkta "c" apakšpunktā minēto izņēmumu, ņemot vērā Komisijas regulas Nr. 651/2014 1. panta 4. punkta "c" apakšpunktā noteiktos nosacījumus un pasākumā plānoto, šobrīd Komisijas regulas Nr. 651/2014 1. panta 4. punkta "c" apakšpunktā minētie izņēmumi vairs nav piemērojami.
Papildus, ņemot vērā, ka prasība par Komisijas regulas Nr. 651/2014 1. panta 4. punkta a) apakšpunkta nosacījumu vērtēšanu uzņēmuma grupas līmenī ir iekļauta pie noteikumu projekta 20.5. apakšpunkta, lūdzam svītrot atsauci uz Komisijas regulas Nr. 651/2014 1. panta 4. punktu. Tāpat lūdzam no noteikumu projekta 20.5. apakšpunkta svītrot atsauci uz Komisijas regulas Nr. 651/2014 2. panta 18. punktu.
Papildus, ņemot vērā, ka prasība par Komisijas regulas Nr. 651/2014 1. panta 4. punkta a) apakšpunkta nosacījumu vērtēšanu uzņēmuma grupas līmenī ir iekļauta pie noteikumu projekta 20.5. apakšpunkta, lūdzam svītrot atsauci uz Komisijas regulas Nr. 651/2014 1. panta 4. punktu. Tāpat lūdzam no noteikumu projekta 20.5. apakšpunkta svītrot atsauci uz Komisijas regulas Nr. 651/2014 2. panta 18. punktu.
Piedāvātā redakcija
-
3.
Noteikumu projekts
Iebildums
Lūdzam izteikt noteikumu projekta 21. punktu tādā redakcijā, lai nodrošinātu, ka atbalsts netiek piešķirts darbībām uzskaitītajās nozarēs, nevis komersantam, kas darbojas kādā no šīm nozarēm, jo pretējā gadījumā atbalstu nevarēs saņemt komersanti, kas darbojas kādā no šīm nozarēm, bet uz atbalstu darbībām uzskaitītajās nozarēs nepretendē, veicot ,tai skaitā, nozaru darbību nošķiršanu.
Papildus lūdzam papildināt noteikuma projekta 21. punktu ar nosacījumu, kas izriet no Komisijas regulas Nr. 651/2014 1. panta 3. punktā noteiktajiem nosacījumiem.
Papildus lūdzam papildināt noteikuma projekta 21. punktu ar nosacījumu, kas izriet no Komisijas regulas Nr. 651/2014 1. panta 3. punktā noteiktajiem nosacījumiem.
Piedāvātā redakcija
-
4.
Noteikumu projekts
Iebildums
Lūdzam papildināt noteikumu projektu ar nosacījumu, ka atbalstu nepiešķir Komisijas regulas Nr. 2023/2831 1. panta 1. punkta e) un f) apakšpunktā minētajām darbībām.
Piedāvātā redakcija
-
5.
Noteikumu projekts
Iebildums
Ņemot vērā, ka plānots atbalstīt centralizētās siltumapgādes un aukstumapgādes ražošanas avotu pārbūvi, ja pēc ieguldījumu veikšanas siltumenerģijas un aukstumenerģijas ražošanai tiek izmantoti atjaunīgie energoresursi (noteikumu projekta 27.1.apakšpunkts), tajā skaitā atlikumsiltums, proti, tiek piemēroti Komisijas regulas Nr. 651/2014 46. panta 2.punktā noteiktie nosacījumi, lūdzam svītrot noteikumu projekta 25.punktā atsauci uz Komisijas regulas Nr. 651/2014 46. panta 5.punktu, jo tas ir attiecināms uz atbalstu tādu uzglabāšanas un sadales tīklu modernizācijai, kuri pārvada no fosilā kurināmā saražotu siltumu un aukstumu.
Piedāvātā redakcija
-
6.
Noteikumu projekts
Iebildums
Ņemot vērā noteikumu projekta 25. punktā noteikto, ka atbalstu saskaņā ar Komisijas regulas Nr. 651/2014 46. pantu atbalsta saņēmējam piešķir, ievērojot Komisijas regulas Nr. 651/2014 46. panta 6. punktā minēto nosacījumu, lūdzam papildināt noteikumu projektu ar nosacījumu, ka šo noteikumu projekta 32. punktā minētās izmaksas (izņemot noteikumu projekta 32.2. apakšpunktā minētās izmaksas) ir attiecināmas, ja tās veido ieguldījumu pamatlīdzekļa vērtību.
Piedāvātā redakcija
-
7.
Noteikumu projekts
Iebildums
Ņemot vērā noteikumu projekta 34.punktā noteikto (atsauce uz noteikumu 32.2. apakšpunktā minētajām izmaksām, kurām atbalsta programmas autors plānojis piemērot de minimis atbalstu), lūdzam precizēt anotācijas sadaļā "Papildus atbalsta un attiecināmo izmaksu nosacījumi" skaidroto attiecībā uz de minimis piemērošanu. Papildus, skaidrojam, ka publicitātes pasākumu izmaksas, kā arī izmaksas, kas nepiciešamas horizontālā principa “Klimatdrošināšana”, “Energoefektivitāte pirmajā vietā”, “Vienlīdzība, iekļaušana, nediskriminācija un pamattiesību ievērošana” un principa “Nenodarīt būtisku kaitējumu” nodrošināšanai ir ES noteiktas, attiecīgi tās nav kvalificējamas kā komercdarbības atbalsts.
Piedāvātā redakcija
-
8.
Noteikumu projekts
Iebildums
Lūdzam noteikumu projektu strukturēt tā, lai skaidrs, kuru atbalsta veidu ar kuru regulu piešķir. Piemēram, šobrīd noteikumu projekta V sadaļā ir iekļauti Komisijas regulas Nr.2023/2831 nosacījumi, un nav skaidrs, vai šim atbalsta veidam ir piemērojama arī Komisijas regula Nr. 651/2014. Attiecīgi lūdzam pārskatīt un precizēt noteikumu projektu.
Piedāvātā redakcija
-
9.
Noteikumu projekts
Iebildums
Lūdzam papildināt noteikumu projektu ar kumulācijas nosacījumiem, kas izriet no Komisijas regulas Nr. 651/2014 8. panta, vai arī, ja kumulācija nav pieļaut. Vienlaikus lūdzam precizēt noteikumu projektu, ņemot vērā, ka pašlaik noteikumu projekta 74. punkts ir pretrunā ar noteikumu projekta 73. punktu.
Vienlaikus lūdzam papildināt noteikumu projektu:
1. ar normu, kas nosaka datumu, līdz kuram var pieņemt lēmumu par atbalsta piešķiršanu, un tas nepārsniedz Komisijas Regulas Nr. 651/2014 un de minimis regulas darbības termiņu;
2. ar normu kas paredz, ka atbalsts saskaņā ar Komisijas regulu Nr. 651/2014 nepārsniedz paziņošanas robežvērtības, kas noteiktas Komisijas regulas Nr. 651/2014 4. panta w) apakšpunktā;
3. ar normu, kas nosaka, ka de minimis atbalsta piešķiršana un uzskaite tiek veikta saskaņā ar normatīvajiem aktiem par de minimis atbalsta uzskaites un piešķiršanas kārtību.
Vienlaikus lūdzam papildināt noteikumu projektu:
1. ar normu, kas nosaka datumu, līdz kuram var pieņemt lēmumu par atbalsta piešķiršanu, un tas nepārsniedz Komisijas Regulas Nr. 651/2014 un de minimis regulas darbības termiņu;
2. ar normu kas paredz, ka atbalsts saskaņā ar Komisijas regulu Nr. 651/2014 nepārsniedz paziņošanas robežvērtības, kas noteiktas Komisijas regulas Nr. 651/2014 4. panta w) apakšpunktā;
3. ar normu, kas nosaka, ka de minimis atbalsta piešķiršana un uzskaite tiek veikta saskaņā ar normatīvajiem aktiem par de minimis atbalsta uzskaites un piešķiršanas kārtību.
Piedāvātā redakcija
-
10.
Noteikumu projekts
Iebildums
Ņemot vērā, ka plānots atbalstīt centralizētās siltumapgādes un aukstumapgādes ražošanas avotu pārbūve, ja pēc ieguldījumu veikšanas siltumenerģijas un aukstumenerģijas ražošanai tiek izmantoti atjaunīgie energoresursi (noteikumu projekta 27.1.apakšpunkts), tajā skaitā atlikumsiltums, proti, tiek piemēroti Komisijas regulas Nr. 651/2014 46. panta 2.punktā noteiktie nosacījumi, lūdzam noteikumu projekta 69.punktā dzēst atsauci uz Komisijas regulas Nr. 651/2014 46. panta 3. un 4.punktu, jo tas ir attiecināms uz atbalstu tādu uzglabāšanas un sadales tīklu modernizācijai, kuri pārvada no fosilā kurināmā saražotu siltumu un aukstumu, un atbalstu enerģijas ražošanai.
Piedāvātā redakcija
-
11.
Noteikumu projekts
Iebildums
Lūdzam precizēt noteikumu projekta 70.2.apakšpunktu, ņemot vērā noteikumu projekta 72.3.apakšpunktā, uz ko izteikta atsauce, kur nav noteikti limiti.
Piedāvātā redakcija
-
12.
Noteikumu projekts
Iebildums
Lūdzam papildināt noteikumu projektu ar vispārējo dokumentu glabāšanas nosacījumu, kas izriet no Komisijas regulas Nr. 651/2014 12. panta 1. punkta - arī attiecībā uz atbalsta sniedzēju - Sabiedrību "Altum".
Piedāvātā redakcija
-
13.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam salāgot noteikumu projekta 10.2.apakšpunktā norādīto informāciju ar anotācijas 8.lapā norādīto “Ja atbalsta saņēmējs īsteno tikai noteikumu 27.11. minēto izmaksu veikšanu, primārās neatjaunojamās enerģijas ietaupījumam ir jābūt vismaz 0,54 MWh/1000 KF eiro”.
Piedāvātā redakcija
-
14.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam redakcionāli precizēt 14. punktu, izsakot to šādā redakcijā.
Vienlaikus lūdzam anotācijā ietvert detalizētu skaidrojumu par sabiedrības “Altum” plānoto piesaistīt valsts aizdevumu kredītlīnijas veidā uz 20 gadiem, tai skaitā aizņemoties finansējumu no starptautiskajām finanšu institūcijām, līdz 40 000 000 euro. Tai skaitā lūdzam norādīt cik no šīs kopējās summas ir plānots piesaistīt no valsts aizdevuma kredītlīnijas.
Vienlaikus lūdzam anotācijā ietvert detalizētu skaidrojumu par sabiedrības “Altum” plānoto piesaistīt valsts aizdevumu kredītlīnijas veidā uz 20 gadiem, tai skaitā aizņemoties finansējumu no starptautiskajām finanšu institūcijām, līdz 40 000 000 euro. Tai skaitā lūdzam norādīt cik no šīs kopējās summas ir plānots piesaistīt no valsts aizdevuma kredītlīnijas.
Piedāvātā redakcija
Lai nodrošinātu finansējumu aizdevuma piešķiršanai, sabiedrība “Altum” var piesaistīt valsts aizdevumu līdz 40 000 000 euro saskaņā ar normatīvajiem aktiem par kārtību, kādā ministrijas un citas centrālās valsts iestādes iekļauj gadskārtējā valsts budžeta likumprojektā valsts aizdevumu pieprasījumus, un valsts aizdevumu izsniegšanas un apkalpošanas kārtību vai aizņemoties finansējumu no starptautiskajām finanšu institūcijām. Kapitāla atlaidi sedz no 2.1.1.3. pasākumā piešķirtā publiskā finansējuma. Valsts aizdevumu piešķir kredītlīnijas veidā uz 20 gadiem, tam nepiemēro riska procenta likmi un to nodrošina ar komercķīlu, sabiedrībai "Altum" ieķīlājot prasījuma tiesības un to nākamās sastāvdaļas kā lietu kopību, kas izrietēs no sabiedrības "Altum" izsniegtajiem aizdevumiem.
15.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam precizēt noteikumu projekta 16.punkta redakciju, ņemot vērā, ka no esošās redakcijas nav saprotams kādās konkrēti valsts informācijas sistēmās, datubāzēs un reģistros Altum plāno pieprasīt informāciju, kāds ir plānotais apstrādājamo datu apjoms, un vai iestādes, kuru atbildībā un pārraudzībā ir minētās sistēmas, datubāzes un reģistri ir par to informētas, piemēram, saskaņojot šo noteikumu projektu TAP portālā. Vienlaikus lūdzam papildināt anotāciju ar skaidrojumu par informācijas pieprasīšanu, tostarp aizpildot arī anotācijas 8.1.13.apakšsadaļu, kā arī saskaņot noteikumu projektu ar Datu valsts inspekciju.
Piedāvātā redakcija
-
16.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam izvērtēt, vai uz komersantu attiecināma tikai centralizētas siltumapgādes pakalpojumu sniegšanas joma vai arī centralizētas aukstumapgādes pakalpojumu sniegšanas joma.
Piedāvātā redakcija
-
17.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Ņemot vērā noteikumu projekta 21. punktā norādīto, lūdzam izvērtēt, vai nosacījums, kas izriet no Komisijas regulas Nr/ 651/2014 1. panta 3. punkta nav pārceļams pie noteikumu projekta 21. punkta. Papildus, ņemot vērā, ka nosacījumi, kas attiecas uz Komisijas regulas Nr. 651/2014 1. panta 4. punktu ir iekļauti pie noteikumu projekta 20.5. apakšpunkta, lūdzam svītrot atsauci uz Komisijas regulas Nr. 651/2014 1. panta 4. punktu.
Piedāvātā redakcija
-
18.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam papildināt noteikumu projektu ar izdevumu attiecināmības sākuma termiņu un pasākuma īstenošanas beigu termiņu.
Piedāvātā redakcija
-
19.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam precizēt noteikumu projekta 70.1. apakšpunkta redakciju aiz vārdiem: "piešķirto de minimis atbalstu" papildinot ar vārdiem: "viena vienota uzņēmuma līmenī".
Piedāvātā redakcija
-
20.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lai nodrošinātu korektu Komisijas regulas Nr. 2023/2831 5. pantā noteikto kumulācijas prasību izpildi, lūdzam noteikumu projekta 73. punktu izteikt, piemēram, šādā redakcijā.
Piedāvātā redakcija
Šo noteikumu ietvaros piešķirto de minimis atbalstu drīkst kumulēt ar citu de minimis atbalstu, tai skaitā attiecībā uz vienām un tām pašām attiecināmajām izmaksām, līdz Komisijas regulas Nr.2023/2831 3. panta 2. punktā noteiktajam attiecīgajam robežlielumam, kā arī drīkst kumulēt ar citu komercdarbības atbalstu, tai skaitā attiecībā uz vienām un tām pašām attiecināmajām izmaksām, ja netiek pārsniegta attiecīgā maksimālā atbalsta intensitāte vai atbalsta summa, kāda noteikta komercdarbības atbalsta programmā vai Eiropas Komisijas lēmumā. De minimis atbalstu ar citu de minimis atbalstu par vienām un tām pašām izmaksām var apvienot, ja pēc atbalstu apvienošanas atbalsta vienībai vai izmaksu pozīcijai attiecīgā maksimālā atbalsta intensitāte nepārsniedz 100%.
21.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Aicinām noteikumu projekta 78.2.apakšpunktā izteikto nosacījumu iekļaut pie noteikumu projekta 21. punkta.
Piedāvātā redakcija
-
22.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Priekšlikums
Lūdzam precizēt anotācijas 1.3.sadaļā norādīto rezultāta rādītāju "gada primārās enerģijas patēriņa ietaupījums 23 990 MWh gadā" atbilstoši Eiropas Savienības Kohēzijas politikas programmā 2021.-2027.gadam noteiktajam.
Piedāvātā redakcija
-
23.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Priekšlikums
Ņemot vērā, ka noteikumu projekta 46.2. apakšpunktā, 49.punktā, 55.2.apakšpunktā, 58., 61.punktā paredzēts, ka akciju sabiedrības "Attīstības finanšu institūcija Altum" (turpmāk - sabiedrība "Altum") lēmums par atbalsta piešķiršanu nav uzskatāms par lēmumu, kas ir pieņemts publisko tiesību jomā un ka tiks noslēgts civiltiesisks līgums ar gala saņēmēju, izsekojamības un noteiktības nolūkā aicinām anotācijā iekļaut informāciju par sabiedrības "Altum" lēmuma apstrīdēšanas un pārsūdzēšanas kārtību, tādējādi informējot gala saņēmējus par tālākām sabiedrības "Altum" lēmuma apstrīdēšanas un pārsūdzēšanas tiesībām un strīdu risināšanas kārtību.
Piedāvātā redakcija
-
24.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Priekšlikums
Lūdzam papildināt anotāciju ar informāciju kā plānots sadalīt 2.1.1.3. pasākumam paredzēto finansējumu pa noteikumu projekta 27. pantā minētajām darbībām, lai tiktu īstenoti noteikumu projekta 9. pantā aprakstītie sasniedzamie nacionālie rādītāji. Vienlaikus lūdzam norādīt noteikumu projekta 27. punktā minēto darbību efektivitāti.
Tāpat lūdzam izvērtēt nepieciešamību papildus enerģijas ietaupījuma rādītājiem norādīt arī SEG samazinājuma rādītājus.
Tāpat lūdzam izvērtēt nepieciešamību papildus enerģijas ietaupījuma rādītājiem norādīt arī SEG samazinājuma rādītājus.
Piedāvātā redakcija
-
25.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Priekšlikums
Lūdzam precizēt anotācijā informāciju par to, ka finansējuma saņēmējs nodrošina interešu konflikta neesamību, ņemot vērā, ka noteikumu projekts nenosaka normas par finansējuma saņēmēju, bet atbalsta sniedzēju. Vienlaikus vēršam uzmanību, ka 2024. gada 30. septembrī stājusies spēkā Eiropas Parlamenta un Padomes 2024. gada 23. septembra Regula (ES, Euratom) 2024/2509 par finanšu noteikumiem, ko piemēro Savienības vispārējam budžetam (pārstrādāta redakcija) (turpmāk - Regula 2024/2509). Saskaņā ar Regulas 2024/2509 279. pantu tā atceļ iepriekšējo “Finanšu regulu” – Eiropas Parlamenta un Padomes 2018. gada 18. jūlija Regula (ES, Euratom) 2018/1046 par finanšu noteikumiem, ko piemēro Savienības vispārējam budžetam, ar kuru groza Regulas (ES) Nr. 1296/2013, (ES) Nr. 1301/2013, (ES) Nr. 1303/2013, (ES) Nr. 1304/2013, (ES) Nr. 1309/2013, (ES) Nr. 1316/2013, (ES) Nr. 223/2014, (ES) Nr. 283/2014 un Lēmumu Nr. 541/2014/ES un atceļ Regulu (ES, Euratom) Nr. 966/2012.
Lūdzam atbilstoši precizēt atsauci anotācijā uz aktuālo Regulu 2024/2509. Vēršam uzmanību, ka saskaņā ar Regulas 2024/2509 279. pantu atsauces uz atcelto regulu uzskata par atsaucēm uz Regulu 2024/2509, un tās lasa saskaņā ar atbilstības tabulu Regulas 2024/2509 II pielikumā.
Lūdzam atbilstoši precizēt atsauci anotācijā uz aktuālo Regulu 2024/2509. Vēršam uzmanību, ka saskaņā ar Regulas 2024/2509 279. pantu atsauces uz atcelto regulu uzskata par atsaucēm uz Regulu 2024/2509, un tās lasa saskaņā ar atbilstības tabulu Regulas 2024/2509 II pielikumā.
Piedāvātā redakcija
-
26.
Anotācija (ex-ante)
2.2. Tiesiskā regulējuma ietekme uz tautsaimniecību
Priekšlikums
Lai nodrošinātu vērtējumu pēc satura un būtības par plānoto investīciju pienesumu tautsaimniecībai, lūdzam papildināt anotācijas 2.sadaļu ar investīciju plānoto ietekmi uz tautsaimniecību, t.sk. norādot pēc iespējas izmērāmus faktiski sagaidāmos rezultātus/ rādītājus.
Piedāvātā redakcija
-
27.
Anotācija (ex-ante)
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Priekšlikums
Anotācijas 3.sadaļas 6.punktā ir minēts, ka vislielākā aktivitāte un finansējuma izmantošana plānota 2027.-2030. gadā nodrošinot projektu apstiprināšanu un līgumu slēgšanu 26 566 457 euro apmērā. Lūdzam precizēt sniegto informāciju, norādot finansējuma sadalījumu pa gadiem, nepieciešamības gadījumā precizējot 8.ailē atspoguļoto ietekmi uz valsts budžetu. Vienlaikus lūdzam anotācijas 5.1.apakšpunktā norādīt precizēto finansiālo ietekmi un papildināt punktu “Cita informācija” ar ministriju, kura pieprasīs nepieciešamo finansējumu no budžeta resora „74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums” 80.00.00 programmas „Nesadalītais finansējums Eiropas Savienības politiku instrumentu un pārējās ārvalstu finanšu palīdzības līdzfinansēto projektu un pasākumu īstenošanai”.
Piedāvātā redakcija
-
28.
MK sēdes protokollēmuma projekts
Priekšlikums
Lūdzam precizēt protokollēmuma 3.punktu:
1. papildinot, ka KEM mēneša laikā pēc Ministru kabineta noteikumu stāšanās spēkā iesniedz Ministru kabinetā programmas pasākuma 2.1.1.3.rādītāju novērtējumu;
2. svītrojot vārdu “precizēto” pēc vārdiem “Klimata un enerģētikas ministrijai iesniegt izskatīšanai Ministru kabinetā”, ņemot vērā, ka saskaņā ar Finanšu ministrijas rīcībā pieejamo informāciju šis ir pirmreizēji sagatavots rādītāju novērtējums.
1. papildinot, ka KEM mēneša laikā pēc Ministru kabineta noteikumu stāšanās spēkā iesniedz Ministru kabinetā programmas pasākuma 2.1.1.3.rādītāju novērtējumu;
2. svītrojot vārdu “precizēto” pēc vārdiem “Klimata un enerģētikas ministrijai iesniegt izskatīšanai Ministru kabinetā”, ņemot vērā, ka saskaņā ar Finanšu ministrijas rīcībā pieejamo informāciju šis ir pirmreizēji sagatavots rādītāju novērtējums.
Piedāvātā redakcija
Akciju sabiedrībai "Attīstības finanšu institūcija Altum" izstrādāt un Klimata un enerģētikas ministrijai mēneša laikā pēc Ministru kabineta noteikumu stāšanās spēkā iesniegt izskatīšanai Ministru kabinetā 2.1.1.3. pasākuma "AER izmantošana un energoefektivitātes paaugstināšana centralizētajā siltumapgādē un aukstumapgādē" rādītāju novērtējumu.
