Projekta ID
23-TA-1066Atzinuma sniedzējs
Tieslietu ministrija
Atzinums iesniegts
28.05.2024.
Saskaņošanas rezultāts
Nesaskaņots
Iebildumi / Priekšlikumi
Nr.p.k.
Projekta redakcija
Iebildums / Priekšlikums
1.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Iebildums
Lūdzam anotācijā sniegt pamatojumu, kādēļ paredzēts Ministru kabineta 2011. gada 13. septembra noteikumos Nr. 703 "Noteikumi par atkritumu apsaimniekošanas atļaujas izsniegšanas un anulēšanas kārtību, atkritumu tirgotāju un atkritumu apsaimniekošanas starpnieku reģistrācijas un informācijas sniegšanas kārtību, kā arī par valsts nodevu un tās maksāšanas kārtību" (turpmāk - noteikumi Nr. 703) ietvert Ministra kabineta 2011. gada 13. decembra noteikumu Nr. 960 "Noteikumi par kārtību, kādā iepērk un realizē melno un krāsaino metālu atgriezumus un lūžņus un izsniedz licences metālu atgriezumu un lūžņu iepirkšanai Latvijā, kā arī par valsts nodevas likmi par licenci metālu atgriezumu un lūžņu iepirkšanai un valsts nodevas maksāšanas kārtību" (turpmāk – noteikumi Nr.960) prasības, kas attiecas uz radiācijas drošības jautājumiem saistībā ar melno un krāsaino metālu atgriezumu un lūžņu iepirkšanu un realizēšanu, kā arī atzīt par spēku zaudējušiem noteikumus Nr. 960. Vēršam uzmanību, ka anotācijā izvēlētajam risinājumam nav sniegts pamatojums. Lūdzam arī izvērtēt un sniegt skaidrojumu, vai un kā prasības, kas tiek pārņemtas, sistēmiski iederas noteikumos Nr. 703. Turklāt norādām, ka minētie noteikumi Nr. 960 izdoti ne tikai uz likuma "Par radiācijas drošību un kodoldrošību" 3. panta trešajā daļā ietvertā pilnvarojuma pamata, bet arī Atkritumu apsaimniekošanas likuma 6. panta 2. un 3.punktā ietvertā pilnvarojuma pamata, un anotācijā nav sniegts skaidrojums, kā turpmāk plānots nodrošināt pilnīgu Ministru kabinetam dotā pilnvarojuma izpildi, noteikumiem Nr. 960 zaudējot spēku. Attiecīgi lūdzam izvērtēt un precizēt projektu vai sniegt pamatotus skaidrojumus anotācijā par izvēlēto risinājumu.
Papildus aicinām svītrot anotācijas 4. sadaļā iekļauto informāciju, norādot to anotācijas 1.3. sadaļā. Norādām, ka, ja spēkā esošā tiesību akta atzīšana par spēku zaudējušu ir paredzēta izstrādātajā tiesību akta projektā, to norāda nevis anotācijas 3. sadaļā, bet anotācijas 1. sadaļā.
Papildus aicinām svītrot anotācijas 4. sadaļā iekļauto informāciju, norādot to anotācijas 1.3. sadaļā. Norādām, ka, ja spēkā esošā tiesību akta atzīšana par spēku zaudējušu ir paredzēta izstrādātajā tiesību akta projektā, to norāda nevis anotācijas 3. sadaļā, bet anotācijas 1. sadaļā.
Piedāvātā redakcija
-
2.
Noteikumu konsolidētā versija
Iebildums
Ministru kabineta 2009. gada 3. februāra noteikumu Nr. 108 "Normatīvo aktu projektu sagatavošanas noteikumi" (turpmāk – sagatavošanas noteikumi) 100. punkts paredz, ka noteikumu projekta pirmajā punktā secīgi raksta vārdus "noteikumi nosaka" un likumā noteikto pilnvarojumu Ministru kabinetam. Ievērojot minēto, lūdzam papildināt projekta 3. punktā ietverto noteikumu Nr. 703 1. punktu, ņemot vērā to, ka noteikumu Nr. 703 izdošanas pamatā ir Atkritumu apsaimniekošanas likuma 12.1 panta pirmā daļa.
Piedāvātā redakcija
-
3.
Noteikumu konsolidētā versija
Iebildums
Lūdzam precizēt projekta 3. punktā ietverto noteikumu Nr. 703 1.1. apakšpunktu, attiecībā uz slēgtas vai rekultivētas atkritumu izgāztuves atrakšanai un atkritumu pāršķirošanai izsniedzamajām atļaujām veidojot atsevišķu apakšpunktu, ņemot vērā to, ka Atkritumu apsaimniekošanas likuma 12. panta otrās daļas 6. punkts pilnvaro Ministru kabinetu noteikt šo atļauju izsniegšanas un atcelšanas kārtību, bet ne grozīšanas kārtību, kā arī prasības izgāztuves atkārtotai rekultivācijai pēc tās atrakšanas un atkritumu pāršķirošanas. Formulējot jaunu noteikumu Nr. 703 1. punkta apakšpunktu, lūdzam ievērot sagatavošanas noteikumu 100. punktā noteikto.
Piedāvātā redakcija
-
4.
Noteikumu konsolidētā versija
Iebildums
Lūdzam precizēt projekta 3. punktā ietverto noteikumu Nr. 703 1.2. apakšpunktu atbilstoši Atkritumu apsaimniekošanas likuma 12. panta otrās daļas 2. punktā noteiktajam, ievērojot sagatavošanas noteikumu 100. punktā noteikto.
Piedāvātā redakcija
-
5.
Noteikumu konsolidētā versija
Iebildums
Lūdzam precizēt projekta 3. punktā ietverto noteikumu Nr. 703 1.3. apakšpunktu atbilstoši Atkritumu apsaimniekošanas likuma 12. panta otrās daļas 3. punktā noteiktajam, ievērojot sagatavošanas noteikumu 100. punktā noteikto.
Piedāvātā redakcija
-
6.
Noteikumu konsolidētā versija
Iebildums
Lūdzam precizēt projekta 3. punktā ietverto noteikumu Nr. 703 1.6. apakšpunktu atbilstoši Atkritumu apsaimniekošanas likuma 12. panta trešajā daļā noteiktajam, ievērojot sagatavošanas noteikumu 100. punktā noteikto.
Piedāvātā redakcija
-
7.
Noteikumu konsolidētā versija
Iebildums
Lūdzam precizēt projekta 3. punktā ietverto noteikumu Nr. 703 1.7. apakšpunktu atbilstoši Atkritumu apsaimniekošanas likuma 12.1 panta 1.1 daļā noteiktajam, ievērojot sagatavošanas noteikumu 100. punktā noteikto.
Piedāvātā redakcija
-
8.
Noteikumu konsolidētā versija
Iebildums
Lūdzam precizēt projekta 3. punktā ietverto noteikumu Nr. 703 1.9. apakšpunktu atbilstoši likuma "Par radiācijas drošību un kodoldrošību" 3. panta trešajā daļā noteiktajam, ievērojot sagatavošanas noteikumu 100. punktā noteikto. Vienlaikus lūdzam papildināt anotāciju ar pamatojumu tam, ka minētā likuma norma paredz pilnvarojumu Ministru kabinetam izdot ārēju normatīvo aktu, ņemot vērā to, ka tas nav noformulēts atbilstoši sagatavošanas noteikumu 47. punktā noteiktajam.
Piedāvātā redakcija
-
9.
Noteikumu konsolidētā versija
Iebildums
Lūdzam precizēt projekta 4. punktu, paredzot, ka ar to tiek svītrots noteikumu Nr. 703 3. punkts, ņemot vērā to, ka tajā ietvertais regulējums dublē Atkritumu apsaimniekošanas likuma 12. panta pirmajā daļā noteikto.
Piedāvātā redakcija
-
10.
Noteikumu konsolidētā versija
Iebildums
Administratīvā procesa likuma 56. panta pirmā daļa paredz, ka iesniegumu var iesniegt mutvārdos vai rakstveidā, tostarp, elektroniski. Savukārt Atkritumu apsaimniekošanas likumā nav paredzēts, ka iesniegumi vai jebkuri citi dokumenti būtu iesniedzami tikai vienotajā vides informācijas sistēmā "TULPE". Dokumentu iesniegšanu tikai elektroniski konkrētā valsts informācijas sistēmā var noteikt tikai ar likumu. Ievērojot minēto, lūdzam svītrot projekta 5. punktā ietverto noteikumu Nr. 703 4. punkta ievaddaļas otro teikumu, projekta 13. punktā ietverto noteikumu Nr. 703 8.1 punkta ievaddaļas otro teikumu, projekta 15. punktā ietverto noteikumu Nr. 703 8.8 punkta ievaddaļas otro teikumu un 41. punktā ietverto noteikumu Nr. 703 37.1 punkta ievaddaļas otro teikumu vai norādīt, no kura normatīvā akta izriet, ka projektā paredzētajos jautājumos iesniegumi iesniedzami tikai elektroniski konkrētajā valsts informācijas sistēmā. Papildus lūdzam precizēt anotācijā ietverto informāciju.
Vienlaikus vēršam uzmanību uz to, ka saskaņā ar likuma "Par piesārņojumu" 24.3 pantu izveidota Valsts vides dienesta informācijas sistēma. No 2018. gada 12. aprīļa likuma "Grozījumi likumā "Par piesārņojumu"" izriet, ka no 2020. gada 1. aprīļa vienotā vides informācijas sistēma "TULPE" tiek saukta par Valsts vides dienesta informācijas sistēmu.
Vienlaikus vēršam uzmanību uz to, ka saskaņā ar likuma "Par piesārņojumu" 24.3 pantu izveidota Valsts vides dienesta informācijas sistēma. No 2018. gada 12. aprīļa likuma "Grozījumi likumā "Par piesārņojumu"" izriet, ka no 2020. gada 1. aprīļa vienotā vides informācijas sistēma "TULPE" tiek saukta par Valsts vides dienesta informācijas sistēmu.
Piedāvātā redakcija
-
11.
Noteikumu konsolidētā versija
Iebildums
Vēršam uzmanību, ka projekta 5. punktā izteiktais noteikumu Nr. 703 4.3. un 4.3.1. apakšpunkts daļēji dublē 4.4. un 4.4.1. apakšpunktu. Attiecīgi lūdzam precizēt projektu.
Piedāvātā redakcija
-
12.
Noteikumu konsolidētā versija
Iebildums
Lūdzam precizēt noteikumu Nr. 703 7. punktu, ņemot vērā, ka 4. punktā vairs nav minēti līgumi (sk. projekta 5. punktā izteikto noteikumu Nr. 703 4. punktu).
Piedāvātā redakcija
-
13.
Noteikumu konsolidētā versija
Iebildums
Lūdzam svītrot projekta 13. punktā ietverto noteikumu Nr. 703 8.11. apakšpunktu, ņemot vērā to, ka pienākumu iesniegt finanšu nodrošinājumu atļauju saņemšanai nosaka Atkritumu apsaimniekošanas likuma 12. panta 1.2 daļas pirmais teikums.
Piedāvātā redakcija
-
14.
Noteikumu konsolidētā versija
Iebildums
Lūdzam svītrot noteikumu Nr. 703 8.2 6. apakšpunktu vai to atbilstoši precizēt, ņemot vērā Atkritumu apsaimniekošanas likuma 12. panta 1.2 un 1.3 daļu, kas jau ietver attiecīgu regulējumu. Turklāt norādām, ka projekta 13. punktā izteiktajā noteikumu Nr. 703 8.1 7. apakšpunktā nav minēts nekāds novērtējums.
Piedāvātā redakcija
-
15.
Noteikumu konsolidētā versija
Iebildums
Lūdzam precizēt projekta 16. punktā ietverto noteikumu Nr. 703 9. punktu vai precizēt projekta 16. punktu, paredzot, ka ar to tiek svītrots noteikumu Nr. 703 9. punkts, ņemot vērā to, ka lēmuma pieņemšanai nepieciešamās informācijas iegūšana izriet no Administratīvā procesa likuma 59. panta.
Piedāvātā redakcija
-
16.
Noteikumu konsolidētā versija
Iebildums
Lūdzam svītrot projekta 17. punktu, ņemot vērā to, ka pienākums atļaujas saņemšanai iesniegt finanšu nodrošinājumu izriet no Atkritumu apsaimniekošanas likuma 12. panta 1.2 daļas pirmā teikuma.
Piedāvātā redakcija
-
17.
Noteikumu konsolidētā versija
Iebildums
Administratīvā procesa likuma 64. panta pirmā daļa paredz, ka, ja administratīvā lieta ierosināta uz iesnieguma pamata, iestāde pieņem lēmumu par administratīvā akta izdošanu viena mēneša laikā no iesnieguma saņemšanas dienas, ja likumā nav noteikts cits termiņš vai citā normatīvajā aktā – īsāks termiņš administratīvā akta izdošanai. Ievērojot minēto, lūdzam precizēt projekta 18. punktā ietverto noteikumu Nr. 703 17. punktu, nedublējot Administratīvā procesa likuma 64. panta pirmajā daļā paredzēto viena mēneša termiņu.
Piedāvātā redakcija
-
18.
Noteikumu konsolidētā versija
Iebildums
Lūdzam precizēt projekta 30. punktu, kā arī anotācijā izvērstāk pamatot projekta 30. punktā ietverto noteikumu Nr. 703 28.5. apakšpunkta nepieciešamību. Pirmkārt, norādām, ka pievienotās vērtības nodokļa maksātāji reģistrējas Valsts ieņēmumu dienesta pievienotās vērtības nodokļa maksātāju reģistrā. Otrkārt, lūdzam anotācijā skaidrot, kā tieši ārvalstu komersanta reģistrēšanās kā PVN maksātājam un pakārtoti tas, ka dienests pieņem lēmumu par atteikumu izsniegt atļauju tad, ja ārvalstu komersants nav reģistrējies kā PVN maksātājs, risina anotācijā norādīto problēmu ("[..] ir bijuši gadījumi, ka ārvalstu komersants veic saimniecisko darbību ar atkritumiem, bet neievēro vides prasības"). Papildus lūdzam skaidrot normu kontekstā ar Pievienotās vērtības nodokļa likumā ietverto regulējumu attiecībā uz to, kam un kādos gadījumos ir pienākums vai tiesības reģistrēties minētajā reģistrā, kā arī kādos gadījumos ir tiesības nereģistrēties u.tml. Proti, lūdzam skaidrot, vai normatīvais regulējums paredz, ka ārvalstu atkritumu apsaimniekotājam ir pienākums reģistrēties minētajā reģistrā kā pievienotās vērtības nodokļa maksātājam.
Piedāvātā redakcija
-
19.
Noteikumu konsolidētā versija
Iebildums
Administratīvā procesa likuma 56. panta pirmā daļa paredz, ka iesniegumu var iesniegt mutvārdos vai rakstveidā, tostarp, elektroniski. Savukārt Atkritumu apsaimniekošanas likumā nav paredzēts, ka iesniegumi vai jebkuri citi dokumenti būtu iesniedzami tikai vienotajā vides informācijas sistēmā "TULPE". Dokumentu iesniegšanu tikai elektroniski konkrētā valsts informācijas sistēmā var noteikt tikai ar likumu. Ievērojot minēto, lūdzam precizēt projekta 32. punktā ietverto noteikumu Nr. 703 30. punktu un projekta 33. punktā ietverto noteikumu Nr. 703 31. punktu vai norādīt, no kura normatīvā akta izriet, ka projektā paredzētajos jautājumos iesniegumi iesniedzami tikai elektroniski konkrētajā valsts informācijas sistēmā. Papildus lūdzam precizēt anotācijā ietverto informāciju.
Piedāvātā redakcija
-
20.
Noteikumu konsolidētā versija
Iebildums
Lūdzam svītrot projekta 35. punktā ietverto noteikumu Nr. 703 32.9. apakšpunktu, ņemot vērā to, ka tas dublē Atkritumu apsaimniekošanas likuma 12. panta 1.10 daļā noteikto.
Piedāvātā redakcija
-
21.
Noteikumu konsolidētā versija
Iebildums
Administratīvā procesa likuma 70. panta otrās daļas pirmais teikums paredz, ka administratīvo aktu paziņo adresātam Paziņošanas likumā noteiktajā kārtībā. Proti, no minētā izriet, ka paziņo lēmumu, nevis informāciju par lēmumu. Vienlaikus Administratīvā procesa likuma 71. pants nosaka citas personas, kurām tiek paziņots administratīvais akts. Ievērojot minēto, lūdzam precizēt projekta 38. punktā ietverto noteikumu Nr. 703 35. punkta pirmo teikumu.
Piedāvātā redakcija
-
22.
Noteikumu konsolidētā versija
Iebildums
Administratīvā procesa likuma 56. panta pirmā daļa paredz, ka iesniegumu var iesniegt mutvārdos vai rakstveidā, tostarp, elektroniski. Savukārt Atkritumu apsaimniekošanas likumā nav paredzēts, ka iesniegumi vai jebkuri citi dokumenti būtu iesniedzami tikai vienotajā vides informācijas sistēmā "TULPE". Dokumentu iesniegšanu tikai elektroniski konkrētā valsts informācijas sistēmā var noteikt tikai ar likumu. Ievērojot minēto, lūdzam precizēt projekta 42. punktu, svītrojot noteikumu Nr. 703 37.2 punkta pirmo teikumu vai norādīt, no kura normatīvā akta izriet, ka projektā paredzētajos jautājumos iesniegumi iesniedzami tikai elektroniski konkrētajā valsts informācijas sistēmā.
Piedāvātā redakcija
-
23.
Noteikumu konsolidētā versija
Iebildums
Lūdzam svītrot projekta 42. punktā ietverto noteikumu Nr. 703 37.2 punkta otro teikumu, ņemot vērā to, ka pienākums iesniegt finanšu nodrošinājumu noteikts Atkritumu apsaimniekošanas likuma 12.1 panta piektajā daļā.
Piedāvātā redakcija
-
24.
Noteikumu konsolidētā versija
Iebildums
Lūdzam precizēt projekta 44. punktu, paredzot, ka ar to tiek svītrots noteikumu Nr. 703 37.4 punkts, ņemot vērā to, ka lēmuma pieņemšanai nepieciešamās informācijas iegūšana izriet no Administratīvā procesa likuma 59. panta.
Piedāvātā redakcija
-
25.
Noteikumu konsolidētā versija
Iebildums
Lūdzam svītrot projekta 50. punktā ietverto noteikumu Nr. 703 37.124. apakšpunktu, ņemot vērā to, ka Valsts vides dienesta pienākums atcelt reģistrāciju konkrētajā gadījumā paredzēts Atkritumu apsaimniekošanas likuma 12.1 panta desmitajā daļā. Vienlaikus lūdzam izvērtēt Noteikumu 37.12 punkta atbilstību Atkritumu apsaimniekošanas likuma 12.1 panta pirmajā daļā Ministru kabinetam dotajam pilnvarojumam, kas pilnvarojis Ministru kabinetu noteikt kārtību, kādā Valsts vides dienests reģistrē atkritumu tirgotājus un atkritumu apsaimniekošanas starpniekus, bet ne kārtību, kādā reģistrācija atceļama.
Piedāvātā redakcija
-
26.
Noteikumu konsolidētā versija
Iebildums
Lūdzam vai nu precizēt projektu, nodrošinot pilnīgu Atkritumu apsaimniekošanas likuma 12.1 panta 1.1 daļas 2. teikumā Ministru kabinetam dotā pilnvarojuma izpildi, vai arī sniegt anotācijā skaidrojumu, kur un kā projektā ir paredzēta minētā pilnvarojuma izpilde attiecībā uz nodevas par atkritumu tirgotāja vai atkritumu apsaimniekošanas starpnieka reģistrāciju vai reģistrēto ziņu grozīšanu maksāšanas kārtību.
Piedāvātā redakcija
-
27.
Noteikumu konsolidētā versija
Iebildums
Lūdzam precizēt nodaļas nosaukumu, lai tas korekti atspoguļotu tajā ietverto regulējumu atbilstoši likuma "Par radiācijas drošību un kodoldrošību" 3.panta trešajai daļai (sk. arī noteikumu 1.9. apakšpunktu).
Piedāvātā redakcija
-
28.
Noteikumu konsolidētā versija
Iebildums
Lūdzam papildināt anotāciju ar pamatojumu projekta 55. punktā ietvertās noteikumu Nr. 703 III2 nodaļas atbilstībai likuma "Par radiācijas drošību un kodoldrošību" 3. panta trešajā daļā Ministru kabinetam dotajam pilnvarojumam.
Piedāvātā redakcija
-
29.
Noteikumu konsolidētā versija
Iebildums
Lūdzam precizēt projekta 58. punktā ietverto noteikumu 48. punktu (pārejas noteikumu). Pirmkārt, lūdzam precizēt punktu, ņemot vērā, ka nav skaidrs, par kuriem tieši grozījumiem ir runa ("attiecīgo grozījumu"). Aicinām saturiski raksturot grozījumus vai ietvert atsauci uz konkrētiem noteikumu punktiem. Otrkārt, norādām, ka nav pilnībā skaidra pārejas noteikuma ietekme, proti, vai ir domāts to attiecināt uz reģistrācijas vai reģistrēto ziņu grozīšanas iesniegumiem, kas iesniegti pēc grozījumu spēkā stāšanās. Attiecīgi lūdzam precizēt punktu, nodrošinot skaidru un nepārprotamu tiesisko regulējumu. Treškārt, vēršam uzmanību, ka teikuma sākumā iztrūkst vārds "par". Visbeidzot, aicinām precizēt anotācijā ietverto atsauci, ņemot vērā, ka šis ir jauns noteikumu Nr. 703 punkts (proti, 48. punkts), nevis 50. punkts, kas tiek izteikts jaunā redakcijā.
Piedāvātā redakcija
-
30.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Priekšlikums
Aicinām izvērstāk anotācijā skaidrot, kādēļ svītrots, piemēram, noteikumu Nr. 703 32.1 un 44. punkts, kā arī veiktas izmaiņas 5. punktā. Anotācijas 1.3. sadaļas risinājuma apraksta 11. punktā norādīts, ka veiktas redakcionālas izmaiņas, tomēr ne visas norādītās izmaiņas ir redakcionālas. Arī, piemēram, noteikumu Nr. 703 5. punktā, šķiet, pēc būtības ir samazinātas prasības attiecībā uz to, ko atkritumu apsaimniekotājam, lai tas saņemtu atļauju atkritumu pārvadāšanai, iesniegumā papildus noteikumu 4. punktā minētajai informācijai nepieciešams norādīt. Ja normas (piemēram, 5. punkts) precizētas, lai samazinātu administratīvo slogu, aicinām anotācijā tā arī norādīt, vai arī sniegt citu atbilstošu pamatojumu. Līdzīgi aicinām anotācijā izvērstāk skaidrot, kādi apsvērumi bijuši pamatā, nosakot nodevas apmēru par atkritumu tirgotāja vai atkritumu apsaimniekošanas starpnieka reģistrāciju vai reģistrēto ziņu grozīšanu (projekta projekta 52. punktā izteiktais noteikumu Nr. 703 37.17 punkts un projekta 53. punktā izteiktais noteikumu Nr. 703 37.18 punkts).
Piedāvātā redakcija
-
31.
Noteikumu konsolidētā versija
Priekšlikums
Aicinām skaidrot, kādēļ pēc būtības paredzēts svītrot pašreiz spēkā esošajā noteikumu Nr. 703 4.5. apakšpunktā ietvertā prasība (sal. sk. noteikumu Nr. 703 8.1 6. apakšpunktu, kur šāda prasība ir atstāta). Ja nepieciešams, aicinām precizēt projektu.
Piedāvātā redakcija
-
32.
Noteikumu konsolidētā versija
Priekšlikums
Vēršam uzmanību, ka noteikumu Nr. 703 20.2. apakšpunkta svītrošanas gadījumā nepieciešams visu 20. punktu izteikt jaunā redakcijā, neveidojot nevienu apakšpunktu. Papildus aicinām anotācijā pamatot, kādēļ noteikumu 20.2. apakšpunkts tiek svītrots.
Piedāvātā redakcija
-
33.
Noteikumu konsolidētā versija
Priekšlikums
Lūdzam papildināt projektu ar grozījumu noteikumu Nr. 703 37.8 punkta ievaddaļā, precizējot tajā norādi uz lēmumu par atkritumu tirgotāja vai atkritumu apsaimniekošanas starpnieka reģistrācijas anulēšanu, ņemot vērā to, ka projekts paredz vārdu "anulēt" aizstāt ar vārdu "atcelt".
Piedāvātā redakcija
-
34.
Noteikumu konsolidētā versija
Priekšlikums
Lūdzam precizēt projekta 53. punktā izteikto noteikumu Nr. 703 37.18 punktu atbilstoši Atkritumu apsaimniekošanas likuma 12.1 panta 1.1 daļas 1. teikumam, kas paredz, ka par atkritumu tirgotāja vai atkritumu apsaimniekošanas starpnieka reģistrāciju vai reģistrēto ziņu grozīšanu atkritumu tirgotājs vai atkritumu apsaimniekošanas starpnieks maksā valsts nodevu.
Piedāvātā redakcija
-
