Projekta ID
24-TA-3000Atzinuma sniedzējs
Valsts kanceleja
Atzinums iesniegts
01.07.2025.
Saskaņošanas rezultāts
Nesaskaņots
Iebildumi / Priekšlikumi
Nr.p.k.
Projekta redakcija
Iebildums / Priekšlikums
1.
Anotācija (ex-ante)
2.4. Administratīvā sloga novērtējums fiziskām personām
Iebildums
Ņemot vērā anotācijas 2.1. apakšpunktā norādīto, ka ar izmaiņām Imigrācijas likumā ir vienkāršots uzturēšanās atļauju pieprasīšanas process, lūdzu veikt likumprojektam administratīvo izmaksu vērtējumu.
Valsts kancelejas ieskatā ir vērtējams likumprojekta 12. pants ar kuru Imigrācijas likumā tiek izslēgta 33. panta trešā un ceturtā daļa.
Tiesību aktu projektiem administratīvo izmaksu vērtējums un monetārs novērtējums ir veicams saskaņā ar Ministru kabineta 2021. gada 7. septembra noteikumu Nr. 617 “Tiesību akta projekta sākotnējās ietekmes izvērtēšanas kārtība” (turpmāk - noteikumi Nr. 617) 15. un 16. punktu.
Lai veiktu administratīvo izmaksu monetāru novērtējumu ir nepieciešams izprast informācijas sniegšanas metodi, proti, kā tieši sniedzamā informācija ir sagatavojama un sniedzama (sagatavošanai nepieciešamie resursi, nosūtīšanas veids - e-pasts, sistēma, vēstule u.c.), pēc kā ir jānoskaidro noteikumos Nr. 617 iekļautās formulas parametru vērtības.
Lai vienkāršāk būtu veikt aprēķinu, lūdzu izmantojiet metodikā administratīvo izmaksu monetārā novērtējuma veikšanā esošo informāciju (22.-25. lpp.), kas pieejama Vadlīnijās tiesību akta sākotnējās ietekmes novērtēšanai un novērtējuma ziņojuma sagatavošanai vienotajā TAP portālā (pieejamas Ministru kabineta tīmkeļvietnē - https://www.mk.gov.lv/lv/media/16905/download?attachment).
Valsts kancelejas ieskatā ir vērtējams likumprojekta 12. pants ar kuru Imigrācijas likumā tiek izslēgta 33. panta trešā un ceturtā daļa.
Tiesību aktu projektiem administratīvo izmaksu vērtējums un monetārs novērtējums ir veicams saskaņā ar Ministru kabineta 2021. gada 7. septembra noteikumu Nr. 617 “Tiesību akta projekta sākotnējās ietekmes izvērtēšanas kārtība” (turpmāk - noteikumi Nr. 617) 15. un 16. punktu.
Lai veiktu administratīvo izmaksu monetāru novērtējumu ir nepieciešams izprast informācijas sniegšanas metodi, proti, kā tieši sniedzamā informācija ir sagatavojama un sniedzama (sagatavošanai nepieciešamie resursi, nosūtīšanas veids - e-pasts, sistēma, vēstule u.c.), pēc kā ir jānoskaidro noteikumos Nr. 617 iekļautās formulas parametru vērtības.
Lai vienkāršāk būtu veikt aprēķinu, lūdzu izmantojiet metodikā administratīvo izmaksu monetārā novērtējuma veikšanā esošo informāciju (22.-25. lpp.), kas pieejama Vadlīnijās tiesību akta sākotnējās ietekmes novērtēšanai un novērtējuma ziņojuma sagatavošanai vienotajā TAP portālā (pieejamas Ministru kabineta tīmkeļvietnē - https://www.mk.gov.lv/lv/media/16905/download?attachment).
Piedāvātā redakcija
-
2.
Anotācija (ex-ante)
7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums
Iebildums
Likumprojekta 11. pants paredz papildināt Imigrācijas likuma 33. pantu ar 21 daļu, kurā ir noteikti informācijas sniegšanas pienākumi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldei. Papildus tam, anotācijas 7.4. apakšpunktā ir norādīts, ka pēc izmaiņām Imigrācijas likumā ielūguma vai izsaukuma atteikuma vai anulēšanas gadījumā būs iespēja izmantot standartizētu veidlapu, kas liecina par administratīvā sloga izmaiņām.
Ņemot vērā minēto, lūdzu veikt likumprojektam administratīvo izmaksu vērtējumu.
Tiesību aktu projektiem administratīvo izmaksu vērtējums un monetārs novērtējums ir veicams saskaņā ar Ministru kabineta 2021. gada 7. septembra noteikumu Nr. 617 “Tiesību akta projekta sākotnējās ietekmes izvērtēšanas kārtība” (turpmāk - noteikumi Nr. 617) 15. un 16. punktu.
Lai veiktu administratīvo izmaksu monetāru novērtējumu ir nepieciešams izprast informācijas sniegšanas metodi, proti, kā tieši sniedzamā informācija ir sagatavojama un sniedzama (sagatavošanai nepieciešamie resursi, nosūtīšanas veids - e-pasts, sistēma, vēstule u.c.), pēc kā ir jānoskaidro noteikumos Nr. 617 iekļautās formulas parametru vērtības.
Lai vienkāršāk būtu veikt aprēķinu, lūdzu izmantojiet metodikā administratīvo izmaksu monetārā novērtējuma veikšanā esošo informāciju (22.-25. lpp.), kas pieejama Vadlīnijās tiesību akta sākotnējās ietekmes novērtēšanai un novērtējuma ziņojuma sagatavošanai vienotajā TAP portālā (pieejamas Ministru kabineta tīmkeļvietnē - https://www.mk.gov.lv/lv/media/16905/download?attachment).
Ņemot vērā minēto, lūdzu veikt likumprojektam administratīvo izmaksu vērtējumu.
Tiesību aktu projektiem administratīvo izmaksu vērtējums un monetārs novērtējums ir veicams saskaņā ar Ministru kabineta 2021. gada 7. septembra noteikumu Nr. 617 “Tiesību akta projekta sākotnējās ietekmes izvērtēšanas kārtība” (turpmāk - noteikumi Nr. 617) 15. un 16. punktu.
Lai veiktu administratīvo izmaksu monetāru novērtējumu ir nepieciešams izprast informācijas sniegšanas metodi, proti, kā tieši sniedzamā informācija ir sagatavojama un sniedzama (sagatavošanai nepieciešamie resursi, nosūtīšanas veids - e-pasts, sistēma, vēstule u.c.), pēc kā ir jānoskaidro noteikumos Nr. 617 iekļautās formulas parametru vērtības.
Lai vienkāršāk būtu veikt aprēķinu, lūdzu izmantojiet metodikā administratīvo izmaksu monetārā novērtējuma veikšanā esošo informāciju (22.-25. lpp.), kas pieejama Vadlīnijās tiesību akta sākotnējās ietekmes novērtēšanai un novērtējuma ziņojuma sagatavošanai vienotajā TAP portālā (pieejamas Ministru kabineta tīmkeļvietnē - https://www.mk.gov.lv/lv/media/16905/download?attachment).
Piedāvātā redakcija
-
3.
Anotācija (ex-ante)
6.2. Sabiedrības līdzdalības organizēšanas veidi
Priekšlikums
Aicinām likumprojekta anotācijā norādīt TAP portāla publiskās vides saiti - https://tapportals.mk.gov.lv/public_participation/4b3074ce-cb4d-4d33-af4f-3bee0150e7c0.
Piedāvātā redakcija
-
