Atzinums

PAZIŅOJUMS:
LVRTC informē, ka 27. aprīlī plkst. 00.00 (naktī no 26. uz 27. aprīli) uzsāks eParaksta sistēmu migrāciju uz jaunu tehnoloģisko platformu un tā ilgs aptuveni diennakti. Līdz ar pāreju uz jaunu tehnoloģisko platformu, eParaksta lietotājiem 27. aprīlī būs ierobežota eParaksta rīku darbība, bet pēc darbības atsākšanas visiem eParaksts mobile lietotājiem būs jāizveido jauna eParaksta parole. Tā kā darbu laikā nebūs pieejami eParaksta pakalpojumi, aicinām ieplānot veikt darbības sistēmās un dokumentu parakstīšanu savlaicīgi, jo 27. aprīlī organizācijas sistēmās e-Identitātes apliecināšana un parakstīšana nebūs iespējama. Vairāk informācijas eparaksts.lv portālā.
Projekta ID
22-TA-888
Atzinuma sniedzējs
Latvijas Tirgotāju asociācija
Atzinums iesniegts
20.01.2023.
Saskaņošanas rezultāts
Nesaskaņots
Atzinuma dokumenti

Iebildumi / Priekšlikumi

Nr.p.k.
Projekta redakcija
Iebildums / Priekšlikums
1.
Likumprojekts (grozījumi)
Iebildums
Latvijas Tirgotāju asociācija kopā ar biedriem ir izskatījusi Likumprojektu "Grozījumi "Alkoholisko dzērienu aprites likumā", un uzskata, ka alkoholiskajiem dzērieniem nepieciešams saglabāt iekšējo tirdzniecības tīkla reklāmu – bukletus un akcijas cenas voblerus.
• Par cik Ražotāji/Piegādātāji saka, ka ir Pārtikas nozares krīze (Pārtikas memorands), tad šo šogad nevajadzētu ne virzīt, ne apstiprināt šīs izmaiņas, jo tas, viennozīmīgi, samazinās realizāciju, tsk. LV Ražotāju;
• Uz reklāmas aizliegumu iet pakāpeniski, tas ir, saglabāt iekšējo tirdzniecības tīkla reklāmu – bukletus un akcijas cenas voblerus. Iespējams, ka tas tā šajā redakcijā ir domāts, bet tad to vajag ļoti skaidri atrunāt, lai ir visiem saprotams un lai ar to var rēķināties;
• šis nosacījums: "(6) Alkoholisko dzērienu mazumtirdzniecības vietās ir aizliegti alkoholisko dzērienu tirdzniecības veicināšanas pasākumi, kuros: 2) piedāvā iegādāties vairākas alkoholisko dzērienu vienības par zemāku cenu" – iet pret tirgus ekonomikas uzstādījumiem/loģiku, kur tālāk varam nonākt pie akciju aizlieguma, un kur tālāk akcijas cenas pārvēršas par standartcenām, kur Pircējs tāpat atbilstoši piedāvātajai cenai (tās izdevīgumam) pieņem lēmumu cik produktus nopirkt.
Piedāvātā redakcija
-