Atzinums

Projekta ID
22-TA-3709
Atzinuma sniedzējs
Finanšu ministrija
Atzinums iesniegts
26.04.2023.
Saskaņošanas rezultāts
Nesaskaņots

Iebildumi / Priekšlikumi

Nr.p.k.
Projekta redakcija
Iebildums / Priekšlikums
1.
Noteikumu projekts
Iebildums
Ņemot vērā, ka finansējuma ierobežojums viena mājokļa pielāgošanai noteikumu projekta 11.punktā ir noteikts lielāks, nekā šobrīd pieejamais Atveseļošanas fonda finansējums (dalot uz sasniedzamā rādītāja vienu vienību), lūdzam papildināt noteikumu projektu ar regulējumu, kā sadalās projektos finansējums dalījumā pa avotiem, ņemot vērā, ka šobrīd vēl nav pieņemts EK lēmums par papildus Atveseļošanas fonda finansējuma pieejamību.
Piedāvātā redakcija
-
2.
Noteikumu projekts
Iebildums
Lūdzam papildināt noteikumu projekta 15.2. apakšpunktu, norādot termiņu kāda tiek izvērtēts iesniegums un dalību apliecinošie dokumenti.
Piedāvātā redakcija
-
3.
Noteikumu projekts
Iebildums
Lūdzam papildināt noteikumu projekta 15.6. apakšpunktu, norādot termiņu kādā tiek pieņemts lēmums par personas iekļaušanu pasākumā vai atteikumu.
Piedāvātā redakcija
-
4.
Noteikumu projekts
Iebildums
Lūdzam papildināt noteikuma projekta 22.3.apakšpunktu ar nosacījumu, ka līdzfinansējums projekta var tikt iekļauts tikai gadījumā, ja tas ir obligāti nepieciešams investīcijas tiešā mērķa sasniegšanai un bez tā nav iespējams sasniegt investīcijas mērķi. Vienlaikus, lūdzam skaidrot, kāda veida līdzfinansējums tiek plānots - vai tiek paredzēts pašvaldības līdzfinansējums vai mērķa grupas veikts personīgs ieguldījums.
Piedāvātā redakcija
-
5.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam izvērtēt un nepieciešamības gadījumā precizēt noteikumu projekta 2. punktu , lai nerastos interpretācijas iespējas un būtu nepārprotami skaidrs, ka personai projekta ietvaros pielāgo tikai vienu mājokli, nevis, ka visa projekta mērķis ir pielāgot vienu mājokli. 
 
Piedāvātā redakcija
-
6.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Aicinām precizēt atskaites punkta nosaukumu atbilstoši Eiropas Padomes 2021.gada 6.jūlija lēmuma par Latvijas Atveseļošanas fonda plāna izvērtējuma apstiprināšanu (turpmāk - CID) pielikumam un Atveseļošanas fonda plāna darbības kārtībai, par kuru vienojas Eiropas Komisija un Latvija (turpmāk- DK): “Konkrētas mērķgrupas izvēle mājokļa fiziskās pieejamības uzlabošanai”.
 
Piedāvātā redakcija
7.1.1. līdz 2022. gada 30. septembrim – konkrētas mērķa grupas izvēle mājokļa fiziskās pieejamības uzlabošanai;
7.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Aicinām precizēt atskaites punkta nosaukumu atbilstoši CID pielikumam un DK: “Darba līgumu noslēgšana, lai personām ar invaliditāti pielāgotu mājokļus”
 
Piedāvātā redakcija
7.1.2. līdz 2023. gada 30. septembrim – Darba līgumu noslēgšana, lai personām ar invaliditāti pielāgotu mājokļus;
8.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Aicinām precizēt mērķrādītāja nosaukumu atbilstoši CID pielikumam un DK: “Nodrošināta pieejamība mājokļa videi personām ar invaliditāti”.
Piedāvātā redakcija
7.2. mērķrādītājs – līdz 2024. gada 31. decembrim – nodrošināta pieejamība mājokļa videi personām ar invaliditāti – 259.
9.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam papildināt anotāciju ar informāciju, ka šobrīd, atbilstoši CID un DK aprakstam, plānots, ka Labklājības ministrija pieņem sarakstu ar 259 personām, kas saņems atbalstu, un par šo ir ierosināti grozījumi, kas vēl nav apstiprināti.
Piedāvātā redakcija
-
10.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam izvērtēt vai noteikumu projekta 8.2.1. un 8.3.1. apakšpunktā un noteikumu projekta anotācijā nav nepieciešami precizējumi, ņemot vērā, ka vides pielāgojumi mājoklī var tikt veikti arī īstenojot šo noteikumu projekta 19.4. apakšpunktā noteiktās darbības.
Piedāvātā redakcija
-
11.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam viennozīmīgai izpratnei precizēt, vai ziņas jāsniedz atsevišķi par katru pielāgojamo mājokli.
Piedāvātā redakcija
-
12.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam izdalīt no noteikumu projekta 10. punkta otro un trešo teikumu ņemot vērā, ka šajos teikumos tiek runāts par papildus finansējumu pasākumam, kas nav Atveseļošanas un noturības mehānisma fonda līdzekļi. 
Piedāvātā redakcija
-
13.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam izvērtēt un svītrot vārdu "indikatīvi", lai nerastos interpretācijas iespējas un izmaksas tomēr varētu būt lielākas.
Piedāvātā redakcija
-
14.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam precizēt 15.1.apakšpunktu norādot, ka ne tikai iesnieguma formāts, bet arī iesniedzamo dokumentu uzskaitījums ir pieejams šo noteikumu pielikumā. Šobrīd no šīs redakcijas ir saprotams, ka jāaizpilda 2.pielikums, bet par iesniedzamajiem dokumentiem nav norādes.
Piedāvātā redakcija
pieņem mērķa grupas personas vai mērķa grupas personas likumiskā vai pilnvarotā pārstāvja aizpildītu iesniegumu, kuram pievienoti mērķa grupas personas un tās mājokļa atbilstības dalībai pasākumā apliecinoši dokumenti (2. pielikums)
15.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam izvērtēt, vai nepieciešams norādīt termiņu, kādā pašvaldības sociālais dienests pieņem mērķa grupas personu iesniegumus par dalību pasākumā.
Piedāvātā redakcija
-
16.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam paredzēt ierobežojumus procentos (%) no attiecināmajām izmaksām attiecībā uz šo izmaksu attiecināmības apjomiem, lai mērķorientētāk nodrošinātu investīcijas.
Piedāvātā redakcija
-
17.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam paredzēt ierobežojumus procentos no attiecināmajām izmaksām attiecībā uz šo izmaksu attiecināmības apjomiem, lai mērķorientētāk nodrošinātu investīcijas.
Piedāvātā redakcija
-
18.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam precizēt, ka 10% apmērs jākontrolē no attiecināmajām izmaksām.
Piedāvātā redakcija
-
19.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam papildināt aiz vārdiem "pašvaldības budžeta finansējums" ar teikuma daļu "ja to paredz pašvaldības saistošie noteikumi". 
Piedāvātā redakcija
-
20.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam papildināt noteikumu projektu vai anotāciju ar lēmumu apstrīdēšanas kārtību gan attiecībā uz projektu iesniedzējiem, gan attiecībā uz mērķa grupas uzlabojamās infrastruktūras atlasi.
Piedāvātā redakcija
-
21.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzu svītrot vārdus "projekta iesniedzējs vai", ņemot vērā, ka informāciju projekta īstenošanas laikā sniedz finansējuma saņēmējs.
Piedāvātā redakcija
-
22.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam papildināt ar informāciju, ka uzaicinājums iesniegt projekta iesniegumu tiek nosūtīts tiem projekta iesniedzējiem, kas noteikti noteikumu projekta 1.pielikumā noteiktajam.
Piedāvātā redakcija
-
23.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzu precizēt, ka projekta iesniedzējam pieejamā pašvaldības kvota saskaņā ar šo noteikumu 1.pielikumu
Piedāvātā redakcija
-
24.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam papildināt, ka iesniedzot projektu tā ietvaros jābūt pievienotam:
(i) Pašvaldības apliecinājumam par informētību attiecībā uz interešu konflikta jautājumu regulējumu un to integrāciju iekšējās kontroles sistēmās.
(ii) Pašvaldībā apstiprinātai kārtībai, kādā tiek pieņemts lēmums, t.sk. sociālajā dienestā, par atbalsta piešķiršanu anonimizētajā sarakstā minētajām personām (procesa, procedūras apraksts, kas apliecina, ka process ir bijis caurspīdīgs, vienlīdzīgs, ka ir vērtēti dubultā finansēšanas riski, ka un kā gūta pārliecība, ka netiek sniegts atbalsts saimnieciskās darbības vietai).
(iii) Apliecinājums par finanšu pieejamību projekta īstenošanai (ja attiecināms), jo īpaši, ja iesniedzējs-īstenotājs ir pašvaldības kapitālsabiedrība.
Tāpat lūdzam precizēt, ka projekta iesniedzējs iesniedz projektu nevis veidlapu, jo projekti šobrīd ir jāiesniedz e-vidē nevis kā MS Word vai tml.dokuments.
 
Piedāvātā redakcija
-
25.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam precizēt 24.3.1.apakšpunkta redakcijas beigu daļu, paredzot, ka izslēgšanas nosacījumu pārbaudes apjoms ir plašāks, proti, izslēgšanas nosacījumi ir attiecināmi ne tikai uz projekta iesniedzēju, bet arī uz  projekta iesniedzēja valdes vai padomes locekli vai prokūristu, vai personu, kura ir pilnvarota pārstāvēt projekta iesniedzēju ar filiāli saistītās darbībās, ar tādu prokurora priekšrakstu par sodu vai tiesas spriedumu, kas stājies spēkā un kļuvis neapstrīdams un nepārsūdzams (skat. Eiropas Savienības fondu 2021.-2027.gada plānošanas perioda vadības likuma 22.pantu) un pārceļot to tehniski uz 24.3.1.apakšpunkta sākuma daļu, jo primāri jāpārliecinās, vai iesniedzējs nav izslēdzams, un tikai tad jāskatās pārējais, proti, 24.1.apakšpunkta informācija.

Tāpat lūdzam anotācijā skaidrot, ka izslēgšanas nosacījumu pārbaude ir attiecināma uz projekta iesniedzējiem, kas ir privāto tiesību juridiskas, fiziskas personas.
Papildus lūdzam precizēt, ka primāri aģentūra pārliecinās, vai atbilst uzaicinājumā norādītajai info, jo šī ir ierobežota projektu iesniegumu atlase, kur pēc būtības izvērtējums par atbilstību no ministrijas ir veikts. Aģentūrai nebūtu vēlreiz jāpārliecinās, vai ir kapacitāte, vai korekti veikta gala labuma guvēja atlase. Ja jāvērtē pēc būtības, tad būtu jābūt kritērijiem, cita veida procesam.
 
Piedāvātā redakcija
“…pārliecinās, ka uz projekta iesniedzēju vai personu, kura ir projekta iesniedzēja valdes vai padomes loceklis vai prokūrists, vai personu, kura ir pilnvarota pārstāvēt projekta iesniedzēju ar filiāli saistītās darbībās, ar tādu prokurora priekšrakstu par sodu vai tiesas spriedumu, kas stājies spēkā un kļuvis neapstrīdams un nepārsūdzams, nav attiecināmi Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES, Euratom) Nr. 2018/1046 (2018. gada 18. jūlijs) par finanšu noteikumiem, ko piemēro Savienības vispārējam budžetam, ar kuru groza Regulas (ES) Nr. 1296/2013, (ES) Nr. 1301/2013, (ES) Nr. 1303/2013, (ES) Nr. 1304/2013, (ES) Nr. 1309/2013, (ES) Nr. 1316/2013, (ES) Nr. 223/2014, (ES) Nr. 283/2014 un Lēmumu Nr. 541/2014/ES un atceļ Regulu (ES, Euratom) Nr. 966/2012, 136. pantā noteiktie izslēgšanas kritēriji (turpmāk – izslēgšanas kritēriji)"
26.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
CFLA Atveseļošanas un noturības mehānisma gadījumā projektu iesniegumu atlases un vērtēšanas kārtību, tostarp izpildes termiņus nosaka iekšējā normatīvā aktā saskaņā ar Valsts pārvaldes iekārtas likuma 72. panta pirmās daļas 1. punktu un saskaņā ar Ministru kabineta 2021. gada 7. septembra noteikumu Nr. 621 “Eiropas Savienības Atveseļošanas un noturības mehānisma plāna īstenošanas un uzraudzības kārtība” 9. punktu. Lai novērstu iespējamo potenciālo tiesību normu kolīziju (piemēram, iekšējo normatīvo aktu grozījumu gadījumā), lūdzam svītrot Ministru kabineta noteikumu projekta 24.3.2. apakšpunktā noteikto izpildes termiņu.
Piedāvātā redakcija
-
27.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Ņemot vērā noteikumu projekta 12. punktā definētos projekta iesniedzējus, lūdzam papildināt noteikumu projekta 24.3.2. apakšpunktu ar vārdiem "vai vienošanos" aiz vārda "līgumu". Attiecīgums precizējumus lūdzam veikt arī turpmāk tekstā, kur tas attiecināms.
Piedāvātā redakcija
-
28.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam paredzēt, ka aģentūrai ir tiesības lūgt precizēt ne tikai projektā norādīto informāciju, bet arī papildus pievienotajos dokumentos pieejamo informāciju.
Piedāvātā redakcija
-
29.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam noteikt, cik reizes iespējams precizēt projekta iesniegumu.
Piedāvātā redakcija
-
30.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam tehniski precizēt, ka prioritāri izslēdzam, ja neatbilst izslēgšanas nosacījumiem, sekundāri tikai ir pārējais. Vienlaikus lūdzu precizēt, ka ne tikai precizējumi PI datu laukos, bet arī papildus iesniegtajos dokumentos, piem., pašvaldības lēmumā, aģentūrai ir tiesības lūgt labojumus.
Piedāvātā redakcija
-
31.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam papildināt, ka aģentūra veic iekšējās kontroles sistēmas pārbaudi, kā arī izlases viedā pārliecinās par gala labuma guvēja  atbilstību MK noteikuma projektā izvirzītajām prasībām.
 
Piedāvātā redakcija
-
32.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam svītrot vārdus "kā arī normatīvajos aktos par Atveseļošanas fonda plāna īstenošanas un uzraudzības kārtību noteiktās publicitātes prasības.". Vēršam uzmanību, ka publicitātes prasības ir noteiktas Eiropas Savienības fondu 2021.–2027. gada plānošanas perioda un Atveseļošanas fonda komunikācijas un dizaina vadlīnijās.
Piedāvātā redakcija
-
33.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam svītrot vārdus "ar ko izveido Atveseļošanas un noturības mehānismu", ņemot vērā iepriekš noteikto saīsinājumu.
Piedāvātā redakcija
-
34.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Ņemot vērā, ka CFLA Atveseļošanas un noturības mehānisma projektos neveic iepirkumu plānu pārbaudi, lūdzam svītrot no noteikumu projekta 30.2. apakšpunkta vārdus “vai iepirkumu plāna”.
Piedāvātā redakcija
-
35.
Noteikumu projekts
Priekšlikums
Lūdzam papildināt ministrijas pienākumu uzskaitījumu ar pienākumu, ka: “nodrošina konsultatīvo un metodoloģisko atbalstu projekta iesniedzējiem, t.sk. pirms projektu iesniegšanas aģentūrā pārliecinoties par projektu iesniedzēju un iesniegumu atbilstību atbalsta programmas nosacījumiem”. Papildinājums ir lūgts, ņemot vērā, ka atbalsts tiek sniegts ierobežota projektu iesniegumu atlases formātā, kā arī ņemot vērā iepriekšējās kārtas pieredzi, kur konstatētas kapacitātes problēmas, paviršības, uz kurām jau varētu vērst uzmanību, šo pienākumu lūdzam izcelt, proti, ka lūdzam tomēr (lai arī trūkst resursu) pārliecināties par atlasīto projekta iesniedzēju administratīvo, finanšu kapacitāti



 
Piedāvātā redakcija
-
36.
Anotācija (ex-ante)
1.2. Mērķis
Priekšlikums
Vēršam uzmanību, ka Ministru kabineta noteikumi stājas spēkā nākamajā dienā pēc to izsludināšanas, ja pašā tiesību aktā nav noteikts cits tā spēkā stāšanās termiņš. 
Pamatojuma sadaļā minētā atsauce uz MK protokollēmumu ir par izskatīšanu, nevis spēkā stāšanos.
Piedāvātā redakcija
-
37.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Priekšlikums
Lūdzam skaidrot jau proaktīvi kā vajadzētu pašvaldībām, to sociālajiem dienestiem kontrolēt (publiskās datu bāzes, apliecinājumi, kas jāiesniedz) attiecībā uz anotācijas tekstu: "Savukārt gadījumā, ja telpā tiek veikta saimnieciskā darbība, tad atbilstoši būvniecības jomu reglamentējošiem tiesību aktiem, minētajai telpai vai ēkai jābūt reģistrētam attiecīgajam telpu lietošanas veidam, kas nebūs dzīvojamā telpa. Attiecīgi atbalsts nedzīvojamās telpas vides pielāgošanai netiks nodrošināts."



 
Piedāvātā redakcija
-
38.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Priekšlikums
Lūdzam precizēt, ka aģentūra pārliecinās par atbilstību izslēgšanas nosacījumiem un projekta atbilstību uzaicinājumā norādītajai informācijai (skat. MKN noteikto -  24.1. apakšpunktā minētajā uzaicinājumā iekļautajai informācijai un šo noteikumu nosacījumiem un izteikto priekšlikumu).
 
Piedāvātā redakcija
-
39.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Priekšlikums
Saskaņā ar noteikumu projekta un tā anotācijā norādīto atskaites punkta Nr. 116 izpildi apliecina finansējuma saņēmēja vadības informācijas sistēmā iesniegta informācija par noslēgtajiem būvdarbu līgumiem mērķa grupas mājokļu vides pielāgošanai. Vienlaikus saskaņā ar noteikumu projekta 19.4. apakšpunktu projekta ietvaros ir atbalstāmas darbības arī vides pieejamības tehnoloģiju, iekārtu, aprīkojuma un cita materiāltehniskā nodrošinājuma iegādei, piegādei un montāžai. Tādējādi secināms, ka vides pieejamības nodrošināšana mājoklī var tikt īstenota arī, veicot tehnoloģiju un iekārtu iegādi, neslēdzot būvdarbu līgumu. Lūdzam papildināt noteikumu projekta anotāciju ar skaidrojumu par to, vai atskaites punkts būs uzskatāms par sasniegtu gadījumā, ja vides pieejamības nodrošināšanai kādā no mājokļiem netiks noslēgts būvdarbu līgums, bet tiks noslēgts pakalpojuma līgums.
Piedāvātā redakcija
-
40.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Priekšlikums
Noteikumu projekta anotācijā ir norādīts, ka noteikumu projekta 19.4. apakšpunktā paredzētās: “atbalstāmās darbības ietvaros attiecināmas tikai tādas izmaksas, kas radušās, veicot tādus mājokļa iekšējās un ārējās vides pieejamības nodrošināšanas būvdarbus vai atjaunošanas darbus un mājokļa ārējās vides labiekārtošanas darbus, kas tieši saistīti ar mērķa grupas personas mājokļa, tai skaitā koplietošanas telpu grupas, vides pieejamību.” Lūdzam papildināt noteikumu anotāciju ar skaidrojumu par to, vai gadījumā, ja ieguldījumus paredzēts veikt kopīpašumā, projekta iesniegumam būs nepieciešams pievienot dokumentāciju, kas apliecina kopīpašuma īpašnieku saskaņojumu šādu ieguldījumu veikšanai.
Piedāvātā redakcija
-
41.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Priekšlikums
Noteikumu projekta anotācijā ir norādīts: “Paredzēts, ka finansējuma saņēmējs būs mājokļa pielāgošanas darbu iniciators un organizētājs, tāpēc ir nepieciešams finansējuma saņēmējam paredzēt īpašas tiesības īstenot ar vides pielāgošanu saistītas darbības personas mājoklī (t.sk., nepieciešamās dokumentācijas sagatavošanu, darbu organizēšanu utt.).”
Ņemot to vērā, lūdzam papildināt noteikumu anotāciju ar skaidrojumu, kāda formā tiks nostiprinātas tiesības finansējuma saņēmējam veikt ieguldījumus citas personas īpašumā, kā arī, kādus šīs tiesības apliecinošus dokumentus ir nepieciešams pievienot projekta iesniegumam. Noteikumu projekta pielikumā pievienotajā personas iesniegumā ir norādīta vieta, kur parakstīties īpašniekam, bet CFLA šis iesniegums, iespējams, nebūs pieejams, jo saturēs personas datus.
Piedāvātā redakcija
-
42.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Priekšlikums
Īstenojot investīcijas 3.1.2.1.i 2. kārtas projektus un nodrošinot vides pieejamību mērķa grupas personām, var tikt netieši sniegts atbalsts citiem saimnieciskās darbības veicējiem, kas veic saimniecisko darbību ēkā, kuras telpām tiek nodrošināta vides pieejamība. Lūdzam papildināt noteikumu anotāciju ar minētās situācijas izvērtējumu.
Piedāvātā redakcija
-
43.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Priekšlikums
Lūdzam izvērtēt un papildināt anotāciju, vai investīcijas ietvaros īstenojamie projekti būtu uzskatāmi par stratēģiski svarīgiem un par kuriem būtu veicami īpaši publicitātes pasākumi.
Piedāvātā redakcija
-
44.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Priekšlikums
Lūdzam precizēt anotācijas 1.3.sadaļas punkta “Risinājuma apraksts” 1.apakšpunktā “Projekta vadība” ietvertajā tabulā  “3.1.2.1.i investīcijas otrās kārtas pasākuma projektu vadības personāla izmaksu aprēķins*” norādīto mēnešalgu grupu un/vai amatu saimi grāmatvedim/finansistam, juriskonsultam/iepirkumu speciālistam un būvinženierim atbilstoši Ministru kabineta 2022.gada 26.aprīļa noteikumu Nr.262 1.pielikumam.
Piedāvātā redakcija
-
45.
Anotācija (ex-ante)
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Priekšlikums
Lūdzam anotācijas 1.3.sadaļas punkta “Risinājuma apraksts” 1.apakšpunktā “Projekta vadība” ietvertās tabulas “3.1.2.1.i investīcijas otrās kārtas pasākuma projektu vadības personāla izmaksu aprēķins*” ailē “Amata saime” norādīt mēnešalgu grupas līmeni projekta vadītājam.
Piedāvātā redakcija
-
46.
Anotācija (ex-ante)
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Priekšlikums
Lūdzam precizēt anotācijas 3.sadaļas 2.punktu, norādot noteikumu projekta īstenošanai nepieciešamo kopējo finansējumu, attiecīgi precizējot 3.punktu.
Piedāvātā redakcija
-