Noteikumu konsolidētā versija

PAZIŅOJUMS:
Iekšlietu ministrijas informācijas centrs informē, ka 19.05.2024 19:00-21:00 tiks veikti FPRIS (Fizisku personu reģistrācijas IS) tehniskie darbi, šajā laika posmā iespējami autentifikācijas traucējumi izmantojot vienotās pieteikšanās moduli.
23-TA-2739
Noteikumi par oficiālās statistikas veidlapu paraugiem iepirkumu jomā un veidlapu iesniegšanas un aizpildīšanas kārtību
(MK 13.11.2018. noteikumu Nr. 685 redakcijā)
1.Vispārīgie jautājumi
1.
Noteikumi nosaka statistikas pārskatu saturu un oficiālās statistikas veidlapu paraugus iepirkumu jomā (turpmāk – veidlapas), ko aizpilda pasūtītāji Publisko iepirkumu likuma izpratnē un Aizsardzības un drošības jomas iepirkumu likuma izpratnē (turpmāk – pasūtītājs), sabiedrisko pakalpojumu sniedzēji Sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iepirkumu likuma izpratnē (turpmāk – sabiedrisko pakalpojumu sniedzējs) un publiskie partneri vai to pārstāvji Publiskās un privātās partnerības likuma izpratnē (turpmāk – publiskais partneris vai tā pārstāvis), kā arī šo veidlapu iesniegšanas un aizpildīšanas kārtību.
(MK 13.11.2018. noteikumu Nr. 685 redakcijā)
2.
Pasūtītājs, sagatavojot pārskatus par iepirkumiem, izmanto šādas veidlapas:
2.1.
veidlapa Nr. 1-PIL "Publisko iepirkumu gada pārskats" (turpmāk – veidlapa Nr. 1-PIL) (1. pielikums);
2.2.
veidlapa Nr. 3-ADJIL "Pārskats par pasūtītāju veiktajiem iepirkumiem aizsardzības un drošības jomā" (turpmāk – veidlapa Nr. 3-ADJIL) (2. pielikums).
3.
Sabiedrisko pakalpojumu sniedzējs, sagatavojot pārskatus par iepirkumiem, izmanto šādas veidlapas:
3.1.
veidlapa Nr. 2-SPSIL "Pārskats par sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iepirkumiem" (turpmāk – veidlapa Nr. 2-SPSIL) (3. pielikums);
3.2.
veidlapa Nr. 4-ADJIL/SPSIL "Pārskats par sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju veiktajiem iepirkumiem aizsardzības un drošības jomā" (turpmāk – veidlapa Nr. 4-ADJIL/SPSIL) (4. pielikums).
3.1
Publiskais partneris vai tā pārstāvis, sagatavojot pārskatu par iepirkumiem, izmanto veidlapu Nr. 5-PPPL "Pārskats par koncesijas līgumiem" (turpmāk – veidlapa Nr. 5-PPPL) (5. pielikums).
(MK 03.05.2017. noteikumu Nr. 245 redakcijā)
4.
Persona, kura vienlaikus ir pasūtītājs un sabiedrisko pakalpojumu sniedzējs, aizpilda šo noteikumu 2. un 3. punktā minētās veidlapas un iesniedz tās Iepirkumu uzraudzības birojā.
5.
Pārskatus par pārtikas produktu piegādes līgumiem, kas noslēgti, piemērojot Publisko iepirkumu likuma 19. panta trešajā daļā paredzēto izņēmumu, iesniedz saskaņā ar normatīvajiem aktiem par prasībām zaļajam publiskajam iepirkumam un tā piemērošanas kārtību.
6.
Pasūtītājs par iepriekšējo kalendāra gadu aizpilda šo noteikumu 2.2. apakšpunktā minēto pārskatu (veidlapa Nr. 3-ADJIL), bet sabiedrisko pakalpojumu sniedzējs – šo noteikumu 3.2. apakšpunktā ​​​​​​​minēto pārskatu (veidlapa Nr. 4-ADJIL/SPSIL) un iesniedz Iepirkumu uzraudzības birojā, ja attiecīgajā pārskata periodā tas ir veicis iepirkumus saskaņā ar Aizsardzības un drošības jomas iepirkumu likumu. Sabiedrisko pakalpojumu sniedzējs, kurš iepirkumus ir veicis saskaņā ar Publisko iepirkumu likumu, par iepriekšējo kalendāra gadu aizpilda šo noteikumu 2.1. apakšpunktā ​​​​​​​minēto pārskatu (veidlapa Nr. 1-PIL) un iesniedz to Iepirkumu uzraudzības birojā atbilstoši Publisko iepirkumu likuma 77. pantam.
7.
(Svītrots ar MK 03.05.2017. noteikumiem Nr. 245)
8.
Pārskatus pasūtītājs, sabiedrisko pakalpojumu sniedzējs, kā arī publiskais partneris vai tā pārstāvis Iepirkumu uzraudzības birojā iesniedz elektroniski, izmantojot Iepirkumu uzraudzības biroja tīmekļvietnē pieejamo Iepirkumu uzraudzības biroja pārziņā esošo valsts informācijas sistēmu "Publikāciju vadības sistēma" (turpmāk – Iepirkumu uzraudzības biroja tīmekļvietne).
(MK 03.05.2017. noteikumu Nr. 245 redakcijā)
9.
Ja Iepirkumu uzraudzības birojs konstatē kļūdas pasūtītāja, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēja vai publiskā partnera vai tā pārstāvja sagatavotajā pārskatā, tas par to informē pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju vai publisko partneri vai tā pārstāvi. Pasūtītājs, sabiedrisko pakalpojumu sniedzējs vai publiskais partneris vai tā pārstāvis novērš konstatētās kļūdas un triju darbdienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas šajos noteikumos noteiktajā kārtībā iesniedz Iepirkumu uzraudzības birojā precizētu pārskatu.
(MK 03.05.2017. noteikumu Nr. 245 redakcijā)
2.Veidlapas Nr. 1-PIL aizpildīšanas kārtība
2.1.Veidlapas Nr. 1-PIL aizpildīšanas vispārīgie nosacījumi
10.
Pasūtītājs veidlapā Nr. 1-PIL iekļauj informāciju par veiktajiem iepirkumiem, par kuriem iepriekšējā kalendāra gadā ir noslēgti iepirkuma līgumi vai vispārīgās vienošanās.
11.
Veidlapā Nr. 1-PIL iekļaujamo informāciju iegūst no iepriekšējā kalendāra gadā noslēgtajiem iepirkuma līgumiem un vispārīgo vienošanos nosacījumiem, citas ar iepirkumiem saistītās dokumentācijas, kā arī grāmatvedības uzskaites datiem.
12.
Ja pasūtītājs veidlapu Nr. 1-PIL aizpilda tikai par saviem noslēgtajiem iepirkuma līgumiem, tas veidlapas attiecīgajā ailē atzīmē, ka pārskats aizpildīts par vienu pasūtītāju. Ja pasūtītāja pakļautībā vai pārraudzībā ir vairākas iestādes, kuras ir pasūtītāji Publisko iepirkumu likuma izpratnē, tas var iesniegt konsolidētu pārskatu, veidlapas Nr. 1-PIL attiecīgajā ailē atzīmējot, ka pārskats aizpildīts par vairākiem pasūtītājiem, un pievienojot informāciju par tiem, izmantojot Iepirkumu uzraudzības biroja pasūtītāju datubāzi. Ja attiecīgais pasūtītājs šajā datubāzē nav reģistrēts, pasūtītājs pievieno par to informāciju, norādot šī pasūtītāja nosaukumu, nodokļu maksātāja reģistrācijas numuru un adresi.
13.
Pārskatā iekļaujamās līgumcenas, kā arī noslēgto iepirkuma līgumu kopējās summas norāda kā kopējo samaksu par iepirkuma līgumu izpildi, neņemot vērā pievienotās vērtības nodokli (turpmāk – PVN) (izņemot 220. un 230. rindu, kur norādītajā noslēgto iepirkuma līgumu kopējā summā iekļauj PVN). Līgumcenas un noslēgto iepirkuma līgumu kopējās summas norāda veselos euro, neņemot vērā centus.
14.
Noslēgto iepirkuma līgumu kopējās summas pasūtītājs veidlapā Nr. 1-PIL norāda atbilstoši faktiski noslēgto iepirkuma līgumu līgumcenām kopā.
2.2.Veidlapas Nr. 1-PIL 1. sadaļa "Iepirkuma procedūru piemērošanas izņēmumi"
15.
No 010. rindas līdz 210. rindai norāda visus tos iepirkuma līgumus, kuri noslēgti iepriekšējā kalendāra gadā saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 5. pantu un kuru līgumcena atbilst Publisko iepirkumu likuma 5. pantā noteiktajam. Attiecīgo rindu aizpilda par visiem viena veida iepirkuma procedūras ietvaros noslēgtajiem iepirkuma līgumiem kopā.
16.
No 010. rindas līdz 210. rindai ailes "Noslēgto iepirkuma līgumu skaits" un "Noslēgto iepirkuma līgumu kopējā summa (euro) bez PVN" aizpilda, ja iepirkuma līgumi noslēgti saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 5. pantu.
2.3.Veidlapas Nr. 1-PIL 2. sadaļa "Faktiski izlietotie naudas līdzekļi"
17.
220. rindas ailē "Faktiski izlietotie naudas līdzekļi (euro) ar PVN" norāda visus pārskata periodā kopā veiktos maksājumus par iepirkumiem, tai skaitā:
17.1.
maksājumus par attiecīgajā un iepriekšējos pārskata periodos noslēgtajiem iepirkuma līgumiem;
17.2.
maksājumus par iepirkuma līgumiem, kuri noslēgti, pamatojoties uz centralizēto iepirkumu institūciju veiktajiem iepirkumiem (arī izmantojot elektronisko iepirkumu sistēmu);
17.3.
maksājumus par iepirkuma līgumiem (pavadzīmes, čekus un citus grāmatvedības attaisnojuma dokumentus), kuri noslēgti saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 3., 4. vai 5. pantu un par kuriem informācija ir norādīta veidlapas Nr. 1-PIL 1. un 3. sadaļā;
17.4.
maksājumus par pārējiem iepirkuma līgumiem neatkarīgi no to līgumcenas (veiktos maksājumus par iepirkumiem, sākot no viena euro).
18.
230. rindas ailē "Faktiski izlietotie naudas līdzekļi (euro) ar PVN" norāda visus pārskata periodā kopā veiktos maksājumus par iepirkumiem, kuri veikti, izmantojot elektronisko iepirkumu sistēmu.
2.4.Veidlapas Nr. 1-PIL 3. sadaļa "Iepirkumi, kuru līgumcena ir vienāda ar Eiropas Savienības līgumcenu robežu vai lielāka par to"
(Apakšnodaļa svītrota ar MK 13.11.2018. noteikumiem Nr. 685)
19.
(Svītrots ar MK 13.11.2018. noteikumiem Nr. 685)
20.
(Svītrots ar MK 13.11.2018. noteikumiem Nr. 685)
21.
(Svītrots ar MK 13.11.2018. noteikumiem Nr. 685)
22.
(Svītrots ar MK 13.11.2018. noteikumiem Nr. 685)
23.
(Svītrots ar MK 13.11.2018. noteikumiem Nr. 685)
24.
(Svītrots ar MK 13.11.2018. noteikumiem Nr. 685)
25.
(Svītrots ar MK 13.11.2018. noteikumiem Nr. 685)
26.
(Svītrots ar MK 13.11.2018. noteikumiem Nr. 685)
27.
(Svītrots ar MK 13.11.2018. noteikumiem Nr. 685)
2.5.Veidlapas Nr. 1-PIL 3. sadaļa "Publisko iepirkumu likuma piemērošanas izņēmumi"
(Apakšnodaļas nosaukums grozīts ar MK 13.11.2018. noteikumiem Nr. 685)
28.
Veidlapas 3. sadaļā norāda iepirkuma līgumus, kuri iepriekšējā kalendāra gadā noslēgti, pamatojoties uz Publisko iepirkumu likuma 3. un 4. pantā noteiktajiem likuma piemērošanas izņēmumiem. Par katru noslēgto iepirkuma līgumu aizpilda atsevišķu rindu.
(Grozīts ar MK 13.11.2018. noteikumiem Nr. 685; MK 10.12.2019. noteikumiem Nr. 589)
29.
Veidlapas 3. sadaļā neiekļauj informāciju par līgumiem, kuri noslēgti saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 3. panta pirmās daļas 7. vai 9. punktu vai minētā panta septīto, astoto un devīto daļu.
(Grozīts ar MK 13.11.2018. noteikumiem Nr. 685)
30.
Ailē "Iepirkuma līguma nosaukums" norāda katra noslēgtā iepirkuma līguma nosaukumu.
31.
Ailē "Publisko iepirkumu likuma 3. un 4. panta pamatojums" norāda Publisko iepirkumu likuma 3. un 4. pantā minēto attiecīgo normu, uz kuru pamatojoties ir noslēgts iepirkuma līgums.
(Grozīts ar MK 10.12.2019. noteikumiem Nr. 589)
32.
Ailē " Noslēgtā iepirkuma līguma līgumcena (euro) bez PVN" norāda noslēgtā iepirkuma līguma līgumcenu euro bez PVN.
3.Veidlapas Nr. 2-SPSIL aizpildīšanas kārtība
3.1.Veidlapas Nr. 2-SPSIL aizpildīšanas vispārīgie nosacījumi
33.
Sabiedrisko pakalpojumu sniedzējs veidlapā Nr. 2-SPSIL iekļauj informāciju par iepirkumiem, par kuriem pārskata periodā ir noslēgti iepirkuma līgumi vai vispārīgās vienošanās.
34.
Veidlapā Nr. 2-SPSIL iekļaujamo informāciju iegūst no pārskata periodā noslēgtajiem iepirkuma līgumiem un vispārīgo vienošanos nosacījumiem, kā arī grāmatvedības uzskaites datiem.
35.
Veidlapā Nr. 2-SPSIL iekļaujamās līgumcenas, kā arī noslēgto iepirkuma līgumu kopējās summas norāda kā iepirkuma līgumu un vispārīgo vienošanos kopējo summu veselos euro, neņemot vērā centus un PVN.
36.
Ar veidlapā Nr. 2-SPSIL un šo noteikumu 3.2. apakšnodaļā lietoto norādi "Eiropas Savienības līgumcenu robeža" ir saprotamas normatīvajos aktos par sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iepirkumu līgumcenu robežām noteiktās līgumcenu robežvērtības, kas atbilst Sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iepirkumu likuma 40. panta otrajā daļā minētajam gadījumam.
(Grozīts ar MK 13.11.2018. noteikumiem Nr. 685)
3.2.Veidlapas Nr. 2-SPSIL 1. sadaļa "Iepirkumi, kuru līgumcena ir mazāka par Eiropas Savienības līgumcenu robežu"
37.
010. rindā norāda to noslēgto publisko būvdarbu līgumu (pavadzīmes un čekus, ja nav rakstiska līguma) skaitu un kopējo summu, kuru līgumcena ir no viena euro līdz būvdarbu līgumiem noteiktajai Eiropas Savienības līgumcenas robežai. Minēto rindu aizpilda par visiem noslēgtajiem būvdarbu līgumiem kopā.
38.
020. rindā norāda to noslēgto piegādes līgumu (pavadzīmes un čekus, ja nav rakstiska līguma) skaitu un kopējo summu, kuru līgumcena ir no viena euro līdz piegādes līgumiem noteiktajai Eiropas Savienības līgumcenas robežai. Minēto rindu aizpilda par visiem noslēgtajiem piegādes līgumiem kopā.
39.
030. rindā norāda to noslēgto pakalpojumu līgumu (pavadzīmes un čekus, ja nav rakstiska līguma) skaitu un kopējo summu, kuru līgumcena ir no viena euro līdz pakalpojumu līgumiem noteiktajai Eiropas Savienības līgumcenas robežai. Minēto rindu aizpilda par visiem noslēgtajiem pakalpojumu līgumiem kopā.
40.
040. rindā norāda noslēgto būvdarbu līgumu, piegādes līgumu un pakalpojumu līgumu kopējo skaitu un kopējo summu euro, neņemot vērā PVN. Minētā rinda tiek aprēķināta automātiski.
3.3.Veidlapas Nr. 2-SPSIL 2. sadaļa "Iepirkumi, kuru līgumcena ir vienāda ar Eiropas Savienības līgumcenu robežu vai lielāka par to"
(Apakšnodaļa svītrota ar MK 13.11.2018. noteikumiem Nr. 685)
41.
(Svītrots ar MK 13.11.2018. noteikumiem Nr. 685)
42.
(Svītrots ar MK 13.11.2018. noteikumiem Nr. 685)
43.
(Svītrots ar MK 13.11.2018. noteikumiem Nr. 685)
44.
(Svītrots ar MK 13.11.2018. noteikumiem Nr. 685)
45.
(Svītrots ar MK 13.11.2018. noteikumiem Nr. 685)
46.
(Svītrots ar MK 13.11.2018. noteikumiem Nr. 685)
47.
(Svītrots ar MK 13.11.2018. noteikumiem Nr. 685)
48.
(Svītrots ar MK 13.11.2018. noteikumiem Nr. 685)
49.
(Svītrots ar MK 13.11.2018. noteikumiem Nr. 685)
50.
(Svītrots ar MK 13.11.2018. noteikumiem Nr. 685)
51.
(Svītrots ar MK 13.11.2018. noteikumiem Nr. 685)
3.4.Veidlapas Nr. 2-SPSIL 2. sadaļa "Sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iepirkumu likuma piemērošanas izņēmumi"
(Apakšnodaļas nosaukums grozīts ar MK 13.11.2018. noteikumiem Nr. 685)
52.
Veidlapas Nr. 2-SPSIL 2. sadaļā norāda iepirkuma līgumus, kas iepriekšējā kalendāra gadā noslēgti, pamatojoties uz Sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iepirkumu likuma III nodaļā noteiktajiem likuma piemērošanas izņēmumiem. Par katru noslēgto iepirkuma līgumu aizpilda atsevišķu rindu.
(Grozīts ar MK 13.11.2018. noteikumiem Nr. 685)
53.
Veidlapas Nr. 2-SPSIL 2. sadaļā neiekļauj informāciju par iepirkuma līgumiem, kas noslēgti saskaņā ar Sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iepirkumu likuma 10. panta pirmās daļas 9. vai 11. punktu vai minētā panta ceturto vai piekto daļu.
(Grozīts ar MK 13.11.2018. noteikumiem Nr. 685)
54.
Ailē "Iepirkuma līguma nosaukums" norāda katra noslēgtā iepirkuma līguma nosaukumu.
55.
Ailē "Sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iepirkumu likuma III nodaļā noteiktais pamatojums" norāda Sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iepirkumu likuma III nodaļas attiecīgo normu, uz kuru pamatojoties ir noslēgts iepirkuma līgums.
56.
Ailē "Noslēgtā iepirkuma līguma līgumcena (euro) bez PVN" norāda noslēgtā iepirkuma līguma līgumcenu, sākot no viena euro, bez PVN.
4.Veidlapas Nr. 3-ADJIL aizpildīšanas kārtība
4.1.Veidlapas Nr. 3-ADJIL aizpildīšanas vispārīgie nosacījumi
57.
Veidlapā Nr. 3-ADJIL iekļauj informāciju par decentralizēti un centralizēti veiktajiem iepirkumiem, kas atbilst Aizsardzības un drošības jomas iepirkumu likuma 6. panta devītajā daļā minētajam gadījumam.
58.
(Svītrots)
59.
Ja iepirkumi veikti decentralizēti, veidlapā Nr. 3-ADJIL iekļaujamās līgumcenas un summas norāda kā kopējo samaksu par iepirkuma līgumu izpildi, norādot tās atbilstoši faktiski noslēgto iepirkuma līgumu līgumcenām veselos euro, neņemot vērā centus un PVN.
60.
Ja iepirkumi veikti centralizēti, veidlapā Nr. 3-ADJIL iekļaujamās līgumcenas un summas norāda kā kopējo piedāvājumā norādīto cenu veselos euro, neņemot vērā centus un PVN.
61.
Informāciju par tādu pasūtītāja noslēgto būvdarbu, piegādes un pakalpojumu līgumu kopējo summu, kuru kopējā līgumcena ir mazāka par Aizsardzības un drošības jomas iepirkumu likuma 6. panta pirmajā daļā noteiktajām robežām, kā arī informāciju par pārskata periodā veiktajiem maksājumiem aizsardzības un drošības iepirkumu jomā norāda veidlapas Nr. 1-PIL 2. sadaļā "Faktiski izlietotie naudas līdzekļi", ievērojot šo noteikumu 2.3. apakšnodaļā minēto aizpildīšanas kārtību.
(Grozīts ar MK 03.05.2017. noteikumiem Nr. 245; MK 13.11.2018. noteikumiem Nr. 685)
62.
(Svītrots)
4.2.Veidlapas Nr. 3-ADJIL sadaļa "Iepirkumi, kuri veikti Aizsardzības un drošības jomas iepirkumu likuma 6. panta devītajā daļā noteiktajā kārtībā"
63.
010. rindā norāda decentralizēti un centralizēti veikto būvdarbu iepirkumu skaitu un kopējo summu euro, neņemot vērā PVN.
64.
020. rindā norāda decentralizēti un centralizēti veikto piegāžu iepirkumu skaitu un kopējo summu euro, neņemot vērā PVN.
65.
030. rindā norāda decentralizēti un centralizēti veikto pakalpojumu iepirkumu skaitu un kopējo summu euro, neņemot vērā PVN.
66.
040. rindā norāda decentralizēti un centralizēti veikto būvdarbu, piegāžu un pakalpojumu iepirkumu skaitu un kopējo summu euro, neņemot vērā PVN. Minētā rinda tiek aprēķināta automātiski.
67.
(Svītrots)
68.
(Svītrots)
69.
(Svītrots)
4.3.Veidlapas Nr. 3-ADJIL 2. sadaļa "Piegādes iepirkumi"
70.
(Svītrots)
71.
(Svītrots)
72.
(Svītrots)
73.
(Svītrots)
74.
(Svītrots)
75.
(Svītrots)
76.
(Svītrots)
4.4.Veidlapas Nr. 3-ADJIL 3. sadaļa "Pakalpojumu iepirkumi"
77.
(Svītrots)
78.
(Svītrots)
79.
(Svītrots)
80.
(Svītrots)
81.
(Svītrots)
82.
(Svītrots)
83.
(Svītrots)
4.5.Veidlapas Nr. 3-ADJIL 4. sadaļa "Iepirkumi, piemērojot sarunu procedūru, nepublicējot paziņojumu par līgumu, kuru līgumcena ir mazāka par Eiropas Savienības līgumcenu robežu, bet vienāda ar
Aizsardzības un drošības jomas iepirkumu likuma 6. panta pirmajā daļā minēto līgumcenu robežu, no kuras piemēro iepirkuma procedūras, vai lielāka par to"
84.
(Svītrots)
85.
(Svītrots)
86.
(Svītrots)
87.
(Svītrots)
4.6.Veidlapas Nr. 3-ADJIL 5. sadaļa "Decentralizēti veikti iepirkumi, kuru līgumcena ir vienāda ar Eiropas Savienības līgumcenu robežu vai lielāka par to"
88.
(Svītrots)
89.
(Svītrots)
90.
(Svītrots)
91.
(Svītrots)
92.
(Svītrots)
93.
(Svītrots)
94.
(Svītrots)
95.
(Svītrots)
96.
(Svītrots)
4.7.Veidlapas Nr. 3-ADJIL 6. sadaļa "Centralizēti veikti iepirkumi, kuru līgumcena ir vienāda ar Eiropas Savienības līgumcenu robežu vai lielāka par to"
97.
(Svītrots)
98.
(Svītrots)
99.
(Svītrots)
100.
(Svītrots)
101.
(Svītrots)
102.
(Svītrots)
103.
(Svītrots)
104.
(Svītrots)
105.
(Svītrots)
106.
(Svītrots)
107.
(Svītrots)
108.
(Svītrots)
5.Veidlapas Nr. 4-ADJIL/SPSIL aizpildīšanas kārtība
5.1.Veidlapas Nr. 4-ADJIL/SPSIL aizpildīšanas vispārīgie nosacījumi
109.
(Svītrots ar MK 13.11.2018. noteikumiem Nr. 685)
110.
Veidlapā Nr. 4-ADJIL/SPSIL iekļauj informāciju par decentralizēti un centralizēti veiktajiem iepirkumiem, kas atbilst Aizsardzības un drošības jomas iepirkumu likuma 6. panta devītajā daļā minētajam gadījumam.
111.
(Svītrots)
112.
Ja iepirkumi veikti decentralizēti, veidlapā Nr. 4-ADJIL/SPSIL iekļaujamās līgumcenas un iepirkuma līguma kopējās summas norāda kā kopējo samaksu par iepirkuma līgumu izpildi, norādot tās atbilstoši faktiski noslēgto iepirkuma līgumu līgumcenām veselos euro, neņemot vērā centus un PVN.
113.
Ja iepirkumi veikti centralizēti, veidlapā Nr. 4-ADJIL/SPSIL iekļaujamās līgumcenas un iepirkuma līguma kopējās summas norāda kā piedāvājumā norādīto cenu kopējo summu veselos euro, neņemot vērā centus un PVN.
114.
(Svītrots)
115.
(Svītrots)
5.2.Veidlapas Nr. 4-ADJIL/SPSIL sadaļa "Iepirkumi, kuri veikti Aizsardzības un drošības jomas iepirkumu likuma 6. panta devītajā daļā noteiktajā kārtībā"
116.
010. rindā norāda decentralizēti un centralizēti veikto būvdarbu iepirkumu skaitu un kopējo summu euro, neņemot vērā PVN.
117.
020. rindā norāda decentralizēti un centralizēti veikto piegāžu iepirkumu skaitu un kopējo summu euro, neņemot vērā PVN.
118.
030. rindā norāda decentralizēti un centralizēti veikto pakalpojumu iepirkumu skaitu un kopējo summu euro, neņemot vērā PVN.
119.
040. rindā norāda decentralizēti un centralizēti veikto būvdarbu, piegāžu un pakalpojumu iepirkumu skaitu un kopējo summu euro, neņemot vērā PVN. Minētā rinda tiek aprēķināta automātiski.
5.3.Veidlapas Nr. 4-ADJIL/SPSIL 2. sadaļa "Piegādes iepirkumi"
120.
(Svītrots)
121.
(Svītrots)
122.
(Svītrots)
123.
(Svītrots)
5.4.Veidlapas Nr. 4-ADJIL/SPSIL 3. sadaļa "Pakalpojumu iepirkumi"
124.
(Svītrots)
125.
(Svītrots)
126.
(Svītrots)
127.
(Svītrots)
5.5.Veidlapas Nr. 4-ADJIL/SPSIL 4. sadaļa "Decentralizēti veikti iepirkumi, kuru līgumcena ir vienāda ar Eiropas Savienības līgumcenu robežu vai lielāka par to"
128.
(Svītrots)
129.
(Svītrots)
130.
(Svītrots)
131.
(Svītrots)
132.
(Svītrots)
133.
(Svītrots)
134.
(Svītrots)
135.
(Svītrots)
136.
(Svītrots)
5.6.Veidlapas Nr. 4-ADJIL/SPSIL 5. sadaļa "Centralizēti veikti iepirkumi, kuru līgumcena ir vienāda ar Eiropas Savienības līgumcenu robežu vai lielāka par to"
137.
(Svītrots)
138.
(Svītrots)
139.
(Svītrots)
140.
(Svītrots)
141.
(Svītrots)
142.
(Svītrots)
143.
(Svītrots)
144.
(Svītrots)
145.
(Svītrots)
146.
(Svītrots)
147.
(Svītrots)
148.
(Svītrots)
6.Veidlapas Nr. 5-PPPL aizpildīšanas kārtība
(Nodaļa MK 03.05.2017. noteikumu Nr. 245 redakcijā)
6.1.Veidlapas Nr. 5-PPPL aizpildīšanas vispārīgie nosacījumi
(Apakšnodaļa MK 03.05.2017. noteikumu Nr. 245 redakcijā)
149.
Publiskais partneris vai tā pārstāvis veidlapā Nr. 5-PPPL iekļauj informāciju par pārskata periodā noslēgtiem koncesijas līgumiem.
(MK 03.05.2017. noteikumu Nr. 245 redakcijā)
150.
Veidlapā Nr. 5-PPPL iekļaujamo informāciju iegūst no pārskata periodā noslēgto koncesijas līgumu nosacījumiem.
(MK 03.05.2017. noteikumu Nr. 245 redakcijā)
151.
Veidlapā Nr. 5-PPPL iekļaujamās summas norāda kā kopējo koncesijas līgumu vērtību veselos euro, neņemot vērā centus un PVN.
(MK 03.05.2017. noteikumu Nr. 245 redakcijā)
152.
(Svītrots)
6.2.Veidlapas Nr. 5-PPPL 1. sadaļa "Koncesijas līgumi, kuru līgumcena ir mazāka par Eiropas Savienības līgumcenu robežu"
153.
(Svītrots)
154.
(Svītrots)
155.
(Svītrots)
156.
(Svītrots)
157.
(Svītrots)
158.
(Svītrots)
159.
(Svītrots)
160.
(Svītrots)
161.
(Svītrots)
6.3.Veidlapas Nr. 5-PPPL 2. sadaļa "Koncesiju līgumi, kuru līgumcena ir vienāda ar Eiropas Savienības līgumcenu robežu vai lielāka par to"
162.
(Svītrots)
163.
(Svītrots)
164.
(Svītrots)
165.
(Svītrots)
166.
(Svītrots)
167.
(Svītrots)
168.
(Svītrots)
6.4.Veidlapas Nr. 5-PPPL sadaļa "Publiskās un privātās partnerības likuma piemērošanas izņēmumi"
169.
Veidlapas Nr. 5-PPPL sadaļā norāda koncesijas līgumus, kas iepriekšējā kalendāra gadā noslēgti, pamatojoties uz Publiskās un privātās partnerības likuma 3., 3.1 un 3.2 pantā noteiktajiem likuma piemērošanas izņēmumiem. Par katru noslēgto koncesijas līgumu aizpilda atsevišķu rindu.
170.
Katru pakalpojumu koncesijas līgumu norāda atsevišķā rindā, ailē "Nr. p. k." norādot kārtas numuru.
(MK 03.05.2017. noteikumu Nr. 245 redakcijā)
171.
Veidlapas Nr. 5-PPPL sadaļā neiekļauj informāciju par iepirkuma līgumiem, kas noslēgti saskaņā ar Publiskās un privātās partnerības likuma 3., 3.1 un 3.2 pantu.
172.
Ailē "Līguma nosaukums" norāda katra noslēgtā koncesijas līguma nosaukumu.
(MK 03.05.2017. noteikumu Nr. 245 redakcijā)
173.
Ailē "Publiskās un privātās partnerības likuma 3., 3.1 un 3.2 pantā noteiktais pamatojums" norāda Publiskās un privātās partnerības likuma attiecīgo normu, uz kuru pamatojoties ir noslēgts koncesijas līgums.
(MK 03.05.2017. noteikumu Nr. 245 redakcijā)
174.
Ailē "Noslēgtā līguma līgumcena (euro) bez PVN" norāda noslēgtā koncesijas līguma līgumcenu, sākot no viena euro, bez PVN.
(MK 03.05.2017. noteikumu Nr. 245 redakcijā)
7.Noslēguma jautājums
(Nodaļas numerācija grozīta ar MK 03.05.2017. noteikumiem Nr. 245)
175.
Atzīt par spēku zaudējušiem Ministru kabineta 2016. gada 1. marta noteikumus Nr. 121 "Noteikumi par oficiālās statistikas veidlapu paraugiem iepirkumu jomā un veidlapu iesniegšanas un aizpildīšanas kārtību" (Latvijas Vēstnesis, 2016, 45. nr.).
(Panta numerācija grozīta ar MK 03.05.2017. noteikumiem Nr. 245)
1.
pielikums
Ministru kabineta
2017. gada 28. februāra
noteikumiem Nr.
102
Publisko iepirkumu gada pārskats par 20___. gadu
2.
pielikums
Ministru kabineta
2017. gada 28. februāra
noteikumiem Nr.
102
Pārskats par pasūtītāju veiktajiem iepirkumiem aizsardzības un drošības jomā par 20___. gadu
3.
pielikums
Ministru kabineta
2017. gada 28. februāra
noteikumiem Nr.
102
(Pielikums MK 13.11.2018. noteikumu Nr. 685 redakcijā)
4.
pielikums
Ministru kabineta
2017. gada 28. februāra
noteikumiem Nr.
102
Pārskats par sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju veiktajiem iepirkumiem aizsardzības un drošības jomā par 20___. gadu
5.
pielikums
Ministru kabineta
2017. gada 28. februāra
noteikumiem Nr.
102
Pārskats par koncesijas līgumiem par 20___. gadu