Rīkojuma konsolidētā versija

PAZIŅOJUMS:
Iekšlietu ministrijas informācijas centrs informē, ka 19.05.2024 19:00-21:00 tiks veikti FPRIS (Fizisku personu reģistrācijas IS) tehniskie darbi, šajā laika posmā iespējami autentifikācijas traucējumi izmantojot vienotās pieteikšanās moduli.
23-TA-3103
Par informācijas sistēmas darbības koncepcijas aprakstu "Pasu sistēmas un Vienotās migrācijas informācijas sistēmas attīstība elektronisko identifikācijas karšu un elektronisko uzturēšanās atļauju (karšu) izsniegšanai"
1.
Apstiprināt informācijas sistēmas darbības koncepcijas aprakstu "Pasu sistēmas un Vienotās migrācijas informācijas sistēmas attīstība elektronisko identifikācijas karšu un elektronisko uzturēšanās atļauju (karšu) izsniegšanai" (turpmāk – koncepcijas apraksts).
2.
Iekšlietu ministrijai, izstrādājot tiesību akta projektu par valsts nodevu par pasu un personas apliecību izsniegšanu, valsts nodevas aprēķinā neiekļaut koncepcijas aprakstā minēto informācijas sistēmu attīstībā veikto investīciju amortizācijas izmaksas un peļņas daļu.
3.
Ņemot vērā to, ka koncepcijas apraksta informatīvajai daļai ir noteikts ierobežotas pieejamības statuss, nepublicēt apstiprinātā koncepcijas apraksta informatīvo daļu Iekšlietu ministrijas tīmekļa vietnē.
4.
(Svītrots ar MK 27.03.2013. rīkojumu Nr.117)
5.
(Svītrots ar MK 27.03.2013. rīkojumu Nr.117)
6.
(Svītrots ar MK 09.05.2018. rīkojumu Nr. 206)
7.
Noteikt Iekšlietu ministrijai ilgtermiņa saistības pasākumam "Eiropas Savienības prasībām atbilstošu pasu, elektronisko identifikācijas karšu un uzturēšanās atļauju izsniegšana":
7.1.
budžeta apakšprogrammā 11.01.00 "Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde" 2014. gadā 7 633 156 euro (kārtējiem izdevumiem 6 390 055 euro (precēm un pakalpojumiem 5 589 512 euro, atlīdzībai 800 543 euro, tai skaitā atalgojumam 619 080 euro), no tiem pasu sagatavju iegādei 1 934 212 euro, personas apliecību sagatavju iegādei 1 993 330 euro, klientu apkalpošanas kapacitātes paaugstināšanai 820 549 euro, kā arī pamatkapitāla veidošanai 1 243 101 euro);
7.2.
budžeta apakšprogrammā 02.03.00 "Vienotās sakaru un informācijas sistēmas uzturēšana un vadība" 2014. gadā 103 303 euro (kārtējiem izdevumiem, precēm un pakalpojumiem) personu apliecinošu dokumentu izsniegšanas procesa nodrošināšanai nepieciešamo lāzerprintera toneru un gala iekārtu rezerves daļu iegādei, kā arī Oracle datubāzu vadības sistēmas licenču uzturēšanai;
7.3.
2015. gadā:
7.3.1.
budžeta apakšprogrammā 11.01.00 "Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde" 5 786 106 euro (kārtējiem izdevumiem 5 604 606 euro (precēm un pakalpojumiem 4 804 063 euro, atlīdzībai 800 543 euro, tai skaitā atalgojumam 644 553 euro), no tiem pasu sagatavju iegādei 2 354 781 euro, personas apliecību sagatavju iegādei 930 337 euro, klientu apkalpošanas kapacitātes paaugstināšanai 820 549 euro, kā arī pamatkapitāla veidošanai 181 500 euro);
7.3.2.
budžeta apakšprogrammā 02.03.00 "Vienotās sakaru un informācijas sistēmas uzturēšana un vadība" 158 963 euro (kārtējiem izdevumiem, precēm un pakalpojumiem) Personu apliecinošu dokumentu informācijas sistēmas (PADIS) integrēto biometrijas datu iegūšanai nepieciešamo iekārtu garantijas termiņa pagarināšanai, Oracle datubāzu vadības sistēmas licenču uzturēšanai, kā arī personu apliecinošu dokumentu izsniegšanas procesa nodrošināšanai nepieciešamo lāzerprintera toneru un gala iekārtu rezerves daļu iegādei;
7.4.
2016. gadā:
7.4.1.
budžeta apakšprogrammā 11.01.00 "Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde" 4 716 888 euro (kārtējiem izdevumiem 4 039 288 euro (precēm un pakalpojumiem), no tiem pasu sagatavju iegādei 1 811 370 euro, personas apliecību sagatavju iegādei 694 540 euro, kā arī pamatkapitāla veidošanai 677 600 euro);
7.4.2.
budžeta apakšprogrammā 02.03.00 "Vienotās sakaru un informācijas sistēmas uzturēšana un vadība" 171 063 euro (kārtējiem izdevumiem 158 963 euro (precēm un pakalpojumiem) Personu apliecinošu dokumentu informācijas sistēmas (PADIS) integrēto biometrijas datu iegūšanai nepieciešamo iekārtu garantijas termiņa pagarināšanai, Oracle datubāzu vadības sistēmas licenču uzturēšanai un personu apliecinošu dokumentu izsniegšanas procesa nodrošināšanai nepieciešamo lāzerprintera toneru un gala iekārtu rezerves daļu iegādei, kā arī pamatkapitāla veidošanai 12 100 euro);
7.5.
2017. gadā:
7.5.1.
budžeta apakšprogrammā 11.01.00 "Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde" 4 716 888 euro (kārtējiem izdevumiem 4 547 488 euro (precēm un pakalpojumiem), no tiem pasu sagatavju iegādei 1 811 370 euro, personas apliecību sagatavju iegādei 2 083 620 euro, kā arī pamatkapitāla veidošanai 169 400 euro);
7.5.2.
budžeta apakšprogrammā 02.03.00 "Vienotās sakaru un informācijas sistēmas uzturēšana un vadība" 171 063 euro (kārtējiem izdevumiem 158 963 euro (precēm un pakalpojumiem) Personu apliecinošu dokumentu informācijas sistēmas (PADIS) izmitināšanas infrastruktūras un personu apliecinošu dokumentu izsniegšanas darba vietas aprīkojuma remontam un apkopei, integrēto biometrijas datu iegūšanai nepieciešamo iekārtu garantijas termiņa pagarināšanai, Oracle datubāzu vadības sistēmas licenču uzturēšanai un personu apliecinošu dokumentu izsniegšanas procesa nodrošināšanai nepieciešamo lāzerprintera toneru un gala iekārtu rezerves daļu iegādei, kā arī pamatkapitāla veidošanai 12 100 euro);
7.6.
2018. gadā:
7.6.1.
budžeta apakšprogrammā 11.01.00 "Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde" 5 748 250 euro (kārtējiem izdevumiem 5 578 850 euro (precēm un pakalpojumiem), no tiem pasu sagatavju iegādei 1 732 877 euro, personas apliecību sagatavju iegādei 3 195 068 euro, kā arī pamatkapitāla veidošanai 169 400 euro);
7.6.2.
budžeta apakšprogrammā 02.03.00 "Vienotās sakaru un informācijas sistēmas uzturēšana un vadība" 171 063 euro (kārtējiem izdevumiem 158 963 euro (precēm un pakalpojumiem) Personu apliecinošu dokumentu informācijas sistēmas (PADIS) izmitināšanas infrastruktūras un personu apliecinošu dokumentu izsniegšanas darba vietas aprīkojuma remontam un apkopei, integrēto biometrijas datu iegūšanai nepieciešamo iekārtu garantijas termiņa pagarināšanai, Oracle datubāzu vadības sistēmas licenču uzturēšanai un personu apliecinošu dokumentu izsniegšanas procesa nodrošināšanai nepieciešamo lāzerprintera toneru un gala iekārtu rezerves daļu iegādei, kā arī pamatkapitāla veidošanai 12 100 euro);
7.7.
2019. gadā:
7.7.1.
budžeta apakšprogrammā 11.01.00 "Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde 6 401 857 euro (kārtējiem izdevumiem 4 010 854 euro (precēm un pakalpojumiem), no tiem pasu sagatavju iegādei 603 790 euro, personas apliecību sagatavju iegādei 2 853 180 euro, subsīdijām un dotācijām 2 248 653 euro, kā arī pamatkapitāla veidošanai 142 350 euro);
7.7.2.
budžeta apakšprogrammā 02.03.00 "Vienotās sakaru un informācijas sistēmas uzturēšana un vadība" 171 063 euro (kārtējiem izdevumiem 158 963 euro (precēm un pakalpojumiem) Personu apliecinošu dokumentu informācijas sistēmas (PADIS) izmitināšanas infrastruktūras un personu apliecinošu dokumentu izsniegšanas darba vietas aprīkojuma remontam un apkopei, integrēto biometrijas datu iegūšanai nepieciešamo iekārtu garantijas termiņa pagarināšanai, Oracle datubāzu vadības sistēmas licenču uzturēšanai un personu apliecinošu dokumentu izsniegšanas procesa nodrošināšanai nepieciešamo lāzerprintera toneru un gala iekārtu rezerves daļu iegādei, kā arī pamatkapitāla veidošanai 12 100 euro);
7.8.
2020. gadā:
7.8.1.
budžeta apakšprogrammā 11.01.00 "Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde" 5 144 573 euro (kārtējiem izdevumiem 2 601 739 euro (precēm un pakalpojumiem), no tiem pasu sagatavju iegādei 649 074 euro, personas apliecību sagatavju iegādei 1 532 768 euro, subsīdijām un dotācijām 2 400 484 euro, kā arī pamatkapitāla veidošanai 142 350 euro);
7.8.2.
budžeta apakšprogrammā 02.03.00 "Vienotās sakaru un informācijas sistēmas uzturēšana un vadība" 180 280 euro (kārtējiem izdevumiem 161 397 euro (precēm un pakalpojumiem) Personu apliecinošu dokumentu informācijas sistēmas (PADIS) izmitināšanas infrastruktūras un personu apliecinošu dokumentu izsniegšanas darba vietas aprīkojuma remontam un apkopei, integrēto biometrijas datu iegūšanai nepieciešamo iekārtu garantijas termiņa pagarināšanai, Oracle datubāzu vadības sistēmas licenču uzturēšanai un personu apliecinošu dokumentu izsniegšanas procesa nodrošināšanai nepieciešamo lāzerprintera toneru un gala iekārtu rezerves daļu iegādei, kā arī pamatkapitāla veidošanai 18 883 euro);
7.9.
2021. gadā:
7.9.1.
budžeta apakšprogrammā 11.01.00 "Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde" 9 596 410 euro (kārtējiem izdevumiem 5 526 532 euro (precēm un pakalpojumiem), no tiem pasu sagatavju iegādei 1 766 086 euro, personas apliecību sagatavju iegādei 3 207 105 euro, subsīdijām un dotācijām 3 927 528 euro, kā arī pamatkapitāla veidošanai 142 350 euro);
7.9.2.
budžeta apakšprogrammā 02.03.00 "Vienotās sakaru un informācijas sistēmas uzturēšana un vadība" 180 143 euro (kārtējiem izdevumiem 163 929 euro (precēm un pakalpojumiem) Personu apliecinošu dokumentu informācijas sistēmas (PADIS) izmitināšanas infrastruktūras un personu apliecinošu dokumentu izsniegšanas darba vietas aprīkojuma remontam un apkopei, integrēto biometrijas datu iegūšanai nepieciešamo iekārtu garantijas termiņa pagarināšanai, Oracle datubāzu vadības sistēmas licenču uzturēšanai un personu apliecinošu dokumentu izsniegšanas procesa nodrošināšanai nepieciešamo lāzerprintera toneru un gala iekārtu rezerves daļu iegādei, kā arī pamatkapitāla veidošanai 16 214 euro);
7.10.
2022. gadā:
7.10.1.
budžeta apakšprogrammā 11.01.00 "Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde" 6 931 044 euro (kārtējiem izdevumiem 2 794 150 euro (precēm un pakalpojumiem), no tiem personas apliecību sagatavju iegādei 2 240 618 euro, subsīdijām un dotācijām 3 994 544 euro, kā arī pamatkapitāla veidošanai 142 350 euro);
7.10.2.
budžeta apakšprogrammā 02.03.00 "Vienotās sakaru un informācijas sistēmas uzturēšana un vadība" 182 776 euro (kārtējiem izdevumiem 166 562 euro (precēm un pakalpojumiem) Personu apliecinošu dokumentu informācijas sistēmas (PADIS) izmitināšanas infrastruktūras un personu apliecinošu dokumentu izsniegšanas darba vietas aprīkojuma remontam un apkopei, integrēto biometrijas datu iegūšanai nepieciešamo iekārtu garantijas termiņa pagarināšanai, Oracle datubāzu vadības sistēmas licenču uzturēšanai un personu apliecinošu dokumentu izsniegšanas procesa nodrošināšanai nepieciešamo lāzerprintera toneru un gala iekārtu rezerves daļu iegādei, kā arī pamatkapitāla veidošanai 16 214 euro);
7.11.
2023. gadā:
7.11.1.
budžeta apakšprogrammā 11.01.00 "Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde" 11 767 700 euro (kārtējiem izdevumiem 7 279 956 euro (precēm un pakalpojumiem), no tiem personu apliecinošu dokumentu sagatavju iegādei 6 531 911 euro, subsīdijām un dotācijām 3 720 366 euro, kā arī pamatkapitāla veidošanai 767 378 euro);
7.11.2.
budžeta apakšprogrammā 02.03.00 "Vienotās sakaru un informācijas sistēmas uzturēšana un vadība" 291 086 euro (kārtējiem izdevumiem 208 927 euro (precēm un pakalpojumiem) un pamatkapitāla veidošanai 82 159 euro);
7.12.
2024. gadā:
7.12.1.
budžeta apakšprogrammā 11.01.00 "Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde" 10 999 284 euro (kārtējiem izdevumiem 6 006 912 euro (precēm un pakalpojumiem), no tiem personu apliecinošu dokumentu sagatavju iegādei 5 323 695 euro, subsīdijām un dotācijām 4 835 786 euro, kā arī pamatkapitāla veidošanai 156 586 euro);
7.12.2.
budžeta apakšprogrammā 02.03.00 "Vienotās sakaru un informācijas sistēmas uzturēšana un vadība" 236 548 euro (kārtējiem izdevumiem 224 448  euro (precēm un pakalpojumiem) un pamatkapitāla veidošanai 12 100 euro);
7.13.
2025. gadā:
7.13.1.
apakšprogrammā 11.01.00 "Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde" 7 352 310 euro (kārtējiem izdevumiem 3 475 358 euro (precēm un pakalpojumiem), no tiem personu apliecinošu dokumentu sagatavju iegādei 2 618 721 euro, subsīdijām un dotācijām 3 720 366 euro, kā arī pamatkapitāla veidošanai 156 586 euro);
7.13.2.
budžeta apakšprogrammā 02.03.00 "Vienotās sakaru un informācijas sistēmas uzturēšana un vadība" 236 548 euro (kārtējiem izdevumiem 224 448  euro (precēm un pakalpojumiem) un pamatkapitāla veidošanai 12 100 euro);
7.14.
2026. gadā:
7.14.1.
budžeta  apakšprogrammā 11.01.00 "Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde" 6 558 175 euro (kārtējiem izdevumiem 2 681 223 euro (precēm un pakalpojumiem), no tiem personu apliecinošu dokumentu sagatavju iegādei 1 858 386 euro, subsīdijām un dotācijām 3 720 366 euro, kā arī pamatkapitāla veidošanai 156 586 euro);
7.14.2.
budžeta apakšprogrammā 02.03.00 "Vienotās sakaru un informācijas sistēmas uzturēšana un vadība" 151 848 euro (kārtējiem izdevumiem 139 748 euro (precēm un pakalpojumiem) un pamatkapitāla veidošanai 12 100 euro);
7.15.
2027. gadā:
7.15.1.
apakšprogrammā 11.01.00 "Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde" 2 109 867 euro (kārtējiem izdevumiem 1 953 281 euro (precēm un pakalpojumiem), no tiem personu apliecinošu dokumentu sagatavju iegādei 1 197 184 euro, kā arī pamatkapitāla veidošanai 156 586 euro);
7.15.2.
budžeta apakšprogrammā 02.03.00 "Vienotās sakaru un informācijas sistēmas uzturēšana un vadība" 151 848  euro (kārtējiem izdevumiem 139 748  euro (precēm un pakalpojumiem) un pamatkapitāla veidošanai 12 100 euro).
(MK 14.10.2014. rīkojuma Nr. 580 redakcijā, kas grozīta ar MK 19.11.2015. rīkojumu Nr. 722; MK 22.08.2016. rīkojumu Nr. 464; MK 21.02.2017. rīkojumu Nr. 86; MK 09.05.2018. rīkojumu Nr. 206; MK 07.09.2018. rīkojumu Nr. 420; MK 05.02.2021. rīkojumu Nr. 71; MK 20.09.2022. rīkojumu Nr. 644)
8.
(Svītrots ar MK 19.11.2015. rīkojumu Nr. 722)
9.
Noteikt valsts pamatbudžeta nenodokļu prognozi un valsts pamatbudžetā iemaksājamās valsts nodevas un citus maksājumus no valsts institūciju sniegtajiem pakalpojumiem, paredzot ieņēmumus no:
9.1.
valsts nodevas par pasu izsniegšanu 2022. gadā ne mazāk kā 3 025 301 euro, 2023. gadā ne mazāk kā 8 794 080 euro, 2024. gadā ne mazāk kā 6 088 527 euro, 2025. gadā ne mazāk kā 4 892 773 euro, 2026. gadā ne mazāk kā 4 328 397 euro  un 2027. gadā ne mazāk kā 2 409 394 euro;
9.2.
valsts nodevas par personas apliecības izsniegšanu 2022. gadā ne mazāk kā  5 995 910 euro, 2023. gadā ne mazāk kā 6 582 173 euro, 2024. gadā ne mazāk kā 5 025 817 euro, 2025. gadā ne mazāk kā 1 302 745 euro, 2026. gadā ne mazāk kā 1 049 521 euro, 2027. gadā ne mazāk kā 1 804 734 euro.
(MK 22.08.2016. rīkojuma Nr. 464 redakcijā, kas grozīta ar MK 09.05.2018. rīkojumu Nr. 206; MK 07.09.2018. rīkojumu Nr. 420; MK 20.09.2022. rīkojumu Nr. 644)