72.panta pirmās daļas 2.punktu
7.1. tehnisko noteikumu projektu;
7.2. paziņojumu par tehnisko noteikumu projektu;
7.3. saistītos tiesību aktus, ja tie nepieciešami tehnisko noteikumu projekta novērtēšanai."
11.1. par ķīmisko vielu, maisījumu vai izstrādājumu, kā arī par zināmiem un pieejamiem ķīmiskās vielas, maisījuma vai izstrādājuma aizvietotājiem vai minētās informācijas kopsavilkumu (ja šāda informācija valsts pārvaldes iestādei ir pieejama);
11.2. par tehnisko noteikumu projekta ietekmi uz sabiedrības veselību, patērētāju vai vidi, kā arī iespējamā kaitējuma analīzi, kas veikta saskaņā ar vispārējiem ķīmisko vielu kaitējuma novērtēšanas principiem, kuri noteikti jaunām vai lietošanā esošām vielām saskaņā ar Eiropas Savienības un Latvijas tiesību aktiem."
19.21. Eiropas Komisija informē, ka tā neplāno ierosināt vai pieņemt direktīvu, regulu vai lēmumu attiecīgajā jomā;
19.22. Eiropas Komisija informē par direktīvas, regulas vai lēmuma projekta vai priekšlikuma atsaukšanu;
19.23. Eiropas Savienības Parlaments, Eiropas Savienības Ministru Padome vai Eiropas Komisija pieņem direktīvu, regulu vai lēmumu attiecīgajā jomā."
"1. pielikums
Ministru kabineta
2010. gada 23. februāra
instrukcijai Nr. 1
Informācijas sabiedrības pakalpojumi, uz kuriem neattiecas informācijas sniegšanas prasība
Šī instrukcija neattiecas uz šādiem informācijas sabiedrības pakalpojumiem:
1. Pakalpojumi, ko nesniedz attālināti, – pakalpojumi, ko sniedz pakalpojuma sniedzēja un saņēmēja fiziskā klātbūtnē pat tad, ja tie saistīti ar elektronisku ierīču izmantošanu:
1.1. medicīnas apskates vai ārstēšana ārsta kabinetā, izmantojot elektronisku aparatūru, pacientam klātesot;
1.2. klienta konsultēšana veikalā, viņam klātesot, ar elektroniska kataloga palīdzību;
1.3. lidmašīnas biļešu rezervēšana ceļojumu birojā ar datoru tīkla palīdzību, klientam klātesot;
1.4. elektroniskās spēles, kas pieejamas videopasāžā, klientam klātesot.
2. Pakalpojumi, ko nesniedz elektroniski:
2.1. pakalpojumi, kam ir materiāls raksturs, pat tad, ja tie sniegti ar elektroniskām ierīcēm:
2.1.1. automātiski naudas vai biļešu izsniegšanas aparāti (banknotes, dzelzceļa biļetes);
2.1.2. pieeja ceļu tīkliem, autoparkiem, par kuru izmantošanu iekasē maksu pat tad, ja ir elektroniskās ierīces pie ieejas vai izejas, kas kontrolē pieeju un nodrošina maksājuma pareizību;
2.2. autonomie (ārlīnijas) pakalpojumi (kompaktdisks vai programmatūras izplatīšana ar disketēm);
2.3. pakalpojumi, ko nesniedz ar elektroniskās apstrādes vai inventarizācijas sistēmām:
2.3.1. balss telefona pakalpojumi;
2.3.2. telefaksa pakalpojumi;
2.3.3. pakalpojumi, ko sniedz, izmantojot balss telefonu vai faksu;
2.3.4. ārsta konsultācija pa telefonu vai telefaksu;
2.3.5. jurista konsultācija pa telefonu vai telefaksu;
2.3.6. tiešā tirdzniecība pa telefonu vai telefaksu.
3. Pakalpojumi, ko nesniedz pēc pakalpojumu saņēmēja individuāla pieprasījuma, – pakalpojumi, ko sniedz, izmantojot datu pārraidi, bez individuāla pieprasījuma un ko vienlaikus saņem neierobežots skaits individuālu saņēmēju (punkta – vairākpunktu pārraide):
3.1. televīzijas translāciju pakalpojumi (ieskaitot videopieprasījuma pakalpojumus);
3.2. radiotranslāciju pakalpojumi;
3.3. televīzijā pārraidīts teleteksts."
"2. pielikums
Ministru kabineta
2010.gada 23.februāra instrukcijai Nr.1
instrukcijai Nr. 1
Finanšu pakalpojumi, kurus regulē Eiropas Savienības tiesību akti
Šī instrukcija neattiecas uz finanšu pakalpojumiem, kurus regulē Eiropas Savienības tiesību akti, tai skaitā uz šādiem finanšu pakalpojumiem:
1) ieguldījumu pakalpojumi;
2) apdrošināšanas un pārapdrošināšanas operācijas;
3) banku pakalpojumi;
4) operācijas, kas saistītas ar pensiju fondiem;
5) pakalpojumi, kas saistīti ar cerības līgumu darījumiem."