Programmā, kuras mērķis ir digitālo prasmju apguve, sasniedzamos mācīšanās rezultātus strukturē atbilstoši digitālajai pratībai, kas definēta Eiropas iedzīvotāju digitālo kompetenču ietvarā astoņos līmeņos – katrai kompetencei ir divi apguves līmeņi: pamata (1. un 2. līmenis), vidējs (3. un 4. līmenis), augsts (5. un 6. līmenis) un augsti specializēts (7. un 8. līmenis).
Piecas digitālo kompetenču jomas ietver atbilstošas digitālās kompetences:
I. Informācijas un datu lietpratība:
a) informācijas un digitālā satura pārlūkošana, meklēšana un filtrēšana,
b) datu, informācijas un digitālā satura novērtēšana,
c) datu, informācijas un digitālā satura pārvaldīšana.
II. Komunikācija un sadarbība:
a) mijiedarbība, izmantojot digitālās tehnoloģijas,
b) dalīšanās ar informāciju, izmantojot digitālās tehnoloģijas,
c) sabiedrības iesaistīšana, izmantojot digitālās tehnoloģijas,
d) sadarbība, izmantojot digitālās tehnoloģijas,
e) tīkla etiķete,
f) digitālās identitātes saglabāšana.
III. Digitālā satura veidošana:
a) digitālā satura veidošana,
b) digitālā satura integrēšana un pārstrādāšana,
c) pavairošana un licences,
d) programmēšana.
IV. Drošība:
a) aizsardzības ierīces,
b) personas datu un privātuma aizsardzība,
c) veselības aizsardzība un labsajūtas aizsardzība,
d) dabas aizsardzība.
V. Problēmu risināšana:
a) tehnisko problēmu risināšana,
b) vajadzību identificēšana un tehnoloģiskie risinājumi,
c) radošums digitālo tehnoloģiju lietošanā,
d) trūkstošo kompetenču identificēšana.
Programmā sasniedzamo mācīšanās rezultātu aprakstā norāda veicamo uzdevumu sarežģītību un izpildes autonomiju:
1) pamata 1. līmenī veic vienkāršus uzdevumus cita vadībā;
2) pamata 2. līmenī veic vienkāršus uzdevumus autonomi vai ar atbalstu, kur tas nepieciešams;
3) vidējā 3. līmenī patstāvīgi veic labi definētus un rutīnas uzdevumus un risina skaidri saprotamas problēmas;
4) vidējā 4. līmenī neatkarīgi no citiem un atbilstoši savām vajadzībām veic uzdevumus un risina labi definētas problēmas ārpus rutīnas;
5) augstā 5. līmenī veic dažādus uzdevumus un risina problēmas, vadot citus;
6) augstā 6. līmenī atrod vispiemērotāko risinājumu, spējot pielāgoties citiem sarežģītās situācijās;
7) augstas specializācijas 7. līmenī spēj atrisināt sarežģītas problēmas ar ierobežotu mijiedarbības faktoru daudzumu, patstāvīgu profesionālo darbību integrējot ar darbu cita vadībā;
8) augstas specializācijas 8. līmenī spēj patstāvīgi atrisināt sarežģītas problēmas ar daudziem mijiedrabības faktoriem.