24-TA-2049: Rīkojuma projekts (Vispārīgais)
Anotācijas (ex-ante) nosaukums
Tiesību akta projekta "Par finanšu līdzekļu piešķiršanu no valsts budžeta programmas "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem"" sākotnējās ietekmes (ex-ante) novērtējuma ziņojums (anotācija)
1. Tiesību akta projekta izstrādes nepieciešamība
1.1. Pamatojums
Izstrādes pamatojums
Ministrijas / iestādes iniciatīva
Apraksts
Ministru kabineta rīkojuma projekts “Par finanšu līdzekļu piešķiršanu no valsts budžeta programmas 02.00.00 “Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem”" (turpmāk – rīkojuma projekts) sagatavots, pamatojoties uz Krīzes Vadības padomes 2024. gada 30. jūlija sēdes protokola Nr.2 2.§ 2.2.apakšpunktā doto uzdevumu ministrijām viena mēneša laikā (t.i. līdz 2024. gada 30. augustam) aprēķināt ar vētras, lietus un to saistītajiem plūdiem (arī vējuzplūdiem) nodarītos zaudējumus nozaru politikas jomās, ja tādi radušies, un nozaru ministriem iesniegt noteiktā kārtībā izskatīšanai Ministru kabinetā rīkojuma projektu “Par finanšu līdzekļu piešķiršanu no valsts budžeta programmas “Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem”".
1.2. Mērķis
Mērķa apraksts
Rīkojuma projekta mērķis ir piešķirt papildu finansējumu Satiksmes ministrijai, lai kompensētu sabiedriskā transporta pakalpojumu sniedzējiem vētras radītos zaudējumus.
Spēkā stāšanās termiņš
Vispārējā kārtība
1.3. Pašreizējā situācija, problēmas un risinājumi
Pašreizējā situācija
Latviju 2024. gada 28. un 29. jūlijā šķērsoja ciklons, atnesot līdz šim lielāko nokrišņu daudzumu, bet izraisītā vētra bija spēcīgākā Latvijā vasaras sezonā. Saskaņā ar VSIA "Latvijas Vides ģeoloģijas un meteoroloģijas centrs" datiem visintensīvākās lietusgāzes un maksimālās vēja brāzmas tika novērotas Latvijas centrālajos rajonos.
Laikapstākļu ietekmē applūda zemākās vietas, upēs strauji palielinājās ūdenslīmenis, stiprajā vējā daudzviet lūza koki, kas krītot aizšķērsoja brauktuves, sabojāja elektrolīnijas, radot papildu darbus un nobraukumu sabiedriskā transporta maršruta tīklā, lai nodrošinātu pasažieriem sabiedriskā transporta pakalpojumus.
Laikapstākļu ietekmē applūda zemākās vietas, upēs strauji palielinājās ūdenslīmenis, stiprajā vējā daudzviet lūza koki, kas krītot aizšķērsoja brauktuves, sabojāja elektrolīnijas, radot papildu darbus un nobraukumu sabiedriskā transporta maršruta tīklā, lai nodrošinātu pasažieriem sabiedriskā transporta pakalpojumus.
Problēmas un risinājumi
Problēmas apraksts
Piedzīvotā vētra un lietusgāzes nodarīja vēl nepieredzētus postījumus VAS “Latvijas dzelzceļš” infrastruktūrai un ievērojamus izaicinājumus VAS “Latvijas dzelzceļš” struktūrvienībām un to darbiniekiem, kas tika iesaistīti stihijas seku novēršanā.
Kopumā vētrā ir bojāts VAS “Latvijas dzelzceļš” kontakttīkls vairāku simtu metru garumā, divi luksofori, astoņi kontakttīklu balsti, 15 konsoles, liels skaits stīgu, fiksatoru, polimēra kronšteinu un citi elementi. Uz dzelzceļa infrastruktūras uzkrita vairāki simti koku, no kuriem praktiski visi bija trešo pušu zemes gabalos augoši.
Kopumā sliežu ceļi ir apdrošināti pret stihijas ietekmi, šobrīd norit komunikācija ar apdrošinātāju (Balta AAS) par potenciāli kompensējamo izmaksu apmēru, uz šo brīdi tikai notiek lietas izskatīšana. VAS “Latvijas dzelzceļš” ir pieteikuši pilnu zaudējumu summu apdrošinātājiem, tomēr cik lielā mērā tā tiks kompensēta būs zināms tikai pēc apdrošināšanas akciju sabiedrības gala lēmuma. Šobrīd nav iespējams aplēst cik lielu daļu no izmaksām kompensēs apdrošinātājs, tāpēc no rīkojuma projekta tiek svītrotas VAS "Latvijas dzelzceļš" nodarīto postījumu apmērs. Pēc galīgās informācijas no apdrošinātājiem saņemšanas par zaudējumu atlīdzību tiks pārskatīta vētras radīto zaudējumu finansiālā ietekme un nepieciešamības gadījumā tiks sagatavots un iesniegts jauns rīkojuma projekts un anotācija.
AS “Pasažieru vilciens” veic vilciena pasažieru pārvadājumus ar zīmolu “Vivi”. Kopumā vētras sagāzto koku un radīto bojājumu dzelzceļa infrastruktūrai dēļ pārvadātājam “Vivi” nācās atcelt vairāk nekā 200 vilcienu reisu visā maršrutā vai kādā no posmiem, bet vēl vairāki simti vilcienu galapunktā nonāca ar kavēšanos, būtiski ietekmējot pasažieru pārvadājumu precizitāti.
Lai nodrošinātu pasažieru pārvadājumu pa dzelzceļu pakalpojumu nepārtrauktību, AS “Pasažieru vilciens” darbinieki 24/7 režīmā, sadarbojoties ar kolēģiem no VAS “Latvijas dzelzceļš” un VSIA “Autotransporta direkcija”, spēja operatīvi apzināt un noorganizēt alternatīvo transportu – autobusus un iespēju robežās arī taksometrus – pasažieru pārvadāšanai posmos, kurus bija nobloķējuši vētras radīti šķēršļi vai kuros bija bojāta dzelzceļa infrastruktūra. Savukārt atsevišķos posmos, kuros bija bojāts kontakttīkls, pasažieru pārvadāšanai tika norīkoti dīzeļvilcieni, kas tika pārvirzīti no citām līnijām.
Ārkārtas situācijā viena vilciena darbinieku apkalpes komanda tiek novirzīta citur un strādā papildus, bet citiem veidojas dīkstāves reisu atcelšanas dēļ vai vilcienu kavēšanās dēļ, kad šādās situācijās ir nepieciešams nogaidīt pēc situācijas risinājuma un/vai doties izpildīt reisu vēlāk un nepārtraukti sekot līdz attiecīgajām izmaiņām ārkārtas situācijas laikā.
Turklāt pasažierim ir tiesības pieprasīt izdevumu kompensāciju gadījumos, kad vilciena kavēšanās vai atcelšanas gadījumā pasažieris nokļūšanai līdz galapunktam ir izmantojis taksometra pakalpojumus vai pārsēdies autobusā. Lai pieprasītu kompensāciju, pasažierim jāsaglabā vilciena biļete un zaudējumus pamatojošie dokumenti (taksometra čeks vai autobusa biļete), nosūtot tos kopā ar iesnieguma formu, kas parakstīta ar drošu elektronisko parakstu, uz e-pastu vilciens@info.vivi.lv vai iesniedzot klātienē “Vivi” Klientu apkalpošanas centrā Rīgas Centrālajā stacijā.
Pasažieru pārvadājumu nepārtrauktības nodrošināšanai pa dzelzceļu vētras postījumi AS “Pasažieru vilciens” radījuši papildu izmaksas 16 070,50 euro apmērā.
Satiksmes ministrija sadarbībā ar VSIA "Autotransporta direkcija" ir sagatavojusi informatīvo ziņojumu "Par nepieciešamo papildu finansējumu sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanai 2024. gadā" (24-TA-1697). Informatīvā ziņojuma 7.tabulā atspoguļots, ka par potenciāli saņemto finansējumu no līdzekļiem neparedzētiem gadījumiem tiek samazināts kopējais pieprasāmais finansējums 2024.gada zaudējumu kompensēšanai. Turklāt norēķinos par 2024. gadu, nosakot un kompensējot kopējos kompensējamos zaudējumus, tai skaitā vētras radīto postījumu likvidēšanas papildu izdevumus, tiks ņemts vērā no valsts budžeta saņemtais finansējums.
Kopumā vētrā ir bojāts VAS “Latvijas dzelzceļš” kontakttīkls vairāku simtu metru garumā, divi luksofori, astoņi kontakttīklu balsti, 15 konsoles, liels skaits stīgu, fiksatoru, polimēra kronšteinu un citi elementi. Uz dzelzceļa infrastruktūras uzkrita vairāki simti koku, no kuriem praktiski visi bija trešo pušu zemes gabalos augoši.
Kopumā sliežu ceļi ir apdrošināti pret stihijas ietekmi, šobrīd norit komunikācija ar apdrošinātāju (Balta AAS) par potenciāli kompensējamo izmaksu apmēru, uz šo brīdi tikai notiek lietas izskatīšana. VAS “Latvijas dzelzceļš” ir pieteikuši pilnu zaudējumu summu apdrošinātājiem, tomēr cik lielā mērā tā tiks kompensēta būs zināms tikai pēc apdrošināšanas akciju sabiedrības gala lēmuma. Šobrīd nav iespējams aplēst cik lielu daļu no izmaksām kompensēs apdrošinātājs, tāpēc no rīkojuma projekta tiek svītrotas VAS "Latvijas dzelzceļš" nodarīto postījumu apmērs. Pēc galīgās informācijas no apdrošinātājiem saņemšanas par zaudējumu atlīdzību tiks pārskatīta vētras radīto zaudējumu finansiālā ietekme un nepieciešamības gadījumā tiks sagatavots un iesniegts jauns rīkojuma projekts un anotācija.
AS “Pasažieru vilciens” veic vilciena pasažieru pārvadājumus ar zīmolu “Vivi”. Kopumā vētras sagāzto koku un radīto bojājumu dzelzceļa infrastruktūrai dēļ pārvadātājam “Vivi” nācās atcelt vairāk nekā 200 vilcienu reisu visā maršrutā vai kādā no posmiem, bet vēl vairāki simti vilcienu galapunktā nonāca ar kavēšanos, būtiski ietekmējot pasažieru pārvadājumu precizitāti.
Lai nodrošinātu pasažieru pārvadājumu pa dzelzceļu pakalpojumu nepārtrauktību, AS “Pasažieru vilciens” darbinieki 24/7 režīmā, sadarbojoties ar kolēģiem no VAS “Latvijas dzelzceļš” un VSIA “Autotransporta direkcija”, spēja operatīvi apzināt un noorganizēt alternatīvo transportu – autobusus un iespēju robežās arī taksometrus – pasažieru pārvadāšanai posmos, kurus bija nobloķējuši vētras radīti šķēršļi vai kuros bija bojāta dzelzceļa infrastruktūra. Savukārt atsevišķos posmos, kuros bija bojāts kontakttīkls, pasažieru pārvadāšanai tika norīkoti dīzeļvilcieni, kas tika pārvirzīti no citām līnijām.
Ārkārtas situācijā viena vilciena darbinieku apkalpes komanda tiek novirzīta citur un strādā papildus, bet citiem veidojas dīkstāves reisu atcelšanas dēļ vai vilcienu kavēšanās dēļ, kad šādās situācijās ir nepieciešams nogaidīt pēc situācijas risinājuma un/vai doties izpildīt reisu vēlāk un nepārtraukti sekot līdz attiecīgajām izmaiņām ārkārtas situācijas laikā.
Turklāt pasažierim ir tiesības pieprasīt izdevumu kompensāciju gadījumos, kad vilciena kavēšanās vai atcelšanas gadījumā pasažieris nokļūšanai līdz galapunktam ir izmantojis taksometra pakalpojumus vai pārsēdies autobusā. Lai pieprasītu kompensāciju, pasažierim jāsaglabā vilciena biļete un zaudējumus pamatojošie dokumenti (taksometra čeks vai autobusa biļete), nosūtot tos kopā ar iesnieguma formu, kas parakstīta ar drošu elektronisko parakstu, uz e-pastu vilciens@info.vivi.lv vai iesniedzot klātienē “Vivi” Klientu apkalpošanas centrā Rīgas Centrālajā stacijā.
Pasažieru pārvadājumu nepārtrauktības nodrošināšanai pa dzelzceļu vētras postījumi AS “Pasažieru vilciens” radījuši papildu izmaksas 16 070,50 euro apmērā.
Satiksmes ministrija sadarbībā ar VSIA "Autotransporta direkcija" ir sagatavojusi informatīvo ziņojumu "Par nepieciešamo papildu finansējumu sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanai 2024. gadā" (24-TA-1697). Informatīvā ziņojuma 7.tabulā atspoguļots, ka par potenciāli saņemto finansējumu no līdzekļiem neparedzētiem gadījumiem tiek samazināts kopējais pieprasāmais finansējums 2024.gada zaudējumu kompensēšanai. Turklāt norēķinos par 2024. gadu, nosakot un kompensējot kopējos kompensējamos zaudējumus, tai skaitā vētras radīto postījumu likvidēšanas papildu izdevumus, tiks ņemts vērā no valsts budžeta saņemtais finansējums.
Risinājuma apraksts
Rīkojuma projekts “Par finanšu līdzekļu piešķiršanu no valsts budžeta programmas 02.00.00 “Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem”", kura mērķis ir piešķirt papildu finansējumu Satiksmes ministrijai sabiedriskā transporta pakalpojumu sniedzējiem, lai kompensētu sabiedriskā transporta pakalpojuma nepārtrauktības nodrošināšanu pēc vētras radītajiem postījumiem pasažieru pārvadājumos ar vilcieniem 16 070,50 euro.
Vai ir izvērtēti alternatīvie risinājumi?
Nē
Vai ir izvērtēts prasību un izmaksu samērīgums pret ieguvumiem?
Nē
1.4. Izvērtējumi/pētījumi, kas pamato TA nepieciešamību
1.5. Pēcpārbaudes (ex-post) izvērtējums
Vai tiks veikts?
Nē
1.6. Cita informācija
-
2. Tiesību akta projekta ietekmējamās sabiedrības grupas, ietekme uz tautsaimniecības attīstību un administratīvo slogu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
3. Tiesību akta projekta ietekme uz valsts budžetu un pašvaldību budžetiem
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
Rādītājs
2024
saskaņā ar valsts budžetu kārtējam gadam
izmaiņas kārtējā gadā, salīdzinot ar valsts budžetu kārtējam gadam
Turpmākie trīs gadi (euro)
2025
2026
2027
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
saskaņā ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
izmaiņas, salīdzinot ar vidēja termiņa budžeta ietvaru
1
2
3
4
5
6
7
8
1. Budžeta ieņēmumi
0
0
0
0
0
0
0
1.1. valsts pamatbudžets, tai skaitā ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi
0
0
0
0
0
0
0
1.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
1.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
2. Budžeta izdevumi
0
16 071
0
0
0
0
0
2.1. valsts pamatbudžets
0
16 071
0
0
0
0
0
2.2. valsts speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
2.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
3. Finansiālā ietekme
0
-16 071
0
0
0
0
0
3.1. valsts pamatbudžets
0
-16 071
0
0
0
0
0
3.2. speciālais budžets
0
0
0
0
0
0
0
3.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
0
0
0
4. Finanšu līdzekļi papildu izdevumu finansēšanai (kompensējošu izdevumu palielinājumu norāda ar "-" zīmi)
0
16 071
0
0
0
0
0
5. Precizēta finansiālā ietekme
0
0
0
0
5.1. valsts pamatbudžets
0
0
0
0
5.2. speciālais budžets
0
0
0
0
5.3. pašvaldību budžets
0
0
0
0
6. Detalizēts ieņēmumu un izdevumu aprēķins (ja nepieciešams, detalizētu ieņēmumu un izdevumu aprēķinu var pievienot anotācijas (ex-ante) pielikumā)
-
6.1. detalizēts ieņēmumu aprēķins
-
6.2. detalizēts izdevumu aprēķins
Pasažieru pārvadājumu nepārtrauktības nodrošināšanai pa dzelzceļu vētras postījumi AS “Pasažieru vilciens” radījuši zaudējumus 16 070,50 euro apmērā, kas ietver:
Detalizēts izdevumu pozīciju aprēķins pievienots pielikumā (Nr.1).
(1) - divas lokomotīves TGM4 reisu norīkošanai, lai nodrošinātu apgrūtinātās vilcienu satiksmes atjaunošanu un nogādātu vilcienus uz depo, kas veido darba samaksu par 2,1 stundu;
(2) - Lokomotīves TGM4 remonta izdevumi, kas radās, pildot iepriekš minēto darba uzdevumu, kura laikā lokomotīvei uzkrita koks;
(3) - Izdevumus (bez PVN) par norīkotiem autobusiem (29.07.2024. - 03.08.2024.), kas veica pasažieru nogādāšanu galapunktos, gadījumos, kad ar vilcienu vairs nebija iespējas to izdarīt. Vētras nodarītie bojājumi lokomotīvei aizkavēja vilcienu Rīga-Valmiera, tāpēc pasažieru pārvadājumi tika veikti ar autobusu (Rēķins Nr.TR24-0716 no SIA "VTU Valmiera" par pārvadājumiem Valmiera-Jūrmala-Rīga-Jūrmala-Valmiera 29.-30.07.2024.);
Zaudējumi, EUR | |
Lokomotīves norīkošana - 2 Kopējais laiks ceļā - 2,1h |
651,971 |
Dīzeļlokomotīves TGM4 Nr.1287 remonts | 341,842 |
Kompensācijas pasažieriem | 423,71 |
Rēķini par norīkotiem autobusiem (29.07.2024.-03.08.2024.) | 13 941,403 |
Taksometra izmaksas | 287,104 |
Lokomotīves ČME3M-4644 izmaksas, LDz Cargo rēķins Nr.9020041264 | 424,485 |
Pavisam kopā (bez PVN) | 16 070,50 |
(1) - divas lokomotīves TGM4 reisu norīkošanai, lai nodrošinātu apgrūtinātās vilcienu satiksmes atjaunošanu un nogādātu vilcienus uz depo, kas veido darba samaksu par 2,1 stundu;
(2) - Lokomotīves TGM4 remonta izdevumi, kas radās, pildot iepriekš minēto darba uzdevumu, kura laikā lokomotīvei uzkrita koks;
(3) - Izdevumus (bez PVN) par norīkotiem autobusiem (29.07.2024. - 03.08.2024.), kas veica pasažieru nogādāšanu galapunktos, gadījumos, kad ar vilcienu vairs nebija iespējas to izdarīt. Vētras nodarītie bojājumi lokomotīvei aizkavēja vilcienu Rīga-Valmiera, tāpēc pasažieru pārvadājumi tika veikti ar autobusu (Rēķins Nr.TR24-0716 no SIA "VTU Valmiera" par pārvadājumiem Valmiera-Jūrmala-Rīga-Jūrmala-Valmiera 29.-30.07.2024.);
(4) - Taksometra izmaksas darbiniekiem (58082288-LV1124-742, 58352988-LV1124-154, 58804878-LV1124-190), kas tika steidzami izsaukti uz notikumu vietām, lai strādātu pie vētras seku likvidēšanas un pasažieru drošas nogādāšanas galapunktos;
(5) - Lokomotīves ČME3M-4644 izmaksas, (SIA LDz Cargo rēķins Nr. 9020041264), lai nodrošinātu apgrūtinātās vilcienu satiksmes atjaunošanu un nogādātu vilcienus uz depo.
(5) - Lokomotīves ČME3M-4644 izmaksas, (SIA LDz Cargo rēķins Nr. 9020041264), lai nodrošinātu apgrūtinātās vilcienu satiksmes atjaunošanu un nogādātu vilcienus uz depo.
7. Amata vietu skaita izmaiņas (palielinājuma gadījumā: izvērsts pamatojums, izvērtējums par esošo resursu pārskatīšanas iespējām, t.sk. vakanto štata vietu, ilgstošo vakanču izmantošanu u.c.)
-
Cita informācija
16 071 euro Satiksmes ministrijai paredzēts piešķirt no resora “74. Gadskārtējā valsts budžeta izpildes procesā pārdalāmais finansējums” valsts budžeta programmas 02.00.00 "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem”. Satiksmes ministrija iesniegs pieprasījumu līdzekļu piešķiršanai Finanšu ministrijā.
4. Tiesību akta projekta ietekme uz spēkā esošo tiesību normu sistēmu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
4.2. Cita informācija
-
5. Tiesību akta projekta atbilstība Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
5.3. Cita informācija
Apraksts
-
6. Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas un sabiedrības līdzdalības process
Sabiedrības līdzdalība uz šo tiesību akta projektu neattiecas
Jā
Skaidrojums
Atbilstoši Ministru kabineta 2009. gada 25. augusta noteikumu Nr. 970 „Sabiedrības līdzdalības kārtība attīstības plānošanas procesā” 5. punktam sabiedrības līdzdalības kārtība ir piemērojama tiesību aktu projektu izstrādē, kas būtiski maina esošo regulējumu vai paredz ieviest jaunas politiskās iniciatīvas. Ņemot vērā, ka projekts neatbilst minētajiem kritērijiem, sabiedrības līdzdalības kārtība projekta izstrādē netiek piemērota.
Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas - Satiksmes ministrija, VSIA "Autotransporta direkcija" un AS "Pasažieru vilciens".
Projekta izstrādē iesaistītās institūcijas - Satiksmes ministrija, VSIA "Autotransporta direkcija" un AS "Pasažieru vilciens".
6.4. Cita informācija
-
7. Tiesību akta projekta izpildes nodrošināšana un tās ietekme uz institūcijām
Vai projekts skar šo jomu?
Jā
7.1. Projekta izpildē iesaistītās institūcijas
Institūcijas
- Satiksmes ministrija
- VSIA "Autotransporta direkcija"
- AS "Pasažieru vilciens"
7.2. Administratīvo izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
7.3. Atbilstības izmaksu monetārs novērtējums
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
7.4. Projekta izpildes ietekme uz pārvaldes funkcijām un institucionālo struktūru
Ietekme
Jā/Nē
Skaidrojums
1. Tiks veidota jauna institūcija
Nē
-
2. Tiks likvidēta institūcija
Nē
-
3. Tiks veikta esošās institūcijas reorganizācija
Nē
-
4. Institūcijas funkcijas un uzdevumi tiks mainīti (paplašināti vai sašaurināti)
Nē
-
5. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu efektivizācija
Nē
-
6. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu digitalizācija
Nē
-
7. Tiks veikta iekšējo institūcijas procesu optimizācija
Nē
-
8. Cita informācija
Nē
-
7.5. Cita informācija
-
8. Horizontālās ietekmes
8.1. Projekta tiesiskā regulējuma ietekme
8.1.1. uz publisku pakalpojumu attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.2. uz valsts un pašvaldību informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.3. uz informācijas sabiedrības politikas īstenošanu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.4. uz Nacionālā attīstības plāna rādītājiem
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.5. uz teritoriju attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.6. uz vidi
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.7. uz klimatneitralitāti
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.8. uz iedzīvotāju sociālo situāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.9. uz personu ar invaliditāti vienlīdzīgām iespējām un tiesībām
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.10. uz dzimumu līdztiesību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.11. uz veselību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.12. uz cilvēktiesībām, demokrātiskām vērtībām un pilsoniskās sabiedrības attīstību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.13. uz datu aizsardzību
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.14. uz diasporu
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.15. uz profesiju reglamentāciju
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.1.16. uz bērna labākajām interesēm
Vai projekts skar šo jomu?
Nē
8.2. Cita informācija
-
Pielikumi
1. pielikums
Nosaukums
AS "Pasažieru vilciens" izmaksu pozīcijas
2. pielikums
Nosaukums
Dīzeļlokomotīves TGM4 Nr.1287 bojājumu akts ar fotofiksācijām
10. pielikums
Nosaukums
AS „Pasažieru vilciens” pasažieru iesniegumu izvērtēšanas darba grupas apspriedes protokols 27.08.2024.
11. pielikums
Nosaukums
SIA "LDZ CARGO" 31.07.2024. rēķins par lokomotīvi
14. pielikums
Nosaukums
Lokomotīves Nr.TGM-4A 1287 atjaunošanas izmaksu kalkulācija
16. pielikums
Nosaukums
AS "Nordeka" rēķins Nr.P24_170 29.07.2024.
17. pielikums
Nosaukums
Satiksmes un darba organizācijas nodaļas atskeite par taksometru pakalpojumiem.
18. pielikums
Nosaukums
SIA "Tukuma Auto" rēķins Nr.A06528_1 31.07.2024.
19. pielikums
Nosaukums
SIA "Tukuma Auto" rēķins Nr.A06528_2 31.07.2024.
20. pielikums
Nosaukums
SIA "Tukuma Auto" rēķins Nr.A06536 08.08.2024.
21. pielikums
Nosaukums
SIA "VTU Valmiera" rēķins Nr.TR24-0716 31.07.2024.