Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam 4.2.2. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot izglītības un mācību sistēmu kvalitāti, iekļautību, efektivitāti un nozīmīgumu darba tirgū, tostarp ar neformālās un ikdienējās mācīšanās validēšanas palīdzību, lai atbalstītu pamatkompetenču, tostarp uzņēmējdarbības un digitālo prasmju, apguvi, un sekmējot duālo mācību sistēmu un māceklības ieviešanu" 4.2.2.3. pasākuma "Mācību procesa kvalitātes pilnveide, īstenojot pedagogu profesionālās darbības atbalsta sistēmas attīstību, izglītojamo izcilības aktivitāšu nodrošināšanu un metodiskā atbalsta materiālu izstrādi pedagogam" īstenošanas noteikumi

Projekta ID
22-TA-3243
Tiesību akta nosaukums
Eiropas Savienības kohēzijas politikas programmas 2021.–2027. gadam 4.2.2. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot izglītības un mācību sistēmu kvalitāti, iekļautību, efektivitāti un nozīmīgumu darba tirgū, tostarp ar neformālās un ikdienējās mācīšanās validēšanas palīdzību, lai atbalstītu pamatkompetenču, tostarp uzņēmējdarbības un digitālo prasmju, apguvi, un sekmējot duālo mācību sistēmu un māceklības ieviešanu" 4.2.2.3. pasākuma "Mācību procesa kvalitātes pilnveide, īstenojot pedagogu profesionālās darbības atbalsta sistēmas attīstību, izglītojamo izcilības aktivitāšu nodrošināšanu un metodiskā atbalsta materiālu izstrādi pedagogam" īstenošanas noteikumi
Tiesību akta veids
Noteikumu projekts
Atbildīgā ministrija
Izglītības un zinātnes ministrija
Politikas jomas
Vispārējās izglītības sistēmas attīstība
Sagatavotājs
Kristīne Grundmane (IZM)
Publikācijas datums vestnesis.lv
13.06.2024.
Publikācijas nr. vestnesis.lv
2024/114.17
Publicētais dokuments vestnesis.lv
https://vestnesis.lv/op/2024/114.17

Saskaņošana

Pieprasīts
Sniegšanas termiņš
07.11.2023.
27.11.2023.
03.04.2024.
10.04.2024.
26.04.2024.
07.05.2024.
21.05.2024.
28.05.2024.

Sabiedrības līdzdalības

Līdzdalības veids
Termiņš
07.11.2023. - 07.12.2023.

Sēdes/Sanāksmes

Datums
Nosaukums
Statuss
Protokols
11.06.2024. 12:00
Ministru kabineta 11.06.2024. sēde
Pieņemts